Nie będzie działać, oryginalne VW są trzypinowe i mają w środku elektronikę, wychodzi już obrobiony sygnał. W zestawach uniwersalnych w czujniku jest tylko czujnik nadajnik/odbiornik. Obróbka sygnału następuje w centralce.
Czujniki zderzeń są: 2 z przodu w okolicach przedniego wzmocnienia , 2 w przednich drzwiach 2 z tyłu (okolice drzwi tylnych)
Na skrzyni biegów podłączone dwa przewody ,czujnik wykręcany.
Przeczyscilem jeszcze raz styki i WD-40 i jak na razie to dziala(a juz myslalem ze to czujnik).
Cała piasta wymieniona...a co z tarczką ABS,została przełożona czy też założona nowa?Oporność powinna zawierać się w granicach 900-1200 ohmów.
Jeżeli wiązka pomierzona to srawdź czy w ECU nie masz wody i sygnał z czujnika oscyloskopem
Podpiąć pod komputer :) Na 99% coś nie tak z pedałem gazu, jest tam czujnik.
Sprawdź opór 2 i 3 pin ma byc od 12 do 20 omów na 3 pinie po zapłonie ma być 12 V. Częsta przyczyna spadku mocy są te czujniki.
Może. Lepiej kupić używkę niż no name. Szkoda kasy na takie czujniki.
Co do paska to nie był bym taki pewny.Bo już setki postów na ten temat było.Ale faktycznie zbadaj połączenie.Tylko mi przypomina sie autko z podobnym objawem i nie było synchronizacij czujników obrotu i komp pokazywał błąd tego właśnie czujnika.
sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
Chodzi o delikatne nacisniecie zaworu-on wyglada jak wentyl.Przekaznik klimy powinien byc pod maska,ma niemieckie oznaczenie "Klimaangle".Charakterystyki czujnika niestety nie pamietam.
Dokładnie tak jak pisałem wyżej w tym ABSie ważna jest wielkość szczeliny pomiędzy czujnikiem i pierścieniem. Kiedyś też walczyłem z tym że nie działa a okazało się to właśnie wina szczeliny...
Jak najbardziej jesteś w stanie lecz w takim wypadku halogeny będą świecić po zwolnieniu ręcznego. Co do ustawien to robisz to za pomocą długiego kodowania sterownika bordnetz, lecz nie we wszystkich jesteś w stanie ustawić tu w zależności czy ma 13, 17,27 30 bajtów kanał 09 bajt 0 bit 3 lub 4 nie pamietam teraz bajt 17 bit 4 doświetlanie bajt 23 bit...
Podałem już numer czujnika wałka rozrządu wyżej.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
Ten numer jest istotny 5WK42895 Sprawdź czy to nie jest problem z wiązką, a nie z czujnikiem
W pierwszej kolejności sprawdź przewód idący do czujnika temperatury. Jeśli jest on cały i na miejscu to wymiana czujnika.
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
zamknij maskę! albo sprawdź czujnik w zamku.
dlaczego są podzielone zdania??,nie umiesz sprawdzić czujnika?
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Jak będziesz odpinał wtyczkę od sterownika, nie ruszaj nią za bardzo na boki Pierwsza przyczyna może tkwić tutaj. Druga w wiązce. Czujnik>sterownik.
Witam po wymianie czujnika parkowania z przodu tylne przestały działać a sporzodu nie działają poprawnie czy to wina tego czujnika passat B7
Jak zdejmiesz koło, osłonę rozrządu dolną po lewej stronie na wale masz czujnik
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
Czujniki są dwa bo jeden jest od wskaźnika a drugi od włącznika świec żarowych. Co do wycieraczek to nie ma czujnika tylko pozycjoner w silniku wycieraczek. Pozdrawiam
Dla poglądu http://obrazki.elektroda.net/9_129107229...
Ja w AHU mam niebieski.
A z tyłu nie masz czasami czujnika , sprawdzałeś ?
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
nie działa wiatraczek tylko nie wiem do czego służy Właśnie ten wiatraczek "omywa" powietrzem czujnik....
F125 jest umieszczony na skrzyni. Połączony linką z wybierakiem. Reszta w opisie błędu, niezgodność położenia wybieraka i czujnika F125
Czujnik udarowy
A może to nie to? Dla pewności szczytaj kody usterek. podaje parametry czujnika w załączniku.
Może banalne pytanie,ale czy przełącznik wycieraczek jest w odpowiednin położeniu ? W tym roczniku coming home tak działa ,przy otwieraniu,chociaż powinna to raczej być funkcja leaving home.
Witam, po wymianie czujnika oleju ( był błąd na liczniku, po wymianie zniknął) nie pokazuje temperatury oleju na FISie w passacie b6. Czy wiecie co może być tego przyczyną? Wcześniej działała temperatura na starym czujniku.
Czujnik tlenu to inaczej sonda lambda
G179 to czujnik uderzenia bocznego strona kierowcy, takowy czujnik znajduje sie pod fotelem kierowcy i aby się do niego dobrać trzeba zdemontować fotel i podnieść wykładzinę
Masz tam zasilanie, masę i sygnał prędkości. Do sprawdzenia , który to sygnał powinna wystarczyć dioda led z rezystorem, przy kręceniu kołem ma migać. Sygnał prędkości często też był doprowadzany do radia, pin opisany na radiu GALA (przewód chyba bialy z niebieskim paskiem).
Temperatura zewn.
Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
Passat 2002r
Jaką masz temperaturę z czujnika G62? Może czujnik G2 oszukuje?
jest zepsuty czujnik pozycji....
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Przecież jest napisane, aby aktywować to menu trzeba VAGiem zmienić na kanale 50 wartość 0 na 1.
I pytanie poza tematem, co to jest za czarny czujnik tuż obok tego ultradźwiękowego? Myślałem, że to mikrofon od zbicia szyb, ale siedzac w środku auta z zablokowanym alarmem próbowałem wydać dźwięk "PSZZZz" i nie uruchamiało to syreny. ( W ten sposób kiedyś sprawdzałem alarm, gdzie był mikrofon od zbicia szyb). Jest to mikrofon od zestawu głośnomówiącego...
http://obrazki.elektroda.net/59_12510979... http://obrazki.elektroda.net/59_12510979...
Zrób adaptację tylko w abs. Powinno pomóc. Musisz podać login 40168 w Security akces jak dobrze pamiętam😉
Nie ma .Róznica jest z czujnikiem poziomu lub bez
Daj kabelek tego czujnika do masy i zobacz czy ustąpi.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Zmierz jaka jest odległość czujnika z drugiej strony i przestaw ten nowy tak samo.
A co z czujnikiem temperatury płynu?
To sprawdź albo wymień czujnik.
Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
posprawdzaj bezpieczniki , przekaźniki i polaczenia być może coś nie łączy dobrze lub zaśniedziało. Ewentualnie czujnik położenia walu
tam są dwa stopnie załączenia jeśli dobrze pamiętam 95 i 98 stopni w tym autku czujnik steruje bezpośrednio silnikiem wiatraka i często się psuje.
Ale który czujnik.
Witam. Czy komuś udało się zlokalizować ten czujnik???
Jakie czujniki założyłeś?
Podłącz ten czujnik do auta, do jego wyjścia podłącz diodę z podłączonym szeregowo rezystorem 470 ohm, kręć rozrusznikiem i patrz czy miga dioda. Jeżeli nie to uszkodzony czujnik bądź czujnik nie widzi wałka.
Czyli Tomasetto. Doprowadź do porządku ten przewód od czujnika temperatury gazu.
Bardziej to wygląda na jakąś antenę. Jakiś GPS, zestaw głośno-mówiący, itp.
Grzebanie przy systemie poduch zabronione jak przy licznikach. Dodano po 3 0285001177, 3B0959643
Niebieski czujnik podaje sygnał dla sterownika silnika i nie ma nic wspólnego ze światłami stop. Czujnik czarny dobrze wyregulowany? (dotyka pedału gdy ten jest w pozycji spoczynku) Zobacz czy po odpięciu czujnika na obydwu jego przewodach jest +12V (względem masy). Czy światła stop świecą też na wyłączonym zapłonie (czujnik wpięty) ?
Witam problem rozwiązany uszkodzona wiązka przewodów do czujnika.. Przewody zielone w środku jakieś 20 cm od czujnika..
Koledze riposte potrafisz napisać ale z gogle skorzystać już nie.Dlaczego? http://forum.vw-passat.pl/threads/26315-...
ale po czasie jazdy zapaliły się spowrotem,więc napewno czujnik. Tak tak. Na pewno nie czujnik.
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
proszę oto schemat ps.co do sterownika to na 90% jest 028906021CQ
Rozrząd ok wiedz to może czujnik
zdejmij kopułkę i sprawdź czy obraca palec rozdzielacza jak kręcisz rozrusznikiem jak obraca postawił bym na czujnik hala
witam dlaczego post w tym dziale a nie tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum63...
Spokojnie możesz montować.
Wszystkie B6 z dpf mają 3 czujniki temperatury spalin.
Pod siedzeniem,jak wzmocnienie poprzeczne,trzeba podnieść wykładzinę,po uprzednim zdemontowaniu nakładki progowej.
Żułta kropka to ścisła reguła nie próbuj
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Czujnik stopu przy pedale miesza.
Sprawdzić sygnał z czujnika
Kod błędu i jego opis jest dość klarowny ( to wina czujnika przepustnicy) Jeżeli sterownik na wyjściu potencjometru zobaczy +zasilania czujnika, to ograniczy wtrysk, aby zapobiec zniszczeniu silnika itp.
Jak na rysunku, oznaczony nr.9. Jedna para styków do wskaźnika druga do sterownika. Drugie zdjęcie to lokalizacja
a innaczej sie nie da ? moze jakas wymiana czujnika albo czegos?
Sam sobie odpowiedziałeś gdzie szukać przyczyny ''Czasami jak go lekko stuknę z góry w deskę rozdzielczą to wszystko się naprawia'' Licznik przelutuj i sprawdź masy .
Właśnie o tym samym piszę-czujnik świec i czujnik wskaźnika ,bo są obok siebie i takie same.
A na których pinach ( są 4-ry ...) Pozdr.J. 2 piny to piny cz.t.s. dla ECU, a pozostałe 2 to piny są dla wskaźnika t.s. na desce rozdzielczej, czyli niejako 2 czujniki temperatury silnika w jednym. Rezystancje też się różnią i z tego, co pamiętam, to chyba dla ECU rezystancje są prawie 2 razy wyższe w tej samej temperaturze niż dla wskaźnika temp....
Nie spotkałem się z napinaczami bez elektryki, ale podaj numery błędów i spróbuj skonfigurować sterownik, tak żeby nie szukał napinaczy, skoro ich nie masz...
Do wymiany czujnik obrotów wałka rozrządu,dość szybka operacja,bez demontażu paska.
A to się stało nagle czy wymieniałeś czujniki?
A diagnostyka była robiona? Czujnik temperatury chociaż sprawdzony?
Tak problem był z uszkodzonym czujnikiem
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
Może to się stało po wymienie czujnika ?? :?:
Błąd czujnika nie musi oznaczać uszkodzonego czujnika W tym samochodzie może, może także być zgnita wiązka do czujnika.
Witam. Jeżeli chodzi o sensor to raczej nowy z allegro. A lokalizacja: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
jak wtyczka pasuje to podłączaj.
Koronka jest na przegubie obadaj ją i czujnik.
Poszukiwany element, to układ scalony A3250, w obudowie SOT-89 (f-my "Allegro MicroSystems Inc."). Jest to "Field-Programmable, Chopper-Stabilized Unipolar Hall-Effect Switch", którego produkcja została zakończona w październiku 2011r. Informacje dodatkowe zawarte są na stronie producenta [url=http://www.allegromicro.com/en/Prod...
passat czujnik klapy czujnik uderzeń passat czujnik oleju passat
zamiennik rozrusznika pompa kulka mixer pioneer
Renault Kangoo 1.1 55 kW - problem z obrotami Czy kabel satelitarny można umieścić w wężu ogrodowym na dachu z blachy?