A co z czujnikiem temperatury płynu?
Odepnij czujnik temperatury płynu i sprawdź czy będzie ok.
Raczej numer 7.
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
sonda lambda lub czujnik temp. płynu .
Zacznij od sprawdzenia czujników temperatury płynu.
kup czujnik od passata b5
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Nie odłączył się przewód od czujnika temperatury Raczej inaczej: w obecnie panującej temperaturze jedynie ODŁĄCZENIE wtyczki czujnika temperatury płynu, ale nie włącznika w chłodnicy - pokaże, czy układ włączania świec jest sprawny.
Nie odłączyłeś przypadkiem przewodu od czujnika w zbiorniczku wyrównawczym? Ogólnie to sprawdź: - ilość płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - podłączenie czujnika - czujnik - wiązkę
Odepnij czujnik temperatury płynu chłodniczego i zobacz czy jest lepiej .
Witam. W tym silniku musisz zastosować czujnik czarny z żółtym paskiem (ozn. fabrycze 357 919 501A) lub jego fabryczny zamiennik - czarny z fioletowym paskiem (6U0 919 501 B)
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
Sprawdź czujnik temp. płynu. Pozdrawiam.
czy ktoś mi może napisać nr katalkogowy czujnik temperatury płynu chłodniczego do passata kombi 2001r 1,9tdi 130km avf. Z góry dzieki i sorry za wcięcie. pozdro
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Czujnik stop dynda luźno i jesy ok piszesz. Zmień na kwadratowy kw .
Kolego a sprawdzałeś może jaką temperaturę pokazuje czujnik płynu chłodzącego?
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37. Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
Spróbuj coś takiego, zamiast przekaźnika daj leda z oporem 650-1k. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
sprawdź czujnik temperatury płynu dla kompuera.
Hmm, to jak, ktoś może mi pomóc? Gdzie mogę znaleźć wartość jaka ma mieć ten czujnik wraz z płynem?
Możesz rozwinąć temat czujniki G72 i G62 tz. nazwy
Plastikowy króciec w ktorym jest czujnik temperatury.
Nie chodzi mi o czujnik temp. płynu do wkaźnika na desce tylko czujnik temp. płynu dla sterownika silnika (komputera).
Bo odłączyłeś czujnik poziomu płynu. Idź po górnym wężu od chłodnicy do silnika i znajdziesz.
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
Mam czujniki przy klockach,czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i nawigację.
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
A sprawdzałeś czy rzeczywiście jest tam czujnik poziomu płynu i czy działa?
Witam na początek odepnij czujnik temperatury płynu i powinien zapalić.
Z tego co ja widzę tam, to nie wycieka mu nic z broka, ale prawdopodobnie może mu lecieć z pod uszczelki lub czujnika temp.
17664 - engine coolant temp sensor (g62) open or short to plus p1256 - 35-10 - - - intermittent 17664- Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego.Przerwa lub zwarcie z potencjalnym plusem.
To nie do końca tak, skasował błąd i powiedział by przyjechać jak się znowu zapali. Oczywiście po kilku godzinach znowu się zaświecił - zgasł - zaświecił. Komputer wykrył "awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego". Oby to tylko to
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
Na zimnym silniku zdejmij kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego.Samochód powinien chodzić normalnie.Przypuszczam,że to czujnik temperatury.
piny ? ale gdzie na liczniku a może z wtyczki do czujnika ?
Z pomocą powyższych postów kolegów czujnik zadziałał.
Przed odpaleniem silnika odczytać temperaturę jaką widzi sterownik silnika. Pomiar będzie wiarygodny w momencie kiedy kontrolka świec będzie świecić się dłużej na ciepłym silniku. Tyle teorii. W ciemno możesz wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Czytałem niestety nie ma odpowiedzi, doszedłem do tego że temperatura zasysanego powietrza przekracza 10 stopni na plusie więc chyba coś z czujnikiem temperatury, wczoraj miałem -7 stopni, gdzie jest czujnik temperatury powierza zasysanego? W przepływomierzu?
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Wg mnie typowym objawem uszkodzonej uszczelki (przedmuchu do układu chłodzenia) jest podnoszenie się płynu, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym, po uruchomieniu zimnego silnika. Wtedy zamknięty...
Sprawdź wskazania czujnika temperatury płynu chłodniczego - od temperatury sterownik ustala dawki rozruchowe. Możesz też na próbę odpiąć wtyczkę od niego czy się coś poprawi.
Taki pomiar temperatury nie jest miarodajny - czujnik nie jest zanurzony w płynie a blok silnika ma większą temperaturę niż czujnik.
Podcisnienia posprawdzaj odme ,przepustnicę wyczyść i sprawdz czujnik temp płynu czy dobrze wskazyje temperature
Czujnik wymieniony obroty nie falują silnik normalnie odpala trzyma obroty tak jak powinien, przy wymianie straciłem jakieś 300ml płynu chłodzącego. Wymiana po 12 godzinnej przerwie od odpalania. Temat do zamknięcia problem rozwiązany, czujnik 20zł płyn do chłodnicy 20zł i elektryk samochodowy nie potrzebny ;)
Szkoda że Vag Ci nie chodzi bo w blokach pomiarowych mógłbyś sprawdzić co wskazują czujniki temperatury powietrza dolotowego i płynu. Pozdrawiam
Przebieg to 260 tyś. Km. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jak sprawdzić czy paliwo się cofa?
To zasłoń chłodnicę /kartonem itp/ i zobacz czy wzrośnie temperatura płynu
Płyn hamulcowy masz??? układ odpowietrzony?? Czujnik stopu jak wyżej podany, ewentualnie sterownik ABS
Czujnik temp płynu z tyłu silnika na wysokości głowicy (czarna plastikowa kształtka)
A popatrz sobie w parametry pracy silnika. Tam masz temperaturę płynu. Pewnie będzie rozbieżność między wskazaniami na desce a w programie. Moim zdaniem zaniża Ci temperaturę czujnik lub wiązka płata figle.
Witam. Pompa tandemowa nie ma czujników. Te trzy wtyczki to jest dogrzewacz płynu chłodzącego.
Czujnik temperatury spalin? Czujnik temperatury płyny chłodzącego? Czujnik położeniu wału? Jakie są parametry nie oszukują?
WITAM. Mam problem z passatem b3 1.9 D, mianowicie temperatura plynu chlodzacego wynosi 110 stopni, po wymianie czujnika, plynu, termostatu jest to samo. Weze nie robia sie twarde sprawdzalem szczelnosc glowicy i jest ok. Podejrzewam ze mam zly czujnik. Czy wie ktos jaki powinien byc kolor do takiego samochodu "kod silnika 1Y"
tak to jest Teves ATE po 90 roku czyli czujnik ciśnienie jest z boku
być może jest tam jakiś układ który montowany jest jak przekaźnik i który emuluje brak czujnika w zbiorniczku płynu Po prostu przewód do masy podłączony zamiast do czujnika.
nie jest to spowodowane ani poziomem płynu ani ciśnieniem w zbiorniczku zblokowałem czujnik .musi to być coś innego proszę o pomoc
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Mam passata b3, 93r. 1.9td. Po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury płynu w chłodnicy pokazuje mi około 85 stopni a w momencie zapalenia świateł temperatura na czujniku podskakuje do 110 stopni w momencie kiedy gaszę światła temperatura spada znowu do 85 stopni. I jak są zapalone krótkie światła to na liczniku czsami pokazuje że są długie a tak naprawdę...
tak jak w temacie samochód źle mi odpala na zimnym silniku a dokładnie Passat b5 1.9 90 km pokazuje mi błąd nie pamiętam o jakim nr ale pamiętam ze jest to "zwarcie w przewodach do czujnika temperatury płynu czy coś takiego po odczepieniu czujnika płynu chłodzącego jest tak samo dorzucę do tego filmik jak dokładnie odpala i proszę o opinie i pomoc
Tak wpada praktycznie do podłogi. Po 20 razyach szybkiego naciskania minimalnie "rośnie" ale to moze z 1-2cm i praktycznie nadal sie w podłodze. Znalazłem taka Twoją wypowiedz z starych tematów: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... "Jeżeli będziesz miał zacięty jakikolwiek zawór odpływowy w ABS to masz taki efekt.Wyciągnij wtyczkę z modułu...
Czujnik płynu wykrywa jego brak - i dobrze że Ci nie pozwala odpalić.... Jak się upierasz przy odpaleniu n asuch ( bez płynu) to wsadź korek z czujnikiem do słoika z wodą. :D Pozdr.J.
Szkoda, że nie podałeś co to za pojazd i czy ma chłodnicę recyrkulacji spalin. Płyn się nie gotuje tylko bomblują w nim gorące gazy spalinowe albo z powodu uwalonej uszczelki pod głowicą lub nieszczelności chłodnicy spalin systemu EGR.
Witam O ile się nie mylę to jeszcze oprócz termostatu jest jeszcze czujnik temperatury i on mógł paść
To jest pompa płynu dla chłodnicy spalin. Czujnik masz kawałek nad tą pompą, na plastikowym przewodzie który doprowadza powietrze do aluminiowej przepustnicy którą widać na zdjęciu na środku z przodu silnika. Ewentualnie szukaj pod sprężarką klimy, na rurze plastikowej. (at)grala1 wysłał zdjęcie od 2 litrówki ale 8 zaworowej na pompowtryskach, u Ciebie...
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
Tak, trzeba ściągnąć osłonę spuścić płyn czujnik jest w miarę dostępny.
Jakiej temperatury? Płynu chłodniczego czy zewnętrznej? Jak zewnętrznej, to powinno być przyczyną. Sprawdź czujnik.
Witam kolego, jak piszesz w swoim poście - sterownik silnika nie zarejestrował żadnego błędu. Ja zacząłbym od sprawdzenia rozrządu i korekt pompo-wtryskiwaczy Vagiem bodajże blok 13 lub 25, a na początku wymiana czujnika temp. płynu chłodzącego. Pozdrawiam i życzę efektów.
Czujnik z reguły jest tam 4 pinowy.2 piny na komp i 2 na licznik.
Być może brak płynu hamulcowego bądź zaciągnięty ręczny hamulec (a raczej uszkodzenie jego czujnika)., Dodano po 18 EEE wyprzedzony :-(
jest najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temp. znajduje on się jak się nie mylę w czarnym trujnik plastykowym kolor czujnika to niebiaski ale najlepiej to go podłącz do interf.to powie prawdę pozdrawiam
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Dzięki. Płyn jest OK. Tylne klocki nie posiadają czujników. Jakieś inne cenne uwagi?
Kilka pytań może napisz czemu abs nie działa? Walnięta pompa czy czujniki? Założyłeś nowe klocki do starych tarcz? Wymieniłeś płyn hamulcowy? Jak działa ręczny?
Wyciek z nagrzewnicy wykluczony? Ile tego płynu ubywa? Paski klinowe napięte? Dodano po 1 Ogrzewanie działa, na 100% dobrze odpowietrzony? Dodano po 59 Wywal termostat! Dokładnie posprawdzaj czujniki temperatury.
Witam. W silniku RP czujnik odpowiedzialny za sterowanie wolnych obrotów to czujnik niebieski (koszt ok. 25zł). Wymień go. Żeby to zrobić nie potrzeba spuszczać płynu chłodzącego. Na ZIMNYM silniku przy ZAKRĘCONYM korku w zbiorniczku wyrównawczym wystarczy odpiąć drucianą spinkę trzymającą czujnik, wyciągnąć go razem z oringiem (płyn nie wyleci - podciśnienie)...
Był podpinany do kompa i błędów nie było. Filtr paliwa był wymieniany jakiś miesiąc temu i po wymianie zapalał dobrze. Ten cały cyrk się zaczął następnego dnia po zapaleniu się kontrolki od płynu chłodzącego, ale wymiana czujnika nic nie dała.
Kolego, sprawdż czy płyn w obrębie czujnika osiąga temperaturę. Zegar startuje od 70 st.
Jak kolega wspomniał w VAGu widać co szwankuje, a czujnik tem.to prędzej płynu niż paliwa i jeszcze temp. powietrza.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Ja miałem identyczne objawy w passacie na zimnym silniku z cudem zapalał jak już zapalił i po chwili osiągnął temperaturę silnik odpalał bez problemu natomiast jak postał do rana ten sam problem, na kompie zero błędów,bloki pomiarowe ok. Przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie sugeruj się tym że nie ma błędów, nawet uszkodzony...
Zasada jest taka że jak mruga to masz za mało wody a jak swieci sygnalizuje przegrzanie. Myśle że pinologia do czujnika temperatury mu nie pasuje.
Witam mam podobny problem,u mnie w pasku wygląda to tak, że odpale go i wszystko jest oki,po jeżdzę po miecie,jest oki ale jak wyskocze poza i jadę równą prędkoscią to zapala mi się kontrolka esp i nie reaguje na włącz/wyłącz,są i takie momenty że jeżdze i wszystko jest oki,zero problemów,abs działa caly czas na vag wyskakują mi 2 błędy,czujnik płynu...
Witam. We wspòłczesnych silnikach sterownik zwiększa dawkę paliwa i obroty silnika na podstawie informacji z kilku czujników ale przede wszystkim z cz.temperatury płynu chłodzącego. Najlepiej jest obserwować jego wskazanie na kompie w czasie pracy silnika.
Diagnostyka zrobiona błędów niema czujniki temperatury paliwa G81 i płynu G62 jest OK A z tymi obrotami gdy wcisnę sprzęgło to normalne.
Pewnie już po ptokach i sam doszedłeś jak podłączyć zasilanie, zważywszy że jeszcze temat z Listopada a mamy Nowy pier. kolejny rok. Praktycznie 95% wiązki jest podłączone Jedynie musisz sobie odszukać według zamieszczonych wcześniej schematów zasilanie ECU i kabel wychodzący z wiązki od masy .Brązowy z konektorkiem na śrubkę bodajże 5.oczko.Będzie...
Turbo posiada obieg wody ale nie jest wymuszony pompą wodną, tylko dodatkowym silniczkiem elektrycznym, którego włącznik (czujnik) znajduje się na turbo.
Kontrolka spryskiwacza świeci bez przerwy, mimo że zbiorniczek jest pełny oraz czujnik poziomu płynu działa poprawnie. Który moduł mam ewentualnie sprawdzić? Co może być za to odpowiedzialne?
wisko chłodzi chłodnice płynu, a elektryk klime. Zatem podłącz kompa i zobacz jakie ciśnienie widzi czujnik ciśnienia czynnika, może masz za mało gazu lub coś przy pchane jest (dysza, osuszacz).
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
nie wiem czy nie będziesz mial racji. coś mi się nie podoba czujnik płynu chłodzącego, mam wrażenie ze zawyża temp. sprawdzę go jeszcze raz na zimnym silniku, mimo iż vag nie wskazuje jego błędy
Płynu w ogóle nie ubywa? Odpowietrzone jak należy i na żadne koło nie łapie nawet trochę?
czujnik temp. płynu chłodzącego G62/G2 nie ma wpływu na moc silnika.
Reduktor ma tylko utrzymywać zadane ciśnienie, nie ważne jakiego producenta i jak jest zbudowany. Ok proszę mi rozwinąć. Ponieważ myślałem że taka budowa tego reduktora ma bardziej za zadanie ogrzać gaz niż tylko połączyć dwa odcinki układu. Teoretycznie są dwa czujniki, ale mój gaz nie korzysta z nich jak dobrze pamiętam.
płynu passat czujnik poziomu płynu passat czujnik płynu spryskiwacza
demontaż blaupunkt turbo diesla benzyny błąd klimatronika
wykrywacz metali wykrywacz metali
Skoda Fabia 1.9 SDI szarpie silnikiem, kopci na czarno, praca na trzy cylindry Toshiba 55UA3A63DG recovery, firmware USB, płyta 17MB170, matryca VES550QNDS-2D-N41