Spróbuj inne, "10457179", "12 38 738", "10457220", "62 38 349". To wszystko numery tej samej części.
Witam Mam myjkę ciśnieniowa Karcher HDS 555c. Znajduje sie w niej mechaniczny regulator temperatury z którego wychodzi zwykły drut w izolacji do czujnika ( nie jest to przewód z czujnikiem gazowym).Czujnik niestety podczas transportu gdzieś sie zapodział. Zakup takiego regulatora z czujnikiem to koszt 250zl w serwisie ale może orientuje sie ktoś czy...
trzeba przede wszystkim sprawdzic czujnik temperatury silnika, który po uszkodzeniu dostarcza do ECU błędna informację, że silnik jest ciepły, co powoduje kłopot z uruchomieniem i brak mocy w pierwszej chwili pracy. Nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu jest czujnik w Twoim silniku, ale jest to z reguły element podłączany dwuprzewodową kostką, a...
Takie cuda z sygnalizacją ciśnienia zdarzają się w przypadku albo uszkodzonego lub przeciążonego alternatora. Z tego co kiedyś czytałem na forum vw dotyczyło to czujnika jednoprzewodowego.
Czujnik jednoprzewodowy jest od wskaźnika na desce, dwu przewodowy, niebieski od ecu
Z tyłu na bloku silnika jednoprzewodowy w lewo i niżej od cewki zapłonowej.P
Nie działa wentylator chłodnicy. I bieg ma spalony rezystor, ale powinien działać drugi. Czujnik jest jednoprzewodowy. Zwarcia do masy nic nie dają :(
Wyszystkie jednoprzewodowe czujniki w CC sa sterowane masa czyli im wyzsza temp tym mniejszy opor a czujnik o ktorym mowisz wg mnie jest wlasnie jednoprzewodowy
wskaźnik temperatury-osobny czujnik ( jednoprzewodowy). szybkościomierz-z czujnika na skrzyni , z tego samego czujnika leci kabel do sterownika silnika, radia, sterownika dachu elektrycznego, urządzenia poziomowania świateł przednich, abs. Nie ucz ojca dzieci robić, ople znam wyśmienicie. Deskę musi rozebrać, to typowa usterka tego modelu. Co jest-nie...
mierzysz na złym czujnik, do zegara jest jednoprzewodowy. Mierzysz na czujniku szprycy.
Albo czujnik temperatury (jednoprzewodowy) wkręcony w kolektor dolotowy szwankuje, albo nowy termostat okazał się wadliwy (to się zdarza)
A co z DHT11 i podobnymi? To też dałoby wilgotność: Dlaczego nie. Po prostu mam już te czujniki Dallas. I są wystarczająco małe, aby się tam zmieścić. Czy ten DHT11 wykorzystuje podobną technologię jednoprzewodową, umożliwiającą podłączenie wielu czujników do jednego połączenia?
Ten schemat #10 nie bardzo pasuje do rzeczywistości, wtyczka jest 3pin a tu pokazano że to chodzi na CAN. Albo w tym zderzaku są inne czujniki albo jednak chodzą na jednoprzewodowym LIN. Tak czy owak zagadką pozostaje do czego tą wtyczkę podłączyć. Ja proponowałbym zerknąć na ile przewodów chodzą tylne czujniki. Wtedy przednie muszą być takie same....
Czujnik jest jednoprzewodowy więc wnioskuję że masę bierze z silnika. W tym modelu ECU znajduje się w kabinie? Czy ma kolega może schemat wiązki ECU do tego silnika? Widze że w silniku FS czujnik spalania stukowego jest dwupinowy i połączony jest z ECU przez piny 57 i 59 ale do ZM niestety na schemacie nie widzę. Nie jest zastanawiająca ta wysoka rezystancja...
Wypinaj kostki po kolei i zwieraj z masą (jeśli jednoprzewodowy czujnik), lub zwieraj piny (jeśli dwuprzewodowy). Jak ci się wskaźnik wychyli na maxa, to znaczy że ten czujnik co go zwarłeś jest do wymiany.
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Witam, mam pytanie, pod co jest podłączony czujnik ciśnienia oleju-jednoprzewodowy-czy bezpośrednio do licznika? Po odpaleniu żarzy się kontrolka oleju i stop-pompa olejowa i czujnik ok. Czy można przełożyć licznik od innego scenika-do sprawdzenia-bez nieprzyjemnych konsekwencji. Auto ma zamontowany emulator immo.
DTH opla ma 2 czujniki temperatury na termostacie. Jednoprzewodowy jest do wskaźnika na tablicy rozdzielczej pojazdu, natomiast dwuprzewodowy podaje odczyt temperatury do ECU silnika. Zajrzyj na obudowę termostatu znajdującą się koło filtra powietrza i popatrz czy nie spadł Ci kabelek z czujnika.
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa.
wentylatorem chłodnicy steruje sterownik silnika na podstawie wiadomości z czujnika temperatury ale nie tym jednoprzewodowym ten daje tylko na wskażnik w tablicy rozdzielczej ten czujnik który podaje info do sterownika ma dwa przewody i już nie pamiętam gdzie się znajduje nie wiem czy czasami z tylu pod kolektorem ssącym
Z tym jednoprzewodowym czujnikiem to Cię chyba w błąd wprowadziłem. W dieslu zdaje się czujnik od wskaźnika temperatury jest w jednym kawałku właśnie z czujnikiem układu podgrzewania świec żarowych. Także fizycznie dochodzą tam dwa kabelki, ale są to dwa niezależne czujniki w jednej obudowie zmieniające rezystancję względem masy. Co do zakresu napięć...
Ma być dwuprzewodowy. Jednoprzewodowy jest do zegara.
To zależy który czujnik.Bo jeden jest podłączony do komputera(dwuprzewodowy),a jeden jest podłączony do wskaźnika temperatury(jednoprzewodowy).
Cisnienie utrzymuje plyn przed przedwczesnym wrzeniem. Czujniki sa dwa, jeden podaje sygnal do kompa a drugi na wskaznik temp. Sa wkrecone w kolanko (trojnik) z przodu silnika po prawej stronie (stojac twarza do silnika) a nie tak jak kolega wyzej napisal kolo termostatu. Ciebie interesuje ten do ktorego wchodza 2 przewody i jest on wkrecony od przodu...
Pod aparatem jest ten czujnik (dla zegarów jest ten jednoprzewodowy) https://obrazki.elektroda.pl/2288054400_... Tak jak wyżej: przypnij przewód czujnika do masy. Jeśli miałeś dmuchniętą uszczelkę pod głowicą,albo jechałeś bez płynu,to proponuję jeszcze zewrzeć na próbę czujnik na puszcze termostatu (włącznik wentylatora). Piszę o tym...
No to połącz je szybciutko. Czy taki golf też ma sondę jednoprzewodową? Pytam bo może autor niech lepiej sobie emuluje czujnik temperatury do ecu (odpowiednia rezystancja) co zapewni tryb pętli otwartej = nie będzie się ecu samo uczyło i rozregulowywało. Ale ten bajer zadziała tylko z sondą jednoprzewodową (bez podgrzewania).
mam problem z golfem 4-silnk1.4,2000rok. Po włączeniu zapłonu zapala się czerwona kontrolka oleju a następnie gaśnie i zapala się pomarańczowa kontrolka oleju, po czym po uruchomieniu silnika mignie 3 razy i gaśnie-zapala się natomiast kontrolka EPC. W sterowniku licznika zapisuje się błąd -czujnik oleju przerwa lub zwarcie do plusa. Silnik ma 2 czujniki-pierwszy...
witam ponownie .czy da sie sprawdzić sondę lambda??? jest jednoprzewodowa .
Problem jest dośc prosty, mianowicie sa dwa czujniki temperatury, jeden jednoprzewodowy do wskaznika na desce (on tylko pokazuje nic więcej) a drugi dwu przewodowy do komputerka.Ale stawiam na to , że powinieneś najpierw zająć się termostatem bo autko pracuje ci na dużym obiegu od chwili odpalenia i nie moze sie zagrzać, co za tym idzie wiecej pali...
Witam Posiadam forda escorta 96 silnik 1,3 CFI (BL).Problem jaki śie pojawił to: wskaźnik temperatury po przekręceniu kluczyka wychyla sie na max w czerwone pole i tam pozostaje czy auto jest zimne czy nagrzane.Od czego zacząć???.Szukałem czujnika temp cieczy i jest problem ze znalezieniem go. nad termostatem jest jeden czujnik dwuprzewodowy niby wynika...
Pytanie jest następujące.Samochód ma klimę,jak rozwiązano sprawę włącznika wentylatora.Zaznaczam że nie ma go pod termostatem ani na górnej rurze od chłodnicy.Wogóle go niema w odrębie silnika.Czujnik na zegar jest jednoprzewodowy.Gdzie ta zaraza jest?
wnioski: jest jeden czujnik w glowicy z prawej strony jednoprzewodowy- podlaczony (czujnik ten robi zwarcie) wskaznik temp po wlaczeniu zaplonu ustawia sie na min, samochod klekotal 20 min i a na wskazniku to samo, do tego czujnika czy 0 do masy czy 30 000 om do masy to wskaznik na min. non stop. teraz druga kostka dwu przewodowa, a czujnika nie widac...
zobacz przekażnik od pompki paliwa albo czy nie zasniedział przewód na kostce lub moze niełączy,a z tymi obrotami to moze czujnik od temperatury silnika jak byś zdjął z niego kabelki i odpalil autko to bedziasz miał własnie takie wysokie obroty około 3000 tys pózniej trzeba np: odłaczyc akumulator na 10 s albo lepiej troszkę dłuzej.Aha sa dwa czujniki...
Witam. Całkiem niedawno odkryłem istnienie modułu progcdi, postanowiłem użyć tej zabaweczki, problem polega na tym, że schemat urządzenia przedstawia że czujnik położenia wału i cewka ładująca cdi podłączone są jednym końcem uzwojenia do masy, natomiast u mnie w moto oba końce cewki cdi i czujnika wału są wyprowadzone do kostki (bez połączenia z masą...
Skąd masz ten schemat? w tym roczniku jest zawór proporcjonalny a nie sprzęgło na kompresorze, czujnik ma 3 piny bo chodzi na LIN jednoprzewodowej, coś musi blokować załączenie, jakiś warunek nie spełniony i klima na OFF. Kiedy ostatnio nabijana była klima, może od tego zacznij.
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu). Z tego co ja widzę to ten do Boatin, keewat, sachs, cpi etc ma jako jedyny 2 wejścia impulsatora a sam impulsator jak oglądam na google ma dokładnie takie kolory kabli jak mój w moto (xt125 2005r). Próbowałem...
Witam! Sprawdz czy czujnik i kabelkologia od niego jest ok. Czujnik jest osobny do licznika i osobny do kompa (ten do zegarow jest jednoprzewodowy). Zwierasz zestyk jego do masy i wskazówka powinna leciec na max. Co robic dalej chyba nie musze tlumaczyc. Pozdrawiam!
Mój protokół został stworzony jako substytut zastrzeżonego 1wire, a to, że znalazły się w nim ficzery takie jak multimaster, arbitraż i lepsze prędkości, to już inna bajka. Jestem w 110% świadomy zjawisk zachodzących w kablach - nie od wczoraj zajmuję się przewodowym przesyłem danych... Właśnie dlatego jednym z celów głównych była minimalizacja ilości...
Mam cos co moze Ciebie zainteresowac: artykol - http://www.ep.com.pl/archiwum/pdf/2001/0... program - http://www.ep.com.pl/ftp/avt5012.bas projekt nazywa sie: Analizator magistrali 1WIRE, czyli porządkowanie bałaganu na linii jednoprzewodowej pozdrawiam marc.o
Witam, Rozumiem, że błędu nie da się skasować i wskazuje cały czas jako aktywny? 1. Trzeba sprawdzić, czy aktualny czujnik ma odpowiednią wartość przełączania w porównaniu do oryginalnego np. 0.5 Bar. 2 Bary. 2. Sprawdzić wtyczkę czy nie ma nigdzie zabrudzeń, wilgoci, nalotu i przeczyścić. 3. Z tego co widzę np. w Lancia Ypsilon 1.3D Multijet - czujniki...
W programie na pewno nie da się zmienić wartości czujnika :( Co do czujników w samochodzie: Według moich dotychczasowych ustaleń czujniki są dwa: dwu przewodowy - podaje temperaturę dla ECU (temu dałem opornik); jednoprzewodowy - ten podobno odpowiada za wskaźnik na desce rozdzielczej. Niestety nie wiem jaki sygnał on podaje więc nie mogę tego sprawdzić....
slx - Dzięki za schemat, ale ja potrzebuje dwukierunkową transmisję jednoprzewodową. _Robak_ - czy schemat z 73 usunie problem? O 1-wire nie wiem za dużo (jedynie czujniki DS18B20), więc nie jestem w stanie zastosować tej transmisji do łączenia dwóch mikroprocesorów.
Jeśli masz na końcówce sondy lambda od strony komputera 0,45 V to jest to napięcie referencyjne i oznacza ze połączenie z ECU nie jest przerwane (przynajmniej w tej chwili). Warto wypiąć wtyczki na ECU i potraktować je z umiarem preparatem do czyszczenia złącz elektrycznych. Rozgrzana i sprawna sonda sama generuje swoje napięcie które jest nakładane...
Nie jestem pewien , ale chyba są dwa czujniki temp. Jeden dla ECU, a drugi dla tablicy wskaźników. Jeśli tak to ten do ECU jest dwuprzewodowy, a ten drugi jednoprzewodowy i jest wkręcony w kolektor dolotowy. Ja mam C14NZ, ale jak się zdaje oba są na Multecu więc powinno być podobnie.
Witam. Potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu z moim autem VW 1.9tdi silnik BKC. Podczas jazdy poczułem jakby przerywanie w silniku tak kilka razy a potem było już dobrze tylko był jakby słabszy niż zwykle. Po ponownym uruchomieniu na wyświetlaczu pojawił się komunikat "systeme dechape ment atelier" i zapaliła się kontrolka żółta check engin. Po podpięciu...
magneto Sprawdź klin mocujący magneto. Bez ściągnięcia się nie dowiesz. Od tego zacząłem tu wszystko jest w porządku :) Dodano po 7 Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo. Strzał w 10! Rzeczywiście nie wziąłem tego pod uwagę...
Wiem że Tobie się wydaje że wszystkie elektryki są takie jak twój ale uwierz mi że tak nie jest. Piszesz że coś ustawiasz na wyświetlaczu to daj foto. A co napędza silnik: suport czy koło ? sterownik jest osobno jako moduł czy zabudowany , bateria na jakie napięcie, czujnik nacisku czy PAS na zębatce ? Jak rower w miarę nowy to elektryka rozbudowana...
Z tego co pamiętam czujnik wkręcony jest w głowicę pod cewką zapłonową lub aparatem- w zależności od rocznika albo pod kolektorem ssącym. jeżeli chodzi o sondę to w corsie jest chyba jednoprzewodowa i żeby ją sprawdzić trzeba wpiąć woltomierz ( wcisnąć przez izolację )jedną z końcówek pomiarowych a drugą do masy auta. Wskazania powinny zmieniać się...
W silniku RP diagnostykę robi się za pomocą kodów błyskowych np.: używając diody świecącej Ogólnie tak, ale akurat przy tym module MOTRONIC podobno trzeba mieć VAG-a. A przy okazji chciałbym zapytać o te dwa czujniki temperatury na termostacie- czy one powinny miec takie same parametry i jak można sprawdzić sondę lambda- jednoprzewodową?
Sterowanie jednoprzewodowe z alarmu odbywa się za pomocą przewodu na którym pojawia się masa po uzbrojeniu a po rozbrojeniou zanika. Jest to przewód do zasilania czujników dodatkowych. W takim przypadku potrzebny jest np. sterownik top 33 firmy amt.
Podawanie i odcinanie kolego na czas trwania uzbrojenia.Montowałem to nie raz i jak jest masa to zamknie a jak ją zabierzesz to otworzy.Może być też plus ale musi być zależność zmiana stanu przy uzbrajaniu/rozbrajaniu.Inaczej mówiąc niech impuls będzie 30s to zamek się zamknie a po 30 s otworzy.Reasumując nie może być impuls w ST1000 w sterowaniu jednoprzewodowym...
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
Prośba do fachowców.Mam silnik X14SZ z dwoma czujnikami temp.płynu chł. (jeden do układu sterującego drugi do wskażnika temp. w zegarze. A mam zegary z AstryII (takimójpomysł)Czy mogę wkręcić czujnik z astry II w miejsce jednoprzewodowego i podłaczyć masę. Na schemacie wskażnik w zegarze AII ma sygnał idący przez układ sterujący??.Proszę o poradę.Reszta...
tzok , bingo. I o to mi chodziło. Ten układ rozwiąże nurtujący mnie problem (oprócz softu oczywiście, ponieważ tego nie umiem). Wyjaśniłeś również Marianowi B sposób pracy układu zmiany biegów w motocyklu bardzo dobrze z tym, że to nie jest jako taka krzywka lecz wałek krzywkowy, który poprzez wodziki przesuwa pary kół zębatych. Ale nie o tym. Co do...
https://obrazki.elektroda.pl/2656315600_... W poniższym poście znajdziecie proste projekty znalezione na jednym z rosyjskich forów. Projekty przeznaczone są dla początkujących elektroników, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodą z mikrokontrollerami AVR (Atmel). Projekty zawierają schematy, wzory płytek PCB, wsady do mikrokontrolerów...
Widzę, że nie do końca zostałem z rozumiany z wykorzystaniem magistrali CAN w systemie automatyki. Moje założenia co do całego systemu są następujące: - Wszystkie sterowniki mogą się ze sobą komunikować (np. czujnik gazu wykrywa ulatniający się gaz, więc załączany jest wentylator w celu przewietrzenia pomieszczenia, oraz elektrozawór odcina dopływ gazu...
Sonda lambda (jej dane ) są potrzebne dla ECU po częściowym rozgrzaniu silnika.Jak odpalasz silnik zimny to sonda nie jest "widziana" przez sterownik do chwili rozgrzania sondy. Na ogół dłużej to trwa przy sondach jednoprzewodowych , krócej przy trzy i czteroprzewodowych które posiadają grzałkę wewnętrzną i szybciej uzyskują temperaturę pracy.Najlepiej...
Wziąłem jeden z tych mini przekaźników BK7231N i podłączyłem do niego DS18B20 za pomocą GBIO 9. Nadal brak odczytu temperatury. Jeśli dodam czujnik za pomocą WEB UI, nic się nie dzieje. Żaden załadowany sterownik nie jest wymieniony na stronie głównej. Jeśli wpiszę komendę startową "startdriver DS1820 9" i uruchomię ponownie, sterownik zostanie załadowany,...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Witam. W Subaru Legacy III z silnikiem 2.5l automat pojawia się błąd czujnika spalania stukowego (P0328). Samochód ma objawy takie, że np. jadę 50km/h (tak samo jest przy np. 70 czy 90km/h) i chcę przyspieszyć to nawet jak do końca nacisnę gaz, to strasznie muli. Po 3-5s obroty się zwiększą na ponad 3000 rpm i dopiero przyspiesza. Ale np. jak od 0 się...
Witam Samochód jak w temacie. Problem taki że co chwilę zaświeca się podświetlenie włącznika awaryjnych i gaśnie (nierównomiernie). Jak świeci pobiera około 1,5 A w module komfortu mam taki błąd: 01332 - Sterownik drzwi pasażera (J387) 80-00 - W jednoprzewodowym trybie pracy Wszystko działa normalnie. Po odłączeniu tego sterownika a także sterownika...
witam W odpowiedzi na pytania. Proszku żadnego do płynu nie wsypywałem. samochód mi nie odpalał na luzie dopiero po wciśnieciu gazu chodził ale tylko na wysokich obrotach z wciśniętym pedałem gazu. Mam wątpliwości co do wymiany tej uszczelki pod głowicą. Ten mechanik mi ją pokazywał i była przepalona, ( o ile była to moja uszczelka). Za całość zapłaciłem...
Sonda jest brana pod uwagę tylko w przypadku gdy napięcie generowane przez nią mieści się w akceptowalnym przez sterownik zakresie - gdy jest zbyt niskie, lub zbyt wysokie, sterownik ją ignoruje praca w tzw. pętli zamkniętej z ustalaniem składu mieszanki na podstawie wskazań czujnika temperatury i obciążenia silnika. Gdy napięcie mieści się w akceptowalnym...
Dla potomnych i mocno nie zorientowanych w temacie, bo nie zostało to jasno napisane przez przedmówców - TJA1020 to nie jest żadna pamięć. Układ ten to transciver magistrali LIN (jednoprzewodowej magistrali wykorzystywanej m.in. w motoryzacji, stosowanej wszędzie tam, gdzie pchanie magistrali CAN byłoby zbytkiem kosztów) :D Dodano po 4 Uszkodzony czujnik...
sonda jest jednoprzewodowa, wyresetowalem komputer (cala noc), odpalilem auto, pojezdzilem na gazie, i przelaczylem na benzyne: na wolnych obrotach ladnie nie szarpie ale na wyzszych jak by muli znajomy doradzil zebym sprawdzil czujnik temp - jest ok sonda lambda pokazuje 1,2 do 1,3 V - zgodnie z ksiazka do serwisowania Vectry wszelkie testy wykonuje...
http://obrazki.elektroda.pl/4662811600_1... Kolejnym prostym projektem, jaki postanowiłem opublikować, jest higrometr do ultradźwiękowego nawilżacza powietrza.W zeszłym roku podczas mrozów wilgotność spadała tak mocno, że mimo mojej generalnej odporności na różne dziwne warunki, stawało się to nieznośne. Ciągłe uczucie zapchanego nosa,...
To jest rok 95 więc wtrysk jednopunktowy Abimex, zwykła sonda jednoprzewodowa i ekran=masa, sterownik Delco prawie ten sam co w opel kadet/vectra/astra z silnikami C14, C16. Sonda działa dopiero jak silnik się nagrzeje do ok 60stopni. Do tego momentu sygnał z sondy nie jest brany pod uwagę. Zbyt wysoki sygnał MAp(czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym)...
Na obu paliwach jest identycznie tzn sonda działa identycznie źle. Więc czujniki ECU odpadają z lpg to 2 generacja lpg. Prosze o odpowiedz na 2 pytania. 1. Czy jeśli wyjmę bezpiecznik od pompy, silnik zgaśnie a potem przełączenie na lpg to wykluczenia scenariusz lejącego wtrysku 2. Załóżmy ze wtrysk leje. Silnik pracuje na benzynie. Co robi sonda? Czy...
Witam. Dokonałem zakupu systemu alarmowego Exus V3100 i mam zamiar zamontować go w samochodzie Vw Golf 2 1.3NZ na wielopunkcie. Chciałbym wykożystać całkowicie jego funkcje i mam pare pytań. Pierwsze moje pytanie to kabel kontrolki wejścia oleju jak podłączyć go pod tablice rozdzielczą- tablica z diodami led, w tablicy zabudowany jest sterownik kontrolki...
Pierwszy błąd w module świateł to inny nr VIN niż ma auto, ktoś zmienił VIN lub wymieniał sterownik. Drugi błąd jaki jest w ABS to brak stałego zasilania na czujnik G85 lub zbyt niska wartość tego napięcia. Kolejny błąd siedzi w liczniku - komunikacja pomiędzy licznikiem a komfortem odbywa się poprzez jeden przewód a powinna być dwuprzewodowa. Dalej...
Witam wszystkich. Posiadam VW Vento 93' rok silnik 1.8 ABS 66KW bez GAZU! Od jakiegos czasu mam mały problem. Mianowicie autko pali ogromn e ilosci paliwa około 20l/100km w miescie, dodatkowo po uruchomieniu na zimnym zaczyna pracowac strasznine nierówno tzn. obroty sa OK tylko objaw jest taki jak by nie chodził na wszystkie cylindry. Po dodaniu gazu...
Mam nie mały problem. Posiadam Vectrę A rok 90 silnik C16NZ. Podczas jazdy pojawia się kontrolka Check Engine. Po zczytaniu wskazuje na błąd sondy lambda KOD 13. Z tego co wiadomo sonda zaczyna działać przy temperaturze silnika ok 300 stopni. U mnie na wskaźniku na tablicy rozdzielczej ok 40 stopni. Cały problem polega na tym, że moja sonda nie pracuje...
Co kto lubi. Jeśli ktoś chce ciągnąć (druta) RS485 czy CAN na drodze 10 cm niech se ciągnie. Do transmisji w obrębie urządzenia czy płytki wymyślono standard I2C. Przy dużych prędkościach transferu idealnym rozwiązaniem jest SPI przy czym faktycznie trzeba zadbać o oddzielne dociągnięcie czy przełączanie biorących udział w programowaniu ISP linii RESET....
A może kupisz sobie książkę typu - ach, zabrać się za czytanie, zamiast marudzić na forum!? Szanowny Panie, w tym temacie NIE zajmujemy się naprawą konkretnego auta, tylko wyjaśnieniem jak działa jednoprzewodowa sonda lambda i korzystający z niej układ. W wypadku konkretnego auta publikacje "sam napraw" są publikacjami na tyle lakonicznymi, że powinny...
Witam. Sprawa dotyczy Lanosa 1.6 z instalacją LPG. Problemy występują i na benzynie i na gazie. Przedstawię sprawę po kolei, być może będzie to istotne dla rozwiązania problemów: --------------------------- --------------------------- Od jakiegoś już czasu: Na benzynie: 1. Wciśnięty pedał gazu, dajmy na to więcej niż 1/3 zakresu, wszystko idealnie,...
Dokładne, prawnie uregulowane urządzenia medyczne, które mierzą to, co jest przydatne dla lekarzy i pacjentów - a nie tylko to, co łatwe do zmierzenia - zostaną niebawem dołączone do naszych telefonów. Każdy będzie miał je przy sobie i będzie miało to ogromny wpływ na praktykę kliniczną, podobnie jak dołączanie aparatów fotograficznych do telefonów...
Witam, posiadam A8 D3 z końca 2008 roku w 3 litrowym dieslu, auto jak do tej pory śmigało bez zastrzeżeń, jedyne co przestało działać to dociąg w drzwiach pasażera i zamykanie z przycisku klamki (w sumie zaraz po zakupie) ale specjalnie mi to nie przeszkadza. Od kilku dni zauważyłem, że po uruchomieniu auta zapala się na chwilę na żółto kontrolka akumulatora,...
https://obrazki.elektroda.pl/2819398100_... HLK-W801-KIT-V1.1 to płytka rozwojowa oparta o 32-bitowy, 240MHz SoC WinnerMicro W801-C400. Zawiera 2 MB wbudowanej pamięci Flash i 288 KB pamięci RAM, dzięki czemu nadaje się do różnych aplikacji IoT. Płytkę można łatwo zintegrować z Home Assistant za pomocą dostarczonego oprogramowania...
https://obrazki.elektroda.pl/3982425000_... Od wczesnych lat mojej młodości interesuję się modelami zdalnie sterowanymi. Na przestrzeni kilku ostatnich lat udało mi się zrobić całkiem sporo w tym temacie i chciałbym się z Wami podzielić przede wszystkim rozwiązaniami znalezionymi w sieci, a z których udało mi się stworzyć kompletną...
Witam, Chce dolozyc sobie alarm do X5, z tego co czytalem nie jestem szczesliwym posiadaczem CAN tylko K BUS... Kiedys byl alarm Tytan DS400 K teraz wszyscy twierdza ze nowy Tytan DS400 CAN obsluguje rowniez K KUBS. 1. Czy to prawda? 2. Jak sie wpiac w instalacje? K BUS jest jednoprzewodowy, poniewaz komunikacja ma byc w obie strony rozumiem ze zadnych...
Witam, a a więc walczę z problemem w moim caddym 1.9 TDI "kod silnika:BSU" , Nie zapala się check , ani świeca żarowa pali się tylko ESP i auto nie odpala i nie można się podłączyć do auta przez gniazdo OBD.Auto jak miało focha to nie paliło a jak pokręciłem kilka razy stacyjką to za którymś razem zapalał się check i świece wtedy auto odpalało. Zakupiłem...
https://obrazki.elektroda.pl/9873515400_... Zapoznanie z bohaterem Dzisiaj zapraszam na wycieczkę po meandrach dzieła sztuki, które to zostało stworzone w okolicach roku 1992 przez inżynierów firmy SONY, a nosi nazwę MHC-4700. Prezentowany eksponat jest wieżą w formacie midi składającą się z 4 “klocków” oraz 4 'głośników'. Ponieważ...
Witam. Trochę się naczytałem o tym temacie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Słowo wstępu. Samochód z klimą, z początku jak wzrosła temperatura / obojętnie czy z włączoną klimą czy też wyłączoną /, to włączał się wentylator tylko jeden, ten lewy jak patrzymy pod maskę od przodu samochodu. Od pewnego czasu zamiast niego włącza się tylko ten...
Przedstawiam tłumaczenie projektu z języka rosyjskiego (autor Władimir Szaszyn). Potrzeba zaprojektowania danego urządzenia wzięła się z próby rozwiązania problemu kontroli i stabilizacji temperatury w czasie pewnych procesów technologicznych w jednym z przedsiębiorstw. W celu ogrzewania i chłodzenia wykorzystywało się tam parę z kotłowni i zimną wodę...
lambda jednoprzewodowy sonda lambda jednoprzewodowy czujnik parkować czujnik
sharp zmieniać schemat cd4047 zmywarka reset włączyć
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Climatronic w Audi A4 B8: zimne powietrze z dmuchawy Brak smarowania zaworów w Ursus C-330: przyczyny i diagnostyka