E chyba nie ten wężyk powinien iść do elektrozaworu który tym steruje popatrz dobrze
Wiązka sprawdzona wszystko z nią Ok. pozostaje chyba czujnik lub cała gruszka z czujnikiem. Co radzicie?
Dołożony czujnik podciśnienia i sterowania gruszka czujnik od golfa 4
Zawór sterujący nie ma czujnika. Czujnik ma gruszka, ale w 16zaworowych silnikach. Kolega narazie nie zdeklarował się jaki ma pięć.
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
Gruszka bez czujnika, bez jakiejkolwiek wtyczki
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Sam czujnik kup bo z gruszka będzie Ci ciężko ustawić sztangę.
Może problem tkwi w nowej gruszce lub przewodów podłączonych do niej. To jest zamiennik czy używka? To jest gruszka podciśnieniowa z wbudowanym czujnikiem G581, czujnik położenia łopatek. W pomiarach rozszerzonych powinieneś znaleźć odczyt wartości z tego czujnika.
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
Podałeś "suchy " błąd bez żadnego opisu. Ciśnieniem turbiny steruje ECM a nie żaden czujnik. Po za tym błąd wskazuje na czujnik na gruszce a nie na map.A nawet jak by był to map to przed wymianą diagnoza sprawdzenie napięć i parametrów. Sprawdź czy sztanga się nie zacina i czy na pewno nie ma czujnika na gruszce. Dodano po 2 Małe sprostowanie .Przy...
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Czujnik jest tylko jeden, widoczny na zdjęciu w drugim poście. ta "gruszka przy turbinie " nie wiem jak to fachowo się nazywa , czy ta część też ulega często awari ? może się zacinać ? Aktuator, rzadko się uszkadza, może się zatrzeć ośka od klapy upustowej w turbinie.
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Aby zakończyć temat: Wymiana wtrysków na regenerowane i ... dalej nie dobrze Wymiana pompy na używkę ale sprawną - auto odpala ale nie da się tego zestroić, zero mocy ... nie dobrze Okazuje się, że jeden wtryk miał uszkodzoną cewkę ale nie wykazywało tego na testerze. Wymiana wtrysku na inny po regeneracji i ... jest sukces. Udało się zestroić, auto...
Auto zostało jeszcze raz podpięte pod komputer i pokazało bład "Czujnik podciśnienia turbo". Mechanik zalecił bym nadal jezdzil i jak auto wskoczy znowu w tryb awaryjny to mam odrazu podjechać do niego by sie upewnić czy to potencjometr ( taka gruszka) czy poprostu sam czujnik.
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
witam problemem była gruszka paliwa
W przypadku Pb manetka i wiązka to nie wszystko potrzebne masa innych części pompka podciśnienia,gruszka, czujniki, sterownik itd. Tylko TDi miały łatwo bo część sterowania była wbudowana w ECU dlatego tam łatwo to zainstalować .
Mam ten sam problem Na zimnym nie pali. Zaczną się to już od ok7 stopni. Przy np 10 stopniach pali na strzała. Po odpaleniu i przejechaniu 10m gaszę i odpala na strzała. Ale pierwszy rozruch prY niższych temperaturach to udręka. Z zastosowaniem startera lub płakać pali na strzała nawet przy niskiej temp. Błędy jakie pokazuje p0380 (obwód swiec zarowych)...
Cała gruszka była z turbiną na regeneracji i została dostrojone na maszynie, czy tam stole jakkolwiek to zwał. Więc gruszka, turbo, czujniki, filtr powietrza sprawdzone. Czy ktoś się orientuje co to może być lub słyszał o czymś podobnym, pomocy!
Witam, mam to samo w 307 też wyskakuje błąd P2563. Wymieniłem gruszkę razem z czujnikiem, okazało się że półroku później znów to samo, gruszka zardzewiała w środku wymieniłem następną gruszkę. Problem jest taki że części były używane i po wymianie drugiej po dwóch tygodniach nadal wyskakuje błąd. Nie jestem pewny tego czujnika na gruszce i mam pytanie...
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Witam, błąd P2563 może być spowodowany uszkodzonym czujnikiem ciśnienia, czujnikiem turbiny, podciśnieniami lub jest taka opcja, że przycina się gruszka od turbiny. Błąd P1496 to do sprawdzenia czujnik ciśnienia lub elektrozawór sterujący turbiną. Może kolega również zobaczyć czy jak był mieniany termostat może coś nie jest dopięte i spadło przewód,...
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
Ten czujnik w termostacie? Ta gruszka zasysa ,ale tak leciutko nie ma takiego mocnego jak kilka dni temu. Od tej gruszki idzie do takiego czarnego zaworka i on ma wtyczkę od dołu i dalej od niego do trójnika na vacum i chyba EGR?
W takim wskaźniku tylko +12v jest podawane po przekręceniu kluczyka, masa podawana jest poprzez czujnik (taką "gruszkę" coś takiego jak tu [url=http://www.allegro.pl/item753890548... ) ) i z takiego czujnika podłączasz kabelek do wskaźnika. Ten czujnik w zależności od ciśnienia oleju zmienia oporność....
Witam Widzę że temat błędu zbyt dużego doładowania jest już znany. Mam taki sam problem jak kolega który opisał odpowiednio błędy czujnika doładowania i wykrył problem elektryczny. Podam że zawór n75 turbina i gruszka sprawne jak również nowy czujnik na przewodzie doborowym do kolektora ssacego. Czy kolega może podać miejsce gdzie wykrył problem. Passat...
tak gruszka pompuje paliwo sprawdziliśmy trzy czujniki na listwie i dalej nie pali nie dochodzi paliwo do wtrysków
Według mojej dokumentacji, ale mogę się mylić, to będzie czujnik położenia gruszki od turbo chyba, może ktoś potwierdzi?
Witam! VW T5 2010 CAAB 2.0 TDI Brakuje mi wtyczki od czujnika, poprzedni właściciel włożył kabelki do gniazda i zawinął taśma izolacyjną. Nie mogę zorientować się co to za czujnik. Mam zamiar dokupić wtyczkę lub cały czujnik i podmienić bo również same przewody są w kiepskim stanie (po całości termokuczka i dodatkowa osłona). Są od niego 2 przewody....
Pytam się o to czy gruszka posiada czujnik kopiowania położenia wtedy w parametrach dajesz podgląd rzeczywisty a to co żąda ECU. Druga sprawa jakie ciśnienie daje Turbo maxymalne?. Dodano po 1 Przepływ powietrza rzeczywisty a wymagany też sprawdź.
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
nie dochodza zadne dziwne odgłosy, dzisiaj sprawdze czy gruszka jest 100% sprawna, bo czujnik kopiowania turbo działa prawidłowo ale nie patrzyłem jeszcze czy porusza sie ramię...
Wszystko wskazuje na uszkodzony ECU. Nie miałem jeszcze przypadku że nie steruje n75, zwykle brak podciśnienia lub czujnik na gruszce
Witam, w opisywanym przypadku powyżej uszkodzony okazał się zawór SVC w pompie. Teraz mam inny problem. Ten sam samochód a błąd P0238- czujnik ciśnienia doładowania (sygnał za wysoki). Gruszka w turbinie chodzi płynnie, zawór do sterownia turbiny w nissanie ok 800zł... Od czasu do czasu szarpie np. przy 120km/h. Czy ten błąd oznacza przeładowanie w...
No OK. Dzięki wielkie za info. Jutro zaczne mierzyć ciśnienia vakuometrem i barometrem. zobacze czy są te same co wskazują czujniki. Wieczorem napisze co i jak
jak zgasnie to gruszka nie jest zassana?Tam lubily zaginac sie przewody paliwowe nad zbiornikiem
Czyszczona ale czy pracuje gruszka lekko w pełnym zakresie?
Na powracające błędy pomogla wymiana sprężarki na używana kompletna oryginalna. W MDI nie ma opcji przuczenia czujnika na gruszce turbosprężarki.
Czujnik ciśnienia wymieniony i teraz komunikatu nie ma związane z tym czujnikiem. Na zgaszonym silniku na przewodzie wyjściowym jest 1.8v. Czujnik wymieniony, komunikatów żadnych nie ma, ale mimo tego dalej nie ma pełnej mocy. Jedzie dobrze do 2,5 tys. obrotów a potem muł. Geometria gruszka działa, przewody sprawne, tylko coś słabo sterowanie zaworu...
niby proste a zarazem trudne no wskaznik ładowania juz masz kontrolke a jak chcesz wskaznik naładowania akumulatora to zapewne chodzi ci pogłowie wskazówkowy co wychyla sie jak ładuje np na 13v.a co do ciśnienia oleju to moim zdaniem najlepiej by spasował czujnik ciśnienia z poloneza różnie na to mówią np gruszka z czujnikiem na kontrolkę. zależy jaki...
Hej kolego, usterka usunięta, oś skręca w każdą stronę bez błędów, przyczyną był hydroakumulator, ta gruszka za blokiem, można łatwo sprawdzić, czy jest uszkodzony, jak go wykręcisz i wsadzisz śrubokręt, to nie powinien się ugiąć ani centymetra, jeśli jest odwrotnie, to membrana jest uszkodzona i dlatego ciśnienie skacze w układzie i błędy wyświetla,...
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Pomocy! Kangoo 1,5 dci 2002 65 KM. Od momentu kupienia poddymia na czarno przy dodaniu gazu i na jałowym też delikatnie. Przy wyższych obrotach zapala się kontrolka świec żarowych. Dolot uszczelniony (była dziura w wężu), EGR wymieniony, turbo wyczyszczone, gruszka turbo wymieniona, wtryski wymienione i zakodowane, katalizator wyczyszczony, czujnik...
Pewnie turbina przeładowuje - nic nowego do sprawdzenia gruszka i przewód ciśnieniowy .. ew. regeneracja turbiny Pozdrawiam .
Wtyczka przerobiona dlatego bo brakowało kavli do elektrozaworu podciśnienia turbiny(zdjęcie) https://obrazki.elektroda.pl/1691507500_... https://obrazki.elektroda.pl/1730123700_...
Tak. Chodzi o czujnik na gruszce turbo.
Witam dzisiaj rozebrałem sterownik i rzeczywiście był uszkodzony, pęknięty wężyk wymieniłem go poskładałem i jadę i znów 110 odcina... Uderzać ostatecznie w turbo winna gruszka ??? Były ślady oleju w wężyku do ECU? Były. Czy jest olej w czujniku ciśnienia w ECU? Jest. Umyj go.
Tylko to jest przekładka z anglika i nie mam pewności że to fabryczna gruszka :D po VIN idzie to jakoś rozkodować?
Poszukaj procedury wymiany "gruszki" Tam jest czujnik położenia i jego należało by sprawdzić w pierwszej kolejności.
głównie chodzi mi o opis sterownika silnika plus połączenia z czujnikami na układ turba. gdyż wywala ciągle jeden bład i odcina co jakis czas auto. a turbo i uklad szczelny czujnik na turbie wymieniony i caly czas blad czujnika gruszki wywala
Witajcie . Mam ten sam błąd lecz mój Ducato to 2.3 150km euro 6 . Jakie macie pomysły na ten błąd , wymieniłem wszystkie wężyki , czujniki i nadal to samo ;/ , obstawiam samą gruszkę ( nie posiadam w gruszce żadnego czujnika) .
Panowie walczę z błędem P2563-22 w ducato 2.3 150KM. Wszystkie tematy o tym błędzie w necie dotyczą silnik 3.0 i uszkodzonego czujnika gruszki. Nic nie piszą na temat silnika 2.3. Czy możecie mi podpowiedzieć, jak zdiagnozować usterkę, w załączeniu skrin z AutoComa. https://obrazki.elektroda.pl/2808847700_...
Można by spróbować przemierzyć (podmień jeśli masz możliwość) czujnik na gruszce (czujnik kopiowania) on chyba odpowiada za skrajne położenia geometrii. Ew. Coś z cięgnem gruszki? Jak coś to mam elektrozawór turbiny nowy można by też spróbować tyle że dostęp kiepski.
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
Akumulator czy jest wydajny, EGR moze byc przytkany, czujnik polozenia walu. Niestety ale duzo jest tego. Ale najlepiej kierowac sie najpier tanim kosztem.
EGR nie działa a działał coś musiałeś źle złożyć albo uszkodzileś gruszkę. Co do czujnika ciśnienia teraz to zauważyłem że w bs jak jest turbo on ciśnienie powinno podskoczyć max ok 50mbar u ciebie 200 mbar. Coś jest nie tak albo czujnik walnięty albo śruba stopu wkręcona na max. ale raczej czujnik trzeba by manometrem sprawdzić. Ad.1 Gruszka od turbo?...
ale wymieniłem gruszke koło vacupompy W jakim melu była ta gruszka/zasobnik koło pompy vacu?
Witam - trzeba zdjąć maskownicę silnika - poszukać obwód układ recyrkulacji spalin i poszukiwany czujnik ,(w skład takiego obwodu wchodzą:zawór (grzybek) , gruszka,rurki metalowe harmonijkowe, elektrozawór ) Jak kolega wskaże wyżej wymienione elementy w silniku z tematu ostrzeżenie anuluję. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji....
Turbo ma czujnik położenia gruszki czy tam geometrii. Położenie chodzi równo z żądanym nic się nie przycina i wszystko jest drożne. Sprawdzałem to dokładnie myśląc że właśnie nadmiar ciśnienia powoduje ten podniesiony przepływ. Narazie nie mam auta, ale jeśli dobrze pamiętam to ciśnienie doładowania też równo idzie i równo spada. Wróci powalczę jeszcze.
Nie wiem czego szukać tak naprawdę.Wymieniłem czujnik stopa bo jest powiązany z turbo ale po wciśnięciu gazu i hamulca jednocześnie niema odcięcia turbo tylko lekkie zmulenie. Turbo na próbę zablokowałem na otwarte,gruszka nią nie sterowała, objawy te same i co ciekawe brak trybu awaryjnego,nie przeladowuje turbo. Spróbuję z tym gazem. Dzięki.
Układ jest automatyczny, sprężarka w zależności od obciążenia tyłu auta (steruje nią czujnik wychylenia nadwozia) pompuje do tzw. gruszki olej lub gaz, gruszka przez gumową przeponę przekazuje wytworzone ciśnienie do amora. Chodzi mi o to czy nie demontując układu można w 99% stwierdzić co nawaliło; gruszka czy amor.
- nowe zaworki to 2.884-919 - orginalna dysza ma rozmiar 50 - na wyjściu wysokiego ciśnienia jest wyłącznik ciśnieniowy (ten pionowy) i czujnik przepływu, w przypadku braku przepływu wody (styki rozwarte) odłącza kocioł (pompę paliwa) - ta gruszka to zbiorniczek membranowy do kompensacji ciśnienia
Dzięki Trotyl!!! A ja szukałem 2528, bo tak mi wychodziło ze skanera, a tu jest 2628. Ale i tak wyłożyłbym się na factor. A póki co do testów na czujnik założyłem zawór blow off, ten bez spręzynki, do mechanicznie sterowanych gruszek. Ot taka ciekawostka.
Witam! Passat B5 1.9 TDI AWX 130. Brak mocy w układzie doładowania, dodam, że w wężyku przed gruszką brak jakiegokolwiek ciśnienia! Wymieniony N75, przepływomierz, EGR czyszczony, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbo 3 lata temu. Od miesiąca nie mogę rozwiązać problemu!!! Po pomoc!!! AI: Sprawdzałeś szczelność przewodów podciśnieniowych i cały...
Zapomniałem napisać. Tak, rozwiązałem. Pamiętaj jednak, że u Ciebie może być to awaria czujnika kopiowania jak ponoć to jest u części ludzi. U mnie były dwa problemy . Pierwszy to luz na sworzniu ramienia kierownic który przechodzi przez ścianę turbo do kierownic. Do tego wygląda jakby ogranicznik ramienia był wytarty wiec gruszka mogła wciągnąć sztangę...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
witam jestem tu nowy mam duży problem z moim samochodem vw crafter 2010 rok 2.5 disel 140 koni posiadam samochód 1.5 roku do tej pory wszystko ok do teraz problem jest taki jadę cały czas równo mogę jechać 1000 km jeżeli zwalniam samochód traci moc aż go znowu nie zapale.mechanik moj wszystko już patrzył tak samo jak dobry elektryk mianowicie wacum...
Nie zaczynajmy od nowa. Kręć, patrz ,i podaj wartość ciśnienia na szynie. Normalnie bez wklejania obrazków. Te błędy nie powinny wpływać na rozruch. Te od przepustnicy to sprawdź przepustnice na dolocie,kabelki itp.Ten od prędkości obrotowej to sprawdź poziom oleju w silniku koniecznie. Jak ok i zmieniany to trzeba "poinformować o tym auto". Zostaje...
Mam następujące objawy w samochodzie Fiat SCUDO II Panorama 2,0 multijet 136KM rok prod 2007 (a zatem jeden z pierwszych egzemplarzy) Po jeździe w deszczu samochód nierównomiernie pracował - a teraz po ulewach dodatkowo zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego i komunikat "depollution system faulty" samochód stracił moc (a wcześniej trochę szarpał -...
masz u siebie coś takiego jak zawór powietrza dodatkowego , taka gruszka i wchodzą w nią dwa przewody powietrza , sróbuj ją wymyć benzyną ekstrakcyjną ,a czujnik temp. też sprawdż
Gruszka dziurawa nie jest? Od turbo do kolektora ssącego szczelnie jest? odczepiałem czujnik n75 ?? to jest VNT czy nie?
W dalszym ciągu walczę z notlaufem, n21 wymieniłem i niestety nie pomogło. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania, n21, wszystkie wężyki i dalej błąd wywala. Czy może to być gruszka która otwiera zawór nie do końca lub za późno , tzn n21 podaje ciśnienie na gruszkę ale ta się otwiera dopiero przy wyższym ciśnieniu niż powinna
Temat dość długi wiem mi się samemu nie che własnych postów czytać bo są przydługawe, hehe.? No ,nawet za długi ,czytając takie coś trzeba podkręcić mózg. Nie wiem o jakie węże ci chodzi bo jeden pokazujesz wodny a drugi od turbo. Jeszcze raz, jak gruszka zaciągnie do końca, to po dodaniu gazu węże od dolotu mają "puchnąć " i będzie to wyraźnie czuć...
Silnik odpowietrzony na plaku pali po odjęciu plaka nie pali. Czujnik położenia wału zlicza obroty. Ciśnienie na rampie jak pisałem podczas kręcenia oscyluje w granicach 300bar gruszka nie zassana Dodano po 1 Taki problem może być jeśli czujnik wału nadaje się do wymiany. A jak liczy to jakie obroty pokazuje podczas kręcenia? Bezpieczniki całe przy...
Witajcie. Mam swojego Citroena juz prawie 3 lata. 1.6 HDI. 2013 rok. Od jakiegoś czasu zacząl wyskakiwac check i komunikat jak ponizej 1040660 Zacząłem szukac i na diagnostyce wyskoczyl blad p2564 - Czujnik pozycji przyspieszenia turbosprężarki, czy jakos tak. Zaczęły się wymiany Na pierwszy ogień poszedł elektrozawór podcisnienia 1040661 Wymieniony...
Tak pompka od paliwa-gruszka. Chciałem zamiast niej dać elektryczną. Założona tak jak była. Dziś obczaiłem że czujnik wałka można trochę przemieścić i wydaje się że trafiłem. Po 8 godzinnym postoju po odpaleniu nie zgasł. Dodano po 9 Dziś z rana -1 i po odpaleniu dalej gaśnie po kilku sekundach. Mam nowy czujnik ale wydaje mi się że to będą wtryski....
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Na próbę zamień elektrozawory EGRu i zmiennej geometrii, jeżeli masz EGR bez czujnika na gruszce to możesz zupełnie zaślepić przewód podciśnienia.
No i mam winowajcę. Czujniki ciśnienia spalin mają różne charakterystyki. Dla potomnych. Sterownik silnika o numerach: A 651 900 32 03 A 651 901 29 02 FV 12.16 HW 14.10 PD 10 M01 poprawnie odczytuje dane z czujnika o numerach: A 009 153 52 28. Czujnik o numerach A 651 905 02 00 będzie zaniżał pomiar, taki był zamontowany. Po wymianie błąd dało się skasować....
Przykleję się do wątku bo mam podobne objawy. Mechanik zadecydował kable, zamówili Boscha i założyli problem pozostał , wcześniej stwierdził świece wymienił na oryginalne - problem pozostał. Dzisiaj powiedział gruszka od przyspieszenia obrotów silnika i polecił poszukać na szrotach bo nowa sporo kosztuje. Nie mam pojęcia co to jest " gruszka" na allegro...
przyczyn może być naprawdę wiele - jak masz coś do el. diagnozowania to sprawdzaj po kolei, jeśli nie masz to lecisz mechanicznie przewody podciśnienia i cała reszta od powietrza - zawór gaszący , gruszka i inne takie, ale może też być np czujnik prędkości obrotowej silnika ale to już powinno wykazać na kompie
Nie ma sensu wymiana czujnika MAP. Nie wierze w jego uszkodzenie tutaj. Po pierwsze widać że pomiar ciśnienia zaczyna się od ok 1000 więc tak jak powinno być. Po drugie uszkodzeniu czujnika zaprzecza to co widać na pokazanych pomiarach. Jak działa sterowanie turbiną? Sterownik wymaga wartości doładowania np 2500 i będzie tak sterował N75 aż pojawi się...
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Witam audi a3 1.6tdi oznaczenie silnika CAYC. W aucie występuje błąd p2563-Czujnik położenia sterującego doładowania turbosprężarki, miga kontrolka świec żarowych. Napięcie sygnałowe na gruszce z podciśnienia 0.7-0.9V z podciśnieniem 3.8- 4.0V. Gruszka na pewno była zmieniana i nie wiadomo czy została założona prawidłowa. Pytanie do znawców. W 1.6tdi...
Uważam, że najlepszy będzie czujnik pływakowy. Nie taki z przesuwnym pływakiem (#21), ale typu "gruszka" - działa przez przemieszczenie (obrót) całego pływaka, a nie tylko elementu przesuwnego (#22) - większa pewność działania, brak fałszywych alarmów. Przerabiałem ten temat przy obsłudze separatorów oleju - czujki zanurzeniowe wariowały co jakiś czas,...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Witam 2 dni temu auto straciło moc (podejrzewam czujnik turbo albo gruszka) było bardzo słabe ale jezdziło (miało obroty). Dzisiaj ledwo dobija do 1300 RPM i strasznie kopci udało podpiąć mi się pod kompa i wyskoczyły następujące błędy Zaślepiłem dolot egr-u do kolektora ale dalej kompletny brak mocy i obrotów 1200rpm na pierwszym i drugim biegu Jutro...
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Dzisiaj w Suchej Beskidzkiej przekroczono średnioroczną normę PM10. Czyli do Krakowa dołącza strefa małopolska i chyba na tym skończy sie czerwony kolor na mapie tego zanieczyszczenia. Za parę dni koniec roku więc wkrótce go podsumuję ale już widać, że nie jest źle. Bardzo zimny 2021 ma podobny poziom smogu jak bardzo ciepły 2019 czyli teza jakoby powodem...
Zrobiłem jak pisałem no i totalna porażka. Podpięty komp silnik nagrzany i jazda. turbinka ciśnienie zadane 100 kPa turbinka ciśnienie bieżące 99 kPa Przepływka odczyty w normie, egr otwiera, n75 pracuje, oczywiście gruszka sztanga na turbince chodzą, czujnik ciśnienia atm pracuje poprawnie, wężyki sprawdzone i poprawione poraz 10-ty czujnik położenia...
Po pierwsze sprawdź czy cięgno zmiany geometrii chodzi - na odpalonym silniku zdejmij węże z zaoru sterującego i połącz. Jak cięgno chodzi to ok. Wymontuj czujnik położenia siłownika (gruszki). Czujnik ma 3 piny, zmierz omomierzem. Powinien zachowywać się jak potencjometr. Jak ma przerwę na którejś nóżce to do wymiany. Często padają. Nie kupuj zamienników...
Witam, Odkopię trochę wątek - za co z góry przepraszam - ponieważ mowa jest o czujniku kopiowania turbo w 2.0 HDI, z którym i ja mam problem. Ja też po wywaleniu oryginalnego czujnika mam cały czas problem z kolejnymi czujnikami. Czy to jest normalne, że te czujniki Meletta wytrzymują pół roku? Wszyscy polecają tylko Meletta i Meletta a one po pół roku...
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Bo tak przypuszczałem i znajomy mechanik tak stwierdził zdjołem 1 wężyk od podciśnienia biegnący od czujnika do tej gruszki EGR a tam nic Jakieś podpowiedzi
Naprawiłem napęd i podzielę sie wiedzą, może komuś sie przyda. U mnie akurat był przetarty w peszlu kabel z aktuatora przedniego napędu. Działa to tak: 1- Wciskamy klawisz, kontrolka zaczyna migać, sterownik załącza silnik na reduktorze i przełącza z 2wd na 4wd. Wykorzystuje tarcze sygnałową na osi silnika aktuatora. 2- czujnik z prawej strony reduktora...
Witam. Jestem słaby w temacie mechaniki ale mam pytanko, czy jest możliwość aby samochód po prostu nie opadał po zgaszeniu silnika, może jest jakaś blokada, czujnik itp.? Proszę o podpowiedź.
Logi dynamiczne kolego i wyjdzie, obserwuj ciśnienie doładowania rzeczywiste i zadane, jak była wymieniana gruszka to możliwe, że jest źle wyregulowana... a i w tym motorze masz jeszcze coś takiego jak czujnik kopiowania turbo, obserwuj jego położenie..
gruszka podciśnienie mikrofon gruszka gruszka połączenie
ładowarka wkrętarki black generowanie zakłóceń ustawić regulator buderus
maszyny elektryczne książka maszyny elektryczne książka
Jak zaprogramować stację radiową, pogodową, lutowniczą lub bazową GSM Napięcie na końcówce V3 w CH341A przy Vcc=3.3V