Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
jak masz gruszke to raczej nie masz pompki w baku, nie chce ci zapalic czy co chcesz osiągnąc, pompuj gruszka i wtedy naciśnij ten odpowietrznik
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Zobacz podciśnienie do turbiny czy gruszka się rusza na odpalonym silniku ściąg i żaluz podciśnienie czy gruszka wciąga.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Podciśnienie które steruje zmienna geometria. Po lepkach to na pracującym silniku powinno być ok -0,8 bar na wyjściu z przewodu do serwa a na wyjściu na gruszka -0,6 jak masz 0,5 to objawy mogą być podobne do twoich.
Zanim wszystko zdemontujesz, to sprawdź, czy wychodzi podciśnienie na gruszę z N75 (oczywiście po odpaleniu samochodu). Następnie, czy gruszka jest szczelna. To możesz zrobić bez demontażu. Ciężko ale wykonalne jest też rozruszanie zapieczonych kierownic. Tu pomocna będzie ostatnia fotka z postu 147 jednego z tematów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Po podłączeniu pompki podciśnieniowej sztanga od turbo uchyla się maksymalnie przy podciśnieniu 0,6 bar. Wyjście podciśnienia z zaworka sterowania turbiną wynosi 0,8 bar. Po podłączeniu trójnika między wyjście z zaworka a sterowanie gruszką turbiny pokazuje 0,4 bar podciśnienia. Czy myślicie, że popsuta jest ta gruszka od sterowania turbiną? Gdy sprawdzam...
Gruszka raczej sprawna podajac podciśnienie ładnie podciaga ciegno po wyjecie podcisnienia momentalnie wraca
4,2 mg na wolnych mieści się w górnej granicy. Możesz spróbować ale ja bym sprawdził czy pompa podciśnienia daje prawidłowe podciśnienie i/lub czy na wolnych gruszka turbo zaciąga sztangę do oporu.
Miałem podobnie gruszka wymieniona, ustawiona na wzór starej ale wyskakiwał błąd doładowania. Podkręciłem nakrętkami i jest niby ok błędów brak. Pytanie w jaki sposób dobrze wyregulować gruszkę, gdzie znajdę w Vcds ciśnienie doładowania.?
Gruszka na podciśnienie powinna pracować góra dół 12-15mm. Sprawdź podczas jazdy parametry doładowania czy jest prawdłowe.
Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Ale przecież turbina z zmienna geometria pełne doładowanie ma w momencie gdy cięgno jest oparte o zderzak, który też podlega regulacji i to ona odpowiada za pełną moc. Oczywiste gruszka też może być źle wyregulowana. Ale gdy się zapnie podciśnienie bezpośrednio pomijając zaworek powinna pompować aż przeładuje. Mona tak sprawdzić. Jak nie mam moce w...
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Udało się rozwiązać problem? Mam podobny problem, ale z 1.9 JTD (ten sam sterownik). Podciśnienie przed i za zaworem sterującym gruszką turbiny stoi równo -0,85, bez znaczenia czy dodaję gazu, czy też nie, więc gruszka jest cały czas wciągnięta, i tylko po odpięciu wtyczki z zaworka gruszka się rusza. Napięcie mi cały czas na zaworki pokazuje 13,7–13,8...
Witam Mam problem z bypassEGR - cały czas mam info w aplikacji FAP, albo w Diagbox ze jest w 100% otwarty i np testu EGR w diagbox nie przechodzi bo wyskakuje komunikach ze zablokowany czy jakoś tak. Cały EGR i cały dolot niedawno rozbierałem, myłem i wszystko chodzi płynnie bez zaciec. Podciśnienie również rozebrałem na części pierwsze i to co trzeba...
Serwo nie ma nic do tego jak biorą klocki. Pewnie masz tarcze do wymiany - zużyte przez co klocek nie dotyka tarczy całą powierzchnią. Serwo ma kolosalny wpływ na doładowanie bo gdyby je odpiąć i zostawić wąż to wtedy podciśnienie będzie zbyt małe przez co gruszka nie będzie odpowiednio ustawiona Skoro masz -0.9bara na serwie to gdzie tam widzisz nieszczelność?...
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
Sprawdziłem jeszcze raz i u mnie gruszka sterowana jest podciśnieniem, wyciągając z gruszki powietrze, sztangi si ę ruszają. W pierwszym poście źle napisałem powinno być wyciągając powietrze. W takim razie co u mnie wytwarza podciśnienie które steruje gruszką. Chyba że źle myślę
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Witam Problem z silnikiem 1.6CRDI a dokładniej z doładowaniem. geometria turbo chodzi luźno tylko mam pytanie o gruszkę sterującą tą turbiną. Zauważyłem że w przeciwieństwie do grupy WAG gruszka turbiny jest w pozycji otwartej na max przy wyłączonym zapłonie i po odpaleniu również. To potwierdza zawór sterujący bo gdy wypnę wtyczkę z zaworu i sprawdzę...
Witam. Golf 6 1.6 TDI błąd EGR Wiem, że ta kosteczka OBD2 to zabawka, ale pomóżcie proszę 😉 Auto chwilę jedzie dobrze, a po chwili łapie błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Gaszę, odpalam, jest ok, a po chwili znów błąd. Gruszka na zaworze EGR pracuje dobrze, podciśnienie wciąga. Odkręciłem na aucie tylko silniczek EGR i wygląda wszystko jak nowe. Tryby...
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
Tak naprawdę to by wypadało zmierzyć podciśnienie przed N75 i za. Pompka podcisnienia albo podłączyć vacum bezpośrednio do gruchy. Pierwsza podstawowa rzecz to jak zachowuje się gruszka na turbinie po odpaleniu auta? Czy gruszka wciąga sztangę turbiny? Dokładnie tak,to powinno sie sprawdzić na początek a nie żadne logi. No chyba że ktoś już tak leniwy...
Witam . Jestem tu nowy.Czytam o waszych problemach(i ich rozwiązaniach) juz dwa dni.Porównuję swoją usterkę przy 1,9 tdi AFN 110 kM z waszymi biegam do garażu - sprawdzam wasze sugestie i dalej mam problem. Z tym że jest trochę inny. Mój golfik ciężko wkręca się na obroty i nie ma mocy na początku jazdy czyli PONIŻEJ 2000 obr. Jak osiągnie 2000 obr....
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Dmuchanie czy zasysanie nie ma znaczenia gruszka musi być szczelna. Pompa podciśnienia nie jest dużą i ma małą wydajność. Do tego wydajność zależy od obrotów (w tym przypadku) wałka rozrządu a więc z połową obrotów wału. Niewielka dziura i podciśnienia spada do poziomu takiego iż nie jest w stanie wysterować turbo jak i EGR ( wysokie wysterowanie N75...
Dziękuję za pomoc, sprawa się nieco wyjaśniła, po prostu mam nieoryginalny wężyk do sterowania turbiną od zaworu N75. Generalnie ktoś w serwisie przy naprawie gruchy wpadł na pomysł, żeby nie stosować tego dziwnego węża producenta, który jest przełączany przejściówkami, tylko w całości ktoś dał z metra wąż paliwowy. Jest tylko jeden problem, że średnica...
Cześć. Pacjent audi a3 8l 1.9 90km, Kupiłem je miesiąc temu, zregenerowałem turbinę bo była gruszka rozwalona, regeneracja całej turbiny, przed tym wszystkim turbo podawało jak szalone. Po regeneracji i złożeniu coś nie chciało podać tak jak należy, ale problem naprawił się po dwóch dniach. A teraz od tygodnia znów auto jedzie bo jedzie i żadnych oznak...
Jak w wężu jest podciśnienie to tak ma być.Bo są gruszki gdzie wypycha cięgno a nie wciąga. No chyba że zamiast podciśnienia jest ciśnienie. Ale to już pewnie sprawdziłeś. Tylko nie pisz że nie.
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Witam, Panowie mam problem z podciśnieniem które idzie do tej gruszki od sterowania turbiną,podciśnienie jest ale bardzo słabe gruszka wcale się nie rusza EGR był zaślepiony gruszka się nie ruszała,EGR został wyczyszczony i od ślepiony i jest już sprawny i gruszka się nadal nie rusza, po za ssaniu powietrza ustami z wężyka który idzie do sterowania...
Jak jest na podciśnienie gruszka to można ją sprawdzić za pomocą vakum pompki a nie sprężonym powietrzem
Nie ma co sprawdzać sprężarką po drugie tam jest podciśnienie a nie ciśnienie i gruszka pracuje w drugą stronę. Po odpaleniu powinna wciągnąć sztangę. Podepnij podcisnienie z vacum bezpośrednio do gruszki, odpal auto i sprawdź czy gruszka wciągnie sztangę. Zmierz wartość podciśnienia. Ja obstawiam zabrudzoną turbinę, chyba że uszkodzona (dziurawa) gruszka...
Do kolegi Trans-serwis . Dzięki za szybką reakcję. Symbol silnika to ALH, moc 66 KW (90 KM), pojemność 1,9 TDI. Niestety nie wiem czy gruszka jest na podciśnienie czy na nadciśnienie. Z góry dziękuję.
Podciśnienie przepływa przez termozawór [silnik zimny] i działą na ''gruszkę''. Gruszka pociąga listwę w pompie [zwiększa obroty] , kiedy silnik złapie temperaturę to obroty wzrosną , ale wtedy powinien zadziałać termozawór [zamknąć przepływ]. W tym momencie podciśnienie nie dochodzi już do gruszki i gruszka nie pociąga listwy[w tym momencie reguluje...
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma. Jakaś minimalna...
Witam, zauwazylem ze w moim passacie 1.9 gruszka od turbo jest zalana olejem :/ ma ktoś pomysł skąd to cieknie ? Dodano po 35 Do tej gruszki wchodzi jakieś podciśnienie
Witam. Dziś zrobiłem test "gruszki", gruszka wpieta bezpośrednio w podciśnienie nie rusza sie. I dodatkowo zrobiłem Logi dynamiczne; Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_008_C12qb.h...
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Widzę, że pojawiło się dużo "teorii spiskowych". A więc tak. 'Zakres moda jest różny. Komisy i "janusze" już znają tą metodę by nie drażnić klienta kontrolkami. Sterownik nie jest w żaden sposób modowany. Ma oryginalny wsad. Albo się zablokowała , lub sterowanie wysypało się . Pisałem przecież, że jak i zmienna geometria tak i sterownie (gruszka, zawór,...
gruszka sprawna- szczelna. wężyki nowe i szczelne. wszystko mierzone vacuometrem. pompa vacu podaje -0,95 bara , przed n75 -0,95 bara a na gruszkę podaje -0,4 bara. jak vacuometr był podłączony w miejsce czarnej plasitkowej kuli (aku..... ) to podciśnienie po zgaszeniu silnika po chwili uciekało. natomiast jak podłączyłem w miejsce n75 podciśnienie...
Na N75 po uruchomieniu silnika i pracy na wolnych obrotach powinno być 5,5V i to jest prawidłowy objaw gdyż wtedy w N75 zamknięty jest przelot pomiędzy kanałami na króćcach VAC i ATMO i podciśnienie jest wtedy cały czas utrzymywane na wysokim poziomie pomiędzy kanałami VAC i OUT co powoduje, że podciśnienie jest podawane bezpośrednio na gruchę siłownika...
gruszka podciśnienie jałowy gruszka podciśnienie jałowym gruszka podciśnienie dolotowy
flashowanie samsung schemat rekord soundcraft notepad
myjka ultradźwiekowa myjka ultradźwiekowa
Opel Corsa C – moment dokręcania docisku sprzęgła, śruby M8, M6, M7, silniki Z10XE, Z12XE, Z14XEP Zamiennik czujnika HCXM350D6H - porady i sugestie