Albo czujnik temperatury (jednoprzewodowy) wkręcony w kolektor dolotowy szwankuje, albo nowy termostat okazał się wadliwy (to się zdarza)
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa.
DTH opla ma 2 czujniki temperatury na termostacie. Jednoprzewodowy jest do wskaźnika na tablicy rozdzielczej pojazdu, natomiast dwuprzewodowy podaje odczyt temperatury do ECU silnika. Zajrzyj na obudowę termostatu znajdującą się koło filtra powietrza i popatrz czy nie spadł Ci kabelek z czujnika.
Ten czujnik powinieneś wymienić (dwa piny/przewody): http://ford.sklep.pl/product-pol-15057-c... Jest w głowicy, nie w bloku... Jednoprzewodowy to czujnik ciśnienia oleju jest.
Wyszystkie jednoprzewodowe czujniki w CC sa sterowane masa czyli im wyzsza temp tym mniejszy opor a czujnik o ktorym mowisz wg mnie jest wlasnie jednoprzewodowy
To zależy który czujnik.Bo jeden jest podłączony do komputera(dwuprzewodowy),a jeden jest podłączony do wskaźnika temperatury(jednoprzewodowy).
wentylatorem chłodnicy steruje sterownik silnika na podstawie wiadomości z czujnika temperatury ale nie tym jednoprzewodowym ten daje tylko na wskażnik w tablicy rozdzielczej ten czujnik który podaje info do sterownika ma dwa przewody i już nie pamiętam gdzie się znajduje nie wiem czy czasami z tylu pod kolektorem ssącym
trzeba przede wszystkim sprawdzic czujnik temperatury silnika, który po uszkodzeniu dostarcza do ECU błędna informację, że silnik jest ciepły, co powoduje kłopot z uruchomieniem i brak mocy w pierwszej chwili pracy. Nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu jest czujnik w Twoim silniku, ale jest to z reguły element podłączany dwuprzewodową kostką, a...
Problem jest dośc prosty, mianowicie sa dwa czujniki temperatury, jeden jednoprzewodowy do wskaznika na desce (on tylko pokazuje nic więcej) a drugi dwu przewodowy do komputerka.Ale stawiam na to , że powinieneś najpierw zająć się termostatem bo autko pracuje ci na dużym obiegu od chwili odpalenia i nie moze sie zagrzać, co za tym idzie wiecej pali...
Mierze na czujniku z którego informcja jest brana przez komputer w celu wyliczenia czasu wtrysku. czujnik do zegara jest jednoprzewodowy ale on mnie nie interesuje.
wskaźnik temperatury-osobny czujnik ( jednoprzewodowy). szybkościomierz-z czujnika na skrzyni , z tego samego czujnika leci kabel do sterownika silnika, radia, sterownika dachu elektrycznego, urządzenia poziomowania świateł przednich, abs. Nie ucz ojca dzieci robić, ople znam wyśmienicie. Deskę musi rozebrać, to typowa usterka tego modelu. Co jest-nie...
zobacz przekażnik od pompki paliwa albo czy nie zasniedział przewód na kostce lub moze niełączy,a z tymi obrotami to moze czujnik od temperatury silnika jak byś zdjął z niego kabelki i odpalil autko to bedziasz miał własnie takie wysokie obroty około 3000 tys pózniej trzeba np: odłaczyc akumulator na 10 s albo lepiej troszkę dłuzej.Aha sa dwa czujniki...
witam ponownie .czy da sie sprawdzić sondę lambda??? jest jednoprzewodowa .
Nie działa wentylator chłodnicy. I bieg ma spalony rezystor, ale powinien działać drugi. Czujnik jest jednoprzewodowy. Zwarcia do masy nic nie dają :(
No to połącz je szybciutko. Czy taki golf też ma sondę jednoprzewodową? Pytam bo może autor niech lepiej sobie emuluje czujnik temperatury do ecu (odpowiednia rezystancja) co zapewni tryb pętli otwartej = nie będzie się ecu samo uczyło i rozregulowywało. Ale ten bajer zadziała tylko z sondą jednoprzewodową (bez podgrzewania).
Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz ,że to jest zwykły przewód. Jestem na 90% przekonany że to kapilara i w środku jest gaż jak jest przecięty to nie podziała. Kup taki termostat żebyś mógł go przymocować i żeby to zgrubienie na końcu gdzie podgrzewa się gaz miało jak najlepszy styk z rurą która wychodzi z wężownicy, żeby szybko się nagrzewało inaczej...
Mam cos co moze Ciebie zainteresowac: artykol - http://www.ep.com.pl/archiwum/pdf/2001/0... program - http://www.ep.com.pl/ftp/avt5012.bas projekt nazywa sie: Analizator magistrali 1WIRE, czyli porządkowanie bałaganu na linii jednoprzewodowej pozdrawiam marc.o
W programie na pewno nie da się zmienić wartości czujnika :( Co do czujników w samochodzie: Według moich dotychczasowych ustaleń czujniki są dwa: dwu przewodowy - podaje temperaturę dla ECU (temu dałem opornik); jednoprzewodowy - ten podobno odpowiada za wskaźnik na desce rozdzielczej. Niestety nie wiem jaki sygnał on podaje więc nie mogę tego sprawdzić....
Z tym jednoprzewodowym czujnikiem to Cię chyba w błąd wprowadziłem. W dieslu zdaje się czujnik od wskaźnika temperatury jest w jednym kawałku właśnie z czujnikiem układu podgrzewania świec żarowych. Także fizycznie dochodzą tam dwa kabelki, ale są to dwa niezależne czujniki w jednej obudowie zmieniające rezystancję względem masy. Co do zakresu napięć...
Mój protokół został stworzony jako substytut zastrzeżonego 1wire, a to, że znalazły się w nim ficzery takie jak multimaster, arbitraż i lepsze prędkości, to już inna bajka. Jestem w 110% świadomy zjawisk zachodzących w kablach - nie od wczoraj zajmuję się przewodowym przesyłem danych... Właśnie dlatego jednym z celów głównych była minimalizacja ilości...
W silniku RP diagnostykę robi się za pomocą kodów błyskowych np.: używając diody świecącej Ogólnie tak, ale akurat przy tym module MOTRONIC podobno trzeba mieć VAG-a. A przy okazji chciałbym zapytać o te dwa czujniki temperatury na termostacie- czy one powinny miec takie same parametry i jak można sprawdzić sondę lambda- jednoprzewodową?
mam problem z golfem 4-silnk1.4,2000rok. Po włączeniu zapłonu zapala się czerwona kontrolka oleju a następnie gaśnie i zapala się pomarańczowa kontrolka oleju, po czym po uruchomieniu silnika mignie 3 razy i gaśnie-zapala się natomiast kontrolka EPC. W sterowniku licznika zapisuje się błąd -czujnik oleju przerwa lub zwarcie do plusa. Silnik ma 2 czujniki-pierwszy...
http://obrazki.elektroda.pl/4662811600_1... Kolejnym prostym projektem, jaki postanowiłem opublikować, jest higrometr do ultradźwiękowego nawilżacza powietrza.W zeszłym roku podczas mrozów wilgotność spadała tak mocno, że mimo mojej generalnej odporności na różne dziwne warunki, stawało się to nieznośne. Ciągłe uczucie zapchanego nosa,...
Wypinaj kostki po kolei i zwieraj z masą (jeśli jednoprzewodowy czujnik), lub zwieraj piny (jeśli dwuprzewodowy). Jak ci się wskaźnik wychyli na maxa, to znaczy że ten czujnik co go zwarłeś jest do wymiany.
Witam! Sprawdz czy czujnik i kabelkologia od niego jest ok. Czujnik jest osobny do licznika i osobny do kompa (ten do zegarow jest jednoprzewodowy). Zwierasz zestyk jego do masy i wskazówka powinna leciec na max. Co robic dalej chyba nie musze tlumaczyc. Pozdrawiam!
Wziąłem jeden z tych mini przekaźników BK7231N i podłączyłem do niego DS18B20 za pomocą GBIO 9. Nadal brak odczytu temperatury. Jeśli dodam czujnik za pomocą WEB UI, nic się nie dzieje. Żaden załadowany sterownik nie jest wymieniony na stronie głównej. Jeśli wpiszę komendę startową "startdriver DS1820 9" i uruchomię ponownie, sterownik zostanie załadowany,...
Pod aparatem jest ten czujnik (dla zegarów jest ten jednoprzewodowy) https://obrazki.elektroda.pl/2288054400_... Tak jak wyżej: przypnij przewód czujnika do masy. Jeśli miałeś dmuchniętą uszczelkę pod głowicą,albo jechałeś bez płynu,to proponuję jeszcze zewrzeć na próbę czujnik na puszcze termostatu (włącznik wentylatora). Piszę o tym...
witam W odpowiedzi na pytania. Proszku żadnego do płynu nie wsypywałem. samochód mi nie odpalał na luzie dopiero po wciśnieciu gazu chodził ale tylko na wysokich obrotach z wciśniętym pedałem gazu. Mam wątpliwości co do wymiany tej uszczelki pod głowicą. Ten mechanik mi ją pokazywał i była przepalona, ( o ile była to moja uszczelka). Za całość zapłaciłem...
Sonda jest brana pod uwagę tylko w przypadku gdy napięcie generowane przez nią mieści się w akceptowalnym przez sterownik zakresie - gdy jest zbyt niskie, lub zbyt wysokie, sterownik ją ignoruje praca w tzw. pętli zamkniętej z ustalaniem składu mieszanki na podstawie wskazań czujnika temperatury i obciążenia silnika. Gdy napięcie mieści się w akceptowalnym...
https://obrazki.elektroda.pl/2656315600_... W poniższym poście znajdziecie proste projekty znalezione na jednym z rosyjskich forów. Projekty przeznaczone są dla początkujących elektroników, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodą z mikrokontrollerami AVR (Atmel). Projekty zawierają schematy, wzory płytek PCB, wsady do mikrokontrolerów...
Prośba do fachowców.Mam silnik X14SZ z dwoma czujnikami temp.płynu chł. (jeden do układu sterującego drugi do wskażnika temp. w zegarze. A mam zegary z AstryII (takimójpomysł)Czy mogę wkręcić czujnik z astry II w miejsce jednoprzewodowego i podłaczyć masę. Na schemacie wskażnik w zegarze AII ma sygnał idący przez układ sterujący??.Proszę o poradę.Reszta...
Sonda lambda (jej dane ) są potrzebne dla ECU po częściowym rozgrzaniu silnika.Jak odpalasz silnik zimny to sonda nie jest "widziana" przez sterownik do chwili rozgrzania sondy. Na ogół dłużej to trwa przy sondach jednoprzewodowych , krócej przy trzy i czteroprzewodowych które posiadają grzałkę wewnętrzną i szybciej uzyskują temperaturę pracy.Najlepiej...
Witam wszystkich. Posiadam VW Vento 93' rok silnik 1.8 ABS 66KW bez GAZU! Od jakiegos czasu mam mały problem. Mianowicie autko pali ogromn e ilosci paliwa około 20l/100km w miescie, dodatkowo po uruchomieniu na zimnym zaczyna pracowac strasznine nierówno tzn. obroty sa OK tylko objaw jest taki jak by nie chodził na wszystkie cylindry. Po dodaniu gazu...
Mam nie mały problem. Posiadam Vectrę A rok 90 silnik C16NZ. Podczas jazdy pojawia się kontrolka Check Engine. Po zczytaniu wskazuje na błąd sondy lambda KOD 13. Z tego co wiadomo sonda zaczyna działać przy temperaturze silnika ok 300 stopni. U mnie na wskaźniku na tablicy rozdzielczej ok 40 stopni. Cały problem polega na tym, że moja sonda nie pracuje...
Cześć Potrzebuję dociec co jest nie tak ponieważ za długo nagrzewa mi się sonda lambda jednoprzewodowa by w końcu chodziła w pełnym zakresie 0,2-0,9V. Niedawno było dobrze - szybciej podejmowała pracę w pełnym zakresie 0,2-0,9V. Mam na stałe zamontowany i podłączony pod sondę lambdę miernik diodowy 0-1V wiec zawsze widze jak to pracuje. Do rzeczy; Temperatura...
Sonda jednoprzewodowa ogólnie nie różni się od sondy 2, 3 czy 4 przewodowej. Podobnie jak 2 przewodowa nie posiada grzałki (czyli wymaga więcej czasu do osiągnięcia temperatury roboczej). W sondach 1 i 3 przewodowych czujnik sondy bierze masę z korpusu sondy, natomiast w 2 i 4 przewodowych z ECU (przy czym może ale nie musi być ona połączona z korpusem...
Dokładne, prawnie uregulowane urządzenia medyczne, które mierzą to, co jest przydatne dla lekarzy i pacjentów - a nie tylko to, co łatwe do zmierzenia - zostaną niebawem dołączone do naszych telefonów. Każdy będzie miał je przy sobie i będzie miało to ogromny wpływ na praktykę kliniczną, podobnie jak dołączanie aparatów fotograficznych do telefonów...
https://obrazki.elektroda.pl/2819398100_... HLK-W801-KIT-V1.1 to płytka rozwojowa oparta o 32-bitowy, 240MHz SoC WinnerMicro W801-C400. Zawiera 2 MB wbudowanej pamięci Flash i 288 KB pamięci RAM, dzięki czemu nadaje się do różnych aplikacji IoT. Płytkę można łatwo zintegrować z Home Assistant za pomocą dostarczonego oprogramowania...
Witam, posiadam A8 D3 z końca 2008 roku w 3 litrowym dieslu, auto jak do tej pory śmigało bez zastrzeżeń, jedyne co przestało działać to dociąg w drzwiach pasażera i zamykanie z przycisku klamki (w sumie zaraz po zakupie) ale specjalnie mi to nie przeszkadza. Od kilku dni zauważyłem, że po uruchomieniu auta zapala się na chwilę na żółto kontrolka akumulatora,...
Witam Posiadam forda escorta 96 silnik 1,3 CFI (BL).Problem jaki śie pojawił to: wskaźnik temperatury po przekręceniu kluczyka wychyla sie na max w czerwone pole i tam pozostaje czy auto jest zimne czy nagrzane.Od czego zacząć???.Szukałem czujnika temp cieczy i jest problem ze znalezieniem go. nad termostatem jest jeden czujnik dwuprzewodowy niby wynika...
Witam, a a więc walczę z problemem w moim caddym 1.9 TDI "kod silnika:BSU" , Nie zapala się check , ani świeca żarowa pali się tylko ESP i auto nie odpala i nie można się podłączyć do auta przez gniazdo OBD.Auto jak miało focha to nie paliło a jak pokręciłem kilka razy stacyjką to za którymś razem zapalał się check i świece wtedy auto odpalało. Zakupiłem...
https://obrazki.elektroda.pl/9873515400_... Zapoznanie z bohaterem Dzisiaj zapraszam na wycieczkę po meandrach dzieła sztuki, które to zostało stworzone w okolicach roku 1992 przez inżynierów firmy SONY, a nosi nazwę MHC-4700. Prezentowany eksponat jest wieżą w formacie midi składającą się z 4 “klocków” oraz 4 'głośników'. Ponieważ...
Przedstawiam tłumaczenie projektu z języka rosyjskiego (autor Władimir Szaszyn). Potrzeba zaprojektowania danego urządzenia wzięła się z próby rozwiązania problemu kontroli i stabilizacji temperatury w czasie pewnych procesów technologicznych w jednym z przedsiębiorstw. W celu ogrzewania i chłodzenia wykorzystywało się tam parę z kotłowni i zimną wodę...
Witam. Trochę się naczytałem o tym temacie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Słowo wstępu. Samochód z klimą, z początku jak wzrosła temperatura / obojętnie czy z włączoną klimą czy też wyłączoną /, to włączał się wentylator tylko jeden, ten lewy jak patrzymy pod maskę od przodu samochodu. Od pewnego czasu zamiast niego włącza się tylko ten...
czujnik jednoprzewodowy lambda jednoprzewodowy sonda lambda jednoprzewodowy
klimatyzacja panel usterka napędu bramy silnik numer karty sieciowej
beninca schemat firmware flash
Producent dekodera IPS3000 - ADB (Advanced Digital Broadcast) Moc grzałki w układzie trójkąt vs gwiazda