Czujnik jest na skrzyni biegów. Możliwe, że wtyczka nie kontaktuje.
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
czujnik temperatury jest 2 obwodowy 1) ECU 2)wskażnik. Błąd czujnika to dla vag'u 00522 sam czujnik G62. cena od 19-30 zł.
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
kolego jeżeli będzie się na krótko załączał ten wentylator,to zmień czujnik.
Sprawdź ciągłość przewodów idących od czujnika
Masz zwarcie, robiło się na czujniku świateł cofania, po prostu kable idące do czujnika przecierały się o spodnie oblachowanie.
Czujnik halla. Najczęściej.
Jak sprawdzić czujnik ?
Jak sprawdzić czy to wina czujnika ?
http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Kupiłem, wymieniłem i działa bardzo dobrze. Dziękuję za porady. Zamykam temat.
Wstaw rezystor w szereg do czujnika temperatury :)
Jak widzę to jesteś jednym z tych co bez diagnozy wymieniają części. Powiedz mi czemu wymieniałeś czujnik wału?
Witam. Ja mam jeszcze taką propozycję: Przy ciepłym silniku odłącz wtykę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i próbuj go odpalić.
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Spalanie mam na poziomie 9 ~ 10 przy 90km dziennie z długa przerwą. Czyli wtryski do wymiany? da się coś z tym zrobić? Czy ten błąd lambdy (wywala wartość poza zakresem) może być jakimkolwiek argumentem? Co do falowania obrotów przez długi czas wmawiali mi, że mam uszkodzoną przepustnicę i trzeba ją koniecznie zmienić aby falowanie na LPG ustało. Później...
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Wszystko co wypisałeś nie ma wpływu na termowłącznik. Ja bym zaczął od pomiaru prądu pracującego wentylatora. No i jakiej marki te czujniki kupujesz?
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
A dlaczego mieli by kasować? Zaczęli robotę to niech dokończą. Być może czujnik temperatury się uszkodził przy wymianie reduktora, o co nie trudno.
rezystancja
czujnik położenia i prędkości obrotowej silnika.
jak ciśnienie dobre to czujnik nawalił
bo czujnik się przekłada ze starego po prostu
Umyj przepustnice i zrób adaptacje. Sprawdź czujnik temp.
Witam -ja bym wymienił jeszcze czujnik temperatury cieczy bo może z niego idą niestabilne wskazania do komputera który przechodzi w tryb awaryjny!
Układ dolotowy sprawdzony jest ok. A czujnik sprawdzę.
Czyli tak jak mówię. Podaj temperaturę silnika i czy masz obieg po całym silniku wody. Jak temperatura dochodzi do około 100C, chłodnica zimna to walnięty termostat. A jeżeli jest chłodnica gorąca to czujnik ;)
Zaznaczony na czerwono czujnik i kostka podłączeniowa.
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Od felicji powinien podejść z golfa pływak obskocz szroty i popytaj lub na allego zobacz właściwie po co zamieniać na inny jak można oryginał zamontować, najlepiej w internecie znaleźć.
sprawdź czujnik położenia wału
www.autoelectric.ru tam masz schemat podlaczenia i ustawiania tego alarmu
Witam.Gdzie znajduję się w Skodzie Felicia z roku 1999 poj 1.3 Czujnik wstrząsowy , czy te auto ma jak tak to gdzie , pytam bo też iskry mi nie podaje nie wiem co mam robić pomocy . Dziękuję
sprawdziłeś przez interfejs jakie odczytuje błędy komputer? być może coś z sondą lambda się dzieje tudzież z czujnikiem tlenu.
To spróbuj odpalić go na plaku. No i nadal będę się upierał za sprawdzeniem czujnika halla.
A czujnik Halla sprawdzał?
Rozrusznik zakłóca sygnał obrotów wału, w paru przypadkach pomogła wymiana wirnika. Podmieniłbym jeszcze czujnik wału.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany.
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
A układ jest wyposażony w czujnik temperatury reduktora?
domniemuje wtedy ze wszystkie czujniki sa w porzadku.
Może będzie lepiej oddać to auto do mechanika niż wymieniać części samemu? W tej chwili nawet nie wiemy czy nie ma tylko iskry czy brak jest iskry i sterowania wtryskiwaczami. Może uszkodzona jest tylko cewka lub instalacja do niej. Może uszkodzony jest czujnik halla
poponuje przyjrzeć sie tej tabelce ( źródło ksiazka Skoda Felicia autor Cedrych) można z niej wywnioskowac jakie czujniki za co odpowiadają
Witam. Autko skoda felicia 1.3 MPI 1998r. z lpg 2 generacja. Mam problem z czujnikiem temperatury w termostacie i czujnikiem w chłodnicy, chodzi o włącznik wentylatora. Podejrzewałem od dawna, że czujnik w chłodnicy (dwupinowy) w okolicach filtra powietrza pracuje niepoprawnie. Auto dziwnie się zachowywało. Na lpg nie miało mocy, nie wchodziło na obroty....
Jakby się komuś miało przydać to winowajcą był czujnik położenia wału, tzw. czujnik Halla. Po wymianie auto ożylo, ale dziwne, że VAG nie wskazał, że czujnik Halla był uszodzony.
To jest czujnik halla ten w skrzyni. Podaj kod błędu. Problemów z odpaleniem nie było?
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
A iskrę ma? Skoro kręci normalnie a nie powoli przerzuca wałem to sprawdziłbym iskrę. Bo z kolegi pierwszego postu wywnioskowaliśmy że nawet nie zakręci rozrusznikiem. Jeżeli brak iskry to z tego co pamiętam obroty wału były liczone przy pomocy czujnika halla.
A co to jest za przewód?? Czy do niego mogę też podłączyć dodatkowe krańcówki np z tylnych drzwi, bo standardowo ich w Felicji nie mam?? I czy jak do niego podłączę alarm, to otwierając prawe drzwi też zadziała?? Jeszcze raz dzia.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej sprawdż.....
90% usterek układu wtrysku w tym modelu to czujnik cisnienia w kolektorze.
Jeśli nie ma napięcia po włączeniu stacyjki (na pare sekund) to przekażnik, a jak nie ma tylko przy kręceniu rozrusznikiem to czujnik wału korbowego.
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Cześć Mam felę od znajomego z silnikiem 1.3MPi. Jest w niej instalacja LPG II gen. Problem polega na tym, że trzeba ją kręcić z 6 razy i pompować pedałem gazu aż chwyci na benzynie a potem po przegazówce już jest ok i chodzi wzorowo na LPG i PB. Przy okazji kilka razy strzeli w tłumik. Dzieje się tak tylko po dłuższym postoju (np po nocy). Wyczyściłem...
Czyli do sprawdzenia sonda lambda i czujnik temperatury. Auto ma LPG?
Przejrzyj dobrze wcześniejsze wpisy na ten temat, mi pomogły. Nie pamiętam szczegółów ale problem jest w elektryce, chyba złącza komputera lub czujnika temperatury...Po za tym fajne auto :)
adres 25 sie odzywa ?
słyszałem ze dobrze jest zrobić wyłącznik na czujniku hala nieodpalisz wtedy autka
Po wymianie sondy i czujnika temperatury,powinno się odłączyc akumulator na kilka minut. Aby auto nauczyło się nowej mapy zapłonu.
Czujnik położenia wału sprawdź, a zwłaszcza jego złącze.
Czujnik rezystencyjny sprawdź co dzieje się podczs rozruchu, lub przy włączonych wszystkich odbiornikach bez zapalonego silnika.
hmm ja mam felicje z 98r to nie wiem jak jest z komunikacja z komputerem w starszych:) ale można sprawdzić to czy pali na wszystkie cylindry;) a jeżeli to nie to i takie problemy są z odczytem to pozostaje juz chyba miernik w łapke i trzeba sprawdzać czujniki itp;)
witam kolego problem podnoszenia sie obrotów jest czujnik temperatury
A to masz tylko pływak z czujnikiem poziomu paliwa a nie pompa paliwa.
Sprawdź czujnik od temp silnika śterownika świec żarowych.
Witam,sprawdz czujnik położenia i prędkości wału korbowego,znajduje się na obudowie sprzęgła tuż przy bloku,95% problemów w tych autach to ten czujnik,koszt ok.100pln.Pozdrawiam
Zanim zdążyłem sprawdzić samochód został odprowadzony do mechanika i okazało się że przyczyną był ponoć czujnik halla. dzieki za pomoc.
"coś z obrotami" może sugerować uszkodzony czujnik położenia wału korbowego lub jego podłączenie ( zaśniedziałe styki, etc ), możesz to również sprawdzić.
Tak. Ogólnie jest 7 kabelkow, trzy idą do czujnika regulatora obrotów, po jednym do tych dwóch czujnikow i dwa do tego jednego czujnika za gruba obudowa
swiece zmienione,przewody nowe,a filtr powietrza tez nowy,a moze to buc czujnik walu lub modol zaplonu?
Jednak znalazłem urządzenie. Ps. Jest to połączone z czujnikiem światła hamulca. Jest to mała kostka owinięta w izolacje.
Sprawdzałeś ją VAG-iem ? Możliwe że immo coś wariuje , nie wiem jak ma Felicia jest w dieslu ale w 1,3 jak i w 1,6 jak pada czujnik Halla to autka też sie nie odpali
Witam. Zajrzyj tutaj: http://felicia.autokacik.pl/
Nie dam rady sprawdzić błędów ponieważ nie ma zasilania w gnieździe komputera, a czujnik podstawiłem z innej skody
Zaczął bym od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodniczego. Układ dolotowy powierza.
czujnik Halla wykluczam bo jest sprawny
Czujnik, któru pokazuje temp. na wskaźniku nie wpływa na pracę silnika, to tylko info dla kierowcy. W wielu samochodach jest drugi czujnik, który podaje informację do komputera wtryskowego. Jeździsz na benie czy lpg?
Sprawdź filtr powietrza czy nie jest czymś bardzo zabrudzony.
a czy kolega ma wszystkie drzwi i klapy po domykane? krańcówki sprawne? gdyby krańcówka była padnięta to świecące światło rozładowywało by akumulator, no i oczywiście szedłby sygnał do centralki alarmowej a ta informowałaby, że podczas uzbrajania jest naruszony któryś z czujników
W silnikach TDI tym sposobem można określić GMP, ponieważ nie ma w nich komory wirowej, a wtrysk jest bezpośredni. W starszych dieslach można zalać cylinder olejem, sposób podobny do tego z czujnikiem.
termostat otwiera się należycie gdy wskazówka wskazuje ok 80stopni węże dużego obiegu dopiero zaczynają się robić ciepłe ( wymieniłem obudowę termostatu kompletna z termostatem i czujnikiem ) Dodano po 3 walcząc z tym problemem wymieniłem już chłodnice na nową pompę wody i obudowę termostatu wraz z czujnikiem i termostatem
spróbuj odłączyć czujnik temperatury i zobacz jak wtedy zachowa się samochód
Sprawdź pasek rozrządu czy cały, (chociaż byś chyba poczuł bo silnik z tego co wiem to kolizyjny) czujnik położenia wału może paliwo się skończyło? :)
Kolega buble miał na myśli czujnik temperatury, który jest w obudowie termostatu (albo w głowicy).
Cały czas chodzi o temp. oleju. Płynu chłodzącego - nie wiem jaka jest bo nie ma do tego wskaźnika. Co do wymiany termostatu - pewnie pomoże w utrzymaniu stałej temperatury oleju ale co z chłodzeniem cieczy? Czy jest jakiś osobny czujnik który załącza/wyłącza wentylator?
trzeba wymienić czujnik a potem usunać błędy to powinno pomóc . Mozna nabyc też czujnik ze złomu ale gwarancji nie ma
Gdzie strzela, w wydech czy kolektor ssący? Może zatkany katalizator? A może banalna sprawa-czujnik temperatury szwankuje, i zalewa ją.
Spróbuj podmienic czujnik halla bo one tez lubią tak świrować
witam. najpierw sprawdz czujnik temperatury , wyczyść przepustnice i trzeba ją zaprogramować. pzdr
Problem rozwiązany. Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i drogą eliminacji doszłem ze tylko czujnik HALLA moze fiksowac. Wprowadził mnie w błąd bo fartycznie załącza pompe paliwa i jest iskra podczas przekręcania wałka kopułki ale niestety zapłon był nie na czas. Tak wiec nowy czujnik halla i wszystko gra!!!
Sprawdzi Kolega czujnik temperatury odpowiadający za grzanie świec zapłonowych. Jak długo grzeją się świece?
miałem ten sam problem. przeczyść świece i sprawdź czy jest to samo. jeżeli tak to na90% jestem pewien że to czujnik położenia wału. u mnie była to przyczyna
Cyfrowy osyloskop tego nie wyłapie,sam się sparzyłem :) Wszystko zależy od tego, jaki to oscyloskop. Na dobrym rejestratorze można obejżeć nanosekundowe szpilki. Odnośnie TPS - bez sygnału kąta uchylenia auto ma więcej mocy na gazie. Odłączyłem czujniki TPS i niech tak zostanie :)
czujnik temperatura felicia czujnik temperatury felicia skoda felicia czujnik temperatura
picasso benzyna kontrolki falowanie ciepłym silniku drukarka blokuje tusze
mastech ms6818 spawarka światłowodowa
Electrolux COB8S39WZ – niedopieka od dołu, dolna grzałka nie grzeje, diagnostyka i naprawa Schemat elektryczny PDC Audi Q5 80A – opis złączy, piny, CAN, bezpieczniki, czujniki parkowania