Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Mam pytanie, gdzie się wlewa olej do pompy paliwa? ( przez korek kontrolny?), bo mi też chlapie i ktoś mi doradził żebym upuścił trochę ale jak zacząłem popuszczać korek spustowy to mi spadł i wszystko się wylało.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Po odkręceniu korka nie spływa?
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Prawdopodobnie jest to odpływ z wnęki na korek paliwa. Najprościej będzie to zbadać fizycznie dmuchając w króciec.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Witam, Trochę już minęło, ale mam identyczny problem. Ten sam silnik i również zaczęło się gdy zalałem paliwo pod korek. Jaka była przyczyna awarii?
Wyczyść dokładnie ten czarny "korek" gumowy i sprawdź, czy nie jest on uszkodzony i czy wychodzące z niego wężyki paliwowe nie są luźne. W przypadku luźnych wężyków spróbuj je nieco wyciągnąć lub wcisnąć do lekkiego oporu. Wężyki oryginalne powinny mieć zgrubienia, które prawidłowo wciśnięte w ten korek powinny uszczelniać zbiornik paliwa.
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Podciśnienia nie powinno być w zbiorniku, silnik nie będzie wtedy pobierał paliwa. Próbowałeś po tym jak pilarka zgaśnie i nie odpala odkręcić i zakręcić korek paliwa i spróbować wtedy odpalić? Co do tego że odpala na kilka sekund przyczyn może być wiele.
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
Odkręciłem na próbę korek od paliwa, bez zmian. Zbiornik jest mokry od paliwa przy tej uszczelce od wężyków. Jak wypalała do końca paliwo, to zaczęła wchodzić na wysokie obroty jak przed awarią, więc to chyba kwestia powietrza.
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
paliwo po korek zatankowane , nigdy nie dopuszczam do zapalenia rezerwy , jak sprawdzić swiece mozna podać bezpośrednio +12V po zdemontowaniu jej ?
Czyli tu chodzi o bardzo powoli przeplywajace paliwo przez kranik przy zbiorniku lub jakis filtr paliwa po drodze albo jeszcze 1 mozliwosc - 'przytkany' rdza lub paprochami korek paliwa w zbiorniku, przez co jak paliwo z niego wyplywa - to podcisnienie nie pozwala na wiekszy przeplyw do gaznika / ewidentnie cos po drodze od zbiornika - do gaznika jest...
Udało się rozebrać korek? Mam podobną sytuację. Może poratujesz dobrą radą?
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Króciec musi ogólnie być szczelny,dobrze siedzieć na cylindrze i na gaźniku. To normalne że wybije paliwo jak korek zakrecisz od baku,jak go trochę popuscisz to przestanie.
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
Próbowałeś z odkęconym korkiem ? Paliwo nie dochodzi, gaźnik do przeczyszczenia, potem zobaczymy.
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Robiłem to kiedyś ale nie pamiętam dokładnie wiem tylko że trzeba trochę pokombinować ale nawet jak już rozbierzesz to i tak nie ma części
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
No bo tam zwykła guma nie powinna być stosowana. Jedynie paliwo-odporna albo korek.
Korek paliwa likwiduje podciśnienie a ciśnienie jest spuszczane przez zawór na przewodzie opowietrzaiącym (ten mój niby filterek).Podobne tematy; http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... i http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?... czyli albo pomyłka przy montarzu albo samo sie zrobiło.]Link[/tex]
moim zdaniem paliwo przymarzło:D woda w bezynie w taki mroz. . przepchaj węże sprezarką od zbiornika. bądz otworz wlot na bezyne... korek moze zamarz nie odbił i zrobiło sie pocisnienie krure nie puszcza paliw jak powinno. pzdr
Witam, sprawdz - czy przypadkiem w korku na zbiorniku nie ma wody, bo moze na tyle zatykac odpowietrzenie zbiornika - ze w baku robi sie 'podcisnienie' i benzyna nie moze wyplynac przez wezyk paliwowy..? Jesli motocykl stoi na zewnatrz - to dobrze jest czasem wlasnie 'przedmuchac' korek paliwa, bo jak zbierze sie w nim woda, to powstaje rdza wewnatrz...
Witam. Odpala tylko na samostart? A daj mu "kielicha". Ewidentnie coś z paliwem. Sprawdź czy korek w zbiorniku jest drożny. Ściągacz daj dorobić, czasami się trafiały w sprzedaży, ale dawno nie widziałem w ogłoszeniach.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Witam, bardziej juz te objawy moglyby wskazywac - na 'przytkany korek / odpowietrzenie' w zbiorniku paliwa Ten temat też już wcześniej sprawdzony.. jeździłem nawet bez korka. Paliwo ogólnie leci niezłym ciórem. :]
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Dziś była o 7-mej 10:30, czyli od około 3,5 godziny powinien pracować. A tu nic, paliwo wczoraj wieczorem zalałem "pod korek". Nic nie ubyło, żadnych błędów.
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
Ja Ci dałem namiar, zadzwoń i zapytaj czy taki mają. Może będą wiedzieli kto ma. Wiesz - koniec języka za przewodnika.
Co do elektryka to gościu był u mnie jakiś czas temu jak miałem awarię i za klika godzin pracy brał 150zł/h A Ty myslałeś że przyjedzie do Ciebie za 50 zł i flaszkę ? Policz sobie zusy, paliwo, nierzadko płatny parking itd. Czasy załatwiania za flaszkę dawno się skończyły, dzisiaj niczym dziwnym nie jest że jak elektryk przyjeżdza na awarię to za to...
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Wlew mam pod siedzeniem, ale co z tego jak wystarczy odłączyć wężyk i paliwo leci;/ Nie ma jak tego ukryć zablokować postaram się podesłać w najbliższym czasie zdjęcia. (at)edit http://obrazki.elektroda.pl/4092860400_1... zdjecie znaleziona na internecie jak się przyybliży to widać wężyk i nie widzę niestety możliwości zabezpieczenia...
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
Witam!Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy.Może filtr paliwa nie puszcza paliwa.Odkręć korek z dołu filtru paliwa i zobacz czy leci paliwo.Zakręć korek i póżniej odpal.
Dzięki za szybką poradę - jutro przetestuję. Kierowca popuści korek paliwa. A po powrocie przyjrzę się osobiście jak to dokładnie jest połączone, bo na warsztat nie ma co liczyć w dzisiejszych czasach. Zrobią wszystko tak, żebyś wrócił do nich i ponownie będą musieli się parę roboczo-godzin głowić i "naprawiać".
paliwo kradną nie tylko odkręcając korek Poszukaj w Google informacji o bezinwazyjnym systemie: "Alarm antykradzieżowy zbiornika paliwa ALA-01" lub "Alarm antykradzieżowy na zbiorniki paliwa TIR"
Iskra jest??? Paliwo dochodzi do cylindra (mokra świeca)?? Jak jest iskra a świeca sucha przez świece nalej trochę benzyny(korek od wody mineralnej) i zobacz czy warknie. To na początek.
Ciśnienie powstaje z powodu wzrostu temperatury. Jeżeli wycieka paliwo to masz do wymiany uszczelkę korka. W starszej wersji korki miały nacięcie do dokręcania wkrętakiem i po pewnym czasie w miejscu tym robiła się dziurka.
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Witam. Mam kosiarkę do trawy Stiga 43s turbo z silnikiem Briggs&Stratton 5 PH 8 letnią. Ostatnio po uruchomieniu, chodzi równo przez dwie minuty, po czym zaczyna się dławić i wyrzuca paliwo przez korek wlewu paliwa. Czy to wina gaźnika? Jaka może być przyczyna wyrzucania paliwa? Proszę o pomoc.
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
U mnie kosa pracuje niby ok, ale z każdym dodaniem gazu takie ciśnienie panuje w zbiorniku, że ostro sika paliwem przez odpowietrznik w korku zbiornika, co to może być?
W Twoim przypadku błąd P0641 może być przyczyną różnych usterek związanych z paliwem lub dozowaniem dodatku do paliwa. W pierwszej kolejności sprawdź korek paliwa czy nie jest pęknięty, jeśli jest sprawny to jest potrzebna dokładna diagnoza układów zasilania paliwem i dodatku do paliwa. Następnie sprawdzenie napięć referencyjnych w sterowniku. Jeżeli...
Wyreguluj gaźnik na ciepłym silniku i zrób tak jak napisał kolega wyżej. Jak obroty zaczną falować odkręć korek baku paliwa, jeśli silnik dalej nie będzie równo pracował pozostaje regulacja gaźnika.
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Rozwiązanie mojego problemu było banalne wystarczyło poluzować korek wlewu paliwa, robiło się podciśnienie i paliwo nie dochodziło.
czy wtrysk na 100% pracuje???? zdejmij osłonę nad przepustnicą tak abyś mógł wlać tam trochę paliwa,zrób w korku od butelki dziurkę ,w butelkę wlej paliwa,zakręć korek i próbuj wlewać paliwo na przepustnice a w między czasie niech ktoś odpala auto,jeśli odpali to oznacza że wtrysk nie pracuje,musisz sprawdzić sterowanie wtryskiem,czy w ogóle jest.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Serdecznie dziękuję za rozjaśnienie sytuacji! Zdam relacje wieczorem, zacznę od filtra. Paliwo w baku pełne pod korek. Jak nie pomoże to jutro pod kompa i sprawdzenie napięcia.
W korku zbiornika na paliwo nie było zatyczki, była ona za to w samym zbiorniku na paliwo. Więc wsadziłem tą zatyczkę w korek i po krzyku. Zastanawiam się tylko czy dobrze ja umieściłem? Niżej rysunek obrazujący temat a dokładnie to duże to korek od pojemnika paliwa a małe to zatyczka korka która była w zbiorniku. Żółty i czerwony to po prostu pełne...
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Chłopaki, a jak myślicie? Przeczytajcie temat, to auto to taki następca golfa wśród młodzieży, idąc dalej tym tokiem myślenia, uważacie że zalał go pod korek i wyjechał paliwo do rezerwy i na tej podstawie obliczył spalanie? Podobno ma go od kilku dni...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Albo zaworek się zawiesza ,może być nieszczelność na przewodach jak również może odpowietrzanie zbiornika nie działa i podciśnienie cofa paliwo do zbiornika - rozszczelnij korek wlewu paliwa( miałem taki przypadek kiedyś).
witam, mam dokładnie ten sam silnik i identyczny problem, po rozgrzaniu tzn 15 ostrej jazdy zaczyna przerywać i gaśnie, ale odkryłem że gdy odkręcę korek od paliwa i popcham paliwo ustami, silnik zapala pracuje normalnie, robie pare kółek = 2-3min jazdy i gaśnie i tak w kółko, przyczyny też nie znam a tak wogle to jaka ma być swieca? Dodano po 12 zapomniałem...
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Cześć. mamy Vectrę C z sinikiem 1,8 , w której zapala się check i występuje błąd P0170(12) i okresowo błąd wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Jadąc na dwójce na wolnych obrotach opcom pokazuje masę powietrza 9kg/h i korekty częściową -38, a pełnego obciążenia -45. Załączam plik excela z prośbą, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem i podpowiedziec, gdzie...
Witam. Problem ma się następująco. Znajomy jechał skuterem, który według niego zaczął mulic i zgasł. Później, odpalił jeszcze na chwile i już więcej nie odpalił. Było to jeszcze przed zima. Gaźnik wyczyszczony, świeca dobra (sprawdzane na kilku), filtr ok (stożek), dostaje paliwo. Dodam ze jest w nim założony cylinder 70 który sam zakładałem, odpalał...
Dziękuję za odpowiedź kolego Gerri :) Odpowietrzniki przedmuchiwałem osobiście. Zamarznięta woda odpada, samochód zatankowany na hali w sobotę, do wtorku stał w temperaturze ok. +10 stopni. Stawiam na nadciśnienie z prostego powodu. Lewy zbiornik zasysa paliwo do silnika. Zbiorniki nie zostały zatankowane do pełna, było ok. 350 litrów w każdym. Po 30km...
a może podpiąć pod czujnik poziomu paliwa urządzenie,które będzie miało ustawioną jakąś wartość oporu.Wiadomo gdy paliwo będzie ubywało, zmieni się wartość i załączy syrenę. Jak nie korek to może uda się zachować paliwo...
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Ucieka paliwo z webasto.Odkręć korek w zbiorniku i spróbuj:)
Jezdzilem nawet z otwartym korkiem paliwo normalnie idzie , silnik po remoncie nie czuc oporu jakiegos od razu po tym jak zgasnie , cewka nowa od 125cc , moduł nowy , regulator tez nowy choc to chyba nie ma znaczenia , myślałem ze moze iskrownik już dokonał żywota ?
Jeszcze jeden objaw jak chwile potne piłą i odkręcę korek paliwa to widać ze jest ciśnienie w zbiorniku paliwa. A dziwne podczas rozbierania piły za każdym razem, musiałem zatykać wężyk ten co podaje paliwo do gaźnika bo lało się ciurkiem.
Kumpel kupił kosę spalinową i tez nie dochodziło paliwo okazało sie brak odpowietrznika w korku do zbiornika paliwa. Popuść korek od zbiornika paliwa i zobaczysz czy pomogło.
Pozwolę sobie nie zgodzić się z szanownym przedmówcą. Korka nie ruszałbym. Korek składa się z trzech części A, B, C. W elementach zewnętrznych A, C rzeczywiście są widoczne otworki fi 1,5 mm, ale to B jest częścią właściwą, gdzie funkcję roboczą pełni 2mm nacięcie materiału gumowego. Poszedłem kiedyś tropem kolegi Kamila, ale musiałem wymienić korek...
Niedrożny korek paliwa
Wg mnie jedynie paliwo pod korkiem może się pojawiać jak ktoś by podpiął powrót z regulatora do odpowietrzenia wlewu (sic). Paliwo normalnie nie ma możliwości przy rozsądnym stanie w baku (tak do 3/4 ) by podejść do wlewu. Nawet przy pełnym powinna zostać przestrzeń w baku na rozszerzalność cieczy.
Witam.. mam taki problem że w baku wytwarza się ciśnienie a to chyba nie jest normalne ?? gdy odkręcam korek paliwa okazuje się że jest doże ciśnienie powietrza a paliwo jest wyrzucane przez odpowietrzenie przy wlewie :cry: myślę że są zamienione jakieś przewody bo gdy wyjmę korek i włożę śrubokręt np do wlewu tak aby otworzyć klapkę zwrotną i włączę...
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
Tak korek paliwa też zmieniałem, filtr paliwa wymieniony na nowy.
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Umnie też skuter gaśnie tylko jak odkręce korek paliwa to w kręca się na obroty i dalej jechać można a skuter to Zipp topas rs 50 i ma przejechane 710km dopiero bo to nowy
odpowietrznik korek paliwo korek spustowy paliwo filtr korek paliwo
lodówki daewoo części pocztówki dźwiękowe pęknięcie matrycy samsung
Schemat ideowy tunera Pioneer F-504 RDS Jak połączyć szeregowo tranzystory MOSFET?