Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Ktory czujnik wymieniles? Ktory rok astry? Astra F czujnik ma niebieski za kolektorem ssacym od ECU a drugi u gory od wskazowki. Pozdrawiam!
Zaraz zaraz, to ten co to podpinał nie wie?
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
ad 2 przy kolektorze ssacym ad3 czujnik przepływu powietrza (tzw. przepływomierz) ad 1 najczęsciej pod zderzakiem
4. Gdzie znajduje się termostat w VB 2.0 X20XEV? Czy w miejscu 1 czy 2 na zdjęciu: 1 tam jest termostat za paskiem rozrzadu element 2 to cewka zapłonowa czujnik wentylatora jest na chłodnicynapewno 1 a moze i 2 jeden czujnik powinien byc na kolektorze ssacym on daje wartosc na deske opel tak czesto robił. mam nadzieje że choc troche pomogłem
Witam. Mam problęm z autem i prosze o pomoc. Byłem u "mechanika" na wymiane prowadnicy bagnetu bo tamta plastikowa była ułamana. Wstepnie mowil, że pewnie kolektor bedzie do sciagniecia bo ona idzie między nim w dół. Ostatecznie odebrałem auto na 2gi dzień, mowił, że nic nie rozkręcał itp. Autko odpaliło i pracowało normalnie. Pojechałem wiec na stacje...
Albo podpiac pod kompa albo zczytac z wyswietlacza i wrzucic na forum. A czujnik cisnienia doladowania znajduje sie kolektorze ssacym (jesli to V-ka to w tzw zolwiu)
nad kolektorem ssacym jest zlacze czujnika sprawdz jakie bledy sa w pamieci sterownika i czy czujnik ma prawidlowy sygnal na wolnych obrotach okolo 1v
ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym
Nie wiem, np w corrado miałem czujnik przy kolektorze ssacym, i jak po zgaszeniu auta temp pod maską wzrastała wentylator się włączał.
czujnik jest na kolektorze ssacym z prawej strony
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Nie szczelny kolektor ssacy, jak i wydechowy, czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym, czujnik temperatury chlodziwa, TPS. Trzeba dobrze przeanalizować wartości rzeczywiste aby znaleść problem, czytanie błędów to trochę za mało.
Witam. Po umyciu przepustnicy i zaworu egr jak autko się nagrzeje wyskakują błedy 17961 , 17912 i na wyświetlacz zapala się EPC , kontrola trakcji i ABS. Układ dolotowy cały dwa razy sprawdzony. Uszczelki od separatora oleju, kolektora ssacego i pod przepustnicą nowe, czujnik ciśnienie w kolektorze ssacym nowy. Proszę kolegów o pomoc w rozwiązaniu problemu.
podmien czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Aprops kolego Tzok, znajomy ma do mnie zajechac z podobnymi objawami + czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, myslisz ze kolektor bedzie zabity fest?
sprawdz czujnik cisnienia w kolektorze ssacym
mapsensor masz kolego do wymiany lub spadlo ci z niego podcisnienie.mapsensor to dokladnie czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym
Widze ze nikt nie wie ;-) Czujnik jest w kolektorze ssacym od spodu po stronie rozrządu ,tam jest kanał cieczy chłodzącej pozdrawiam
Ja urzywam programu delphi i on pokazuje blad czujnika w kolektorze ssacym check nigdy sie nie zapalil wczoraj i dzis jezdzilem i jest wszystko ok ale od czasu do czasu cos go wezmie i utrata mocy mam wrazenie jakby to bylo zalezne od pogody i cisnienia atmosferycznego Dodano po 7 Dodam ze silnik to AHU
Witam mam ten sam problem , powiedziano mi ze trzeba wymienic czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, Czy rozwiązałes swoj problem?
Czujnik temperatury kolektora ssacego do sprawdzenia na początek. Błąd zależny od wersji edc. Ktorej nie podałeś.
dzieki wielkie a gdzie znajduje sie ten czujnik powietrza w kolektorze ssacym? musze wiedziec jakie to kable zeby sprawdzic je jeszcze raz w tej wiazce.
chodzi o czujnik cisnienia montowany na kolektorze ssacym w okolicy 1 cylindra czujnik zespolony jest w jednej obudowie z czujnikiem temperatury powietrza
Czujnik ciśnienia bezwzględnego tzw. MAP Sensor jest czujnikiem który wykorzystuje podciśnienie w kolektorze ssącym podając sygnał o obciążeniu silnika. W przypadku uszkodzenia skutkuje to zwiększonym spalaniem (silnik pracuje w trybie awaryjnym, tzn. paliwo jest podawane na sztywno) Dodano po 3 Tu masz ładnie opisane:[url=https://teamtotal.pl/artyku...
mam nadzieje ze sie nie myle i dobrze kojarze ten silnik. czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym. zazwyczaj znajduje sie na grodzi silnika i jest połączony z kolektorem ssacym wężykiem. szukaj nieszczelnosci. moze pekniety wezyk, albo sam czujnik uszkodzony
Niewiem czym to czytales. PO106. to czujnik/MAP/ w kolektorze ssacym. Sprawdz wezyk i zasilanie 5v.
Silnik 2.5 tdi prawdopodobnie to czujnik podciśnienia w kolektorze ssacym ale jeszcze nie wiem który bo sa tam 2 weżyki i jakieś 2 elektroniczne piedółki
w tym silniku jest osobny w kolektorze ssacym
Masz za mało Paliwa. Ta sonda przed katem pracuje w układzie zamkniętym? (napięcie faluje?) jakie masz odczyty z przepływomierza i czujnika ciśnienia w kolektorze ssacym? i jakie jest ciśnienie paliwa?
Witam mam problem z Panda 1.1 gaz auto postoji 5h odpala i gasnie 2,3 razy odpala jak odpali to po dodaniu gazu dusi się ale zaraz jest normalnie po przelaczeniu sie na gaz jest też ok wymienilem pompe paliwa ,czujnik w kolektorze ssacym,kable,świece wyczyscilem przepustnice odlaczylem kabel od czujnika płynu chłodniczego,wypiłem przewód oporow spalin...
Kolego wymien filtr paliwa na wstepie :) Sprawdz vasem pomiary doładowania turbiny jakie sa. Sprawdz parametr czujnika cisnienia na kolektorze ssacym czy jest oki i czy sie zmienia.
Dziekuje bardzo za pofpowiedzi. Wlasnie zrobili samochod. Wymienili czujnik kolektora ssacego i auto pali.
Czujnik cisnienia bezwzglednego w kolektorze ssacym,zbyt wysoki sygnal.
Sprawdź czy czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym siedzi sztywno i czy nie ma w jego okolicy śladów oleju. To częsty przypadek, czujniki się luzuja i łapią lewe powietrze lub poprostu ulegają uszkodzeniu. Większość mechaników poprawia fabrykę i zakłada plastikową opaskę aby czujnik siedział lepiej. Przepustnica również do obejrzenia, bo nadmiar brudu...
Gaźnik nie, monowtrysk tak . Zamiast gaźnika jest wtryskiwacz, którym steruje komputer wtrysku, zbierając informacje z takich czujników jak MAP sensor -czujnik podciśnienia w kolektorze ssacym, potencjometr przepustnicy - zbiera informacje o kącie otwarcia praepustnicy, czujnik temperatury silnika - wiadomo co czyta, no i sonda lambda - koryguje skład...
Witam Panowie chcialbym zrobic sobie czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym w samochodzie. Otoz dysponuje czujnikiem przemyslowym prozni, GEFRAN'a, nie pamietam dokladnie modelu. Jak wyjscie sygnalowe w czujniku jest pradowe z zakresem od 4mA do 20mA. Chcialem tym wysterowac linijke LED. Nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac, czy wystarczy dorwac...
Sprawdzilem to lewego powietrza nie zasysa, tps wymieniony razem a z silniczkiem krokowym inadal to samo.Wymienilem tez czujnik cisnienia w kolektorze ssacym,bez zmian.Co za G.. ten fiat.
Pisałem, że czujnik znajduje się w kolektorze ssacym. Drugą przyczyną może być czujnik położenia wału korbowego, który też może dawać takie niedomaganie jak brak iskry ( w zależności od temperatury silnika). Zrób najpierw pożądek z czujnikiem temp. Astra na wielopunkcie czy wtrysku centralnym. Pozdrawiam.
97 to juz stary rzęch.. sluchaj, siadaja tam czasem czujniki temp. (przykrecany w kolektorze ssacym) sprawdź tez działanie silnika biegu jałowego i wartości mierzone przez czujnik położenia przepustnicy.
no włąsnie a ja odepne mu sonde a on nic wydaje mi sie ze to wina sondy . a jak sprawdzic czujnik temp wody Dodano po 2 zaowarzyłem ze czujnik nad kolektorem ssacym jest uszkodzony i gdy nim porusze załancza sie wetylator . chciał bym sie dowiedziec do czego jest cten czujnik i czy mzoe byc przyczyna mojej usterki
https://obrazki.elektroda.pl/5968399500_... https://obrazki.elektroda.pl/8291289000_... Komputer widzi tylko bledy bo auto prowadzi sie normalnie, nie ma.zadnych objawow. Wyczyscilem dodatkowo czujnik temp powoetrza przy kolektorze ssacym poniewaz caly czujnik byl.w.sadzy i oleju.
Moze byc tez walniety czujnik temperatury na kolektorze ssacym, ktory idzie na komputer. Mialem tak w astrze. Dymil niemilosiernie, mulil sie a dotego chlal 100 na 100. Pozdrawiam
objawy tez wskazuja na czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym. sprawdz go za pomoca multimetra. nie pamietam jaki on ma wplyw na prace silnika na gazie, ale co do benzyny to on potrafi naprawde namieszac. sprawdz i napisz. bedziemy myslec
Odczytaj podcisnienie w kolektorze ssacym cxyli map, to ze czujnik sprawny to nie znaczy ze podcisnienie wlasciwe.
witam mam problem. podczas przyspieszania bardzo zaczęło mi przerywać auto, jak jest zimno to przy odpaleniu falują obroty i potrzebuje pomocy... jestem samoukiem i sam wszystko naprawiam, a jak czegos nie wiem to pytam madrzejszych ;> wymieniłem świece, wymieniłem przepustnice i nic... ale jak odłącze przepustnice to widać poprawe, ale nie znika problem,...
Moze byc uszkodzony czujnik temperatury w kolektorze ssacym i za bardzo wzbogaca mieszanke przy odpalanie, czego wynikiem jest zalewanie sie silnika i problemy z odpalaniem. Dobrze by bylo, jakbys zrobil diagnostyke silnika. I takie pytanie, kiedy wymieniales olej ostatnio?
MAP sensor to czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym. Jesli po odpaleniu nie gasnie kontrolka diagnostyki silnika to na pewno problem dla warsztatu z komputerem diagnostycznym. Jesli w samochodzie jest instalacja LPG to sprawdz czy nie jest pekniety kolektor ssacy. Mozesz tez sprawdzic silnik krokowy.
16490 P0106 Cisnienie w kolektorze ssacym i cisnienie powietrza - niezrozumiala wartosc cisnienia !6622 P0238 Czujnik G31 cisnienia doladowania, za wysoka wartosc sygnalu 16990 Po606 Uszkodzony komputer sterujacy 17796 P1388 j.w 18047 P1639 Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia G79+G185 za wysoka wartosc sygnalu 18042 P1634 j.w G185 Wyglada na padniety...
Zastanawiam sie czy uchylenie klapki przeplywomierza (vectra A) jest w jakis sposob proporcjonalne do podcisnienia w kolektorze ssacym ? Zastanawiem się jak zmierzyc chwilowe obciazenie silnika a to jak wiadomo jest wprost proporcjonalne do podcisnienia w kolektorze. Takie mechaniczne czujniki maja np stare lady samary.
Czujnik jest na głowicy pod kolektorem ssacym. Z lewej strony silnika. Aczkolwiek sprawdź testerem diagnostycznym jaka temperaturę widzi licznik, żebyś się nie narobił na darmo. I sprawdź w silniku wszystkie czujniki bo są dwa. Jak nie masz testera, to wejdź w ukryte menu licznika i tam też to sprawdzisz.
17513 - podgrzewana sonda lambda 2,rzad cylindrów 1- zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów 17566- czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, usterka zakresu dzialania 17978- komputer sterujacy silnika - immobiliser aktywny
Wykręć, obejrzyj i umyj czujnik cisnienia doladowania w kolektorze ssacym ;-) Dostałeś wykres do turbospręzarki ? Ciekawe czy cięgno jest dobrze wyregulowane i ustawiona na przepływ
świece dawno były zmieniane ?? ,poza tym przyjrzałbym się czujnikom temperatury ( co prawda komputer silnika ma wpisane wartości awaryjne i pozwoli na jazdę ale może one wprawadzają tu problem)zwlaszcza czujnik zasysanego powietrza umieszczony na kolektorze ssacym
Zapewne PDE bosch ms 6.2 czujnik ten mierzy i ciśnienie doładowania jak i temperaturę powietrza w kolektorze ssacym dla ciśnienia doładowania 0,5 V, około 0,5 bar 1,0 V, około 1,0 bar 1,5 V, około 1,4 bar 2,0 V, około 1,8 bar 2,5 V, około 2,2 bar 3,0 V, około 2,7 bar 3,5 V, około 3,1 bar 4,0 V, około 3,6 bar dla temperatury 4,7 V, około -20 stopni Celsjusza...
Witam, Mam Opla Astre G z 2002r, silnik 1,6 16V (zalozona instalacja gazowa-sekwencja). Wystepuje dziwny objaw z czujnikiem podcisnienia w kolektorze ssacym (MAP sensor). Czujnik jest zalozony, lecz kable sa odlaczone - pali sie check silnika. Jezeli podlacze kable, check silnika gasnie, gasnie tez silnik na niskich obrotach. Dzieje sie tak na benzynie...
panowie zbyt wysokie napiesje na cujniku informuje ze brak styku w czujniku cisnienia w kolektorze ssacym jest to czujnik na trzy przewody + - i sygnał napiecie zasilajace jest 5V sygnał ma sie zmieniac wzgledem przyspieszania a z sada lapie takie bledy przez czujnik sprawdz napiecia na czuniku i połaczenai z kompem wszystki trzy przewody leca do kompa...
Jedt jakis otwor w rurze od dolu ale nic z niego nie wychodzi do rury tylko jakis kabelek od dolu Nie ma jakichś pustych dziur w dolocie, wszystko winno być szczelne, zaślepione, zatkane innym przewodem, lub czujnikiem. Nie ma tam nic co pasuje do tej dziury ? http://dochevroleta.pl/pl/p/czujnik-temp...
Sprobuj przelozyc czujnik cisnienia w kolektorze ssacym ten czarny z wezykiem - podczas wystrzalu gazu mogl sie uszkodzic. Mozesz tez wyczyscic przepustnice. Wyczysk zlacze od komputera wtrysku - bo mialem juz taki przypadek. Mam nadzieje ze luzy zaworowe sa ok bo jak sie jezdzi dlugo na gazie to sie te luz kasuja. Sacy = 0.2mm Wydech 0.4mm
Moze byc rowniez uszkodzony czujnik cisnienia doladowania znajduje sie na kolektorze ssacym.
nie przypominam sobie dokladnie tego silnika ale moze moje doswiadczenia cos Ci pomoga wyczysc silnik krokowy przepustnicy powietrza w innym typie silnika mialem podobny problem ..powodem byl uszkodzony przewod pomiedzy kolektorem ssacym a czujnikiem podcisnienia tego kolektora(pekniety przewod) wtedy silnik wchodz w tryb awaryjny nie rowno pali i faktycznie...
trzeba podłączyc pod kompa zeby wiedziec wiecej, wg mnie powinny sie juz zapisać jakies bledy skoro mocno kopci. Trudno zgadywac w ciemno, ale sprawdzic mozesz przepływomierz powietrza, ew. czujnik cisnienia w kolektorze ssacym. Jak sa sprwne bedziemy myslec dalej.. pozdro. Adam
JAK OTWOZYSZ MASKE TO Z PRAWEJ STRONY Z TYLU SILNIKA NA KOLEKTORZE SSACYM
nie ma problemu niebawem zdam relacje. czujnik jest jeden na układzie dolotowym powietrza, przynajmniej tak wynika z mojej wiedzy. EDIT: ewentualnie czujnik tmp zasysanego powietrza w kolektorze ssacym
KUFCIO z tego co widze to ty masz czujnik przytwierdzony odrazu do kolektora ssacego a u mnie ten czujnik przykrecony jest kolo komputera w przedniej czesci samochodu i polaczony jest z kolektorem ssacym cienkim wezykiem.probowalem jezdzic ze zdjeta wtyczka z tego czujnika ale i tak niema poprawy.To jest dziwne nieraz caly dzien jezdze i jest ok a tak...
[quote="sulof1601"]Witam.Zawór N75 wymieniony, a jak wygląda wypełnienie sygnału tego zaworu?jakie wskazania z przepływomierza powietrza?gruszka w 100proc sprawna?[/quote Wypelnienie sygnalu ? Czyli jak sprawdzic ? Pod gruszke dzis podpialem strzykawke i cisnienie trzyma . Jutro bede sprawdzal wszystkie logi co i jak to wrzuce . Ale dodam tez ze po...
Na LPG silnik pracuje bez problemow... a na benzynie wolne obroty sa gdy powoli dodaje gazu to wchodzi na obroty a gdy nacisne gwaltownie gaz to nie osiaga wyrzszych obrotow, trzesie sie i strzela w kolektor ssacy... sonda lambda nowa, czujnik polorzenia przepustnicy sprawny i zostaje jeszcze czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym... ma trzy piny...
Podejdź do mechanika na diagnostykę komputera silnika, padł jakiś czujnik albo lewizna. Moze być czujnik przepływu powietrza, sonda lambda, dziura w kolektorze ssacym lub wylotowym. Wróżek tu nie ma.
Witam 400 złoty to morze i kosztowac krokowiec ale polskiej produkcji na allegro sa tez po 40,50,zł i sa tez dobrej jakosci Dodano po 6 ja tez mam chłopaki takie problemy z nim jak check falujace obroty check to od tego mi sie zapala jak jade na 3 i na stałej predkosci i sie zapala jak dostanie wiecej obrotów to gasnie a falujace obroty to ja wymieniałem...
Sprawdzałem zapłon i rozrząd u mechanika. Jest OK. Świece ,kopułka i palec też są dobre. Mam jeszcze pytanie gdzie znajduje sie gniazdo serwisowe bym mógł odczytać kod usterki. Podobno miało być w miejscu gdzie są bezpieczniki lecz tam go niema. Jeszcze jedno. Jak sprawdzić czy czujnik który jest w kolektorze ssacym jest dobry? Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC...
Chyba chodzi ci o map sensor jest w kolektorze ssacym.
A nie masz może zdjęcia albo na moim zaznaczyć gdzie to jest, na ssacym kolektorze obok tego węża co wychodzi powietrze z odmy?
Moj problem jest nastepujacy:silnik troche nie rowno chodzi i czasami jak przegonie auto i potem dam na luz to obroty nie moga sie utrzymac na 900 tylko spadaja na ok.400-500 a czasami nawet zgasnie silnik.Czy moze to byc wada czujnika cisnienia bezwglednego ktory znajduje sie w kolektorze ssacym?????
Przepraszam za przerwe,ale ręke mi zagipsowali(bhp sie kłania, stary chłop a taki ...)Przepływomierza nie ma, ale jest MAP - sensor .Panowie pierwsze od czego zaczne jak mi ręka troszke wydobrzeje to wyrzucę alarm w diabły.Zamówiłem pompe paliwa-postanowiłem "odbudowac" cały układ zasilania ,bo pioruńsko mnie zżera ciekawość czy odpali na paliwie.Póżniej...
mam problem z tym autkiem zaraz po odpaleniu wkreca sie na 4000 obr i je trzyma sprawdzilem podcisnienia i wszystko jest ok auto stalo ok 4 miesiace ze zdjeta glowica jak odlacze regulator obrotow i sam reguluje obroty przytykajac przewod palcem to wszystko jest ok cy mozliwe jest ze komputer sie rozprogramowal? Dodano po 46 wymienilem regulator obrotow...
witam mam problem ww autem sa niestabilne obroty przypustnica wymyta adaptacja przeprowadzona kts-m i nic zaślepiony egr i nic dopatrzylem sie ze sada za kotalizatorem czasami przebywa bardzo blugo na ubogo i sterownik to wychwycil wiec ja wypiolem i nic nie dalo a ten problem wystepuje gdy temp silnika jest powyzej 35 40 st gdy silnik zchodzac z obrotów...
Marka i model samochodu Volkswagen / Golf IV / Bora (1J) 1998-2005 Komponent (system) Silnik 1.9TDI-PI Sterownik VAG 038-906-019-HJ ZAREJESTROWANE KODY USTEREK Moment odczytu usterekśroda 19 styczeń 2011, 18:33:51 Ilość zarejestrowanych usterek1 Obwód czujnika położenia igły 17653 zwarcie do masy. Dodano po 11 Znalazłem przyczyne! okazało sie że albo...
Ja miałem 2.2hdi z tym problemem Klapy wirowe w kolektorze ssacym Dodano po 3 Aaa ty masz plastikowy kolektor?
w kolektorze ssacym, stojac z przodu auta szukaj po jego prawej stronie
Najlepiej jakby zamówił "Śpiacy" procki,zaprogramował i rozesłał wraz z płytkami.Resztę można we własnym zakresie kupic. Ja do tego byl dołozyl MAP sensor, hurtowo zakup wyjdzie sporo taniej. PS: MPX4250AP od MPX4250A rozni sie tylko obudowa wersja AP ma podlaczenie do wezyka a A nie. Wersja D (DP) mierzy roznice cisnien, a wejsja A (AP) cisnienie...
przykręcony do bloku pod kolektorem ssacym, nie powoduje stuków w silniku.
witam mysle koledzy ze powinniscie jednak posprawdzac ten czujnik PWK polozenia walu korbowego widziałem podobny przypadek w e36 2.8 ona nie miala gazu byla bardzo zadbana komputer nic nie pokazywał a falowała okazało sie ze ten czujnik robił zwarcie przy wtyczce pod gumka byly poodkrywane kable izolacja stwardniala i odpadła i sie stykały ta wtyczka...
DO ZBYNIA... Sprawdz czy nie masz wycieku plynu z układu chlodzenia, czy jego poziom jest ok i czy układ nie jest zapowietrzony... Jezeli wszystko ok to jeszcze spróbój wymienic czujnik temperatury ale ten który znajduje się w kolektorze ssacym (od strony kabiny) bo on jest odpowiedzialny za sterowanie komputerem. Sprawdź tez połączenie pomiędzy tym...
Hej te linki ktore ci podalem to serwer z ktorego sciaga sie pliki, zeby sciagnac nie trzeba znac angielskiego. Naciskasz na dole FREE jak niemasz konta premium, potem czekasz cierpliwie okolo minuty(wyswietla ci sie odliczanie), przepisujesz kod z obrazka i download. Te dwa pliki to instrukcje z obrazkami do poloneza wiec napewno ci sie przydadza....
witaj voydac mam ten sam problem co ty w lupo 1.0 ta sama sytuacja zalozylem gaz sekwencje i to samo sie dzieje jak zimny nie mozna zapalic a jak zapali zaraz gasnie i sie krztusi jak kilka razy tak zapali pozniej bez problemu zapali ja jest cieplo zapali jak kilka godzin postoi przez noc katastrofa nie mam pojecia co se dzieje nawet przepustnice wymienilem...
Witam. Posiadam golfa 1.6 16v Azd. auto przy mrozach zaczęło kupić na gazie . Na wiosnę zmieniony rozrząd. Zapalila sie kontrolka cisnienia oleju. Olej byl. Auto stacilo moc. Kulalo, nie wkrecalo sie na obroty. Był przypadek ze silnik chodził na wolnych obrotach Ale nie reagował na pedal gazu,ale chodził. Po zgaszeniu jechał normalnie ale dalej raz...
ostatnio to jak jest rozgrzany i jak go zapale nie ma znaczenia czy na gazie czy na benzynie to pochodzi z 15 sekund i gasnie a jesli go potrzymam na troszke wyższych obrotach to chodzi na poczatek odepnij na noc komputer , lub wiecej niz 12H jezeli to nie pomoze to jak masz skąd pożycz i podmień TPS, silniczek krokowy i czujnik temp wody który jest...
Witam. :arrow: leinadzs - nie ma gazu, jak sprawdzić sondę, czy we własnym zakresie jestem w stanie to zrobić ? Ciśnienie paliwa to już serwis - O'K sprężę się i sprawdzę. I ten czujnik temperatury-gdzie go szukać, podejrzewam że to do sterowania centralką, tak? I to samo co przy sondzie: jak i czy sam go sprawdzę (czy tylko włącza-wyłącza jak do dmuchawy,...
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 16V z 2001r silnik o kodzie AZD. Od początku gdy go kupiłem borykamy się z problemem swiecagego EPC i CHECK. Błąd dotyczy czujnika MAP (G71) ciśnienie w kolektorze ssacym niewiarygodny sygnał. Zmieniłem czujnik nic to nie dało, zmieniłem kostkę miała pęknięty zatrzask też nic. Prześwietliłem kable multimetrem na przejście...
Witam w elektronice jestem dosyc zielony. Mam takei pytanko: Czy jest takie urzadzewnie które w zależności od rezystancji czujnika zmienia napiecie? Teraz dokłądniej: Do gaznika w Vw golfie zrobilem ssanie poprzez włzoenie silniczka regulujacego pozycje reflektora pod regulacje przepustnicy- działa to tak ze potencjimotrem od regulacji reflektorów dodaje...
Jest jeszcze czujnik w układzie dolotowym za turbo i przed kolektorem ssacym. Jak on padnie to tez może ci nic nie pokazać...kolega miał tak w sharanie. Najlepiej podmienić z tdi ale upewnij sie jaki masz i gdzie go montowali bo nie wszystkie mogą być identyczne w tdi albo 1.8turbo np
Strzelil ci w dolot przy pracy na gazie?Jesli tak,to do wymiany jest czujnik o nazwie map sensor.To taki maly kwadratowy czujnik z plastiku ktory znajduje sie na kolektorze ssacym po prawej stronie(jak stoisz przed autem)Trzeba tez po wymianie wykasowac kody usterek bo komp silnika jest w trybie awarii
Hej, ponieważ od długiego czasu męczę się że spadkem mocy w moim 1.8t agu i w zasadzie w każdym warsztacie rozkładają ręce, to postanowilem przyjrzeć się elektryce a dokladniej błędowi czujnika g42 - signal too high. Oczywiscie wymiana czujnika nic nie dała więc problem leży pewnie w wiązce. Auto idzie za kilka dni do elektryka więc wierzę, że uda mu...
Witam !!! Posiadam Opla (chevrolet) corse b 1.0 MPFI 8V i mam duzy problem rano lub po dluzszym postoju z rozruchem (tylko na zimnym silniku). Co ciekawe kiedy byla zima autko odpalalo za pierwszym razem bez problemu. Jak juz uda mi sie odpalic auto to podczs jazdy kiedy dodaje gazu silnik traci moc i sie dlawi. Przegladajac forum znalazle informacje...
Witam. W wyzej wymienionym aucie posypala sie uszczelka pod glowica. Po jej wymianie i zlozeniu wszystkiego w calosc, brakuje iskry. Centralka nie daje impulsu na cewki. Moze opisze moje pomiary i co juz wymienilem. Auto nie ma immobilizera. Wymienilem centralka glowna, czujnik polozenia walu wraz z kolem pasowym, czujnik temp. na kolektorze ssacym,...
Samochód dobrze przyśpiesza i wkręca się na obroty. Na ciepłym silniku również gaśnie teraz już nawet na gazie jak i na benzynie gaśnie na wolnych obrotach. Mam pewne spostrzeżenia mianowicie gdy odłączę czujnik temperatury(ten w kolektorze ssacym na górze-jedno stykowy)silnik w ogóle nie reaguje na odłączenie tego czujnika. Natomiast odłączając drugi...
czujnik ciśnienia kolektorze czujnik kolektorze wydechowym czujnik podciśnienia kolektorze
miernik uszkodzony pomiar rezystancji klakson motocykl fronius licznik energii
symulator obwodów elektronicznych silnik pompy pralki samsung
Pilot Sony - Przycisk głośności działa tylko w górę Problemy z przełącznikiem świateł w samochodzie - brak świateł mijania i długich