Który rok tej astry :?:
W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
teoretycznie kolo ma racje - ba raczej jesli czujnik nie jest uszkodzony mechanicznie /np oberwane wyprowadzenie/ to nie ma sie zabardzo co tam uszkodzic pozdrawiam
Rozwiązałem, ale sam. Pozdrawiam
Zapomnialem napisac..podkladalem cewke i czujnik obrotów..
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłuca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)
Blokady są do tego.
Przepustnica albo czujnik temperatury silnika warto sprawdzić.
Sprawdź czujnik otwarcia przepustnicy
omomierz,oscyloskop
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
W głowicy jest czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik położenia wału powinien być na dole z przodu silnika i czytać obroty z koła pasowego wału korbowego.
A w te czeluści internetu kolega nie zajrzał. Na samym dole :D :D :D [url=http://forum.opel24.com/topic/53216...
Jeżeli czujnik prędkości wykrywa poruszanie się samochodu to sterownik programowo powoduje wolniejsze schodzenie z obrotów.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
To znowu wracamy do punktu: czujnik obrotów wału korbowego...
Robiłem niedawno pomiar kompresji około 14,2 na ciepłym.Rozrząd też był wymieniany(nadszedł jego czas) i żadnych zmian.Ciśnienie paliwa ok0,8 bara,po wył silnika trzyma 0,6.Żadnych błędów nie pokazuje, kontrolka się nie zapala.Zrobiłem analizę spalin;CO-0,01 CO2-14,96 HC-0,0 O2-0,320 Lambda-1,010 to pomiar na wolnych,na podwyższonych jest podobnie.Załatwiłem...
może wywalać błąd. nie tak dawno walczyłem z błędem vss, jak się okazało wszystko przez radio gdyż zwierało przewód vss na stałe z masą, po przerobieniu kostki radia problemu z błędem niema ale vss nie działa gdyż w czasie jazdy wyświetla wciaż 0 kmh, silnik pracuje zupełnie normalnie, błędy nie wyskakują. Na dzień dzisiejszy gdybym miał problem z vss...
Temat był już poruszany http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Trzeba ściągnąć obudowy i sprawdzić ustawienie rozrządu.Jeśli nie samemu to zlecić komuś kto wie jak to ustawić.W Twoim silniku żadnej filozofii tam nie ma. Druga sprawa to porządne sprawdzenie przewodów idących do czujnika.
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
Miałem kiedyś podobny przypadek w asterce, komputerek też pokazywał czujnik prędkosci wałka rozrządu, zakupiłem takowy czujnik wymieniłem i nic, nadal "dusi" sie przy 3000 obrotów, pomyślałem że nowa podróbka może jest uszkodzona, zakupiłem drugi i po zamontowaniu to samo, wszyscy świeci rozkładali ręce, coś mnie tkło i wymieniłem czujnik połozenia...
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
Zaczął bym od kalibracji czujnika kąta obrotu kierownicy.
Widac go doskonale, wtyczka do niego jest zaraz koło siłownika klap zawirowania.
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Witam udało się rozwiązać temat? Bo mam podobnie błąd p0335 i auto max 3,5tys obrotów. Wypiecie czujnika wałka ssącego gasi auto bez kodu odnosnie tego czujnika... Bez czujnika wałka a nie wału nie widzi obrotów silnika...
W głowicy jest czujnik termiczny który steruje podciśnieniem na zawór który odpowiada za zajście z obrotów bądz jest czujnik termiczny przy pompie pozdrawiam
wilknet muwisz o takich małych wentylatorkach z proca albo coś ?? wiem że tam jest czujnik obrotów ale kturo to ??
Witam, koledzy czy czujnik położenia przepustnicy ma wpływ na obroty??
czujnik walka korbowego do wymiany, wymieniłem Czy diagnoskop widzi obroty silnika podczas pracy rozrusznika ? wymieniłem i nic,nie odpala Czy nadal ten sam błąd jak przed wymianą ? pomoże ktoś? Sprawdź wiązkę przewodów od złącza sterownika silnika do czujnika obrotów wałka.
stawiam na czujnik obrotów przy kole na korbowodzie!!
Wymieniony został silniczek krokowy ponieważ auto nie równo chodziło i zaczęło dużo palić. Co ma silniczek krokowy regulatora biegu jałowego do spalania? Nic. Masz uszkodzony czujnik CTS, do tego pewnie jeszcze sonda zdechła.
Czujnik położenia wału? Nie gubi obrotów?
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
Przydało by się podpiąć pod komputer i sprawdzić co pokazują czujniki.
widzę ,że boisz się diagnostyki,a to na pewno nie ten zawór jest winny co kolega miał z nim problem,przy tych objawach co u ciebie to wygląda na czujnik obrotów wału.
Witam. Astra h 2004r 1.7 wkręca się sama na obroty 3-4tys. Błędów nie ma.Mam delphiego, jakie wartości sprawdzic ? Czujnik położenia pedału przyspieszenia widze rośnie.
Witam serdecznie. Jak chcesz by Ci pomóc musisz podać typ silnika. W ciemno mogę obstawić czujnik obrotu wału. Pozdrawiam.
Jak zmierzy to będzie wiadomo. Zmierz na biegu jałowym jak i przy 3tyś obrotów. Silnik rozgrzany do pomiarów.
no tak ale obroty pompy widzi bo jest przez połowę a z błędu wynika że to sterownik na pompie nie widzi informacji z czujnika obrotu wału
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
Podstawa to czyste powierzchnie, i można użyć silikonu jak się boisz silnie dokręcać Jak cieknie to obróć o ćwierć obrotu.
Witam. Czujnik obrotów albo wiązka kabli do niego albo jakieś opiłki metalu na czujniku wyciągnij czujnik i zobacz.
Niebieski po środku, plus 12 v po plusa, masa do masy. Serio 12V ? To jakie jest na wyjściu ? Może tak http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... i wiele innych "Podobne tematy do astra f 1.4 - Czujnik polozenia przepustnicy" Masz stary czujnik...
A czujnik nie powinien być Simenns?
Problem rozwiązał się po 5 latach, astra przestała palić. Wymieniony sterownik wraz z czujnikiem obrotów pompy. Po otwarciu oryginalnego sterownika tranzystor wyglądał na sprawny, nie było upalonej nogi. Dałem go do sprawdzenia osobie które je naprawia i stwierdził że jest uszkodzony. Za jego radą wymieniłem również czujnik obrotów. Sterownik założony...
Czy sterownik widzi obroty silnika ?? Czy czujnik ciśnienia paliwa jest sprawny ?? Czy nie ma błędów immobilajzera ??
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
Ciśnienie oleju powinno mieć wartość 1,5 bar przy 850 obrotów. Manometr wkręcasz w miejsce czujnika ciśnienia.
Proszę o szybką odpowiedź czy zamiennik czujnika obrotów wału firmy meyle będzie ok?
sorki, dopiero pojąłem,że chodzi o czujnik obrotów wałka rozrządu. Wielkie dzięki
Tyloko uszczelnienie pompy, sterownik i czujnik obrotów wychodzi na diagnistyce komputerowej
A da się w domu sprawdzić czy to napewno sterownik czy nie przypadkiem ten czujnik obrotów pompy? Bo błąd p1345 właśnie był od czujnika. Tylko dlaczego dalej błędów nie pokazuje?
Motronic ok, nazwa, która przedstawiłeś była mi nie znana. robokop coś więcej na temat przemiennika magnetycznego? Nie znam tego elementu choć oczywiście powiedział bym, że jest to "czujnik obrotów i położenia wału korbowego".
Lub na 4. Jak na 4? No chyba, że rzaz u dołu. NA DWA OBROTY WAŁU KORBOWEGO PRZYPADA JEDEN OBRÓT WAŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO. Ale zaraz, zaraz może tam jest dwusuw, wtedy obroty są identyczne.
jak sprawdzić czujnik kolektora cod 34 sprawdzałem czy nie ma zwarcia z masa nie ma .Na wolnych obrotach szarpie , kuleje
Dobralem się do pompy, zdemontowalem sterownik razem z czujnikiem obrotów pompy. Na taśmie czujnika widać lekkie załamanie ale sprawdzenie przewodnosci taśmy jest niemożliwe. Czujnik ma cztery piny? Który jest do czego?
A jakie błędy "widzi" sterownik? To może być MAP (ten na górze na podszybiu często dostaje wodą i go trafia) to może być EGR (przycina z syfu i nie ma wolnych obrotów), a może być 100 innych rzeczy. Podjedź do jakiegoś warsztatu bo wymienisz wszystkie czujniki i pół osprzętu i nadal będzie źle.
Proszę o pomoc w lokalizacji czujnika temperatury w siniku pokazanym na dołączonej fotce. Jest to opel astra -1993r, silnk 1.4 SE. Szukam przyczyny nierównych obrotów biegu jałowego - nierytmiczne, przypadkowe szarpnięcia. Chodzi mi o czujnik współpracujący z regulatorem wolnych obrotów. Dodam, że komputer nie wyrzuca żadnych usterek z kodów błyskowych.
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Do sprawdzenia (podmiany) czujnik położenia wału.
Temat do zamknięcia: wymiana sterownika, regulacja zaworów, EGR klapy off. Te zabiegi spowodowały, że Opel odżył, a silnik odzyskał moc i miarę stabilne jałowe obroty.
Raczej spadają do zera, bo silnik nie pracuje. Nie pracuje ale się kręci dopóki samochód jedzie a Ty nie wciśniesz sprzęgła/wrzucisz na luz. Jeśli silnik gaśnie w czasie jazdy to na początek są dwie opcje - czujniki obrotów/fazy i czujnik ciśnienia paliwa.
Wymiana alternatora
Choć temat stary, nadal aktualny :) a.bakus czy pamiętasz może jakie miałeś ciśnienie przy wyłączonej stacyjce i na wolnych obrotach? Na dobrym czujniku?
przewody OD CZUJNIKA ! rany boskie...
Ma znaczanie ztamtąd bierze się synchronicacja wtrysku paliwa
A gdzie się to przykręca bo ja jestem kucharzem a nie mechanikiem ?. ale wydawało mi się że masę raczej wystawia czujnik obrotu wału z pośrednictwem ecu
Witam. Posiadam Astrę H 1,3 CDTI 90 km. Silnik Z13DTH bez DPF. Po lekkim nagrzaniu silnika (60-70°) obroty na biegu jałowym trzymają się 800, kiedy silnik się już rozgrzeje, wskakują na 900. Dodam, że silnik równo pracuje. Co może być przyczyną? Termostat, a razem z nim czujnik temperatury cieczy, nowy.
A patrzałeś czy są widoczne obroty wałka pompy? Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy. Wtyczki nie pozamieniane?
Na postoju przegazuj silnik i patrz na wskazówkę jeżeli lata z obrotami silnika to czujnik temperatury.
Wystarczy go sprawdzić i będziesz wiedział, również czujnik temperatury
Jakie masz napięcia na czujniku doładowania w jakich zakresach obrotów? Czy sprawdzałeś rozrzad, czujniki walka i wału? Czy pod kątem mechanicznym siknik jest sprawdzony?
Mechanik który zakładał czujniki stwierdził że rozrząd nie może być przestawiony ponieważ silnik odpala normalnie a i równo chodzi na wolnych obrotach
Przepraszam ze nie napisałem, wymieniłem na nowe oba czujniki temperatury. Pozdrawiam
jesli auto z poprzednim problemem nie pracuje dobrze tzn rzuca obrotami sprawdz czujnik polozenia walu korbowego.powinno pomoc.
Sygnał do obrotomierza idzie z ECU, a ten pobiera z czujnika wałka lub wału. Jeden z dwóch czujników siada.
Czasem jest problem z masą czujnika wałka rozrządu i właśnie przy wyższych obrotach jest problem z jego pracą. Ale to ładnie się zapisuje w błędach plus check świeci mruga. PS Która ASTRA? Jaki rok?
Sondę lambda, czujniki temperatury.
wyłącznik sprzęgła do wymiany (czujnik przy pedale) pozdrawiam!
Bo to 0,58 to za nisko z punktu widzenia sterownika. Czy silnik nie utrzymuje zbyt wysokich obrotów?
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
pasowało by sprawdzic czy sterownik "widzi" obroty silnika.
Zmierz napięcie zasilania oraz wyjściowe czujnika położenia przepustnicy.
Myślę podobnie, z tym że może nie łączyć poprostu koskta od tego czujnika
podejrzewam ze moze to byc czujnik polozenia przepustnicy .
Jeżeli miało by dojść do wymiany czujnika położenia wału to zakładał bym tylko oryginał,wisiała u mnie Vectra B,2 czujniki podróbki i zero reakcji,nowy oryginalny kluczyk w prawo i po kłopocie Dodano po 4 Parczek Sprawdzaj po kolei pompa paliwa,zobacz czy masz iskrę,sprawdź cewkę ,czujnik Halla,czujnik obrotów wału,
zasilanie pod pin 1i2 na 3 pinie przy otwatej przepustnicy 5V przy zamkniętej 0V Dodano po 6 jeszcze jedna sugestia ,kolega na forum miał ''falujące obroty'' w astrze i przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Parametry czujnika temp.wody i powietrza to ok.2000-3000 ohm przy 20 stopniach .
Witam. Mam problem z Astrą 1.7 TD 68KM. Mianowicie: Jak zimny obroty są w miarę dobrę, zaś jak silnik się nagrzeje, to są dużo za wysokie, nie ma obrotomierza ale coś ok 2tys. W jaki sposób można zmiejszyć te obroty, jest jakaś regulacja?, czy czujnik reguluje ??
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Po przespanej nocy pełnej przemyśleń doszedłem do takiej oto sentencji :) Jeżeli pojazd zatrzyma się i nadal ma około 1300 obr. i nie reaguje ani na gaz ani na sprzęgło to można założyć że nie działa żaden z czujników ABS (ponieważ prędkość obrotowa wszystkich kół jest równa zero) - czyli można wykluczyć czujnik ABS a przyjrzeć się bardziej czujnikowi...
Mała, bo na zegary jest jednopinowy, a wiatrak ma swój własny w chłodnicy. Musiałbyś mieć uszkodzone oba. Dodano po 22 Kiedyś miałem przypadek tłumika zatkanego wygłuszeniem z włókna szklanego. Auto 1.8 16v paliło normalnie, ale bardzo szybko się nagrzewało. Do tego przymulone i obroty max to 3500, a jako ciekawostka, błąd czujnika wałka rozrządu.
Pewnie jest jakiś czujnik co czyta obroty z koła pompy cr??;)
gdzie jest ten czujnik?
Najczęściej jest to silnik krokowy a w skrajnych przypadkach zanieczyszczona przepustnica i jej czujnik położenia.
gaśnie za każdym razem? jadąc na luzie pracuje na równych obrotach?
astra czujnik obrotów astra sygnał obrotów sygnał obrotów astra
przekaźnik zakłócenia corsa przyspieszaniu mapowanie portu drukarki
Firmware for Sharp LC-40UI7352E TV: Download and Update Guide Cewka zapłonowa Fiat Seicento - diagnostyka i wymiana