Źle rozumiesz. Masz podany kont statyczny i na tyle ustawiasz. Masz pokazane 3 typy silników w różnych wersjach. Że stałym kontem wtrysku i tz. zegarem wtrysku. Dodatkowo masz zależności od obrotów maksymalnych. Czyli w pierwszej tabelce silnik trakcyjny który rozpędza się do 2500-3000obr/min i nie interesuje cię jaki przy tych obrotach ma kont wtrysku...
http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9373389900_1...
Witam, DW8 nie ma wtryskiwaczza z czujnikiem, a przestawiacz kat wyprzedzenia jest "sterowany" przekaznikiem (zasilanie wylaczane po uruchomieniu silnika). Jesli silnik jest glosny, dobrze byloby sprawdzic wtryskiwacze i prawidlowo ustawic pompe. Pozdrawiam, Georges
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
A bezpieczniki sprawdziłeś??
Jeżeli nie robisz żadnego błędu przy składaniu [ np. nie ten cylinder ], to pozostaje wyjęcie pompy i wtryskiwaczy, i sprawdzenie na stole probierczym.
Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
prawidłowo ustawiony kat wtrysku w AFN powinien być 049-054 ale 060 też będzie dobrze. interesuje Cie tylko grupa 2 wartość nr 9 to temp. paliwa Z takim kątem wtrysku jaki masz teraz auto będzie palić i jeździć. W zimie może trochę dużej palić. Ale nie jest źle.
http://obrazki.elektroda.pl/2515659900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7890038700_1...
Trochę się naszukałem i motor 366.901 w ogóle w programie serwisowym sie nie pojawia. Jest multum innych 366, ale 901 nie ma. Może to być związane z tym, że po prostu z programu serwisowego WIS sukcesywnie stare informacje są wycofywane, żeby dać miejsce nowym autom które żrą GIGANTYCZNE ilości przestrzeni dyskowej. Na razie ma takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6236294500_...
[url=http://www.dieselschrauber.de/Solld... masz podane jakie parametry są poprawne
jest jakiś znak na korpusie pompy i jej wsporniku o którym nie wiem. Powinieneś go widzieć: http://obrazki.elektroda.pl/7644897300_1...
To seria 1000 Perkinsa.Ważne jaka litera jest po Y (ABCDE)
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Tak.Ustaw to i bedzie chodzic.Pewnie zmienil pasek na kreski bezmozg. Pozdrawiam.
Uruchamia elektrozawór sterowania EGR.
Zawsze jest od zewnątrz. Czyli w Twoim przypadku od chłodnicy
Kolego czasem miałem w AFN tak, że podczas połączenia z silnikiem działy się właśnie takie jajca... Bez powodu.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Czy sa jakies błędy? Klekotał bo za wczesny wtrysk. Po prostu raczej trzeba pokręcić pompą i sprawdzac aż linia wtrysku bedzie miedzy niebieska linia a zieloną.
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Gość pokasował powiedział że ustawiał rozrząd i pompę na jakiś zegar i że zamiast wartości 0,9 była 1,6 wiec ustawił prawidłową Z tego wynika żę on opóźniał moment wtrysku, aty masz za wczesny, chyba że zrobił odwrotnie co bardziej prawdopodobne. ale mówił że jak zmniejszy na 50 to znów będę miał problemy z odpalaniem zimnego silnika. Bzdura. Moim...
Witam proszę bardzo. http://obrazki.elektroda.net/91_12587220...
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
Niestety mimo szczerych chęci do udzielenia pomocy po tym numerze nie mogę nic zlokalizować. Ciężki temat z tym
Witam, a kto robił pompę?skoro był jakiś syf w baku może jeszcze coś zostało i doszło do pompy, techem opanujesz , co do kteesa to nie wiem, a popytaj czy wymieniali przestawiacz lubi się gubić w ustawieniach jak wiekowy? jak mam taką pompe po 200kkm przebiegu to daje do swego boschserwisa i wymieniaja wsio koszt 2500zł jak dlamnie ale nie miałem jeszcze...
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Co do dymienia masz racje, wystepuje ono wtedy, gdy jest maxymalne przedawkowanie wtryskiwanego paliwa (ładnie to widać w Lupo ścigającym na 1/4 mili). Konkretnych materiałów nie mam na temat diesla, ale mam jakieś wykresy, budowe pomp, etc. Jak coś to podaj mi maila na priv to Ci wyśle to czym dysponuje.
Obydwa wskazania są miarodajne z tym, że TDI Graph pokazuje kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa, w 000 trzeba pamiętać aby przełączyć w tryb Basic Settings, w 000 BS masz wartość statyczną kąta wtrysku a w Graph'ie ustawienie aktualne.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Wystarczy poszukać- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Sprawdź ten klin na wale dokładnie, to znaczy zdejmij kółko, obejrzyj je i wał. W takiej sytuacji musisz mieć 120% pewności. Dopiero potem szukaj w pompie, czy gdzie tam jeszcze... Dodatkowo jeśli zapłon jest zbyt wczesny, to auto na zimno źle pali, ale jak już odpali to ma kopa. Wczoraj miałem to w afn i w bs pokazywał kąt 255. Po wymianie pompy kolega...
Kolega chce od razu z grubą rurą na słonia. Sprawdź tylny pasek zębaty.
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
Dla D0826LF13 191 kW 1000Nm EURO2: od 0 do 1 stopnia przed OT
Ciśnienia sprężania sprawdź.
witam, jedno zasadnicze pytanie: 2.4 td (125km) zgadza się? jeśli tak to moim zdaniem zawodzi wtrysk sterujący
Witam Ten czujnik właśnie po to jest aby sterownik widział początek wtrysku, bez niego się nie da.
Mam zadzwoń 790 718 520
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
tu masz fotoporadę : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
A na nastawach w grupie 4 vagiem sprawdzałeś czy reaguje na wysterowanie? Może tłoczek kąta ?
Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Kąt wyprzedzenia zapłonu 15 - 1.
Masz źle ustawiona pompę. Na bs ma być 55 a ty tyle masz na ms, wiec zrzuć osłonę i przyspiesz pompę do wymaganej wartości. P.S. Popraw pisownię.
Ciepły 55.
Sprawdź czy nie zaśniedział 10 A bezpiecznik w skrzynce ze sterownikiem silnika. Dalej trzeba by podmienić sterownik silnika, sprawdź czy nie pływa w wodzie albo oleju w środku. Jakieś błędy generuje?
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Jeśli kąt masz 255 to sprawdź też ustawienie rozrządu.. Kąt z miejsca do zmiany jest poza zakresem albo przez niewyregulowanie na pompie albo pompa o ząbek.
Ta pompa ma kąt wtrysku ma ustawiony na stole i tylko ją blokujesz. Masz najpewniej za mocno napiętą linkę gazu, musisz mieć na niej minimalny luz.
najlepiej chodzi jak ustawisz na 54 w drugim okienku
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
W zalaczniku tabelka do przeliczania.
Ustaw kąt według instrukcji podanej w tym wątku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Prostokątne z boku.
Daj logi,bo to nie forum wróżek.
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Może później mu wałek na fasolkach dać.Początek wtrysku będzie po OT.
Po wymianie simeringu nic nie regulujesz, oprócz kąta wtrysku.
starter55 skontaktuj się z kolegą Persil z forum.vwgolf.pl - on miał ten sam problem i pewnie już go rozwiązał. Dodano po 5 Zrób zdjęcie tej pompy to będziemy w domu fotki pompy są w 3 załączonym przeze mnie wyżej linku i siedzi tam sterownik o początkowym nr 028.....(też jest podany w jednym z tych linków).
Dymienie na niebiesko jest spowodowane : słabą kompresją, za późnym kątem wtrysku, złym działaniem przyśpieszacza kąta wtrysku w pompie.
A czy to oznacza, że jeżeli wartość zadaną jaka jest w polu 2 czyli 1,1BTDC zmienię na 00 to zmieni się kąt wtrysku?. PS. a ile powinna wynosić wartość zadana w silniku AFN?.
Dobrze ustawiłeś.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
właśnie jak to naprawić jeśli ktoś wie to niech otpowie
Już raz wrzucałem ten załącznik na forum ale na pewno Ci się przyda pozdrawiam.
Jaka pompa tam siedzi ? Były też wersje na boschu MOTORPAL
15N i 70stopno
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Chodzi Ci o kąt wtrysku? A po co chcesz go regulować? Co się dzieje z autem? Tam za dużej regulacji nie ma?
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
takie okno rewizyjne. To okno służy do ustawienia kąta wtrysku.
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
przestawia kąt wtrysku,inaczej zasibnik
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
To jest atmosferyczny kompensator przestawiacza kąta wtrysku. Możesz to lutować. Najlepiej zmienić na zwykłą śrubę od pompy DPA.
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
Jeśli są to logi w 000 BS to nie ma żadnego problemu. Jeśli zaś są to logi grupy 000 w trybie Meas. Blocks to może być właśnie problem z wartością kąta wtrysku. W takich temperaturach to normalne zachowanie się silnika, że wchodzi na wyższe obroty - kąt wtrysku jest mechanicznie przyspieszany za pomocą wskazań z G62 co powoduje, że sterownik silnika...
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
A próbowałeś ustawić wtrysk na pt1500 ???
A co ma do tego kąt wtrysku wtryski przekładaj
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Do tych sprzętów bez problemu można znaleźć pełne oficjalne instrukcje serwisowe w necie za darmo. Tylko trzeba znać dokładny model, bo 400kg to za mało.
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
po wymianie rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku?i powinno byc oki.........
Czy tlok przestawiacza kąta wtrysku nie jest przytarty?
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Problem rozwiązany, dziękuję za pomoc. Zamykam temat.
Kąt wtrysku to chodzi ci o pole drugie grupy 000? 50 to całkiem dobrze. Może wtryskiwacz któryś leje?
Pierwsze sprawdź błędy i kąt wtrysku jak będzie za późny silnik będzie chodził miękko ale nie będzie mocy.
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Podstawa to kompresja. Drugi temat to ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, (powinno być 210-215bar), ostatni temat to kąt wtrysku. Pod wałkiem masz taki guzik do przekręcenia przed odpaleniem. Ten silnik to nie czary jakieś, musi odpalać.
przyspieszacz kąta wtrysku przyśpieszenie kąta wtrysku parametry kąta wtrysku
turbo diesla benzyny obliczyć wartość rezystor koszt naprawa telewizor samsung
moduł hulajnogi moduł hulajnogi
Kuchenka Amica - Kod błędu Er 81: Przyczyny i Rozwiązania Monitor nie odbiera sygnału - przyczyny i rozwiązania