Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
odłącz niebieski czujnik i spróbuj odpalić z odłączonym. czujnik na króćcu od strony chłodnicy
Witam, Nie ma klimy - nie ma Bitrona. 2 wiatraki i 3 przekazniki, to termowylacznik dwustopniowy na chlodnicy. Niebieski czujnik - zegary - wskaznik i kontrolka (dwa przewody) lub tylko kontrolka (jeden przewod). Pozdrawiam, Georges
To zwykły bezpiecznik termiczny, to samo co masz na czerwonym przewodzie. Spróbuj z tego na czerwonym odczytać temperaturę zabezpieczenia bo nie wiem czy dobrze widzę że jest to 116°C.
Niebieski czujnik - do sterownika, czarny na wskaźnik temperatury. Na niebieski wychodzi napięcie ze sterownika 5V, a na czarny napięcie z zegarów zdaje się coś koło 9V.
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
Sprawdz na zimnym silniku co sie dzieje po zapaleniu i wyjeciu wtyczki z niebieskiego czujnika obroty powinny spasc
Niby tak tylko wiele z powszechnie dostępnych urządzeń ma w głębokim poważaniu kolorystykę. Na przykład trójfazowe pompy głębinowe, gdzie jednym przewodów fazowych jest niebieski. Czujniki ruchu z wyprowadzeniem aktywnej fazy przewodem żółtozielonym itp. Pytanie teraz - używać czy nie?
ten niebieski czujnik nie ma wplywu na instalacje skoro jest na srubie,sam regulowales czy gazownicy
najlepiej podpiąć pod kompa ale prawdopodobnie czujnik temperatury silnika który daje sygnał do komputera Niebieski czujnik na krućcu od wody (on jest odpowiedzialny za dawkę paliwa)
Witam Czerwony +12V Czarny Masa (-) Zielony - sterowanie syreny (-) Biały - potwierdzenie dźwiękow (beep) Niebieski - czujnik wstrząsowy (-) Pobór prądu do 1A
Co masz na myśli pisząc że są włączone?Niebieski czujnik jest od sterownika silnika.To czarny jest od wskażników.Twój problem raczej tkwi w liczniku.
Ja w AHU mam niebieski.
Żółty kabel do czujnika z białą izolacją (zwiera przy 1,8bar), niebieski do czujnika z brązową izolacją (rozwiera przy 0,3bar)
http://obrazki.elektroda.net/22_12901899... brązowy niebieski czerwony
Niebieski czujnik podaje sygnał dla sterownika silnika i nie ma nic wspólnego ze światłami stop. Czujnik czarny dobrze wyregulowany? (dotyka pedału gdy ten jest w pozycji spoczynku) Zobacz czy po odpięciu czujnika na obydwu jego przewodach jest +12V (względem masy). Czy światła stop świecą też na wyłączonym zapłonie (czujnik wpięty) ?
Potrzebujesz jakiś gotowy, "fabryczny", czy potrafisz sam poskładać? Należy zastosować np. układ z pilota telewizyjnego, bo w ten sposób modulacja światła zapewnia wiekszą odporność na zakłócenia. Elementem "świecącym" powinna być dioda czerwona, a elementem odbierajacym - oryginalny moduł zdalnego sterowania z odbiornika TV, z filtrem czeronym. Układ...
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Na P24 masz zasilanie +24 Vdc o obciążalności 100 mA; Zworka na PNP (zewnętrzne zasilanie); "masa czujnika" (niebieski) na CM, "zasilanie czujnika" (brązowy) na P24; sygnał (czarny/biały) na P3.
musisz wyjąć bęben i tonery wszystkie. czujnik jest "pod" tonerami - wyjmujesz tylko czarny element pamiętaj o odczepieniu kabelka. Jednak nie wiem czy musisz wyjmować czujnik jeśli nie widzi Ci tylko jednego toneru a reszta ok to raczej masz problem z odczytaniem chipa z cyjanu.
Zamknij dopływ wody do kotła, spuść wodę w kranie, odkręć mosiężną nakrętkę z lewej strony pompy (za koszyczkiem filtra będzie plastykowy trzpień, zapamiętaj położenie). Poruszaj trzpieniem do przodu i do tyłu na włączonym kotle w trybie lato - czy reaguje. Jeśli TAK, to po złożeniu naprawiłeś. Jeśli NIE to prawdopodobnie awaria niebieskiego czujnika...
Witam Sprubój do przweodów czujnika podpiąć zasilanie tak: do brązowego - fazę (230 V) do niebieskiego - zero do białego - jeden koniec żarówki drugi koniec żarówki podłącz do zera (zmostkuj z niebieskim na czujnik)
Pin nr 2 przewód czarny - masa czujnika (160mA). Pin nr 1 przewód czerwony - plus czujnika (160mA). Pin nr 11 przewód niebieski - wejście czujnika.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Z dokumentacji do tego modułu wynika że nie potrzeba dodatkowych zasilaczy do czujników każde wejście ma wyprowadzone styki zasilania to jest łączymy czujnik 1 - czarny przewód z czujnika z wejściem sygnałowym S ( 11 ) - niebieski przewód z czujnika z minusem na module - ( 12 ) - brązowy przewód z czujnika z plusem na module + ( 13 ) czujnik 2 - czarny...
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Radze nie odłączać wtyczki od ECU na podłączonym akumulatorze bo może spowodować to jego uszkodzenie. Nie ma w tym silniku czujnika ssania. Niebieski czujnik podaje informację do ECU o temperaturze silnika. W tym aucie jest możliwość diagnostyki poprzez kody błyskowe - do tego służą kostki pod mieszkiem lewarka zmiany biegów lub żółta wtyczka obok cewki...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Błąd ma jednego czujnika, ale czy z drugiej strony auta tester widzi prędkość koła. Można zakręcić nim na podnośniku. Jak czujnik nowy to może ktoś łożysko zmieniał i założył niewłaściwe. Możesz też przedłużyć kabelki z jednej strony na drugą i pokręcić kołem.
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Witaj Nie mam schematu w formie elektronicznej ale podaje co doczego. Od lewej BBIALY lub SZARY-przewod awaryjny CZARNY-CZERWONY-zamykanie zamka-masa CZARNY-otwieranie zamka-masa BRAZOWY-moduly dodatkowe-masa ZIELONY-czujniki klap NIEBIESKI-czujniki drzwi POMARANCZOWY-stacyjka FIOLETOWY-syrena-plus ZOLTY-kierunkoweskaz CZERWONY-zasilanie-plus ZOLTY-kierunkowskaz...
No to się rozjeżdża przy jak +60 te same wartości to Beta zła ciekawe z jaką ci sprzedał to by się coś pokombinowało by dobrać inna.
1 brązowo-niebieski (masa) 2 niebiesko-czarny czujnik temperatury powietrza 3 fioletowo-czerwony 5V 4 żółto-czarny czujnik ciśnienia doładowania
Witam. Mam pytanie, czy ktos wie jaka powinna byc rezystancja niebieskiego czujnika temperatury w 20*C i w 90*C. Lekko mi faluje na wolnych obrotach, ale trzyma 750obrotow?
Np w AGR jak najbardziej były cztero pinowe czujniki, niebieski lub zielony. Wypnij wtyczkę i zobacz dokładnie na jej kształt i piny. Muszą się zgadzać plastikowe bolce. Czujniki różnią się trochę grubością płaskich pinów, w zielonym dwa masz grubsze i dwa cieńsze. W niebieskim wszystkie są tak samo grube. Poza tym zielony ma długi metalowy bolec. Zamiennik...
Tak niebieski czujnik przy termostacie o ile dobrze pamiętam. Koszt nie wielki bo kosztuje on ok 20 zł. Miałem ten sam problem z obrotami w golfie 3 i wymiana czujnika pomogła. A tu opis jak sprawdzić ten czujnik temperatura http://obrazki.elektroda.pl/5083858400_1...
Drugi czujnik jest koło rozrządu .
Może też być ten czujnik, ale to trzeba go sprawdzić. Jest to czujnik niebieski
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Jak niebieska to czujnik temperatury w obudowie termostatu.
http://obrazki.elektroda.pl/6776307500_1... Ten niebieski.
Włączony GPS, Wi-Fi i Bluetooth, robiłem na zmianę też różne konfiguracje. Baterie nowe, sprawdzałem z innymi też. Router obsługuje 2,4 GHz – jeden czujnik działa na tym samym. Pomysły już się skończyły. Zastanawiający jest kolor diody niebieski...
Nie pamiętam by w Polo były liczniki Jaeger. W załącznikach schematy. W "Schemat silnia 1,2 AWY" na stronie 10 masz pokazane podłączenie czujnika w baku pod licznik. G - czujnik poziomu paliwa w baku. J285 - licznik. Licznik (duża wtyczka 32 piny - pin 12), przewód niebieski idzie do czujnika poziomu paliwa (wtyczka 4 pinowa, pin 3). Licznik z czujnikiem...
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
To zamień wtyczki miejscami. Pin 7 i 3 czerwony i niebieski , ekranowany przewód. Czujnik 110 om. Tyle sprawdź.
Jeśli to niebieski czujnik temperatury o oznaczeniu WTS-05 możesz go pomierzyć zwykłym multimetrem . Czujnik do garnka z wodą i wolno ogrzewasz.Ułóż tak czujnik by nie dotykał dna garnka Dobrze jakbyś miał termometr np taki od pieca centralnego ogrzewania. A i podaję parametry : 0 stopni- 9750 omów 10stopni-5970 omów 20 -3750 omów 30-2420 omów 40-1600...
Biały to zasilanie i przychodzi do górnego króćca. Niebieski (z czujnikiem G81) powrót - dolny króciec pompy. Czyszczenie zmiennej geometrii w turbosprężarce powinno chyba rozwiązać problem z jej wolnym wstawaniem z dołu i przeładowaniem powyżej 2000 RPM.
Łączysz je normalnie czyli równolegle.Dwa czujniki pod jedno wyjście.A jeśli udar ma cztery przewody to jest to udar dwu strefowy czyli jeden kabel podłączasz do wyjścia prealarmu.Jeśli alarm takowe posiada.A te kabelki od syreny to sterowanie.Biały to wyzwalanie plusem a niebieski minusem.
Zdaje się niebieski i niebieski z białym paskiem.
witam sprawdź dokładnie rezystancję tych czujników oba ( niebieski i czerwony ) powinny mieć identyczną oporność tzn ok.2,56koma pozdrawiam
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Ktory czujnik wymieniles? Ktory rok astry? Astra F czujnik ma niebieski za kolektorem ssacym od ECU a drugi u gory od wskazowki. Pozdrawiam!
Właśnie takie napięcie jest i być powinno w standardowym sprawnym czujniku. Jeśli jest inaczej to sugerowałbym sprawdzenie wyjścia tego czujnika. Najlepiej idąc od niebieskiego kabelka wgłąb płytki czujnika. Najczęściej jest to tranzystor, który mógł ulec uszkodzeniu na skutek błędnego podłączenia wyjścia. Niektóre czujniki bardzo nie lubią zwarcia...
Sprawdź niebieski czujnik na termostacie.
Niebieski jest do diesla. Taki jak na zdjęciu, takie kupuję w hurtowni.
Czyli wynika z tego że przewód zasilający muszę podłączyć do L i N a lampę do N i LS? Tak Podłącz tak żarówkę i przetestuj - na początku podłącz pod L i N sam czujnik - neonówką możesz sprawdzić czy nastąpi załączenie przekaźnika lub usłyszysz charakaterystyczne "pyknięcie" - o ile jest zbudowana na przekaźniku. pzdr
brązowy - niebieski = zasilanie 230V czerwony - niebieski do żarówki
Przede wszystkim o co ci chodzi w tym poście? Z tego co się domyslam, to do tej pory przy otwarciu maski, świeciła lampka w kabinie. A więc: 1. Gdzieś w pod maską, w miejscu, gdzie dolega ona do reszty karoserii po zamknięciu, czyli przy jej krawędziach (najczęściej na pasie przednim), masz zamontowany wyłącznik krańcowy (powinien wystawać taki plastikowy...
Czarny i niebieski do sieci ( do gniazdka ) natomiast jeden przewód od lampki do koloru czerwonego a drugi do czarnego a jeśli nie zadziała to z czarnego na niebieski. Napewno nie zadziała. Drugi koniecznie do niebieskiego. Oczywiście zachowując układ: czarny -L, niebieski -N.
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Wymień szybko czujnik temperatury (niebieski) jest nie drogi i sprawdź czy nie jest urwana przy nim instalacja
Może to coś Ci powinno pomóc: wszystkie czujniki z przodu połączone są ze sterownikiem wtyczka łączeniową do której dochodzi 6 przewodów * zasilanie czujników pin nr. T12e/2 w sterowniku (czerwono-niebieski przechodzący we wtyczce pod zderzakiem na czerwony) pin nr. T8h/1 i dochodzący do wszystkich czujników na pin nr. 1 * masa czujników pin nr. T12e/1...
niebieski/czarny brązowy/biały - czujnik poziomu paliwa ....
sprawdzilem niebieski czujnik jest dobry problem caly czas jest
Nie rozumiem, gdzie potem wyprowadzenie na sygnał. Widzę, że rozwiązanie nie jest wybitnie skomplikowane, ale jestem w kwestii elektroniki naprawdę oporny :| Masz to podłączy tak: https://obrazki.elektroda.pl/3774993200_... Stan początkowy (bez dzielnika) jest taki, że brązowy i niebieski kabel czujnika są podłączone odpowiednio do +Vcc...
Czujnik zewnętrzny jest izolowany i nie ma znaczenia niebieski na AF, brązowy na OT czy odwrotnie.
Nie rozumiem do końca Twojego pytania. Czujnik ten jest podwójnym czujnikiem. G2 jest dla licznika i jest on podpięty pod pin 4 i 32 niebieskiej wtyczki licznika, piny czujnika 1, 2. G62 jest dla ECU i jest on podpięty pod 93 i 108 złącza ECU, piny czujnika 3, 4.
Czujnik temperatury (niebieski) do sprawdzenia i jeśli wymiana to na oryginał tzn ze szrotu bo już ich nie produkują.
od tego niebieskiego czujnika ? bo nie wiem na czym się skupić :/
Właśnie to niebieskie światło chcę wykorzystać do uruchomienia urządzenia, które w sposób zdecydowany podniesie skuteczność alarmu. To będzie trudne. Bo nie powinno reagować na oświetlenie zewnętrzne. Mierzyć wzrost prądu zasilania czujnika.
Po odpięciu niebieskiego czujnika na ciepłym silniku powinna być zauważalna różnica w obrotach biegu jałowego. Niebieski czujnik jest podłączony po pin 2 i 5 złącza ECU, z czego pod 5 może być jeszcze podpięta masa. Silnik RP ma możliwość diagnozy. Pod mieszkiem lewarka zmiany biegów jest kostka do diagnozy, druga kostka do diagnozy jest przy cewce...
Ten czujnik nie będzie pokazywał poziomu gazu na panelu (włączniku) stag-a. To zwykły czujnik zapalający jedynie diodę rezerwy gazu. Magnes uruchamia kontaktron w tym niebieskim trzpieniu i to wszystko. Musisz mieć czujnik zmieniający stabilizowane napięcie czujnika lub rezystancję i wtedy ustawisz w programie kiedy ma gasnąć kolejna dioda na panelu
Czarny na czarny, czerwony na czerwony, biały na niebieski, zółty wolny.
Pin 63, przewodem czarno-białym, przez czujnik ciśnienia klimatyzacji, do klimatronika na pin 5. Pin 49, przewodem brązowo-fioletowym, do klimatronika na pin 3. Tym przewodem jest podawana masa do włączenia przekaźnika sprzęgła sprężarki. Pin 25, przewodem czarno-niebieskim, przez czujnik ciśnienia klimatyzacji, przewodem czarnym, do zasilania przekaźników...
Właściwie kolega czyta w moich myślach i tak chciałem do końca napisać i nadmienić - zresztą nie użyłem słowa "komputer" :) Moim skromnym zdaniem, to trochę profanacja - można było zakupić bardziej markowy model wentylatora bez TC, przystosowany do pracy w szerokim zakresie obrotów - aczkolwiek z mojej praktyki staram się unikać jak przysłowiowego ognia...
Echhh. Taki czujnik generuje prąd zmienny. Impulsy przechodzące symetrycznie przez zero, zatem polaryzacja obojętna. Ale żeby ładnie wyglądało, to niebieski do masy. :D
Tzn ten do którego jest podłączona kostka z przewodem z niebiesko-białym paskiem jest czujnikiem temperatury podgrzewacza świec żarowych , a ten drugi od wskaźnika temperatury na desce.P
Kod silnika NZ. Wtrysk VW Digijet. Nie wiem czy dobrze widzę, ale chyba nie masz wtyczki na czujniku temperatury (niebieski)?
W zasadzie podłączenie do prądu włączników też ma wpływ na to czy w spoczynku będzie "wychodził" prąd. Tym bardziej jeśli są to dwa włączniki i mają "wspólne wejście" 230v. Dodano po 3 jak podłączę zasilanie do tego włącznika Skoff (nie podłączając go do lamp) to na jednym kablu idzie zasilenie (czarny) na drugim nie ma (niebieski). Jak dotknę czujnik...
prędzej stawiał bym na to że obruszyłeś kabel od czujnika temperatury wody (przy termostacie) i albo wtyczka spadła albo są zaśniedziałe styki i to przestało łączyć - sprawdź to najpierw, czujnik z niebieską końcówką 2 piny
kolego, niebieski czujnik to czujnik do sterownika silnika, nie wiem czemu nik tego nie nadmienił, ale nie w tym rzecz. Zdejm kable z nakrętki korka zbiorniczka płymu i sprawdź czy coś sie zmieni.
Czarny z niebieskim jest od niskiego ciśnienia.
Co to jest za niebieski element? Czujnik aquastopu. Zostaw go w spokoju, nic Ci nie zawinił :lol: Jest też korozja przy otworze w krzyżaku, To nie korozja tylko syf który już leci z łożysk. Widać było dośc długo prane na hałasujących łożyskach i taki efekt zrobiłą woda przelewajaca się przez nie.
Witam Kolego po pierwsze schemat połączenia czujnika: 1- brązowy, +24VDC 3- niebieski - 0VDC 2-, biały wyjście czujnika +24VDC Biały przewód ma potencjał dodatni więc musisz połączyć go z A1 cewki przekaźnika natomiast A2 łączysz z - 0VDC. Pamietaj jednak, że prąd masz ograniczony dlatego staraj się zasilić jakiś mikroprzekaznik napewno nie cewkę stycznia....
Witaj powinieneś mieć na czujniku bądź na kostce cyfry: 1- czarny/pomarańczowy; 2- biały/niebieski; 3- zielony/czerwony. Pozdrawiam
to będzie to co zaznaczyłem strzałką czerwoną czy niebieską ?
Wtrysk = czujnik zielony. Klima = czujnik brazowy (jesli jest) Wskazniki = czujnik niebieski (jesli jest).
zasilanie z sieci: L- faza N- neutralny (niebieski) odbiornik: L /load/ - faza N/load/ - neutralny/niebieski/ czujnik: skoro nie podano biegunowości to możesz zamieniać
Witam Ciepłym silnikiem steruje sonda i niebieski czujnik temperatury. Sprawdż oporność niebieskiego czujnika na ciepłym silniku,powinna wynosić 200 - 300 om.Silniczek krokowy masz nowy , czy inny?.Sondę sprawdż woltomierzem. Pozdrawiam.Andrzej.
Przepnij przewód czerwony tam gdzie pisze L a do N połącz z niebieskimi przewodami. Czemu nie kupiłeś czujnika mikrofalowego który zmieści się w lampie. Czujnik ruchu + świetlówka kompaktowa to zły pomysł.
wymieniłam czujniki na magistrali olejowej do turbiny ciśnienia i temperatury oleju, pozostał do wymiany niebieski czujnik o numerze 049 919 563B. Poproszę o podanie jego lokalizacji w silniku.
Dla potomnych,Niebieski czujnik to odczyt temp. dla ECU bmw,Czarny czujnik to wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej,tak mi sie wydaje,a nie jak kolega wyżej radzi,pozdrawiam.
Są różne, pracują przecież w różnych zakresach temperatur. Choć trochę mnie z tropu zbiła oferta north, maja tam 2 czujniki do tej lodówki, oba opisane "czujnik temperatury", oba z adnotacją "ORYGINAŁ". Różnica wizualna: jeden ma biały kabelek, drugi niebieski. Różnica cen: ten z białym kosztuje 37,90. Ten z niebieskim 55,90.
Te z białymi nóżkami to ss41, ale ja mam do Ciebie pytanie jaki masz na środku- ten z niebieskimi ...???
Jeżeli na płytce nie ma sterowników do LEDów, to możesz ją całkowicie wyrzucić. Trzeba zajrzeć do lampy jakie są połączenia. I najprawdopodobniej usunąć niebieski przewód (N) i zewrzeć L i A.
Tak, wygląda tak samo jak szary czujnik. Jak ten niebieski czujnik steruje silnikiem ??
Czujnik z niebieską dźwignią to czujnik ilości wody .Wyczyść wąż łączący ten czujnik tz. zbiorniczek z misą główną zmywarki .Jest to gruby waż z przodu na dole...patrząc na zmywarkę z przodu na dole po lewej.
Drugi link, strona 17, język polski. Najjaśniejszy -> niebieski, najciemniejszy -> czarny.
czujnik niebieski czujnik temperatury niebieski czego czujnik niebieski
usunąć zapisaną stronę tranzystor bc337 strefa czasowy windows
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Regulator napięcia do Opel Astra G 1.6 1998 - Bosch czy Valeo? Krups EA81 - Ciągłe sygnalizowanie czyszczenia