Witam. Proszę o informację jakim sprzętem, oprócz Diagbox/ Lexia, można wykonać kalibrację czujnika ESP w Citroen C4 B7?. Po wymianie pompy ABS wyskakuje błąd C139D (niemożliwa kalibracja czujnika przyśpieszenia podłużnego). Uzyskałem informację, że należy wykonać na nowo kalibrację czujnika, który umiejscowiony jest pod wajchą hamulca ręcznego.
Na stranym czujniku też był błąd, kalibracji nie przeprowadzałem.
Pierwszy i trzeci przycisk trzymasz i włączasz zmywarkę, puszczasz przyciski i nie działa? Poza tym zostaw kalibrację w spokoju na razie. Upewnij się że nie masz niczego typu kawałek szkła w pompie odpływowej. Przepłucz dobrze wodą układ hydrostatu( dużą strzykawą). Wyczyść czujnik zmętnienia wody i dopiero zajmij się kalibracjami, wymianą hydrostatu...
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Znalazłem gdzies w sieci taką informacje na temat czujnika ciśnienia hamulca: "Pojazdy z ATE ESP są wyposażone w pompie hamulcowej w specjalne czujniki ciśnienia (1 lub 2 ). Jeśli wymieniana jest taka pompa lub czujniki ciśnienia w pompie wówczas należy specjalnym testerem diagnostycznym przeprowadzić kalibrację czujników ciśnienia." Czy może ktoś wie...
Wymieniono zespół pompy z czujnikami, zrobiono kalibrację, teraz pracuje równo i nie gaśnie, ale spalanie paliwa wzrosło, około 11 litrów zamiast 8, błędy: P062B (sterownik wtryskiwaczy, za niskie napięcie zasilania) oraz błąd typu: nieprawidłowe dławienie we wszystkich czterech dyszach. W czym jeszcze może być problem?
To ten rotor compendstion resistor możesz go ominąć podłączając sie już w złączu pompy do DCU zobacz schemat. Ale z tego co czytałem w notach serwisowych pompy to 90% czujników co im oddawali na gwarancje było dobre a pompa właśnie wymagała tej kalibracji.
Miesiąc temu też przerabiałem ten sam temat. Czujnik podmieniłem z innej pompy i błąd się ponowił. Pomogła dopiero wymiana sterownika i kalibracja pompy w serwisie BOSHA u Śmietany na Śląsku. Czujnik jest magnetorezystancyjny typu KMZ11 zalany klejem razem z magnesem i jest nierozbieralny. Wymontowując czujnik (torx 10) możesz rozkalibrować pompę różnica...
Katalizator tlenków azotu w układzie selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) jest używany dodatkowo do filtra cząstek stałych. Jego zadaniem jest konwersja tlenków azotu (NOx) w azot (N) i wodę (H₂O), przy użyciu płynu redukcji emisji spalin. Katalizator tlenków azotu jest pokryty powłoką miedziowo zeolitową, która przyspiesza proces redukcji...
Tak jak pisze kolega wyżej do sprawdzenia zasilania ,a jak wszystko ok to moze pompa uszkodzona.Przy wymianie na inną mimo iż te same numerykodowanie może byc inne ,no i bedzie wymagał kalibracji czujnik skrętu
Tam jest sama pompa czy z elektroniką? Czy magnes wirnika oczyściłeś z opiłków? Może one generują problem? czujnik owi i podmieniłem profilaktycznie Poczytaj o jego kalibracji
wrażenie słabszej pracy mi przeszło. W sumie po połowie roku już się przyzwyczaiłem. Pompa od 307 po lifcie działa w 307, ale nie można jej zakodować przez PP2000 (zapewne przez różnice w magistrali). Chyba jest tam opcja własnie kalibracji z czujnikiem skrętu. Wiec wsadzanie takiej pompy nie jest idealne, ale w moim przypadku jest OK.
Próbowałeś zrobić "kasowanie przyswojenia typu pojazdu" w MESie? U mnie wyskakuje komunikat "niepowodzenie". Kalibracja czujnika kąta skrętu zrobiona, doświetlanie zakrętów działa. Przestawiałem ustawienia pompy ABS, ale po osiowaniu nadal mam błąd c1103 z komunikacją z przekładnią... Zastanawia mnie temat taki, że body widzi nową przekładnię, numery...
Czy tam nie trzeba robić adaptacji lub kalibracji tego?
Witam odświeżę trochę temat czy założycielowi tematu udało się rozwiązać problem? Mam taką sytuację że na wejściu do pieca woda ma na termometrze 22°(na rozdzielaczu)a piec pokazuje że ma na wejściu 28 stopni. Czy To normalne Kocioł jest w zasadzie nowy zamontowany rok temu ale chodził tylko przez dwa tygodnie Teraz się ochłodziło ponownie go uruchomiłem...
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Czesc! Mam problemy z switchmatic 2 i nie wiem już, czy to wadliwy egzemplarz, czy coś nie tak z konfiguracją lub podłączeniem. Urządzenie pracuje jako w pojedynkę i steruje pracą głębinowej pompy. Problem polega na tym, że po pierwszym podłączeniu zasilania wszystkie dziala prawidłowo. Tzn. wykrywa za niskie ciśnienie (1.2 bara) i pompuje do zadanego...
Ja obstawiam że uwalił sterownik ABS ale to trochę dziwne. Widzisz problem w tym że nie masz czy diagnozować a Renault to specyficzne auto i byle czym nie pójdzie. Najszybciej chyba będzie poszukać pompy używki i podpiąć ją na chwilę sprawdzając czy diagnostyka wróciła.
Witam. W vp44 po ruszeniu tego czujnika (zwroc uwage ze czujnik jest na "fasolkach") powinno sie przeprowadzic kalibracje pompy na stole - ustawianie katow wtrysku czyli delta phi. Moze ktos naprawiajacy mechanicznie pompy sie wypowie czy po przestawieniu czujnika pompa w ogole odpali bo wiekszosc "naprawiaczy "elektronik " oglaszajacych sie na all......
Sam już nie wiem każdy mówi co innego. U mnie na szrocie co tylko Oplem handluje, mówił że jak jest na maglu czujnik kąta skrętu to pompa jest przykręcona na sankach. jak i merivie czy astrze. A jak jest w nadkolu pompa to jest czujnik w CIM, A też tą pompę kupiłem z zaślepka na jednej kostce co mam być czujnik kąta stęku jak pierwszym zdjęciu. No i...
a robiłeś kalibracje czujnika skrętu ??
Witam uleczył ktoś ten problem bo chętnie bym się podłączył.Mam podobny problem wymieniłem pompę oleju pasek panewki na których nie było nawet ryski.Rozmawiałem nie dawno z kolegą który powiedział że w tym silniku trzeba zobaczyć czy jest opcja kalibracji ciśnienia oleju.
Trzeba kodować nowy / inny Przecież masz już zakodowany ABS. To co chcesz zakodować? Trzeba i koniec. Cała procedura, łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu.
Kody od podnośnika: -24--wykonać kalibracje podnośnika -27--nie podłaczony potencjometr czujnika ramienia lub przerwa w obwodzie. Potencjometr znajduje się na pompie po prawej stronie stojąc za ciągnikiem zaraz za osią prawego ramienia. Pewnie nie podłączona wtyczka lub nie"klikła" Dodano po 32 Kalibracja podnośnika: - W Twoim przypadku podłączyć potencjometr...
Pompa CR zmieniona, listwa CR z zaworkiem-zmieniona, Wtryski dwa komplety (sklejają się - o ile to dobre sformułowanie) a w trzecim zmienione końcówki + kalibracja na stole, zawór na pompie - zmieniony, czujnik na listwie zmieniony. Chodzi twardo , bardzo twardo no chyba że jeszcze sterownik miesza jak głupi
Jasne ze super jak masz pompe o tych samych nr.lecz nie zawsze sie taka znajdzie,poszukaj na forum było troche o tych pompach ABS/ESP , po wymianie pompy musisz zrobić kalibracje czujnika G85 kontoli trakcji jest to musowe za każdym razem inaczej ci kontrola nie zadziała ;-) a na liczniku bedziesz miał żółtą kontroleczke ;-)
odczytałeś kodowanie ze starej pompy przed wymianą. Kodowanie sterownika jest przeprowadzane pod konkretny silnik typ hamulcy rozmiar koła itd. jesli nie masz starego kodowania to bedziesz musiał dobrac odpowiedni kod. Jakie kodowanie odczytałeś ze starej pompy?
Nie samą pompę ale czujnik dawkowania (jak zwał tak zwał) w pompie. One padają albo ze starości (każdy przy 300tyś.) albo z braku paliwa albo z braku napięcia. W środku jest pamięć i te czujniki czasem wymagają kalibracji ale to już na stole i po wyjęciu pompy. Ale zmieniając temat czy ma ktoś blokadę pompy wtryskowej bo potrzebuje sobie taką dorobić,...
Witam Mam ten sam problem ze wspomaganiem w seat ibiza 2009r ,świeci się kontrolka wspomagania na żółto i wspomaganie działa na 50% tzn jak się powoli kręci kierownicą powiedzmy jest znośnie ale przy gwałtownych ruchach na parkingu masakra .Na vagu wywala bąd czujnik skrętu .Mam pytanie czy czujnik skrętu to jest ten w maglownicy tzn. (czujnik kąta...
Witam, a ja podmieniłem czujnik OWI i nadal mam ten błąd co teraz mam sprawdzić, może jakieś podpowiedzi? Na ten temat napisano morze postów . Czy któryś z nas serwisantów, ma pier.dyliard razy pisać to samo? Poszukaj sobie w necie. Na Elektrodzie. Mnie się nie chce nawet linków szukać. Bo tak mi jest wygodnie i mam czystą głowę. Tagi: OWI czujnik...
beegos86 można spróbować jeszcze "zresetować" pompę abs . W adaptacjach pompy wprowadzić nastawy podstawowe grupa 00 . Tylko do tego może być potrzebny "seciuryty code". Następnie potrzebna będzie kalibracja wszystkich czujników od esp. Pzdr
Chyba się nie do końca zrozumieliśmy. Proponowałem na start kalibrację głównego czujnika ciśnienia. Koledze wyżej sugerowałem, że mógł przypadkiem zakręcić zawór podczas kalibracji wagi - koniecznie go otwórz. Jeżeli wyskakuje problem, że maszyna widzi nieszczelność, to tylko dlatego że nie jest w stanie utrzymać próżni - tutaj może to być spowodowane...
Witam jestem w posiadaniu kotła VIESSMAN Calorond 055, do tej pory działał bez zarzutu, ostatnio zaczął się wyłączać, najpierw co kilka dni teraz wyłącza się parę sekund po odpaleniu, jakaś podpowiedź ? pozdrawiam J.Hrecki Witaj J.Hrecki, Twoje zgłoszenie dotyczące problemów z kotłem VIESSMAN Calorond 055 jest dość powszechne wśród użytkowników tego...
Witam. Czy w Citroenie C4 B7 trzeba robić kodowanie nowego sterownika pompy ABS?. Wymieniłem na sterownik o tych samych numerach, jednak pokazuje błędy związane z kalibracją czujnika ESP, komunikacją z automatyczną skrzynią biegów i elektrycznym hamulcem postojowym. W moim jest skrzynia manualna i brak postojowego elektrycznego. Po wymianie sterownika...
To może wymiana płynu na taki, który jest wskazany w dokumentacji? Wymiana całości z pompa az do odpowietrzników. W Scenicu 2001 miałem problem - nie świeciło się nic, ale wrażenie było gumowatego pedału hamulca. Wymieniłem cały (tz. warsztat zrobił całość instalacji wypłukał bo z odpowietrzników ciągle schodził brudny płyn) na ATE DOT4 SL. Poprawa...
na dole wymiennika masz ciecz -skroplony czynnik który dochładza się do temp wody i nic niżej.. jak masz mniejszą temp czynnika niż wody na powrocie -to albo coś dławi przepływ i jakiś maleńki % czynnika odparowuje Ci już w rurce dodatkowo ją wychładzając -albo masz spier pomiar -któryś czujnik popłynął i o te kilka stopni przekłamuje. innych opcji...
Witam W sklepie takich układów na 99.9% nie dostaniesz. Trzeba (chyba najprościej) użyć mikrokontrolera i go oprogramować we własnym zakresie. Wykonanie samego termostatu, który będzie spełniał Twoje oczekiwania nie jest większym problemem. Problem natomiast pojawi się przy kalibracji silnika pompki ponieważ liniowy przyrost napięcia zwykle nie powoduje...
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Ten z kulką to Spinning Rotor Gauge. Trudny w wykonaniu. A ten drugi to dysk, który wiruje pod drugim nieruchomym dyskiem. I ten nieruchomy dysk odbiera siłę obracającą poprzez gaz. Obróci się o odpowiedni kąt zależnie od ciśnienia gazu. Takie czujniki są niewrażliwe na skład gazu. I nie przeszkadza im osadzanie się zanieczyszczeń na powierzchni. Ale...
wysypałeś kodowanie teraz musisz vagiem skalibrować czujnik skrętu a następnie zakodować na nowo sterownik pompy abs procedura kalibracji czujnika skrętu Steering Angle Sensor (G85) Calibration [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field...
Witam kolegów mam pytanie dotyczące pompy lukas z mercedesa W202.Problem z błędem P1227 i muszę wymienić czujnik nastawnika. Czujnik nie problem kupić ale nie wiem jak ją skalibrować czy wystarczy star diagnoza czy stół. Jakie firmy to robią?
Kupiłem zamiennik oryginalnego czujnika, ale musiałem kalibrować czujnik w ustawieniach sterownika pompy o 2 °C, bo źle pokazywana była temperatura. Te 2 °C to już max, a teraz między 2 a 9 °C przekłamanie wynosi ok. 2,5 °C, więc ta kalibracja pomogła ustawić właściwą wartość, ale to już max, co można ustawić. Zastanawiam się, jak będzie z różnicą przy...
Panowie. Może inaczej. Nie jestem laikiem i umiem czytać instrukcję - również te w wersji angielskiej, albo wręcz głównie te w wersji angielskiej ze względu jak już zauważyliście nagminne kiepskie tłumaczenia. Specjalizuję się troszeczkę w innej dziedzinie i nie serwisuję sprzętu AGD na co dzień. Naprawiałem już zmywarkę Electroluxa z tej samej rodziny...
Potencjometr jest jak najbardziej znajduje się w pokrętle od gazu. Zawór z czerwoną rączką też jest na pompie to przełącznik prac awaryjnej jakby glr poszedł. Nawet pod panelem masz kostkę trzypinową służącą do kalibracji glr nawet bez komputera wystarczy zwierny przycisk i kontrolka. Ale oczywiście cały układ musi być sprawny.
Witam nadal potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu problemu co mogło się zepsuć w fordzie 8340 SLE z roku 93 skrzynia 16x16 elektrozawory wewnątrz skrzyni pompa hydrauliczna z trzema filtrami Wyświetla się błąd E 24 (konieczność wykonania kalibracji skrzyni biegów) a gdy rozpoczynam kalibracje na wyświetlaczu mam CAL ustawieniu obrotów silnika 1240 przesunięciu...
kaliBRacja Po prawidłowym podłączeniu regulator jest gotowy do pracy. Regulator fabrycznie jest skalibrowany do pracy z czujnikiem standar- dowym. Jednak przy długich przewodach, temperatura wyświetlana przez sterownik może być różna od rzeczywistej. W takim przypadku należy samodzielnie ska- librować urządzenie. Każdy czujnik jest kali- browany oddzielnie:...
Ale co by nie było, czujnika poziomu kondensatu nie ma, nie było i pewnie nie będzie. Jest tylko pływak przy pompie odpływu. Podobno chodzi o ten czujnik: https://north.pl/karta/488000628635-czuj... Przed zakupem chciałem poradzić się Kolegów z większym doświadczeniem ponieważ piszą że czujnik przechodzi proces...
Miałem jeszcze zapytać. Czy wyłączniki LCA są jedynymi „czujnikami” podłączonymi do sterownika pompy? Tak. Przy okazji dorzucam kilka zdjec. https://obrazki.elektroda.pl/1905627900_... https://obrazki.elektroda.pl/3384200200_... https://obrazki.elektroda.pl/5775695200_... https://obrazki.elektroda.pl/8366754400_...
Witam Byłem zmuszony do wymiany pompy ESP w Suzuki Swift Sport 2008, poprzednia została uszkodzona mechanicznie. Po wymianie tejże pompy od razu po przekręceniu stacyjki zapala się w liczniku: - na stałe kontrolka ESP (nie można ją wyłączyć przyciskiem w tunelu środkowym) oraz - ciągle miga kontrolka z ,,samochodzikiem", która powinna migać tylko na...
Niestety tak . Na schematach MB widać tylko cewki i czujnik temperatury , natomiast sam osobiście rozpuściłem żywicę i w środku znajduje się mikroprocesor z pamięcią !!!! Nikt o tym nie pisze !!! ale prawdopodobnie wsadzili tam dane kalibracji tego czujnika .Kalibrację robi stół firmy DELPHI ale ten sprzęt kosztuje naprawdę duże pieniądze więc proszę...
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
witam, pojazd jak w tytule a problem taki iż nie można wykonać żadnych adaptacji czy np. kodowania wtrysków ponieważ pokazuje w blokach iż pojazd jest w ruchu . Na odczycie każdego Koła juz tylko na zapłonie widzi prędkość 2km/h oraz naliczanie jest km dziennych . odpięcie zasilania pompy ABS nie daje roznicy. Czy ktoś przerabiał taki problem dodam...
A w mk1 2.0 hdi, który bezpiecznik odpowiada za zasilanie? bo taki błąd mi wyszedł i sygnał stale jest na -128 bez względu na obrót kierownicy(hydro bez sport). Według lexii trzeba sprawdzic bezpieczniki tylko które? To złącze 32V NR to jest przy elektrycznej pompie wspomagania ? Ten czujnik skrętu jest na oporniku ? i jakie powinien miec wartości ?.
Najprościej dołączyć rezystor zewnętrznym termostatem Ze względu na prostotę, to jest ciekawe rozwiązanie, można to rozwinąć i sterować małą drabinką potencjometrów montażowych, np. czymś takim https://obrazki.elektroda.pl/8301060100_... kosztuje to parę złotych u skośnookich i jest niewielkie . Można zbudować parę schodków 2, 3, czy...
Zmagań ciąg dalszy, ustawiłem czujnik siły uciągu był gość z oryginalnym testerem jd kalibracja zatrzymuje się z dwóch powodów zacinający się silnik krokowy, oraz zbyt duże luzy na ramionach . Spróbuje rozebrać silniki i go sprawdzić jeśli się uda i podnośnik będzie działał to nie drążę tematu dalej. Pytanie mam jak powinna się zachowywać elektryczna...
Nowy czujnik temp. zewn do automatyki 2000 kosztuje ok. 100 zł. Sprawdź miejsce usytuowania czujnika na zewnątrz - bo może jest na nasłonecznionej ścianie w przeciwieństwie do termometru ?! Rury do ogrzewania w czasie podgrzewu c.w.u. są ciepłe bo może brakować zaworu zwrotnego w odpowiednim miejscu lub pompa obiegowa c.o. włączyła się bez Twojej wiedzy...
Najprostsze rozwiązanie z możliwych: 1. Dodatkowa pompa na obwód podłogówki 2. Zawór mieszający ręczny na trójniku 3. Zawór z kapilarą zamontowaną na zasilaniu układu podłogówki. 4. Najprostszy sterownik, który włączy pompę jak na kotle grzewczym będzie zadana temperatura np. 40°C I to wszystko. Pompa miesza czynnik grzewczy (woda) tylko i wyłącznie...
Witam, mam ten sam problem czy ktos dał radę naprawic ten Active Steering?. Wiazka sprawdzona/wymienione kawalki przewodow ktore byly zgnite/przerwane, czujnik w kierownicy tez zmieniony, komputer AFS nowy, nadal nie przechodzi inicjalizacji kata skretu pomiedzy AFS a Pompa sterownika ABS sa wspólne błędy. Kalibracja idzie do momentu kiedy trzeba ruszać...
Walczyłem z tym problemem tygodniami. Może mój przypadek nie jest taki sam ale usterka ta sama. Kupiłem używana pompę do mojego 2.2 dti. Zrobiłem klona sterownika ze starej pompy. Spalanie na jałowym 3litry i spadało do 2. Po podpięciu do kompa dawka 20mg na suw. W pompach psg5 czy to psg16 sterownik jest skalibrowany z pompa na stole probierczym. Każde...
Masz dwa wyjścia, albo zewnętrzna pompa do 120 bar służąca do kalibracji hydrauliki, lub manometr z trójnikiem wpięty w Twój układ. Uwaga, manometr musi być do 120 bar.
Grubszą pastylką :) Posprawdzałem wszystko, czujniki, kable, podstawiałem pompę itd. nic to nie dało. Zastanawiałem się czy w trakcie swego życia nie były jakieś podmiany w elektronice robione. Skończyło się na deko grubszej pastylce. Po zabiegu ekspres robił chipsy na 13mm i tak zostawiłem. Ostatnio go czyściłem i nadal robi na około 13mm.
Jeśli ciśnienie spadnie dość nagle (albo uszkodzony czujnik ciśnienia wskaże że nagle spadło ciśnienie) to sterownik zablokuje ci pompę w celu ochrony silnika przed pożarem (myśląc że układ paliwowy się rozszczelnił). Być może nagłe wahania ciśnienia powodują że to sterownik ci odcina paliwo. Ja, przed dalszym poszukiwaniem usterek, sprawdził bym najpierw...
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
Witam serdecznie mam problem z zakodowaniem pompy abs w audi a6 . Nr pompy 4B0 614 517 H pompa przyjmuje mi tylko login 40168 i żaden inny a kody jakie do tej pory próbowałem nie wchodzą . Cały czas wywala błędy 1044- błędnie zakodowany sterownik i drugi od kalibracji czujnika konta skrętu. Nie mam starej pompy ponieważ klient miał rozbity samochód...
Czesc, mam podobnym problem ze skaczacym cisnieniem paliwa, oraz delikatnymi wibracjami na biegu jalowym w CAHA . Wymienilem zawor regulacji na szynie common rail, ale zadnych kalibracji nie przeprowadzalem. Zajrze jeszcze do zaworku na pompie. Czy sa jakies procedury adaptacji, ktore moglem pominac ? Ruszylo sie cos w temacie Damian ?
Witam! Mam problem z BMW E83 2008r 2.0B z napędem 4x4. Cały czas pali się kontrolka 4x4 i zółty wykrzyknik. W sterowniku VTG widnieje błąd 55C4 - brak wiadomości z DSC W sterowniku ABS z kolei widnieje błąd 6E3C (w Launchu opis jest "silnik wewnetrzny" z kolei w Texie " interfejs silnika" W sterowniku od silnika 2DB4 - brak wiadomości od DSC. W aucie...
Auto po przejechaniu 40 km stało 8 godzin. podczas powrotu wyświetliło na ekranie mniej więcej :"awaria zawieszenia prędkość do 90 km/h", trzymał wysokość i można było jechać. Po przyjeździe dał się opuścić ale już nie podniósł się. Lexia ogłosiła" awaria czujnika wysokości tył" , po skasowaniu i przejechaniu paru metrów : " awaria czujnika wysokości...
Zostaje 'tylko': - pomiar temperatury - regulacja napięcia dla wentylatora, albo generator PWM - kolejne komparatory okienkowe dla progów temperatury - skalowanie i kalibracja wyświetlacza/modułu LCD aby wyświetlał temperaturę (chyba, że zastosujemy gotowy moduł podany w poscie) i drugi czujnik do pomiarów wody i progów regulacji, albo wykorzystamy...
Witam Zużywa duże ilości adblue. W miejscu gdzie rura wydechowa wchodzi do tłumika sople skrystalizowanego adblue. Ciśnienie adblue w czasie pracy silnika 5bar po zagaszeniu i na zapłonie 1bar Jakie powinno być ciśnienie powietrza? doprowadzonego do dyfuzora? Ciśnienie powietrza (azotu) w pompie gumowej mębramy 3.5bar temp adblue, silnika, spalin, w...
Witajcie. W tym temacie chciałbym przestrzec wszystkich użytkowników pomp ciepła przed brakiem reakcji na złą jakość towarów, które otrzymujemy w stosunku do tego, co zakupiliśmy. Poniżej przedstawiam przykład pompy ciepła NIBE S1155-12 oraz S1255-12 , ale może dotyczyć wielu innych modeli z serii S. które zostały niepoprawnie zaprogramowane względem...
Witam mam problem z podnośnikiem nożycowym skyjack 3226 tester ezpro pokazuje błąd No last cool data i żadne funkcje nie działają po kilku próbach kalibracji było ponownie to samo proszę o podpowiedz. Baterie Ok pompa działa czujnik ciśnienia nowy piloty sprawdzone węszyło wskazuje na modul
Problem załatwiony. Podpiąłem się do przewodu sygnałowego od czujnika ABS pod samochodem na odcinku od czujnika ABS w kole do pompy ABS. Dalej od pompy ABS sygnał już idzie cyfrowo i nie ma przewodu pod który się podłączyć w modelach po 2011 roku !!! Ważne również jest, aby podpiąć się pod odpowiedni przewód- "powrotny", ponieważ przy podłączeniu pod...
Witam. Czy ktoś kupował już ten szajs? 4 lata temu kupiłem pierwszą sztukę równo miesiąc po gwarancji rozszczelniła się pod czujnikami ciśnienia, dobra pal licho roboty zrobiło kupiłem drugie, fajny sprzęt, fajnie się pracowało. Minęło 2 lata i 1 miesiąc i znów mam to samo - mniej roboty wykonało, nie katowałem jakimiś mega ciśnieniami jest do 60 bar...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Dzięki za podpowiedz, jazdy były robione w różny sposób i zero zmian. Dziś spróbuje odgrzebać gdzieś DDT2000 i poszukam tej opcji, czy mógł byś wrzucić jakiś screen z tą opcją gdzie ona jest ? Niestety takiej opcji w X431 nie mam :( Dodano po 3 Problem rozwiązany, konfiguracja wykonana jeszcze raz i kalibracja czujnika za pomocą DDT. Jedyne co namęczyłem...
(at)fafiks Możliwości widzę kilka. Zapchane wymienniki ciepłą, lub może wyciek gazu chłodniczego z instalacji, a moze problem z "czujnikiem" wilgotności. Ja nie jestem technikiem od AGD i tak zdalnie to nie potrafię zdiagnozować. Spróbuj założyć osobny temat z prośbą o pomoc, może więcej osób zapozna się z tym problemem. Jeszcze jedno: jak pobieżnie...
Witam mam podobny problem z peugeot expert 1.6 diesel. Auto gasnie podczas jazdy, wczesniej pokazuje sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. komputer pokazuje bład p0087 niskie cisnienie paliwa. Zmieniłem filtr ale nie pomogło, przeczysciłem czujunik cisnienia paliwa nie pomogło, kupiłem nowy czujnik cisnienia czekam na dostawe, jak nie to to mysle...
Może, kolego, w ogóle opiszesz, co chcesz uzyskać, bo taka trochę w ciemno regulacja pompą przez napięcie 12 V brzmi słabo. Najlepiej by było zrobić to na jakimś regulowanym układem modulacji szerokości impulsów z możliwością kalibracji napięcia wyjściowego względem wejściowego. A więc bawię się w system dodający wody z alkoholem do dolotu, chciałbym...
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, tematów o tym dużo na forum ale konkretów mało. Objawy: wspomaganie działa tylko gdy kręci się powoli, w momencie próby szybkiego obrócenia kierownicą idzie bardzo ciężko. Brak błędów w sterowniku pompy (kontrolka wspomaganie gaśnie po zapaleniu, nie zapala sie w trakcie jazdy). We wszystkich pozostałych sterownikach...
Witam, problem dotyczy ładowarki teleskopowej Merlo P34,7 rocznik 2006, gdy kluczyk przeciążeniówki znajduje się w normalnej pozycji to żadne funkcje ramienia-teleskopu nie działają. Gdy kluczyk dam w prawo to funkcje wracają, ale pompa bije ciśnienie nawet gdy nie używamy joysticka.. Waga - przeciążeniówka jest na pewno rozkalibrowana, znałem kiedyś...
Drodzy przyjaciele. W zmywarce wyskoczył mi błąd F8E1. Sprawdziłem całą instalację związaną z odpływem. Wymieniłem pompę odpływową, która miała uszkodzoną uszczelkę oraz czujnik OWI. Po wymianie zmywarka zrobiła 3 mycia i ponownie wybiła ten sam błąd. Ponoć należy skalibrować czujnik i zresetować błędy. Szukam już kilka dni po internecie jak to wykonać...
Tak, grzałka jest sprawna. Wygląda jakby potrzebny był jakiś reset, kalibracja po wymianie czujnika. Znalazłem w necie jakiś opis włączania cyklu serwisowego (może on odblokowuje grzanie), ale są tam wykorzystane przyciski, których nie ma w mojej zmywarce (ona ma tylko trzy: Program, Start, Cofnij) Może jest jakiś czujnik przepływu wody czyli sprawdzający...
Cześć wszystkim, Potrzebuje pomocy w prawidłowym ustawieniu pieca Buderus GB072 14kW z zasobnikiem 120 litrów. Problem polega na dużym zużyciu gazu przez piec - w samym styczniu poszło prawie 190m3. Szczerze już nie mam pojęcia gdzie jest problem i co mam tam pomieszane. Aktualne ustawienia pieca: C.0.: - dane instalacji: zainstalowany czujnik sprzęgła...
Najpierw trzeba wprowadzić login a następnie kodowanie. To co podałem powinno być jeśli ,autko to diesel,skrzynia manualna ,i koła 15". Poprawnie kodowanie sterownika dobiera sie na podstawie kodów PR,które są wypisane na plakietce w bagażniku. To samo tyczy się loginu. Na podstawie tych wiadomości dobiera sie logowanie i kodowanie sterownika. jak przeprowadzić...
https://obrazki.elektroda.pl/6225901700_... Witam! Jako, że mój projekt zbliża się powoli ku końcowi (to znaczy jest już skończony, ale zawsze jest coś do poprawy ;) ), mogę wreszcie go opisać. Jest to automatyczna konewka. To część większego systemu, ale o tym później. Urządzenie składa się ze sterownika opartego na płycie od firmy...
Witam, control tcu - tacho nie pracuje jak powinno, może i jest włożone ale może Włoch nie skalibrował go z czujnikiem w skrzyni, oby było tylko to, bez naciśnięcia nie ma prawa nic uciekać z wysprzęglika, trzeba sprawdzić mała pompkę przy pedale - przewód z olejem do pompy w skrzyni, możliwe że wystarczy kalibracja lub po wymianie usterki np. pompy...
Wlasnie dostalem C4 Hdi po 3 latach interwencji Citroena i (jak twierdzi wlasciciel) wymianie polowy samochodu (turbo, pompa, dwumasa, czujniki itd). Silnik pracuje bardzo nierowno, a po resecie wszytskich kodow ponawiaja sie wlasciwie tylko te od wtryskiwaczy oraz czujnika temperatury. (sprawdzane DiagBoxem) Wtryski sa wyraznie poza kalibracja (link...
Czyli po prostu taka przerobka nie ma sensu bo czujnik zaarrgaguje z opóźnieniem i w dodatku nie wiadomo jakim? Trzeba było tak od razu pisać 😁, w dodatku dana lampa ma robiona kalibracje do konkretnego silnika? To inaczej czy istnieje procedura mechaniczna oparta o znak w oknie rewizyjnym pompy i znak na kole zamachowym. Brak znaków na korpusie...
Witam Konstrukcja i wykonanie jest moje. Automatykę projektuje i wykonuje kolega automatyk Fotkę mojego pieca mogę przesłać po niedzieli jak syn mi w tym pomoże. Na razie jest to konstrukcja prototypowa,która ogrzewa zakład i jednocześnie służy do testów palnika i automatyki.Wzorcem budowy palnika jest niemiecki palnik wyparny stosowany do domowych...
W naszej instalacjii kontroler do redox jest zasilany z galwanicznie izolowanego zasilacza 15V. Zbiornik w scianie ktorego znajduje sie plastykowy czujnik redox jest plastykowy, wszystkie polaczenia sa plastykowum wezem, elektrozawory i pompy sa metalowe i uziemnione. Kazde wlaczenie lub zmiana predkosci pompy,czy wlaczenie elektrozaworu powoduje zmiane...
Witam po raz kolejny, tym razem nie jestem przekonany, że wszystko działa jak należy. Martwi mnie ciągle podłogówka - wydaje mi się, że nie działa jak należy. Po pierwsze to mam wg mnie za niskie tempertury tego obiegu. Tak się złożyło, że tam gdzie jest podłogówka jest też grzejnik i uruchomienie ogrzewania powoduje, że podnosi się temperatura w miejscu...
Witam jestem nowy na grupie przychodzę z problem Audi a4b6 2.5 163km tdi podczas trasy auto weszło w tryb awaryjny wyskoczy checke Engine zgasiłem auto przy kolejnej próbie odpalenia auta auto kręci o... Bezpośrednia odpowiedź Silnik gaśnie, bo sterownik pompy wtryskowej (J399) nie komunikuje się z ECU (błąd 01318). 00532 potwierdza zakłócenie zasilania,...
Czujnik mam kupiony w zestawie (polecany przez sprzedawcę) razem z falownikiem, czyli taki: https://obrazki.elektroda.pl/3831103400_... Mam wersję 0.6MP czyli 6 barów. Przy okazji nie udało mi się kupić u nas redukcji z M20 na 1/4 cala (w sensownej cenie), tani i szybki był zakup na ali. Wszystkie podstawowe kalibracje i nastawy udały...
Jakaś masakra, odpinanie sterowników z power can nie daje zaniku tego błędu więc nie idzie zlokalizować z jakim sterownikiem ABS ma konflikt. Kanałów 50 i 51 w SRS nie ma są niedostępne ani w blokach ani w adaptacjach. Odpinałem ECU, zegary, SRS i nic nie odpinałem tylko centralnej elektroniki i wspomagania kierownicy. Zaczynam myśleć czy ta pompa ABS...
no ale niestety wali błędami ze prawie ze wszystkich czujników na desce wyświetla się trakcja i Auto Hold To sterownik umarł czy nie? Jakimi błędami wali? Może kwestia dopasowania i kalibracji ? Zrób zrzut błędów z abs. Ja i tak za godzinę jadę do ASO więc poszukam płyty fleshowej dla twojego sterownika.
Była chwila, wymieniłem mikrowłacnzik na dole kotła. Przy okazji okazało się, że przy manewrach oderwała się jedna blaszka kontaktowa od czujnika temperatury - już przylutowane - zmierzone, działa. Ekspres po złożeniu, przeszedł auto test z wynikiem "OK". Po zamontowaniu na miejscu i wymianie filtra, przy pierwszej kawie - ponownie przerywa, autoregulacja...
Czy ktoś da radę poradzić w jaki jeszcze sposób się za to zabrać? Czy innym programem diagnostycznym jest szansa kalibracji? Czy to już raczej czujnik malownicy? :(, gdzieś na forum znalazłem że ten kod błędu to magiel ale wciąż mam nadzieję że nie u mnie, dziwny jest fakt pojawienia się błędu po wymianie pompy I pomimo prawidłowej adaptacji ponawianie...
Witam nie moge zakalibrowac 3 osi sterowanej hydraulicznie.Cały czas wywala bład e5 w texie.Texa oraz star diagnosis podpowiada by sprawdzic zawory 4 szt w bloku hydraulicznym oraz powietrze w układzie.Po nieudanej kalibracji wywala takze bład czujnika cisnienia ten wyzej w bloku hydraulicznym który został zakupiony nowy orginalny.Opis błedu sygnał...
Sprawdź przewody przy pompie ABS i wtyczki przy czujniku kąta skrętu. Po wymianie czujnika kalibracja była robiona czy nie ? ===ABS DTC C1277-E0=== Kod: C1277 - Błędny sygnał 1 i 2 czujnika kąta obrotu kierownicy Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców...
kalibracja pompa kalibracja czujnik czujnik kalibracja
simson instalacji cewka ładowania wideodomofon brama podświetlenie vestel 17ips71
barracuda 2000i wisniowski satel
Podłączenie przycisku w napędzie Nice Alto 100 Zrywanie paska klinowego przy uruchamianiu silnika: przyczyny i diagnostyka