Na postoju też tak gwiżdże?
Pewnie jakiś wąż dziurawy lub opaska zsunięta .
Miałem kiedyś podobnie,były wybite tulejki w korbowodach są takie gówniane żłobione , fachman szlifierz dorobił pełne z 1 dziurką i dzida...
Czyli słychać takie delikatne terkotanie? To raczej łożysko wysprzęglnika. Cały wysprzęglnik do wymiany.
chętnie zgłoszę się do jakiegoś serwisu w okolicach krakowa/katowic żeby naprawić to niewielkim kosztem. Niestety o niewielkich kosztach proszę zapomnieć to nie maluch. A jeżeli są problemy z naprawą zamontować boscha.P
Witam. Spróbuj jeszcze na pracującym silniku zatkać rurę od filtra powietrza już w kierunku silnika. Czy przpadkiem nie masz gdzieś nieszczelnisci na tym odcinku.
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
(at)ElektrodaBot przeanalizuj ten temat i sprawdź, czy przy wymianie takiej przepustnicy były przypadki, że pomogło przelutowanie BGA procesora. Weź pod uwagę Volvo i Fordy. Bezpośrednia odpowiedź - Tak. W platformie Volvo P1 (S40/V50/C30/C70 1.8/2.0 Duratec) i spokrewnionych Fordach (Focus Mk2/C‑Max z ECU FoMoCo/Visteon ESU‑411) wielokrotnie źródłem...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Problem z przepustnica.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Witam Wyzerowałem adaptację i pomogło. Pozdrawiam
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
impuls obrotów to kolor zielony :)
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
jaki rok fokusa ? mk1 miały silniczek krokowy ... Zdjęcie pokaż. A na zachętę, jak koledzy z postów wyżej.
dzieje sie to na wolnych obrotach ze gasnie czy jak jedziesz jakis czas i zaczynasz jechac na luzie i silnik schodzi z obrotów i gasnie, czy może w czasie jazdy na obrotach silnik po prostu gasnie i koniec? Jak na wyższych obrotach to mniej-wiecej przy jakich. Rozumiem że masz go od nowości skoro stało sie to po przejechaniu 500 km. Nie byłeś wtedy...
Nie rób tego więcej, albo rób - będzie śmiesznie.
Hej mam pytanko w moim focusie cos dzieje sie z klimą jak ja włacze to tak mi spadaja obroty silnika ze aż silnik gaśnie z z paska napędzającego sprezarke dymi sie , niewiem czy to wina spręzarki ?
To dobrze ,bo potem pytał byś jak go czyścić.Posprawdzaj na początek układ zapłonowy.
Przepustnica wyczyszczona?
Pompa nie robi ciśnienia i dlatego gaśnie.
Podobnych postów setki na forum! Jakieś błędy w sterowniku? Co do tej pory sprawdziłeś? Wykluczyłeś nieszczelność układu dolotowego? Silnik krokowy sprawdziłeś?
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Czy problem z drganiami został rozwiązany? Mam podobne objawy. U mnie po wymianie dwumasu jest trochę lepiej, lecz drgania na wolnych obrotach w zakresie 800-1300 obrotów są nadal odczuwalne wewnątrz auta.
Dzień dobry, mam problem - oddaliśmy auto (Ford Focus mk2 2005 rok) do mechanika i mam wrazenie ze jest w jeszcze gorszym stanie. Przed oddaniem obroty skakały lekko na jałowym a teraz skacza jak szalone po czym jesli nie doda sie gazu to Ford gasnie. To na pewno nie przepłwomierz, kable równiez były wymieniane. Mechanik rozkłada rece, jedyne czego...
następuje zatrzymanie silnika A konkretnie? Zatrzymanie silnika podczas jazdy na jakimkolwiek biegu byłoby równoznaczne z zatrzymaniem się kół/a napędowych/go jeśli skrzynia manualna.
Psikam plackiem, niby obroty by się zwiększyć powinny, ale nic. To słyszalne jest, jak odpowiednio dodam gazu: z tys. obrotów do półtora — to takie puff, delikatne, ale słyszalne. Gdzieś z kolektora to słyszalne, ale nie mam pojęcia gdzie, jak tam wszystko jest tak, jak powinno być.
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Wystarczy poszukać. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Przy spadku obrotów silnika, które są wymuszone hamowaniem pojazdu na wysokim biegu i przy już za małej prędkości jak na ten bieg - to jest norma. Kontrolka silnika zapala się, ponieważ on traci obroty do minimum nie z własnej woli; olej, boprzy małych obr. pompka daje b.małe ciśnienie; ładowania też z tego samego powodu - alternator do normalnej pracy...
Po podpięciu wyskoczyły błędy P1000 Cykl OBD II nie zakonczony C 1310 Przetwornik ciśnienia hamowania koła przedniego lewego - usterka w obwodzie kody nieznane B 1318 c 1393 P 1800 Ps Zrobiło sie kilka stopni mniej forda można kręcić do 4000 tys nie więcej.
Diagnostyka elektroniki była robbiona ?
szukaj dziury w dolocie,
Brak sygnału obrotów pompy nie ma możliwości uruchomienia silnika
ford focus 1.8 16v '99 bez instalacji gazowej Pozwolę sobie powrócić do tematu obrotów. czasem przy jeździe na trasie około 100 200 km z prędkościami bliskimi autostradowych po wysprzęgleniu obroty nie opadają. Jeżeli jechałem (załóżmy) z prędkością 140km/h i miałem 4000 obrotów po wyrzuceniu na luz obroty sie utrzymują jeżeli dodam gazu do 5000 juz...
Witam mam problem ze swoim Fordem Focus MK3 2.0 TDCI 163km ten silnik ma pasek rozrządu który idzie do jednego z wałków rozrządu a zaś z jednego wałka idzie do drugiego za pośrednictwem łańcucha 1- jakie są objawy zużycia tego łańcuszka czy może szarpać silnikiem być słabszy? 2-po wymianie uszczelki pod klawiaturą i czyszczeniu dolotu samochód mógł...
To wymieniaj dalej na kolejne ze szrotów, bo przecież kręcą to dobre. A że mogą nie zapewnić minimalnych obrotów do prawidłowego rozruchu silnika, dodatkowo powodując spadek napięcia co umożliwia otwarcie wtrysków. To nie ważne....
Wymieniłem - trochę potestowałem na drodze tj 3000 obrotów i więcej i na razie jest ok.
Jakie dokładnie są błędy? Najlepiej podpiąć pod komputer. Można też wejść w menu serwisowe zegarów i sprawdzić, czy coś się nie pojawi z DTC ESP się zapala najczęściej w sytuacji, gdy silnik zgłasza usterkę - jest ona na tyle mała, że nie zapala check engine (ani nie wyświetla się "serwis silnika natychmiast"), więc kontrolkę ESP bym traktował na równi...
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Całkiem możliwe że jest bezkolizyjny,choć wątpię. Wystarczy to skręcić i zrobić parę obrotów wałem,jeśli nie stawia oporu co 1/2 obrotu tak samo to zawory dostały.
czujnik obrotów focus focus falowanie obrotów focus focus instrukcja
awaria ekspresu philips unifon laskomex corolla deska rozdzielczy
naprawa udaru makita naprawa udaru makita
Problem z białym paskiem na wydruku PGBK w Canon TS8350 Najgorsza płytka antenowa wzmacniająca - brak MUX-ów