Zobacz podciśnienie do turbiny czy gruszka się rusza na odpalonym silniku ściąg i żaluz podciśnienie czy gruszka wciąga.
Jedna rzecz którą mogę podpowiedzieć to sprawdź czy masz zawór (gruszka-podciśnienie) zamykający obieg chłodnicy EGR,może to jego awaria powoduje ten problem.
Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Masz zbyt małe podciśnienie vacc (pokpa nieszczelność) ,gruszka nie pada.
Gruszka na podciśnienie powinna pracować góra dół 12-15mm. Sprawdź podczas jazdy parametry doładowania czy jest prawdłowe.
jak masz gruszke to raczej nie masz pompki w baku, nie chce ci zapalic czy co chcesz osiągnąc, pompuj gruszka i wtedy naciśnij ten odpowietrznik
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Odłączona "gruszka" od zaworówu EGR. Zaślepione by podciśnienie nie ginęło. Podłączone powinno być, ale pewnie dymił lub nie miał mocy z EGrem to ktoś tak zrobił.
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Gruszka raczej sprawna podajac podciśnienie ładnie podciaga ciegno po wyjecie podcisnienia momentalnie wraca
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
(at)lugi666 , mapa N75 odpowiada za sterowanie nastawnikiem elektronicznym? czy tylko gruszka na podciśnienie? Chodzi o to że jest inny nastawnik w innej turbinie i aktualnie to w ogóle nie dmucha...
Witam, mam silnik adr w Audi rok 1998 i Olx sprzedaje ktoś membrany. Niestety nie mogę zamieszczać tu linków. Pisz na maila michal1983p(at)o2.pl. Mi udało się kupić nowy element ma allegro, dziś zamontowany i chodzi bardzo dobrze, stara gruszke będę regenerowal, na YouTube jest jak wyłączyć.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Jak jest na podciśnienie gruszka to można ją sprawdzić za pomocą vakum pompki a nie sprężonym powietrzem
N75,podciśnienie,gruszka,przewody podciśnienia.Po prostu sprawdź czy sztanga chodzi w pełnym zakresie bez oporów.
elektrozawory właśnie zamieniałem w różne miejsca, efektu nie ma. gruszka trzyma podciśnienie, podejrzewam vacum pompe, ale nie mam jak jej zmierzyć. bo na niskich obrotach właśnie nie ma mocy, jak przekroczy 1500-1700 to normalnie zaczyna silnik ciągnąć, gaśnie kontrolka silnika i jazda jest normalna, po zdjęciu nogi z gazu znowu się pojawia, i nie...
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Możesz sprawdzić szczelnośc membramy za pomocą zwykłej strzykawki podpinając do czrnego przewodu . Stan przewodów podciśnienia -widzę na zdjęciu terż nie najlepszy. Jeśli dżwigenka membramy będzie pracować na strzykawce albo na twoim silnym wdechu mebrama jest dobra. przyczyną mogą być przewody podciśnienia lub nie działający el. zawór podciśnienia...
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Nie, nie trzeba. Przydało by się sprawdzić gruszkę na turbinie czy nie jest dziurawa, sprawdzić pompką podciśnienia czy gruszka rusza sztangą oraz podciśnienie jakie podaje N75 na gruszkę i jakie jest przed N75.
albo źle wyregulowana sztanga od gruszki albo podciśnienie za słabe do gruszki https://www.youtube.com/watch?v=llagNzzY... https://www.youtube.com/watch?v=m8YZoYOl...
Do kolegi Trans-serwis . Dzięki za szybką reakcję. Symbol silnika to ALH, moc 66 KW (90 KM), pojemność 1,9 TDI. Niestety nie wiem czy gruszka jest na podciśnienie czy na nadciśnienie. Z góry dziękuję.
Witam, zauwazylem ze w moim passacie 1.9 gruszka od turbo jest zalana olejem :/ ma ktoś pomysł skąd to cieknie ? Dodano po 35 Do tej gruszki wchodzi jakieś podciśnienie
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Błąd dotyczy sterowania doładowaniem. Albo uszkodzona gruszka sterująca kierownicą od turbiny, lub zaworek elektromagnetyczny który podaje jej podciśnienie. Pojedź do kogoś kto ma pojęcie, bo będą Ci chcieli wymienić od razu całą turbinę, a wiem że są warsztaty, które to naprawiają. Zaoszczędzisz kasę i nerwy.
Miałem podobnie gruszka wymieniona, ustawiona na wzór starej ale wyskakiwał błąd doładowania. Podkręciłem nakrętkami i jest niby ok błędów brak. Pytanie w jaki sposób dobrze wyregulować gruszkę, gdzie znajdę w Vcds ciśnienie doładowania.?
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo.
Podciśnienie okej, gruszka poprawnie pracuje. Jedyne co przychodzi mi na myśl to przytarta turbina.
Podciśnienie przepływa przez termozawór [silnik zimny] i działą na ''gruszkę''. Gruszka pociąga listwę w pompie [zwiększa obroty] , kiedy silnik złapie temperaturę to obroty wzrosną , ale wtedy powinien zadziałać termozawór [zamknąć przepływ]. W tym momencie podciśnienie nie dochodzi już do gruszki i gruszka nie pociąga listwy[w tym momencie reguluje...
kolego kup nową na allegro
Sprawdziłem jeszcze raz i u mnie gruszka sterowana jest podciśnieniem, wyciągając z gruszki powietrze, sztangi si ę ruszają. W pierwszym poście źle napisałem powinno być wyciągając powietrze. W takim razie co u mnie wytwarza podciśnienie które steruje gruszką. Chyba że źle myślę
Po odpaleniu ,powinna zaraz zostać zaciągnięta w stronę gruszki.Po zgaszeniu silnika ,nie ma podciśnienia i powinna zostać "puszczona" w stronę sprężaki. Jak nie jest zaciągana to to mechanizm geometrii jest zacięty ,nie ma podciśnienia na gruszce. A jak nie ma podciśnienia to nieszczelność,n75,słabe podciśnienie z vacum.
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Gruszka szczelna, podciśnienie trzyma sprawdzona pompka VAC. Auto nie dymi, odpala ładnie, pracuje równo. I co zauważyłem strasznie dużo pali i spaliny ma bardzo "ostre" na wydatkach pompki ok oscylują w granicach -0.1 - -0.3 z wyjątkiem 4 na nim mam teraz +1.1 na biegu jałowym. Jak prawidłowo odczytać blok pomiarowy 8? Bo z interpretacją tego bloku...
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Gruszka szczelna?
Witam. Dziś zrobiłem test "gruszki", gruszka wpieta bezpośrednio w podciśnienie nie rusza sie. I dodatkowo zrobiłem Logi dynamiczne; Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_008_C12qb.h...
Zanim wszystko zdemontujesz, to sprawdź, czy wychodzi podciśnienie na gruszę z N75 (oczywiście po odpaleniu samochodu). Następnie, czy gruszka jest szczelna. To możesz zrobić bez demontażu. Ciężko ale wykonalne jest też rozruszanie zapieczonych kierownic. Tu pomocna będzie ostatnia fotka z postu 147 jednego z tematów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Nie ma co sprawdzać sprężarką po drugie tam jest podciśnienie a nie ciśnienie i gruszka pracuje w drugą stronę. Po odpaleniu powinna wciągnąć sztangę. Podepnij podcisnienie z vacum bezpośrednio do gruszki, odpal auto i sprawdź czy gruszka wciągnie sztangę. Zmierz wartość podciśnienia. Ja obstawiam zabrudzoną turbinę, chyba że uszkodzona (dziurawa) gruszka...
Serwo nie ma nic do tego jak biorą klocki. Pewnie masz tarcze do wymiany - zużyte przez co klocek nie dotyka tarczy całą powierzchnią. Serwo ma kolosalny wpływ na doładowanie bo gdyby je odpiąć i zostawić wąż to wtedy podciśnienie będzie zbyt małe przez co gruszka nie będzie odpowiednio ustawiona Skoro masz -0.9bara na serwie to gdzie tam widzisz nieszczelność?...
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Tak lub problem z gruszka lub podciśnieniem
Widzę, że pojawiło się dużo "teorii spiskowych". A więc tak. 'Zakres moda jest różny. Komisy i "janusze" już znają tą metodę by nie drażnić klienta kontrolkami. Sterownik nie jest w żaden sposób modowany. Ma oryginalny wsad. Albo się zablokowała , lub sterowanie wysypało się . Pisałem przecież, że jak i zmienna geometria tak i sterownie (gruszka, zawór,...
Ten 3 elektrozawór steruje gruszką zmiennej geometrii turbosprężarki, jak nie jest podłączony to silnik nie ma praktycznie doładowania. Elektrozawór ma 2 króćce opisane VAC i OUT, out do gruszki turbo, vac podciśnienie do wakupompy
Witam, mam prośbę o pomoc w ustaleniu przyczyn przeładowywania turbiny. Przy ok. 3500 obr/min silnik wchodzi w tryb awaryjny (traci moc), ale przy tym nie świeci żadna kontrolka. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik odzyskuje moc. Sprawdzona dźwignia turbiny - chodzi lekko, sprawdzona gruszka - trzyma podciśnienie, podmieniony zintegrowany sterownik...
Podciśnienie które steruje zmienna geometria. Po lepkach to na pracującym silniku powinno być ok -0,8 bar na wyjściu z przewodu do serwa a na wyjściu na gruszka -0,6 jak masz 0,5 to objawy mogą być podobne do twoich.
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
Gruszka podciśnienia to chyba akurat chłodnica spalin, Ty musiał byś odłączyć wtyczkę żeby odpiąć EGR.
Zmienna geometria jest to sterowanie turbiny (taka gruszka na turbinie) sterowana na podciśnienie, przy dodawaniu gazu ma być widać jak pracuje ćięgno sterowania. Poza tym zawór EGR można zaślepić.
Jak nie wiesz nawet jakie podciśnienie tam jest.A po odpaleniu gruszka zaciąga do końca sztangę turbiny?
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin coś tam się w jakimś tam Oplu z jakimś tam silnikiem zepsuło. Kontrolki pozbyć się z deski rozdzielczej, skoro razi w oczy. Udajesz głupiego czy jesteś? Napisałem że jak wyskoczy kontrolka auto traci moc prawda? Silnik podany w tytule tematu. Ciężko ruszyć tym co Twoja szyja musi nosić? Ciężko ruszyć...
Jak w wężu jest podciśnienie to tak ma być.Bo są gruszki gdzie wypycha cięgno a nie wciąga. No chyba że zamiast podciśnienia jest ciśnienie. Ale to już pewnie sprawdziłeś. Tylko nie pisz że nie.
Witam Problem z silnikiem 1.6CRDI a dokładniej z doładowaniem. geometria turbo chodzi luźno tylko mam pytanie o gruszkę sterującą tą turbiną. Zauważyłem że w przeciwieństwie do grupy WAG gruszka turbiny jest w pozycji otwartej na max przy wyłączonym zapłonie i po odpaleniu również. To potwierdza zawór sterujący bo gdy wypnę wtyczkę z zaworu i sprawdzę...
Ja bym podał bezpośrednio na gruszkę podciśnienie (bypass N75) i zrobił logi.. jak przeładowywuje to zostaje do sprawdzenia zaworek N75, podciśnienie i mapa N75 (nieudolny chip).. ..no i ewentualnie podmiana przepływki..
Witam. Mam również problem z uruchomieniem mojego agregatu jednofazowego Yato. Podobny jak na foto. Filtr powietrza jest piankowy. I problem z odpaleniem na zimnym. Dam ssanie to blaszka w gaźniku się przymyka ale też nie pali a wystarczy trochę przyłożyć ręke aby przymyknąć dopływ powietrza i agregat odpala. Na ciepłym odpala bez problemu. Nie wiem...
Podepnij do gruszki podciśnienie na stałe i sprawdź czy coś się zmieni.
Dla mnie wygląda to na zacięte kierownice bo widać że N75 jest wysterowane i ma zmniejszyć podawane podciśnienie na gruszkę ale efektu brak. Chyba że N75 nie upuszcza podciśnienia ale raczej jest to wina turbiny.
Witam, auto jaka w temacie silnik Vw 2.0 BSY. VCDS orginalny z ADAKO (pisałem do nich ale 2 dzień zero odpowiedzi to się nazywa suport!) za nic w świecie nie chce się połaczyć z ECU silnika. Podłączał ktoś może i umie napisać czy to ma prawo sie nie komunikować ? Dla przykładu w Fordzie Galaxy gdzie są też silniki na pompowtryskach tylko ciut starsze...
Zacznij od tego czy po odpaleniu ściąga sztangę do końca skoku, potem podejrzyj podciśnienie na gruszce, powinno być prawie -1bar na wolnych. jak podciśnienie ok a sztangi nie ściąga to najpewniej kierownice do roboty
Klapki zawirowania powietrza w dolocie, poznasz po tym że ma gruszkę podciśnienia przy kolektorze dolotowym.
Udało się rozwiązać problem? Mam podobny problem, ale z 1.9 JTD (ten sam sterownik). Podciśnienie przed i za zaworem sterującym gruszką turbiny stoi równo -0,85, bez znaczenia czy dodaję gazu, czy też nie, więc gruszka jest cały czas wciągnięta, i tylko po odpięciu wtyczki z zaworka gruszka się rusza. Napięcie mi cały czas na zaworki pokazuje 13,7–13,8...
Turbo na gruszkę. Trochę czasu już z tym walczę, dlatego map sensor nowy plus wsadzony drugi kolektor ssący bo stary był zabity nagarem, elektrozawór n75 nowy oryginał 170zł dałem nie pomogło niestety, wężyki podciśnieniowe też ogarnięte i sprawdzona pompa wakum wakuometrem, sprawdzona gruszka pod kątem dziur i trzyma podciśnienie. Na śrubkach przy...
Witam, Panowie mam problem z podciśnieniem które idzie do tej gruszki od sterowania turbiną,podciśnienie jest ale bardzo słabe gruszka wcale się nie rusza EGR był zaślepiony gruszka się nie ruszała,EGR został wyczyszczony i od ślepiony i jest już sprawny i gruszka się nadal nie rusza, po za ssaniu powietrza ustami z wężyka który idzie do sterowania...
Mechanicy też rozkładają ręce... Ostatnio co zrobiłem: - Wyczyszczony Intercooler - Wyczyszczony EGR - Wyczyszczone wszystkie rury - Wymienione węże podciśnienienia - Wyczyszczone turbo - Wyczyszczona zmienna geometria turbiny - Wymieniona gruszka podciśnienia Brak poprawy w nagrzewaniu..
Czyli ma t wpływ także na odpalanie? Pytam bo mam takie telepnięcie pojedyncze przy odpalaniu. Odnośnie tej dziurki. Piszesz że Ci pięknie gasiła czyli zamykała czyli co było w niej nie tak? Za szybko sie otwierała i nie wytrzymywała tych 3 sekund w pozycji zamknięty czy może zamykała się ale z minimalnym opóźnieniem. Masz może jakieś info jak ta gruszkę...
1. Turbina nie ładuje z dołu do sprawdzenia: - podciśnienie - zaworek N75 - gruszka turbiny jeżeli te trzy pozycje są OK, to skrócić sztangę o jeden obrót (będzie szybciej wstawać turbo). 2. Druga sprawa to turbo przeładowuje na wyższych obrotach: - uszkodzony N75 - do czyszczenia turbina.
W elementach nastawczych gruszka turbo chodzi w całym zakresie, chociaż podciśnienie jest moim zdaniem liche koło 0,4 bara.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Węże są dobrze podłączone vac- podciśnienie out - gruszka turbosprężarki i trzeci do filtra powietrza, ja też wiem że to bardzo dziwne? Dodano po 3 Podejrzewam sterownik ale pytam może mia ktoś coś podobnego, a nie orientuje się ktoś co może mieć wpływ na sygnał ze sterownika do zaworu?
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
Witam, zalerzy czy w samochodzie jest wtrysk ,gażnik pierburg 2e,czy 2ee,jeżeli są gażniki może być stopka metalowogumowa pod gażnikiem ,jeżeli pierburg 2ee może okazać się że siadła ta gruszka zwyściami na podciśnienie i kablami z komputera .zazwyczaj siadają wniej membranki.jeżeli padł pierburg 2ee proponuje go wymienić na pierburg 2e,tańszy i mniej...
Brak podciśnienia na zaworze, uszkodzone przewody lub uszkodzona gruszka od turbiny. Więcej opcji nie ma. Podciśnienie na zaworze jest, przewody podciśnieniowe założyłem wszystkie nowe. Co do gruszki turbiny to ciśnienia nie puszcza bo sprawdzałem nawet sprężarką ale może jeszcze coś innego jej dolega oprócz nieszczelności bo inaczej to już niewiem...
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie. W stanie normalnym zawór pozostaje zamknięty i "gruszka" turbiny nie dostaje podciśnienia. Przy pełnym wysterowaniu (12V?) turbina dostaje "pełne" podciśnienie ? Czy może na odwrót ?
Podczas odpalania silnika niech druga osoba zerknie czy cięgno gruszki turbiny podciąga się ok.13mm. Jak stoi to trzeba prześledzić wszystkie podciśnienia.Aby wyeliminować zawór turbiny wystarczy wyjąć z niego rurki i połączyć ze sobą.Wtedy podczas pracy silnika powinno podciągnąć gruszkę. Oczywiście jeśli podciśnienia szczelne.A błąd p1590 nie dotyczy...
Zawór czy czujnik?? Robiąc 011 BS słabo działa sztanga od gruszki podciśnienia. Wchodzi 5-8mm.
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
zaworek też zmieniony Dodano po 52 właśnie zrobiłem test odpiąłem od gruszki i nie zaciąga do końca. Na wężu od gruszki słabe podciśnienie
Sama sztanga chodzi dosyć ciężko ale chodzi, gruszka działa nie na podciśnienie a na ciśnienie wychodzące wężykiem z turbo, które jest bardzo słabe(jutro zmierze dokładnie jakie). Podając ciśnienie z kompresora na gruszkę to działa jak trzeba. Luzu osiowego nie wyczułem natomiast troche oleju w wężach jest. poniżej zdjęcie jakie turbo występuje oraz...
A jest zamontowany w obiegu powietrza ? I jest sterowany podciśnieniem ? Jeśli będzie np. dziurawa gruszka z podciśnienia to raz że się nie będzie otwierał a dwa że lewe powietrze dostaje się do układu podciśnień. A przyczyn może być wiele przepływka , geometria turbo i inne . Każdy przypadek jest inny . Posprawdzaj dość dobrze podciśnienia i gruszki.
Podłącz manometr pomiędzy elektrozawór a gruszkę turbo i w drogę sprawdź czy będzie podciśnienie spadać jeśli tak to gruszka za mocno w robotę idzie czasem przy vw po regeneracji musieliśmy we własnym zakresie regulować turbinę bo było przeładowanie i wydłużenie sztangi pomagało. Dla czego się tak działo nie mam pojęcie. Jeśli ustami będziesz w stanie...
EGR nie działa bo nie widać zmiany masy powietrza, nie koniecznie musi być zaślepiony wystarczy zatkać mu rurkę od podciśnienia, sprawdź tylko czy ktoś go celowo zaślepił czy pękła membrana w gruszce i ucieka podciśnienie. Co do przepływomierza to jak pisałem nie szukaj dziury w całym, jest dobrze, różnica może wynikać z jego stanu, stary bardziej zużyty...
Rozumiem że wspomaganie hamulca posiadasz tak że podciśnienie na pewno jest albo zaworki uszkodzone albo przewody albo gruszka a pewnie i kierownice zatarte jak gruszka nie chodzi. Najlepiej jedź do mechanika i niech Ci to sprawdzi.
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
Część. Kupiłem Audi 80 1992r silnik ustawiony wzdłużnie. Do gruszki niepodchodzi podciśnienie. Uważam że są źle podłonczone przewody. Co z czym podłonczyć aby było prawidłowo?
Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny?
Peugeot 508 1.6 e-hdi 115 km, błąd p0299 zbyt niskie ciśnienie doładowania. Turbo zregenerowane sprawdzane kilkukrotnie, zawory sterujące wymienione, podciśnienie przy gruszce 0.8 bara a mimo to gruszka nie chce zejść do samego końca, brakuje kilka mm. Na przyrządzie do sprawdzania gruszki wystarczy 0.6 bara ładnie schodzi do samego końca i trzyma....
Turbo słabo pompuje i dziura w dolocie. Jaki błąd rejestruje ECU pewnie "negative deviation". Sprawdź szczelność gruszki, podciśnienie za n75 i szczelność dolotu bo wygląda na mega dużą dziurę.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
A gruszki z podciśnień sprawdzałeś ??
Błąd czujnika g71 to akurat normalka w tym przypadku, a błąd 00575 to niestety następstwo zmiennej geometrii - zrobię Ci to córuś mimochodem. Pozdrawiam kolegów - wszystko OK. Dodano po 10 oj lukasega jednak obawiam się, że to to samo. podczas przeładowania AFN zawsze pokazuje błąd 00915 (normalka) a drugi to albo 00575 albo 17985 lub 17965. - trzeba...
gruszka podciśnienie dolotowy gruszka podciśnienie jałowy gruszka podciśnienie jałowym
odpowietrzenie tuszu wirus blokuje google junkers samoczynnie
schemat miodarki schemat miodarki
Zamienniki dla ULN2001D: ULN2003, ULN2004 i inne Diagnostyka pompy oleju w Seacie Leon 2