Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Nacięcie na klin powinno być ustawione na godzinę 12. Podjedź gdzieś gdzie naprawiają takie pompy i ustawią bez problemu. Niby to tylko pompa wysokiego ciśnienia, ale na sobie ma czujnik obrotu.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
http://www.autodieselparts.com.pl/872,14... https://www.azetdiesel.pl/pl/p/Czujnik-k...
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Sprawdź czy masz obroty pompy i silnika. Prawdopodobnie czujnik obr. pompy wtryskowej
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
Witam, mam problem z Transitem MK5 2.4 l 115 KM, a mianowicie przy odpalaniu wchodzi błąd P1666, czyli brak synchronizacji obrotów czujnika obrotów z czujnikiem obrotów silnika, tylko w momencie rozruchu. Jak już silnik chodzi, to obroty się zgrywają. Ale przez ten ułamek sekundy przy odpalaniu łapie błąd P1666 i wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza...
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Temat był już poruszany http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Teoretycznie po wymianie czujnika obrotów pompy wtryskowej powinno się kalibrować pompę wtryskową na stole probierczym. Tyle teorii lub opinii z boscha. Z praktyki jak jest problem to wystarczy przestawić trochę w lewo lub w prawo czujnik obrotów co przyśpieszy lub opóźni kąt wtrysku pompy. Czujnik obrotów można też sprawdzić za pomocą specjalnego testera...
szukam pin out komputera i do sterownika pompy VP44 Dodano po 6 coś znalazłem https://fordtransit.org/forum/viewtopic.... tylko jeszcze szukam schematu , które kable od czujnika położenia wału korbowego to są i które od czujnika obrotów pompy wtryskowej
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
Zobacz czy w czasie szarpania nie giną obroty pompy albo wału ale stawiałbym na czujnik położenia wałka pompy wtryskowej
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
poprosiłbym bym o nakierowanie w kwestii doboru , lub sprostowanie - otóż potrzebuję zamontować zabezpieczenie , na bazie indukcyjnego czujnika na kabel zasilający pompę hydroforu - ma mieć za zadanie wysyłać informację , że pompa pracuje . Sygnał odczytuje sterownik , odlicza czas i w przypadku awarii [ przekroczenie czasu pracy ]ma wyłączyć stycznik...
Witam, Chciałbym się zorientować jaką metodę (jaki czujnik) wybrać do detekcji pracy pompy. Normalnie to się bierze sygnał ze stycznika, ale akurat potrzeba bardziej wiarygodnej informacji. Myslałem nad czujnikiem zbliżeniowym tylko może sa inne rozwiązania tańsze. Proszę o opinie
Witam. A podłączałeś pod komputer? Najczęsciej przyczyna takiego stanu mogą być przyblokowanie klapki w kolektorze dolotowym lub zawór EGR. Ewentualnie może być uszkodzony czujnik obrotów pompy wtryskowej ale to wymaga dokładnej diagnostyki. Pozdrawiam
witam, mam pytanie. Chcę zasygnalizować awarię pompy obiegowej. Przez przewód zasilający max płynący prad to 0.19A, w jaki sposób moge pobrać sygnał do sterownika plc o uszkodzeniu lub przeciażaniu. Pompa obiegowa 1fazowa: 230V 22W
Witam Mam MFa 6455 z motorem 1104C-44T. Współpracuje z pompą DELPHI DP210. Pompa ta posiada cewkę która zmienia kąt wtrysku. Z opisów jakie znalazłem w sieci wynika że ma to pomóc przy niskiej temperaturze. Przewód cewki jest podłączony do czujnika temperatury wykręconego na wysokości głowicy. Drugi przewód czujnika jest zasilający 12V. Pytanie brzmi...
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy jest jakiś sposób, by ustalić gdzie pompa ciepła ma wejście zimnej wody a gdzie wyjście ciepłej z wymiennika. Posiadam taką pompę: https://obrazki.elektroda.pl/2081620500_... Wynika z nich, że dolny króciec to zasilanie czyli wyjście ciepłej wody z pompy a górny to powrót zimnej wody z instalacji co....
Witam. Poszukuje mechanicznego czujnika ciśnienia działającego na małych ciśnieniach typu samochodowy czujnik ciśnienia oleju. Czujnik standardowo bez ciśnienia ma posiadać obwód zamknięty, gdy otrzyma ciśnienie ma rozłączyć obwód. Coś w stylu czujnika ciśnienia oleju standardowo - zwarty. Szukałem gotowych czujników oleju znalazłem taki: najczesci.pl/czesci/product/721569,...
Witam, Jeśli jest taki temat to przepraszam ale nie znalazłem :( Potrzebny mi czujnik odcinający zasilanie po pojawieniu się wody w pomieszczeniu. Mam przepompownię w studzience zasilaną elektrycznie, wczoraj była awaria i rozwaliło węża, gdyby mnie tam nie było miałbym sfajczony silnik. Poszukuję więc proste urządzenie, instalację, która odetnie całe...
Witam, Proszę o pomoc w podłączeniu obrotomierza i wskaźnika paliwa w Ł34, silnik Sw680 turbo. Całą instalacje ułożyłem na nowo zgodnie ze schematem (stare kable były zerwane). Mam kilka pytań: 1. Wskaźnik paliwa wyświetla mi stan na maxa (a w baku jest z 350L - pojemność baku to 480L wg. DTR). Zauważyłem że wskazówka leci na maxa od razu jak podam...
Pompa w zbiorniku nie dostarcza paliwa do przodu. Vag zapewne pokazal uwalony czujnik obrotów pompy wtryskowej i dlatego nie pali. Zostaw pompe w zbiorniku i zbieraj kase na naprawe pompy vp44.
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Błędy p1665,p1563,p1664,p1608,p0335 są to typowe błędy od sterownika pompy wtryskowej. Najważniejszy błąd p0335 jest to błąd obrotów czujnika wału korbowego. Nie chodzi tu o czujnik obrotów pompy wtryskowej. Że tak powiem błąd p0335 jest błędem "niedobrym". Jeżeli po wymianie czujnika wału korbowego na pewny czy nowy, będzie nam dalej wyskakiwał en...
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
Mam problem z Ford Transit MK5 2,4 l 115 KM: wyświetla błędy P1666 i P1564. Wymieniono czujnik obrotów wału i czujnik obrotowy w pompie wtryskowej; wymieniono rozrząd, aby wyeliminować luzy. Auto odpala normalnie, nie kopci, ale na 4. i 5. biegu nie ma mocy. Nie wiem, czego szukać jeszcze. AI: Czy sprawdzałeś filtr paliwa, wtryskiwacze albo pompę wysokiego...
Pewnie uszkodzony jest czujnik obrotów w pompie wtryskowej albo sterownik pompy.
Zrobiłem tak, ściągnąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia paliwa, odpaliłem auto, chwile popracował (nie szarpał na obrotach) potem podłączyłem wtyczkę i od tamtego czasu samochód mi ani razu nie szalał na obrotach, co najwyżej pojawia się minimalne falowanie obrotów, ale to jest prawie niezauważalne na wolnych obrotach. Wcześniej wtyczka była dobrze przypięta,...
Wkładasz kołki blokujące 6mm w wałki i pompę wtryskową, a wał blokujesz blokadą wkładają w miejsce czujnika obrotów wału korbowego. Blokujesz naprężacz łańcucha. Teraz kolorowe ogniwa łańcucha dopasowujesz do oznaczeń na wałkach rozrządu i zakładasz cały łańcuch na dole. Odblokowujesz naprężacz wałka, wyjmujesz wszytskie 4 blokady, robisz 2 obroty wałem...
Wymiana alternatora
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Witam kolegów, aktualnie przekładam pompę z silnika 3.5TD do silnika 3.0TD OM606. Problem mam z wtykiem na pompie 3PIN zaznaczony kolorem czerwonym. Czy tam coś musi być podłączone ? Immobilizer ? Czy może jest to tylko czujnik obrotów pompy wtryskowej? W zielonym zaznaczeniu wiem iż jest to elektryczny regulator wolnych obrotów - nie jest mi on potrzebny,...
Powinny być nawet dwa.Jeden mniej więcej pod filtrem olejowym a drugi bardziej z przodu silnika nad pompą wtryskową na walku rozrządu.To czujniki do sterownika wtrysku.Bo obrotomierz to klasycznie z alternatora.
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Prawdopodobnie sterownik pompy. Wydatki się szykują. P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej - zobacz jeszcze czujnik obrotów.
juz doszedłem do tego przyczyną był uszkodzony "czujnik kąta obrotu" w pompie wtryskowej tak sie to chyba nazywa BRAZOWY kabelek.. i cisnienie z pompy przez kabelek dawało na reszte instalacji :D
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Proszę zawsze przed podjęciem decyzji o regeneracji pompy wpierw sprawdzić przede wszystkim przewody łączące zawór kąta wtrysku - ten na dole pompy ze sterownikiem. Obecnie prawie zawsze przewody są spękane. Nawet jak nie są, to wystarczy ich lekko ruszyć i izolacja oblatuje. Po prostu na przewodach od kąta wtrysku ta izolacja jest cieńsza, może z innego...
Witam Wymieniłem czujnik obrotów znajdujący się w pompie wtryskowej. Wszystko powróciło do normy i samochód pracuje poprawnie. Pozdrawiam artpod1976
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
A co może być przyczyną ze samochód z odłączona kostka z której wychodzą 2 kabelki i która to kostka znajduje się w okolicy plastików po prawej stronie komory silnikowej z tej kostki wychodzą 2 kabelki czerwony i czarny jak ta kostka jest podłączona to samochód jak jest zimny to po odpaleniu zanie chce chodzić jak mu się zdejmie nogę z gazu to gaśnie...
P1220 - Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem P1345 - Uszkodzenie czujnika położenia pompy wtryskowej P0725 - Nieprawidłowy sygnał z obwodu czujnika prędkości obrotowej silnika P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej Co do przyczyny tych błędów niech się wypowie ktoś kto się na tym zna, ja...
Tak czujnik ten a co się tyczy problemu z odpalaniem to kąt wtrysku do regulacji, A jesli po wymianie czujnika wału dalej będzie P1335 to do wymiany czujnik obrotów wałka w pompie wtryskowej.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Może odłącz czujnik położenia wału i zobacz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty. Jeśli czujnik w pompie jest dobry to będzie widział.
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Witam! Wszystko zostało sprawdzone wtryski, przepławka, 2 sterownik silnika, laski popychaczy, czujnik obrotów wału, 3 pompy wtryskowe w tym jedna mechaniczna od scorpio i nic. Auto dostało 2 silnik z osprzętem od granda i teraz dopiero jeździ.
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
pompa wtryskowy czujnik obrót obrót pompa wtryskowy czujnik obrót pompa wtryskowy mondeo
centralka domofonu impuls triak sterujący silnikiem wysoki rachunek prąd
naftove topeni philips 55pus7334
Ionization Flame Sensor Error in Gas Appliances Brak hamulca hydraulicznego w New Holland 8360