Jaką masz temperaturę z czujnika G62? Może czujnik G2 oszukuje?
https://obrazki.elektroda.pl/8554510200_... Wymiana czujnika G2 i G62.
Różnica powinna wynosić maksymalnie do 5°C różnicy. Jak jest większa to uszkodzony czujnik bądź zaśniedziałe stuki w kostce. Sprawdź jeszcze temperaturę na zimnym silniku dla G62 oraz G2.
Sprawdziłem wczoraj i oba czujniki pokazują prawie taką samą temperaturę (różnica 1-2 stopnie), maksymalnie było to na G62 - 75, na G2 - 76.
Zapytaj się mechanika ile rolek łańcucha jest pomiędzy znakami na zębatkach walków rozrządu? Temperatura -25 stopni czujnik G62 do G2 ?
czujnik temp. wymieniony, profilaktycznie wszystkie przekaźniki wyjąłem sprawdziłem i przeczyściłem. te oznaczenia 109 albo 30 to chyba z kosmosu :/ skoro dla Ciebie są z kosmosu to cóż, dalej czepiaj się czujnika temperatury płynu chłodzącego jeśli w nim dopatrujesz się powodu niedomagania bo każdy myślący wie, że jedno nie ma związku z drugim : brak...
W celu sprawdzenia podaję to co znalazłem: "G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie...
to proponuję jeszcze zrobić test Vagiem w 17 Instruments, grupa 003, pole pierwsze od lewej - to jest właśnie wskazanie temperatury podawane na wskaźnik na desce rozdzielczej przez czujnik G2, jeśli wskazania G62 są w granicach 53-55 to czujnik G62/G2 kwalifikuje się do wymiany (bo jest podwójny w jednej obudowie).
Fil2006 a były VP o mocy fabrycznej 130 KM ? - chyba nie ! czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 sprawdź czy nie bredzi względem wskazań z czujnika G2.
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
czujnik temp. płynu chłodzącego G62/G2 nie ma wpływu na moc silnika.
Witam Trochę to dziwne gdyż licznik pokazuje czujnik G2, a ECU G62. Napisałeś że odczyt z licznika Vagiem 71st z ECU 72 a wskazówka 90st Sprawdź po wymianie termostatu jeszcze raz temperatury Vagiem. Pozdrawiam
Witam- do sprawdzenia czujnik temperatury silnika /g2,g62 . Kontrolka świec żarowych również informuje o innych zaistniałych i pojawiających się błędach w sterowaniu silnika. Należałoby przeskanowac auto programem diagnostycznym.
no dobra, mam taką samą sytuację jak kolega co zaczął temat. Po sprawdzeniu temperatur okazało się że na wolnych obrotach na czujniku g62 mam temp 51 st a na g2 mam 0 st. Więc domniewam że g2 jest popsuty. Zgadza się?
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Świece swoją drogą, ale widać, że przyczyną krótkiej emisji kontrolki świec żarowych jest sporadyczny błędny odczyt temperatury z czujnika G62 i to jest powodem, że świece nie dostają zasilania, więc nawet, gdyby były sprawne, to i tak nie będą wtedy grzały. Jeśli zarówno przed, jak i po wymianie czujnika G62/G2 problem dalej występuje, to wiadomo,...
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
sprawdzenie wskazań temperatur programem diagnostycznym VAG-COM - w grupie 007 w "01 engine" podaje w 4 rubryce temperaturę pokazywaną przez czujnik G62 i teraz wystarczy wejść w "17 instruments" - grupa 03 i w pierwszej rubryce jest wartość temperatury podawana przez czujnik G2 - obydwie te temperatury z czujników G62 i G2 muszą być te same lub zbliżone...
Dłuższe grzanie świec powoduje zwiększoną dawkę paliwa przy rozruchu i wyższe obroty silnika. Sprawdź czujnik G2/G62 - porównaj temperatury w 2 miejscach: 01-Engine -> Meas.Bloks-08 -> Group 007 -> Coolant Temp oraz 17-Instruments -> Meas.Bloks-08 -> Group 003 -> Coolant Temperature G62 mierzy temp. na potrzeby komputera, G2 na potrzeby wskaźnika na...
nie zauważyłeś zwiększonego zużycia paliwa ? jeśli np. czujnik temperatury płynu chłodzącego (czyli popularnie zwany czujnikiem temp. silnika) ten 4-ro pinowy G62/G2 (jest to podwójny czujnik w jednej obudowie, G62 daje wskazania do sterownika a G2 na wskaźnik temp. w zegarach) pokazuje Ci normalną temperaturę silnika na wskaźniku w desce rozdzielczej...
Test licznika robiłem, jest ok. Dzisiaj kupię drugi czujnik w serwisie i się zobaczy, cały czas mam nadzieję że to wina czujnika, bo co może być więcej. Np. w passacie wskazówka stoi na 90 już jak silnik ma temp 87 i stoi dalej na 90 jak temp ma 91. Tak jest zrobione, w Sharanach po lifcie jest tak samo, nigdy nie miałem przed liftem. Dan znać pod wieczór...
może ktoś ma pomysł skąd te powietrze w 90 % przypadków powietrze jest zaciągane przez podgrzewacz umieszczony na filtrze paliwa i słabo zaciśnięte opaski na wężykach przy króćcach filtra. Dodano po 9 przy czujniku czteropinowym sprawdza się rezystancję pomiędzy pierwszym a trzecim pinem a do czego służą piny 2 i 4 ?? i jaka powinna być rezystancja...
Chodzi oczywiście o czujnik temperatury płynu chłodzącego G62, masz Vaga to sprawdź jego wskazania w 01 Engine, grupa 007, pole 4 - zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku (zwłaszcza jak wzrosną wolne obroty) następnie sprawdź wtyczkę od czujnika, wyczyść piny na złączce i sprawdź okablowanie, jeśli wiązka będzie cała i nie będzie uszkodzona izolacja,...
Oder, jak pisałem w innym poście w Twoim temacie - jeśli wtyczkę czujnika G62/G2 odepniesz i nadal masz problem z uruchomieniem zimnego silnika to najpierw ustaw na pompie wtryskowej prawidłowy kąt wyprzedzenia tłoczenia bo to jest główny tego mankament a jeśli to nie pomoże to odczyt Vagiem wartości temp. paliwa (robiony na zimnym silniku). Na Vagu...
Jak może nie być obiegu? Skoro temperatura nie przekracza 90 stopni? Gdyby nie było obiegu, ten silnik już dawno by był rozbierany do kapitalnego remontu albo chociaż wymiany uszczelki głowicy. To jest wręcz książkowy opis w pełni sprawnego układu chłodzenia. Gdzie tu usterka? Dokładnie jak piszę kolega, obieg jest napewno. Jednak z tym książkowym...
Passat B5 Silnik 1.8 125KM 20V Pewnego pięknego dnia opadła mi wskazówka temperatury podczas jazdy więc od razu myślę: czujnik temperatury (czteropinowy) Więc kupiłem oryginał VW 97 zł ale po ściągnięciu elementów zasłaniających czujnik na króćcu okazało się że jakiś magik wymieniał wtyczkę i połączył kable że tak powiem byle jak i owinął taśmą przezroczystą...
Teraz na mnie kolej:) Mam paska jak w temacie ale mój problem inny jest. Ogrzewanie jak szalone elegancko dmucha, silnik szybko się nagrzewa a na liczniku maks 60 stopni. Vag podłączałem dziś sprawdzając grupę instruments i wskazania elegancko najpierw rośnie później opada i stoi jak fabryka kazała. Niestety nie działa na wyświetlaczu normalnie. Dodam...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
czujnik passat passat czujnik klapy czujnik uderzeń passat
avensis funkcja radio ustawienie anteny warszawa peugeot bipper silnik
lombardini wtrysk lombardini wtrysk
Błąd wtrysku w koparce Volvo EC180 po rozgrzaniu Raspberry Pi wolno działa na SSD, szybciej na SD