Są tylko 2 czujniki zaznaczone na zdjęciu. Włożyłeś odpowiednie czujniki? One nie są identyczne to raz z dwa to czujniki są na odpowiednie ciśnienie.
Wyłączyć w kodowaniu Instruments i nie będzie już po 100km krzyczał na żółto. I tylko wskaźnik temp. oleju (jeżeli jest) nic nie będzie pokazywał. A co do działania to jeżeli to to samo co w starszych i ma 3 druty (zasilanie, masę i sygnałowy) to tym sygnałowym w postaci odległości między impulsami daje informacje o temp i poziomie oleju. Trzeba by...
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Szukaj w specyfikacji silnika w jakim zakresie ciśnień pracuje czujnik ciśnienia oleju w silniku Twojego samochodu, w moim miał próg 0,7 Bara, co jak sprzedali Ci o niewłaściwych parametrach ?.
6,5 litra oleju na 100%.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Wycieraczka tył 3 razy.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Witam. Ktory to rocznik,jezeli kontrolka oleju sygnalizuje dzwiekowo,to komputer sam zatrzymuje silnik,aby nie poowstaly inne uszkodzenie<kosztowene>.Sprawdz czujnik cis.oleju.
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Czujnik który wykazuje zwarcie ma rezystancję bliską zera (0,3 Ω) i jest podłączony równolegle do czujnika ciśnienia oleju silnika. Wydaje mi się że nie może to być czujnik temperatury.
możliwe, że i tak trzeba zdemontować, ponieważ był wyciek oleju i trzeba silnik z oleju przeczyścić. Najprawdopodobniej z czujnika był wyciek, bo w jego okolicach jest najbardziej ubrudzony silnik.
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Proponuję odłączy kabel od czujnika oleju i agregat powinien pracowac chyba, że masz skomplikowane urządzenie. Jeśli silnik zaskoczy, to pamiętaj o właściwym poziomie oleju.
Odłączyłem czujnik ciśnienia oleju. Silnik działa. Tylko muszę dojść do sedna problemu. Dziękuję temat rozwiazany.
Odwrotnie byłby kłopot, ale obecność dodatkowego czujnika nie ma wpływu na pracę silnika.
chce przedzwonić kable , może coś się urwało ,choć nie mam żadnego przejścia na masę z tych 2 pinów od czujnika. Wkurzająca jest jazda z zapalonym serwisem. Czujnik poziomu oleju w silniku działa tylko w momencie włączenia zapłonu samochodu i wyłącza się w momencie gdy silnik pracuje. Czujnik poziomu oleju w silniku jest zasilany przez źródło prądu...
Nie wiesz co ma turbo do temperatury oleju w silniku? Gdzie widzisz pytanie o temperaturę wrzenia oleju? :) W takim lepiej żebyś się nie udzielał.
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Filtr wyciagniety olej niby jest- poleciala niecala setka oleju. Jutro sprawdze cisnienie. Niestety obecnie tylko marnujesz czas. Silnik jest zatarty. Lampka ciśnienia oleju w tym silniku zaświeca się dopiero przy BRAKU ciśnienia oleju. Więc jeżeli czujnik jest sprawny, to silnik pracował bez smarowania. Ściągnij żesz pokrywę zaworową (4 śruby) i odkręć...
Czy czujnik poziomu oleju pełni funkcję również temperatury oleju silnikowego? Oczywiście, jak to we wszystkich PSA, bo to francuski silnik a nie Ford. Nie, silnik 2,2 tdci w Transicie Customie to fordowski Duratorq (rodzina Puma). Obydwa silniki - i ten konstrukcji Forda i ten konstrukcji PSA są produkowane w tej samej fabryce Forda w Anglii w Dagenham....
Czujnik oleju silnika zmieniony błąd silnika znikł.Czujnik razem z zaworem od układu wspomagania wymieniony a błąd "öldruck lenkung zu gering" pozostał nie wiem czy jest jeszcze jakiś tam czujnik ciśnienia?Wspomaganie chodzi płynnie pompa nie wyje.
Podaj jeszcze oznaczenie silnika.
Odróżnijmy kilka czujników. Czujnik ciśnienia oleju (podczas pracy silnika) Czujnik stanu oleju w misce. W moim HDI księgowi skreślili czujnik temperatury (tylko niebieska lampka na zimnym) i pewnie jeszcze by wymyślił jakieś, które wchodzące na centralkę służą komputerowi do diagnozy
Tak ale gdy silnik pracuje. Ale proponuje nie stosować tego bo zalejesz sobie cały silnik.
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Ten silnik ma nie tylko czujnik temp. oleju ale i zewnętrzną chłodnicę oleju, więc widać, że konstruktorzy mieli problem z przegrzewaniem się tego silnika i rzeczywiście na "niemieckich autostradach" układ chłodzenia ledwo "wyrabia", więc wprowadzono takie dodatkowe zabezpieczenie.
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Mi zapalała się kontrolka od oleju i gasła lub nie ale silnik pracował.Winny był czujnik od ciśnienia oleju który zaczął się "pocić". Po wymianie na oryginał wszystko jest w porządku.
witam czujnik jest z tyłu za silnikiem musisz wejść do kanału i tam go zobaczysz jest na jeden kabel wkręcony w blok silnika. pozdrawiam
Kodowanie zostaw, czujniki oleju i temperatury dajesz z poprzedniego silnika. Nie pamiętam, dawno było ale tam chyba trzeba było smok przerabiać bo silnik pod innym kątem szedł.
Witam. Chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w Audi S5 V8 4.2 z 2007 roku silnik CAUA AI: Czy w samochodzie były przeprowadzane jakieś modyfikacje lub naprawy, które mogłyby wpłynąć na lokalizację czujnika ciśnienia oleju? Nie sądzę AI: Czy możesz podać powód, dla którego potrzebujesz zlokalizować czujnik...
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Może silnik się przegrzewa, może jest za mało oleju w silniku i czujnik oleju nie pozwala odpalić silnika. A po przekręcaniu kluczyka w stacyjce przy rozruszniku słychać takie cyknięcie?
W silniku 2E jest jeszcze czujnik położenia wału korbowego (w bloku silnika za filtrem oleju), miałem już dwa przypadki uszkodzenia tego czujnika, auta nagle gasły i dawały się uruchomić dopiero po ok 10 min Pzd
Temperatura oleju okolo 110 przy rozgrzanym silniku. Sprzwdz kostke do czujnika poziomu w misce olejowej z lewj strony. Czujnik poziomu oleju mierzy też temperature. Może nie mieć dobrego przejsca tylko
witaj. jakiego czujnika szukasz? cisnienia czy poziomu oleju, i w jakim silniku?
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Zobacz czy masz dobre połączenie masy z silnikiem.
Zainwestowałem w nowy czujnik i po sprawie. Wszystko działa. Jednak podczas mycia dostała się woda do czujnika. Próbowałem wysuszyć go ciepłym powietrzem i było widać jak wydostaje się z niego wilgoć. Koszt czujnika 800 zł
Teraz jaki zamówić marki czujnik oleju do tego silnika? ASO bo na alledrogo znów nakupisz dwa, trzy, pięć...... I tak będą padać co dwa, trzy miesiące.
Zanim wymienisz to sprawdzić przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem silnika. Czujnik jest nad filtrem oleju, po stronie skrzyni biegów. Najlepiej dostać się od spodu, czujnik jest z przewodem a jego wtyczka jest poniżej poziomu głowicy, szara wtyczka. W oryginale siedział zapewne Bosch.
Kod usterek: MID 128- PID 100 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID100 Ciśnienie oleju silnikowego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego Tak jak kolega wyżej pisał, uszkodzony...
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Czy wczesniej przy uruchamianiu świeciła się kontrolka? Pewnie tak, skoro piszesz ze coś się zmieniło. Może być czujnik ciśnienia oleju, przewód sygnałowy od czujnika jak również cos z ECU. Zaczałbym od czujnika i kabla który idzie od niego. Nie napisałes jaki silnik ale poszukaj np [url=http://sklep.intercars.com.pl/]tuta... jaki masz czujnik ciśnienia...
Prawdopodobnie coś z czujnikiem oleju. Proponuję próbę przy zwartym przewodzie do masy (od czujnika oleju) Jeżeli problem zniknie to czujnik lub coś ze smarowaniem, instalacja w porządku.
W głowicy, po stronie wydechowej.
To nie jest żaden iskrownik, ale Ci podpowiem - mało oleju lub uszkodzony czujnik poziomu.
Opel corsa 1,0 12V za apetyt na olej , za rozrząd ,egr , kulturę pracy silnika ,hydraulikę zaworów ,czujnik oleju , za ceny osprzętu silnika , za check engine ....ogólnie za całokształt
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
To jest czujnik, który zwiera powyżej 0,8bar, możesz sprawdzić miernikiem, Jak wskaźniki zobaczą brak masy na kablu od czujnika i obroty silnika >1500rpm to włącza się alarm
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
wyświetla się komunikat wymień olej silnikowy który wymieniałem jakieś 7tys temu Musisz powiedzieć sterownikowi silnika, że zmieniłeś olej. On tego nie wie. Użyj testera diagnostycznego. Fiatowskie diesle sterują kontrolą na podstawie dwóch parametrów: a) analiza stanu oleju pokazuje że jest on "zużyty" b) zliczanie ilości wypaleń zachodzących w filtrze...
Kolego dokts kolega dobrze cię zapytał. W silnikach c mamy czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem temperatury, a w silnikach d mamy czujnik ciśnienia oleju bez czujnika temperatury choć czujnik jest czteropinowy i ten czujnik jest taki sam jak ciśnienia paliwa i przeciwciśnienia spalin. Czujnik temperatury oleju w silniku d znajduje się w misce oleju...
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Przydałaby się informacja jaki silnik i jakie punto. Napisz, to odpowiem.
jeśli cie razi to możesz ,a dla silnika to i tak nie pomoże ,kup sobie nowy czujnik jest tani może tylko on padł.
Wymiana Uszkodzonego czujnika oleju w silniku po wymianie wszytko dziala
Tam jest problem ze smarowaniem, problemem tego silnika jest rozsypujący się pasek rozrządu, z którego śmieci zatykają układ olejowy ('smok'). Stąd komunikaty o niskim ciśnieniu oleju (to nie awaria czujnika, tam jest faktyczny problem ze smarowaniem który może prowadzić do zniszczenia silnika) Druga sprawa to diagnostyka - nie wiadomo jakie konkretnie...
Czujnik przegrzania stopnia śrubowego. Zablokuj na sztywno cewkę gaszenia i znajdź czujnik, który ją wyłącza metodą kolejnego mostkowania. Doprowadź do ładu instalację elektryczną maszyny. Zbadaj też ciśnienie oleju w silniku. Zacznij coś działać, bo przywaliłeś się do tego jednego czujnika i wymiany oleju, oraz separatora jak rzep do psiego ogona nie...
Sprawdź jeszcze na rozgrzanym, czy na wolnych obrotach nie będzie świecić. Jak na wolnych obrotach będzie ok to na początek najprościej i najtaniej wymienić sam czujnik.
Witam ponownie. Kolejny problem do rozwiązania. Silnik, jak w temacie, czterosuwowy z poziomym wałem - OHV. Czasami zanika iskra podczas pracy na wolnych obrotach, na wysokich nie zdarzyło się. Na próbę odłączyłem czujnik oleju, silnik pracuje, zaznaczam że oleju w silniku jest stan maksymalny. Po wymianie czujnika, oleju i filtra na nowy dalej to samo.
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
A ja bym sprawdził faktyczne ciśnienie oleju. W tym silniku powinno być 3,3 Bar przy 4000 rpm.
Ta kostka to dioda od czujnika poziomu oleju. Odłącz ten żółty kabelek wychodzący z silnika i sprawdź czy silnik działa jeżeli działa to jest mało oleju lub uszkodzony czujnik.. Aby sprawdzić sam wyłącznik, połącz czarny kabelek z tym żółtym z wyłącznika, i sprawdź czy w obu pozycjach wyłącznika nie działa silnik. Jako wyłącznik możesz zastosować dowolny...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
Czujnik znajduje się w misce olejowej poluzowany był pin w kostce
Nigdy nie spotkałem w silnikach AEX lub AEE innego czujnika oleju, szczególnie w postawie filtra, bo takowej nie ma... O czymś nie wiem?
To jest silnik 4T, inwerter, gaźnik sterowany silnikiem krokowym, czujnik poziomu oleju. Silnik to Rato. Dodano po 2 wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, I się uruchomił? o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, Natychmiast czy po kilku sekundach? Silnik był ciepły czy zimny? 1. Tak uruchomił się. 2. Po kilku sekundach. 3. Silnik raczej ciepły bo na zewnątrz...
Prawa strona silnika na górze obudowy filtra oleju.
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
Kolego od lublina 3 jaki masz agregat, tzn firma, nazwa itp Co do czujnika to nie jest zaden zamiennik za 25 zł. Juz pisałem, ze to zwykły czujnik oleju od samochodowego silnika a dokładnie od jakiego modelu to nie pamietam. Jak sobie przypomne to opisze to w tym poscie
Chyba problem komunikacji.Domyślnie Murphy używa J1939 versji 4. I takiej sam szuka po uruchomieniu.Byc może sterownik silnika pracuje w wersji 1,2 lub3 i trzeba przestawic ręczznie w Fault mode conversion. Jeśli to nie pomoże to trzeba wejsc w Select Engine ECU i wybrac wersje sterownika silnika .Nastepnie wejsc w Motbus serup (poprzez menu UTILITES...
Dzięki za zainteresowanie ;-) Problem rozwiązany a czujnik znajduje się w obudowie filtra oleju pozdrawiam
Witam czy posiada ktoś jakiś schemat gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju Citroen C5 2007r silnik 2.0 benzyna nie mogę znaleźć nigdzie schematu
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Wykona ktoś emulator czujnika oleju do AFN?
W japońskich motocyklach klasa lepkości SAE nie jest ściśle określona — zalecane jest dostosowanie do temperatury otoczenia. Jedynie we italjańskich są określone zalecenia, czy w silnikach chłodzonych powietrzem nieco gęstsze jak np. 10W50. Warto pamiętać że w Yamahach nie ma czujnika ciśnienia oleju, tylko czujnik poziomu oleju.
Witam , w silniku diesla mojej maszyny jest taki prościutki układ bezpieczeństwa, że "masa" elektrozaworu wyłączającego silnik jest poprowadzona przez czujnik ciśnienia oleju. Niestety ostatnio ten układ szwankuje, gdyż zdarzają się takie momenty silnikowi, że gdy dostaje obciążanie, spadają obroty biegu jałowego do bardzo niskich. System regulacji...
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Czy da się sprawdzić programem vagcom lub vcds temp oleju z czujnika w misce olejowej? Czy czujnik poz oleju ma tez czujnik temp oleju? 1.8t 20v
Czujnik ciśnienia oleju znajduje się z przodu silnika po lewej stronie.
Potrafisz wkręcić manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju? Ewentualnie wymienić czujnik? Oznaczenie silnika? Kolor czujnika - zielony?
lub obwód przerwany. Tutaj szukaj problemu,kabel zwykle przełamuje się na pierwszym blaszanym wsporniku na belce (licząc od silnika)
Nie ma przy bagnecie. Aż zdjąłem dolną osłonę ale pod misą jest tylko czujnik poziomu oleju. EDIT. Zdesperowany dzwoniłem do ASO i się okazuje że w tym silniku ciśnienie monitorowane jest pośrednio przez pomiar temperatury oleju. Czujnik poziomu jest 3-przewodowy i tam zaszyty jest ten od temperatury.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Proponuję zrobić IC kalibracje skrzyni biegów powinno pomóc jeśli nie. To nie czujnik był powodem blokowania skrzyni. Bądź czujnik został źle zamontowany. Pytanie czy nie ma wycieków oleju z silnika między skrzynia a silnikiem. Jak czujnik będzie zamoczony olejem też będzie błędami sypał.
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
A może zajrzysz chociaż do schematu, który tu też wstawiałem bo jakoś tam nie widzę tylko czujnika ciśnienia oleju, ale od trzech rzeczy gasi ten silnik do pięciu. Do tego blokada czujników na czas rozruchu, zabezpieczenie rozrusznika.
Witam. Dla kurczak21. Mid136sid72 -sprawdź czujnik zużycia okładzin o2 lewy, mid140 również wskazuje na przerwę w obwodzie czujników okładzin. Mid128pid98 to czujnik poziomu oleju silnika,dość częsta usterka, a może tylko mało oleju. Mid128psid82 to któryś z podgrzewaczy wewnątrz pompy Ad-blu, trzeba rozebrać i zmierzyć elementy grzejne. Mid128pid111...
Sterownik BOSCH 0 281 019 544, 39111-2A970, VIN U5YHN816ADLO16669. Potrzebuję opis podłączenia czujnika poziomu oleju do sterownika silnika, a najlepiej opis- schemat podłączenia całego sterownika silnika. Ktoś naprawiał wiązkę silnika. U mnie czujnik podpięty jest na pin 40 wtyczki A, wg dostępnych mi schematów na ten pin powinien być podpięty czujnik...
czujnik poziom oleju silnik czujnik ciśnienie oleju silnik czujnik temperatury oleju czujnik oleju
prasa prędkość fiesta podciśnienie podłączenie komputer honda accord
klimatyzator przenosny klimatyzator przenosny
Brak iskry w kładzie 110 cm³ - diagnostyka i naprawa Głośne tykanie i błędne godziny w piekarniku Beko