Sprawdź czujnik temp. płynu. Pozdrawiam.
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37. Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
sprawdź czujnik temperatury płynu dla kompuera.
Kolego a sprawdzałeś może jaką temperaturę pokazuje czujnik płynu chłodzącego?
Przed odpaleniem silnika odczytać temperaturę jaką widzi sterownik silnika. Pomiar będzie wiarygodny w momencie kiedy kontrolka świec będzie świecić się dłużej na ciepłym silniku. Tyle teorii. W ciemno możesz wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Witam, to znowu ja ;( Kupiłem następny czujnik temp. płynu. Lipa :( Na zimnym pokazuje -39, za chwilę +91 i tak w kółko. 3 czujnik i 3ci pokazuje głupoty. Ale to chyba nie wina czujnik. Przed chwilą jak auto zgasło sprawdziłem jego oporność. Wynisi 360 Ohm. Jak na temperaturę silnika ok 80 C to prawidłowy pomiar.Vag natomiast odczytuje temp. -10 . Więc...
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
Witam!! Bardzo dziękuje za pomoc w ustaleniu działania tego wtrysku rozruchowego, nigdy nie wpadłbym na to, że sterowany jest z rozrusznika – to bardzo ważna informacja. Jutro zabiorę się do ustalenia czy czujnik jest sprawny. Będę miał pewnie trochę kłopotu z ustaleniem przekaźnika czasowego. Mam bardzo dziwne zjawisko, mianowicie od pewnego...
-świece sprawne, a kiedy wymieniane były, mogą wyglądać na sprawne, a grzać nie tak jak nowy, firma firmie też nie równa, to samo dotyczy stycznika załączającego świeca, miernik w dłoń i sprawdź czy jest napięcie na świecy po przekręceniu kluczyka, przy tych mrozach powinno podgrzewać z 8s, jak kontrolka po 1s gaśnie czujnik temp płynu chłodzącego kaput(G62)....
A popatrz sobie w parametry pracy silnika. Tam masz temperaturę płynu. Pewnie będzie rozbieżność między wskazaniami na desce a w programie. Moim zdaniem zaniża Ci temperaturę czujnik lub wiązka płata figle.
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
Szkoda że Vag Ci nie chodzi bo w blokach pomiarowych mógłbyś sprawdzić co wskazują czujniki temperatury powietrza dolotowego i płynu. Pozdrawiam
Czy uszczelka była właściwa, bo czasami można dostać inną uszczelkę i w dobrej wierze założyć ją. Czy była identyczna? Wentylator to tylko na postoju, kiedy nie ma przepływu powietrza i tym proszę się sugerować. Układ w Passacie sam się odpowietrza. Uruchomić silnik, otworzyć zawór nagrzewnicy przytrzymać kilka chwil silnik na średnich obrotach aż z...
Zacznij od sprawdzenia czujników temperatury płynu.
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
Witam i dołączam się do tematu,objaw taki sam w B3 1.8 1992.Dodam tylko że jak był mróz ok.-10 i lepiej to system chdził jak żyleta,a jak przyszła wiosna to się zaczeło.Kod błyskowy pokazywał lewy czujnik.Nie wiem tylko dlaczego świeci ręczny i kontrolka ABS-u jak podpompuje.Poziom płynu podczas pompowania w zbiorniczku się zwiększa,czytałem na elce,że...
Jakiej temperatury? Płynu chłodniczego czy zewnętrznej? Jak zewnętrznej, to powinno być przyczyną. Sprawdź czujnik.
Mam passata b3, 93r. 1.9td. Po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury płynu w chłodnicy pokazuje mi około 85 stopni a w momencie zapalenia świateł temperatura na czujniku podskakuje do 110 stopni w momencie kiedy gaszę światła temperatura spada znowu do 85 stopni. I jak są zapalone krótkie światła to na liczniku czsami pokazuje że są długie a tak naprawdę...
1 Czy kupiłeś go dawno? 2 Wymień czujnik temperatury płynu przy głowicy. Prawdopodobie poprzedni właściciel go zmostkował, aby świece mocniej grzały. Nawet latem.
Mam pytanie do właścicieli Volkswagenów z silnikiem 1,8 wersja AAM 75 koni jaki mają kolor czujnika temperatury płynu chłodzącego w wersji z 4 przewodami. Chodzi o czujnik przy głowicy na rurze od chłodnicy. Bo nie wiem jaki powinien tam być, ponieważ na kompie wskazuje błędy i za długo działa ssanie automatyczne i chciałem go wymienić ale gość w sklepie...
Witam, problemem w moim pasacie są wentylatory które po włączeniu zapłonu od razu się włączają i chodzą na najwyższym biegu, gdy wyłączę zapłon wentylatory po pewnym czasie się wyłączają. Na początku myślałem że wina leży po stronie dużego wentylatora lecz nie ponieważ miałem do dyspozycji wentylatory od innego passata przy którym działają one bez zarzutu,...
tak jak w temacie samochód źle mi odpala na zimnym silniku a dokładnie Passat b5 1.9 90 km pokazuje mi błąd nie pamiętam o jakim nr ale pamiętam ze jest to "zwarcie w przewodach do czujnika temperatury płynu czy coś takiego po odczepieniu czujnika płynu chłodzącego jest tak samo dorzucę do tego filmik jak dokładnie odpala i proszę o opinie i pomoc
Ja miałem identyczne objawy w passacie na zimnym silniku z cudem zapalał jak już zapalił i po chwili osiągnął temperaturę silnik odpalał bez problemu natomiast jak postał do rana ten sam problem, na kompie zero błędów,bloki pomiarowe ok. Przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie sugeruj się tym że nie ma błędów, nawet uszkodzony...
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Witam, mam problem z passatem B5 fl. Do 20km/h ABS ASR działa powyżej tej prędkości wywala błąd g201. Czujnik w pompie doladowującej wymieniony i problem bez zmian. Pompa ABS Bosch tyko z elektroniką sterująca zaworami. Miał ktoś może podobny problem ?
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Witam, Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wracając do moich problemów silnik w moim VW PASSACIE jest to silnik 16 V AHL, oczywiście na wtrysku (instalacja- wtrysk gazu 4 generacja firmy BRC), problemy, które mam dotyczą zarówno pracy na benzynie jak i gazie. Oczywiście diagnozę pierwotną zacząłem od wymiany świec, później doszła sonda oraz przepływomierz,...
kup czujnik od passata b5
Witam ! Ja bym faktycznie stawiał na nastawy podstawowe, adaptacje przepustnicy, ale warto by było dokładnie sprawdzić czy temp płynu chłodzącego nie poszła gdzieć na wartości minusowe (uszkodzenie czujnika temp płynu). A jeśli chodzi o przepływomierz - to on może być uszkodzony a komputer nic nie pokaże - wtedy pozostaje obserwacja parametrów. Może...
nie zauważyłeś zwiększonego zużycia paliwa ? jeśli np. czujnik temperatury płynu chłodzącego (czyli popularnie zwany czujnikiem temp. silnika) ten 4-ro pinowy G62/G2 (jest to podwójny czujnik w jednej obudowie, G62 daje wskazania do sterownika a G2 na wskaźnik temp. w zegarach) pokazuje Ci normalną temperaturę silnika na wskaźniku w desce rozdzielczej...
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
Turbo posiada obieg wody ale nie jest wymuszony pompą wodną, tylko dodatkowym silniczkiem elektrycznym, którego włącznik (czujnik) znajduje się na turbo.
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Chodzi oczywiście o czujnik temperatury płynu chłodzącego G62, masz Vaga to sprawdź jego wskazania w 01 Engine, grupa 007, pole 4 - zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku (zwłaszcza jak wzrosną wolne obroty) następnie sprawdź wtyczkę od czujnika, wyczyść piny na złączce i sprawdź okablowanie, jeśli wiązka będzie cała i nie będzie uszkodzona izolacja,...
silnik mam 1.6 zwykły 8 zaworowy ,instalacja też zwykla bez możliwości odpalania na gzazie .czujnik temperatury mam napewno ściągnięty .instalacja ma trzy lata przejechane jakieś 30tys na tej instalacji w tamtym roku tez byly takie mrozy ale nie mialem problemu dopiero wczoraj pierwszy raz mi sie tak zrobiło . i zastanawiam sie co to może być jak przejechałem...
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Czujnik płynu wykrywa jego brak - i dobrze że Ci nie pozwala odpalić.... Jak się upierasz przy odpaleniu n asuch ( bez płynu) to wsadź korek z czujnikiem do słoika z wodą. :D Pozdr.J.
czujnik temp. wymieniony, profilaktycznie wszystkie przekaźniki wyjąłem sprawdziłem i przeczyściłem. te oznaczenia 109 albo 30 to chyba z kosmosu :/ skoro dla Ciebie są z kosmosu to cóż, dalej czepiaj się czujnika temperatury płynu chłodzącego jeśli w nim dopatrujesz się powodu niedomagania bo każdy myślący wie, że jedno nie ma związku z drugim : brak...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
...szczerze nic mi to nie pomoglo mozesz napisac troche jasniej o co chdzi dzieki Chodzi o podgląd wskazań działania czujnika F36 pedału sprzęgła w grupie 006 czyli przy prawidłowo działającym czujniku wskazanie w drugim polu od lewej (bez wciśniętego pedału sprzęgła i pedału hamulca) powinno wskazywać "000" : a przy wciśniętym pedale sprzęgła wskazywać...
W moim Passacie b3 nie włącza się 2 stopień chłodzenia wentylatora przez to na tablicy pokazuje mi się 110 st. szczególnie jak podjeżdżam pod jakieś góry. Wymieniałem już czujniki załączania wentylatora na nowe i używane sprawne wentylator z pięty na "krótko" załącza drugi stopień. Czujnik temperatury wskaźnika mam dobry bo mierzyłem temperaturę zwykłym...
To nie do końca tak, skasował błąd i powiedział by przyjechać jak się znowu zapali. Oczywiście po kilku godzinach znowu się zaświecił - zgasł - zaświecił. Komputer wykrył "awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego". Oby to tylko to
Czujnik temperatury spalin? Czujnik temperatury płyny chłodzącego? Czujnik położeniu wału? Jakie są parametry nie oszukują?
Witam ! Mam problem z ogrzewaniem w moim pasku b4. Wiem, że takim tematów jest bardzo dużo ale ten jest nieco inny niż pozostałe, prosiłbym o pomoc. Otóż wymieniłem nagrzewnice bo mi pociekła. Po rozebraniu i złożeniu wszystkiego z powrotem, odpowietrzeniu, grzało idealnie do czasu napełnienia klimy. Gdy tylko napełniłem klime o ciepłym powietrzu wgl...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5 1,9tdi 110km rocznik 99. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy...
Witam wszystkich. Mam następny problem z moim Passatem a mianowicie: gdy zapalę go z rana i chce jechać jeszcze na ssaniu to jedzie bardzo fajnie jest zrywny, zasuwa jak trzeba do puki się nie rozgrzeje. Gdy zejdzie ze ssania zaczyna bardzo mulić do 4000 obr/min tak jak by go coś dusiło. Błędów żadnych polski vag nie pokazuje. Myślałem że te 125 KM...
Pytanie dość trudne do skatalogowania według wskazówek moderacji. Ale do rzeczy: Zbiorniczek płynu chłodzącego z czujnikiem od passata B5 ląduje w zupełnie innym samochodzie (bo pasuje mi kształt i musi mieć czujnik). Chciałbym w jakiś sposób wysterować tym czujnikiem kontrolkę poziomu płynu chłodzącego. Jak? Wiem (z lektury forum) że jak się w passacie...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam, wie ktoś może za co odpowiada przewód w od licznika w Passacie B5? Opis pinów zielonej kostki licznika, "Przewód W" jest pod pinem 5: Złącze 32-wtykowe -T32b-, zielone 1 – Niewykorzystane 2 – Cewka czytająca immobilisera -D2-, przyłącze 1 3 – Niewykorzystane 4 – Niewykorzystane 5 – Przewód W 6 – Czujnik poziomu...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Witam Mam problem w pasacie b6 po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p2185 czujnik temperatury płynu chłodzącego wyjście z chłodnicy, nie mogę znaleźć tego czujnika. Wszędzie tylko piszą o tym od strony silnika koło pompy vacium a o tym na wyjściu z chłodnicy nic nie mogę znaleźć. Samochód ostatnio zaczął więcej palić i kopci mocniej, chyba zła dawka...
w sobotę wymieniałem kabelek od radia zasilający i zdejmowałem wszystko łącznie z deską rozdzielczą (oczywiście miałem odłączony akumulator) po złożeniu mam dużo błędów błąd czujnika oleju, błąd czujnika płynu do spryskiwacza, błąd poduszek Abs i dużo jeszcze a najlepsze jest to że jest błąd immobilizera. Błędy po skasowaniu Vagcomem wracają i nic z...
Ja mam bardzo podobny problem, mam Golfa III 1.6 z wtryskiem Mono Motronic, zainstalowana instalacja gazowa z komputerem. Problemem jest odpalenie rano samochodu gdy silnik jest zimny, gdy natomiast jest ciepło odpali bez problemu, temperatura musi być ok 15 stopni. Też polecono mi wymienić świece i przewody razem z rozdzielaczem, ale nie będę tego...
niema żadnego oczka trzeba podjechać i zdiagnozować-jak się nie boisz to odkręć zaślepke iprzyduś na krutko zaworek, bo jak płyn zwiał to klimy nie załaczysz na układzie jest taki czujnik co tego pilnuje.pozdrawiam
tak sprawdzałem . Po wyjęciu wtyczki od czujnika płynu chłodzącego w samochodzie na liczniku od B3 który jest dobry następuje taka sama reakcja jak na tym który okazuje się że jest zepsuty . Wydaje mi się , że licznik od B4 nie widzi czujnika , tylko gdzie szukać usterki ( czy te odczyty idą przez jakiś układ scalony) , ale to chyba nie jest takie skomplikowane...
Kontrolka spryskiwacza świeci bez przerwy, mimo że zbiorniczek jest pełny oraz czujnik poziomu płynu działa poprawnie. Który moduł mam ewentualnie sprawdzić? Co może być za to odpowiedzialne?
Nie chodzi mi o czujnik temp. płynu do wkaźnika na desce tylko czujnik temp. płynu dla sterownika silnika (komputera). tyle za sondę?
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Jeśli to TDI 1z to jest tam pompa mechaniczna paliwa, umieszczona przy pompie wtryskowej, samej tylko tej pompy chyba nie da się odsłuchać. Jeśli nigdy się nie wyświetla kontrolka to sprawdź zarówkę pod tą kontrolką, świece mogą fizycznie nie działać jeśli jest uszkodzony czujnik temp. płynu chłodzącego bądź temp. płynu jest większqa od 10•C....
Odłącz na próbe czujniki temp. płynu chłodzącego na silniku, wczoraj miałem taki przypadek w audi i okazało się że był uszkodzony 3 pinowy czujnik temp. na wskażnik+ ten właśnie 3pin informujący o przegrzaniu
Witam serdecznie.Może ktoś mi podpowie jaki ma być potencjometr przepustnicy w tym samochodzie.W Info Techu podają rezystancję 400-510 Ohm a w samochodzie siedzi taki sam jak w VW T4 o rezystancji ponad 2000 Ohm.Auto ma bogatą mieszankę i tylko właściwie zostało mi do sprawdzenia. Sprawdziłem już na piechotkę (bo nie mogłem znaleźć kabla do podłączenia...
witam instrukcja raczej ci się nie przyda , sam i tak tego nie zrobisz , ja radzę tak jak napisał kolega podjechać na sprawdzenie vagiem sprawdzić kąt wtrysku , w drugiej kolejności nieszczelności w układzie zasilania paliwem czyli najprościej mówiąc jak masz przeźroczyste wężyki paliwowe to sprawdź czy za filtrem wraca ci się powietrze i sprawdził...
czujnik temp. płynu chłodzącego G62/G2 nie ma wpływu na moc silnika.
zobacz czy niemasz gdzieś na tej wiązce jakiegos ustrojstwa (opornika) oczywiście kolega wopor ma rację, sam o tym zapomniałem, trzeba zobaczyć czy do kabelka wychodzącego z pinu trzeciego czujnika G62/G2 nie jest wpięty w szereg opornik zaniżający wartość podawanej przez czujnik temperatury płynu chłodzącego do sterownika bo to dość powszechna praktyka...
Czujnik temp płynu z tyłu silnika na wysokości głowicy (czarna plastikowa kształtka)
sonda lambda lub czujnik temp. płynu .
Wymieniłeś czujnik temp. płynu chłodzącego a trzeba było najpierw sprawdzić stan pinów we wtyczce i kabelki - wymiana czujnika nie pomogła więc teraz już wiesz, że brak jest na kablach sygnału z jego 3 pinu i dlatego zwiększa obroty do tych 1200, najpierw spryskać wtyczkę kontakt spray'em, druga rzecz to taka, że jak już podajesz czego dotyczą błędy...
Zrobiłem pomiar vagiem na zimnym temp płynu jest zbliżona do otoczenia i gdy odpalę stopniowo rośnie czyli powinien być ok.[ nie podmieniałem na inny ]jednak błąd czujna temp powietrza w kolektorze dolotowym pozostał bez względu czy motor zimny czy ciepły . Teraz gdy niema mrozu pasek odpala poprawnie ale niema podwyższonych obrotów na zimnym [czyli...
Kolego zanim się rzucisz na "krokowy" to proponuje sprawdzić czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. ,tylko nie mylić z tym co idzie na zegary!. Pozdrawiam Dodano po 4 Info.- na podstawie tego czujnika komp. ustala dawke (ilość) wtryskiwanego paliwa.
Witam. Problem rozwiązany. Okazało się, że jest urwany przewód przy złączu czujnika temperatury płynu chłodniczego. U mnie są dwa czujniki w jednej obudowie - jeden do wskaźnika na desce, drugi do ECU. Przewód już wcześniej był lutowany i teraz urwał się ale dotykał do złączki. Pod wpływem drań silnika to połączenie było przerywane i stąd taki efekt...
Witam na początek odepnij czujnik temperatury płynu i powinien zapalić.
Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego, bezpiecznik, zwarcie, przetarte przewody, słabe łączenie wtyczki ..............................??? Coś posprawdzaj, żeby nie brnąć za "głęboko".
A co z czujnikiem temperatury płynu?
sprawdź czujnik temperatury płynu i powietrza - normy oporów na każdym forum VW, zapach benzyny sugerować może uwalony regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej - w podpiętym do niego węzyku podciśnieniowym nie może być benzyny, jeśli jest to regulator do wymiany ( na to stawiam w pierwszym rzędzie - a szarpanie na lpg bierze się wówczas stąd...
A co jeszcze masz?Czujniki przy klockach,czujnik poziomu płynu spryskiwaczy itd....Wrózki już śpia...
Witam jest to scieżka idąca którą płynie masa z deski rozdzielczej do czujnika poziomu paliwa w zbiorniku.
Na zimnym silniku zdejmij kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego.Samochód powinien chodzić normalnie.Przypuszczam,że to czujnik temperatury.
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Witam. Pompa tandemowa nie ma czujników. Te trzy wtyczki to jest dogrzewacz płynu chłodzącego.
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym, ale w AFN nie. Podłącz kompa jeszcze raz i luknij na wskazania...
Vag lub VCDS do ręki i do sprawdzenia grupa 3,18,23 , sprawdź co do tego utrudnionego rozruchu na gorącym silniku , czy jak odłączysz czujnik temperatury płynu chłodzącego jak dobrze pamiętam G62 (drugi czujnik jest od wskaźnika) to wtedy silnik uruchamia się bez problemu czy dalej jest problem , jeżeli to pomogło to potrzebna jest korekcja dawki startowej...
Witam mam podobny problem,u mnie w pasku wygląda to tak, że odpale go i wszystko jest oki,po jeżdzę po miecie,jest oki ale jak wyskocze poza i jadę równą prędkoscią to zapala mi się kontrolka esp i nie reaguje na włącz/wyłącz,są i takie momenty że jeżdze i wszystko jest oki,zero problemów,abs działa caly czas na vag wyskakują mi 2 błędy,czujnik płynu...
Witam kolego, jak piszesz w swoim poście - sterownik silnika nie zarejestrował żadnego błędu. Ja zacząłbym od sprawdzenia rozrządu i korekt pompo-wtryskiwaczy Vagiem bodajże blok 13 lub 25, a na początku wymiana czujnika temp. płynu chłodzącego. Pozdrawiam i życzę efektów.
Tak, oznaczenie mojego silnika 2,0 ALT 20V. Juto odbieram samochód od mechanika i zaraz posprawdzam króćce trójnika od parownika gazowego. Przed rozebraniem głowicy komputer pokazywał mi błąd " 17700 - termostat - przerwa, obwód przerwany" co wynikało zapewne z uszkodzenia czujnika termostatu. Jeśli poprawienie króćców nic nie da wtedy pominę całkiem...
Przebieg to 260 tyś. Km. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jak sprawdzić czy paliwo się cofa?
Witam. Passat B6 2,0 TDI 2008r Mruga mi cały czas żółta kontrolka hamulca, nie wydaje przy tym żadnego dźwięku ostrzegawczego. Klocki sprawdzone i przejście na przewodach klocków też. Czujnik płynu hamulcowego też działa. Przycisk hamulca ręcznego zmieniony i sprawdzony. Test przez VCDS hamulca ręcznego jak i nożnego wyszedł bez zastrzeżeń. Diagnoza...
Czujnik wymieniony obroty nie falują silnik normalnie odpala trzyma obroty tak jak powinien, przy wymianie straciłem jakieś 300ml płynu chłodzącego. Wymiana po 12 godzinnej przerwie od odpalania. Temat do zamknięcia problem rozwiązany, czujnik 20zł płyn do chłodnicy 20zł i elektryk samochodowy nie potrzebny ;)
Witam. Sprawa może nie jest zbyt skomplikowana. Zmieniłem zegary w moim pasku B5 z zielonego podświetlania na niebieskie. Nie mam czujnika od płynu spryskiwaczy i w zegarach z zielonym podświetlaniem nie swiecila sie kontrolka bo na 100% jej nie było w ogole a w tych z niebieskim już jest i swieci, Doradźcie mi jak to wyłączyć zeby w oczy nie raziła....
Podcisnienia posprawdzaj odme ,przepustnicę wyczyść i sprawdz czujnik temp płynu czy dobrze wskazyje temperature
To jest pompa płynu dla chłodnicy spalin. Czujnik masz kawałek nad tą pompą, na plastikowym przewodzie który doprowadza powietrze do aluminiowej przepustnicy którą widać na zdjęciu na środku z przodu silnika. Ewentualnie szukaj pod sprężarką klimy, na rurze plastikowej. (at)grala1 wysłał zdjęcie od 2 litrówki ale 8 zaworowej na pompowtryskach, u Ciebie...
....zresztą możesz zobaczyć w grupie 004 poz. 4, podaj jaka tam jest wartość. Co ja za bzdury piszę, przecież czujnik czyta z koła a nie z wałka :) Logi tragedia, bardzo mala dawka paliwa, jaki odczyt masz z przepływomierza?, odepnij go, bo może ecu nie widzi powietrza więc nie daje paliwa, posprawdzaj odczyty temperatur: paliwa, powietrza, płynu itp.
Witam, Panowie mam problem z uruchomieniem silnika. Włączając zapłon swieci się kontrolka abs i miga wykrzyknik(kontrolki żarzą się i przygasają) i słychać 3 sygnały dźwiękowe. Rozrusznik kreci dobrze. Akumulator sprawdzony jest ok. Czujnik temperatury płynu odłączałem żeby sprawdzić czy on nie robi zwarcia, klemy wyczyszczone, masa akumulatora wyczyszczona....
Podłączyłem kompa i : 00520 czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika (G62) statyczne -przerwa zwarcie do dodatniego 01237 zawór odcięcia paliwa (N109) statyczne -otwarte zwarcie do masy 01117 zacisk DF generator sygnału obciążenia -statyczne nieprawdopodobne sygnału
witam serdecznie, mam problem ze swoim passatem, mianowicie bardzo słabo grzeje w środku,przejdę do opisu. A więc auto łapie dobrze temperaturę no jak normalny diesel (wskazówka na 90 stopni po jakiś 7 km), lecz dalej w środku zimno nic z nawiewu leci zimne powietrze dopiero po przejechaniu około 60 km coś tam leci ciepłego. Co jest pewne ze silniczek...
Witam mam problem w passacie B5 1.9 TDI 110 km z 2000roku z układem chłodzenia niechce się odpowietrzyć gdy rano jadę do pracy to wskazówka rośnie na około 60 stopni i nagle spada do zera i za chwilę znowu rośnie do 90 i już jest ok termostat wymieniłem na nowy a gdy odpowietrzam odkręce korek i zsunę przewód od nagrzewnicy to w zbiorniczku cały czas...
Odepnij czujnik temperatury płynu chłodniczego i zobacz czy jest lepiej .
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
Witam serdecznie, nie wiem co się dzieje z moim Passatem, mianowicie co 2 sekundy spadają obroty i wracają do normy. Na zimnym silniku potrafi zgasnąć, przy czym kopci na ciepłym ciągle się tak wahają na postoju i podczas jazdy szarpie. Po podłączeniu do kompa nie wykazuje błędów. Nowy zawór n 75, nowy EGR, nowa przepływka, czujnik temperatury płynu...
Witam. Mam problem z zegarami (chyba). Dziś robiłem płukanie układu chłodzenia bo słabo grzał w kabinie i wskaźnik temperatury raz pokazywał 60 raz 70 i 90 pozniej spadał na 60. Sprawdziłem równiez termostat ale jest sprawny. Po czyszczeniu i płukaniu i zalaniu układu chłodzenia płynem grzeje idealnie ale wskaźnik temperatury pokauje niższe wskazania...