Może czujnik obrotów wałka pompy?
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
Jest czujnik jeśli alternator nie da odpowiedniego napięcia to samochód nie pozwoli jechać dalej
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
Witam, Autor miał uszkodzony czujnik położenia przpustnicy, a propos jest coś takiego jak. czujnik obrotów przy przepustnicy co powoduje wspomniane wystrzały w przepustnicy? regulator wolnych obrotów (silnik krokowy Normalna reakcja na błąd związany z uszkodzonym czujnikiem położenia przepustnicy, tak to zrozumiałem.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Porządnie - w serwisie Boscha . Ja jeszcze wymieniłem czujnik obrotów pompy - halla . Może to jest przyczyna?
pamiętajcie zawsze - lepiej że samochód nie pali niż by miał niedomagać. A dokładniej, jak samochód zgasł nagle bądź nie odpalił po postoju to na 90 parę procent uszkodzony jest sterownik. Gorzej jak samochód pali, tyle że kopci, dużo pali, twardo pracuje, wtedy może być zatarty tłok od regulacji kąta wtrysku.Piszę może bo wszystko się okaże podczas...
U mnie będzie problem z wymontowanie do kieszeni i do sklepu ponieważ pytałem o taką część czy można dostać od ręki i wszyscy mi oferowali za dzień za dwa, już raz zamówiłem ten czujnik i koleś mi sprzedał czujnik od obrotów takich mamy tu fachowców w sklepach. Wolałbym kupić wcześniej część mieć pewność że to ta właściwa i wtedy wymiana. Da się jakoś...
Walnięty jest czujnik kąta obrotów wałka pompy. Jak wymienią dam znać czy pomogło.
zawór obrotów jałowych poszedł w rozsypkę oraz czujnik położenia przepustnicy + czyszcenie czujników i przepustnicy reszty mechanik powiedział, że nie powie bo to tajemnica zawodowa za wszytko zapłaciłem 413 zł z częściami, robocizną oraz podłączeniem do komputera. Zawór 168zł (nowy) czujnik (60 zł) używany ponieważ nowy około 300 zeta kosztuje reszta...
Witam otóż mój ford to Focus C-Max Ghia 2004 2.0 tdci 136.Od jakiegoś czasu mam problem z brakiem mocy do 2,5 tysiąca obrotów gdy obrotomierz przekroczy tą wartość auto odrazu rwie jak szalone.Więc tak kierownica turbo w idealnym stanie chodzi lekko wężyki podciśnienia sprawdzone, brak jakich kolwiek błędów w komputerze.Za namowa kolegi wymieniłem obydwa...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Pompa sie zalacza. Podmiana czujnika CPS na nowy nie dała rezultatu. Sprawdziłem wiązke na odcinku CPS-ecu i jest ok. Nadal brak kluczowania cewki i komp wciaz nie widzi obrotów silnika EDIT: po wyjeciu CPS i przylozeniu klucza stalowego, slychac jak pompa paliwa sie załącza. Natomiast czujnik w gnieździe w ogole nie widzi swojego polozenia wzgledem...
przyklejając sie do tematu, problem z zapaleniem silnika, wywala błędy(IDS) P1664-nieprawidłowe funkcjonowanie FIP, oraz P1564 FIP żąda zredukowania dawki, nie widze obrotów pompy w podglądzie parametrów-ale szczerze obsluga tego programu to dla mnie porazka wiec moze to i moja interpretacja. jakies sugestie? sterownik pompy zostal podmieniony, mechanik...
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
Witam. Mam problem ze swoim Focusem. W aucie jest ewidentny brak mocy. Auto miało wymieniony elektrozawór sterwania turbiną, czujnik ciśnienia doładowania, ale nie przyniosło to efektu. Dodam że jak zapalę auto to sztanga od sterowania geometrią jest wciągana do końca i tak się zatrzymuje, potem nie ma żadnych reakcji położenia sztangi na zmianę obrotów...
MRCZ serdecznie dziekuje za odpowiedz mój ma 433 Om myśle, że mieści sie w granicach błędu mam jeszcze jedno pytanie w pompie wtryskowej VP-30 znajduje się czujnik obrotów może ktoś wie jakie wartości powinny byc na tym czujniku oczywiście po wylutowaniu.
Witam. Posiadam Forda Focus mk2 i mam kłopot bo różne wypowiedzi są również na forum postanowiłem założyć ten temat. Nie chodzi o podłączenie taksometru,ale czy z danego przewodu będzie prawidłowy sygnał do niego. Elektryk twierdzi że sygnał może być przekłamywany na zakrętach gdy będzie brany z jednego czujnika ABS musi być brany z czterech ,w instrukcji...
Witam, mam problem z 1,8tddi. Odpala bez problemu, na zimnym można go kręcić, ale jak złapie trochę temperaturę to powyżej 2000 obrotów gaśnie podczas jazdy oraz na postoju. Komputer wyrzuca błąd pompy oraz czujnika wału rozrządu. Czujnik wału Niby był wymieniany w nim. Co może powodować takie objawy? Czujnik halla w pompie? Czy cała pompa?
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
P0167 to tego forda nie dotyczy. Komputer pokazuje jakąś głupotę. Co to pozostałych błędów to błędy sterownika. Kwestia tego czy do naprawy czy do wymiany na inny. Do wymiany może być jak pokazuje błąd obrotów wału korbowego mimo że czujnik jest wymieniony na pewny. Wtedy tylko wymiana sterownika. Najlepiej pozostawić błędy w pamięci sterownika. Bezpośrednie...
Witam Panowie, nie mogę poradzić sobie z wolnymi obrotami w Ford Focus mk1 99 r. 1.8 16V Obroty same rosną podczas zmiany biegów, brak hamowania silnikiem, w ekstremalnych przypadkach na 2 biegu auto samo lekko przyspiesza. Przy dojeżdżaniu do świateł po wrzuceniu na luz obroty wzrastają nawet do 3 tys. i utrzymują się. Po zatrzymaniu się spadają do...
Może kolego czujnik położenia przepustnicy? Ja mam fieste i po restarcie komputera nie schodzi z obrotów przez jakieś 50 km. Tobie proponuje właśnie odłączyć aku na moment.
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
Witam mam problem z Focusem za pala za 8 razem - bardzo kopci nie spaloną ropą . jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max na zimno pracuje bardzo nie równo ===DTC P0100=== Kod: P0100 - Przepływomierz masowy. ===DTC P0235=== Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP. ===DTC P1631===...
Tam jest podana cena czujnika? Jest napisane " wymiana czujnika cisnienia doładowania " a poniżej cena 400 zł. No ale widać, który czujnik został wymieniony a który nie, pozniej jeszcze dopytywałem czy to na pewno ten no i mówią, że tak. Pojadę jutro rano, dyskusja jest jałowa. Wolał bym skupić się na odzyskaniu mocy na niskich obrotach. Dziś wymieniam...
Witam Przy działającej turbinie od około roku czasu: 1.) Dziwny gwizd jakby lewe powietrze na jałowym biegu. 2.) Gwizd/brzęczenie bardzo głośne przy zwiększaniu obrotów w trakcie jazdy od około 1800. 3.) Spadek mocy (turbina cały czas działała chociaż rzadziej się załączała). https://filmy.elektroda.pl/97_1573119639... Auto to Ford Focus MK1 1.8 TDCi...
Witam. Bardzo proszę, może ktoś z Was rozszyfruje zachowanie mojego Focusa 1,8 TDDI rok prod 2000. Ad rem - podczas dynamicznego przyspieszania w granicach 2400 2500 obr/min następuje wyłączenie silnika. Wyłączamy zapłon i z ponownym uruchomieniem nie ma żadnego problemu. W/w rzecz nie ma miejsca jeżeli przyspieszamy łagodnie. Dodam, że do obrotów 2400...
Dla kolegi AUTOAS na postoju wszystko OK problem występuje tylko przy schodzeniu z obrotów z dużej szybkości 140km/h i więcej, wentylatory się włączają chłodnica cała robi się gorąca(termostat ok). A nie mówimy tu o wolnych obrotach i wydatku pompy bo zjawisko to dzieje sie na obrotach np. 4 tyś tylko bez gazu (zwalniamy hamując silnikiem) Auto do mnie...
Witam mam taki problem z focusem samochod chodził dobrze ale jechałem dosc ostro i odcieło moc przyjechalem do domu podpiałem kompa i co pompa wtryskowa obwod czujnika a zbyt wysokie cisnienie udalo sie skasowac spsikałem kostki contactem i ok po kilku odpaleniach pozniej samochod nie zapala wogole i wywala bład p2291 nawet na plaku ma cieżko zapali...
No więc tak. Zdjąłem wężyk zrobiłem podciśnienie na maksa - cięgno schowane maksymalnie. Stracił trochę mocy. Szczególnie w górnym zakresie. Powyżej 3 tyś zadyszka okrutna. Ale do 2tyś jakby bez zmian. Kolego... Jeżeli na zgaszonym silniku cięgno jest maksymalnie wysunięte, a po odpaleniu od razu wchodzi do gruchy na przeciwległą pozycję - to nie masz...
Mam problem , auto ford focus 1,6 99 r benzyna/lpg od paru dni auto przestało schodzić na wolne obroty mianowicie przy zdjęciu nogi z gazu obroty rosną do 2,5 czasami nawet do 3 tysięcy chwilę na tym poziomie się utrzymują i zaraz potem spadają ale zatrzymują się na około 1400 -1500 obr/min i to są teraz jego wolne obroty. Miałem w zapasie nowy oryginalny...
Ford Focus II FL 2009 1,6 74KW DURATEC 16V Przy przebiegu około 105 000 założono instalację LPG ( jakieś 4 lata temu), obecnie przebieg około 185 000 km. Podczas montażu LPG, zakład instalujący miał dobrać optymalną instalację do tego auta ( marka nie miała znaczenia, auto kobiety ( instalacja miała być bezproblemowa )). Zakład zaoferował instalację...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Witam moze ktos tutaj mi pomoże zaczne od początku. Siadł cały alternator- został wymieniony po jakims tygodniu auto nie chcialo wogóle palic, krecil i raz odpalil raz nie róznie to bylo, byl w serwisie i okazalo sie ze sa rozkodowane wtryski zakodowali powiedzieli ze jak dalej bedzie to samo to bedzie wtrysk do wymiany, wszystko ok do tygodnia zaczela...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Witam. wymieniałem ostatnio w moim focusie pompę wtryskową VP30, sterownik pompy był sprawny więc zostawiłem stary. po wymianie pojawił się problem; mianowicie silnik nie odpala. Zauważyłem też że obrotomierz nie pokazuje obrotów. Zastanawiam się czy jest możliwe że czujnik Halla, który jest w pompie może odpowiadać za odczyt obrotów silnika, czy odpowiada...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
Witaj pewnie to znalazłeś kol , może to pomoże , ftp://ftp.idm.ru/pub/ffclub/2003_5_Focus...
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Dzięki za zainteresowanie. Powodem łapania błędu był luźny przewód w kostce cewki. To juz naprawione, błędów nie łapie. Pozostał problem spadających obrotów. Zarówno na pb jak i lpg, a co najlepsze, nie zawsze i nie ma reguły. Czasami jest idealnie, czasami obroty spadają przy hamowaniu. Brak mi pomysłów. Edit: cewke podmienialem bo mam drugą sprawną...
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Jak jest duże obciążenie silnika przez wspomaganie to podnosi obroty. Teraz na postoju jak skręcisz na maksa kierownice i tak będziesz trzymał to obroty spadna. A z czujnikiem moduł zwiększy obroty.
Całkiem możliwe że jest bezkolizyjny,choć wątpię. Wystarczy to skręcić i zrobić parę obrotów wałem,jeśli nie stawia oporu co 1/2 obrotu tak samo to zawory dostały.
Sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu. U mnie w 1.6 SR w VW miałem identyczne objawy. Okazało się, że wtyczka była niedopięta.
Jakie przestawienie kąta w pompie przy demontażu sterownika,uważać tylko na taśmę czujnika obrotów i tyle.
Mozliwe, aczkolwiek w dwulitrówce mocno kłopotliwe, bo trzeba zdjąć kolektor i poodkręcać rurki. Czarne kable najlepiej poznaczyć u uciąć, uważaj na tasiemke czujnika obrotów wałka pompy!
Najprawdopodobniej źle wyregulowany TPS, skoro właśnie wymieniałeś. Inne powody to zawór wolnych obrotów, czujnik na pedale sprzęgła.
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
2004r 1.8 TDCI 100KM na jednym sterowniku DELPHI. Coś Panie źle sprawdzasz, daj numery tego sterownika, kod silnika i VIN na PW. I pytanko ; z czego czyta prędkość obrotową silnika i obroty silnika. Czujnik indukcyjny położenia wału.
faluje hmm a jak by zacząć od silnika krokowego , fałszywego powietrza , czujnik temperatury może jeszcze...
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
Zobacz czujnik CHT on odpowiada za obroty wentylatora. Jesli nie działa pierwszy bieg a drugi odpala to sprawdz czujnik.
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
może robi błędy czujnik predkosci albo by-pas
Sprawdź ustawienie czujnika obrotów wału. Zarówno odstęp od koła fonicznego jak i jego dokręcenie.
Można wykręcić. Po zmontowaniu czujnika obrotów zalać obydwie komory do pełna. Można na próbę kable połączyć przez kostki.
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Kotbury, czyli kombinowanie z odpowietrzaniem i czujnikiem wkręcanym na półtora obrotu można sobie darować wg Ciebie?
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Tak już wiem Czujnik EGR tylko, że ta informacją podaną była w necie przy zakupie części.Nie jestem alfą i omega. Teraz już wiem że krokowca nie ma w Ford focus MK2 1.8 benzyna.
Podpiąć pod tester i odczytać błędy. Stawiam na czujnik stopu.
emeryt2 Te szaleństwa to wina czujnika VSS.
Może jest różnica w zębach na wale korbowym i inaczej czyta czujnik obrotów? Miałem podobny przypadek w przypadku mondeo w przypadku zamiany silnika.
W rzeczy samej. No i robi takie po dwa obroty.
Paliwo, ciśnienie paliwa, iskra świece, czujnik temperatury, obroty rozrusznika i spadek napięcia podczas kręcenia.
Ja mam podobny problem z autem, ciężko odpala po nocy, a jak już odpali i przejadę 300 m do pierwszych świateł i wrzucę na luz to zaczyna falować na obrotach. Nie wiem co jest. Dodam, że wtryski miałem regenerowane i pompa sprawdzona.
Sprawdź czy jest numeracja styków w gnieździe. Byłoby prościej, gdyby była wtyczka, łatwiej dojść po kolorach. 1 2 masa 3 podświetlenie 4 tempomat 5 GEM 6 ABS 7 ABS 8 czujnik poziomu paliwa 9 10 plus po zapłonie 11 12 komputer pokładowy 13 sterownik silnika 14 plus stały 15 czujnik poziomu paliwa drugi przewód 16 17 kierunkowskaz 18 ABS 19 ciśnienie...
Czujnik temperatury zewnętrznej często ulega uszkodzeniu. Roztrząsane było to na forum i są na przedniej belce samochodu, chociaż i niektórzy piszą że ten w lusterku. Co do termostatu :) diesel tak ma, jak pracuje to jest ciepły, a jak jest zimno i nie ma pracy (silnik obciążenia i chodzi na wolnych obrotach) to wychładza się przez ogrzewanie w samochodzie...
do sprawdzenia napięcie na czujniku położenia przepustnicy jak jest zamknięta plus zobacz czy wszystko ok z czujnikiem od wspomagania .
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
dokładnie tak samo, przebiegi czujnika wału i wałka ok
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
W parametrach bieżących widzi obroty silnika . Jakie ciśnienie na rayli?
WITAM temat obserwuję od dawna ale dopiero teraz się przyłaczam do dyskuscji :) otóż kupiłem piec 23 kW i chcę go przerobić co nieco dokupiłem sterownik FOCUS z allegro i wszystko ładnie powinno działac ale chcę dołożyć podajnik ze zrobieniem go nie będzie problemu ale problem jest w sterowaniu nie jestem elektronikiem i nie chce budować sam sterownika...
Witam ponownie:) od dłuższego czasu auto nadal faluje na wolnych obrotach. Ostatnio wymieniłem przepustnice i nadal to samo. Cały dolot sprawdzony na szczelność i nadal bez zmian. Czujnik położenia przepustnicy kupiłem oryginał i nadal to samo. Mam jedo spostrzeżenie. Auto na odpietym czujniku położenia przepustnicy pracuje tak samo jak i na podłączonym...
Jest to czujnik indukcyjny, więc pomiar rezystancji na wiele się tutaj nie zda.
Witam Mam ten sam problem z odpaleniem mondeo 2.0 tdci na testerze pokazuje błąd P0340 tj czujnik położenia wałka rozrządu ,ale wymiana czujnika nic nie dała a moze jest metoda ja sprawdzić taki czujnik -jest to prawdopodobnie na zasadzie hala???? Jest możliwe że przesłali mi uwalony czujnik , lub może coś z wałkiem rozrządu z krzywką, na której musi...
Potrzebuję informacji :1Czy w fordzie focus td -1999r krańcowka w korku zbiorniczka płynu hamulcowego w przypadku braku płynu zamyka czy otwiera obwód elektryczny? 2.Czy ktoś wie jakie powinno byc napięcie w gniazdach podłączenia czujników obrotu kół ABS?Prąd stały czy zmienny? 3.Jaką rezystancje ma sprawny czujnik obrotu koła prawego tył.?Gdzie znajduje...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Podnosi obroty biegu jałowego przy maksymalnym ciśnieniu w pompie (ok 70 bar, koła skręcone na max i kierownica przytrzymana w tym położeniu)
Szanowni, Miałem problem z Fiestą 1,8 ( dokładnie ten sam silnik / pompa co w focusie ) Samochód gasł po nagrzaniu ( wystarczyło sam sterownik podgrzać - znany i lubiany jednowtyczkowiec ) Wymiana czujnika obrotów nic nie zmieniła. ( wywalało błąd obrotów - ale to nie ja diagnozowałem ) Założyłem drugi sterownik i kicha, samochód nie odpala Wiem że...
P1563 - zadanie zatrzymania silnika P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P0335 Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Te wszystkie trzy błędy generuje pompa wtryskowa (tak, w niej jest również czujnik obrotów). O ile nie znika zasilanie na nią, to elektronika pompy do roboty
Borykam się z mocą w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów szarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważyłem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzrastają tak po ok 1 sekundzie...
focus obrotów focus falowanie obrotów focus czujnik
433mhz duży zasięg dwufunkcyjny ustawić czujnik ruchu lampy schemat
saeco exprelia chevrolet captiva radio
Błąd UD 01 w systemach SCADA - przyczyny i rozwiązania LG 47LE8500 zatrzymuje się na logo - diagnoza i naprawa