Niestety mimo szczerych chęci do udzielenia pomocy po tym numerze nie mogę nic zlokalizować. Ciężki temat z tym
Witam Ten czujnik właśnie po to jest aby sterownik widział początek wtrysku, bez niego się nie da.
Kolego należy też wymienić pasek napędzający pompę wtryskową i dopiero ustawić kąt wtrysku. Często wyciągnięty pasek nie pozwala na dokładne ustawienie kąta. Miałem tak w swoim aucie. Mechanik ustawiał kąt wtrysku ok.2h z laptopem w ręku i serwisówką.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Ustaw moment wtrysku na czujnik zegarowy.
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
być może czujnik halla ?
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
A czy ktoś z was wie jak użyć samego czujnika kąta wtrysku do pomiaru początku tłoczenia (jaki to typ czujnika i jak działa). Mam ten silnik ale bez modułu i nic nie podpięte. Pozdrawiam
Zlutowałem kable i teraz cały czas wywala błąd czujnika kąta wtrysku n108 (n108 zmieniałem już)w sobotę jadę po nowy kabelek na srot od ecu po wtyczkę wtrysku i napisze pozdro.
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Twierdzisz że na 100% to nie kąt wtrysku to powiedz jaki masz teraz ustawiony i jak mierzony czujnikiem zegarowym, Vagiem?
Sprawdź czujnik G62, Vag go dobrze odczytuje? pokazuje prawdziwą temperaturę?, jeżeli przekłamuje to wymień go. Przez zły czujnik kąt wtrysku też będzie inny.
problemem był czujnik kąta wtrysku. Wymiana i regulacja sterownika koszt 700 zł, czas 1 dzien roboczy. Fiesta odrazu zyskała na mocy. Polecam serwis z kutna.
Sprawdź, czy nie uwalił ci się tranzystor od dawki wtrysku w sterowniku (opisów pełno w internecie). Skoro nie masz błędów komunikacji ze sterownikiem pompy, to program masz wgrany. Poluzuj wtryskiwacze i dobrze odpowietrz pompę. Nawet bez impulsów dawki wtrysku powinieneś mieć na wtryskach około 20 barów ciśnienia z pompy wstępnej łopatkowej. Koszt...
To zostaje Ci regulacja kąta wtrysku na czujnik zegarowy.
Dzieki kolego T5. Wlasnie o to mi chodzilo. Dodano po 5 Dla pewnosci, ustawiamy wal 12stopni przed OT i zerujemy zegar, nastepnie przekrecamy na OT, w tym momencie zegar powinien wskazywac 0,9mm, tak?
Witam pacjent fuso center 3.0 euro 4 75 Tyś km . Wywala błąd czujnika położenia wału przy dodaniu gazu na kompie widać że przy przekroczeniu 5 stopni kąta wtrysku wchodzi w tryb awaryjny. MOJE pytanie brzmi czy w tych silnikach działo się coś z kołem zamachowym (z niego zczytuje sygnał) czy może pękają wały korbowe? Dodam że słychać dziwny dźwięk rytmiczny...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Złe ustawienie rozrządu, ew padnięty czujnik wału, ale wtedy inne błędy wychodzą.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Witam wszystkich, orzech9995 sprwdż podciśnieniowy czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku i zapłonu.
Jaka powinna być wartośc na czujniku zegarowym pompy wtryskowej kąta wtrysku dla silnika AAZ w GOLF 3 1,9TD?
Nie ma znaczenia co wymieniłeś. Ważne jest to czego nie zdiagnozowałeś. A z wróżb to zapowietrza się ,kąt wtrysku,czujnik temperatury itd. Albo zaczynasz diagnozę albo robisz tak jak większość. To znaczy wymieniasz za koleją aż trafisz.
Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku? To byłoby najlepsze rozwiązanie, albo zaprosić kogoś z czujnikiem. Na początek przyspiesz kąt pompą. Przesuń nią o 1 - 2 mm.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Witam . Mam problem z Astrą G 1998r 1,7 TD silnik X17DTL ,silnik oplowski. Padła pompa wtryskowa i dałem ją do regeneracji okazało się że padł sterownik i czujnik kąta wtrysku. Po założeniu pompy i ustawieniu rozrządu autko zapala ,nie stuka ale nie ma mocy. Przy większym obciążeniu wywala błąd P1220, jak ustaliłem to błąd początku wtrysku. Wtrysk ustawiony...
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
Sprawdź czujnik temperatury ,kąt wtrysku i same świece,jak jedna nie grzeje to szarpie chwile po odpaleniu.
Tylko jak ustawić kąt wtrysku jeśli nie mam do użycia czujnika zegarowego. Zmieniłem kąt wtrysku bez żadnych pomiarów(na oko) i stukanie nieco ucichło ale gorzej odpala.
Sprawdzales srube na wale czy nie pusciła? Jak wszystko z paskiem ok, to spróbuj ustawic jeszcze pompe czujnikiem zegarowym.
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Panowie nie twórzcie legend:D Element 2 jest taki sam jak element 1 na zdjęciu. Jest to woskowy siłownik termiczny. Po podaniu napięcia wychodzi z niego bolec. Jeszcze raz powtórzę: Na zimnym...
Sprawdź klin na kole wału, kąt wtrysku można sprawdzić na vagu, odepnij czujnik temp i zobacz czy coś się zmieni i sprawdź zaworek odcinający na pompie.
Musisz potem ustawić kąt wtrysku , potrzebny jest czujnik zegarowy i obsadka czujnika wkręcana w pompę .
Dziękuję za odpowiedz,pompa na linkę,korekcja kąta wtrysku o ząbek na pompie w lewo czy w prawo nie odnosi rezultatu bo pewnie jest za dużo,zastanawiałem się czy ktoś wcześniej nie rozbierał tego koła na pompie i złożył w innym położeniu?Kombinowałem jak koń pod górę z zdjętym paskiem i odkręconym przewodem paliwa zeby chociaż wyczuć moment tłoczenia...
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
skoro zapala to komp silnika go widzi Idź stąd chłopie. Ten czujnik jest tam tylko dla dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Bez której silnik i tak będzie palił. Wtrysk jak w traktorze. Dodano po 2 tylko wiecie auto warte tyle co nic a tu schody....kto nam za to szukanie zapłaci..... Takie auta kwalifikuje się jako nie rokujące szansy przeżycia i się...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Ustawienie kąta wtrysku przy tym silniku robi się za pomocą czujnika zegarowego. Wartość 0,50mm.
witam kat wtrysku odczytasz w nastawach podstawowych04 blok 000 drugie pole od lewej zawor moze pokazywac bledy gdy masz zamontowane odciecie zaplonu lub wtryskiwacz z czujnikiem kata wtrysku ma przerwe lub jest uszkodzony
Dawka na pompie, czujnik temperatury, kąt wtrysku, to do sprawdzenia, a po za tym chyba na naciągaczy trafiłaś, bez pojęcia o dieslu, takie usterki czasem usuwa się klientowi na poczekaniu.
Czujnik MAP jest odpowiedzialny za dobór kąta wyprzedzenia zapłonu oraz czasu wtrysku (nie ma tam przepływomierza), więc poprawność jego działania i szczelność układu dolotowego jest bardzo ważna. Nie rozumiem natomiast stwierdzenia "odpali tylko wtedy gdy w komputerze obok MAP sensora coś przeskoczy?".
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Sprawdź kąt wtrysku, bo to że odpiąłeś czujnik nie znaczy, że on jest winien, bo teraz na odpiętym go zlewa i pali. Najlepiej podpiąć pod kompa i popatrzeć w parametrach. Zaraz po odpaleniu ma wahania obrotów? Te diesle jak nie ma ujemnych temperatur, to bez świec palą od strzała.
Wymień czujnik temp. na taki jak powinien być czyli z białym paskiem. Kolory te są bardzo ważne bo zależnie od nich czujniki mają inną charakterystykę. A rozrządu nie przestawiaj po to by ustawić kąt wtrysku. Najpierw wymień czujnik a potem zajmij się kątem wtrysku.
A jak sprawdzić kąt wtrysku mając czujnik zegarowy do sprawdzania kąta
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
ale co dokładnie mierzy ten czujnik- dawke paliwa, kąt wtrysku czy czas wtrysku
Na Twoim miejscu wróciłbym i powiedział, żeby ustawił rozrząd na blokady. W borze o ile dobrze pamiętam pompę blokowało się trzpieniem fi6, więc kąt zostaje ustawiony na stole. Chyba że ktoś wymieniał uszczelniacz na pompie i źle ustawił flansze. Najlepszy sposób na sprawdzenie to czujnik zegarowy.
Błąd jest 17583, P1175 Wtrysk wstepny wylaczony , dzisiaj dzwoniłam do gościa co naprawial sterownik mówił że trzeba metodą prób i błędów ustawić czujnik obrotow pompy . Kąt wtrysku ustawiony , ale nie ma mocy
Mam problem ze swoim Oplem, ponieważ od dwóch tygodni pojawia się niestabilna i głośna praca silnika. Wydaje mi się, że uszkodzenie pojawia się przypadkowo, nie występuje pewna cykliczność. Powoduje nawet zgaśnięcie silnika i problem z jego uruchomieniem. Co ciekawe po krótkim okresie czasu(ok 10min) auto uruchamia się normalnie i silnik pracuje dobrze....
na wolnych? a po przegazowaniu? podejzewam ze podczas stuku masz cisnienie za duze. uwalony regulator cisnienia, czujnik lub wtryski.
sprawdz sobie ciśnienie na cylindrach bo moze silnik ci padł a ty kombinujesz z kątem .Sprawdz jeszcze czujnik temperatury.
W Dieslu i w benzynach zapłonem rządzi czujnik położenia wału i takie cudeńka mają miejsce jak zaczyna siadać, rządzi dawką i kątem wtrysku. Nie napisałeś czy był sprawdzany. U mnie tak było a "check engine" się nie zapaliło się chociaż podobno powinno.
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
Jeden czujnik robi przerwę, drugi zwiera jak jest OK.
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
-złe ustawienie kąta wtrysku - 11 -usterka przepływomierz -usterka czujnika położenia pedału gazu w tych błędach masz odpowiedz,zobacz czy na czujnik nie leje się woda z podszybia które zardzewiało.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Jak odepniesz czujnik ster widzi -40 grzeje świece i do tego tak podnosi dawke ze wlewa prawie wiadro paliwa jak również kąt wtrysku. Daj spokój tej kontrolce skąd wiesz ze masz sprawny czujnik temperatury to że wskazówka się podnosi o niczym nie świadczy. Jedź na diagnostyke sprawdź kąt wtrysku, czujnik temp. dawkę startową i wtedy będzie można coś...
Auto Rover 420 sd 20t2r z pompą Bosch 0 460 414 118. Jaka powinna być wartość na czujniku zegarowym do ustawienia kąta wtrysku?
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Op com zawsze pokazywał kąt wtrysku koło 21. Czujnik położenia wału korbowego był nowy firmy bosh Czyli do wymiany czujnik halla ? kopci dlatego że zły kąt wtrysku? i dlatego głośniej pracuje ?
Za nie palenie autka odpowiedzialny jest kąt wtrysku jedz do dobrego mechanika niech ci czujnikiem zegarowym ustawi kąt wyprzedzenia wtrysku. O świecach radze poczytać na forum jest pełno a najlepiej to kątrolke w świece i wszystko jasne. POZDRAWIAM
ustaw pompe na znak i będzie palił ten czujnik słuzy właśnie do kąta wtrysku
Ja dodam tylko, że kąt wtrysku ustawiany jest na stole probierczym. Więc Ty tylko i wyłącznie ją blokujesz kołkiem. Do lampy stroboskopowej potrzebny byłby Ci czujnik piezoelektryczny.
jeżeli słabo pali to może sprawdź czujnik położenia wału. może kąt wtrysku jest nieprawidłowy? sprawdz rozrząd czy przypadkiem nie przeskoczył o jeden ząbek.
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Zobacz czy w zbiorniku nie ma czasem benzyny i zainteresuj się sygnałem z czujnika wału i wałka. Kąt synchronizacji ma na 0?
W jakim aucie masz zamontowany ten silnik, typ, model? Dodano po 13 Podejrzewam, że jest to silnik ze sterownikiem EDC MS6.1 rzędowa pompa wtryskowa sterowana elektronicznie tak? Dodano po 4 Jeśli tak, to pytanie czy masz sprawny czujnik położenia wału główny i pomocniczy . Wtrysk z czujnikiem ruchu iglicy służy sterownikowi do wyznaczania kąta wtrysku....
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Piszesz o nierównej pracy silnika, a układ paliwowy czyściłeś ,sprawdzałeś szczelność. Jakieś błędy na desce są ? Mierzyłeś ciśnienie paliwa na zasilaniu ? Robiłeś diagnostykę wtrysków, czy regulowałeś bo miałeś taki kaprys.? Nikt z fusów Ci nie wywróży co dolega silnikowi . Układem HPI sterują czujniki położenia wału, ciśnienia paliwa, elektrozawory...
Pomiar kompresji. Kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
Problemem nie jest kąt wtrysku, ale problemy z połączeniem lub uszkodzeniem: zaworu kąta wtrysku w pompie, wtrysku sterującego, czujnika położenia wału, lub przepływomierza. Odłącz zawór, jest tam wtyk 3 pinowy. Zmierz rezystancję pomiędzy pinem 2 i 3. Powinno być w okolicy 15Ohm przy temperaturze 25st.
A co z kątem wtrysku zmienia się wraz z obrotami i w jakich granicach,ja stawiam na czujnik położenia wałka pompy albo przerywający sterownik,tak czy inaczej pompa do regeneracji.
Ale to jest instrukcja dla pompy wtryskowej sekcyjnej w zwykłem C360, a ja potrzebuję dla pompy rotacyjnej, zapewne tam też są jakieś znaki na które trzeba ustawić pompę, ale gdzie one się znajdują i czym to się ustawia to nie wiem. W samochodzie z silnikiem diesla na rotacyjnej pompie ustawiałem kąt wtrysku na czujnik zegarowy, tutaj też się go stosuje?
Niestety nie zadziała. To do wtrysku elektronicznie sterowanego, raczej do samochodów benzynowych. Ten czujnik na 3. wtryskwiaczu jest używany do ustalania początku wtrysku i dynamicznej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku. Regulacja dawki odbywa się mechanicznie. czujnik VSS przy skrzyni.
Kąt wtrysku w silniku TDI nie jest stały. W programie jest zapisana mapa kąta wtrysku i wg tej mapy sterownik przestawia ten kąt. Nie wiem dokładnie od czego jest on uzależniony ale na pewno od obrotów silnika. Sprawdzenie zadanego kąta wtrysku odbywa się za pośrednictwem czujnika uniesienia iglicy we wtryskiwaczu oraz czujnika położenia wału. Sama...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Nie ważne TDI czy TD,kąt wtrysku powinno się ustawiać czujnikiem zegarowym.Wtedy silnik będzie dobrze odpalał.Wiem że przy elektronicznej regulacji kąta wtrysku nie jest wymagane dokładne ustawienie ale przetestowalem to na swoim aucie.Niewielka odchyłka-gorszy rozruch.
Silnik niby ten sam, tylko bez turba. Masz wyjęte wtryski to koniecznie pomiar kompresji. I kąt wtrysku na czujnik zegarowy.
OK, dziękuję bardzo za przydatne informacje :) na innych forach było napisane, że może być to też czujnik położenia wału, kąt wtrysku, mocowania przewodu masowego, filtr paliwa albo rozrusznik. Będę sprawdzać wszystkie możliwości ;)
To nie czujnik wału,sprawdzić w parametrach czy przestawiacz kąta wtrysku pracuje w pompie.
Podaje dokładne dane ford transit 2004r 2.0 63KW. Nadal nic. Wyciągane jeszcze pompę wtryskową. Z tego co wyczytałem wewnątrz pompy jest czujnik który przyspiesza kąt wtrysku. Może on nawalił.
ustaw pompe , sprawdz kąt wtrysku i czujniki w pompie
Jaki sterownik wtrysków?!? Przecież to jest wtrysk mechaniczny (pompa LUCAS FT09). Czujnik jest i służy do korekty kąta wyprzedzenia wtrysku.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Od siebie jeszcze dorzucę iż szukając dalej zabieram się za sprawdzenie pompowtrysków.Odczyty pokazują na 1 i 3 +-1.2.Może to będzie dobry trop.Proszę o dalsze sugestie.A przy okazji rozrząd skorygowany i wszystkie czujniki sprawne.
Witam. Tak jak w temacie... Mam problem z punciakiem. Na 4 biegu szarpie, a dziś wracając z Gliwic, auto zgasło mi 3 razy. Najpierw wywaliło checka po czym auto zgasło. Po odwiedzeniu kilku mechaników jeden stwierdził, że padła pompa wtryskowa. Zakupiłem pompę Lucas'a - wmontowałem i dalej to samo. Kolejny mechanik stwierdził czujnik kąta wtrysku. Wymieniliśmy...
Czujnik ciśnienia doładowania sprawdzony? Wtryski nie leją, kąt wyprzedzenia wtrysku OK? Czujniki temperatury pokazują poprawnie temperaturę, płynu chłodzącego nie ubywa? Kable do MAFa sprawdzone i czujnika ciśnienia doładowania nie są uszkodzone? Test zaworu turbo (Basic ettings grupa 11) jest OK? Piszesz, ze coś tam sprawdzone ale nie piszesz jak...
To, że ciężko pali, to nie musi być wina czujnika ani świec. Sprawdź w ustawieniach podstawowych ustawienie pompy (kąta wtrysku).
kąta wtrysku czujnik nastawnika kąta wtrysku czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku
warto uruchamia makro wiena mostek kabel ampery
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Lokalizacja czujnika bufora w piecu Defro Ustawienie położenia tłoka w Defro K2 - instrukcja