To zwykły bezpiecznik termiczny, to samo co masz na czerwonym przewodzie. Spróbuj z tego na czerwonym odczytać temperaturę zabezpieczenia bo nie wiem czy dobrze widzę że jest to 116°C.
Błąd ma jednego czujnika, ale czy z drugiej strony auta tester widzi prędkość koła. Można zakręcić nim na podnośniku. Jak czujnik nowy to może ktoś łożysko zmieniał i założył niewłaściwe. Możesz też przedłużyć kabelki z jednej strony na drugą i pokręcić kołem.
Potrzebujesz jakiś gotowy, "fabryczny", czy potrafisz sam poskładać? Należy zastosować np. układ z pilota telewizyjnego, bo w ten sposób modulacja światła zapewnia wiekszą odporność na zakłócenia. Elementem "świecącym" powinna być dioda czerwona, a elementem odbierajacym - oryginalny moduł zdalnego sterowania z odbiornika TV, z filtrem czeronym. Układ...
Na P24 masz zasilanie +24 Vdc o obciążalności 100 mA; Zworka na PNP (zewnętrzne zasilanie); "masa czujnika" (niebieski) na CM, "zasilanie czujnika" (brązowy) na P24; sygnał (czarny/biały) na P3.
Może też być ten czujnik, ale to trzeba go sprawdzić. Jest to czujnik niebieski
No to się rozjeżdża przy jak +60 te same wartości to Beta zła ciekawe z jaką ci sprzedał to by się coś pokombinowało by dobrać inna.
Np w AGR jak najbardziej były cztero pinowe czujniki, niebieski lub zielony. Wypnij wtyczkę i zobacz dokładnie na jej kształt i piny. Muszą się zgadzać plastikowe bolce. Czujniki różnią się trochę grubością płaskich pinów, w zielonym dwa masz grubsze i dwa cieńsze. W niebieskim wszystkie są tak samo grube. Poza tym zielony ma długi metalowy bolec. Zamiennik...
Drugi czujnik jest koło rozrządu .
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
czujnik niebieski Specyfikacjenapięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2.000 - 3.000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Witam Jeżeli kolory narysowane odpowiadają kolorom przewodów z czujnika to pewnie że działa. ( rozumiem że w pierwszym czujniku niebieski podłączony jest do L- , a nie 4/BK ) Co do podłączenia - w module DI zasilania czujników dla wszystkich kanałów ( minusy i plusy ) są zwarte i równie dobrze ( tak jak u ciebie ) można zasilić czujniki z jednego miejsca,...
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
Wymień szybko czujnik temperatury (niebieski) jest nie drogi i sprawdź czy nie jest urwana przy nim instalacja
witam sprawdź dokładnie rezystancję tych czujników oba ( niebieski i czerwony ) powinny mieć identyczną oporność tzn ok.2,56koma pozdrawiam
Ktory czujnik wymieniles? Ktory rok astry? Astra F czujnik ma niebieski za kolektorem ssacym od ECU a drugi u gory od wskazowki. Pozdrawiam!
http://obrazki.elektroda.net/22_12901899... brązowy niebieski czerwony
Czujnik temperatury (niebieski) do sprawdzenia i jeśli wymiana to na oryginał tzn ze szrotu bo już ich nie produkują.
Niebieski czujnik - do sterownika, czarny na wskaźnik temperatury. Na niebieski wychodzi napięcie ze sterownika 5V, a na czarny napięcie z zegarów zdaje się coś koło 9V.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
Kod silnika NZ. Wtrysk VW Digijet. Nie wiem czy dobrze widzę, ale chyba nie masz wtyczki na czujniku temperatury (niebieski)?
Wtrysk = czujnik zielony. Klima = czujnik brazowy (jesli jest) Wskazniki = czujnik niebieski (jesli jest).
Radze nie odłączać wtyczki od ECU na podłączonym akumulatorze bo może spowodować to jego uszkodzenie. Nie ma w tym silniku czujnika ssania. Niebieski czujnik podaje informację do ECU o temperaturze silnika. W tym aucie jest możliwość diagnostyki poprzez kody błyskowe - do tego służą kostki pod mieszkiem lewarka zmiany biegów lub żółta wtyczka obok cewki...
Żółty kabel do czujnika z białą izolacją (zwiera przy 1,8bar), niebieski do czujnika z brązową izolacją (rozwiera przy 0,3bar)
Witam, Nie ma klimy - nie ma Bitrona. 2 wiatraki i 3 przekazniki, to termowylacznik dwustopniowy na chlodnicy. Niebieski czujnik - zegary - wskaznik i kontrolka (dwa przewody) lub tylko kontrolka (jeden przewod). Pozdrawiam, Georges
najlepiej podpiąć pod kompa ale prawdopodobnie czujnik temperatury silnika który daje sygnał do komputera Niebieski czujnik na krućcu od wody (on jest odpowiedzialny za dawkę paliwa)
Czyli wynika z tego że przewód zasilający muszę podłączyć do L i N a lampę do N i LS? Tak Podłącz tak żarówkę i przetestuj - na początku podłącz pod L i N sam czujnik - neonówką możesz sprawdzić czy nastąpi załączenie przekaźnika lub usłyszysz charakaterystyczne "pyknięcie" - o ile jest zbudowana na przekaźniku. pzdr
odłącz niebieski czujnik i spróbuj odpalić z odłączonym. czujnik na króćcu od strony chłodnicy
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
Witaj Nie mam schematu w formie elektronicznej ale podaje co doczego. Od lewej BBIALY lub SZARY-przewod awaryjny CZARNY-CZERWONY-zamykanie zamka-masa CZARNY-otwieranie zamka-masa BRAZOWY-moduly dodatkowe-masa ZIELONY-czujniki klap NIEBIESKI-czujniki drzwi POMARANCZOWY-stacyjka FIOLETOWY-syrena-plus ZOLTY-kierunkoweskaz CZERWONY-zasilanie-plus ZOLTY-kierunkowskaz...
Pin nr 2 przewód czarny - masa czujnika (160mA). Pin nr 1 przewód czerwony - plus czujnika (160mA). Pin nr 11 przewód niebieski - wejście czujnika.
Ja w AHU mam niebieski.
Niby tak tylko wiele z powszechnie dostępnych urządzeń ma w głębokim poważaniu kolorystykę. Na przykład trójfazowe pompy głębinowe, gdzie jednym przewodów fazowych jest niebieski. Czujniki ruchu z wyprowadzeniem aktywnej fazy przewodem żółtozielonym itp. Pytanie teraz - używać czy nie?
Witam Sprubój do przweodów czujnika podpiąć zasilanie tak: do brązowego - fazę (230 V) do niebieskiego - zero do białego - jeden koniec żarówki drugi koniec żarówki podłącz do zera (zmostkuj z niebieskim na czujnik)
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Czujnik ruchu na 99% ma zasilacz beztransformatorowy i jest zasilany 230V ale niespodzianki czasem się zdarzają więc na wszelki wypadek należy zerknąć też do czujnika. Niebieski-N, brązowy-L , czerwony podaje zasilanie na układ. COB należy podłączyć do N i czerwonego.
ten niebieski czujnik nie ma wplywu na instalacje skoro jest na srubie,sam regulowales czy gazownicy
Niebieski jest do diesla. Taki jak na zdjęciu, takie kupuję w hurtowni.
Nie pamiętam by w Polo były liczniki Jaeger. W załącznikach schematy. W "Schemat silnia 1,2 AWY" na stronie 10 masz pokazane podłączenie czujnika w baku pod licznik. G - czujnik poziomu paliwa w baku. J285 - licznik. Licznik (duża wtyczka 32 piny - pin 12), przewód niebieski idzie do czujnika poziomu paliwa (wtyczka 4 pinowa, pin 3). Licznik z czujnikiem...
Właśnie takie napięcie jest i być powinno w standardowym sprawnym czujniku. Jeśli jest inaczej to sugerowałbym sprawdzenie wyjścia tego czujnika. Najlepiej idąc od niebieskiego kabelka wgłąb płytki czujnika. Najczęściej jest to tranzystor, który mógł ulec uszkodzeniu na skutek błędnego podłączenia wyjścia. Niektóre czujniki bardzo nie lubią zwarcia...
To złącze wygląda jak złącze czujnika prędkości jazdy. Niebiesko- czerwony to impulsy brązowy to masa, czarny plus
Właśnie to niebieskie światło chcę wykorzystać do uruchomienia urządzenia, które w sposób zdecydowany podniesie skuteczność alarmu. To będzie trudne. Bo nie powinno reagować na oświetlenie zewnętrzne. Mierzyć wzrost prądu zasilania czujnika.
Co prawda niby miałem świadomość tych zakłóceń i nawet diodę przeciwsobnie na zasilaniu ale to chyba było faktycznie za mało w tym wypadku... W każdym razie czujnik na pewno miałem zabity i nie pokazywał nic sensownego. Myślę, że można założyć, że zabiłem go zakłóceniami z cewki przekaźnika. Na drugim czujniku prosto ze sklepu uważając na wszystko,...
Poczytaj co napisał kolega jugo007 sprawdz ten czujnik niebieski
W zasadzie podłączenie do prądu włączników też ma wpływ na to czy w spoczynku będzie "wychodził" prąd. Tym bardziej jeśli są to dwa włączniki i mają "wspólne wejście" 230v. Dodano po 3 jak podłączę zasilanie do tego włącznika Skoff (nie podłączając go do lamp) to na jednym kablu idzie zasilenie (czarny) na drugim nie ma (niebieski). Jak dotknę czujnik...
Kable dochodzą dwa, na "jedynkę" czujnika niebiesko czarny, "dwójka" to masa (brązowy). Czujnik jest zwykły, oporowy z pływakiem. Pzdr. Jeśli dobrze rozumiem, to plusowy sygnał paliwa leci na kabelku niebiesko-czarnym ?
Czujnik zewnętrzny jest izolowany i nie ma znaczenia niebieski na AF, brązowy na OT czy odwrotnie.
Witam Czerwony +12V Czarny Masa (-) Zielony - sterowanie syreny (-) Biały - potwierdzenie dźwiękow (beep) Niebieski - czujnik wstrząsowy (-) Pobór prądu do 1A
Kolego zmień okulary na te do czytania :) , złącze 6p obok czujnika ultra. Czerwono niebieski zamknij i czerwono biały otwórz do podłapania w wiązce drzwi kierowcy.
Może to coś Ci powinno pomóc: wszystkie czujniki z przodu połączone są ze sterownikiem wtyczka łączeniową do której dochodzi 6 przewodów * zasilanie czujników pin nr. T12e/2 w sterowniku (czerwono-niebieski przechodzący we wtyczce pod zderzakiem na czerwony) pin nr. T8h/1 i dochodzący do wszystkich czujników na pin nr. 1 * masa czujników pin nr. T12e/1...
Co masz na myśli pisząc że są włączone?Niebieski czujnik jest od sterownika silnika.To czarny jest od wskażników.Twój problem raczej tkwi w liczniku.
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
Dodatkowa pompa wody wlacza sie po wylaczeniu zaplonu i powinna pracowac przez 3 minuty po wylaczeniu. Otworz wtedy maske i posluchaj - jak jest cisza to nie dziala. Co do podgrzewacza to na podszybiu obok motora wycieraczek jest czujnik taki niebieski ze zlotym lbem wyglada jak kciuk. Wyciag go a w to miejsce wloz druta (ZWARCIE) wtedy dogrzewacz odpali...
http://obrazki.elektroda.pl/6776307500_1... Ten niebieski.
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Mały czarny czujnik możesz wykorzystać na wskaźnik, podłącz do niego przewód żółty z czerwonym paskiem zamiast czarnego lub zielonego czujnika co miałeś oryginalnie. Niebieski przydało by się gdzieś wmontować i ma być podłączony do 10 pinu sterownika. Trzeci czujnik zbędny.
Zdaje się niebieski i niebieski z białym paskiem.
Czujnik z niebieską dźwignią to czujnik ilości wody .Wyczyść wąż łączący ten czujnik tz. zbiorniczek z misą główną zmywarki .Jest to gruby waż z przodu na dole...patrząc na zmywarkę z przodu na dole po lewej.
1-plus zasilania 2-minus zasilania 3-minus czujnika (niebieski) 4-czerwony od czujnika 5-czarny od czujnika
tak jest gdy jest popsuty lub odłaczony czujnik 3-pin brazowo-niebieski-(masa) pin 10 sterownik 2-pin biało-żółty-sygnał pin 109 1-pin niebiesko-czarn-(plus) wspólny plus 87a Dodano po 1 3-pin brazowo-niebieski-(masa) pin 101 sterownik
czarmy - MASA czerwony- +12v zółty 2 x - kierunki szary - klapa szary -dodatkowy czujnik fioletowy- masa zalanczania do czujnika dodatkowego niebieski - drzwi brązowy- otwieranie centralnego zamka brązowo/zółty -zamykanie centralnego zamka zielony- wyjście na syrene pomaranczowy- +12 po stacyjce 2 czarne grubsze przewody - blokada podłonczyć np. do...
Jak niebieska to czujnik temperatury w obudowie termostatu.
1 brązowo-niebieski (masa) 2 niebiesko-czarny czujnik temperatury powietrza 3 fioletowo-czerwony 5V 4 żółto-czarny czujnik ciśnienia doładowania
brązowy - niebieski = zasilanie 230V czerwony - niebieski do żarówki
Ten czujnik nie będzie pokazywał poziomu gazu na panelu (włączniku) stag-a. To zwykły czujnik zapalający jedynie diodę rezerwy gazu. Magnes uruchamia kontaktron w tym niebieskim trzpieniu i to wszystko. Musisz mieć czujnik zmieniający stabilizowane napięcie czujnika lub rezystancję i wtedy ustawisz w programie kiedy ma gasnąć kolejna dioda na panelu
Czujnik wymieniony. Najprościej: 1. wyjąć akumulator, 2. odkręcić podstawę akumulatora 3. niżej widać nasz czujnik (niebieski plastyk i przewody) 4, potrzebna nasadka 21 przedłużana, przedłużka i klucz z grzechotką, odkręcamy) 5, montujemy nowy czujnik 6, najlepiej przewody rozruchowe podłączone do okręconego akumulatora, włączyć zapłon i sprawdzić...
Witaj powinieneś mieć na czujniku bądź na kostce cyfry: 1- czarny/pomarańczowy; 2- biały/niebieski; 3- zielony/czerwony. Pozdrawiam
Witam Kolego po pierwsze schemat połączenia czujnika: 1- brązowy, +24VDC 3- niebieski - 0VDC 2-, biały wyjście czujnika +24VDC Biały przewód ma potencjał dodatni więc musisz połączyć go z A1 cewki przekaźnika natomiast A2 łączysz z - 0VDC. Pamietaj jednak, że prąd masz ograniczony dlatego staraj się zasilić jakiś mikroprzekaznik napewno nie cewkę stycznia....
w AXach były 2 czujniki temperatury cieczy: 1. Niebieski - 2 piny - kontrolka przegrzania i wskaźnik temperatury 2. Zielony - 2 piny - system wtrysku Poza tym jeśli ten czujnik jest zepsuty (rezystancja nieskończona lub zero) komputer wtrysku zaświeca kontrolkę diagnostyki.
Łączysz je normalnie czyli równolegle.Dwa czujniki pod jedno wyjście.A jeśli udar ma cztery przewody to jest to udar dwu strefowy czyli jeden kabel podłączasz do wyjścia prealarmu.Jeśli alarm takowe posiada.A te kabelki od syreny to sterowanie.Biały to wyzwalanie plusem a niebieski minusem.
Niebieski czujnik podaje sygnał dla sterownika silnika i nie ma nic wspólnego ze światłami stop. Czujnik czarny dobrze wyregulowany? (dotyka pedału gdy ten jest w pozycji spoczynku) Zobacz czy po odpięciu czujnika na obydwu jego przewodach jest +12V (względem masy). Czy światła stop świecą też na wyłączonym zapłonie (czujnik wpięty) ?
To zamień wtyczki miejscami. Pin 7 i 3 czerwony i niebieski , ekranowany przewód. Czujnik 110 om. Tyle sprawdź.
Może ustalimy pod jakie napięcie podłączasz czujnik. Jeżeli jest to 24V DC to podłącz 1 czujnik brązowy do + niebieski do -. Czarnego nie podłączaj. Zbliż do czoła czujnka kawałek metalu , powinna zaświecić się kontrolka na czujniku.
Czujnik niebieski na rurze wylotowej z głowicy do chłodnicy.
Echhh. Taki czujnik generuje prąd zmienny. Impulsy przechodzące symetrycznie przez zero, zatem polaryzacja obojętna. Ale żeby ładnie wyglądało, to niebieski do masy. :D
Golf 3 i gaźnik,pływak? czujnik pewnie padnięty ten z niebieską wtyką
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Włączony GPS, Wi-Fi i Bluetooth, robiłem na zmianę też różne konfiguracje. Baterie nowe, sprawdzałem z innymi też. Router obsługuje 2,4 GHz – jeden czujnik działa na tym samym. Pomysły już się skończyły. Zastanawiający jest kolor diody niebieski...
Jeżeli na płytce nie ma sterowników do LEDów, to możesz ją całkowicie wyrzucić. Trzeba zajrzeć do lampy jakie są połączenia. I najprawdopodobniej usunąć niebieski przewód (N) i zewrzeć L i A.
A10 z kabelkiem biało-szarym, przechodzącym w żółty przy czujniku. Dla identyfikacji, pin A9 ma kabelek brązowy, a A11 - zielono-niebieski.
musisz wyjąć bęben i tonery wszystkie. czujnik jest "pod" tonerami - wyjmujesz tylko czarny element pamiętaj o odczepieniu kabelka. Jednak nie wiem czy musisz wyjmować czujnik jeśli nie widzi Ci tylko jednego toneru a reszta ok to raczej masz problem z odczytaniem chipa z cyjanu.
Dlaczego chcesz go wymienic? Niekoniecznie jest w samochodzie.
Czarny z niebieskim jest od niskiego ciśnienia.
Faktycznie, w MM byl podwojny czujnik niebieski. Z pinu 3 - sygnal na wskaznik, z 1 - na wtrysk, 2 - masa. W tym przypadku byl drugi termowylacznik niebieski do kontrolki przegrzania. Wentylator byl wlaczany termowylacznikiem na chlodnicy.
Ja dzisiaj wymieniłem czujnik ten za pedałem i wszystko gra też dałem ciała z tym pierwszym czujnikiem z niebieskim plastikiem wymieniłem i niepomodło a zamiast blaszek mocujących nakrętka piątka i trzyma
Wtyczki przy czujnikach też masz w kolorze.Czarna do czarnego czujnika niebieska do niebieskiego.Jak to nie pomoże to załóż czujniki ze starego silnika.
Drugi link, strona 17, język polski. Najjaśniejszy -> niebieski, najciemniejszy -> czarny.
Koledzy i koleżanki dołączę się do tematu a mianowicie chodzi mi o niebieski czujnik przy temperaturze -3 i zimnym silniku na czujniku niebieskim niemam żadnych wskazań na mierniku czy to tak być powinno z góry dziękuję za odpowiedź
I sprawa się wyjaśniła Czujnik czarny obsługuje wskażnik temperatury Czujnik niebieski reguluje automatyczne ssanie dizękuje wszystkkim PIOTR
Wymieniłem czujnik cofania, ten oznaczony niebieską strzałką, ponieważ nie działały mi światła cofania, a czujniki to ten czujnik również odpowiada za cofanie?
Są różne, pracują przecież w różnych zakresach temperatur. Choć trochę mnie z tropu zbiła oferta north, maja tam 2 czujniki do tej lodówki, oba opisane "czujnik temperatury", oba z adnotacją "ORYGINAŁ". Różnica wizualna: jeden ma biały kabelek, drugi niebieski. Różnica cen: ten z białym kosztuje 37,90. Ten z niebieskim 55,90.
Tam jest drugi czujnik ciśnienia oleju (niebieski), ale do niego dochodzi tylko jeden kabelek
Są dwa czujniki. Jeden zielony drugi niebieski. Który kolor za co odpowiada nie pamiętam, ale jeden jest za zegar, drugi za komputer odpowiada. Na zapłonie (i nagrzanym samochodzie) odepnij wtyczkę z jednego czujnika i zobacz czy wskazówka od temperatury na desce opadła. Jak tak to będzie ten drugi czujnik, jak nie to jest własnie ten czujnik co podaje...
Od zegarów jest ten szary czujnik, niebieski dla sterownika. Zainteresuj się jeszcze czujnikiem poziomu płynu w zbiorniczku jeśli jest, jak nie to stawiam na zimne luty w zegarach.
Czarny i niebieski do sieci ( do gniazdka ) natomiast jeden przewód od lampki do koloru czerwonego a drugi do czarnego a jeśli nie zadziała to z czarnego na niebieski. Napewno nie zadziała. Drugi koniecznie do niebieskiego. Oczywiście zachowując układ: czarny -L, niebieski -N.
Odświeżę temat. Zna ktoś może wyprowadzenie przewodów z czujnika prędkości? Z czujnika wychodzi brązowy, niebieski i żółty. Który to masa, zasilanie i sygnał?
N - niebieski L - czarny, zasilający Lo - czarny, połączony z lampą.
Kolory są standardowe. W każdym silniku takie same. Czarny, czerwony zasilanie biały obroty niebieski, zielony, żółty właściwe sygnały
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
niebieski czujnik czujnik temperatury niebieski czego czujnik niebieski
amica błysk opalarka grzeje mikrofon komputera wzmacniacz
Koszt serwisu kasy fiskalnej Posnet Ergo Jak zresetować kocioł gazowy Brotje WHBS 22 - instrukcja