Jaką masz temperaturę z czujnika G62? Może czujnik G2 oszukuje?
Wymieniłem termostat i teraz przy temp. zewnętrznej po przejechaniu 12 km temp na zegarach jest 90 stopni do kompa jeszcze nie podłączałem ale jest dobrze. Dzięki za pomoc
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Możesz rozwinąć temat czujniki G72 i G62 tz. nazwy
Sprawdziłem wczoraj i oba czujniki pokazują prawie taką samą temperaturę (różnica 1-2 stopnie), maksymalnie było to na G62 - 75, na G2 - 76.
Różnica powinna wynosić maksymalnie do 5°C różnicy. Jak jest większa to uszkodzony czujnik bądź zaśniedziałe stuki w kostce. Sprawdź jeszcze temperaturę na zimnym silniku dla G62 oraz G2.
https://obrazki.elektroda.pl/8554510200_... Wymiana czujnika G2 i G62.
17664 - engine coolant temp sensor (g62) open or short to plus p1256 - 35-10 - - - intermittent 17664- Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego.Przerwa lub zwarcie z potencjalnym plusem.
czujnik temp. wymieniony, profilaktycznie wszystkie przekaźniki wyjąłem sprawdziłem i przeczyściłem. te oznaczenia 109 albo 30 to chyba z kosmosu :/ skoro dla Ciebie są z kosmosu to cóż, dalej czepiaj się czujnika temperatury płynu chłodzącego jeśli w nim dopatrujesz się powodu niedomagania bo każdy myślący wie, że jedno nie ma związku z drugim : brak...
Zapytaj się mechanika ile rolek łańcucha jest pomiędzy znakami na zębatkach walków rozrządu? Temperatura -25 stopni czujnik G62 do G2 ?
Zapomniałem dodać że to silnik AVF na pompowtryskach. Dodano po 17 Czujnik temp silnika. G62? Czujnik temp cieczy? Innego czujnika oprócz temp zew i temp paliwa nie kojarze.
rozrząd ustawiony.....jeszcze wymiana czujnika G62 - wie ktoś gdzie on jest? w silniku 1.9 130KM AWX PD?
W celu sprawdzenia podaję to co znalazłem: "G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie...
Fil2006 a były VP o mocy fabrycznej 130 KM ? - chyba nie ! czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 sprawdź czy nie bredzi względem wskazań z czujnika G2.
ma ktos opis pinow / schemat elektryczny g62 do rocznika 2004 / kod silnika avb ??
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
Glow phase Thanks to the good starting response of this direct injection diesel engine, a glow phase is only necessary below + 9°C. The control unit receives the corresponding temperature signal from coolant temperature sender G62. Wymagane grzanie świec poniżej +9 stopni celcjusza.
to proponuję jeszcze zrobić test Vagiem w 17 Instruments, grupa 003, pole pierwsze od lewej - to jest właśnie wskazanie temperatury podawane na wskaźnik na desce rozdzielczej przez czujnik G2, jeśli wskazania G62 są w granicach 53-55 to czujnik G62/G2 kwalifikuje się do wymiany (bo jest podwójny w jednej obudowie).
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Diagnostyka zrobiona błędów niema czujniki temperatury paliwa G81 i płynu G62 jest OK A z tymi obrotami gdy wcisnę sprzęgło to normalne.
czujnik temp. płynu chłodzącego G62/G2 nie ma wpływu na moc silnika.
Witam jeśli chodzi u czujki temperatury otoczeni to jest z przodu przy zderzaku jeśli o czujnik powietrza wlotowego do silnika . Jeśli słabo grzeje to możne zaciął się jakiś element. Opisz bliżej problem. -słabo działa ogrzewanie -słabo działa klimatyzacja -słabo dogrzewa się silnik z angielskiego opis problemu tak wygląda u ciebie na vcds ? P1296 -...
Sprawdź na postoju czy się nagrzeje. Jak możesz to wrzuć logi czujników G6 i G62 Grupy 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. Najlepiej na całkiem zimnym silniku i później na nagrzanym maksymalnie.
Witam- do sprawdzenia czujnik temperatury silnika /g2,g62 . Kontrolka świec żarowych również informuje o innych zaistniałych i pojawiających się błędach w sterowaniu silnika. Należałoby przeskanowac auto programem diagnostycznym.
Na 18 same zera, chyba skombinuje taki manometr i najwyżej będę z nim jeździł aż do następnej awarii. Rozumiem że przypadek nietypowy? Wtyczkę od czujnika G62 odłączałem i nic nie pomagało czyli odpada słaby rozrusznik/akumulator bo silnik nie wie wtedy że jest nagrzany i nie wymaga wyższych obrotów...
no dobra, mam taką samą sytuację jak kolega co zaczął temat. Po sprawdzeniu temperatur okazało się że na wolnych obrotach na czujniku g62 mam temp 51 st a na g2 mam 0 st. Więc domniewam że g2 jest popsuty. Zgadza się?
Świece swoją drogą, ale widać, że przyczyną krótkiej emisji kontrolki świec żarowych jest sporadyczny błędny odczyt temperatury z czujnika G62 i to jest powodem, że świece nie dostają zasilania, więc nawet, gdyby były sprawne, to i tak nie będą wtedy grzały. Jeśli zarówno przed, jak i po wymianie czujnika G62/G2 problem dalej występuje, to wiadomo,...
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
W zasadzie, to mogę zrobić logi czujnika G62 dla zegarów i dla ECU, ale nie wydaje mi się żeby w nim był problem..ale kto wie.. 🙂 Co do uszczelek kolektora ssącego..tutaj będzie gorzej, ale z drugiej strony, myślę że jakby uszczelki były złe, to komputer biłby błędem o zbyt ubogiej mieszance 🤔 Dodano po 4 Przed chwilką zmierzyłem czujnik...
Podłączyłem kompa i : 00520 czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika (G62) statyczne -przerwa zwarcie do dodatniego 01237 zawór odcięcia paliwa (N109) statyczne -otwarte zwarcie do masy 01117 zacisk DF generator sygnału obciążenia -statyczne nieprawdopodobne sygnału
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
Jeden problem rozwiązany a mianowicie czujnika zasysanego powietrza, znalazłem na forum vw opis jak sprawdzić oporność czujnika. Po sprawdzeniu okazało się iż jest przerwa na jednym z przewodów idących do czujnika. Poniżej link do tej strony, może komuś się przyda. ( dlaczego wcześniej tego nie znalazłem) :) http://forum.vw-passat.pl/threads/16786-...
sprawdzałem na kompie i to co wychodzi to sporadyczny błąd połączenia pompy paliwa napisz kod błędu. badyl666 jak i Paweł wawa napisali Ci jak co i jak sprawdzić czujniki G62/G2 i termostat, zwłaszcza jeśli masz błąd braku połączenia z czujnikiem G62. Podaj zatem wszystkie aktualne błędy po ich wcześniejszym skasowaniu. Interesuje mnie ten błąd pompy...
sprawdzenie wskazań temperatur programem diagnostycznym VAG-COM - w grupie 007 w "01 engine" podaje w 4 rubryce temperaturę pokazywaną przez czujnik G62 i teraz wystarczy wejść w "17 instruments" - grupa 03 i w pierwszej rubryce jest wartość temperatury podawana przez czujnik G2 - obydwie te temperatury z czujników G62 i G2 muszą być te same lub zbliżone...
nie zauważyłeś zwiększonego zużycia paliwa ? jeśli np. czujnik temperatury płynu chłodzącego (czyli popularnie zwany czujnikiem temp. silnika) ten 4-ro pinowy G62/G2 (jest to podwójny czujnik w jednej obudowie, G62 daje wskazania do sterownika a G2 na wskaźnik temp. w zegarach) pokazuje Ci normalną temperaturę silnika na wskaźniku w desce rozdzielczej...
Witam Autko passat silnik 9A 16V KE- MOTRONIC Ciągle wylatuje błąd G62 - czujnik temperatury Są tam dwa czujniki biały dwu pinowy - wymieniłem i błąd jest dalej Czarny jedno pinowy do zegarow tez wymieniłem Do czego doszedłem, w sterowniki zgodnie z rozpiską sygnał temp chłodziwa powinien byc na pinie 3 sprawdziłem i zaden pin z czujików nie ma połączenia...
ECU załącza świece poniżej bodajże 5°C, odepnij czujnik G62, powinien grzać świece bez względu na temperaturę. (G62 z tyłu silnika pod pompą tandem, wtyczkę zobaczysz pod EGR'em). Ale jeśli silnik pali gorzej bez świec to w dobrej kondycji nie jest. Podepnij pod vaga, podaj wartość synchronizacji (grupa 004.4)
Chodzi oczywiście o czujnik temperatury płynu chłodzącego G62, masz Vaga to sprawdź jego wskazania w 01 Engine, grupa 007, pole 4 - zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku (zwłaszcza jak wzrosną wolne obroty) następnie sprawdź wtyczkę od czujnika, wyczyść piny na złączce i sprawdź okablowanie, jeśli wiązka będzie cała i nie będzie uszkodzona izolacja,...
Witam ! Mam problem z ogrzewaniem w moim pasku b4. Wiem, że takim tematów jest bardzo dużo ale ten jest nieco inny niż pozostałe, prosiłbym o pomoc. Otóż wymieniłem nagrzewnice bo mi pociekła. Po rozebraniu i złożeniu wszystkiego z powrotem, odpowietrzeniu, grzało idealnie do czasu napełnienia klimy. Gdy tylko napełniłem klime o ciepłym powietrzu wgl...
Ja miałem problemy zapowietrzania się nawet z filtrami boscha, a raz nawet z manem. Autopoldi - "marka" filtra to tylko nadruk na pudełku i samym filtrze. Jeśli chcesz zajmować swój cenny czas na zastanawianie się, który z przytoczonych przez Ciebie jest lepszy, dowiedz się skąd one na prawdę pochodzą. Znajomy kierowca kiedyś pokazał mi fotkę czym...
może ktoś ma pomysł skąd te powietrze w 90 % przypadków powietrze jest zaciągane przez podgrzewacz umieszczony na filtrze paliwa i słabo zaciśnięte opaski na wężykach przy króćcach filtra. Dodano po 9 przy czujniku czteropinowym sprawdza się rezystancję pomiędzy pierwszym a trzecim pinem a do czego służą piny 2 i 4 ?? i jaka powinna być rezystancja...
Vag lub VCDS do ręki i do sprawdzenia grupa 3,18,23 , sprawdź co do tego utrudnionego rozruchu na gorącym silniku , czy jak odłączysz czujnik temperatury płynu chłodzącego jak dobrze pamiętam G62 (drugi czujnik jest od wskaźnika) to wtedy silnik uruchamia się bez problemu czy dalej jest problem , jeżeli to pomogło to potrzebna jest korekcja dawki startowej...
I tu właśnie nie jestem pewien co tam ma siedzieć, czy tak jak piszesz włącznik termiczny, czy czujnik NTSC, bo teraz siedzi tam taki sam zielony czujnik jak w bloku silnika. Może inaczej na wskaźnik temperatury z którego czujnika jest brane wskazanie tego przy silniku, czy na króćcu? Bo jeżeli na króćcu to nie może tam siedzieć włącznik termobimetalowy....
Test licznika robiłem, jest ok. Dzisiaj kupię drugi czujnik w serwisie i się zobaczy, cały czas mam nadzieję że to wina czujnika, bo co może być więcej. Np. w passacie wskazówka stoi na 90 już jak silnik ma temp 87 i stoi dalej na 90 jak temp ma 91. Tak jest zrobione, w Sharanach po lifcie jest tak samo, nigdy nie miałem przed liftem. Dan znać pod wieczór...
Oder, jak pisałem w innym poście w Twoim temacie - jeśli wtyczkę czujnika G62/G2 odepniesz i nadal masz problem z uruchomieniem zimnego silnika to najpierw ustaw na pompie wtryskowej prawidłowy kąt wyprzedzenia tłoczenia bo to jest główny tego mankament a jeśli to nie pomoże to odczyt Vagiem wartości temp. paliwa (robiony na zimnym silniku). Na Vagu...
Witam, Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wracając do moich problemów silnik w moim VW PASSACIE jest to silnik 16 V AHL, oczywiście na wtrysku (instalacja- wtrysk gazu 4 generacja firmy BRC), problemy, które mam dotyczą zarówno pracy na benzynie jak i gazie. Oczywiście diagnozę pierwotną zacząłem od wymiany świec, później doszła sonda oraz przepływomierz,...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
...szczerze nic mi to nie pomoglo mozesz napisac troche jasniej o co chdzi dzieki Chodzi o podgląd wskazań działania czujnika F36 pedału sprzęgła w grupie 006 czyli przy prawidłowo działającym czujniku wskazanie w drugim polu od lewej (bez wciśniętego pedału sprzęgła i pedału hamulca) powinno wskazywać "000" : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i...
Passat B5 Silnik 1.8 125KM 20V Pewnego pięknego dnia opadła mi wskazówka temperatury podczas jazdy więc od razu myślę: czujnik temperatury (czteropinowy) Więc kupiłem oryginał VW 97 zł ale po ściągnięciu elementów zasłaniających czujnik na króćcu okazało się że jakiś magik wymieniał wtyczkę i połączył kable że tak powiem byle jak i owinął taśmą przezroczystą...
Czy ten ze zdjęcia wystarczy mi do sprawdzenia rozrządu? Auto noc stało w garażu gdzie temperatura była 9-10 stopni. Odczytałem to co pokazują czujniki: temperatura paliwa 12,6 w dolocie 10,8 płynu chłodzącego g62 3.6 Auto nie odpaliło, jak odpiąłem G62 to jego wartość w kompie była pokazywana z czujnika w dolocie, czyli 10,8 stopnia. Przy odpiętym...
Jak może nie być obiegu? Skoro temperatura nie przekracza 90 stopni? Gdyby nie było obiegu, ten silnik już dawno by był rozbierany do kapitalnego remontu albo chociaż wymiany uszczelki głowicy. To jest wręcz książkowy opis w pełni sprawnego układu chłodzenia. Gdzie tu usterka? Dokładnie jak piszę kolega, obieg jest napewno. Jednak z tym książkowym...
-świece sprawne, a kiedy wymieniane były, mogą wyglądać na sprawne, a grzać nie tak jak nowy, firma firmie też nie równa, to samo dotyczy stycznika załączającego świeca, miernik w dłoń i sprawdź czy jest napięcie na świecy po przekręceniu kluczyka, przy tych mrozach powinno podgrzewać z 8s, jak kontrolka po 1s gaśnie czujnik temp płynu chłodzącego kaput(G62)....
Teraz na mnie kolej:) Mam paska jak w temacie ale mój problem inny jest. Ogrzewanie jak szalone elegancko dmucha, silnik szybko się nagrzewa a na liczniku maks 60 stopni. Vag podłączałem dziś sprawdzając grupę instruments i wskazania elegancko najpierw rośnie później opada i stoi jak fabryka kazała. Niestety nie działa na wyświetlaczu normalnie. Dodam...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Licznik nie ma żadnych błedów. Natomiast w silniku znalazłem trzy, teraz je wykasowałem ale niewiadomo czy nie wrócą. Te bł,ędy były następujące: 1. P1256 - czujnikECT (temperatóra cieczy chłodzącej silnika) (G62) - obieg otwarty/zwarcie do plusa. 2 . P3000 - Lampka wskaźnika świecy żarowej (K29) - Powód. 3 . P1609 - Awaryjne odłączenie uruchomione....
Witam. Mam Seata 1999r jak w tytule z silnikiem 1.8 20VT i instalacja LPG. Ostatnio zaczęła gasnąć przy hamowaniu (na gazie bardzo często na benzynie sporadycznie ale też), obroty na jałowym biegu często się wahają. Miesiąc temu wymieniłem przepływomierz (używany z tego co wiem od Passata, sprzedawca porównywał kody części i twierdził że przepływki...
czujnik passat passat czujnik klapy czujnik uderzeń passat
netia net24 hasło renault laguna przycisk sonoff temperatura
ekspres bosch usterki ekspresu bosch
Regulacja temperatury bojlera Simat - jak ustawić? Tokarka TSB20 - problem z posuwem, samoczynne wyłączanie