Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
U mnie problem z odpalaniem znknął, ale kontrolka diagnostyki silnika daje o sobie znać, wskazując na czujnik kolektora ssania. Czujnik wzmieniony, a błąd nie znika. W środę zostawiam autko mechanikowi i będzie szukał przyczyny...
Witam. Czujnik doładowania zwany czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, MAP sensor, czujnik kolektora ssącego w tym wykonaniu jest zespolony z czujnikiem temperatury powietrza, dlatego ma 4 wyprowadzenia. To są dwa czujniki w jednym. Na 1 rys. schemat tego czujnika (piny 1,2,3,4), a 73,31,71,52 to piny do ECU Rys.2 kolejność pin w czujniku. W zał. dokładny...
Tam jest gaźnik Pierburg 2E, ma automatyczne ssanie podgrzewane grzałką elektryczną i cieczą. Jeden czujnik temperatury wyłączał grzałkę ssania (i "jeża" w kolektorze ssącym) powyżej 50°C. Drugi czujnik jest do wskaźnika
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Jaki silniczek?
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
pisze jak byk!
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Czujnik jest montowany na głowicy silnika od strony kolektora dolotowego. Pozdrawiam Janusz
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Witam, stworzyłem kiedyś post apropo tego samego błędu, jednakże został naprawiony przez mechaników. Był to czujnik kolektora ssącego. Auto działało przez 500 km trasy, teraz po ponownym uruchomieniu, raz na jakiś czas, od jakiegoś czasu coraz częściej traci na mocy przy większych obrotach, a po rozgrzaniu auta zapala się ta sama kontrolka świec żarowych...
Czujnik cisnienia w kolektorze ssącym (taka czarna kostka z weżykiem i trzema kabelkami w zielonej wtyczce) umiejscowiony w okolicy serwa hamulcowego. Ewentualnie sonda lambda ale proponuje zacząć od tego.
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Dostęp do czujnika nie najlepszy, ale można go wymienić nawet bez demontażu kolektora ssącego.
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Panowie usterka usunięta okazało się że zaslepilem zawór egr wsadziłem blaszke między egr a kolektor
Co może być powodem tego że po zapalaniu silnika przejechaniu około 10km rozgrzaniu silnika puszczeniu gazu silnik przez 10-20s utrzymuje obroty jak by był na ssaniu. Czasami zdarzy się to w czasie jazdy ale wtedy te wyższe obroty utrzymują się parę sekund.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Czujnik do ecu jest prostopadle do tego, który wymieniłeś, w kolektorze ssącym nad alternatorem
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
A wlałeś mu już doctora czy jeszcze nie?
czyszczenie przepustnicy nic dało. wymieniony czujnik kolektora ssącego(macsensor) także. zauważyłem nowy objaw awarii gdy wciskamy pedał hamulca to na tablicy rozdzielczej zapala się kontrolka świateł przeciwmgielnych.
"intake mainfold sensor" - nazwa wskazuje na "czujnik kolektora ssącego", pomiar podawany jest w jednostkach ciśnienia, wartość trochę odbiega od atmosferycznego (~100 kPa)
Ja kiedyś miałem w swojej taki przypadek. U mnie winny był czujnik temperatury umiejscowiony w kolektorze dolotowym. Z tego co pamiętam odpowiadał on za włączenie urządzenia rozruchowego, czyli coś jak ssania w starszych modelach. Kiedy padł elektronika silnika traktowała to tak, że silnik jest ciepły, wtrysk był inaczej dawkowany i nie odpalał. Jak...
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
Witam wszystkich. Mój problem zaczął się ze 2msc temu. Wymienione świece, Egr, przepustnica, cewki, olej, filtry wszystkie i na tą chwilę problem nie zniknął ale z każdą wymiana na dzień, dwa objawy znikały. Samochód szarpie na niskich prędkościach, podczas odpuszczania gazu, czasem podczas dodawania. Na postoju faluje. Przy prędkości >80 drży wszystko...
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
to co znalazłeś w aucie to najprawdopodobniej czujnik temp.silnika pisałem "pod kolektorem ssącym" kable brazowy i brązowo niebieski
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Po wymianie sondy w tym samochodzie powinieneś usunąć parametry adaptacyjne. NIc Nie Wgrywaj podłącz chociaż kts i usuniesz wyuczone. Możesz sprawdzić czy nie pękł przewód (gumowy) do czujnika kolektora ssącego
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Podłączyłem swojego seata cordobę 1999r.model [93-99] 1.9 TDI 90KM AHU do kompa i wyszło, że ma aktywny błąd czujnika ciśnienia kolektora ssącego. Zaraz po wykasowaniu byka auto lepiej się zbierało, ale długo to nie trwało - dalej jest mułowate. Dowiedziałem się, że owy czujnik u mnie znajduje się w sterowniku silnika.Czytałem że może być uszkodzony...
siemka mam problem z moim fordzikiem 1,6 efi 8 zaworowy,troszke opisze co sie z nim dzieje,autko nie chce chodzic ,na chybil trafil sprawdzalem wtyczji wyciaglem wtyczke ktora prowadzi do czujnika w kolektorze zsacym, i auto zaczelo chodzic ,po ponownym wsadzeniu wtyczki do czujnika auto przestalo chodzis wiec uznalem ze czujnik jest popsuty pojechalem...
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Sprawdzić trzeba czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw. czujnik MAP
szukaj w kolektorze ssącym 3 przewody
Witam. Mam problem mój Seat ibiza 1.4 2003 r. Zaświeci się EPC oraz przy schodzeniu na wolne obroty wyskakuje kontrolka akumulatora i od razu auto gaśnie. Po chwili zapala i po przejechaniu kawałka znowu gaśnie..Po podpięciu do komputera wyskoczył tylko czujnik kolektora ssącego oraz sonda-lambda.Po wymianie czujnika,świec oraz filtra powietrza nadal...
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
sprawdź czujnik na kolektorze ssącym 4cylindra(wypnij wtyk)
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
Mikser jest utkany pod obudową filtra, jak w SPI - nad przepustnicą. To I/II generacja. Powiem że dość odważnie, biorąc pod uwagę plastikowy kolektor. Poszukałbym dziury teraz. Ew. popatrzył we wskazania czujnika MAP. no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania A cóż tam takiego specyficznego? Oprócz przepustnicy zintegrowanej...
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
Niebieski czujnik wkręcony w kolektor ssący, napisz który masz rok Fiacika , chodzi mi o to że może masz młodszy model gdzie już występowały przepustnice zmechanizowane, to wtedy albo ja umyc lub wymienic.
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Po pierwsze, czujnik nad kolektorem ssącym to czujnik położenia wałka rozrządu. Po drugie, blokowanie wału korbowego nie jest konieczne z tego względu że to nie jest pompa rozdzielaczowa. A poza tym śruby mocujące koło zębate do piasty pompy nie są rozmieszczone równo na krzyż, jedna jest przesunięta. I nie ma możliwości żeby przekręcić piastę względem...
Może inne modele z TME http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.ph...
Witam wyskoczył taki błąd czujnik tłumienia szmerów ssania w kolektorze dolotowym czy ktoś może mi powiedzieć gdzie to znajdę w moim aucie typ silnika BMP rok 2006 nie CR.
Witam. Posiadam Renault Scenic 2.0 Benzyna + Gaz 16v z 2001 roku. Od niedawna pojawił się problem podczas gwałtownego dodawania gazu. Samochód szarpnie silnikiem lecz nie gaśnie. Zapala się kontrolka STOP i taka czerwona chyba ze skrzynią. http://obrazki.elektroda.pl/8045605900_1... Najbardziej jest to widoczne podczas szybkim ruszaniu....
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
Witam, mam problemy z Seat'em Ibiza 3 1.4 2003 rok. Na desce rozdzielczej wyskakują kontrolki błędów check i EPC. Po podłączeniu kompa wyskakują kody błędów takie jak - 17961, 17912, 17550. Została wymieniona tam przepustnica, została zaadoptowana, wszystko poszło dobrze. Zostały wymienione wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym i czujnik od kolektora...
Sprawdź lambdę, wężyk do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temp.
Sprawdź czujnik podcisnienia w kolektorze ssącym tzw. czujnik MAP
W fordzie tym można samemu przeprowadzić diagnostykę opis łatwo znaleźć w internecie.Czasami wina leży w przewodach dlatego należy sprawdzać przejścia.W niektorych fordach między czujnikiem podciśnienia a kolektorem ssącym znajduje się taka mała puszeczka na przewodzie gumowym,usuń ją i podłącz bezpośrednio czujnik do kolektora ssącego.
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
Identyfikacja elementów: 2. Do zaworu i filtra węglowego odsysania oparów z baku. 3. Do kapilary odsysania oleju z odmy. 4. Do odmy. 5. Zakończenie osi przepustnicy + jej sprężyna powrotna. 6. Wtyczka grzejnika przepustnicy. 7. Wtyczka czujnika temperatury powietrza.
nie z zasilaniem jest wszystko w porządku zastanawiam się nad urządzeniem które jest podłączone do kolektora ssania ( czujnik ciśnienia) nie znam się na tym dokładnie ale czy istnieje możliwość sprawdzenia czy jest dobry. Po odłączeniu czujnika reakcja na odpalanie jest identyczna taki małe urządzonko w sklepie kosztuje 200zł.
156 examinerem? Na tak prosta anomalię? Z pewnością wyjdzie błąd czujnika w kolektorze ssącym. :lol: A wyjdzie dlatego, że coś nie tak z kondycją silnika.
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Czujnik map jest uszczelniony za pomocą o-ringa, otwór o średnicy bodajże 8mm, jaka tam musiała by być dziura, żeby było czuć opary paliwa ? Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej: węże odmy, miejsca jej łączenia z kolektorem http://obrazki.elektroda.pl/8869093700_1...
Czujnik temp.płynu ten prawdopodobnie uszkodzony, znajduje się od spodu w kolektorze ssącym.
Ile masz tam pinów
ERRATA: błąd p0068 powrócił po 19 dniach od czyszczenia przepustnicy... Będę wyciągał przepustnicę do gruntowanego czyszczenia oraz poprawię masę na przepustnicy (nie podoba mi się spadek napięcia pomiędzy obudową i klemą "-"). Planuję też przeczyscic/wymienic czujnik cisnienia w kolektorze ssącym. Blad P0068 to niezgoda we wskazaniach TPS i czujnika...
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Czujnik jest pod kolektorem ssącym na środku bloku zaraz koło rozrusznika zobaczysz go jedynie od dołu auta.
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Witam wszystkich,mam następujący problem z moim golfem 4 1.6 FSI,auto było u mechanika do wymiany był czujnik kolektora ssącego i wspawywana nowy łacznik elastyczny i po odbiorze zauważyłem ze nie działają następujące rzeczy:podgrzewanie foteli,czujniki parkowania,brak temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu komputera pokładowego,klimatronik tez brak...
Czujnik temperatury silnika, umieszczony w kolektorze ssącym. Powinien mieć ok 2500 omów przy 20 stopniach C. Opór powinien maleć wraz ze wzrostem temperatury, ale nie jestem pewien.
Czujnik ssania a co to jest może bardziej czujnik ciśnienia ja bym na kolegi miejscu zaczął od sprawdzenia szczelności kolektora ssącego i wszystkich przewodów które mają z nim coś wspólnego
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
Jest on w kolektorze ssącym od strony rozrządu Czujnik temp. płynu w kolektorze ssącym???
Taką sytuację może stworzyć brak masy pomiędzy czujnikami a ECU. Masa czujników jest zawsze prowadzona osobno do ECU i dopiero w ECU łączy się z całą masą (sterownika, silnika, pojazdu). Napięcie 0.7 V by oznaczało że gdzieś jeszcze ta masa się zamyka poprzez inny czujnik, albo np. diodę zabezpieczającą przez odwrotnym podłączeniem do zasilania +5V...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
jutro to sprawdzę... a czy czujnik w kolektorze ssącym da się jakoś sprawdzić ...moze oporność... czy jest jakiś inny sposób
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
miałem to samo wykręś zaworek do którego dochodzą węzyki cisnieniowe w poblizu turbiny ( z lewej strony) przedmuchaj z wykorzystaniem sprężarki, następnie oczysć zawo EGR chyba sie na zywa na kolektorze ssącym taki okrągły, plastikowy, i oczyść czujnik (dopełnienia chyba)z prawej strony kolektora ssącego. (podobny do czujnika temperatury) Samochod bedzie...
czujnik podciśnienie kolektor ssać mercedes kolektor ssać kolektor ssać peugeot
jakie playstation polecacie podłączyć antena wieża aktualizacja tableta
niszczarka kobra niszczarka kobra
Wciśnięty przycisk gazu w piekarniku - co robić? Bitron 240109: Schemat i zastosowanie w Citroën i Peugeot