Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
Co może być powodem tego że po zapalaniu silnika przejechaniu około 10km rozgrzaniu silnika puszczeniu gazu silnik przez 10-20s utrzymuje obroty jak by był na ssaniu. Czasami zdarzy się to w czasie jazdy ale wtedy te wyższe obroty utrzymują się parę sekund.
To ten czujnik z niebieską izolacją, szukaj z prawej strony samochodu w kolektorze ssącym
przepustnica inna , ale masz starą. Więcej czujników ma Z10XEP,chociaż tylko na kolektorze ssącym
Witam. Czujnik z foto czujnik2.mpg to ten, który daje sygnał na wskaźnik temperatury. Ten drugi, niebieski, to czujnik z układu wtrysku, montowany na kolektorze ssącym pod zespołem przepustnicy i wtryskiwacza
ale ten dwupiowy w kolektorze ssącym.
Proponuję jeszcze sprawdzić czujnik temperatury silnika (ten z którego zbiera dane komputer). Jest on na kolektorze dolotowym niedaleko alternatora. Dochodzi do niego jeden kabelek. Jeżeli daje złe wskazania to może jeździsz cały czas na automatycznym ssaniu? Przyszło mi coś jeszcze do głowy - może poprzedni właściciel trochę tuningował Corsiczkę i...
Na kolektorze ssącym...
Witam wszystkich . wpadłem tylko po drodze i zauważyłem wasz problem. Miałem ten sam przypadek w swojej corsie 1,2 97 rok. Więc na zimnym silniku auto odpala bez problemów, a gdy już się zagrzał został zgaszony i ponownie odpalony występowały szarpania, nie równomierna praca i ciężko było go odpalić. Okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury...
Sprawdz w pierwszej kolejności wszystkie przewody podciśnieniowe i szczelność kolektora. Co one mają wspólnego z błędnym pomiarem temperatury na zegarach i różnicą wskazywanej temperatury? Przeglądałem różne tematy na różnych forach i nie znalazłem tam związku między tymi błędami, temperaturą a np. kolektorem. Co właściwie wiąże te dwie rzeczy? P.S....
Witam Posiadam kosiarkę z tym samym silnikiem i od dłuższego czasu borykam się z tym samym problemem autko na ssaniu ma problemy z utrzymaniem wolnych obrotów strzela w kolektor dolotowy. Wyglada mi to jakby silnik był przylewany beznyną. Oglądałem wykresy z wszystkich czujników na programie Opel scanner i wyglądają poprawnie. Zastanawiam się nad czyszczeniem...
Uszkodzony czujnik temperatury, z tyłu silnika, w kolektorze ssącym - na jedną wsuwkę.
Ta wtyczka wchodzi w gniazdko które siedzi na blasze za kolektorem ssącym.
kolektor ssący od strony grodzi /z tyłu/
Witam moze nieszczelnosc w ukl ssącym lub czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze moze wężyk z niego spadł.
Chodziło mi o to czy np przez zwarcie w czujniku temperatury mógł on np pobierać tyle prądu że nie starczyło np na czujnik położenia wału czy coś w tym rodzaju, czy raczej wskazuje to na uszkodzenie w sterowniku. Zapakuj mu potencjometr 1k i zobacz czy zgaśnie przy zmniejszaniu rezystancji-będziesz miał odpowiedź na pytanie Po podłączeniu tego niesprawnego...
wyciek jest prawdopodobnie z elektrozaworu na pompie (tylko on jest mokry) a szarpanie chyba powstało przez to że wyleciał czujnik cisnienia z kolektora ssącego (chyba doładowani) - ale nie sprawdziłem jeszcze czy to przez ten czujnik bo mechanik nie założył jeszcze pokrywy zaworów.
Czujnik jest w kolektorze ssącym - możliwe, że pokazuje przekłamane wartości, znaczy że może być uszkodzony, jeżeli zakładasz, że układ jest szczelny i pracuje prawidłowo.
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
hmm, w głowicy, gdzieś w okolicach kolektora ssącego? Jest do niego bezpośredni dostęp? Czy trzeba coś rozmontowywać?
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Sprawdź wężyk od mapsensora idący z monowtrysku na podszybie (ma byc wpiety w górny króciec ten na monowtrysku) oraz czujnik temperatury silnika na kolektorze ssącym za alternatorem 2 pinowy. Czujnik mozesz wymienić bo padają ze starości a zamiennik taniutki a chodzi ładnie.
Witam obok naczynka przy podszybiu jest czujnik podciśnienia do niego idzie węnżyk od kolektora ssącego zobacz szczelność [ma kość na 3piny] oraz przewody od pochlaniacza oparów
Hejo mam podobny problem silnik pracuje ok tylko brakuje mu mocy (corsa a 91r 1,2benz/gaz) co to moze być? i gdzie jest ten przepływomierz? ja tylko widziałem na kolektorze ssącym 1 czujnik czy to o to chodzi? Z góry dzięki
sprawdz czy nie spadł przewód z czujnika. czujnik jest w kolektorze ssącym, jeden przewód. jeżeli jest podłączony to zewrzyj go do masy i wskażnik powinien pokazywac maxymalna temperature. jezeli jest tak jak opisuje to trzeba sprawdzic termostat , pzdr
Przepływomierza w tym silniku nie ma. Jest to na 100% czujnik temperatury silnika - ale uważaj, są dwa. Jeden jest wkręcony od góry w kolektor ssący zaraz obok alternatora, drugi jest blisko, ale od strony ściany grodziowej i to on jest winowajcą. Czujnika temperatury zasysanego powietrza też nie ma w tym silniku !
Cały czujnik jest zalany płynem i wychodzi z pod niego pęknięta uszczelka :/ Jadę kupić nowy :) Dodano po 4 Kupiłem czujnik ale najprawdopodobniej nie ten który potrzebowałem. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik który mam wymianic? To ten z tyłu kolektora od strony kabiny czy tan na kolektorze ssącym po prawej stroniie od góry? Chyba że jest jeszcze...
Wracając do pierwsze twojej wypowiedzi, piszesz żę termostat został wyjęty, czy wstawiony jest nowy. Bez termostatu silnik nie będzie prawidłowo pracował, jak wiemy musi mieć odpowiednią temperaturę. Jeśli problem to wysoka temperatura, proponuję jeszcze sprawdzić płyn chłodzący i olej w silniku, czy nie pojawiły się jakieś wzajemne zanieczyszczenia....
Możesz dalej wymieniać po kolei samochód. Jeżeli to czujnik temp. to nie ten z 1 zapinką tylko taki z wtyczką na 2 piny (kolor niebieski w oplu przeważnie). Odepnij go na próbę, zaświeci się check, ale powinien wtedy dobrze pracować na ciepłym silniku. \Objawy, które opisujesz mogą wskazywać na: -lewe powietrze -uszkodzona sąda lambda -uszkodzony czujnik...
kolektor ssać corsa czujnik kolektor ssać corsa ssać
zasilacz przegrzanie alarmy paradox zapis makro
ekspres bosch tes50328rw ekspres bosch
Oszroniona rurka przy agregacie w lodówce Bosch, Samsung, LG – przyczyny i diagnostyka Dacia Duster FL 2017 – jak zaktualizować mapy Media Nav Evolution?