Nawe nie podałeś, jakie napięcie będzie szło do tych czujek. Przecież to oczywistość. 12V lub 24V. Dodano po 5 Cześć, Montuję u siebie napęd do bramy przesuwnej. Zasilanie poprowadziłem kablem ziemnym, ale nie wiem jak podłączyć zabezpieczenie poprzez czujniki optyczne. Mam w domu kable sterownicze LIYY i domyślam się, że one nie nadają się do bezpośredniego...
Sam napęd nie ma żadnego stosownego wyjścia. Użyj zewnętrznego czujnika, np kontaktronu z magnesem (takiego jak do alarmu antywłamaniowego przy oknie) - zamontowanego albo do framugi albo do wózka na szynie.
To czy zastosujesz czujnik NPN czy PNP oraz NO czy NC niema znaczenia kwestia okablowania i tak musisz na wyjściu czujnika dać przekaźnik sterujący silnikiem. Znajdź lepiej czujnik o strefie działania 4mm, 2mm przy mało precyzyjnych napędach markiz może nie zadziałać za każdym razem. Czujnik indykcyjne sa jeszcze typu wbudowane lub nie.
W wersji magnetycznej jest możliwość wyciągnięcia czujnika poza napęd. Wtedy czujnik musiałbyś założyć na murze, a krańcówki normalnie na listwie zębatej. Np. Faac 740/741 i inne modele z tej firmy mają czujnik wpinany w centralę, wystarczyłoby przedłużyć kable.
Chyba ze czujniki krancowe nie puszczaja mozliwe to?? Bo wsYstko w glebokim sniegu i tylko mi sie otworzyla rano ale juz nie zamknalem:( Właśnie, trzeba odśnieżyć przestrzeń miedzy czujnikami, ale nie krańcowymi, tylko tymi , które sprawdzają, czy nie ma przeszkody na trasie ruchu bramy i same klosze czujników również.
Licznik widzi 255 km/h czyli nie dostaje sygnału z czujnika. 1. Kręcenie czujnikiem czy symulowanie koła fonicznego daje odczyt prędkości. Bo to albo czujnik. Albo problem z napędem czujnika/kołem fonicznym (za duża odległość, opiłki). Albo kabelki/wtyczki uszkodzone.
z drugiej strony bramy na wysokości napędu daj półmetrowy słupek z zaproponowanym wcześniej czujnikiem retrorefleksyjnym i metr przewodu do napędu, i masz sprawę załatwioną
Są czujniki ze starych Opli czy Polonezów z wtryskiem - nakręcane na wylot ślimaka ze skrzyni biegów, do nich dopiero dokręca się linkę prędkościomierza. Będzie prościej, niż targać "szafę".
Po owych 8-10 sekundach miganie lampy i buczenie ustaje i się zapala się 02 na wyswietlaczu Bo kończy się czas maksymalny ustawiony w pozycji menu t. Czy ten "przemagnesowany" do żelastwa magnes nie jest przypadkiem za daleko od czujnika krańcówki?
Chodzi mi o ten czarny przewód ,który biegnie od czujników wiatru,słońca i wiatru.Mam dane do tego czujnika-jak zainstalować itp ale o parametrach tego przewodu nic nie ma. Zasilacz musi być wewnątrz pomieszczenia, i stamtąd przewód odporny na warunki atmosferyczne do właściwego miejsca. Pytanie jeszcze jak wyglądają połączenia w całej tej instalacji...
C6 oznacza aktywne wejście bezpieczeństwa. Są tam jakieś fotokomórki albo czujnik?
Kolego to kwestia konfiguracji albo zwartej krańcówki lub foto-czujników .
Czujnik prędkości pojazdu Czujnik prędkości pojazdu 49 jest wmontowany w linkę napędu licznika prędkościomierza. Czujnik jest podłączony do instalacji elektrycznej za pomocą trzystykowego złącza konektorowego. Wyglada na to że to zwykły halotron albo transoptor.
Masz przy tej bramie czujniki ?
Tak myślę. Jeśli po prostu zewrzesz wszystkie 3 piny ze sobą, brama powinna zacząć normalnie jeździć w obie strony. Elementy na szynie to zwykłe magnesy i one nie tracą raczej namagnesowania (możesz co najwyżej, jeśli masz wszystkie elementy mocujące - przysunąć je bliżej napędu). A usterka czujnika to standard w tych napędach. I zdarzyło mi się kilka...
Możliwe, że nie działa prawidłowo czujka magnetycznej krańcówki. Jesli napęd jest nowy - magnes krańcówki zbyt odsunięty od tylnej ścianki napędu. Jesli napęd ma swoje lata - źle działa sam czujnik (uszkodzenie można powiedzieć standardowe w tych napędach). Pomaga tylko wymiana czujki na nową.
Czujniki krańcowe są w napędzie? Jeśli tak to problem z okablowaniem.
A jeśli podłącze pod 52 i 51 . To jak ta spiąć z tymi stykami aux3? Zróbmy inaczej w takim razie. Kupuję lampę powiedzmy na 230v 10w daje jej zasilanie z kabla od zasilania napędu. Co dalej, jak podłączyć do aux3 żeby się zapalała w czasie otwierania bramy? Mam dwa kabelki plus i minus i ...
W lewym hamulcu jest czujnik, aby przy hamowaniu napęd nie działał. Też miałem ten problem. Po ustaweniu czujnika czyli przesunięciu go bliżej dźwigni hamulca problem ustąpił.
Pilot Hormanna nie zagada z napędem Tousek (zresztą napisałeś, że przy bramie wspólnej Tousek nic nie zmienisz więc dopisywanie do niej obcych pilotów też nie wchodzi w grę), w drugą stronę czyli pilot Tousek -> naped Hormann też nie pójdzie. Kupując Hormanna możesz do niego dodać zewnętrzny odbiornik zgodny z pilotami Tousek RS. Oryginał jest ciut...
Przy uszkodzonym czujniku halla napęd ruszy na chwilę. W twoim przypadku jest sprawny. Wymień elektrolity tak jak napisał kotbury.
To nie są dwa niezależne urządzenia w jednej obudowie, płytka z elektroniką jest jedna podłączona zarówno do napędów/czujników drukarki jak i skanera, mechanicznie to skaner z drukarką raczej nic wspólnego nie ma, wiec teoretycznie może to być to być wykonalne. Wszystko zależy czy płytka z elektroniką po usunięciu połączeń z napędami i czujnikami drukarki...
Teac 55GFR , ale po modach. Trzeba mu było obroty obniżyć , dorobić odczyt "obróconych dyskietek" zmodować go generalnie na 720 kb , dorobić też czujnik napędu (otwarty, zamknięty) . Są co prawda wersje Teaca 720 kb (55-gfv chyba ) ale praktycznie nie do dostania albo za straszne pieniądze.
Myślę że koledze sosarkowi chodziło o zastosowanie kontaktronu ZAMIAST krańcówki. Np. magnes przyklejony do dźwigni itd.
Co do statusu - czy rzeczony Grenton ma jakieś wejście do zbierania stanu bramy - najlepiej jakby przyjmował styk NO. Wtedy albo montujesz w napęd dodatkowy kontaktron (taki sam jak do zabezpieczania okien/drzwi w alarmach) który będzie zwierany którymś magnesem krańcówki lub własnym; albo montujesz między czujnikiem krańcówki napędu a centralą powtarzacz...
Kolego wklej schemat centralki to napiszę Ci jak polączyć te czujniki.
błąd pasa itb. Może się nie rozłączać, czujnik lub napęd.
Kiedy na cewce jest napięcie to napęd jest wyłączony to po pierwsze.... Kontrolka nie świeci pewnie bo żarówka padła... Najlepiej zaprzyj się o drzewo albo coś stabilnego i sprawdź czy ciągnie. Dodano po 1 Tam gdzie cewka niektóre typy miały od przodu taki zawór odpowiedzialny za napęd przy hamowaniu jak był uszkodzony czujnik pedału hamulca to napęd...
Czujnik, układ autostop źle działa/nie działa. Albo masz wciśnięty przycisk M przy liczniku, i gdy ten wskaże zero, napęd się wyłącza.
Ciągnik New Holland T6070. Problem dotyczy przedniego napędu. Normalnie,na postoju po wciśnięciu hamulca lub zaciągnięcia hamulca ręcznego powinna zapalić się kontrolka od załączenia przedniego napędu,tak samo manipulując przełącznikami od przełączania w tryb auto- manual przedniego napędu. U mnie się to nie dzieje.Kontrolka też nie reaguje na przycisk...
Sprawdź może jeszcze czujniki hamowania. Bo naped też się załącza gdy się hamuje. Może tam jest jakiś problem
Witam serdecznie. daj jakieś fotki. czujniki hala uszkodzone. https://pojazdyelektryczne.org/viewtopic...
Wyłącznik krańcowy na krawędzi otwartej bramy załatwi problem
tacka wysuwa się i nie czeka na wsadzenie płyty, momentalnie się zamyka. Zaśniedziałe styki wyłącznika krańcowego tacki. Nie wiem dokładnie jaki to mechanizm CD więc gdzie go szukać nie powiem - pomocna może się okazać serwisówka. P.S. Jak już dobierzesz się do tacki i tego wyłącznika proponuję przy okazji wymienić i pasek napędu tacki - jak w magnetofonach...
Niestety nie ma. W dokumentacjach z linku są alarmy, które dotyczą błędów sterowania NC Sinumerik, czyli układy pomiarowe osi, prędkości, pozycjonowanie, format i składnia programu itd. Plik %PCA jest napisany przez producenta maszyny i obejmuje komponenty obsługiwane przez PLC, zainstalowane na maszynie typu: pompa hydrauliki, chłodziwa, czujniki,...
W takim razie warto zapatrzeć się w coś takiego! Cena najwyższa nie jest a jeżeli chodzi o jakość to na faacu póki co się nie zawiodłem.
Tak, to wskazuje na uszkodzony czujnik.
Jak nie ma jak jest - strona 14, rysunek 23 i tabelka z opisem nad nim. Urządzenia 7,8,9,10 (kolejno - czujnik blokujący ruch napędu, bariera podczerwieni, lustrzana bariera podczerwieni, listwa krawędziowa) - ogólnie sprzęty zabezpieczające przed zgnieceniem.
Jak to nazwałeś " zwalony czujnik magnesów" , to standardowa usterka tych napędów. Wymień.
Cześć. Próbowałeś czyścić optykę płytą czyszczącą? Dziwne jest też zachowanie, że nie oddaje płyty, i wyświetla NO CD. może to być kwestia jakiegoś czujnika obecności płyty w napędzie.Tzn ona tam jest, ale czujnik jej nie wykrywa i napęd nie podejmuje próby odczytu. Obce ciało w napędzie? Kurz/brud?
Najlepsze jest w tym wszystkim to. Że jak rozbiorę ponownie silnik przeczyszczę miejsce styku szczotek z wirnikiem wszystko wydaje się działać poprawnie. Jednak po kilku dniach a nawet i wcześniej silnik nie rusza. Może to problem z tym czujnikiem Halla??
Był całkiem niedawno już temat na forum gdzie autor podłączył się właśnie pod krańcówki i zakłócało to pracę napędu. Rozwiązaniem było montaż kontaktronu na bramie.
Tu masz ciekawsze forum https://pojazdyelektryczne.org/index.php
Silniki i mechanizmy są sprawne zamieniłem koło lewe w miejsce prawego i chodzi ale prawe sprawne na miejscu lewego stoi.
40 m/s ???? To ponad 140 km/h . I zatrzymać to z dokładnością 1mm - samochód potrzebuje kilkudziesięciu metrów. Czy o taką prędkość rzeczywiście Ci chodzi?
Jak sterowanie oparte jest na aparatach telemechanicznych, to prościej stosować krańcówki mechaniczne ze względu na obecność styków COM, NC, NO, i nie trzeba dostawiać przekaźników do czujników. Stosuję się je również w obwodach zabezpieczający np. skrajne pozycje napędów, ze względu na pewne rozłączenie. Ponadto krańcówki mechaniczne mogą mieć większą...
Niestety w tych skrzyniach jest bolączka z tymi czujnikami. Są trzy opcje, dwie drogie, jedna mniej. 1. Faktycznie czujnik świruje i trzeba go wymienić 2. Element łączący napęd ze skrzyni z czujnikiem się wyrobił i nie zawsze przekazuje napęd na czujnik. To jest kawałek blaszki. Można go wyjąć po odkręceniu czujnika. 3. No i opcja najdroższa, czyli...
Witam Czy można dostać taki czujnik, bo nie bardzo widzę możliwość naprawy jest on hermetyczny tj zalany jakimś zielonym silikonem czy czymś takim wątpię by udało mi się to rozebrać. W obudowie są dwa czujniki, niestety jeden cały czas wskazuje logiczne "1" tj obecność metalu. Drugi jest sprawny.
Pamiętaj że antena to nie jedyny problem - wystarczą inne urządzenia działające w tym paśmie w pobliżu, np. dzwonek beprzewodowy, stacja meteo z bezprzewodowym czujnikiem itd.
podczas normalnej to nie za bardzo, bo jakość bazowania zależy od prędkości najazdu na czujnik. Ale np. jeśli napęd jest zatrzymany to "pasywnie" możesz w danym miejscu go zbazować i np. dodać offset.
Krańcówki windy działają? Czujnik obrotów napędu windy działa? Śruba windy i cała winda są czyste i nasmarowane?
Uszkodzony czujnik
Witam. Drukarka, jak w temacie, trafiła do mnie z błędem 59f0. Po wymianie napędu pasa transferowego oraz czujnika pasa transferowego nadal występuje błąd 59f0. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
. W paru napędach po kilku latach musiałem (i pewnie dalej będę musiał) je wymieniać Po paru latach to, że tak powiem standard, że czujnik padł. Mi zdażało się wymieniać ten czujnik po tygodniu czy miesiącu od montażu napędu 740.
Warto przelutować złącza i elementy w torze sygnału z czujnika.
Zna ktoś jakieś sklepy na śląsku z opornikami itp. najlepiej Mikołów, Katowice, Ruda Śląska?
Może ktoś wie jak te czujnik działa. Korba zmienia pole magnetyczne czujnika i napęd się włącza. Kiedy nie ma powtarzających się impulsów od korby , napęd się wyłącza.
winowajcą okazał się lekko spuchnięty kondensator ...
Tak, ale cena nieco odstrasza... Dlatego zaproponowałem wykonanie samodzielne. http://sukcesgroup.pl/sklep/pl/yooda/czu...
Ile napęd ma lat ? Jednym z powodów może być kondensator silnika. Drugim z powodów mogą być wyłączniki krańcowe a właściwie czujnik wyłącznik krańcowy.
AVE... Masz w tym aparacie różne osie, na których te elementy są umieszczone. Domontuj tam jakieś enkodery czy inne czujniki(silnik BLDC z trzema czujnikami Halla wyjęty z napędu CD/DVD może już zadziałać) i mierz te sygnały. Pasek folii wygięty w wycinek koła, z dwoma rzędami nadrukowanych kresek, dioda LED z jednej strony i dwa fototranzystory, każdy...
Alt to Stop, więc jak najbardziej zastosowanie czujnika zda egzamin. Po rozwarciu styków napęd nie ruszy.
W napędzie jest czujnik,krańcówka początku i końca tacki.Jeszcze raz rozbierz ,sprawdź tą płytkę którą zdejmowałeś czy siedzi dobrze na swoim miejscu.Sprawa jest banalna i na pewno ci się uda.Możesz to robić poza komputerem korzystając tylko z zasilacza,jak masz jakiś rezerwowy czy archiwalny.
Co rozumiesz pod pojęciem "krańcówka"?? Chodzi Ci o łącznik z napędem mechanicznym, czy o czujnik zbliżeniowy indukcyjny lub pojemnościowy.... ? pozdrawiam
Cześć, mam problem z Corollą e100 z roku 1995 z silnikiem 1,6 16V. Usterką jest brak wskazań prędkości pojazdu, czasem wskazówka się rusza, najczęściej na zimnym silniku. Po wyjęciu czujnika prędkości sprawdziłem go na stole oscyloskopem (czujnik typu halla), podałem mu zasilanie i napędzałem go wiertarką. Na oscylogramie widać ładny sygnał. Sprawdziłem...
Czujniki mogą być sprawne ale silnik napędu obiektywu ja bym się mu dokładnie przyjżał. machina
Rozważ budowę na silniku krokowym z przekładnią. Do tego mikrokontroler i możesz sterować kierunkiem, prędkością i zapiąć czujniki liczyć cykle itp.
Zostaw światłowody w spokoju. Jeden z nich nadaje sygnał do zmieniacza, drugi odsyła od zmieniacza do następnego modułu (to zmieniacz ma do niego "zamigać"). Czy zmieniacz próbuje chociaż zakręcić płytą po jej załadowaniu czy też od razu ją zwraca i ładuje następną? Czy też próbuje chociaż ogniskować - jak tak, to można ręcznie ją ruszyć. Przyczyn może...
Dołączam się do tematu. U mnie problem taki, że w ogóle nie świeci wspomniana kontrolka (żarówki sprawdzone) Gdzie znajduje się czujnik załączenia napędu 4x4?
Musiałbyś sprawdzić czy napęd faktycznie jest załączony czy tylko kontrolka. Ogólnie to na początek sprawdź bezpieczniki stopu, cewka od przedniego napędu albo czujnik ciśnienia bo z tego co kojarzę to w tych ciągnikach może być taki czujnik. Jeśli nie rozłącza faktycznie to uszkodzenie może leżeć w koszu albo zasilaniu cewki czy samej cewce.
Zrób zdjęcie i pokaż ustrojstwo. Trzeba przemyśleć rozwiązanie zakresu pracy bo jak czujnik nie zadziała to tak jakby go nie było.
Witam, na chwilę obecną widzę dwie możliwości: 1: Problemy z zasilaniem sterownika Autotronic (znajduje się pod kabiną po prawej stronie) 2: Usterka typowa dla tej serii - uszkodzone złącze w sterowniku. W załączniku jest schemat instajacji. Proszę zmierzyć napięcie na złączu A - piny 1, 2 i 3 (po włączeniu zapłonu i drugi pomiar po załączeniu kontrolki)...
Jak otworzysz bramę i brama zatrzyma się na krańcówce wrzuć fotkę centrali - które diody świecą, a które nie, ale może być tak, że mimo iż odpowiednie diody będą świecić jeśli jest uszkodzony czujnik krańcówek brama nie ruszy. W podesłanym temacie właśnie tam jest o tym mowa i pomogła wymiana czujnika. Czy próbowałeś mostkować fotokomórki oraz inne...
Spróbowałbym jeszcze pokombinować z nowym smarem, ew. folią. Może się ślizga. A jak panewki? Szczególnie ta od strony napędu.
Napęd czujnika w skrzyni.Wykręcasz czujnik -wykręcasz takie aluminium do którego przykręcony jest czujnik -i wyciągasz napęd(kosztuje paręnaście zl)
Często napędy mają wyprowadzone styki do podłączenia oświetlenia podjazdu. Więc sprawdź najpierw w instrukcji czy aby nie ma styków do włączania oświetlenia bo wówczas wystarczy dołożyć tylko czujnik zmierzchowy aby nie świeciło się w dzień. Jeśli nie masz napędu do otwierania bramy możesz wykorzystać do sterowania czujnik ruchu z wbudowanym czujnikiem...
Przestałem montować FAAC 740 jakieś półtora roku temu, bo zamiast montować nowe napędy to ciągle jeździłem na awarie tego syfu. Owszem, kiedyś to był bardzo dobry napęd i osobiście zamontowałem tego kilkaset sztuk. Niestety to co teraz produkują to jakaś popierdółka, a nie FAAC 😉 Najpierw zaczęło się od tego, że centrale dostawały czkawki i...
Witam Wydaje się, że najprościej tak 1. pojawia się impuls start pomiaru czasu 2. pojawia się kolejny impuls - załadowanie mierzonego czasu do rejestru przesuwnego ( 2 pozycyjnego ) 3. reset pomiaru czasu 4. start pomiaru czasu 4. wyliczenie różnicy pomiędzy pozycją 1 i 2 w rejestrze - wynik = 0 prędkość stała , wynik dodatni zwalnia , wynik ujemny...
Program powinien wyglądać mniej-więcej tak: wsunięcie sklejki - np. czujnik na wejściu przed pierwszym wałkiem - zaczyna napędzać wałki. po wejściu na pierwszy wałek "chwyta" czujnik między walkami: od teraz napęd jedzie do przodu; sklejka jest prasowana przez drugi wałek na zakładany margines. po wymiarze zatrzymuje się i cofa o wymiar, znów zatrzymuje...
Tak, do wymiany czujnika położenia wału trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu i odkręcić koło pasowe, ale zobacz czy wtyczka nie spadła i czy wiązka jest cała. Co do licznika to umyj płytę z topnika (np izopropanolem) i zobacz gdzie idzie ścieżka od tego luźnego pina, napraw połączenie zdrapując soldermaskę i lutując kawałek cienkiego drucika
Jeżeli napęd taśmy działa prawidłowo sprawdź czujniki obecności kasety w kieszeni-często przerywaja i wtedy mechanizm zostaje zatrzymany.
Standardowa awaria w tym napędzie. Wymiana czujnika krańcówek na nowy.
Ta krańcówka, to chyba nie krańcówka tylko jakiś licznik zgrubny (ten napęd uczy się przebiegu i reaguje na przeciążenie, nie posiada też krańcówek foto czy kontaktronów). Styk jest zwarty w stanie spoczynku (tak też wynika opisu na obudowie). Hall po wyjęciu z obudowy reaguje na magnes - zmiana biegunów zapala i gasi światło napędu. Moduł czujników...
sprawdzę dziś czujnik, dzięki
Do nowego, sprawnego napędu musisz przełożyć elektronikę (jest tylko jedna) z uszkodzonego napędu, ponieważ PS3 ma zabezpieczenie polegające na skojarzeniu elektroniki napędu z płytą główną konsoli (podobnie jak Xbox360). Uważaj, aby nie oderwać dwóch cieniutkich kabelków podczas odłączania wtyczki czujnika z lewej strony.
Zbuduj i dołącz układ zgodnie z załączonym schematem, oczywiście tylko wtedy gdy posiadasz do tego odpowiednie umiejętności. Przekaźnikiem wyjściowym można też wprost blokować wejście linii alarmowej, lub wybrany czujnik alarmowy. pozdrawiam PROXIMILIAN
Czujnik wpięty przed modułem wszystko dziala
Uszkodzona płytka czujnika Halla. Po wymianie brama ruszyła.
Jak to się ma do Twojego tematu - chodzi mi o to że dość łatwo ze zwykłego roweru można zrobić elektryka i nie trzeba w tym celu rozmontowywać innego roweru elektrycznego. Ciekaw jestem, bo już miałem takie pomysły, jak jeździłoby się swapem z dwóch identycznych rowerów. Serio pytam, albowiem miałem szansę na demontaż identycznego silnika z identycznego...
Myślę że INTEGRA 64 by była ok . Daj jednak klawiatury LCD wszystkie gdyż ze strefowej nie będziesz mógł uzbrajać innych stref np. podczas wyjazdu z garażu gdy opuszczasz dom.W drzwiach garażowych umieść specjalny kontaktron , w drzwiach wejściowych do domu też (w aktualnych przepisach jest o tym mowa). Czujnik w kuchni przenieś na tę małą ściankę działową...
Po numerach nic nie powiem, ale były tam sterowniki, w których zamieniały sie piny, np czujnika lewego przedniego, w aucie napęd na przód był na 13 i 28 a w quattro na 28 i 12.
Jak chce wydrukowac test to wyskakuje błąd 52,00 (...) Z mojej ciekawości otworzyłem tą obudowe od układu lasera, nic nie dotykałem i znowu zakryłem. I to się zgadza, błąd 52 jest związany z modułem lasera. Myślę, że przyczyna jest prozaiczna - jeden (lub więcej) z trzech kabli nie jest poprawnie (albo w ogóle) podpięty. Kable są trzy: 3 żyłowy - czujnika...
Silnik BLDC 15V 3 fazowy (pewnie trójkąt ). Max 115 Hz. Czyli potrzebny falownik/sterownik. Od biedy można zastosować chińczyka od roweru elektrycznego bo to tylko 300W. Tylko musi być taki który nie wymaga czujników halla w silniku.
Do zasilenia proponuję pakiety litowo-polimerowe. Są bardzo lekkie w stosunku do możliwości. Droższe od NiCd i trzeba poświęcić trochę uwagi bo potrzebny jest "nadzorca" pakietu, ale warto. Co do orientacji w terenie to może czujniki ultradźwiękowe?
Odkręć silnik i sprawdź dokładnie u mnie przy takim kodzie błędu na silniku zwój był nadpalony. To jest ten napęd direct drive.
Dzień dobry, Czy udało się sparować czujnik YOODA i napęd markizy DOOYA? Czy ktoś ma doświadczenie i potwierdzi czy można użyć jeden czujnik do kilku markiz? W dziale technicznym dystrybutora firmy YOODA otrzymałem infoamcje że czujnik METEO DC116 (1611127) jest w stanie zapamiętać wiecej niż jeden sygnał pilota:) W moim przypadku chciałbym podłączyć...
Czujnik
Raczej należy wybrać napędy z wejściem pod sterowanie OPEN-CLOSE lub z wejściami niezależnymi OPEN, CLOSE. Do sterowania użyć wyjść przekaźnikowych z centrali (wyjście + przekaźnik lub ekspander przekaźnikowy). Dodatkowo założyć czujnik magnetyczny na bramie garażowej i podobne rozwiązanie w bramie wjazdowej (czujka, wyjście z automatu) - aby przy sterowaniu...
Można. Ale czy na mechanizmie różnicowym jest pierścień nadawczy lub koło zębate napędu czujnika? A tego nie wiadomo bo jak nie ma czujnika to mogli nie założyć. Druga opcja to dodanie czujnika prędkości na jedno koło i zrobienie tak jak było w wersjach bez abs. Albo jakiś inny czujnika halla .Dołożyć coś na przegub i dodatkowy czujnik.
Polecam 80c517. Ale najlepiej jak to będzie jakis 486 lub pierwsze pentium ze starego małego laptopa (z całą płytą)
czujnik zamknąć napęd czujnik przeciążeniowy napęd napęd elektrobim
volvo potencjometr przepustnica amplituner przygasa silnik mercedes atego temperatura
zmywarka samsung dw60m6050 philips 32pht4503
Kod błędu B1811 w Toyocie RAV4 - przyczyny i rozwiązania Peugeot 207 brak lewego światła mijania - diagnostyka