Może czujnik obrotów wałka pompy?
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Jak jest duże obciążenie silnika przez wspomaganie to podnosi obroty. Teraz na postoju jak skręcisz na maksa kierownice i tak będziesz trzymał to obroty spadna. A z czujnikiem moduł zwiększy obroty.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Jakie przestawienie kąta w pompie przy demontażu sterownika,uważać tylko na taśmę czujnika obrotów i tyle.
Dzięki za zainteresowanie. Powodem łapania błędu był luźny przewód w kostce cewki. To juz naprawione, błędów nie łapie. Pozostał problem spadających obrotów. Zarówno na pb jak i lpg, a co najlepsze, nie zawsze i nie ma reguły. Czasami jest idealnie, czasami obroty spadają przy hamowaniu. Brak mi pomysłów. Edit: cewke podmienialem bo mam drugą sprawną...
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Całkiem możliwe że jest bezkolizyjny,choć wątpię. Wystarczy to skręcić i zrobić parę obrotów wałem,jeśli nie stawia oporu co 1/2 obrotu tak samo to zawory dostały.
Porządnie - w serwisie Boscha . Ja jeszcze wymieniłem czujnik obrotów pompy - halla . Może to jest przyczyna?
Najprawdopodobniej źle wyregulowany TPS, skoro właśnie wymieniałeś. Inne powody to zawór wolnych obrotów, czujnik na pedale sprzęgła.
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
Sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu. U mnie w 1.6 SR w VW miałem identyczne objawy. Okazało się, że wtyczka była niedopięta.
faluje hmm a jak by zacząć od silnika krokowego , fałszywego powietrza , czujnik temperatury może jeszcze...
Tam jest podana cena czujnika?
Jest czujnik jeśli alternator nie da odpowiedniego napięcia to samochód nie pozwoli jechać dalej
może robi błędy czujnik predkosci albo by-pas
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
Zobacz czujnik CHT on odpowiada za obroty wentylatora. Jesli nie działa pierwszy bieg a drugi odpala to sprawdz czujnik.
Kotbury, czyli kombinowanie z odpowietrzaniem i czujnikiem wkręcanym na półtora obrotu można sobie darować wg Ciebie?
2004r 1.8 TDCI 100KM na jednym sterowniku DELPHI. Coś Panie źle sprawdzasz, daj numery tego sterownika, kod silnika i VIN na PW. I pytanko ; z czego czyta prędkość obrotową silnika i obroty silnika. Czujnik indukcyjny położenia wału.
Podpiąć pod tester i odczytać błędy. Stawiam na czujnik stopu.
do sprawdzenia napięcie na czujniku położenia przepustnicy jak jest zamknięta plus zobacz czy wszystko ok z czujnikiem od wspomagania .
MRCZ serdecznie dziekuje za odpowiedz mój ma 433 Om myśle, że mieści sie w granicach błędu mam jeszcze jedno pytanie w pompie wtryskowej VP-30 znajduje się czujnik obrotów może ktoś wie jakie wartości powinny byc na tym czujniku oczywiście po wylutowaniu.
emeryt2 Te szaleństwa to wina czujnika VSS.
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
W rzeczy samej. No i robi takie po dwa obroty.
Sprawdź ustawienie czujnika obrotów wału. Zarówno odstęp od koła fonicznego jak i jego dokręcenie.
Dzień dobry, Dobrych kilka lat temu był poruszany na forum temat związany z dziwnym dźwiękiem wydobywającym się z dolotu/przepustnicy w silniku ZETEC SE 1.6 16V. Tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Autorowi wątku udało się rozwiązać problem, jednak dalej nie rozumiem, co powoduje ten odgłos wystrzałów z dolotu....
Można wykręcić. Po zmontowaniu czujnika obrotów zalać obydwie komory do pełna. Można na próbę kable połączyć przez kostki.
Paliwo, ciśnienie paliwa, iskra świece, czujnik temperatury, obroty rozrusznika i spadek napięcia podczas kręcenia.
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Może jest różnica w zębach na wale korbowym i inaczej czyta czujnik obrotów? Miałem podobny przypadek w przypadku mondeo w przypadku zamiany silnika.
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Czujnik temperatury zewnętrznej często ulega uszkodzeniu. Roztrząsane było to na forum i są na przedniej belce samochodu, chociaż i niektórzy piszą że ten w lusterku. Co do termostatu :) diesel tak ma, jak pracuje to jest ciepły, a jak jest zimno i nie ma pracy (silnik obciążenia i chodzi na wolnych obrotach) to wychładza się przez ogrzewanie w samochodzie...
Walnięty jest czujnik kąta obrotów wałka pompy. Jak wymienią dam znać czy pomogło.
dokładnie tak samo, przebiegi czujnika wału i wałka ok
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
Witam. wymieniałem ostatnio w moim focusie pompę wtryskową VP30, sterownik pompy był sprawny więc zostawiłem stary. po wymianie pojawił się problem; mianowicie silnik nie odpala. Zauważyłem też że obrotomierz nie pokazuje obrotów. Zastanawiam się czy jest możliwe że czujnik Halla, który jest w pompie może odpowiadać za odczyt obrotów silnika, czy odpowiada...
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
Witam ponownie:) od dłuższego czasu auto nadal faluje na wolnych obrotach. Ostatnio wymieniłem przepustnice i nadal to samo. Cały dolot sprawdzony na szczelność i nadal bez zmian. Czujnik położenia przepustnicy kupiłem oryginał i nadal to samo. Mam jedo spostrzeżenie. Auto na odpietym czujniku położenia przepustnicy pracuje tak samo jak i na podłączonym...
Ja mam podobny problem z autem, ciężko odpala po nocy, a jak już odpali i przejadę 300 m do pierwszych świateł i wrzucę na luz to zaczyna falować na obrotach. Nie wiem co jest. Dodam, że wtryski miałem regenerowane i pompa sprawdzona.
W parametrach bieżących widzi obroty silnika . Jakie ciśnienie na rayli?
Jest to czujnik indukcyjny, więc pomiar rezystancji na wiele się tutaj nie zda.
Witam mam forda focusa z 2006 roku kombi Niedawno podczas jazdy samochód zaczął gasnąc zauważyłem ze dzieje sie to przy wyższych obrotach powyżej 2000 potem odpala nora mnie po przekręceniu ponownie kluczyka na dodatek do tego zaczął co jakis czas po odpaleniu pokazywać rezerwę mimo tego ze wskazówka od baku jest w połowie i to by było na tyle co to...
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Tak już wiem Czujnik EGR tylko, że ta informacją podaną była w necie przy zakupie części.Nie jestem alfą i omega. Teraz już wiem że krokowca nie ma w Ford focus MK2 1.8 benzyna.
Witam Mam ten sam problem z odpaleniem mondeo 2.0 tdci na testerze pokazuje błąd P0340 tj czujnik położenia wałka rozrządu ,ale wymiana czujnika nic nie dała a moze jest metoda ja sprawdzić taki czujnik -jest to prawdopodobnie na zasadzie hala???? Jest możliwe że przesłali mi uwalony czujnik , lub może coś z wałkiem rozrządu z krzywką, na której musi...
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Potrzebuję informacji :1Czy w fordzie focus td -1999r krańcowka w korku zbiorniczka płynu hamulcowego w przypadku braku płynu zamyka czy otwiera obwód elektryczny? 2.Czy ktoś wie jakie powinno byc napięcie w gniazdach podłączenia czujników obrotu kół ABS?Prąd stały czy zmienny? 3.Jaką rezystancje ma sprawny czujnik obrotu koła prawego tył.?Gdzie znajduje...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Może kolego czujnik położenia przepustnicy? Ja mam fieste i po restarcie komputera nie schodzi z obrotów przez jakieś 50 km. Tobie proponuje właśnie odłączyć aku na moment.
Podnosi obroty biegu jałowego przy maksymalnym ciśnieniu w pompie (ok 70 bar, koła skręcone na max i kierownica przytrzymana w tym położeniu)
kolego chwileee :) chcesz wymieniać wszystko???!! moze na początek zrobisz porządną diagnostyke... przydało by się troche danych: Ciśnienie doładowania podczas obciazenia.(kilka pomiarów) ciśnienie na listwie rail. (na wolnych obrotach oraz przy max pedale w podłodze(najwyzsza wartosc)) korekta wtrysków na wolnych obrotach silnik rozgrzany. odczyt przy...
To może być wtyczka do czujnika MAP/sensor. Zlokalizowany bliżej alternatora w głębi kolektora. i nie jedn przewód, tylko 4 - a wtyczka ma 4piny Wpisz w Google : czujnik map focus " są fotki i wtyczka 4pin.
pamiętajcie zawsze - lepiej że samochód nie pali niż by miał niedomagać. A dokładniej, jak samochód zgasł nagle bądź nie odpalił po postoju to na 90 parę procent uszkodzony jest sterownik. Gorzej jak samochód pali, tyle że kopci, dużo pali, twardo pracuje, wtedy może być zatarty tłok od regulacji kąta wtrysku.Piszę może bo wszystko się okaże podczas...
Ten system check engine widzę co marka to inaczej wykrywa wszystko. Auto działa bezbłędnie a check się zaświecił, a miałem Forda Focusa 16 rok gdzie padł dwumas, chodził jak traktor biegów już nie szło zmieniać i nic się nie zaświeciło.
P1563 - zadanie zatrzymania silnika P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P0335 Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Te wszystkie trzy błędy generuje pompa wtryskowa (tak, w niej jest również czujnik obrotów). O ile nie znika zasilanie na nią, to elektronika pompy do roboty
Sprawdź czy jest numeracja styków w gnieździe. Byłoby prościej, gdyby była wtyczka, łatwiej dojść po kolorach. 1 2 masa 3 podświetlenie 4 tempomat 5 GEM 6 ABS 7 ABS 8 czujnik poziomu paliwa 9 10 plus po zapłonie 11 12 komputer pokładowy 13 sterownik silnika 14 plus stały 15 czujnik poziomu paliwa drugi przewód 16 17 kierunkowskaz 18 ABS 19 ciśnienie...
WITAM temat obserwuję od dawna ale dopiero teraz się przyłaczam do dyskuscji :) otóż kupiłem piec 23 kW i chcę go przerobić co nieco dokupiłem sterownik FOCUS z allegro i wszystko ładnie powinno działac ale chcę dołożyć podajnik ze zrobieniem go nie będzie problemu ale problem jest w sterowaniu nie jestem elektronikiem i nie chce budować sam sterownika...
Zakupiłem sterownik, który rzekomo miał być pozbawiony immo. Włożyłem do auta ale niestety nie działa. Immo nie mruga czyli faktycznie jakby było ok, ale auto nie chce odpalić za nic. Przy sprawdzaniu wszystkiego kierowałem się tym filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl... i mam napięcie w kostce, ale nie mam napięcia na zasialaniu...
Witam. mam problem z focusem 1,8 endura di 90ps 2000r. Jak zimny jest wszystko ok. ale po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. przy obrotach ok 4000obr.min zaczyna świecić kontrolka,zwalniając na wolne obroty gaśnie .czujnik mam nowy . mierząc ciśnienie to przy 2000obr.min wynosi ok3,2bar a przy 4000 ok 4,5bar. co panowie o tym sądzicie???
U mnie jest tak że jak wtyczka z przepustnicy jest ściągnięta to wchodzi na obroty normalnie, a jak jest założona to do 10 sekund chodzi normalnie a potem wchodzi tylko do 3000 tys obrotów i koniec. Mój silnik to 1.6 TDCI 90 KM a błędy z ECU są następujące: (P2584) Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włczenia (mil) (P2455)...
Witam przykręcenie czujnika obrotów jest stałe,bez żadnego ustawiania,a żadnych błędów w sterowniku być nie może a z tymi błędami nie zapali choć przyczyna możde być prosta brak ciśnienia paliwa w pompie
może to pomoże To są diagramy Focusa a tu mamy Escorta... Dodano po 6 Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału No i tu są schody....w tej endurze czujnik jest z tyłu pod turbiną i nic mi tu nie pasuje... Na schematach które mam czujnik idzie do PCM na 21 i 22, a w tym modelu jeden idzie na 33 ???...a drugi właśnie nie wiem...
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Witam. Mam problem z moim focusem. Ostatnimi czasy predkosciomierz mi sie wylaczal, przebieg znikal w nastepstwie nastepowal spadem mocy oraz przy wrzuceniu na luz samochod gas nie mogac utrzymac obrotow. Wymienilem dzisiaj czujnik VSS od predkosci i wszystko jest super procz tego, ze dalej gasnie, a czasami (choc tylko jak jest zimny) obroty utrzymuja...
U mnie będzie problem z wymontowanie do kieszeni i do sklepu ponieważ pytałem o taką część czy można dostać od ręki i wszyscy mi oferowali za dzień za dwa, już raz zamówiłem ten czujnik i koleś mi sprzedał czujnik od obrotów takich mamy tu fachowców w sklepach. Wolałbym kupić wcześniej część mieć pewność że to ta właściwa i wtedy wymiana. Da się jakoś...
Auto chodziło wcześniej idealnie, żadnych lagów, miało kopa. Nie mam psychozy czujnikowej, rozważam objawy. Skoro chodzi powyżej 2000rpm, a poniżej gaśnie, to jedną z możliwości jest realny spadek ciśnienia w CR lub pozorny przez wadliwy czujnik, zawór. To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy.
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Mozliwe, aczkolwiek w dwulitrówce mocno kłopotliwe, bo trzeba zdjąć kolektor i poodkręcać rurki. Czarne kable najlepiej poznaczyć u uciąć, uważaj na tasiemke czujnika obrotów wałka pompy!
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Jakby kogoś mogło to zainteresować, to u mnie w Volvo S40 2007r z tym samym silnikiem co w temacie, był ten sam problem. Mechanicy trzymali mi auto kilka dni, rozebrali mi pół silnika wliczając rozrząd i wtryskiwacze i nie poradzili sobie. Nawet przyprowadziłem im Focusa z tym silnikiem żeby czujniki po podmieniali, i du...a. Zirytowany tą niekompetencją...
Witam, mam problem z 1,8tddi. Odpala bez problemu, na zimnym można go kręcić, ale jak złapie trochę temperaturę to powyżej 2000 obrotów gaśnie podczas jazdy oraz na postoju. Komputer wyrzuca błąd pompy oraz czujnika wału rozrządu. Czujnik wału Niby był wymieniany w nim. Co może powodować takie objawy? Czujnik halla w pompie? Czy cała pompa?
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Te obroty silnika to rozumiem, jak samochód jest odpalany na benzynie, tak? Te obroty są normalne, jeśli są niższe temperatury, jednak teraz może być to wina silnika krokowego lub zabrudzenia przepustnicy. Jeśli chodzi o to LPG, to czujnik najprawdopodobniej jest uszkodzony, w warsztatach za taką wymianę biorą około 150-200 zł. Ale można to zignorować,...
Ford Focus II kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW. Znalazłem kilka podobnych tematów ale żaden nie pasuje do mojego problemu. Część wszystkim motoznafcą! Problem polega na tym, że szarpie mi silnikiem na jałowym biegu. Foczka na jesień ubiegłego roku przeszła kapitalny remont silnika -regeneracja głowicy (zawory, uszczelniacze itd.) -pierścienie na tłokach...
sprwdz czy dziala czujnik cisnienia wspomaganie (latwe dojscie od dolu) i czy sugnal dochodzi do kompa.Jak jest przerwa w polaczeniu to komp widzi ze caly czas majdrujesz fajera i podwyrzsza obroty
1. Focus 1.8 TDDI nie ma przepływomierza, to coś z wtyczką zaraz za filtrem powietrza to czujnik temperatury zasysanego powietrza. 2. Obroty na wolnych wynoszą 850 rpm niezależnie od obciążenia. 3. Sprawdź, a najlepiej wymień przewód prądowy od akumulatora do rozrusznika i alternatora lub chociaż wymień od alternatora na 16 mm2. 4. Sprawdź lub wymień/dołóż...
zawór obrotów jałowych poszedł w rozsypkę oraz czujnik położenia przepustnicy + czyszcenie czujników i przepustnicy reszty mechanik powiedział, że nie powie bo to tajemnica zawodowa za wszytko zapłaciłem 413 zł z częściami, robocizną oraz podłączeniem do komputera. Zawór 168zł (nowy) czujnik (60 zł) używany ponieważ nowy około 300 zeta kosztuje reszta...
Pewnie wytarte są ścieżki oporowe w potencjometrze. Standardowa usterka. Wymieniłem na zamiennik firmy "Getz" od sprzedawcy z Częstochowy. http://obrazki.elektroda.pl/5765352500_1... Ale: u mnie nie powodowało to gaśnięcia, tylko bardzo gwałtowną reakcje na gaz. Z wolnych obrotów od razu wskakiwał na 1800. Jeśli gaśnie, to podejrzewam...
Witam Jestem użytkownikiem Focusa 1,8 D 2000 r. Mam podobne problemy i nie wiem, co jest tego przyczyną. Focusa kupiłem dwa lata temu latem nie było z nim najmniejszego problemu. Problem pokazał się z przyjściem zimy, kilka razy zapaliła mi się kontrolka świec żarowych obroty spadły i silnik po chwili zgasł. Zapalił ponownie bez problemów. Czasami po...
witam.mam forda focusa II z 2005r 1.6 16V. problem jest taki że jak podczas jazdy auto powyżej 4000 obrotów zaczyna się mulić i nie ma takiego przyspieszenia jak powinien mieć.sprawdzane było ciśnienie paliwa które na wolnych obrotach wynosiło 3,8 bara a natomiast przy dodaniu gazu spadało do 3,5÷3,6 bara.w aucie został wymieniony rozrząd na oryginalnych...
Witam. Posiadam Forda Focus mk2 i mam kłopot bo różne wypowiedzi są również na forum postanowiłem założyć ten temat. Nie chodzi o podłączenie taksometru,ale czy z danego przewodu będzie prawidłowy sygnał do niego. Elektryk twierdzi że sygnał może być przekłamywany na zakrętach gdy będzie brany z jednego czujnika ABS musi być brany z czterech ,w instrukcji...
Witam wszystkich co moze byc przyczyna utrzymywania sie wysokich obr okolo 3000 podczas jazdy . Dodam ze wyglada to tak ze jak sie samochod kula powoli na luzie to obr sie utrzymuja a gdy samochod stanie ( np bez dotykania hamulca poprostu sam sie zatrzyma)to obr spadaja automatycznie do 900 obr Jak sie przygazuje na postoju to obr sa lux. ) usterek...
Temat nadal aktualny. Podmieniłem przepustnice - bez efektu. Po wyjeciu wtyczki z zaworu wolnych obrotow silnik gasnie, a wiec nie jest to nieszczelnosc w układzie. Gdy odłącze czujnik predkosci jest dobrze, tj obroty spadają w czasie toczenia sie na luzie. Dlaczego sterownik probuje tak wysoko podnosic obroty? Prosilbym o wskazówki...
Szanowni, Miałem problem z Fiestą 1,8 ( dokładnie ten sam silnik / pompa co w focusie ) Samochód gasł po nagrzaniu ( wystarczyło sam sterownik podgrzać - znany i lubiany jednowtyczkowiec ) Wymiana czujnika obrotów nic nie zmieniła. ( wywalało błąd obrotów - ale to nie ja diagnozowałem ) Założyłem drugi sterownik i kicha, samochód nie odpala Wiem że...
Witam wszystkich pozwolicie że odświeżę trochę temat Mam identyczny problem z Focusem 1.8 tdci wymienione wtryski czujnik położenia wału sterownik silnika i nie chce odpalić . Na plaku zapala lecz nie przechodzi na obroty i po odstawieniu gaśnie. Brak błędów w ecu Wtryski zaprogramowane już 3 kpl zakładane i nic. Już ręce opadają może jakieś sugestie...
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
focus obrotów focus falowanie obrotów czujnik focus
lodówka bosch rozszczelnienie skrzynia automatyczna dodge wentylator halotron
Doładowanie Orange online kartą Banku Pocztowego Ustawienia parametrów P9 i P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW