Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Ale co? Pytasz, co to jest? Śruba mocowania baku.
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
Witam, wszystko niestety - wskazuje na zatkany otworek odpowietrzenia korka paliwa, skutkiem czego benzyna zbyt wolno przecieka do gaznika - jak odpalisz silnik, to ten wypala szybko benzyne z komory plywakowej gaznika, a nowa nie nadaza doplynac - bo jest wlasnie zatkane odpowietrzenie w korku paliwa w zbiorniku... Mogla sie do niego dostac woda w...
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Filtr paliwa zmieniony? Korka od wlewu paliwa czasem nie zassało?
Masz kolego uszkodzony czujnik korka paliwa, rezystancja zamknietego powinna wynosic 150 000 Ω Pozdrawiam
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Jedno ASO upiera się, że Toyota nie zna takiego problemu a skoro akurat na przeglądzie nie widac to nie ma sprawy. Drugie ASO twierdzi, że ponoć coś jest na rzeczy. Toyota twierdzi, że nie ma kacji serwisowej na takie problemy. Podobno jednak jest wewnętrzny dokument, ze pewne silniki tak mają.
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
dziwię się tylko że reset map z pozycji komputera tego nie robi Robi, stąd moja sugestia o korku zbiornika paliwa.
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Witam. Mam takie same objawy. Udalo sie moze zlokalizowac usterke?
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Wyda się śmieszne ale jest prawdziwe. Zacznij od otwarcia korka wlewu paliwa. Często zatyka się odpowietrzanie baku, i pompa nie dostaje paliwa. Bylo kilka takich przypadków w T4. Jeśli to nie to, nie ustalimy nic innego bez podpięcia pod diagnostykę. Napisz model silnika
Cześć, też to przerabiałem. Problem leży w korku paliwa, możesz kupić nowy, ja dostałem od sprzedawcy w ramach gwarancji. Ale jak ci się nie chce to naprawa jest bardzo prosta, rozbierz korek,wewnątrz znajduje się taki gumowy czopek, który robi za zawór zwrotny. Albo się zablokował, albo wypadł,wystarczy go prawidłowo zainstalować. Pozdrawiam
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Ktoś może jednak ma jakiś pomysł albo podsunie jakieś rozwiązanie?
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Proszę moją uzupełniającą odpowiedź potraktować za niebyłą. Z pewnością znajdzie kolega jakiś mały otwór w gnieździe/zagłębieniu korka wlewu paliwa. Ów otwór ma za zadanie odprowadzenie niechcianej wilgoci. Najczęściej jest on umieszczony w najniżej położonym punkcie względem wszelkich spadków w gniazdku wlewu. Są jeszcze i inne rozwiązania. Mniej agresywne...
Witam, podobne objawy daje tez zatkanie otworka odpowietrzenia w korku paliwa : troche benzyny 'nakapie do gaznika', silnik odpali - przejedzie 20m i gasnie, trzeba odczekac az znowu benzyna 'nakapie' do gaznika i znow mozna przejechac 20 m... Zrob test : odkrec o pol obrotu korek paliwa i sprawdz - czy gaznik napelnia sie benzyna i silnik odpala, wtedy...
Prawdopodobnie jest to odpływ z wnęki na korek paliwa. Najprościej będzie to zbadać fizycznie dmuchając w króciec.
Ostatni pomysł jaki mi przychodzi do głowy to odpal z odkręconym korkiem zbiornika paliwa. Może być taka sytuacja że ta wkładka w korku paliwa jest zabrudzona i nie zasysa powietrza przez co nie może się wytworzyć ciśnienie do zassania paliwa . Jak to nie pomoże gaźnik na all. 40 dych.
W jaki sposób rozwiązane jest odpowietrzenie zbiornika paliwa w Berlingo 2 1.6 hdi z 2009r ? (auto posiada FAP) Zwracam się do Was z pytaniem, bo zauważyłem , że w czasie odkręcania korka paliwa syczy powietrze. (Auto mam od niedawna i jeszcze nie doszedłem, czy jest tam podciśnienie , czy nadciśnienie - po prostu syknie, jak odkręcam korek. Jeszcze...
Podciśnienia nie powinno być w zbiorniku, silnik nie będzie wtedy pobierał paliwa. Próbowałeś po tym jak pilarka zgaśnie i nie odpala odkręcić i zakręcić korek paliwa i spróbować wtedy odpalić? Co do tego że odpala na kilka sekund przyczyn może być wiele.
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
Zawór na korku paliwa ustawiony w pozycji "ON" ?
Posiadam Octavię I 1.6 z 98 roku. Chciałbym wymienić zamek w korku wlewu paliwa.Mam nowy zamek ale nie mogę po nim dojść jak wyciągnąć stary.Jakieś wskazówki?
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
Witam, przyczyna moze byc najprostsza z mozliwych - 'przytykanie sie' korka paliwa w zbiorniku / brak odpowietrzenia zbiornika, czyli jakby 'zbyt szczelny korek' - przez co benzyna ledwo sie przesacza do gaznika i wystarczy jej tylko na 'wolne obroty'... Trzeba poluzowac korek paliwa lub calkiem go wykrecic i wtedy sprobowac - na jakie obroty wchodzi...
Plomba nie ma sensu, bo: - jest widoczna - będzie uciążliwa w zakładniu - codzienne zakładnie plomby w 10 samochodach chyba mija się z celem. - sam umiem podrabiać plomby więc nie jest to dobre zabezpieczenie Chodzi mi o zabezpieczenie w korku paliwa, najlepiej elektroniczne, do którego po tygodniu bede mógł się podpiąć i sprawdzić kiedy korek był odkręcany....
Po odkręceniu korka od zbiornika paliwa nie słychać, że zasysa powietrze? Odpowietrzenie w korku drożne, maska nie "zaklepała" go?
Witam, ja bym stawial - na wypalajace sie paliwo z komory plywakowej, a swieze 'nie nadaza' doplywac - bo przytkany jest doplyw benzyny, do wyboru : benzyna 'ledwo cieknie' z kranika [ np. zatkany otworek / odpowietrzenie zbiornika - w korku paliwa ], lub rozne 'paprochy' utkwily w kraniku lub w kroccu doplywowym benzyny na gazniku [ tym, na ktory jest...
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
Ilość dodatku addytywnego DPX 42 przechowywanego w dodatkowym zbiorniku umieszczonym w pobliżu zbiornika paliwa jest ustalana na podstawie czujnik poziomu dodatku. Proces wtrysku dodatku do zbiornika paliwa jest ustalany na podstawie czujnika poziomu paliwa, czujnika poziomu dodatku oraz poprzez microswitch w korku wlewu paliwa. 5l płynu wystarcza na...
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa odbywa się przez filtr węglowy który jest umieszczony w komorze silnika, przy tym filtrze jest zawór którym struje komputer silnika. Sprawdź czy że tak nazwę sprawę " pyka " ten zawór po włączeniu zapłonu jak nie ( tyle tylko że może go być słabo słychać ) to znaczy że może coś się zepsuło. Pozdrawiam
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Zrób jazdę próbną (na takim dystansie) z niedokręconym korkiem wlewu paliwa.
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
a po odkręceniu korka paliwa słychać tak jakby "psiknięcie" ?
Udało się rozebrać korek? Mam podobną sytuację. Może poratujesz dobrą radą?
Cze może takie rozwiązanie trochę banalne ale to pierwsza myśl: po prostu czujnik zbliżeniowy na podczerwień załozony pod naczepą i skierowany w kierunku baku zasilanie podejdzie ma styki NO więc mozna podłączyc co się chce są opcje z regulacją czułości no i cena w miare ok. lub (mam taki w garazu) kupiony w supermarkecie "alarm" zbliżeniowy na podczerwień...
Co prawda z Twojego opisu nikt Ci tego zdalnie nie zdiagnozuje, ale spróbuj odpalić z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Miałem kiedyś przypadek, nota bene w takiej samej astrze, gdzie rozpadł się pochłaniacz par paliwa i dosłownie zassało zbiornik przez brak odpowietrzenia. Kolega walczył z tym samochodem kilka dni, a nie spojrzał z kanału na zbiornik,...
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Od 2 dni słychac jak 'piszczy" mi pompa gdy auto chodzi "na luzie", wczesniej tego nie było..Czyzby pierwsze objawy wydatków..:-):cry: ?
To będzie skomplikowane, bo trzeba będzie albo przerabiać zbiornik, albo podłączyć jakieś urządzenie pod OBD. Trochę prościej będzie z kontaktronem(ponoć są takie dedykowane do korków wlewu paliwa), podłączasz to do jakiegoś prowizorycznego układu typu alarm i każde otwarcie korka(przy uzbrojonym układzie) spowoduje uruchomienie syreny.
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Czy gaśnie także na lekko odkręconym korku paliwa?
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Jest odpowietrznik, ale nie w korku paliwa.
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Robiłem to kiedyś ale nie pamiętam dokładnie wiem tylko że trzeba trochę pokombinować ale nawet jak już rozbierzesz to i tak nie ma części
Korek paliwa likwiduje podciśnienie a ciśnienie jest spuszczane przez zawór na przewodzie opowietrzaiącym (ten mój niby filterek).Podobne tematy; http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... i http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?... czyli albo pomyłka przy montarzu albo samo sie zrobiło.]Link[/tex]
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Oring pod korkiem jest.
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Witam bul niesamowity masz 2 wyjscia ,pierwsze wyciagnac pozostalosci penseta lub cienkimi szczypcami i na chamcura srubokretem rozwalic zamek a pozniej juz pojdzie lub podwazac korek i krecic .Pierwszy sposob sprawdzony.Pozdrawiam
A może malutki otworek w korku paliwa i niedolewanie paliwa do pełna ?
Nowego gaźnika nie będę rozkręcał bo nie widzę sensu jak przy dwóch nie pali. Postoi z tydzień lub dwa, sama się naprawi jak wiekszość urządzeń. Dziękuję za udział i chęć udzielenia pomocy w naprawie. Postaram się popytać u sprzedawców tych urzadzeń. Pozdrawiam Dodano po 38 Teraz przy szarpaniu za sznurek zauważyłem wyciek paliwa z korka zbiornika pomimo,...
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
sprubuj pojezdzic bez korka paliwa ,moze kłopot jest w odpowietrzeniu zbiornika
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Witam Regulacja zaworów i odpowietrznik w korku uszkodzony. Wymiana korka paliwa rozwiązała sprawę. Pozdrawiam
Odpowietrzenie zbiornika oczywiście masz wyprowadzone na zewnątrz. Powrót zrób w korku paliwa.
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
Witajcie:-) Zerdzewiał mi zbiornik paliwa w pajero i stała się dziura tak duża że ręka wchodziła i zrobiłem prowizorke :-). Prowizorka znajduje sie w bbagażniku jest to bańka plastikowa 20l podłaczyłem przewody zrobiłem dziure w korku paliwa i chodzi nawet lepiej niż wcześniej. (Na starym zbiorniku zrobiłem 5km i zgasł i Hol:-) ). Problem mam taki że...
Wymień filtr paliwa, sprawdź odpowietrzenie baku - spróbuj się przejechać bez korka wlewu paliwa.
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
Najczęściej w korku wlewu paliwa. Najłatwiej to sprawdzić, popuszczając korek w czasie występowania tych objawów. Jeżeli będzie poprawa, to winne jest odpowietrzenie.
Witam. mam problemik. Otórz tak jak w temacie po odkręceniu korka wlewu paliwa słyszę pssssssyt. Jeźdżę raczej na gazie, ale benzyny też używam :| Pewnie chodzi o odpowitrzenie zbiornika, ale jakoś nie potrafię tego sam zlokalizować. Mam też wrażenie że na benzynce słabo jedzie. Tak do około 3tys obr jakoś a potem jakby mu brakowało paliwa- zaczyna...
he temat stary ale odświeżę :) Temat z korkiem się zakończył, WYRWAŁEM go razem z zamkiem po czym zamek zlikwidowałem i korek mogę wyjąć teraz kiedy tylko chcę jak go przekręcę bez użycia jakiegokolwiek kluczyka :) Temat można zamknąć :)
Witam, przyczyna moze byc wrecz 'banalna' - woda z deszczu mogla sie dostac do wnetrza korka paliwa / przez otworek odpowietrzenia i zatyka go na tyle szczelnie, ze paliwo bardzo powoli splywa do gaznika, tak 'ledwo - ledwo cieknie, kapie' i wtedy silniki pracuja tylko na 'wolnych obrotach', bo do pelnej mocy - brakuje doplywu paliwa do gaznika w wiekszej...
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
Sprawdź kawałkiem metalu czy na obwodzie korka wlewu paliwa jest magnes, jak jest to jest fap
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
Odpowietrznik jest zamontowany na zbiorniku paliwa,po zdjeciu pokrywy bedzie go widać od góry nad korkiem wlewu paliwa(czarny okrągły)wcisnięty jest na zatrzask w zbiorniku paliwa.W tym przypadku gdy po rozłączeniu przewodu paliwowego wystąpiło ciśnienie nie wskazuje jeszcze ze jest on zablokowany czy uszkodzony,gdyby po zgasnięciu piły i odkreceniu...
Zrobiłem test i ostatni km przed zgaszeniem samochodu przełączyłem na paliwo. Rano zapalił od kopa, po odkręceniu korka nie było syczenia. Tego się nie spodziewałem... nie bardzo potrafię wyjaśnić związek między paliwem a ciśnieniem w zbiorniku. Już prędzej na LPG, gdy nie ubywa paliwa nie powinno powstawać podciśnienie. Stąd może być wniosek, że w...
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
Zauważyłem jeszcze jeden chyba istotny szczegół. Zaraz po tym jak piła gaśnie słychać z korka paliwa dźwięk który mógłby wskazywać na zapowietrzajacy się zbiornik. Po odkręcenu korka jest dźwięk jakby w środku występowała próżnia lub podciśnienie. Jeśli faktycznie zbiornik by się zapowietrzał jak należy rozwiązać ten problem?
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże. Słuchaj, w moim MS'ie 180 jest sytuacja podobna jak opisał autor postu i pomaga właśnie luzowanie, odkręcenie korka wlewu paliwa. O co może chodzić?
Może uszkodziłeś wężyk jak składałeś ,odpowietrznik paliwa może zapchany spróbuj odpalić na odkręconym korku paliwa . pile trochę na bok
W tym modelu niema prawa nic syczeć po wyłączeniu. Tym bardziej, że odpowietrznik nie znajduje się w korku tylko na górze zbiornika paliwa. Sprawdź go. http://obrazki.elektroda.net/67_12842884...
błąd korka paliwa peugeot korka paliwa nadciśnienie korka paliwa
wzbudzanie wzmacniacza lampowego prądnica pierścieniowa pendrive zniknął
Jak naprawić szybkie klawisze na klawiaturze? Moment dokręcenia śruby półosi Ford S-Max