Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Masz kolego uszkodzony czujnik korka paliwa, rezystancja zamknietego powinna wynosic 150 000 Ω Pozdrawiam
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Ilość dodatku addytywnego DPX 42 przechowywanego w dodatkowym zbiorniku umieszczonym w pobliżu zbiornika paliwa jest ustalana na podstawie czujnik poziomu dodatku. Proces wtrysku dodatku do zbiornika paliwa jest ustalany na podstawie czujnika poziomu paliwa, czujnika poziomu dodatku oraz poprzez microswitch w korku wlewu paliwa. 5l płynu wystarcza na...
Moduł GPS-GSM do lokalizacji i kontroli auta, odpowiednio skonfigurowany.
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Witam szukam schematu instalacji ( silnika fap czujnik korka wlewu paliwa) peugeot 807 2,0 hdi 136 2007
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Naprawa kosztowala mnie dokladnie 970 zl. Wymiana czujnika korka paliwa + czyszczenie filtra FAP + dolewka plynu Eloy + wymiana oleju + wymiana filtra oleju + regulacja turbiny jak sie okazalo ze po regeneracji zostala za bardzo podkrecona. Chyba tyle co bylo zrobione. Problem rozwiazany. Mialem nadzieje ze mniej to bedzie kosztowalo, ale wazne ze znalazlem...
Witam, czujnik korka wlewu paliwa wymieniłem na nowy. Koszt czujnika do Citroena 2,2 HDI, to 156 zł. Jest dosyć prosty do wymiany (20 min. pracy) Błąd zniknął. Pozdrawiam
Spoko. Nie mam urazu. Uczę się, wiec dlatego oddałem auto do diagnostyki osobą co niby się znają. Dla jasności w moim modelu nie ma czujnika korka paliwa - dane z danych serwisowych jak i z diagbox. Otrzymałem odpowiedź, że ten typ tak ma, bo inne modele jakie mieli np. 2.0 też miał taki komunikat. Czyli odpowiedź: Wszystko powinno działać normalnie....
Dzień dobry, W moim 307 hdi 110 km, 2003 rok zaświeciła się kontrolka paliwa, po jedynym tankowaniu - nie pomogło, po drugim, dalej świeci rezerwa, trzecie tankowanie i dalej to samo. Wskazówka była cały czas na rezerwie pomimo trzech tankowań. Wyjąłem pompę pływak i po włączeniu zapłonu wskaźnik nie reaguje na dźwiganie potencjometru a teraz kontrolka...
Wszystko wskazuje że jest to czujnik indukcyjny
Witam. Dzięki za pomocne wskazówki. Najbardziej dla mnie podejrzany byłby rygiel w drzwiach, tylko nie wiem jak się do niego dostać. Nie wykluczam również styków w płacie drzwi. Natomiast wykluczyłbym czujnik korka wlewu paliwa, ponieważ drzwi się otwierają. Pozdrawiam.
Sprawdź czujnik otwarcia korka wlewu paliwa. Wygląda na to że w waszych samochodach macie problem z nim i dlatego BSI nie aktualizuje poziomu paliwa podczas niewielkiego tankowania.
Pompka nie powinna pracować w czasie jazdy, a tylko przez kilkanaście sekund po tankowaniu. Tylko wtedy dozowany jest dodatek do paliwa. Jest jakiś błąd w kalkulatorze dodatku. Czujnik obecności korka paliwa jest sprawny?
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Pierwsze co to należy w parametrach sprawdzić stan czujnika korku wlewu paliwa. W tym konkretnym aucie był czujnik poziomu minimum dodatku, auto jakiś czas tak jeździło z takim komunikatem. Po zasymulowaniu czujnika,właścicielka nie zdecydowała się na wymianę zbiorniczka czujnikiem. Auto po zasymulowaniu do tej pory jeździ ok, nie ogranicza mocy, komunikat...
Sprawdził bym na Twoim miejscu, czy masz mapę silnika fabryczną czy modyfikowaną. Sterownik może mieć programowo np. wycięty FAP, wyłączone błędy DTC i wtedy kaplica przy diagnozowaniu. Układ oczyszczania wymaga sprawności wielu podzespołu, wtym np. czujnika obecności korka paliwa (które lubiały padać).
Nie ma w 100% skutecznego zabezpieczenia. Jak nie dadzą rady korkiem, to wywiercą dziurę w zbiorniku. Gdzieś, ktoś, kiedyś oferował urządzenie sprzężone z czujnikiem poziomu paliwa.
ktoś wie co oprócz czujnika poziomu paliwa, korka magnetycznego i procedury zerowania 2 liczników odpowiada za to żeby marwal zobaczył tankowanie.
pozostale 2 bledy to p2408 p1351 Nimi się póki co nie przejmuj, szczególnie P1351 - spalone świece lub przekaźnik świec. P2408 - to walnięty czujnik obecności korka zbiornika paliwa.
"Wiazka", to dwa przewody dlugosci okolo metra i polaczone z reszta wtykiem w okolicy zbiornika paliwa. Jesli blad jest sporadyczny, to warto byloby oczyscic z brudu magnesy w korku i sam czujnik, ktory na pewno jest zaklejony blotem.
może zbyt późno wpadłem na ten temat ,ale może się to jeszcze komuś przydać-w takim przypadku jak wyżej należy sprawdzić w pomiarze parametrów ( kalkulator dodatku do paliwa) czy korek zbiornika paliwa pokazany jest jako obecny (oczywiście przy korku zakręconym) jeżeli jest inaczej należy sprawdzić obecność wkładki magnetycznej w korku , instalację...
Niestety nie ma czujnika w korku ani w klapce. Podobno otrzymuje impuls z zbiornika paliwa, aby dodała dodatek. Nie powinna pracować ciągle.
Którędy to paliwo kradną, dziurawiąc zbiornik, że zastosowałeś taki sposób pomiaru jaki jest? Bo równie dobrze można było zrobić czujnik nieobecności korka wlewu.
Tylko czyszczenie zbiornika wystarczy I pozniej skupic sie na dawkowaniu plynu dodatek FAP...zbyt duza ilosc zakleja szybko ssak zbiornika I filtr paliwa....to dosc popularna przypadlosc...wiem co mowie...dlatego po wymianie filtra jest natychmiatowa poprawa .jesli w aucie jest zapisany sporadyczny blad czujnil poziomu paliwa do bedzie dawkowal zbyt...
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Witam. W maździe zapaliła mi się kontrolka od silnika podłączyłem pod komputer wykazało błąd katalizatora, błąd usunąłem i jeździłem bez ponownego zapalania się kontrolki do czasu tankowania benzyny. Zauważyłem że po każdym tankowaniu przejadę ok.5km i kontrolka się zapala. Może ktoś wie czy jest jakiś czujnik od korka od wlewu paliwa? Jak to obejść?...
A jak to zrobić przecież zbiornik nie ma korka spustowego?
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Witam. Auto i problem jak w temacie. Czyli nieszczęsny błąd P1435. Napiszę co już zostało zrobione. Wyczyszczony FAP, dodatek do paliwa uzupełniony (poziom 3/4 zbiornika), liczniki wyzerowane, czujnik w korku paliwa sprawdzony. Błąd P1435 oznacza zakłócenie komunikacji CAN na lini sterownik silnika- sterownik dodatku. Sprawdziłem połączenia między sterownikiem...
No tak. Ale z tego co mi wiadomo to nie ma wogóle takiego czujnika w tym samochodzie. :/
Na rysunku jest instalacja zapłonowa do silnika ACME A220 i wydaje się że taki czujnik jest w korku wlewu paliwa. Część o numerze 674166 to jakiś kondensator, może on jest powodem awarii. http://obrazki.elektroda.net/59_12468620...
Witam. Sprawdzi przepływomierz (najlepiej podmień na sprawny). Wymień czujnik temp. płynu chłodzącego - może powodować brak załączenia elektrozaworu oparów paliwa (nad obudową filtra powietrza powinien stukać przy temp. powyżej 80 stopni) efektem jest syk przy wlewie paliwa po odkręceniu korka i zaniżanie ilości paliwa na wskaźniku. P.S. Poprawna temperatura...
W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie brednia Czym i jak płukacie FAP?
Działa czujnik korka wlewu?
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Miałem taki problem u siebie, za drugim razem juz nie udało się naprawic, wywaliłem ze środka wszystko co mi przeszkadzało i zrobiłem krosy na przekaznikach, wszystko działa idealnie straciłem tylko ryglowanie lewych bocznych drzwi, sterownik potrzebny jest do czujnika jaki jest w korku wlewu paliwa i rygluje własnie te drzwi wiadomo w jakim celu, ja...
wody w filtrze paliwa. Olej jest, filtr paliwa wyczyszczony Wodę trzeba spuścić,odkręcając korek od spodu filtra w sumie to powinno być w instrukcji jak to zrobić kontrolka oleju - sprawdź czujnik oleju
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Może się robić podciśnienie w zbiorniku paliwa (odkręć korek i pojeździj) może czujnik na wale,filter paliwa, pompa paliwa itp. Nic narazie nie sprawdziłeś, to jak wróżenie z fusów.
Wiercić nie musisz. Daj pręta do korka wlewu i na nim czujnik. Do tego rozpinana kostka elektryczna lub dłuższy kabelek.
Własnie jestem na etapie ukończenia układu zabezpieczającego zbiornik. Zbudowałem sondę która mierzy ciśnienie na dnie zbiornika, jak ciśnienie zacznie maleć uruchamia się przekaźnik na płytce do którego można podpiąć klakson. Oprócz tego centralka alarmowa na wbudowani mały głośniczek który obudzi kierowcę centralka również wysyła sms lub dzwoni na...
Co do pierwszego problemu,to syczenie świadczy o braku odpowietrzenia zbiornika paliwa. Najprościej zdiagnozować to, próbując odpalić auto z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Co do drugiego problemu to skoro sprawdzone były czujniki temp. i są O.K. to problem tkwi w pompie wody.
Panowie, dziękuje za cenne porady. Na obecną chwilę powiedziano mi że przyczyną jest zatkany DPF (stwierdził to zakład regenerujący tą turbinę). DPF wyjąłem i został wypłukany specyfikami, przelany gorącą wodą i powietrzem... chodź podczas testowania przed awarią 2 turbiny różnica ciśnienia na biegu jałowym wynosiła 10 mbar. ? Po podłączeniu kompa błąd...
Pomiar ciśnienia (wagowy?) odpada. Raz że to jest cholernie droga metoda a dwa w ruchu paliwko się bełta, wskazania będą niewiarygodne. Podaj gabaryty zbiornika, podumamy coś aby go nie kaleczyć (czujnik na korku wlewu na przykład)
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
p.A co do Pana milejow hall to nie czujnik położenia wału tylko czujnik spalin regulujący mieszankę paliwa i powietrza. A w którym numerze Auto-Świata o tym pisali, bo chyba przeoczyłem ten artykuł? Dasz chocby skan?
Poszukaj jakiegoś czujnika ze starego żuka. Wkręcało się korek z pływakiem. Jak paliwa było poniżej jakiegoś poziomu, to zwierał do masy i zapalała się żarówka od niskiego poziomu paliwa. Ewentualnie przerób z jakiegoś auta co ma taki korek w zbiorniku z płynem hamulcowym. Kwestia doboru głębokości. Jaki traktorek?
Ciśnienie na listwie sprawdzisz kompem Z którego czujnika chcesz czytać dane ? :-) Odpowietrzenie fakt istotne i być może nie ma to powiązania z poziomem paliwa a samym zatankowaniem. Zostaw z niedokręconym korkiem po jeździe i sprawdź czy odpali.
Zmierzyć można wszystko co napisałeś. Np. obroty silnika z alternatora (przy zamianie z prądnicy, trzeba zmienić polaryzację masy na akumulatorach), prędkościomierz i drogomierz można zrobić z licznika rowerowego, stan paliwa też się da montując w miejsce korka czujnik pływakowy (cylindryczny). Tylko w jakim celu komplikować coś prostego i niezawodnego?
Świece wymienione wtryski raczej nie bo cały czas by było źle na wolnych chodzi bez problemu pali na ciepłym dobrze te szarpanie mija jak go przegonie nie wiem czy winę ponosi brak korka przez rok czasu ten płyn niepodawany do fap ?zauważyłem że jak ma mniej paliwa to szybciej zaczyna szarpać. Dodano po 1 I czy błąd wskazuje na awarie czujnika przy...
Wymieniłem czujnik Halla obok filtra oleju i czujnik temperatury pod korkiem wlewu oleju filtr paliwa też dodatkowo filtr paliwa plus czyszczenie przepustnicy i po tym czyszczeniu zaczął bujać obrotami mechanik który to robił powiedział że przez jakiś czas tak może być ale zrobiłem 400 km i nie ma żadnej zmiany po czyszczeniu podpisał kompa w celu adaptacji...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Woda we filtrze paliwa. W dolnej części jest korek - czujnik do spuszczania wody.
Mam ten sam błąd już od lat. Temat wydaje się nienaprawialny. Chciałem tylko napisać, że miałem wymieniany ten czujnik par paliwa, bo rzeczywiście był uszkodzony. Te czujniki podobno bardzo chętnie się psują w Oplach. Tak czy owak błąd P0171 pozostał. Kontrolka Check Engine pojawia się i znika nadal. Zauważyłem, że częściej powraca gdy jest chłodniej...
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
W zbiorniku mam ropę ;) Możliwość ingerencji jest pełna - ale im mniejsza tym lepiej - mniej roboty. W zbiorniku jest parę korków, najbardziej by mi pasowało wykręcić jeden korek, wsadzić czujnik na patyku i mieć święty spokój.
Hmmmmmm. A przy odkręconym korku wlewu paliwa też tak się dzieje?
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Diagnostyka wykazała dwa błędy - coś z czujnikiem wału i bardzo wysoką temperaturę paliwa (około 90 st. C po jeździe, około 70 km i chwili stania w warsztacie). Mechanik sugerował, że błędy czujnika wału niekoniecznie oznaczają jego uszkodzenie (brak falowania obrotów, auto bez problemu wchodzi na wysokie obroty - około 5 tys.), ale prawdopodobnie uszkodzony...
Temat bardzo szeroki, na różne pomysły: kawałek krańcówki dorobić do wlewu, kawałek jakiegoś zestyku-załączanego przerwaniem obiegu (czyli korek), czujnik zbliżeniowy ;) czujnik poziomu (przecież można załączać dopiero na postoju i nie ma żadnych problemów) nawet czujnik ruchu :) wszystko kwestia pomysłu. Wcale nie musi być drogie i skomplikowane.
Jak dodacie trwałą informację na karoserii albo silniku , jaki wsad zastosowano, lub co wyłączono nie ma problemu.Oczywiście żart - bo lepiej to ukryć , prawda? Wycinka ? Ok.Ale niech to zostanie zrobione solidnie , łącznie z rozwiązaniem problemu dozownika dodatku , korka wlewu paliwa , i reszty czujników współpracujących z układem FAP. Zrobione dziadostwo,...
Witam, auto mam od 2 miesięcy, używane było w Niemczech. Nie było na wyświetlaczu żadnych błędów, po podłączeniu Diagbox pokazało oprócz błędów to co na screenach, czyli uszkodzony czujnik poziomu dodatku. Sprawdziłem naocznie i w zbiorniku dodatku do paliwa nie ma nic a pompka po teście nie dawała żadnych oznak życia. Ponadto po otwarciu korku wlewu...
Być może kwestia korków powietrznych w przewodach paliwowych. Trzeba zaobserwować co z ciśnieniem paliwa.
Ten na dole po lewej jest od kąta ten u góry od dawki(jak padnie auto w ogóle nie jedzie). A przesuwanie tym czujnikiem obrotów sprawdź po odkręceniu pokrywki od tłoczka i wyjęciu tego korka bo jeśli ona jest pełna paliwa to się to ciężko przesuwa.(paliwo spręża)
Robiłeś test zegarów? Od tego przydało by się zacząć. Wskaźnik paliwa szaleje a czy rezerwa normalnie się pali? Sprawdzałeś 4 pinowy czujnik na zimnym i ciepłym silniku? Czy ona rośnie w stosunku do tego co było na zimnym? I jak jest w korkach? Czy dochodzi do 110-120? Ja mam zegary Jaeger ale te poliftowe. Latała mi temperatura ale to wina była czujnika...
ja wykorzystałem jako wskaznik temp. wskaznik paliwa . gdy silnik pracuje pokazuje temp.silnika a gdy jast zgaszony poziom paliwa . wykorzystałem do tego 2 czujniki temp od Uno . jeden dawał za słaby sygnał ]kture połaczyłem ruwnolegle .jeden wkręciłem w miejsce czujnoka przegrzania a drugi w miejsce zaslepki czyli korka który znajduje sie pod cewkami...
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
a może podpiąć pod czujnik poziomu paliwa urządzenie,które będzie miało ustawioną jakąś wartość oporu.Wiadomo gdy paliwo będzie ubywało, zmieni się wartość i załączy syrenę. Jak nie korek to może uda się zachować paliwo...
ok, jak wrócę do z pracy to zmierzę sondę a mam jeszcze jedno pytanko: czy czujnik temp. cieczy ma coś do tego, bo wskaźnik ledwo mija 70 stopni ale działa bo w korkach mija 90 i włącza wiatrak?
czujnik odparowywania par paliw też ma ogromne znaczenie. ODKRĘĆ na zakończenie jazdy korek wlewu paliwa i sprawdź rano co ci wskazuje. Jeżeli stan beny wróci do normy to zakładaj emu, lub odkręcaj korek paliwa co wieczór. ;-))
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Spróbuj zdjąć korek wlewu paliwa ,może brak odpowietrzania zbiornika? Jak nie pomoże sprawdź czujnik temp. ten do ecu. Może na odpiętej wtyczce coś się poprawi?
tylko zwroc uwage a to, cz to jest podcisnienie, czy nadcisnienie.latwo pomylic.Dym z papierosa przystawiony do korka przy odkrecaniu weryfikuje sprawe.Podcisnienie oznacza zatkaná rurke odpowietrzenia baku ( w zespole czujnika poziomu) Male nadcisnienie jest ok.ta rurka odpowietrzajáca wychodzi z zespolu czujnika poziomu paliwa, gdzie ma zaworek jednokierunkowy,...
Wypada mieć do tego celu odpowiedni trójnik, chyba że na listwie jest jakiś korek. Sprawdzenie przez komputer może być mylące w przypadku awarii czujnika ciśnienia paliwa, co wykluczone nie jest.
Witam mam problem z autem jest to audi a4b5 1.6 z gazem . Problem polega na tym że auto z rana odpala normalnie a po rozgrzaniu kręci i nie chce odpalić. Łapie dopiero po dłuższym kręceniu a czasem trzeba odpalać na dwa razy a jak już odpali to czuć mocny zapach benzyny jakby ją zalewało.Gdy zgaszę auto i chcę odpalić to pali na strzała a po około 5/10...
prąd do świec dochodzi Dodano po 1 Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym. Był wymieniany czujnik dawki rozruchowej paliwa (przez autoryzowany serwis DEUTZ) ale bez zmian
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Witam, mam podobny problem, co jakiś czas Golf V (2.0 TDI,2007) po porannym odpalaniu na zimno gaśnie i już odpala,odpala tylko i wyłącznie na plaka, potem nie ma żadnych problemów,aż znów zgaśnie przy porannym odpalaniu. Przy pobycie poza miastem przez wakacje palił codziennie, nigdy nie zgasł. Wymieniałam vaku pompę, zakładano coś przeciw cofaniu...
Ja mam dokładnie to samo (1.8 ADR 1997). Poza tym jeszcze przy rozruchu trzeba trochę pokręcić jak zimny. Wymieniłem już sporo rzeczy, ale bez skutku. Filtry, swiece, kable WN, przepustnica, przepływomierz, czujnik temp., termostat, pompę paliwa, zawór odpowietrzania zbiornika (syczało koło korka), kompletny rozrząd, uszczelka pod pokrywą zaworow, uszczelniacze...
prosze o pomoc, mam problem juz od jakiegos czasu ze wskaznikiem paliwa, caly czas swieci sie rezerwa i wskazowka jest na zero nie wazne ile by bylo paliwa, wymienilem juz pompke paliwa w baku, w korku zrobilem dziurke na powietrze, dodalem dodatkowa mase z wtyczek od pompki paliwa do obudowy baku, wymienilem tak zwany stabilizator (czujnik ) drgan...
61 czujnik przewietrzania baku Zawór nie czujnik, to ten na głowicy przy wtryskiwaczach. Sprawdź czy nie masz dużego podciśnienia jak odkręcisz korek wlewu paliwa po jeździe.
korek wlewu paliwa - odkręć i opisz co się stanie paliwo - zatankuj zbiornik do pełna szyna - odkręć czujniki i spr czy nie ma tam 'ściętego białka' czujniki na deklu - sprawdź mocowanie - czasem są luźno osadzone
Po próbach odpalania wykręć świecę, zobacz czy sucha czy mokra. Jeśli sucha nie dostaje paliwa, może pomóc odkręcenie korka od zbiornika. Jeśli mokra to brak iskry, a wtedy do sprawdzenia czujniki bezpieczeństwa. Na pewno jest w siedzisku(musi być obciążenie podczas odpalania), przy pedale jazdy, ma być w pozycji neutralnej, i w kosisku. Podczas odpalania...
A nie najprościej byłoby po prostu tą płytkę odciąć od korka i zamocować do góry nogami? Osobiście bym sobie dorobił całkiem nową i się nie przejmował. Możesz jeszcze całkiem wywalić ten zestaw i zastosować nowy z sondą, którą możesz dociąć do głębokości zbiornika. Sonda ta nie ma elementów ruchomych, a działa na zasadzie zmiany pojemności.
Nadeszły mrozy i niestety w paliwie wytrąciła się parafina. Filtr paliwa wymontowany z samochodu, wkład wymieniony ale niestety okazało się, że termostat załącząjący podgrzewacz paliwa padł. To termostat bimetaliczny w obudowie metalowej, taki jak np. dostępny w necie KSD301, typu NC (normalnie zamknięty), prąd 10A. Jest on umieszczony w mosiężnym korku...
Zacni uczeni w tajnikach FAPa. A co się dzieje jeśli pojazd nie posiada czegoś takiego jak korek wlewu paliwa? Raczej nie daje się zauważyć jakiegokolwiek czujnika otwarcia/zamknięcia wlewu. Gdzieś, ktoś próbował tłumaczyć, że jakaś sonda bada stężenie dodatku. Ale to chyba mało wiarygodne. Więc może tędy droga do rozwiązania problemu chociaż sam jestem...
Witam. Autko VW BORA 1.6 105KM AZD Mam problem z ciężkim rozruchem silnika głównie gdy jest zimny. W aucie mam instalację LPG,lecz fizycznie jest ona odłączona. Od ponad roku. Został tylko sterownik LPG marki KING z racji tego ze po jego odłączeniu auto wogole nie chce odpalić,do komputera dochodzą dwie wtyczki. Co do układu paliwowego to wymieniona...
Witam. Problem się przewija,ale nie znalazłem nigdzie wystarczającej odpowiedzi. Moje autko renault kangoo 1.4 benz +lpg. 2002 rok. Jak jest zimny,tj po odpaleniu falują obroty na benzynie. Na gazie chodzi równo. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, potencjometr przepustnicy, uszczelnienie pod kolektorem ssącym sprawdzone, wyczyszczona...
Cisnienie paliwa sprawdzone i jest w normie, mechanik nie sprawdzil sprezania na cylindrach. Uzylem kamery endoskopowej aby sprawdzic lancuchy rozrzadu i chyba jest problem z jednym z nich bo widac ze wogole nie jest napiety tylko pozwijany. kamera byla wlozona przez miejsce od korka wlewu oleju i dalej miedzy bebny VVTI ( zaznaczone miejse na zolto)...
To weź przed pompką ręczną rozłącz przewód wsadź go do butelki z ropą napompuj i odpal wyłącz i ponownie odpal zobaczysz czy będzie sam odpalał jak tak to przytkany przygięty przewód albo lewe powietrze na tym w Baku odkręć jeszcze korek w Baku czy nie zrobiło próżni
Zmierz sobie jeszcze rezystancję bezpośrednio w gniezdzie przy zbiorniku. Są to styki 1, 2. Styki 3,4 to zasilanie pompy dodatku. Nie napisałeś jaki masz silnik. Rezystancja czujnika korka jest OK. Przy dpx 42 nie ma jakiejś specjalnej procedury inicjacji kalkulatora (chyba, że był wymieniany). Jeśli wszystko jest OK to po uzupełnieniu dodatku i zatankowaniu...
korka paliwa czujnik korka paliwa schemat czujnik korka wlewu paliwa
speakon speakon kabel sterownik peugeot iphone blokada ekran
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Jaśniejszy obszar na ekranie laptopa - przyczyny i rozwiązania Symbol 250+ na lampie radiowej "magiczne oko"