Wstawie później, narazie po wyborze modelu nie z automatu, engine i po prawej measuring block. Potem już record i stop po zakończeniu logowania. Dla merivy 1,4 z14xep 2005 rok. https://obrazki.elektroda.pl/2817413500_... https://obrazki.elektroda.pl/5923515100_... https://obrazki.elektroda.pl/1224750600_...
Woda we filtrze paliwa. W dolnej części jest korek - czujnik do spuszczania wody.
Na drugim zdjęciu po prawej stronie widzę korek wkręcony w miejscu przeznaczonym do zamontowania tradycyjnego termometru alkoholowego. Po odprężeniu instalacji (a w zasadzie samego pieca) wystarczy wkręcić tam z użyciem pakuł, lub taśmy teflonowej typową oprawkę do tradycyjnego termometru alkoholowego. W oprawę tą możesz wtedy włożyć czujnik termometru...
Czyli najlepiej się skupić na czujniku okręcenia korka baku z paliwem i w tedy by mogła kamera rozpocząć nagrywanie myślę ze jako czujnik odkręcenia korka baka zastosować fotorezystor cos w rodzaju przełącznika zmierzchowego z timerem do 5minut, (czyli odkręca bak pada światło uruchamia się nagrywanie a jako rejestrator to jaki cyfrowy polecacie pewnie...
Zwykle powodem błędu P0130 w Oplach z silnikiem wolnossącym są: 1. Przepływomierz który zaniża wynik pomiaru, silnik pracuje na ubogiej mieszance na której korekty wychodzą poza skalę, silnik nie zdąży się doregulować korektą więc w tym czasie sygnał z sondy lambda jest niski — wyrzuca błąd P0130 niskie napięcie z sondy lambda. Odłączenie przepływomierza...
Dokładnie jak zgłasza błąd czujnika to pierwsze do ogarnięcia niż pchać się w koszty nowych pompek.
korek wlewu paliwa - odkręć i opisz co się stanie paliwo - zatankuj zbiornik do pełna szyna - odkręć czujniki i spr czy nie ma tam 'ściętego białka' czujniki na deklu - sprawdź mocowanie - czasem są luźno osadzone
a może podpiąć pod czujnik poziomu paliwa urządzenie,które będzie miało ustawioną jakąś wartość oporu.Wiadomo gdy paliwo będzie ubywało, zmieni się wartość i załączy syrenę. Jak nie korek to może uda się zachować paliwo...
Sęk w tym, że tam jest tylko plastikowa, wciskana zaślepka, ta biała, widoczna na zdjęciu, a w starym filtrze jest zaślepione fabrycznie. Faktycznie. Nie wiem co mi się ubzdurało że czujnik wody jest w miejscu korka spustowego........... Dodano po 3 Znacie jakieś metody, jak to zaślepić, żeby paliwo nie uciekało? Wymienić na wlasciwy. I nie kombinować...
Podłączając potencjometr przesuniesz tylko punkt pracy, będziesz mieć pusty bak a komputer i wskaźnik będą podawać że jeszcze jest paliwo... W bakach są drutowe "potencjometry" i są dobrane do odpowiedniego wskaźnika. Błędy wskazań wynikają tak jak pisałeś z uszkodzenia pływaka albo, co jest bardziej prawdopodobne, z uszkodzenia drutu oporowego po którym...
To już mam pewność że wskaźnik temp jest uszkodzony (dostaje przerwy jak jest ciepły tzn jak się licznik trochę podgrzeje i leci na max), z tym już wcześniej walczyłem, żadne przerwy na liczniku i instalacji do czujnika nie występują a i sam czujnik też przerwy nie robi - uderzenie w licznik czasem go niby "naprawia". Paliwo to na bank czujnik ale tankują...
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
Witam sprawdz palenie przy odpietym czujniku temperatury paliwa. Jesli bedzie poprawa toproponuje korektę dawki startowej.
Którędy to paliwo kradną, dziurawiąc zbiornik, że zastosowałeś taki sposób pomiaru jaki jest? Bo równie dobrze można było zrobić czujnik nieobecności korka wlewu.
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Drodzy koledzy. Zatankowałem golfa pod korek i problem przestał występować ,auto już nie gaśnie po odpaleniu. O czym to może świadczyć? To świadczy, że miałeś za mało paliwa i zasysał powietrze. Domyślam się że masz gaz, więc to standardowy problem z pompką paliwa. Standardowo na LPG uszkadza się pompka, a nie zasysa paliwo. I to tylko i wyłącznie...
Witam może ktoś kumaty się wypowiedzieć czy pompa wysokiego tak ma działać bo tak to w moim aucie wygląda moje pytanie czy siada pompa czy któryś czujnik na listwie, dodam ze w lecie przy maksymalnym obciążeniu ( korek klima na max) auto lubiło szarpnąć i zgasnąć objawy jak by odcinało paliwo, niżej link z filmikiem z OP- coma https://www.youtube.com/watch?time_conti...
Tak jak ktoś wcześniej wspominał, jeśli już przewody i świece wymienione na nowe, to coś mi się wydaje, że tutaj rozdzielacz z cewką, może już niedomagać lub czujnik wału. Ewentualnie paliwo. Te podciśnienie w zbiorniku możesz spr. odkręcając korek wlewu i przejechać się z niedomkniętym, nie wnikając w zawór z węglem. Nie widzę z tym problemu, a jedną...
No chyba, że to jest sprawka kompletnie debilnego komputerowego systemu zarządzania poziomem paliwa koncernu Renault. Miałem tak w starym Twingo 2001 ale podejrzewam, że to dotyczy wszystkich modeli. To jest jakiś absurd - pomimo że komputer otrzymuje realne informacje z czujnika paliwa, to i tak stosuje jakieś preinstalowane algorytmy i pokazuje czasem...
Przyczyną był brak paliwa, a co lepsze to wskaźnik paliwa pokazywał normalnie że jest jeszcze paliwo i kontrolka rezerwy sie nie swieciła, i teraz gdzie moze lezec przyczyna, czy w desce rozdzielczej czy w czujniku który jest w baku?? Dodam że próbując zewrzec te przewody które dochodzą do baku to działa jedynie podnoszenie sie wskazówki wlewu paliwa,...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Zbiornik wyjęty po raz drugi. Przed wyjęciem i spuszczeniem paliwa zmierzona rezystancja czujnika 24,4 oma. Po ustawieniu na stole mniej więcej jak w samochodzie, zalaniem paliwa spuszczonego z baku oporność taka sama. Postanowiłem dokładnie zmierzyć ilość spuszczonego paliwa( wcześniej auto zalane po korek). I tu szczękę musiałem zbierać z podłogi....
witam.wybrałem się golfem w pierwszą długą trasę, zalany był do pełna przed samym wyjazdem, prawie pod korek, łącznie z tym "pojemnikiem" na paliwo (to zabezpieczenie przed rozszerzaniem się) wskaźnik poziomu paliwa nie doszedł do końca. brakowało 1/5 do końca. niestety na autostradzie gdy miałem według wskaźnika 1/3 zbiornika samochód zgasł z powodu...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Ten na dole po lewej jest od kąta ten u góry od dawki(jak padnie auto w ogóle nie jedzie). A przesuwanie tym czujnikiem obrotów sprawdź po odkręceniu pokrywki od tłoczka i wyjęciu tego korka bo jeśli ona jest pełna paliwa to się to ciężko przesuwa.(paliwo spręża)
Witajcie mam problem z Corsą C 1.2 Z12XE Zaświeca sie cheek adaptacja lambda sprawdziłem parametry korekcja długoterminowa 24 czyli za ubogo sprawdziłem przepływke pracuje, na wolnych 1,3v cisnienie utrzymuje w granicach 4bar cały czas nawet podczas jazdy i pełnego obciazenia. czujniki temp pokazują normalnie sonda pracuje ma momety ze jest bardzo przymulony...
Robiłeś test zegarów? Od tego przydało by się zacząć. Wskaźnik paliwa szaleje a czy rezerwa normalnie się pali? Sprawdzałeś 4 pinowy czujnik na zimnym i ciepłym silniku? Czy ona rośnie w stosunku do tego co było na zimnym? I jak jest w korkach? Czy dochodzi do 110-120? Ja mam zegary Jaeger ale te poliftowe. Latała mi temperatura ale to wina była czujnika...
Morze być zużyty zawór nadmiarowy przy pompach UPEC taka kostka przykręcona na dwie śruby jest blisko pompy 1-go cylindra na kadłubie pomp trzeba go wymienić . Sprawdź jakie ciśnienie paliwa daje pompka zasilająca na wolnych obrotach powinno być około 2,5 bar a przy wysokich około 5 bar. Albo przy przy pomiarach ewentualnie odpalaniu niech ktoś ściśnie...
Na pompie paliwa jest zamontowany czujnik paliwa i termistor ( po zmostkowaniu przewodów termistora kontrolka zapala się) Termistor nagrzewa się porzez prąd płynący przez żarówkę rezerwy, gdy jest zanurzony w paliwie ma dużą rezystancję (jest chłodzony), gdy paliwo opadnie rezystancja maleje i żarówka świeci. Można również zatankować pod korek i znając...
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Witajcie. Pajero 2015 rok, silnik 3.2 DID. Nagle zaczęło tracić moc. Na 1. Biegu jest jako tako ok, 2 i powyżej przy zwiększeniu obciążenia zaczyna mulić. Co do tej pory zrobiłem : - błędów brak - parametry wszystkie OK - droznosc układu paliwowego OK - korek wlewu paliwa OK Jedyne, co nie gra to w momencie mulenia ciśnienie na listwie spada drastycznie...
Fiar Panda 1993. Silnik 1242cc FIRE SPI IAW 6F. Lpg Landirenzo LC01. (2generacja). Przebieg 116tys. Pięknie, równiutko, wręcz aksamitnie pracuje na obu paliwach. Wszystko sprawne elektronicznie. Od jakiegoś czasu przy odpaleniu na zimno puszcza taki oto dymek. Po kilku chwilach przechodzi. Dymek jest dość śmierdzący. Na ciepło nie występuje. Ma moc....
Obydwa zbiorniki paliwa mają czujnik poziomu.Obydwa czujniki wysyłają sygnał o poziomie paliwa w zbiornikach do pompy wyrównującej.Są dwa zbiorniki: główny i dodatkowy.Pompka jest przy zbiorniku dodatkowym , ale przetłacza tylko paliwo z tego dodatkowego do głównego. Układ elektroniczny w pompce porównuje sygnały z obydwu czujników poziomu. Pierwszy...
To co pokazałeś czerwoną strzałką to spust wody. Spuszcza się kiedy odkręcisz ten pierścień po prawej stronie tej strzałki. To jest korek, a czasami zamiast niego jest czujnik obecności wody w filtrze. Na końcu korka jest oring więc, albo on puszcza albo korek jest pęknięty. Spróbuję znaleźć w swoich materiałach i pokazać jak to wygląda. A odpowietrza...
W moim silniku 12NV czyli 1.2 gażnikowym strasznie paliwo wciąga w korkach - 9,6 normalka. Jak jeździłem do pracy bardzo wcześnie tak, że nie stałem w żadnych korkach, to osiągnąłem przy tych samych nastawach 7.03 l/100 - w 100% miasto.
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki silnika nowe, -filtr paliwa i powietrza wymienione,...
Może się robić podciśnienie w zbiorniku paliwa (odkręć korek i pojeździj) może czujnik na wale,filter paliwa, pompa paliwa itp. Nic narazie nie sprawdziłeś, to jak wróżenie z fusów.
Witam, mam espero 2.0 silnik. Samochód jeździł przez ostatnie 2 lata tylko na gazie. Teraz chce zrobić żeby chodził na benzynie. Po wymianie pompy paliwa i filtra i przewodów espero raz pali a raz nie. Jak załapie to działa bardzo dobrze i idzie jak "burza" Czasem jest tak jak by paliwo mu nie dochodziło i na wolnych obrotach chodzi ale jak doda się...
Witam, Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1 Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić. Poniżej zrzut z Op-com : Napięcie akumulatora,14.5 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik...
Pod korkiem czysto.Plyny ok uszczelka pod glowica ok.spaliny nie śmierdzą paliwem oleju nie bierze nic .Jak temperatura spadnie to działa wszystko ok.Na gorącym silniku odpala ale trzeba ldodaću gaz Normalnie przekrecam kluczyk i odpala Bez gazu.Rece opadają mi już Odepnij czujnik temperatury płynu.
Błędy , wskazują na uszkodzony czujnik wałka rozrządu, lub instalacje elektryczną . Ze zdjęć można wywnioskować : Czysty wlew korka - normalne przy tym przebiegu . Nadmiar oleju - 2 przyczyny , albo przelany olej podczas zmiany , albo wtryskiwacze leją i paliwo przedostaje się do oleju . Możesz upuścić olej do odpowiedniego stanu i zaobserwować czy...
Immobilizer w euro 3 nie dopuści do odpalenia, a po odpaleniu już nie potrzebuje immobilisera do dalszej pracy. Masz prawdopodobnie problem z układem paliwowym.Sprawdź zbiornik paliwa, czy przypadkiem nie robi się podciśnienie (odpowietrznik).Po zgaśnięciu, po parunastu minutach ciśnienie wyrównuje się z atmosferycznym i dalej ciągnie paliwo.Łatwo sprawdzić-zdejmij...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania (paliwo w oleju), pewnie pierścienie tłokowe mają dość. Dwa, kiedy silnik gorący, to chłodnica też? Skoro: wymieniłem czujnik temp. oraz termostat Dodatkowo nie można odkręcić korka od zbiorniczka, jest tak zassany. Łukasz. :) to jak nalałeś płynu i jak odpowietrzyłeś? Poza tym spalanie 10L/100km, jak to rozumieć...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Paliwo zwykle z Orlenu. Jak się mocno zagrzał to tak jakby lekko osłabł i musiałem mu dać ciut więcej gazu. No i zaczął głośniej pracować , lekkie stuki w okolicy głowic i zaworów , smarowanie TAB było dobre ,. Gasi i zapala normalnie , żadnych lewych obrotów. Czujnika temperatury nie mam , nigdy nie było z tym problemu aż do wiosny. Tak mnie teraz...
Czujniki temperatury chłodziwa są 3 - włącznik kontrolki/czujnik wskaźnika na desce (zależnie od wersji), czujnik dla ECU, włącznik wentylatora chłodnicy. Dodatkowo od instalacji LPG powinien być czujnik temperatury reduktora (ale to już zależy od instalacji). z obserwacji dziejie sie to inaczej a mianowicie raczej ta benzyna jest jednoczescie zasysana...
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub polska)
Do którego warsztatu jak co jeden to lepszy? Napisz co opisuje niejasno to zobrazuje to dokładniej, co do doctora to wlałem ostrożnie x2 a nie x4 i już jest zmiana (na gorsze). Paliwo tankuję zawsze na BP, a smarowanie jest bo po odkręceniu korka widać bryzgający olej, silnik nie (kopci). Stuki - ten głośny jest na pewno zaworów, tak jakby czujnik spalania...
Witam! Taki problem....jak korek wkręcony to w lexi stan "obecny" ale wtedy usterka sygnał czujnika korka zbiornika paliwa.....jak wykręcę to usterka przemijająca i błąd można skasować..... oczywiście nie można wykasować/wpisać dolanie dodatku.... cały czas błąd "sygnał minimalnego poziomu" Jakieś sugestie.... I jeszcze taka ciekawostka....jak rozepnę...
Spalanie będzie większe ( szczególnie przy jeździe po mieście i częstym staniu w korkach ) a to z prostej przyczyny. Jak jest więcej powietrza, sonda lambda wykrywa ubogą mieszankę i komputer zwiększa dawkę paliwa żeby doprowadzić do lambda = 1. A to skutkuje większym apetytem na paliwo. Pozdro
tylko zwroc uwage a to, cz to jest podcisnienie, czy nadcisnienie.latwo pomylic.Dym z papierosa przystawiony do korka przy odkrecaniu weryfikuje sprawe.Podcisnienie oznacza zatkaná rurke odpowietrzenia baku ( w zespole czujnika poziomu) Male nadcisnienie jest ok.ta rurka odpowietrzajáca wychodzi z zespolu czujnika poziomu paliwa, gdzie ma zaworek jednokierunkowy,...
Decybel91 prawdopodobnie masz rację . Pożyczyłem dzisiaj tester diagnostyczny i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy. Na drugim i trzecim cylindrze korekta wynosiła około 2,6-2,8. Dużo nie myśląc zakupiłem preparat do czyszczenia układu paliwowego liquid Molly tak akurat się zdarzyło, że miałem dzisiaj wyjazd 200 km . Pomyślałem, że pojadę peugeotem najwyżej...
A dzwoni ona przy jednostajnej jeździe. Błedów brak, ale zaskakująca jest jedna rzecz-jakkolwiek sterownik odbiera puls spalania stukowego ( na ekranie Techa widać że zlicza pulsy) to nie robi korekcji tylko i wyłacznie w 4 cylindrze. Zrobiłem test migawkowy, przeglądnąłem 250 klatek, klatka po klatce, i wszędzie było opóznienie zapłonu w cylindrach...
Czujnik temperatury trzeba wymienić na oryginalny. Jeżeli tam siedzi Chińczyk to on robi te anomalia. Sprawdź także korekty paliwowe, czy nie dostaje się do układu dolotowego lewe powietrze, najlepiej dymem.
pompa hydro jest na prawym przednim nadkolu a buczenie z okolic zbiornika z paliwem (tył środek), pompa hydro też czasami się na krótko włacza, ale to jest inny dźwięk i z innego miejsca. Pompka dodatku zawsze włacza się na ok. 30s, mam nadzieję, że nie wypompuje mi całego eolysu ze zbiornika. Wczoraj zostawiłem auto u elektryka i zobaczymy co zdziała....
Cześć, posiadam taki problem, że nie mogę rozwiązać problemu bogatej mieszanki. Próbowałem chyba wszystkiego, oprócz wtrysków. Tutaj moje zapytanie: czy ktoś się spotkał z czymś takim? Auto rocznik 2002 na niskich obrotach, ale podczas ruszania trochę trzęsie. Muszę mu dać więcej obrotów. Obroty jałowe perfect, ale jak chcę utrzymać obroty na biegu...
Świece bo ma defekt świec, SWIRL bo przeładowuje turbo, DPF bo ma defekt korka zbiornika, DPF się nie wypala bo ma defekty świec, turbo i być może uszkodzony czujnik korka, co należy sprawdzić. Wszystkie C5 z 2,2 HDi jakie widziałem miały DPF, chyba nawet innych nie produkowano. A skoro klient zamiast jechać na warsztat próbuje naprawiać auto za pomocą...
Poszukaj jakiegoś czujnika ze starego żuka. Wkręcało się korek z pływakiem. Jak paliwa było poniżej jakiegoś poziomu, to zwierał do masy i zapalała się żarówka od niskiego poziomu paliwa. Ewentualnie przerób z jakiegoś auta co ma taki korek w zbiorniku z płynem hamulcowym. Kwestia doboru głębokości. Jaki traktorek?
U mnie w szkole na stanowisku pompa paliwowa była zamontowana w metalowej bańce-nie pamiętam po czym. Na początku wycięty otwór o średnicy pompy i dorobiona uszczelka gumowa żeby wrazie paliwo sie nie wylało. W bańce był też oryginalny otwór z korkiem więc jest jak napełnić. U nas pracuje to na stanowisku pokazowym silnika benzynowego - chyba od Forda...
W tych modelach nie ma lampki oleju przy niewłaściwym ciśnieniu oleju powinien pojawiać się komunikat oil faull i tak dalej,czujnik oleju jest wkrecony. U mnie pojawia się komunikat servis stop ale najbardziej mine nurtuje te pierwsze pytania które zadałem to o paliwie katalizatorze korektach paliwowych Dodano po 12 https://obrazki.elektroda.pl/2646996900_...
Witam, Pacjent Fiat Fiorino 1.3 D Multijet (225BXD1A, 225BXB1A, 225BXB11) 75KM, 55kW, przebieg 180 tysięcy Dymi z rury wydechowej z lekkim kolorem niebieskawym na wolnych. Kiedy Występuje ? Po rozgrzaniu silnika do osiągnięcia temperatury pracy działa prawidłowo - nie dymi. Jak już osiągnie temperaturę pracy na wolnych obrotach ( jazda w korkach ) zaczyna...
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
Diagnostyka wykazała dwa błędy - coś z czujnikiem wału i bardzo wysoką temperaturę paliwa (około 90 st. C po jeździe, około 70 km i chwili stania w warsztacie). Mechanik sugerował, że błędy czujnika wału niekoniecznie oznaczają jego uszkodzenie (brak falowania obrotów, auto bez problemu wchodzi na wysokie obroty - około 5 tys.), ale prawdopodobnie uszkodzony...
Witam państwa. Mam następujący problem w moim aucie. Podczas jazdy przy obrotach ok 3070/min wskakuje auto w tryb awaryjny. Przy spokojnej jeździe auto jedzie normalnie. Dopiero przy depnięciu mu gazu w czasie jazdy auto wskakuje w tryb awaryjny. Po podłączeniu komputera do auta wyskoczył błąd. Pierwszy błąd był przy 3076obr/min P0088, drugi dokładnie...
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu . Sprawdzę to, muszę po odpaleniu (w piątek auto będzie po 2 dniach stania więc idealnie) zerknąć na przewody paliwowe czy nie ma w nich potwietrza. Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Też posiadam Qubo 1,4 benzyna 8V z Tartarini, silnik PSA, niedawno wymieniałem reduktor na STAG AC r02, bo oryginał miał już przejechane 120tys i przeciekał, nie chciałem regenerować. Też mi szarpał na zimnym, nawet wyskoczył check engine. U mnie zrobiłem tak - regulacja luzów zaworowych( co 20-30tys ) - śruby, wymiana świec na irydowe do gazu(30tys),...
Hmmm, Z filmu, gdzie jest regulator ciśnienia paliwa wynika ze w czasie normalnej pracy jest duże wysterowanie zaworu (bo w miare duzy prad) potem spada, nawet sluchac, ze silnik zaczyna inaczej pracować (tak twardo) ..czyli wg mnie (a może koledzy to potwierdza) wzrasta znacząco ciśnienie na listwie i dlatego sterownik odcina sterownia. Tak sie zastanawiam,...
Jak dolać płyn do zbiornika Fap peugeot Boxer 2018 r 2 l diesel?(w jakim miejscu w zbiorniku znajduje się miejsce do którego dolewa sie płyn ) Witaj na forum elektroda.pl! W przypadku Peugeota Boxera z 2018 roku z silnikiem diesla 2.0 i systemem oczyszczania spalin zastosowano technologię FAP (Filtration à Particules) lub DPF (Diesel Particulate Filter),...
Piąty wtrysk ? W tym silniku, komputer zwiększa dawkę na wtryskach przy wypalaniu, podejrzewanym, że wtryski leją ale z tego co widać korekcję są w porządku.. Filtr paliwa niedawno zmieniony, paliwo też z pewnego źródła Dodano po 4 Dzisiaj wypalanie było po 130 km, zauważyłem że przy wypalaniu korekcję na wtryskach robią się z kosmosu, wtedy auto zaczyna...
Witam. Autko VW BORA 1.6 105KM AZD Mam problem z ciężkim rozruchem silnika głównie gdy jest zimny. W aucie mam instalację LPG,lecz fizycznie jest ona odłączona. Od ponad roku. Został tylko sterownik LPG marki KING z racji tego ze po jego odłączeniu auto wogole nie chce odpalić,do komputera dochodzą dwie wtyczki. Co do układu paliwowego to wymieniona...
Witaj. W tym wypadku p[owodów może by wiele, zależy jeszcze wszystko od tego, jakie są dodatkowe objawy. bo np. możesz miec uszkodzona minimalnie uszczelkę pod głowicą, i jak jest zimno to za nic nie bedzie chciało zapalic - sprawdzic to możesz na zapalonym silniku - odkręc korek zbioniczka wyrównawczego i zobacz czy nigdzie nie lecą pęcherzyki powietrza....
Panowie, bo ja czegoś tu nie kapuję.... AFM sygnał 0-5V MAF 0-12V a koledzy wyżej piszą, że podłączyli bezpośrednio, bez zmiany tych sygnałów do Motronica? Może ktoś to wyjaśnić jakim cudem? Druga sprawa czy rzeczywiście czujnik temperatury powietrza jest potrzebny? Czy Motronic ma możliwość jakiejkolwiek korekcji mieszanki paliwowo-powietrznej? Przecież...
masz uszkodzony czujnik ciśnienia gazu (nie działa n.d.) albo oderwał się kablelek albo uszkodzony . Niepotrzebnie grzebiesz we wzbogazeniach a i mapy to nie są do losowego, na oślep pogrzebania. Po naprawie wskazania ciśnienia , należy przeprowadzić autokalibrację i zależnie od jej wyników podejmowac dalsze kroki. W tym stanie nic się nie da zrobić,...
Wczoraj zajrzałem jeszcze raz do uszczelki rezonatora i nie sądzę że powoduje ona zasysanie lewego powietrza. Zauważyłem że czujnik przepływomierza nie jest jakby ustawiony w kierunku przepływu. Obróciłem go otworami do przepływu powietrza. Podłączyłem też interfejs i sprawdziłem temperaturę i otwarcie przepustnicy na dystansie 80 km. Temperatura 89-91...
Niestety jak to ujął kiedyś Jzaak Newton, każda akcja budzi reakcję. Sam to stwierdziłeś, przyznając że umiesz podrabiać plomby. Na każde zabezpieczenie można wymyślić obejście. Zwolnisz jednego za paliwo, reszta już będzie wiedziała, że węszysz. Jedyne co osiągniesz to demonstrację braku zaufania do swoich pracowników. Przewieź się każdym autem przelitrażuj,...
2 dni tak kręcę aż rozrusznik nie wyrabia ;) Dodano po 1 a może być tak że źle pompa ustawiona ? hmmm ale w sumie jak odkręcę śrubę od powrotu na pompie to wali równo Dodano po 53 no więc tam idą 2 czujniki jeden of góry 1 kabelek ,a drugi ma 2 kable i jest obcięty na dole to może być przerzyna ? Dodano po 37 do tego na dole brakuje kabli żeby gdzieś...
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Teraz wkleję tekst z www.obd2.pl z podpisem autora. Jest to istotny tekst, który warto przeczytać zanim rozpoczniemy regulacje sterownika lpg. Ten tekst pozbawia nas złudzeń, co do tego, że możliwa jest w ogóle szybka jednorazowa operacja wgrania mapy lpg, oczym często mówią instalatorzy. Oni nie jeżdżą naszym samochodem. Pierwszy szybki wniosek, to...
Po remoncie chodził normalnie ale przez 30min i potem zaczely się problemy To nie będzie raczej wina czujnika położenia wału. W ogóle wziąłeś się trochę od "d*py" strony. Ale od początku: Czujnik położenia wału wywali błąd, jeśli silnik nie zapali po pewnym czasie kręcenia - w niektórych VAG to normalne. Następnie, wspomniałeś o diagnostyce - sprawdzałeś...
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
podepnę się pod temat: Pacjent to Seicento 1.1 MPI - gaz sekwencyjny przejechane na nim może z 6000 km - nowe świece, nowe oryginalne kable zakładane przy gazie jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak poziom paliwa był około 1/4...po dotankowywaniu do połowy problem ustępował...po kilku razach problem pojawiał się już...
Od początku, bo i tak pisałem komentarz dla warsztatu. Sytuacja standardowa. Żona dzwoni że auto stanęło (A klasa w168 1.7cdi 1999r), więc jadę na miejsce i holuję do garażu. Dzwonię do warsztatu czy mogę oddać auto do naprawy, a na odpowiedz " Tak, zapraszamy" holuje je na miejsce ( jest poniedziałek). Oddaje kluczyki i podaję numer kontaktowy, oraz...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Mam go!! Ograniczenie obrotów powoduje błąd P0087 Kod: P0087 - Ciśnienie w szynie paliwowej/układzie zbyt niskie Dodatkowe symptomy usterki: - Błąd porównania sygnału Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module)....
Witam, dziś moja Żona pojechała na studia bez problemu, natomiast wracając stała w korku i zaczęły się problemy ( temp. ok 8 stopni oraz od momentu uruchomienia auta przejechała 6km póżniej nastąpiła awaria) : -zaczął gasnąć próbując odpalić auto samochód długo musiał być kręcony na rozruszniku tj. nie chciał odpalić od razu - po odpaleniu w korku ujechała...
witam Dziękuję kangurek123 za super szybką odpowiedz (30min. chyba przez telefon byśmy tego szybciej nie załatwili). Od razu pobiegłem upuścić trochę tego paliwa z powrotu pompy (jakieś 0.5L nie wiem czy nie za mało?) przyłożyłem dosyć silny magnes i na szczęście nic nie zauważyłem.Z radości jeszcze nie skaczę gdyż wizja zapłacenia około 5000 zł za...
No trochę rozwiń ten temat i sory że nie napisałem co wymieniłem więc: -Sonda lambda -czujnik temperatury -komputer był podmieniany -Map sensor nowy -kable WN -Świece -Palec -Silnik krokowy Wymieniana również była pompa paliwa z pół roku temu ale teraz mnie ona zastanawia bo już od jakiegoś czasu dość długo zacina mi się pływak i czy pompa mi się czasem...
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
EGT - Exhaust gas temperature - temperatura spalin i tu najistotniejsza jest ta w komorze spalania Opiszemy po krótce fuel trim w "nowych" autach czyli jak komputer dawkuje i jak się uczy nowej dawki. Niestety co producent auta to przyuczanie jak i kasowanie adaptacji oraz interpretacja korekt jest inna lecz tu podam ogólne zasady by nakreślić temat....
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Ok sprawdzę i dam znać Dodano po 4 Napięcie na wtyczkach jest dodatkowo wykręciłem czujnik regulacji ciśnienia przeczyścilem go po ponownym przykręceniu i odpowietrzeniu układu paliwowego błąd się nie pokazał ale praca silnika w dalszym ciągu jest nie równa....a co jeszcze zauważyłem że korekcję wtrysków są rozbieżne i pozostaję demontaż i sprawdzenie...
wody w filtrze paliwa. Olej jest, filtr paliwa wyczyszczony Wodę trzeba spuścić,odkręcając korek od spodu filtra w sumie to powinno być w instrukcji jak to zrobić kontrolka oleju - sprawdź czujnik oleju
Dziękuję za zainteresowanie tematem, załączę może to co udało mi się sprawdzić: Z1S2: TID 01 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę ubogą Test:0.605 V TID 02 - Próg decyzyjny przełączania na mieszankę bogatą Test:0.605 V TID 03 - Napięcie dolne do obliczenia czasu przełączania B/D TID 04 - Napięcie górne do obliczenia czasu przełączania B/D TID...
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
korek paliwo czujnik korek paliwo citroen czujnik korek
rezystor hamowania falownika smart sterownik adapter kasety schemat
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Chiński skuter 4T 80 cm³ dusi się na zimnym silniku Mercedes A168 - Kod błędu B1000: Diagnoza i Rozwiązania