Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Temat do zamknięcia: wymiana sterownika, regulacja zaworów, EGR klapy off. Te zabiegi spowodowały, że Opel odżył, a silnik odzyskał moc i miarę stabilne jałowe obroty.
9Moduł sterowania nadwozia 7,5 A K9, czujnik tylnej szyby 117,5A KR95B Przekaźnik 1, blokada tylnej klapy 1420A Przekaźnik tylnej wycieraczki KQ7, silnik tylnej wycieraczki M45 https://obrazki.elektroda.pl/4783985900_...
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
Zrobiłem diagnostykę komputerową i wywaliło mi 2 błędy: sonda i czujnik membranowy kolektora ssącego. Sonde kupiłem nową i założyłem. Check teraz już zgasł silnik trochę lepiej pracuje, nie dławi i nie szarpie na małych obrotach, ale ciągle nie ma pełnej mocy. Jak pisałem check zgasł, ale zapalił się samochód z kluczykiem i wywala cały czas błąd P1112(napięcie...
Witam ponownie Problem po części udało się namierzyć. Rano zmierzyłem testerem aku (oryginał GM jeszcze), który oryginalnie ma 255eN Po zmierzeniu wyszło że ma 150eN. Naładowałem go i auto odpaliło od strzała. Generalnie świetnie jeździ, odpala od strzała, nie szarpie, nie dusi się itp. Problem tkwi gdzie indziej. Podłączyłem go do kompa i co pare minut...
Kupilem Opla Astre 1.6 16V rok Prdukcji 1999.Wdokumentacji ubezpieczeniwej poprzedniego wlasciciela pisze ,ze sa dwa zabezpieczenia imobilizer i autoalarm silicon. Mam problem z tym alarmem tzn.Zamek centralny zamyka i otwiera nawet przy niedomknietych drzwiach i nie reaguje czujka ruchu w wnetrzu samochodu.Siedzac w srodku nawet po uzbrojeniu alarmu...
Witam, Mam w mojej astrze klimatronika dokładnie ten panel: http://obrazki.elektroda.pl/7538869800_1... otóż nie działa mi sterowanie kierunkami nawiewu, dmucha tylko na nogi, z bocznych nawiewów oraz z pod siedzeń i lekko z przednich nawiewów. Na szyby z góry i boków w ogóle nie wieje, co przy zimie będzie problemem. Mierzyłem napięcia...
mam taki alarm - centeralka z prawej strony wnęki na nogi pasażera. Jeżeli ryglujesz drzwi to powinna sie zapalic po chwili kontrolka w lampce oswietlenia wnętrza (na syficie) jak nie świeci to spróbuj zresetować alarm = odłacz kleme z aku -skasuje ci sie tez zegar/radio/adaptacja kompa silnika. Możesz tez dobrac sie do centralki i wjąć z niej kostkę...
Przepustnica lub inaczej klapa gasząca ma w zasadzie dwa zadania . W czasie zatrzymania silnika zamkną dolot i zrobić to samo aby zabezpieczyć silnik przed rozbiegnięciem w przypadku np awarii turbiny i zasysania oleju. Częste zasyfianie EGR spowodowane jest obecnością nadmiernej ilości oleju w dolocie.
Sprawdź czy jak wypniesz czujnik stopu to zgasną. Mało się znam na samochodach, ale wezmę się za to w najbliższym czasie. Sprawdź kable w przepuście między klapą a budą czy nie popękana izolacja i mokro w środku Sprawdzałem tam i jest dobrze. Moim zdaniem problem musi być od kostki w stronę silnika skąd idzie napięcie na światła. Jak pisałem na odłączonej...
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Może komuś się przyda. W Astrze J (2012): (Opcom) SW CAN -Transceiver NCV 7356G -Licznik SW CAN -Poduszki SW CAN j/w -Sterownik Świateł drogowych SW CAN j/w -Przyczepa j/w -Sterownik zdalnego ogrzewania i klimatyzacji SW CAN -Tylna klapa SW CAN i inne MS CAN -Transceiwer MCP 2551 lub NXP 1040 / 1050 -Sterownik cyfrowego odbiornika radiowego MS CAN...
Chodzi mi głównie o ochronę przed uderzeniami w karoserię bo auto stoi na dworze (nie mam garażu). W moim poprzednim samochodzie miałem kilka wgnieceń z drzwi parkujących obok pojazdów (warto wiedzieć komu się tak mocno drzwi otwierają). Jakieś rozwiązanie wymyśliłem tzn.: Zasilane podłączę do zapalniczki - zapalniczka podaje tylko prąd jak jest kluczyk...
W wężu łączącym kolektor ssący z serwem jest zawór przeciwzwrotny, jednostronny... czy jak to kto sobie nazwie. Zawór ten utrzymuje podciśnienie w serwie, i siłowniku zamykającym przepustnice klimatyzacji-wentylacji. Nie może być tak żeby podciśnienie w kolektorze cały czas "siłowało się" z podciśnieniem wytworzonym w serwie. Wolne obroty by cały czas...
31 to normalne jeśli silnik się nie kręci - bez tego czujnika nie ma iskry , pompka się nie włącz i w ogóle nie zadziała przepływomierz - sprawdź go czy w ogóle podłączony, może klapa się otwarta zacięła na koniec zostaje instalacja co ze sterownikami? czy w obydwu samochodach są takie same?
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
witam, ja mam ten silnik w astrze h jeżeli chodzi o błąd zaworu egr to przyczyn może być kilka ja zacząłem od wyjęcia zaworu i wyczyszczenia go z sadzy (z wyjęciem jest trochę zabawy bo przez niego przepływa płyn chłodzący i trzeba odłączyć jeden przewód )ale proponuje zacząć od wyjęcia i wymycia (jakimś płynem na bazie alkoholu)czujnika który znajduje...
Witam. Miałem podobny problem z Oplem Astra ale ta to zapalała na dotyk i nic sie nie działo,można było przejeździć nawet kilka dni a jak zastrajkowała to klapa. Co gorsza zapalała kiedy chciała i tak też gasła nie było zasady.Po wymianie czujnika Halla klient jeździ już cos koło roku. Proponuje sprawdzić kody błędu lub jeżeli kolega posiada lampę stroboskopową...
Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW. Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje. Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie...
Silniki Fiata w Oplu są ogólnie ok vectra c i zafira b czy astra h nie miały większych problemów bo to silniki Z19DT Z19DTH czy Z19DTL (wiadomo dwumasy , egry , czy klapy wirowe ale to chyba wszystkie diesle). Silnik A20DTH ,A20DTJ itp czyli Insignia A i Zafira C ogólnie jeżdzą tylko ta nieszczęsna uszczelka smoka oleju która twardnieje (przez dolewanie...
Nie odkręcać na pracującym silniku. Po prostu układ chłodzenia jest ciśnieniowy. W korku masz zawór od podciśnienia i bezpieczeństwa (przeważnie ustawiony na trochę poniżej bara np 0,7 bar). Przy takim ciśnieniu płyn wrze w 120 C i jak układ jest zamknięty (pod ciśnieniem) to nic złego się nie dzieje ale jak otworzysz to płyn zaczyna wrzeć gwałtownie...
Witam. Odświeżę stary temat. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Witam. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem i otwiera sie...
Hej piotrn007 Czy u ciebie też gasł samochód i nie chciał odpalić, czy była komunikacja z ecu gdy nie chciał odpalić? Mam identyczny problem z astra g 1.8 benzyna na sterowniku 09 158 670 podmieniony sterownik, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, podmieniona cewka, odłączony czujnik wałka rozrządu, wymieniona sonda lambda. Samochód gaśnie po...
Tutaj: http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a... . Czytaj: Pompa paliwa znajduje się pod tylnym siedzeniem. Umiejscowiona jest w baku. Podejmując się wymiany lub naprawy musimy zapewnić sobie odpowiednie miejsce pracy. Musi być bardzo dobrze wentylowane. Nie dopuszczalne...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Posiadam Astrę H 2006r z silnikiem Z16xep z instalacją Landi Renzo Omegas. Od dłuższego już czasu borykam się z problemem nierównej pracy samochodu (szczególnie na biegu jałowym), telepaniem, problemem z regulacją instalacji gazowej. Żeby nie pisać o problemach ciągiem postaram się omówić objawy oraz wykonane już...
Witam Posiadam Opla Astrę II z silnikiem X16SZR (LPG). Problem z tym autem wygląda następująco: silnik podczas działania na luzie wywołuje drgawki, które są przenoszone na karoserię. Silnik ma tak duże wibracje, że uderza o klapę co dobrze słychać w codziennej eksploatacji auta. Ogólnie wibracje te są w przedziale około 800 obrotów, bo u mnie falują....
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Czasem jest problem z masą czujnika wałka rozrządu i właśnie przy wyższych obrotach jest problem z jego pracą. Ale to ładnie się zapisuje w błędach plus check świeci mruga. PS Która ASTRA? Jaki rok?
U mnie jest dokładnie to samo, silnik Z16XE 16V rozebrany, popychacze nowe, pomierzone wszystko, pierścienie nowe. Rozrząd nowy. Ciśnienie fest trzyma, olej od nowości 5W30, zawory ok, krzywki ok, wałki w normie, nie pogięte. Wtryski podmieniane, nie pomogło. Na 1. garze pokazało spalanie detonacyjne, silnik najpierw stukał na luzie, po remoncie, po...
Klimatronik jest powiązany z komputerem silnika kilka czujników temperatury siłowniki regulacji nadmuchów czyli całe sterowanie elektryczne klap czego niema w manualu wiązka elektryczna więc nie jest to takie proste i jest drogą trudną i kosztowną imprezą w zmianie dlatego najlepiej odpuścić to sobie.
Witam kolegę, cieszę się że mogłem pomóc:D Wielkie dzięki za punkty, na pewno się przydadzą :-) Co do P1113 odpowiem jutro, muszę odpalić specjalny prog Oplowski. Z16XEP posiada tzw. Twinport, mówiąc najprościej są to klapki przysłaniające po jednym kanale dolotowym na cylinder(ten silnik ma po 2 kanały na cyl.) Podejrzewam że wystąpił problem z siłownikiem...
Co samochód to inne doświadczenia. W mojej hodzie nie ma ksenonów, silnik 1,4 90km pali w mieście od 5,9 do 6,5 (zależy jak mam ciężką nogę, mojej żonie niestety pali dużoooo więcej:-). Trasa około 5l przy jeździe do 120 km/h. Tak jak napisałem wcześnie, samochód eksploatuje około 8 miesięcy i nic w nim nie robiłem poza wymianą filtrów i oleju. Co do...
Witam. Mam do sprzedania parę nowych części, do Opla Astra H i innych modeli, silnik benzyna 1,6 16V 1. Komplet wtryskiwaczy benzynowych - 235 zł numer: 25343299 link: https://obrazki.elektroda.pl/1378137100_... 2. Potencjometr klap - 165 zł numer: 06682 link: https://obrazki.elektroda.pl/4749857200_... 3. Zawór ciśnienia...
czujnik klapy astra czujnik klapy silnika klapy astra
tranzystor a1266 plugin wordpress zamiennik nvidia
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Atlas Copco błąd 4000 - temperatura LP Xentry wyłącza się po uruchomieniu – licencja, sterowniki SD Connect, Windows 10/11, antywirus