Czujnik jest na skrzyni biegów. Możliwe, że wtyczka nie kontaktuje.
czujnik temperatury jest 2 obwodowy 1) ECU 2)wskażnik. Błąd czujnika to dla vag'u 00522 sam czujnik G62. cena od 19-30 zł.
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Wyjmij czujnik położenia wału, podłącz miernik rezystancji i go podgrzewaj, np suszarką do włosów.
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Witam -ja bym wymienił jeszcze czujnik temperatury cieczy bo może z niego idą niestabilne wskazania do komputera który przechodzi w tryb awaryjny!
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
A dlaczego mieli by kasować? Zaczęli robotę to niech dokończą. Być może czujnik temperatury się uszkodził przy wymianie reduktora, o co nie trudno.
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Jeśli chodzi Ci o określenie GMP na kole zamachowy, jak nie masz pewności co do oznaczeń to wykręć sobie świecę żarową z pierwszego cylindra (najlepeij w jej miejsce wkręcić czujnik zegarowy)ale jeśli nie posiadasz czujnika przy zachwaniua szczególnych środków ostrożności można włożyć cienki sztywny drut i obserwować jego ruch. Przy najwyżej wysuniętym...
A ja bym go na odwrót przelał czyli na zimnym spuścił płyn , zdjął przewód na nagrzewnice z termostatu ( albo podpiąć się pod pompa w wylot nagrzewnicy tak jak kolega sugerował od razu wypcha coś z nagrzewnicy) , zdjął przewód dolny przy pompie i wtłaczał wodę od termostatu w stronę pompy. Jeśli jest szlam wokół cylindrów to może go wypcha. Co do napełniania...
rezystancja
Od felicji powinien podejść z golfa pływak obskocz szroty i popytaj lub na allego zobacz właściwie po co zamieniać na inny jak można oryginał zamontować, najlepiej w internecie znaleźć.
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
adres 25 sie odzywa ?
Witam. Autko skoda felicia 1.3 MPI 1998r. z lpg 2 generacja. Mam problem z czujnikiem temperatury w termostacie i czujnikiem w chłodnicy, chodzi o włącznik wentylatora. Podejrzewałem od dawna, że czujnik w chłodnicy (dwupinowy) w okolicach filtra powietrza pracuje niepoprawnie. Auto dziwnie się zachowywało. Na lpg nie miało mocy, nie wchodziło na obroty....
Sprawdź filtr powietrza czy nie jest czymś bardzo zabrudzony.
Za wiele sobie nie obiecuj, chyba, że wykupisz płatną aplikację. Ja miałem darmową ale i tak udało się wykryć ten czujnik i łatwo wymienić. Darmowe aplikacje są mocno okrojone z funkcji diagnostycznych. Pokazuje tylko nr błędu ale można rozszyfrować w sieci. Moja felicja rdzewieje na potęgę ale jeździ - także na lpg - rekord poniżej 6 l/100 km
Czujnik, któru pokazuje temp. na wskaźniku nie wpływa na pracę silnika, to tylko info dla kierowcy. W wielu samochodach jest drugi czujnik, który podaje informację do komputera wtryskowego. Jeździsz na benie czy lpg?
Czujnik halla. Najczęściej.
Tak, mam 3 światła stopu (jedno na szybie tylnej). Poza tym dodam może jeszcze że te automaty gdy są długo w stanie przewodzenia robią się dosyć ciepłe, no ale to chyba normalne przy prądzie rzędu prawie 5A. Czyli rozumiem że mam kupić oryginał i będzie bajka, tak? A czemu ten od Łady również nie działa? Może to być spowodowane tym że on ma prąd znamionowy...
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
czujnik położenia i prędkości obrotowej silnika.
Tak toporna konstrukcja, że nie ma co nie działać. Ciśnienie paliwa i rozrząd (on to często kuleje) do weryfikacji. Następnie czujnik MAP i O2. Kompresja. Coś więcej o tym odpaleniu? Równo pracuje, na wszystkie garki? Da się przegazować na postoju?
bo czujnik się przekłada ze starego po prostu
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
Wydech i cewka. Tutaj bym zaczął sprawdzanie. Dodano po 2 sprawdzony czujnik temperatury i ciśnienia zasysanego powietrza - wtyczka czysta, wszystko ciasno siedzi, czujnik wyciągnięty i wyczyszczony, Czysty nie znaczy sprawny. Dodano po 46 Sprzęgło możesz zostawić w spokoju.
Zaznaczony na czerwono czujnik i kostka podłączeniowa.
Jak sprawdzić czujnik ?
Jakby się komuś miało przydać to winowajcą był czujnik położenia wału, tzw. czujnik Halla. Po wymianie auto ożylo, ale dziwne, że VAG nie wskazał, że czujnik Halla był uszodzony.
Mogłoby być cos nie tak z napieciem zasilajacym czujnik ale raczej nie.
za włączenie wentylatora chłodnicy odpowiada jedynie termowłącznik zamontowany w dolnej części chłodnicy , załącza on wentylator gdy płyn osiągnie temperaturę 94-99st,C a wyłączy wentylator przy 88st.C czujnik umieszczony w obudowie termostatu to dwa w jednym jeden termistor daje sygnał do komputera silnika drugi podaje sygnał do wskaźnika termostat...
Czujnik położenia wału sprawdź, a zwłaszcza jego złącze.
Jeżeli po zwarciu styków włącznika termicznego w chłodnicy wentylator działa, to albo walnięty włącznik termiczny, albo termostat sie rozleciał i auto w aktualnych warunkach nie jest w stanie dojść do temperatury 95 stopni. Czujnik temperatury ten na górze na krućcu nie ma nic wspólnego z załączaniem wentylatora.
Czujnik temperatury do sprawdzenia
wiesz co mam felicie GLX nie wiem czym one się różnią ale wydaje mi się że jeśli nie masz pełnego wtrysku paliwa to nie będzie ci działać opcja średniego spalania bo czujnik przepływu trzeba podłączyć do 4tego wtryskiwacza (o ile się nie mylę) a po za tym termometr jak najbardziej powinien działać. sprawiłem sobie ostatnio taki komputer brakuje mi tylko...
To jest czujnik halla ten w skrzyni. Podaj kod błędu. Problemów z odpaleniem nie było?
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
witam kolego problem podnoszenia sie obrotów jest czujnik temperatury
Dzień dobry. Jestem tutaj pierwszy raz proszę o wyrozumiałość jak napiszę coś niezrozumiale. Posiadam Skodę Felicię 1.3, ma ona około 230000 km, rok produkcji 1997. Mam następujący problem: samochód odpala normalnie ale dziwnie pracuje jakby miał za niskie obroty, kiedy się nim jedzie to przyspiesza ale jak już uzyska się określoną prędkość i ma wejść...
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Sprawdź czujnik od temp silnika śterownika świec żarowych.
Umyj przepustnice i zrób adaptacje. Sprawdź czujnik temp.
witam serdecznie mam problem ze swoją skodą 1.3 mpi (tylko benzyna bez gazu), chodzi oto że nie wchodzi na obroty i strzela w kolektor ssący,dusi się. komputer nie pokazał żadnych błędów. wymieniłem już: czujnik położenia wału,filtr powietrza,świece,rozrząd. podmieniałem z innej skody(sprawnej) przepustnice,wtryski,i ten czujnik podciśnienia w kolektorze...
Nie jestem pewien ale chyba masz za niskie napięcie na cewce zapłonowej.Ale u mnie gdy miałem zamoczony (przypadkiem) czujnik smarowania turbiny i czujnik od dolotu z intercoolera w vw vento 1.9 TDI silnik wchodził na obroty jakie tylko chciał bo miałem pompę sterowaną elektronicznie
czujnik felicia czujnik temperatura felicia czujnik temperatury felicia
preamp mikrofonowy transoptor refleksyjny wahacze volvo
thomson 21mf15cl thomson 21mf15cl
Ustawienia parametrów P01 i P07 w piecu Termet Silver Pro Wymiennik ciepła do palnika olejowego 120kW – dobór, materiały, modele Ba-95-30, stal Inox