Witam. Tryb awaryjny cały czas (check engine) pozostałych objawów brak. Sterownik pompy wtryskowej naprawiany parę lat temu. Znalazłem informację że czujnik obrotow wału pompy wtryskowej ale nie jest to część zamienna. Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Dzięki za info
http://www.autodieselparts.com.pl/872,14... https://www.azetdiesel.pl/pl/p/Czujnik-k...
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Temat był już poruszany http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Sprawdź czy masz obroty pompy i silnika. Prawdopodobnie czujnik obr. pompy wtryskowej
Prawdopodobnie sterownik pompy. Wydatki się szykują. P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej - zobacz jeszcze czujnik obrotów.
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Witam, mam problem z Transitem MK5 2.4 l 115 KM, a mianowicie przy odpalaniu wchodzi błąd P1666, czyli brak synchronizacji obrotów czujnika obrotów z czujnikiem obrotów silnika, tylko w momencie rozruchu. Jak już silnik chodzi, to obroty się zgrywają. Ale przez ten ułamek sekundy przy odpalaniu łapie błąd P1666 i wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza...
Niestety nie posiadam VIN, silnik kupiony z zamiarem wstawienia do innego pojazdu . Udało mi się już odnaleźć i podłączyć przewody do potencjometru gazu, czujnika temperatury powietrza, temperatury płynu , zaworów sterujących podciśnieniem , pompy wtryskowej , czujnika obrotów wału korbowego. Nie wiem jak podłączyć zasilanie żeby to wszystko zadziałało,...
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
Nacięcie na klin powinno być ustawione na godzinę 12. Podjedź gdzieś gdzie naprawiają takie pompy i ustawią bez problemu. Niby to tylko pompa wysokiego ciśnienia, ale na sobie ma czujnik obrotu.
Wkładasz kołki blokujące 6mm w wałki i pompę wtryskową, a wał blokujesz blokadą wkładają w miejsce czujnika obrotów wału korbowego. Blokujesz naprężacz łańcucha. Teraz kolorowe ogniwa łańcucha dopasowujesz do oznaczeń na wałkach rozrządu i zakładasz cały łańcuch na dole. Odblokowujesz naprężacz wałka, wyjmujesz wszytskie 4 blokady, robisz 2 obroty wałem...
Skoro piszesz, że kontrolka się nie zapala to pedał gazu raczej można wykluczyć. A w ogóle to ta kontrolka zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu? Trzeba sprawdzić okablowanie czujnika położenia wałka pompy wtryskowej oraz czujnika obrotów koła zamachowego. Przewód czujnika w pompie lubi się ułamywać przy samej wtyczce, szczególnie po naprawach pompy...
Teoretycznie po wymianie czujnika obrotów pompy wtryskowej powinno się kalibrować pompę wtryskową na stole probierczym. Tyle teorii lub opinii z boscha. Z praktyki jak jest problem to wystarczy przestawić trochę w lewo lub w prawo czujnik obrotów co przyśpieszy lub opóźni kąt wtrysku pompy. Czujnik obrotów można też sprawdzić za pomocą specjalnego testera...
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Zobacz czy w czasie szarpania nie giną obroty pompy albo wału ale stawiałbym na czujnik położenia wałka pompy wtryskowej
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Powinny być nawet dwa.Jeden mniej więcej pod filtrem olejowym a drugi bardziej z przodu silnika nad pompą wtryskową na walku rozrządu.To czujniki do sterownika wtrysku.Bo obrotomierz to klasycznie z alternatora.
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
Błędy p1665,p1563,p1664,p1608,p0335 są to typowe błędy od sterownika pompy wtryskowej. Najważniejszy błąd p0335 jest to błąd obrotów czujnika wału korbowego. Nie chodzi tu o czujnik obrotów pompy wtryskowej. Że tak powiem błąd p0335 jest błędem "niedobrym". Jeżeli po wymianie czujnika wału korbowego na pewny czy nowy, będzie nam dalej wyskakiwał en...
Zrobiłem tak, ściągnąłem wtyczkę z czujnika ciśnienia paliwa, odpaliłem auto, chwile popracował (nie szarpał na obrotach) potem podłączyłem wtyczkę i od tamtego czasu samochód mi ani razu nie szalał na obrotach, co najwyżej pojawia się minimalne falowanie obrotów, ale to jest prawie niezauważalne na wolnych obrotach. Wcześniej wtyczka była dobrze przypięta,...
szukam pin out komputera i do sterownika pompy VP44 Dodano po 6 coś znalazłem https://fordtransit.org/forum/viewtopic.... tylko jeszcze szukam schematu , które kable od czujnika położenia wału korbowego to są i które od czujnika obrotów pompy wtryskowej
Ok. Co to znaczy minimalnie przestawiona pompa wtryskowa? Pompa wtryskowa jest na klinie, nie ma czujnika obrotów pompy. Koło zębate po wyjęciu pompy wyglądało że siedzi sztywno i raczej o ząb nie powinno sie nic przestawić na kołach zębatych.
Pompa w zbiorniku nie dostarcza paliwa do przodu. Vag zapewne pokazal uwalony czujnik obrotów pompy wtryskowej i dlatego nie pali. Zostaw pompe w zbiorniku i zbieraj kase na naprawe pompy vp44.
P1220 - Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem P1345 - Uszkodzenie czujnika położenia pompy wtryskowej P0725 - Nieprawidłowy sygnał z obwodu czujnika prędkości obrotowej silnika P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej Co do przyczyny tych błędów niech się wypowie ktoś kto się na tym zna, ja...
Pewnie uszkodzony jest czujnik obrotów w pompie wtryskowej albo sterownik pompy.
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Texa nie łączy się z fh16 szeregowo. Ale dobrze tłumaczy błędy chociaż nie wszystkie. Czujnik pedału hamulca. Jeśli jest wszystko ok. to po odpaleniu napompowaniu powietrza naciskasz na pedał hamulca i kontrolka powinna zgasnąć jeśli nie to jeden jest pod pedałem hamulca, i o ile dobrze pamiętam włącznik ciśnieniowy z lewej strony za kabina tez jest...
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Problem u mnie w magnumie jest oczywiście z odpalaniem i falowaniem na niskich obrotach. Najlepsze jest to, że większość mechaników u których auto stało stwierdziło, że to na pewno nie pompa. ( Auto nie kopci i idzie jak burza) trudno jest mi stwierdzić kiedy tak naprawdę obroty zaczęły falować. Zakupiliśmy je i wszystko...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Może odłącz czujnik położenia wału i zobacz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty. Jeśli czujnik w pompie jest dobry to będzie widział.
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Witam. A podłączałeś pod komputer? Najczęsciej przyczyna takiego stanu mogą być przyblokowanie klapki w kolektorze dolotowym lub zawór EGR. Ewentualnie może być uszkodzony czujnik obrotów pompy wtryskowej ale to wymaga dokładnej diagnostyki. Pozdrawiam
juz doszedłem do tego przyczyną był uszkodzony "czujnik kąta obrotu" w pompie wtryskowej tak sie to chyba nazywa BRAZOWY kabelek.. i cisnienie z pompy przez kabelek dawało na reszte instalacji :D
Hmm... Przerabiałem 2 razy ten temat. (U mnie P1335 - Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej) Za pierwszym razem winowajcą okazał się czujnik obrotów na wale. OP-Com pokazywał obroty prawidłowo, jednak na oscyloskopie przebieg wyglądał już nie tak ładnie. Drugim razem z lenistwa na pewniaka wymieniłem czujnik..... lecz...
Witam Wymieniłem czujnik obrotów znajdujący się w pompie wtryskowej. Wszystko powróciło do normy i samochód pracuje poprawnie. Pozdrawiam artpod1976
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Zapomniałem dodać, że nie mogę odpalić samochodu. Czy możliwe jest, że nawalił sterownik pompy wtryskowej (kto naprawia sterownik)
MRCZ serdecznie dziekuje za odpowiedz mój ma 433 Om myśle, że mieści sie w granicach błędu mam jeszcze jedno pytanie w pompie wtryskowej VP-30 znajduje się czujnik obrotów może ktoś wie jakie wartości powinny byc na tym czujniku oczywiście po wylutowaniu.
Witam kolegów, aktualnie przekładam pompę z silnika 3.5TD do silnika 3.0TD OM606. Problem mam z wtykiem na pompie 3PIN zaznaczony kolorem czerwonym. Czy tam coś musi być podłączone ? Immobilizer ? Czy może jest to tylko czujnik obrotów pompy wtryskowej? W zielonym zaznaczeniu wiem iż jest to elektryczny regulator wolnych obrotów - nie jest mi on potrzebny,...
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
P1563 - zadanie zatrzymania silnika P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P0335 Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Te wszystkie trzy błędy generuje pompa wtryskowa (tak, w niej jest również czujnik obrotów). O ile nie znika zasilanie na nią, to elektronika pompy do roboty
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Witam ja miałem ten sam problem w s80.w moim przypadku zaczynał się od -16st. wymieniłem czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej(50zł.) teraz na średnim akumulatorze pali "na pół obrotu".Uszkodzony czujnik ciągle czytał dodatnią temperaturę paliwa,przez co silnik dostawał złą dawkę rozruchową.
Jakie przestawienie kąta w pompie przy demontażu sterownika,uważać tylko na taśmę czujnika obrotów i tyle.
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
To siedzi pompa wtryskowa lub brak paliwa do niej. Bez regulatora po 3-4 obrotach silnika ciśnienie dobije do 500bar.
Nie ma opiłków a szczeline jak zmniejszyc skoro jest podkładka metalowa a jak ją pominiesz czujnik trze o zęby koła wałka pompy.Prosze jak zmniejszyć szczeline .Dodam że powyżej 1500 obrotów przy równych obrotach błąd czujnika znika.
Czujnik Halla w twoim silniku znajduje się w pompie wtryskowej ( daje informacje o obrotach i położeniu wałka pompy do sterownika pompy). Informacja ta jest również przesyłana do sterownika silnika ( linią CAN ). Nie jest możliwe odcięcie czujnika Halla. Możesz odciąć czujnik położenia i obrotów wału ( indukcyjny ). Jackkk
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Tak czujnik ten a co się tyczy problemu z odpalaniem to kąt wtrysku do regulacji, A jesli po wymianie czujnika wału dalej będzie P1335 to do wymiany czujnik obrotów wałka w pompie wtryskowej.
Nie jest podgrzewany. Pompa wtryskowa jest boscha, sprawdz czujnik temperatury plynu ,w pompie temperatury paliwa ,nastawnik dawki.
Oczywiscie ja jezdziłem taka i pad mi czujnik cisnienia doładowania i nie mogłem sie dowlec do bazy na próbe wziołem od innej z placu i auto szło jak przedtem. Tam jest edc czyli wszystko zależy od sygnałow z czujników. W mojej jeszcze był padniety jakis czujnik w pompie wtryskowej (obrotów chyba) i stale mi sie paliła kontrolka edc ale auto działało...
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
Jeśli samochód zaczął więcej palić to prawdopodobnie zaciera się tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Druga sprawa to że po rozłożeniu pompy i jej ponownym złożeniu powinno się kalibrować pompę. A tego byle pompiarz nie zrobi, bo potrzebny jest stół probierczy EPS815. Nie wykluczony jest też sam sterownik czy czujnik obrotów. Dodatkowo nie wszystkie sterowniki...
Witam odświeżę trochę temat przewinął się tutaj błąd p0370 i była mowa o często padającym czujniku położenia wałka pompy wtryskowej mam podobny problem czy ten czujnik można wymienić i jaka jest jego cena mój silnik 1.7 dti r2000
Zapłon ustawia się przez obrót pompy wtryskowej,ale trzeba do głowicy pompy wkręcic czujnik zegarowy i według niego ustawiac.Wartośc 0,55mm w GMP.
Czujnik skrzyni i sprzęgła ,gdzie one są w autobusie HHT ??? Moje ostatnie pomysły sprawdzić cisnienie paliwa zasilającego pompę wtryskową może zaworek nieszczelny i przy większych obrotach ,więcej paliwa wraca z pompy do zbiornika i brakuje w pompie ? może oszukuje czujnik doładowania w kolektorze dolotowym co o tym sądzisz ?
Panowie a co myslicie na temat czujnika halla w pompie wtryskowej?
Tak. Ogólnie jest 7 kabelkow, trzy idą do czujnika regulatora obrotów, po jednym do tych dwóch czujnikow i dwa do tego jednego czujnika za gruba obudowa
Witam. 1000 obr. na zimnym, może być. Ciepły 850obr. Możliwe że zepsuł się ''czujnik'' podciśnienia znajdujący się nad pompą wtryskową[dochodzą do niego dwa wężyki podciśnienia] Spróbuj ściągnąć któryś wężyk[obojętnie który] z tego ''czujnika'', obroty powinny spaść.
Jak by był padnięty czujnik obrotów pompy to silnik by nie odpalił.
Od dłuższego czasu walczę z takim problemem. Ciśnienia paliwa na wolnych obrotach w okolicach 190bar (wymagane 40bar). Podmieniane: -pompa wysokiego ciśnienia -pompa w zbiorniku -listwa wtryskowa z czujnikiem -ECU -soft -sprawdzony rozrząd Ręce już mi opadają... Do regulatora dochodzi zasilanie 12V, drugi pin to sterowanie masą. Kiedy podam przez żarówkę...
Witam! Wszystko zostało sprawdzone wtryski, przepławka, 2 sterownik silnika, laski popychaczy, czujnik obrotów wału, 3 pompy wtryskowe w tym jedna mechaniczna od scorpio i nic. Auto dostało 2 silnik z osprzętem od granda i teraz dopiero jeździ.
Ludzie, jaki pierwszy wtrysk:!: Gdzie Wy zyjecie:!::?: Nie kombinuj bron boze przy elektronice jedz na diagnostyke na Techa to wszystkiego sie dowiesz. Odnosnie pierwszego wtrysku to jesli ktos sie zna to bylo takie cos stosowane w sytemach EDC z pompa VE lub PE...H. W twom autku funkcje pierwszego wtrysku lub wtrysku z czujnikiem wzniosu igly przejal...
Czujnik zegarowy w osi tloka pompy (korek miedzy przewodami wtryskowymi).
Jeśli nie ma tam jekiegoś immobilaizer przy pompie to tak jak pisze dizba powinno odpalić, Kwestia jak będzie chodzić i jaką moc będzie miał silnik bo w tej pompie ma już elektorniczne przestawianie kąta wtrysku wraz ze wzrostem obciążenia.. Może tam być też "elektroniczne podwyższanie obrotów gdy silnik jest zimny. A tak poza tematem do czego ma służyć...
Witam mam problem z fronterą 2,2 DTI rok 2002 Rano jest problem uruchomic to autko.Nie jest to objaw zapowietrzającego sie układu.Otóż autokręci i prubuje załapac ale nic z tego idą tylko kłęby czarnego dymu z wydechu a nawet sadza..Sprawdzone wtryski ,ciśnienie,wymieniona pompa wtryskowa po regeneracji,ustawienie rozrzadu,czujnik obrotów wału.wydech...
Masz na pewno obrotomierz z diesla? Auto nie jest żadnym "składakiem"? Pompa wtryskowa ma na pewno elektryczne sterowanie wolnych obrotów (a nie podciśnieniowe)? Czujnik obrotów na obudowie koła zamachowego jest?
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
Wtryski dobre. Wymieniony został czujnik ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej i dalej nić EGR zaślepiony też bez zmian Po zmianie czujnika ciśnienia anomalia przeniosły się się na niższe obroty ale dalej występują Na wykresach pokazuje mi nieprawidłowości w „elektrozawor OCR obejścia przepustnicy” - Nieprawidłowy
Błąd czujnika na listwie wtryskowej i przy pompie .Przy pompie nowy i cały czas to samo .
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni g9u650 2007 rok. Samochód przestał odpalać, nie wykazuje błędów żadnych. Podmieniona cała listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem, pompa z odpalającego auta, tez kompletna, z czujnikiem i elektrozaworem, czujnik położenia wału korbowego. Obroty przy rozruchu 300-400 obr/min, problemem jest ciśnienie na listwie...
No wlasnie jest w pompie wtryskowej czujnik lecz nikt nie moze mi potwierdzic informacji, ze jest on od obrotów, nigdzie na polskim forum nie znalazłem informacji od czego ten czujnik jest. Mierząc miernikiem nie wydaje sie aby to byla jakas pradniczka tachometryczna czy cos tego pokroju.
A co znajduje się pod regulatorem obrotów czy to pompa wtryskowa i wlewem oleju do silnika sam nie wiem jest to jakiś czujnik bo jest tam pin na wsuwke
musisz mieć lampę stroboskopową a lepiej czujnik zegarowy do pompy.
czujnik na wtryskiwaczu, czujnik wału, czujnik pedału gazu, pompa wtryskowa (ośka, lub hdk)
Może być np. czujnik obrotów w pompie potrzebna bardziej dokładna diagnoza
Sprawdź ustawienie czujnika obrotów wału. Zarówno odstęp od koła fonicznego jak i jego dokręcenie.
A co może być przyczyną ze samochód z odłączona kostka z której wychodzą 2 kabelki i która to kostka znajduje się w okolicy plastików po prawej stronie komory silnikowej z tej kostki wychodzą 2 kabelki czerwony i czarny jak ta kostka jest podłączona to samochód jak jest zimny to po odpaleniu zanie chce chodzić jak mu się zdejmie nogę z gazu to gaśnie...
Kolego, napisałeś, że sterownik pompy wtryskowej, ale jak to naprawić?? Bo po odłączeniu kostki czujnika temperatury ciecz pali od strzału, tylko obroty wskakują na 1000. Posiadasz jakąś wiedzę na ten temat i jak prosto naprawić?? Pozdrawiam i dziękuję za ew odpowiedź. :D
Przy jakich obrotach? I sprawdź czy jak odłączysz czujnik kontrolka dalej świeci.
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
problem chyba rozwiązany rozebrałem zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej kupa rdzy, najprawdopodobniej brak regulacji ciśnienia .Zamówiony nowy zobaczymy.
Tak na zegar idzie na 10 pinie zielony kabelek A 8 i 9 pin to dwa czujniki oleju. Jak nie ma odczytu obrotów to olej miga.
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w Mercedesie E220CDI rok. prod 2008. Samochód odpala jedynie przy użyciu środka samostart/plak. Po odpaleniu silnik pracuje bdb. Silnik po generalnym remoncie (100% sprawny). Wtryski sprawdzone, sprawne. Układ wtryskowy odpowietrzony. Ciśnienie na szynie wtryskowej 220-230 (po wył. silnika ciśnienie spada do 50-70)....
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari to włącza sie tryb awaryjny i ograniczane są obroty.
czujnik obrót pompa wtryskowy obrót pompa wtryskowy czujnik obrót pompa wtryskowy mondeo
palet maszyna pomiar prądu przez opornik hasło wygasa
Niedomknięta szyba w samochodzie - przyczyny i rozwiązania Zalety i wady transformatorów klasycznych w elektronice