Może czujnik obrotów wałka pompy?
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
Jest czujnik jeśli alternator nie da odpowiedniego napięcia to samochód nie pozwoli jechać dalej
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
Witam, Autor miał uszkodzony czujnik położenia przpustnicy, a propos jest coś takiego jak. czujnik obrotów przy przepustnicy co powoduje wspomniane wystrzały w przepustnicy? regulator wolnych obrotów (silnik krokowy Normalna reakcja na błąd związany z uszkodzonym czujnikiem położenia przepustnicy, tak to zrozumiałem.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Porządnie - w serwisie Boscha . Ja jeszcze wymieniłem czujnik obrotów pompy - halla . Może to jest przyczyna?
pamiętajcie zawsze - lepiej że samochód nie pali niż by miał niedomagać. A dokładniej, jak samochód zgasł nagle bądź nie odpalił po postoju to na 90 parę procent uszkodzony jest sterownik. Gorzej jak samochód pali, tyle że kopci, dużo pali, twardo pracuje, wtedy może być zatarty tłok od regulacji kąta wtrysku.Piszę może bo wszystko się okaże podczas...
U mnie będzie problem z wymontowanie do kieszeni i do sklepu ponieważ pytałem o taką część czy można dostać od ręki i wszyscy mi oferowali za dzień za dwa, już raz zamówiłem ten czujnik i koleś mi sprzedał czujnik od obrotów takich mamy tu fachowców w sklepach. Wolałbym kupić wcześniej część mieć pewność że to ta właściwa i wtedy wymiana. Da się jakoś...
zawór obrotów jałowych poszedł w rozsypkę oraz czujnik położenia przepustnicy + czyszcenie czujników i przepustnicy reszty mechanik powiedział, że nie powie bo to tajemnica zawodowa za wszytko zapłaciłem 413 zł z częściami, robocizną oraz podłączeniem do komputera. Zawór 168zł (nowy) czujnik (60 zł) używany ponieważ nowy około 300 zeta kosztuje reszta...
Walnięty jest czujnik kąta obrotów wałka pompy. Jak wymienią dam znać czy pomogło.
Witam otóż mój ford to Focus C-Max Ghia 2004 2.0 tdci 136.Od jakiegoś czasu mam problem z brakiem mocy do 2,5 tysiąca obrotów gdy obrotomierz przekroczy tą wartość auto odrazu rwie jak szalone.Więc tak kierownica turbo w idealnym stanie chodzi lekko wężyki podciśnienia sprawdzone, brak jakich kolwiek błędów w komputerze.Za namowa kolegi wymieniłem obydwa...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Pompa sie zalacza. Podmiana czujnika CPS na nowy nie dała rezultatu. Sprawdziłem wiązke na odcinku CPS-ecu i jest ok. Nadal brak kluczowania cewki i komp wciaz nie widzi obrotów silnika EDIT: po wyjeciu CPS i przylozeniu klucza stalowego, slychac jak pompa paliwa sie załącza. Natomiast czujnik w gnieździe w ogole nie widzi swojego polozenia wzgledem...
przyklejając sie do tematu, problem z zapaleniem silnika, wywala błędy(IDS) P1664-nieprawidłowe funkcjonowanie FIP, oraz P1564 FIP żąda zredukowania dawki, nie widze obrotów pompy w podglądzie parametrów-ale szczerze obsluga tego programu to dla mnie porazka wiec moze to i moja interpretacja. jakies sugestie? sterownik pompy zostal podmieniony, mechanik...
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
MRCZ serdecznie dziekuje za odpowiedz mój ma 433 Om myśle, że mieści sie w granicach błędu mam jeszcze jedno pytanie w pompie wtryskowej VP-30 znajduje się czujnik obrotów może ktoś wie jakie wartości powinny byc na tym czujniku oczywiście po wylutowaniu.
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
Witam. Mam problem ze swoim Focusem. W aucie jest ewidentny brak mocy. Auto miało wymieniony elektrozawór sterwania turbiną, czujnik ciśnienia doładowania, ale nie przyniosło to efektu. Dodam że jak zapalę auto to sztanga od sterowania geometrią jest wciągana do końca i tak się zatrzymuje, potem nie ma żadnych reakcji położenia sztangi na zmianę obrotów...
Witam. Posiadam Forda Focus mk2 i mam kłopot bo różne wypowiedzi są również na forum postanowiłem założyć ten temat. Nie chodzi o podłączenie taksometru,ale czy z danego przewodu będzie prawidłowy sygnał do niego. Elektryk twierdzi że sygnał może być przekłamywany na zakrętach gdy będzie brany z jednego czujnika ABS musi być brany z czterech ,w instrukcji...
Witam, mam problem z 1,8tddi. Odpala bez problemu, na zimnym można go kręcić, ale jak złapie trochę temperaturę to powyżej 2000 obrotów gaśnie podczas jazdy oraz na postoju. Komputer wyrzuca błąd pompy oraz czujnika wału rozrządu. Czujnik wału Niby był wymieniany w nim. Co może powodować takie objawy? Czujnik halla w pompie? Czy cała pompa?
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Może kolego czujnik położenia przepustnicy? Ja mam fieste i po restarcie komputera nie schodzi z obrotów przez jakieś 50 km. Tobie proponuje właśnie odłączyć aku na moment.
Witam Panowie, nie mogę poradzić sobie z wolnymi obrotami w Ford Focus mk1 99 r. 1.8 16V Obroty same rosną podczas zmiany biegów, brak hamowania silnikiem, w ekstremalnych przypadkach na 2 biegu auto samo lekko przyspiesza. Przy dojeżdżaniu do świateł po wrzuceniu na luz obroty wzrastają nawet do 3 tys. i utrzymują się. Po zatrzymaniu się spadają do...
P0167 to tego forda nie dotyczy. Komputer pokazuje jakąś głupotę. Co to pozostałych błędów to błędy sterownika. Kwestia tego czy do naprawy czy do wymiany na inny. Do wymiany może być jak pokazuje błąd obrotów wału korbowego mimo że czujnik jest wymieniony na pewny. Wtedy tylko wymiana sterownika. Najlepiej pozostawić błędy w pamięci sterownika. Bezpośrednie...
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
Witam mam problem z Focusem za pala za 8 razem - bardzo kopci nie spaloną ropą . jak się nagrzeje to już tak nie kopci , silnik wykręca się tylko do 3000 obrotów , w misce olejowej przybywa oleju ponad max na zimno pracuje bardzo nie równo ===DTC P0100=== Kod: P0100 - Przepływomierz masowy. ===DTC P0235=== Kod: P0235 - Obwód czujnika MAP. ===DTC P1631===...
Tam jest podana cena czujnika? Jest napisane " wymiana czujnika cisnienia doładowania " a poniżej cena 400 zł. No ale widać, który czujnik został wymieniony a który nie, pozniej jeszcze dopytywałem czy to na pewno ten no i mówią, że tak. Pojadę jutro rano, dyskusja jest jałowa. Wolał bym skupić się na odzyskaniu mocy na niskich obrotach. Dziś wymieniam...
Witam Przy działającej turbinie od około roku czasu: 1.) Dziwny gwizd jakby lewe powietrze na jałowym biegu. 2.) Gwizd/brzęczenie bardzo głośne przy zwiększaniu obrotów w trakcie jazdy od około 1800. 3.) Spadek mocy (turbina cały czas działała chociaż rzadziej się załączała). https://filmy.elektroda.pl/97_1573119639... Auto to Ford Focus MK1 1.8 TDCi...
Witam. Bardzo proszę, może ktoś z Was rozszyfruje zachowanie mojego Focusa 1,8 TDDI rok prod 2000. Ad rem - podczas dynamicznego przyspieszania w granicach 2400 2500 obr/min następuje wyłączenie silnika. Wyłączamy zapłon i z ponownym uruchomieniem nie ma żadnego problemu. W/w rzecz nie ma miejsca jeżeli przyspieszamy łagodnie. Dodam, że do obrotów 2400...
Dla kolegi AUTOAS na postoju wszystko OK problem występuje tylko przy schodzeniu z obrotów z dużej szybkości 140km/h i więcej, wentylatory się włączają chłodnica cała robi się gorąca(termostat ok). A nie mówimy tu o wolnych obrotach i wydatku pompy bo zjawisko to dzieje sie na obrotach np. 4 tyś tylko bez gazu (zwalniamy hamując silnikiem) Auto do mnie...
Witam mam taki problem z focusem samochod chodził dobrze ale jechałem dosc ostro i odcieło moc przyjechalem do domu podpiałem kompa i co pompa wtryskowa obwod czujnika a zbyt wysokie cisnienie udalo sie skasowac spsikałem kostki contactem i ok po kilku odpaleniach pozniej samochod nie zapala wogole i wywala bład p2291 nawet na plaku ma cieżko zapali...
No więc tak. Zdjąłem wężyk zrobiłem podciśnienie na maksa - cięgno schowane maksymalnie. Stracił trochę mocy. Szczególnie w górnym zakresie. Powyżej 3 tyś zadyszka okrutna. Ale do 2tyś jakby bez zmian. Kolego... Jeżeli na zgaszonym silniku cięgno jest maksymalnie wysunięte, a po odpaleniu od razu wchodzi do gruchy na przeciwległą pozycję - to nie masz...
Mam problem , auto ford focus 1,6 99 r benzyna/lpg od paru dni auto przestało schodzić na wolne obroty mianowicie przy zdjęciu nogi z gazu obroty rosną do 2,5 czasami nawet do 3 tysięcy chwilę na tym poziomie się utrzymują i zaraz potem spadają ale zatrzymują się na około 1400 -1500 obr/min i to są teraz jego wolne obroty. Miałem w zapasie nowy oryginalny...
Ford Focus II FL 2009 1,6 74KW DURATEC 16V Przy przebiegu około 105 000 założono instalację LPG ( jakieś 4 lata temu), obecnie przebieg około 185 000 km. Podczas montażu LPG, zakład instalujący miał dobrać optymalną instalację do tego auta ( marka nie miała znaczenia, auto kobiety ( instalacja miała być bezproblemowa )). Zakład zaoferował instalację...
Witam moze ktos tutaj mi pomoże zaczne od początku. Siadł cały alternator- został wymieniony po jakims tygodniu auto nie chcialo wogóle palic, krecil i raz odpalil raz nie róznie to bylo, byl w serwisie i okazalo sie ze sa rozkodowane wtryski zakodowali powiedzieli ze jak dalej bedzie to samo to bedzie wtrysk do wymiany, wszystko ok do tygodnia zaczela...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Witam. wymieniałem ostatnio w moim focusie pompę wtryskową VP30, sterownik pompy był sprawny więc zostawiłem stary. po wymianie pojawił się problem; mianowicie silnik nie odpala. Zauważyłem też że obrotomierz nie pokazuje obrotów. Zastanawiam się czy jest możliwe że czujnik Halla, który jest w pompie może odpowiadać za odczyt obrotów silnika, czy odpowiada...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
focus obrotów focus falowanie obrotów focus czujnik
awaria ekspresu philips kodak lampa błyskowy silnik krokowy brama
kabel brake radio radio makita
Technics SX-K250 - problem z przyciskiem saxophone Kod COO w pojazdach Scania i jego znaczenie