Problem jest taki że mechanikowi trzeba zapłacić. A ze zmierzeniem potencjometru sobie poradzę. I po to moje pytanie czy jest tam jakiś układ elektroniczny czy to zwykly potencjometr. Z dostępem do niego nie jest źle więc i wymienię go sam jak bedzie trzeba. I tu moje drugie pytanie czy można zastapic go czujnikiem o innym numerze. To chyba logiczne...
Kodować nic nie musisz tylko zrób adaptację czujnika kąta skrętu.
Jeżeli chodzi o wymianę to po tej operacji będziesz musiał zakodować taki czujnik skrętu więc jeżeli nie dysponujesz sprzętem ani wiedzą jak to zrobić, to będziesz musiał skorzystać z pomocy kogoś kto taki sprzęt posiada. Pozdrawiam.
Witam. Czy ktoś może podpowiedzieć w którym elemencie znajduje się czujnik kąta skrętu? Nr 1 czy nr 2 na załączonym zdjęciu? Wymieniłem cały moduł (zespół manetek) z ukladem active stering ale nie idzie skalibrować czujnika kąta skrętu. Auto z 2005r z silnikiem m57, 218KM. Komputer pokazuje następujące usterki których nie idzie wykasować: 005EBA - czujnik...
czujnik kąta skrętu można wymienić z BMW Inpa zainstalować -15 0 + 15 potem adaptację
1. Może masz licznik od innej bmw i to jest przyczyna twojego problemu? Numer vin licznika nie zgadza się z modułem DSC i stąd mogą być twoje problemy kolego:) sprawdź czy numer vin licznika jest taki sam jak w innych modułach? 2. Może musisz dokonać kompensacji czujnika kąta skrętu (patrz czujnik kąta skrętu) ( Nie patrz "schematowo" bo jak tak będziesz...
Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
DSC ma iformację po CAN ze sterownika poduszek z czujników G i obrotu. Potrzebuje też informację z czujnika kąta skrętu kierownicy, czujnika ciśnienia w obwodach układu hamulcowego, czujnika prędkości i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
Witam Mam w bmw x3 problem z czujnikiem kąta skrętu, wyrzuca błąd 5eb1 da sie go skasować gaśnie też po adaptacji -kierownica w lewo i w prawo do oporu i w tym momencie gaśnie, ale sęk w tym że po zgaszeniu silnika znowu powraca jakby nie pamiętał ustawień . Nie wiem czy brakuje mu zasilania czy czujnik do wymiany. Może ktoś miał podobny problem.
Pewnie czujnik kąta skrętu. Może kwestia kalibracji ? A co konkretnie tym launchem było robione ? W trakcie gdy launch był podłączony ? Jaki błąd w ESP/ABS ?
Kolego cinu20 poradziłem sobie z tym przekładka + programowanie + kodowanie samochodu + przyuczenie czujnika kąta skrętu. i wsio gra :)
Cześć mam dylemat z E83 3.0D automat xdrive . Świecą się kontrolki: Airbag, okładziny klocków na żółto, 4x4 Błędy: W poduszkach błąd A1 :komunikacja CAN sterownik ABS/ESP Błąd w ABS/ESP C1EBF Czujnik kąta skrętu błąd Miałem nowy na podmiankę ORI ,ale po wpięciu nie da się go zaadaptować, a wartościach rzeczywistych pokazuję cały czas 0 stopni nawet...
Zgadzam się, ewentualnie pozostaje kodowanie ASC.
Nie warto. Oprogramowanie w Texa to porażka. Posiadam Multihub z oprogramowaniem OFF oraz Car+. W przypadku maszyn rolniczych w wielu przypadkach pokazuje jedynie podstawowe parametry jak obroty silnika, temperaturę, napięcie. I to wszystko, co zobaczysz, żadnych wartości w zakresie wtrysku itd. Jeśli chodzi o oprogramowanie do samochodów, to jest...
Podłączyć pod komputer i diagnozować. Przyczyn może być wiele, rozkalibrowany czujnik kąta skrętu, usterka czujnika przyspieszeń wzdłużnych i poprzecznych, usterka czujnika ciśnienia hamowania, czy nawet błąd w sterowniku silnika, brak kontroli momentu obrotowego.
Witam. U siebie w E60 mam też problem z czujnikiem kąta skrętu. Tym czujnikiem jest ta tarcza i szczotki które po niej chodzą? Jak rozpoznać, że coś jest z nimi nie tak? U siebie wymieniłeś tylko te szczotki?
Trochę kotlet, ale w moim przypadku w CAN busie mieszał spalony sterownik ABS. Dodatkowo ABS jako główny (i jedyny w E38) dostarczyciel informacji o prędkości pojazdu, powoduje wejście ASB w tryb awaryjny. Po odpięciu modułu ABS w CANie było OK, ale tryb awaryjny pozostał aż do wymiany/naprawy sterownika ABS. Po naprawie wszystko hula, a po wymianie...
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Możliwe ale... to BMW. Wskazywany błąd może dotyczyć nie tyle samego problemu z układem kierowniczym co dokładniej problem komunikacyjny... Ogólnie to obstawiam nie uszkodzenie czujnika kąta skrętu a jego rozkalibrowanie. Masz przecież błąd inicjacji... A to właśnie błąd powodowany rozkalibrowaniem ISTA. Także zacznij od kalibracji ISTA. Aha... Jeszcze...
na postoju na kompie wykazuje że prawe przednie koło jedzie 20km Niestety to nieprawda. DSC sie wyłączylo bo coś mu nie pasi ,a nie pasi mu moment obrotowy jakim dysponuje. Ja uważam że jednak nie pasi mu jeden z czujników. Jak DSC nie wyrzuca innych błędów tylko ten od koła, a wiadomo, że czujnik odpowiedzialny jest za zliczanie obrotów koła. Więc,...
Najpierw sprawdź , co pokazuje czujnik skrętu przy kołach idealnie na wprost , bo te objawy na to wskazują , że nie pasuje kąt .
Jaja z tym samochodem. Zmieniłem pompę ze sterownikiem, oczywiście na używaną. Stara miała nieskończony opór, w nowej jest kilka omów. Błąd "113 Silnik pompy" zgasł, ale po paru godzinach wrócił. Pompa działa. Błąd czujnika tylnego prawego zgasł, pojawił się błąd czujnika przedniego prawego. Oprócz tego błąd "129 Przekaźnik główny". Także drugi sterownik...
Witam wszystkich! Mam problem z BMW e60 3.0 b 2003r otóż od dłuższego czasu świeci się błąd aktywnego wspomagania oraz błąd dsc no i generalnie wspomaganie działa tylko połowicznie. Po podpięciu Wurth WOW w module wspomagania wychodzi błąd 614A : Motor Position angle not initialized, wszelkiego rodzaju próby kalibracji wspomagania czy to ręcznie czy...
Witam, mam problem z samochodem BMW 318, e46 2003rok. Problem polega na tym, że palą mi się kontrolki od dsc i ręcznego na pomarańczowo. Abs pracuje normalnie, ale nie mam kontroli trakcji. Błędy jakie podaje mi komputer to: C1E1A - Interfejs sterowania silnika C1E40 - Czujnik kąta skrętu kół kierowanych - niewłaściwy Nie bardzo rozumiem pierwszy błąd,...
Witam. Auto e65 730d rok 2005 lift. W aucie była demontowana i montowana przekładnia kierownicza po naprawie. Po montażu świeciła się kontrolka trakcji. Został więc dopasowany czujnik kąta skrętu ( był błąd 5ef4 - czujnik.kata skrętu-błąd wewnętrzny ) . Ustawiona geometria. Po odpaleniu wszystko działa dobrze. Dopiero po przekręceniu kierownicą od lewej...
Nie może być to wina czujnika kąta skrętu, bo błędach zaraz by to było. Nie może być to wina braku ciśnienia w oponie, dlatego, że zaraz ABS zastrajkował by jako czujnik ABS niewiarygodne wskazania-inny obwód toczny opony. Dalej twierdzę, że problem z obiegiem płynu hamulcowego.
Witam! Mam problem z BMW E83 2008r 2.0B z napędem 4x4. Cały czas pali się kontrolka 4x4 i zółty wykrzyknik. W sterowniku VTG widnieje błąd 55C4 - brak wiadomości z DSC W sterowniku ABS z kolei widnieje błąd 6E3C (w Launchu opis jest "silnik wewnetrzny" z kolei w Texie " interfejs silnika" W sterowniku od silnika 2DB4 - brak wiadomości od DSC. W aucie...
Witam BMW e60 3,0 D 2003 rok Klient przyjechał z błędem kąta skrętu oraz silnika pompy wspomagania, wymienił gdzieś czujnik na nowy. Po wymianie błąd nie zgasł. Zdemontowałem fotel i zobaczyłem że cały sterownik jest w wodzie, sprawdziłem całą instalacje między pompą a sterownikiem. Komputer w środku już był kiedyś grzebany i zgnił. Na drugim sterowniku...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
BMW e60 zmiana lamp z xenon na dynamic xenon szukam osoby co jest w stanie w logiczny sposób wyjaśnić mi jak muszę zakodować lampy i jakimi programami Zmiana lamp z xenon na dynamic xenon w BMW E60 wymaga zarówno fizycznej wymiany lamp, jak i odpowiedniego kodowania modułów sterujących. Poniżej znajdziesz szczegółowy proces krok po kroku, jak to zrobić....
Witam po podłączeniu komputera Gutmann wyrzuca dwa błędy w sterowniku ABS 1 .Kod usterki ( 90 ) Przejściowa / Krótkotrwała awaria systemu -Zakłócenie funkcji obwodu prądowego 2 .Kod usterki( 104 ) Czujnik kąta skrętu -Sterownik:Nieprawidłowe funkcjonowanie -zakłócenie funkcji obwodu prądowego Jutro mam zamiar sprawdzić napięcie i masę czy dochodzi do...
dzis wyjołem bezpiecznik od lpg. komputer się połączył. było dużo błędów ale pewnie tez przez to ze akumulator tez troche przysiadł gdy go próbowałem odpalać. po skasowaniu błędów odpalił, i wracając do mojego problemu auto nie ma mocy. ponownie pojawiły się 2 błędy w silnikiu: 002B62 - DME czujnik wałka rozrządu po stronie dolotowej, 002B63 - czujnik...
Kasuje crash ale nie we wszystkich sterownikach VW tylko 3,5,8. Ostatnio tak mi usunął crasha że sterownik umarł (vw5) zobacz dokładnie elektrit nie ma kodowania 2 czyli nie zalogujesz się do sterowników ate żeby głupi czujnik kąta skrętu skalibrować sprawdzałem sam mam vaga i vasa. Jak już pisałem nie można sprawdzić oraz ustawić pomp VP44 bo niby...
czujnik kąta skrętu kąta skrętu fabia czujnik kąta skrętu
zakłócenia równoległe akumulator nożyce budowa magnesu
ue55au7102 podświetlenie zelmer 13z016
Wolna elekcja w XVII wieku a kryzys Rzeczpospolitej Saeco nie robi kawy - napełnianie obwodu i standby