Spróbuj inne, "10457179", "12 38 738", "10457220", "62 38 349". To wszystko numery tej samej części.
Z tyłu na bloku silnika jednoprzewodowy w lewo i niżej od cewki zapłonowej.P
https://obrazki.elektroda.pl/2656315600_... W poniższym poście znajdziecie proste projekty znalezione na jednym z rosyjskich forów. Projekty przeznaczone są dla początkujących elektroników, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodą z mikrokontrollerami AVR (Atmel). Projekty zawierają schematy, wzory płytek PCB, wsady do mikrokontrolerów...
Mierze na czujniku z którego informcja jest brana przez komputer w celu wyliczenia czasu wtrysku. czujnik do zegara jest jednoprzewodowy ale on mnie nie interesuje.
Czujnik jednoprzewodowy jest od wskaźnika na desce, dwu przewodowy, niebieski od ecu
Wyszystkie jednoprzewodowe czujniki w CC sa sterowane masa czyli im wyzsza temp tym mniejszy opor a czujnik o ktorym mowisz wg mnie jest wlasnie jednoprzewodowy
Czujnik jest jednoprzewodowy więc wnioskuję że masę bierze z silnika. W tym modelu ECU znajduje się w kabinie? Czy ma kolega może schemat wiązki ECU do tego silnika? Widze że w silniku FS czujnik spalania stukowego jest dwupinowy i połączony jest z ECU przez piny 57 i 59 ale do ZM niestety na schemacie nie widzę. Nie jest zastanawiająca ta wysoka rezystancja...
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Wypinaj kostki po kolei i zwieraj z masą (jeśli jednoprzewodowy czujnik), lub zwieraj piny (jeśli dwuprzewodowy). Jak ci się wskaźnik wychyli na maxa, to znaczy że ten czujnik co go zwarłeś jest do wymiany.
mam problem z golfem 4-silnk1.4,2000rok. Po włączeniu zapłonu zapala się czerwona kontrolka oleju a następnie gaśnie i zapala się pomarańczowa kontrolka oleju, po czym po uruchomieniu silnika mignie 3 razy i gaśnie-zapala się natomiast kontrolka EPC. W sterowniku licznika zapisuje się błąd -czujnik oleju przerwa lub zwarcie do plusa. Silnik ma 2 czujniki-pierwszy...
Witam. Całkiem niedawno odkryłem istnienie modułu progcdi, postanowiłem użyć tej zabaweczki, problem polega na tym, że schemat urządzenia przedstawia że czujnik położenia wału i cewka ładująca cdi podłączone są jednym końcem uzwojenia do masy, natomiast u mnie w moto oba końce cewki cdi i czujnika wału są wyprowadzone do kostki (bez połączenia z masą...
zobacz przekażnik od pompki paliwa albo czy nie zasniedział przewód na kostce lub moze niełączy,a z tymi obrotami to moze czujnik od temperatury silnika jak byś zdjął z niego kabelki i odpalil autko to bedziasz miał własnie takie wysokie obroty około 3000 tys pózniej trzeba np: odłaczyc akumulator na 10 s albo lepiej troszkę dłuzej.Aha sa dwa czujniki...
W programie na pewno nie da się zmienić wartości czujnika :( Co do czujników w samochodzie: Według moich dotychczasowych ustaleń czujniki są dwa: dwu przewodowy - podaje temperaturę dla ECU (temu dałem opornik); jednoprzewodowy - ten podobno odpowiada za wskaźnik na desce rozdzielczej. Niestety nie wiem jaki sygnał on podaje więc nie mogę tego sprawdzić....
Nie da się dyskutować z tymi argumentami ;] Przesyłanie dwóch bajtów 10cm kabelkiem to "nie transmisja", w szczególności gdy jest jeden master. Ale sądzę, że w robocie byłoby na rękę użyć czegoś multimasterowego (nie mówię, że musi to być moje rozwiązanie), gdyż łatwiej wtedy opanować system - czujnik może rzucać jednoznaczne komunikaty które nie muszą...
trzeba przede wszystkim sprawdzic czujnik temperatury silnika, który po uszkodzeniu dostarcza do ECU błędna informację, że silnik jest ciepły, co powoduje kłopot z uruchomieniem i brak mocy w pierwszej chwili pracy. Nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu jest czujnik w Twoim silniku, ale jest to z reguły element podłączany dwuprzewodową kostką, a...
Witam Mam myjkę ciśnieniowa Karcher HDS 555c. Znajduje sie w niej mechaniczny regulator temperatury z którego wychodzi zwykły drut w izolacji do czujnika ( nie jest to przewód z czujnikiem gazowym).Czujnik niestety podczas transportu gdzieś sie zapodział. Zakup takiego regulatora z czujnikiem to koszt 250zl w serwisie ale może orientuje sie ktoś czy...
Takie cuda z sygnalizacją ciśnienia zdarzają się w przypadku albo uszkodzonego lub przeciążonego alternatora. Z tego co kiedyś czytałem na forum vw dotyczyło to czujnika jednoprzewodowego.
Nie działa wentylator chłodnicy. I bieg ma spalony rezystor, ale powinien działać drugi. Czujnik jest jednoprzewodowy. Zwarcia do masy nic nie dają :(
A co z DHT11 i podobnymi? To też dałoby wilgotność: Dlaczego nie. Po prostu mam już te czujniki Dallas. I są wystarczająco małe, aby się tam zmieścić. Czy ten DHT11 wykorzystuje podobną technologię jednoprzewodową, umożliwiającą podłączenie wielu czujników do jednego połączenia?
Ten schemat #10 nie bardzo pasuje do rzeczywistości, wtyczka jest 3pin a tu pokazano że to chodzi na CAN. Albo w tym zderzaku są inne czujniki albo jednak chodzą na jednoprzewodowym LIN. Tak czy owak zagadką pozostaje do czego tą wtyczkę podłączyć. Ja proponowałbym zerknąć na ile przewodów chodzą tylne czujniki. Wtedy przednie muszą być takie same....
Pytanie jest następujące.Samochód ma klimę,jak rozwiązano sprawę włącznika wentylatora.Zaznaczam że nie ma go pod termostatem ani na górnej rurze od chłodnicy.Wogóle go niema w odrębie silnika.Czujnik na zegar jest jednoprzewodowy.Gdzie ta zaraza jest?
wskaźnik temperatury-osobny czujnik ( jednoprzewodowy). szybkościomierz-z czujnika na skrzyni , z tego samego czujnika leci kabel do sterownika silnika, radia, sterownika dachu elektrycznego, urządzenia poziomowania świateł przednich, abs. Nie ucz ojca dzieci robić, ople znam wyśmienicie. Deskę musi rozebrać, to typowa usterka tego modelu. Co jest-nie...
Witam Posiadam forda escorta 96 silnik 1,3 CFI (BL).Problem jaki śie pojawił to: wskaźnik temperatury po przekręceniu kluczyka wychyla sie na max w czerwone pole i tam pozostaje czy auto jest zimne czy nagrzane.Od czego zacząć???.Szukałem czujnika temp cieczy i jest problem ze znalezieniem go. nad termostatem jest jeden czujnik dwuprzewodowy niby wynika...
Albo czujnik temperatury (jednoprzewodowy) wkręcony w kolektor dolotowy szwankuje, albo nowy termostat okazał się wadliwy (to się zdarza)
DTH opla ma 2 czujniki temperatury na termostacie. Jednoprzewodowy jest do wskaźnika na tablicy rozdzielczej pojazdu, natomiast dwuprzewodowy podaje odczyt temperatury do ECU silnika. Zajrzyj na obudowę termostatu znajdującą się koło filtra powietrza i popatrz czy nie spadł Ci kabelek z czujnika.
Witam, mam pytanie, pod co jest podłączony czujnik ciśnienia oleju-jednoprzewodowy-czy bezpośrednio do licznika? Po odpaleniu żarzy się kontrolka oleju i stop-pompa olejowa i czujnik ok. Czy można przełożyć licznik od innego scenika-do sprawdzenia-bez nieprzyjemnych konsekwencji. Auto ma zamontowany emulator immo.
Cisnienie utrzymuje plyn przed przedwczesnym wrzeniem. Czujniki sa dwa, jeden podaje sygnal do kompa a drugi na wskaznik temp. Sa wkrecone w kolanko (trojnik) z przodu silnika po prawej stronie (stojac twarza do silnika) a nie tak jak kolega wyzej napisal kolo termostatu. Ciebie interesuje ten do ktorego wchodza 2 przewody i jest on wkrecony od przodu...
To zależy który czujnik.Bo jeden jest podłączony do komputera(dwuprzewodowy),a jeden jest podłączony do wskaźnika temperatury(jednoprzewodowy).
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa.
wentylatorem chłodnicy steruje sterownik silnika na podstawie wiadomości z czujnika temperatury ale nie tym jednoprzewodowym ten daje tylko na wskażnik w tablicy rozdzielczej ten czujnik który podaje info do sterownika ma dwa przewody i już nie pamiętam gdzie się znajduje nie wiem czy czasami z tylu pod kolektorem ssącym
Z tym jednoprzewodowym czujnikiem to Cię chyba w błąd wprowadziłem. W dieslu zdaje się czujnik od wskaźnika temperatury jest w jednym kawałku właśnie z czujnikiem układu podgrzewania świec żarowych. Także fizycznie dochodzą tam dwa kabelki, ale są to dwa niezależne czujniki w jednej obudowie zmieniające rezystancję względem masy. Co do zakresu napięć...
Ma być dwuprzewodowy. Jednoprzewodowy jest do zegara.
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
Pod aparatem jest ten czujnik (dla zegarów jest ten jednoprzewodowy) https://obrazki.elektroda.pl/2288054400_... Tak jak wyżej: przypnij przewód czujnika do masy. Jeśli miałeś dmuchniętą uszczelkę pod głowicą,albo jechałeś bez płynu,to proponuję jeszcze zewrzeć na próbę czujnik na puszcze termostatu (włącznik wentylatora). Piszę o tym...
No to połącz je szybciutko. Czy taki golf też ma sondę jednoprzewodową? Pytam bo może autor niech lepiej sobie emuluje czujnik temperatury do ecu (odpowiednia rezystancja) co zapewni tryb pętli otwartej = nie będzie się ecu samo uczyło i rozregulowywało. Ale ten bajer zadziała tylko z sondą jednoprzewodową (bez podgrzewania).
witam ponownie .czy da sie sprawdzić sondę lambda??? jest jednoprzewodowa .
Witam! Sprawdz czy czujnik i kabelkologia od niego jest ok. Czujnik jest osobny do licznika i osobny do kompa (ten do zegarow jest jednoprzewodowy). Zwierasz zestyk jego do masy i wskazówka powinna leciec na max. Co robic dalej chyba nie musze tlumaczyc. Pozdrawiam!
Problem jest dośc prosty, mianowicie sa dwa czujniki temperatury, jeden jednoprzewodowy do wskaznika na desce (on tylko pokazuje nic więcej) a drugi dwu przewodowy do komputerka.Ale stawiam na to , że powinieneś najpierw zająć się termostatem bo autko pracuje ci na dużym obiegu od chwili odpalenia i nie moze sie zagrzać, co za tym idzie wiecej pali...
https://obrazki.elektroda.pl/7913250500_... ESP32 Bus Pirate to oprogramowanie typu open-source, które przekształca ESP32 w zaawansowane narzędzie do pracy z różnymi protokołami komunikacyjnymi. Jest to nowoczesna wersja Obsługiwane Tryby Pracy z wyjaśnieniem protokołów HiZ (domyślny) I2C (Inter-Integrated Circuit) - protokół komunikacyjny...
wnioski: jest jeden czujnik w glowicy z prawej strony jednoprzewodowy- podlaczony (czujnik ten robi zwarcie) wskaznik temp po wlaczeniu zaplonu ustawia sie na min, samochod klekotal 20 min i a na wskazniku to samo, do tego czujnika czy 0 do masy czy 30 000 om do masy to wskaznik na min. non stop. teraz druga kostka dwu przewodowa, a czujnika nie widac...
Skąd masz ten schemat? w tym roczniku jest zawór proporcjonalny a nie sprzęgło na kompresorze, czujnik ma 3 piny bo chodzi na LIN jednoprzewodowej, coś musi blokować załączenie, jakiś warunek nie spełniony i klima na OFF. Kiedy ostatnio nabijana była klima, może od tego zacznij.
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
Nie jestem pewien , ale chyba są dwa czujniki temp. Jeden dla ECU, a drugi dla tablicy wskaźników. Jeśli tak to ten do ECU jest dwuprzewodowy, a ten drugi jednoprzewodowy i jest wkręcony w kolektor dolotowy. Ja mam C14NZ, ale jak się zdaje oba są na Multecu więc powinno być podobnie.
slx - Dzięki za schemat, ale ja potrzebuje dwukierunkową transmisję jednoprzewodową. _Robak_ - czy schemat z 73 usunie problem? O 1-wire nie wiem za dużo (jedynie czujniki DS18B20), więc nie jestem w stanie zastosować tej transmisji do łączenia dwóch mikroprocesorów.
Witam, Rozumiem, że błędu nie da się skasować i wskazuje cały czas jako aktywny? 1. Trzeba sprawdzić, czy aktualny czujnik ma odpowiednią wartość przełączania w porównaniu do oryginalnego np. 0.5 Bar. 2 Bary. 2. Sprawdzić wtyczkę czy nie ma nigdzie zabrudzeń, wilgoci, nalotu i przeczyścić. 3. Z tego co widzę np. w Lancia Ypsilon 1.3D Multijet - czujniki...
Mam cos co moze Ciebie zainteresowac: artykol - http://www.ep.com.pl/archiwum/pdf/2001/0... program - http://www.ep.com.pl/ftp/avt5012.bas projekt nazywa sie: Analizator magistrali 1WIRE, czyli porządkowanie bałaganu na linii jednoprzewodowej pozdrawiam marc.o
Witam. Potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu z moim autem VW 1.9tdi silnik BKC. Podczas jazdy poczułem jakby przerywanie w silniku tak kilka razy a potem było już dobrze tylko był jakby słabszy niż zwykle. Po ponownym uruchomieniu na wyświetlaczu pojawił się komunikat "systeme dechape ment atelier" i zapaliła się kontrolka żółta check engin. Po podpięciu...
W silniku RP diagnostykę robi się za pomocą kodów błyskowych np.: używając diody świecącej Ogólnie tak, ale akurat przy tym module MOTRONIC podobno trzeba mieć VAG-a. A przy okazji chciałbym zapytać o te dwa czujniki temperatury na termostacie- czy one powinny miec takie same parametry i jak można sprawdzić sondę lambda- jednoprzewodową?
Sterowanie jednoprzewodowe z alarmu odbywa się za pomocą przewodu na którym pojawia się masa po uzbrojeniu a po rozbrojeniou zanika. Jest to przewód do zasilania czujników dodatkowych. W takim przypadku potrzebny jest np. sterownik top 33 firmy amt.
Z tego co pamiętam czujnik wkręcony jest w głowicę pod cewką zapłonową lub aparatem- w zależności od rocznika albo pod kolektorem ssącym. jeżeli chodzi o sondę to w corsie jest chyba jednoprzewodowa i żeby ją sprawdzić trzeba wpiąć woltomierz ( wcisnąć przez izolację )jedną z końcówek pomiarowych a drugą do masy auta. Wskazania powinny zmieniać się...
czujnik temperatura jednoprzewodowy lambda jednoprzewodowy sonda jednoprzewodowy
dziura ekran pytać egzamin kwalifikacyjny krzywe grzewcze pieca
liczników przedpłatowy baofeng radiora
Sterowniki do Asus X73S - gdzie je znaleźć? Brak zasilania czujnika temperatury paliwa Audi A4 B6 1.9 TDI