Omomierzem sprawdzasz przejście. A czujniki halla miernikiem po podłączeniu zasilania i zakręceniu kołem.
Wiązka silnika - 9 żyłowy kabel idący od kontrolera do silnika. Został przypadkowo wbity śrubokręt, który najprawdopodobniej zrobił zwarcie. Otworzyłem silnik i przylutowałem nowy kabel. Czujniki Halla sprawdzałem po awarii i działają.
Czujniki mogą być albo magnetoindukcyjne, sprawdzamy ich opór lub Halla tu sprawdzamy + i - oraz sygnał. Do tego nie jest potrzebny schemat. Można sprawdzić czy czujniki są zsynchronizowane gdy koła są na wprost.
Od kiedy to sprawdzamy czujnik Halla miernikiem rezystancji?
A czujnik Halla sprawdzał?
czujnik halla sprawdzałeś?
czujnik halla sprawdzałeś?
Przecież napisałem , że cewka dobra. W czym sprawdzałeś masę - czujnik halla coś steruje , nie bezpośrednio cewkę zapłonową.
A na takiej że w tych autach cewki padają zawsze a skoro autor bierze się za sprawdzanie impulsów to czujnik halla odpada, a impulsy zawsze sprawdzaj najpierw probówką a potem ew. Diodą led z opornikiem 1k.
Miałem podobny problem w Golfie 1,8 mojej córki.Też ciężko palił i chlał sporo paliwa. Kod usterki tylko czujnik halla. Sprawdzałem wszystko m.in. czujnik temperatury (oporność OK) Ostatecznie wymiana czujn.temperatury rozwiązała problem i auto odpala jak marzenie.
Zarówno czujnik wału i czujnik halla sprawdzałem przy pomocy 2 drucików, opornika 1k i diody led. Czujnik wału ma 3 kontakty, wpiąłem leda w kontakt 2 i 3 na złączu i obracałem wałem. Led migał, więc stwierdziłem, że czujnik wału jest w porządku. O ile się nie mylę taką instrukcję znalazłem w WOW.
Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
Kolega z pracy dostał w prezencie od rodziny z Niemiec kosiarkę Stiga COMBI 40 AE, typu EL 380 Li 48 z roku 2015, niestety została mu wciśnięta bez baterii i ładowarki. Bateria i ładowarka została zakupiona nowa, ale od nowszych modeli i nie pasuje, ale jest inny problem. Próbowaliśmy uruchomić na baterii 48V oraz zasilaczu laboratoryjnym. Niestety...
Brak iskry, brak sterowania przekaźnikiem pompy paliwowej. Diagnoza testerem: błąd P0335. Wszystko wskazuje na czujnik Halla. Sprawdzam oscyloskopem sygnał czujnika na 24 pinie sterownika. Sygnał jest prawie zgodny ze wzorcowym. Prawie, bo na oscylogramie w A.D.czy L.S. długi sygnał jest na poziomie 12V a u mnie na oscyloskopie jest na poziomie 0V....
To czujnik Halla i sprawdza się go za pomocą oscyloskopu albo przynajmniej kontrolki ledowej. Nie ma typowej oporności jak czujnik nagnetoindukcyjny. Ma 3 piny-zasilanie, masę i sygnał
Sprawdzić jeszcze czy w tym silniku nie ma dodatkowego czujnika wału, w golfie 2.0 GTI jest, skoro zasilania sterownika są, czujnik halla działa ja bym sprawdzał co się z czujnikiem halla dzieje sprawdzaj jego zasilanie na zapiętej wtyczce, i impulsy podczas kręcenia upewnij się że to nie wina czujnika.
Uszkodzenie czujników halla wywala błąd więc nie masz co ich sprawdzać bo nieumiejętne sprawdzanie może je uszkodzić. Załącz screen z aplikacji M365 Tools zakładka BASIC.
Iskra jest na świecach, czy sprawdzałeś tylko na kablu królewskim ? Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy pin do masy, zobacz czy klika wtryskiwacz i czy wtryskuje paliwo
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
Sterownik motronicM3.8.2/4/5? Ktory czujnik halla? Czujnik wału to czarny masa komputera, żółty pin 56 ecu , biały 63 pin, sprawdzamy oscyloskopem. Czujnik wałka rozrządu braz z niebieskim masa, fiolet z czerwonym pin 62 5volt ,fiolet z żółtym pin 76 sygnal prostokatny. Sprawdz przy samym komputerze czy jest 5 volt.Jak nie to jakiś stabilizator ubity...
Po pierwsze to z jakiego "wozidła" to to? Nissan? Który? Rok? To winno być w temacie postu. Po drugie jeżeli tak, to tam nima plus, minus. Bo to jakby prądnica, ala dynamo na AC. Podobno... Po trzecie gdyby był to impusator na czujniku halla, to wtedy plus i minus jest i sygnałowy jako trzeci przewód.
Zasilanie czujnika Halla stabilne: 4.37V. Czym sprawdzałeś?
czy ma ktos schemat ideowy testera takiego czujnika? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
mam pełną wersję vaga tylko przez pomyłkę wkleiłem logi z shareware. no ale do rzeczy przeprowadziłem adaptację i nadal auto nie odpala dodam jeszcze że wymieniałem czujnik halla ale sprawdzałem go(środkowy kabel-świeca-masa) i iskrę daje.
2 wybór: - Multimetrem w diodzie sprawdzamy, który pin czujnika halla jest podłączony do cbu - przez aplikację internetową, jak mówi pk, przypisz każdy pin pwm do dinput z innym kanałem i sprawdź, który przechodzi od 1 do 0, gdy zamykasz lub otwierasz drzwi :)
Witam. Szukam i szukam Proszę o pomoc!!!! Mój tato pożyczył auto ode mnie jadąc do pracy było wszystko ok z powrotem gdy wracał zgasł mu jak jechał nie chciał odpalić. Auto teraz stoi na podwórku. 1. Najpierw wyczytałam na internecie i jak tato twierdził że to świeca. Sprawdził iskry brak. 2. Może- Cewka??? Pożyczył od znajomego z pracy cewkę, sprawdził...
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
Witam Chciałbym się podzielić sposobem naprawy hulajnogi. Po włączeniu hulajnogi brak błędu dopiero po ruszeniu koła silnika wyświetla się błąd E3. Przyczyną usterki jest uszkodzony enkoder wewnątrz silnika. Poniżej pokazuje jak naprawić uszkodzony silnik i przywrócić hulajnogę do sprawności. https://obrazki.elektroda.pl/2483346300_...
A sprawdzałeś czujnik halla na kole?
Witam pisze do Was z tym problemem, bo nikt nie potrafi mi pomóc:cry:. Sprawa wygląda następująco: silnik (1.6 AFT) kręci max do 5 000obr i odcinka, a powinien do 6 250 obr.., auto często gaśnie, nie ma wolnych obrotów (szczególnie w deszczowe dni), zamula, czasami same obroty falują na biegu jałowym, czuć wtedy benzynę.... Podpinałem auto dwukrotnie...
Czujniki halla sprawdza się wskaźnikiem diodowym lub oscyloskopem ponieważ, omomierz może go uszkodzić-tak mówi literatura,a czy tak jest,to niewiem,bo sprawdzam oscyloskopem
Raczej w Polsce niedostępny, a czas goni, stąd pytanie czy ten czujnik da się zastąpić jakimś innym czujnikiem halla? A sprawdzałeś go? może sprawny, jest dokumentacja, podlutować zasilanie i LEDa z rezystorem na wyjście.
Sprawdzanie czujnika halla miernikiem nic nie da, trzeba mu podać napięcie zasilające i sprawdzić działanie np. diodą led z rezystorem. Czujnik ma wyjście typu OC (open collector) więc dioda pomiędzy + a wyjście czujnika Jeśli czujnik okaże się sprawny to sprawdź w samochodzie kabel idący z jego wyjścia pod kątem zwarcia z +
Mój aparat zapłonowy wygląda tak .Najprawdopodobniej jest on uszkodzony lub czujnik halla ,ale jak to sprawdzać bez podstawiania ,czy jest jakiś sposób???? http://obrazki.elektroda.net/89_12348862... Wątek był raportowany, o czujnikach Halla w Oplach, sposobach ich sprawdzania i ich usterkach zostało napisane dosłownie wszystko - nie ma sensu...
Zwykły czujnik ruchu działa na podczerwień. Jeśli już, poszukaj jakiegoś taniego rejestratora jazdy z programową detekcją ruchu, nagrywaniem po jego wykryciu i sygnalizacją - kontrolką lub choćby podświetleniem ekranu. Kiedy już będziesz dysponować takim sygnałem zasilania LED-a/ -ów, spięcie całości ze stykiem hamulca to pikuś. Alternatywą jest jakiś...
kupiłem najtańszą jaka była, ale to jeszcze nie nic nie znaczy Oryginalne często siadają a co dopiero ta chińszczyzna, a halla źle sprawdzasz.
Błąd P1174 - Ford. To może sugerować nieprawidłowe ustawienie rozrządu podczas wymiany. Najlepiej byłoby podłączyć IDS-a i sprawdzić sygnał z czujnika CMP oraz napięcie na nim (to jest czujnik Halla). Jeżeli kształt jego sygnał byłby prawidłowy, to bym sprawdzał rozrząd. ---skoro czujnik został wymieniony na nowy i nadal jest ten sam błąd. Ale może...
Napisałem Ci w poście #2, sprawdzasz diodą świecącą, jak każdy inny czujnik halla
mam problem z seatem ibiza 1.3 94r. Są chwile kiedy nie chce zapalić,nie wiem czy to nie czasami czujnik halla jest może uszkodzony? Cewkę sprawdzałem a moduł przy niej wymieniłem myśląc że to on był winien temu wszyskiemu.
W tym roczniku może mieć Simtec 5.61 lub 5.65, ten drugi na wale ma czujnik halla więc nie bierz się za sprawdzanie czegokolwiek dopóki nie wiesz co sprawdzasz.
Tak własnie czytam to jeszcze raz - co z tą cewką zapłonową- zmieniałeś? I może zobacz jeszcze Czujnik Halla - może się przestawił, zabrudził. Zmierz oporność, ale nie wiem ile być powinno - pewnie ok. 1,2 k Aaa, sprawdzałeś zawory ? nie za ciasne ?
Nie rozumie emeryt2, czemu nie ten czujnik? To już trzeci jaki sprawdzałem ( simensa, halla, renault )
Witam. Mam taki problem, gdy silnik jest zimny, auto po odpaleniu strasznie się dławi. trwa to kilka minut dopóki silnik się nie rozgrzeje. Muszę dodawać dużo gazu jak ruszam, bo gaśnie. Gdy jest już ciepły to wszystko idealnie. Co może być powodem? VAG wywalił tylko błąd czujnika halla, ale geniusze sprawdzali to na wyłączonym silniku, a wtedy zawsze...
Mam do rozwiązania ciekawy problem: metalowe drzwi wejściowe z metalową framugą i zamek w którym istnieje potrzeba detekcji położenia zasuwy. Zasuwa to pręt z hartowanej stali o średnicy 12mm, czujnik optyczny się nie sprawdził, nie tylko okrągły kształt stał na przeszkodzie ale również róznica w oświetleniu transoptpra przez szpary w drzwiach dzień/noc....
Tak ją usunąłem Nie sprawdzałeś co na niej jest? jak jest podłączone? do czego służą poszczególne elementy? Tylko wyrzuciłeś? Bo ja tam widzę czujniki Halla - to raczej przydatna rzecz w silniku BLDC. Początkującego elektronika powinna cechować przede wszystkim ciekawość, nie byłeś ciekaw co masz w rękach? do czego to służy? jak działa? Więc zepsułeś...
Witam, mam problem z hulajnogą Motus Scooty 10 Lite 2022. Mianowicie hulajnoga wywala błąd E1 i koło kręci się w odwrotnym kierunku. Sprawdzałem wszystkie połączenia faz, czujników Halla, ale wszystko jest podłączone prawidłowo, zgodnie z kolorami, a błąd nadal się wyświetla i koło się kręci w odwrotnym kierunku, tak jakby do tyłu. Gdzie szukać przyczyny?...
witam a więc tak 1) układ paliwowy jest dobry paliwo dochodzi jest ok 2)na 100% sonda do wymiany( co zrobię jak $ wpadną) jednak do testów odpinam sondę ( silnik dalej pracuje tak samo jak z pod piętą sondą) 3)na 100% przyczyną gaśnięcia jest czujnik halla, bo sprawdzałem cewkę jest ok daje iskrę niestety już na świecach niema Powodem gaśnięcia najprawdopodobniej...
Lepiej się sprawdzają z czujnikiem halla czyli np WPGH. Jak chcesz sam robić linijkę LED to wygogluj np LM3914.
Cienkie to czujniki halla 5 przewodów plus minus i 3 wyjścia z czujników. Sprawdzasz zasilanie później kręcisz ręcznie i patrzysz czy impulsy się generują. To wymaga zewnętrznego zasilacza najczęściej 5V. No i uzwojenie głównie powinno być w miarę jednakowe na poszczególnych liniach. I nie może być przebicia na obudowę
to jest czujnik halla sprawdza się tylko oscyloskopem
Sprawdzałeś, czy komputer nie pokazuje jakiś błędów? Może to być wina, czujnika Halla...
Chinczyk. Próbuje sprawdzać kontrolka czujnik halla tzw impulsator na jego mase podaje mu stałą 12v z prostownika, kontrolka- plus jeden koniec i drugi do kabla impulsatora i żarzy sie, jeżeli przejade czymś metalowym to w teorii powinien rozlaczyc lecz dalej się żarzy.. czyli jest zepsuty? Sprawdzam właśnie inny i to samo jest
Sprawdzałeś czujniki HALLA Żółty czujnik "a" 630 Niebieski czujnik "b" 630 Zielony czujnik "c" 630 Czarny GND Czerwony "+" Multimetr na teście diody względem Masy ( sonda pomiarowa PLUSA czerwona) Sprawdzałeś czy nie ma przebicia uzwojenia do stojana i do obudowy koła? Te koła nie są niczym uszczelniane w niepogodę przy złych warunkach atmosferycznych...
Witam Samochod jadac na prostej drodze nagle zgasł i nie chciał odpalic. Po sprawdzeniu okazało się ,że nie ma iskry. W kostce idacej do cewki mam napiecia. Samochód ma zrobione 240kkm. Poczytałem i znalazłem coś o czujniku halla. Jak wiec sprawdzić go majac wtyczke od cewki?(sprawdzałem tylko na zapłonie napiecie bez krecenia rozrusznikiem). Pozdrawiam
Czy nie masz iskry, że chcesz go sprawdzać? Jak jest iskra to daj sobie z nim spokój. Ja sprawdzam oscyloskopem.
Cewka sprawdzona dzis po zgasnieciu samochodu. Iskra trzepie jak cholera ale nadal nie odpala więc stawiam na HALLA tylko nie bardzo wiem jak go sprawdzić. PS. Jaki opór powinny mieć przewody WN ? Dodano po 1 Na zasilaniu HALLA oczywiście przy zgaszonym silniku mam 12V. Jak sprawdzałeś cewkę, tzn. w jaki sposób uzyskałeś tę iskrę? Czujnik Halla sprawdza...
Witam. Niestety na to pytanie nie mogę odpowiedzieć bo co sterownik to inne układy w większości przypadków to są jakieś chińskie wynalazki bez możliwości odnalezienia jakiejkolwiek informacji po nazwie układu... Kolego jeśli mogę wiedzieć po czym obstawiasz że akurat ten układ masz uszkodzony ? Sprawdzałeś czy masz 5v na zasilaniu czujników halla, manetki?...
Witam, mam problem z audi a4 1,8 benzyna , problem głównie z szarpaniem podczas jazdy. Na biegu jałowym i podczas przyspieszania wszystko jest ok, ale gdy samochód osiągnie jednolitą prędkość ( nie przyspiesza i nie zwalnia)to zaczyna się szarpanie, czy nawet taki efekt jak by odcieło paliwo i samochód zwalnia ( do około 1500-2000 obrotów) chyba że...
Wklej wykres. Interesują mnie te skoki napięcia. Czym to sprawdzasz?
Dzięki za dobra radę :) Pytam się czy ktoś miał podobny przypadek bo sprawdzać już nie ma co i zostaje tylko ten czujnik halla, reszta sprawna bynajmniej tak uważam, na gazie jest to samo.
Masz kolego serwisówkę, tutaj powinna być część odpowiedzi na twoje pytania. Czujniki są chyba czujnikami Halla, ich oporu nie powinno się sprawdzać omomierzem i producent w ogóle nie podaje ich oporu. Co do sterownika to nie chodzi tu o numery tylko o oznaczenie literowe np. ESP/BA, ABS/ADAM itp. Sterownik można wymienić bez wyciągania pompy i rozszczelniania...
Dodam że mam sterownik pwm, nie sinus to może dlatego jest taki odgłos. Sprawdzałem czujniki halla to działają, zmieniają się cyklicznie dane jak obracam koło przy wyłączonym silniku. Jak silnik jest włączony to na hallach pojawiają się szpilki stanu niskiego długości 0.3us co 64-66 us, badałem to na analizatorze logicznym. Napięcie na hallach jest...
A pytałem się czy jest iskra jak niema to wiadomo co sprawdzać w tym wypadku padł czujnik halla
A który masz silnik, bo były 2. ABT i ABK. Posprawdzałeś szczelność dolotu? Może być coś nie tak z układem zapłonowym, jaki jest stan świec, przewodów, kopułki i palca u ciebie. Czujnik Halla i cewka to kolejne kroki w sprawdzaniu.
Silniki te nazywają się BLDC i nie są zbyt proste w obsłudze. Poszukaj informacji na temat BLDC, generalnie musisz znać pozycję wirnika w takim silniku, by odpowiednio załączać cewki (silnik jest bipolarny). Jeśli nie chcesz sprawdzać pozycji silnika mechanicznie (enkoder optyczny, czujnik halla, itp), to musisz analizować napięcia indukcji na nie wykorzystywanych...
Jak wcześniej pisałem ze nap mam tylko na wyjściu z aku. Sprawdzałem caly sterownik i czujniki halla tez i skoro do sterownika nie dochodzi nap to jak ma być nap na manetce, tachometrze itd. Dam jeszcze Panu który naprawia elektronike
W ciemności sprawdzałem czy nie ma "dyskoteki" Czy czujnik halla i zawory reagowały by mocno na wilgoć ??
Dławiki od lamp rteciowych spaliły mi tyrystor. Zastosowałm dławik od świetlówki 36 W. Parametry mierzone na cewce indukcyjnej: prąd rozładowania 130 A, czas impulsu 2.2 msek. Napięcie zbiorcze na kondensatorze 250 V. Nie daje mi spokoju określenie biegunowości tej cewki. Czujnik Halla przy zblizaniu do bieguna N stroną czołowa czujnika zwiększa napięcie...
Silnik Hondy? Taki jak na przykład. Honda acord, prelude,? Podmień czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym.Czujnik położenia wału.Chyba że coś z immobilaserem . To co mi wpadło do głowy.
A sprawdzałeś czy nie gubi zapłonów? może czujnik halla. Wskazania z sondy lambda są dobre?
Na to czujnik Halla do czytania magnesu z wirnika Zmiany pola magnetycznego są za słabe - sprawdzałem w kilku licznikach. To czujniki halla stosujesz 'za mocne'. Ja kiedyś popędziłem sygnał z wodomierza z wirnika do KMZ10B (ma zakres +/-2kA/m), plus opamp/komparator. Jakby i to bylo Ci za wysoko, to KMZ10A. Ma zakres natezenia pola +/- 0,5kA/m. Tyle...
Jeśli laser w drukarce HP LaserJet P1102 nie kręci się podczas wykonywania funkcji, istnieje kilka kroków, które można podjąć, aby zaradzić tej sytuacji. Po pierwsze, sprawdź, czy nie ma żadnych zatorów lub zablokowań na ścieżce lasera. Upewnij się, że nie ma papieru zaciętego w drukarce. Jeśli problem nadal występuje, warto skontaktować się z serwisem...
Faktycznie jedna świeca nie domagała, zamieniłem miejscami 2 i 4 cylinder i wtedy identyczny objaw jak na filmie występował na tej samej świecy. Tymczasowo wkręciłem jedną starą świecę, (jutro dokupię do kompletu nową) ale to nie rozwiązało całkiem problemu. Dalej silnik gdy jest ciepły nie chodzi równo.. dalej obroty spadają zbyt wolno. Na zimnym chodzi...
Witam, mam mały kłopot z autkiem VW polo 1,3 1995r. Mianowicie brak iskry z cewki a co za tym idzie i na świecach :). Podczas sprawdzania czujnika halla zauważyłem bardzo dziwną rzecz. Kiedy masuje środkowy przewód(ten impulsowy) do silnika to zamiast iskry włącza się pompa paliwa i słyszę jak pracuje przepustnica. Może coś z brakiem masy? Z góry dziękuje...
czytałem to: http://www.imc.pcz.czest.pl/imtits/p... czujnik można sprawdzić na oscyloskopie (elektryk jeden miał ale nie chciało mu się), miernikiem, którym można sprawdzać czujniki halla (nie posiadam), a najprostszy sposób jaki znalazłem to dioda opornik i pomiędzy pon masy a sygnału do ecu (dioda...
Witam Koleżko. Czujnik Hala, daje impuls na cewkę, działa jak dawny mechaniczny przerywacz . Układ tranzystorowy, tzw. moduł jak raz walnie, to juz tak pozostanie :( Z Hallem jest inna sprawa, on mnie zwodził parę miesięcy,aż w końcu walnął na stałe. Jakbyś mi podesłał swój adres emailowy, to przesłałbym Ci parę kartek książki na temat aparaty zapłonowego,...
Zanim rozebrałem silnik sprawdzałem zwierając fazy i opór był jak kręciłem kołem, żadna z faz nie ma przejścia na obudowę silnika. A czy przyczyną usterki może być czujnik halla, bo jak już mam go rozebranego to może by go wymienić.
Silnik jest raczej prosty w budowie- masz tam trochę magnesów neodymowych, trzy uzwojenia robocze, trzy czujniki Halla. W zasadzie- zanim silnik nie popsuje się elektrycznie, wcześniej padnie sam sterownik. Pomijając ten fakt , pozostaje pytanie- Czy na pewno, to co kupiłeś jest kompatybilne z całą resztą. Poza tym- staropolska przypowieść brzmi>jak...
To jest silnik 1.3. Czujnik Halla jest przykręcony bezpośrednio do wału Było sprawdzane na zapłonie. Dlatego sprawdzaliśmy bo nie chce odpalić, nie ma iskry.
Już Ci mówię, miałem przypadek golfa z walniętym czujnikiem halla i też na zimnym silniku odpalał i iskrę miał jak sie sprawdzało, ale po odpaleniu jak troszkę sie nagrzał, to silnik gasł i było po zawodach... Po wymianie czujnika chodził bez problemu...
Ten silnik ma dwa czujniki jeden na wale korbowym a drugi w aparacie zapł do wyznaczenia pierwszego cylindra. Pomyśl który sprawdzałeś
No to pora przestac gdybać... Jak już dojdzie do momętu co niechce palić to: -wsadź żone/dziewczyne/kolege, sasiadke lub kogokolwiek za kierownice i niech próbuje odpalić -Ty w tym momęcie sprawdzasz "czy jest" iskra --jeśli niema to sprawdzasz przede wszystkim czujnik halla w aparacie zapłonowym, podając mase na środkowy pin 3 stykowej kostki(oczywiście...
Przypuszczam, że czujnik jest cyfrowy - daje tylko wynik 0/1, i ma jakieś progi przełączania. Może trzeba sprawdzać, czy są one prawidłowe? Aha: typowy magnes neodymowy daje ze 300mT blisko bieguna (to jeszcze w znacznym stopniu zależy od kształtu i ferromagnetyków w otoczeniu); ferrytowy może ze 100mT. I w miarę oddalania się od magnesu pole maleje...
Właśnie były sprawdzane jak zmieniałem czujnik wału korbowego zeby mieć pewność, że czujnik czyta i jak dobrze pamiętam to jakieś 130 obr komputer pokazał. Czujnik wału korbowego nowy wałka rozrządu halla też kupiłem nowy boscha i jest tak samo i halla sprawdzałem diodą to oryginalny działa. Potem wtryski i czujnik na listwie oddałem na sprawdzenie...
Sprawdzałem błędy ale był tylko 515 błąd czujnika halla g 40 z tego co czytałem to tylko podczas zapłonu ten błąd pokazuje.
Szkoda czasu, moduł TSZ-1+ cewka i akumulator. Raz kupisz i masz do sprawdzania innych silników, koszt na szrocie śmieszny.
Sprawdzałeś sposób z Saeco Minuto? Bo Lirika to jeden z klonów Minuto.
Możliwe też jest uszkodzenie czujnika halla . Dzieje się to na benzynie i na gazie ? Sprawdzałeś filtr paliwa? Nie możliwe bo tam takiego nie ma.
Zasilanie sprawdzaliśmy. Było ok 12,3V (jeśli o to chodzi).
Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
Jeszcze czujnik halla i moduł pod cewka do sprawdzenia. Ale proponuje ci elektryka. Takie sprawdzanie na oko duzo kosztuje.
Witam Pisałeś wcześniej ,że auto nie zapaliło . Czy teraz po przeglądzie u "elektryka" nie zapala nadal ? Jeśli piszesz ,że nadal oczekujesz porady to niestety elektryk jest chyba bardzo kiepski. Miałeś już podane rozwiązanie na tacy czyli uszkodzenie czujnika Halla w aparacie zapłonowym . Co sprawdzał ten Twój elektryk skoro jak rozumiem odrzucił usterkę...
A sprawdzałeś napięcie na K, próbowałeś mostkować K z L, czujnik Halla dobry?
Witam mam problem z moim probe 96r 2.0 16v dohc otóż ktoregoś razu przyjechałem do domu w nocy nic się nie działo rano chce odpalić i nic. patrzyłem czy jest iskra to raz była raz nie. rozebrałem aparat przeczyściłem trochę palec i kopółkę złozyłem i odpalił pojeździłem 2-3 dni bez problemu i ponownie odstawiłem go pod domem później chce odpalić i nic...
Witam. A czy mechanik na pewno sprawdzał czy są impulsy z czujnika Halla gdy golf nie chce odpalić (sposób jest bardzo prosty) ? Te czujniki naprawdę "świrują". Zaczyna się od tego że auto w różnych sytuacjach niekiedy nie chce odpalić a potem........ pada całkowicie. Pozdrawiam.
Jest błąd zwarcie do masy czujnik wałka. A po odpieciu chipa chyba nikt nie sprawdzał. Za tydzień wstawiam do następnego fachowca myślałem że sam coś wymyślę.
Możesz zastosować czujnik prądu z efektem halla i odpowiedni układ do jego odczytu. Możesz też sprawdzać napięcie na odbiorniku, jeśli ma stałą rezystancję to prąd będzie proporcjonalny do napięcia.
Jak w temacie kupiłem nowy sterownik i zamontowałem go do silnika z hoverboarda jednak po włączeniu zasilania i dodaniu gazu silnik albo stoi albo wibruje zależnie od położenia. Kable sprawdzałem i są dobrze podłączone kolorami dodatkowo sprawdziłem czy jeśli podłącze bez czujników halla to może zadziała i też nie działa. Może ktoś z was też miał taki...
Arduino poprawnie odczytuje wartość analogową którą dostaje, jednak mimo podłączenia obciążania (oczywiście przez które płynie prąd ;) ). Przez czujnik prąd musi przepływa ponieważ po wpieciu go szeregowo w obwód prąd płynie. Dodam jeszcze że czujnik reaguje na przyłożenie do niego magnesu, i wynik widać w arduino. Jednak po wpieciu go w obwód nie żadnego...
Sprawdzasz to na module zapłonu czy na kostce z halla?
sprawdzanie czujnik halla sprawdzanie czujnika halla czujnik halla scania
podłączyć syrena alarm pioneer ustawi fabryczny zasilacz przegrzanie
odkurzacz electrolux wyłącza odkurzacz electrolux wyłącza
Ekran dotykowy nie działa w ekspresie Simson Nie świeci sznur lampek z soplami - przyczyny i rozwiązania