Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Witam. Czujnik doładowania zwany czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, MAP sensor, czujnik kolektora ssącego w tym wykonaniu jest zespolony z czujnikiem temperatury powietrza, dlatego ma 4 wyprowadzenia. To są dwa czujniki w jednym. Na 1 rys. schemat tego czujnika (piny 1,2,3,4), a 73,31,71,52 to piny do ECU Rys.2 kolejność pin w czujniku. W zał. dokładny...
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
Jaki silniczek?
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Dostęp do czujnika nie najlepszy, ale można go wymienić nawet bez demontażu kolektora ssącego.
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
pisze jak byk!
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Czujnik cisnienia w kolektorze ssącym (taka czarna kostka z weżykiem i trzema kabelkami w zielonej wtyczce) umiejscowiony w okolicy serwa hamulcowego. Ewentualnie sonda lambda ale proponuje zacząć od tego.
Czujnik do ecu jest prostopadle do tego, który wymieniłeś, w kolektorze ssącym nad alternatorem
szukaj w kolektorze ssącym 3 przewody
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
to co znalazłeś w aucie to najprawdopodobniej czujnik temp.silnika pisałem "pod kolektorem ssącym" kable brazowy i brązowo niebieski
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Witam Może ktoś ocenić logi z Passata B5 1.8 20V APT? Mam problem na ssaniu - poszarpuje układ szczelny ssący, przepływka, czujnik temperatury kolektora ssącego, cewka, świece, pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski i przepustnica są lepsze, ale to jeszcze nie to. Oto [url=https://log.tunezilla.com/chart/721...
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
Z boku kolektora ssącego, patrz za bagnetem do sprawdzania poziomu oleju
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Panowie usterka usunięta okazało się że zaslepilem zawór egr wsadziłem blaszke między egr a kolektor
Wykręć sondę, wkręć manometr bo wygląda mi to na zapchany katalizator. Jak nie masz manometru to odkręć wydech od kolektora i odpal. Jeśli będzie ok. to wywal kat.
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
dzięki za info, posprawdzam napięcia jeszcze dziś i wymienię uszczelki pod przepustnicą i kolektorem ssącym Dodano po 1 też tak myślałem, żeby zrobić, dam dziś jeszcze znać
Właśnie taki silnik mam, już nawet udało mi się zamontować cewkę zapłonową zamiast aparatu zapłonowego. Z tego co zauważyłem to jedynie czujnik w kolektorze ssącym ma inną wtyczkę, ale można będzie też założyć ze starego silnika. Zastanawiam się jednak jak pisałem czy instalacja silnika przy elektronice ma takie same wyjścia, czy nie trzeba zmieniać...
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Identyfikacja elementów: 2. Do zaworu i filtra węglowego odsysania oparów z baku. 3. Do kapilary odsysania oleju z odmy. 4. Do odmy. 5. Zakończenie osi przepustnicy + jej sprężyna powrotna. 6. Wtyczka grzejnika przepustnicy. 7. Wtyczka czujnika temperatury powietrza.
Witam, stworzyłem kiedyś post apropo tego samego błędu, jednakże został naprawiony przez mechaników. Był to czujnik kolektora ssącego. Auto działało przez 500 km trasy, teraz po ponownym uruchomieniu, raz na jakiś czas, od jakiegoś czasu coraz częściej traci na mocy przy większych obrotach, a po rozgrzaniu auta zapala się ta sama kontrolka świec żarowych...
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
jest w kolektorze ssącym pod korpusem przepustnicy w okolicy alternatora!!!!!!!!!!!!
Szukaj na kolektorze ssącym kostki 4piowej.
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
czujnik kolektor ssać corsa czujnik ciśnienie kolektor ssać czujnik podciśnienie kolektor ssać
korekta kilometr rezystancja czujnik indesit logitech środek
myjka ultradźwiekowa myjka ultradźwiekowa
Czy warto kupić używanego Golfa IV 1.9 TDI 130 KM z 2003 roku? Epson: Drukowanie Odbitek Fotograficznych w Paski