Może być taki myk, że w przewodzie robi się coś w rodzaju zaworu jednokierunkowego. Wpadł jakiś brud, albo uszczelka krzywo wlazła, albo sam przewód gumowy w środku sparciał. Płyn wpływa do wysprzęglika, ale z niego nie powraca, dusisz noga i wpompowujesz kolejne dawki płynu. Sprawdź czy jak napompujesz i masz twardy pedał sprzęgła to czy po odkręceniu...
Czy uszczelka była właściwa, bo czasami można dostać inną uszczelkę i w dobrej wierze założyć ją. Czy była identyczna? Wentylator to tylko na postoju, kiedy nie ma przepływu powietrza i tym proszę się sugerować. Układ w Passacie sam się odpowietrza. Uruchomić silnik, otworzyć zawór nagrzewnicy przytrzymać kilka chwil silnik na średnich obrotach aż z...
Szkoda że Vag Ci nie chodzi bo w blokach pomiarowych mógłbyś sprawdzić co wskazują czujniki temperatury powietrza dolotowego i płynu. Pozdrawiam
Sprawdź czujnik temp. płynu. Pozdrawiam.
Zacznij od sprawdzenia czujników temperatury płynu.
Jeżeli się rozszczelniło to ubywało by płynu.
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37. Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Witam. Auto odebrane od mechanika, uszczelka pod głowicą wymieniona jak i również wszystkie uszczelniacze. Autko teraz chodzi bardzo dobrze ( od czasu kiedy go mam nie chodził tak równo i stabilnie :)). Wniosek- wszystkie problemy z nierówną pracą i skakaniem obrotów spowodowane było uszczelką. Jeżeli chodzi o problemy z pompą abs to jak na dzień dzisiejszy...
Witam Wg passat 1.8T 170km wersja USA 2003r. W moim aucie problem wycieku płynu chłodniczego przeszedł już przez kilku mechaników, lecz usterka w dalszym ciągu pozostaje nienaprawiona. Pierwszy mechanik wymienił zbiornik na płyn chłodniczy razem z rurkami, drugi - rozrząd wraz z pompą, i ostatni - termostat. Olej czysty. Często jak stoję w korku to...
Proszę o rade co może być przyczyną ubywania płynu chłodzącego pomimo braku wycieków na zewnątrz, Nadmieniam że do oleju silnikowego nie przedostaje się. Nadmieniam że mam założony gaz firmy Lowato.
Mam pytanie do właścicieli Volkswagenów z silnikiem 1,8 wersja AAM 75 koni jaki mają kolor czujnika temperatury płynu chłodzącego w wersji z 4 przewodami. Chodzi o czujnik przy głowicy na rurze od chłodnicy. Bo nie wiem jaki powinien tam być, ponieważ na kompie wskazuje błędy i za długo działa ssanie automatyczne i chciałem go wymienić ale gość w sklepie...
Witam mam problem ubywa mi płynu chłodzącego, brak jakichkolwiek wycieków, szczególnie ubywa przy ostrzejszej jeżdzie ostatni po 200km ubyło 4l. Stan oleju nie podnosi się, nie dymi. Proszę o sugestie
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
Witam, Problem z autem wymienionym w temacie polega na tym, że mniej wiecej co 4, 5 dni zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego opróżnia się praktycznie do zera, zacząłem więc sprawdzać wszystko co mogło być powodem, na początku pomyślałem o uszczelce pod głowicą lecz na korku od oleju nie ma żadnego maślanego nalotu, stan oleju na bagnecie nie zwiekszył...
Nawet książki typu sam naprawiam mało wspominają procedurze technicznej o wymiany płynu wspomagania. Chodzi mi głównie o Passaty 10 letnie Tdi I Sposób to odessanie płynu ze zbiornika, ale to chyba kiepski pomysł. II Sposób to zdjęcie węża od pompy i spuszczenie płynu, niektórzy mówią o tym by zapalić silnik i pokręcić kierownicą by spłynął płyn. Pompa...
Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku , ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki....
Gdzie szukać usterki gdy nie działają wskaźniki temperatury płynu i wskaźnik poziomu paliwa w VW Passat B2?
Co do wycieraczek: - przepalony bezpiecznik - zatarty silniczek - przegnite kable Najczęściej to się silniczki zacierały, ponieważ aluminium się utlenia i śniedzieje, po zdemontowaniu, oczyszczeniu i przesmarowaniu powinny chodzić jak nowe. Co do spryskiwacza, sprawdź silniczek, może chodzić, ale nie wytwarzać ciśnienia by podać płyn, może także w ogóle...
Witam, drodzy forumowicze pisze do was z prosba o rozwiazanie moze banalnego problemu a mianowicie. Zauwazylem tez dzis (bo problem juz od dawna, podejrzewam ze tej zimy sie zaczol) po jezdzie gdy auto sie juz rozgrzeje do 90° , zaczyna mi kapac plyn chlodniczy pod samochodem (Passat b5 2000 1.8 ben/gaz sedan) podejrzewam ze to jakies kable jakas nieszczelnosc...
W klasycznym układzie, regulator napięcia jest zasilany z dodatkowego prostownika oraz szeregowo przez kontrolkę ładowania z + po kluczyku. Ponadto w kilku starszych VW w tym Passacie B4 alternator był połączony z rozrusznikiem, wiem że to głupie pytanie,ale może warto. więc gdzie rozpinałeś kable jak Ci spadło do 0,02? No i czy jak wyjmiesz ten alternator...
sprawdź czujnik temperatury płynu dla kompuera.
będę musiał to sprawdzić. Ostatnio przesmarowałem linkę od gazu i działa już lepiej. Może w weekend się zmobilisuje i to spróbuję zrobić. Co do hamulców to mam pewne podejrzenie tylko musi mi to sprawdzić mechanik. Najprawdopodobniej trzeba wymienić płyn hamulcowy. Pozdrawiam
Witam, niektóre objawy masz całkiem podobne do moich z tą instalacją: mam Corollę 1,4 VVTi (od 22.000 km na gazie, teraz dobijam do 100.000). Pomysł z wkurzaniem gazowników dobry - byłem w serwisie z 15 razy zanim mi ją ustawili przyzwoicie. Potem na jakieś 40.000 km miałem spokój. Co się działo: - dali mi za małe dysze (standardowe do 1,4 - a ja mam...
Witam cos ostatnio z moim autem nie tak tzn paruja szyby i pachnie bardzo wyraznie(taką słodkością) w srodku i jak i na zewnątrz auto tak jak by płyn chłodzacy gdzie sie wydobywał,co to moze byc bo zaczyna mnie to nie pokoic nie dawno dolałem nie duzo płynu.
Pompa wspomagania się drze, pewnie mało płynu ATF
Był podpinany ale błędów żadnych nie było. A temperatury jak widzi?{płynu chłodzącego}:D
A te trzy kable podobnie wciskane są jak te od swiec żarowych i podobne jak świece żarowe są w pompe wkręcone te (chyba) czujniki To jest chyba podgrzewanie płynu chłodącego.
Było mokre ale co to bylo płyn , woda , paliwo??
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Kolego a sprawdzałeś może jaką temperaturę pokazuje czujnik płynu chłodzącego?
Potrzebny dokładniejszy opis. Sprzęgło na lince czy hydrauliczne? Jeżeli hydrauliczne to sprawdz stan płynu hamulcowego.
Porównywałeś poziom oleju przy odpalonym silniku i przy zgaszonym? Patrzyłeś czy np. nie przedostaje się do płynu chłodniczego?
Przed odpaleniem silnika odczytać temperaturę jaką widzi sterownik silnika. Pomiar będzie wiarygodny w momencie kiedy kontrolka świec będzie świecić się dłużej na ciepłym silniku. Tyle teorii. W ciemno możesz wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego.
....zresztą możesz zobaczyć w grupie 004 poz. 4, podaj jaka tam jest wartość. Co ja za bzdury piszę, przecież czujnik czyta z koła a nie z wałka :) Logi tragedia, bardzo mala dawka paliwa, jaki odczyt masz z przepływomierza?, odepnij go, bo może ecu nie widzi powietrza więc nie daje paliwa, posprawdzaj odczyty temperatur: paliwa, powietrza, płynu itp.
Ewidentnie, jeśli są tłuste to tylko u wyłącznie płyn chłodniczy.
Sprawdzic na klimatroniku kodem czy nagrzewa się do nominalnej pracy płyn chłodniczy
Witam mam w passacue B7 chinczyka din2 na androidzie ogólnie to masakra z tym radiem, wolno chodziło, wieszało sie a na końcu padło i nie chce wystartowac. Może ktoś polecić dobrą stacje multimedialna pasująca do tego auta ? Rozchodzi mi sie o Androida zeby zainstalowac yanosika i zeby płynie chodziło.
Witam. Mam problem z zegarami (chyba). Dziś robiłem płukanie układu chłodzenia bo słabo grzał w kabinie i wskaźnik temperatury raz pokazywał 60 raz 70 i 90 pozniej spadał na 60. Sprawdziłem równiez termostat ale jest sprawny. Po czyszczeniu i płukaniu i zalaniu układu chłodzenia płynem grzeje idealnie ale wskaźnik temperatury pokauje niższe wskazania...
SILNIK NAGRZEWA SIE DO TEMP NAWET 120 ^C. TO MAM ROZUMIEC ZE NAGLE SAM SIE UKŁAD CHŁODZENIA ZAPOWIETRZYŁ , PŁYNU NIE BRAKOWAŁO OBJAW::: JADE I NAGLE SILNIK MA 120 A CHŁODNICA ZIMNA? ZALEWAM DO PEŁNA UKŁAD CHODZENIA ZAPALAM ICZEKAM PŁYNU NIE UBYWA A NAWET PÓZNIEJ ZACZYNA GO WYRZUCAC
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
Temat zamykam Uszkodzona była chlodniczka oleju. Olej przedostawał sie przez nią do cieczy chłodzącej. Powodem ubywającego płynu chłodzącego była duża chłodnica wody( przegnita) przypadłość passata.
Parownik został odpięty w warsztacie, gdyż wtedy silnik funkcjonował bez zarzutu. Tak go z resztą ściągnąłem z ,,warsztatu.. z zaleceniem że mam się zgłosić z tym problemem do ,,gazownika,,. W tym czasie wymieniłem zbiornik wyrównawczy i korek, oraz kilka nieszczelności w układzie chłodzenia. Po prostu opaski na wężach były nie dokręcone, cała robota...
Witam. Mam problem z Passatem 1.9 tdi Mianowicie chodzi o wąż dolny chłodnicy który jest zimny. Wymieniłem drugi termostat i dalej nie pomaga. Nie gotuję się. Nie wyrzuca płynu. Nie spała płynu. Odpala nagrzewa się do 90 stopni i tak trzyma. Zero jakichkolwiek objaw uszkodzenia układy chłodzenia. W aucie jest bardzo gorąco. A dolny wąż dalej zimny....
witam. Mam taki problem a mianowicie po wymianie płynu chłodniczego, termostatu, i wentylatora. wentylator sie nie załacza a jest sprawny. temperatura wzrasta do 110 stopni. Czy może miec wplyw wymiana licznika z innego passata. Co może byc jeszcze przyczyna. Proszę o pomoc
Silniczek z audi, oprócz innego złącza, ma też inny wieloklin na wałku łączącym go z zaciskiem. Trzeba to przełożyć z zacisku z passata. Dodatkowo, akurat w moim przypadku, inna była średnica tłoka oraz w innych miejscach są wyprowadzenia na zasilanie płynem i odpowietrznik. Dlatego zacisku nie wymieniałem. Szczerze mówiąc raczej nie warto kombinować....
Jakiś czas temu opisywałem w jednym z tematów na tym forum tester płynu hamulcowego. Jako że zajmuje się motoryzacją i udzielam się w dziale "Samochody Serwis" postanowiłem przybliżyć Wam kolejne urządzenie które może przydać się w przydomowym garażu. Urządzenie które zaprezentuje poniżej to refraktometr - będzie to optyczny, spotykane są również refraktometry...
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Witam wszystkich. Przedstawię wam koledzy temat jaki trafił mi się w tamtym tygodniu , może coś pomoże dla kolegi w tym temacie. Auto to Passat b3 1.8b+lpg monowtrysk 90km (Auto znajomego) . Auto robi dziennie 12 kilometrów po mieście, do pracy i z powrotem.Tygodniowo ubywa mu 1.5 litra płynu chłodniczego, do tego pufa sobie białymi oparami z rury wydechowej...
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
To co zaznaczyłeś na zdjęciu - czarne pudełko z żółtym złączem to sterownik poduszek. Możesz robić samemu ale trzeba wypompować czynnik z układu klimatyzacji. Deska do demontażu, obudowa nagrzewnicy do wyjęcia a z niej parownik. Trzeba go wymyć z zewnątrz by usunąć grzyba, do tego wyczyścić wnętrze obudowy nagrzewnicy. Po zakończeniu prac sprawdzenie...
To że kontrolka sie świeci to nie znaczy że masz klocki do wymiany,możesz mieć np. przerwany kabelek przy klockach. Dodano po 58 A jeszcze jedno ,płyn hamulcowy sprawdzałeś(poziom).
W pobliżu 60pF. Led zapala się po ok. sekundzie od wciśnięcia switcha. Miga co sekundę krótkim błyskiem jak trzymasz. W tych modelach często mikrostyki nie łączą. Trzeba je przemyć płynem do styków.
No to wiesz co, jak olej w płynie to robota głowicy
Po regulacji turbo już rok spokoju. Nie wyrzuca płynu. Co ciekawe podobny przypadek miał kolega w AVB w passacie b5 kombi. Też wypluwał pomału płyn nadmiarem (dolewki co miesiąc) po mojej sugestii sprawdzenia turbo (czasem pojawiał się not lauf). Po wymianie turbo i regulacji tak by wykres doładowania jak najlepiej pokrywał zadane doładowanie też problem...
Witam temat nurtujący. Walczę już któryś dzień z kolei z passatem. Przyjechał z brakiem ogrzewania i buzującym płynem w zbiorniczku. Rósł podczas jego odkręcania. podczas jazdy delikatnej temperatura silnika 90 stopni i brak ogrzewania, kiedy dodam gazu powyżej 2000 obr i przyspieszam gwałtownie to momentalnie czuć ciepłe powietrze z nawiewu i temp....
Jak Ci zamazł parownik to mogła się uszkodzić membrana w nim a to jest miejsce kontaktu płynu z ... gazem!!! Po za tym w układ z LPG wchodzi więcej płynu.. Poszukaj czy nie ma miejsc porytych białym nalotem i w pobliżu nich ( nad nimi) szukaj ubytków ale zaraz po jeździe-leci jak jest ciepły i pod cisnieniem. U mnie w passacie w 9 letniej instalacji...
Reduktor ma wejście i wyjście obiegu płynu. Trzeba sprawdzić czy jest przez niego dobry przepływ. Po nagrzaniu silnika obie rury powinny mieć niemal identyczną temperaturę płynu. Pomiar temp. reduktora można w przybliżeniu wykonać poprzez przyłożenie termometru do rury wyjścia z reduktora. Owinąć czujnik/termometr wraz z rurą kilkakrotnie szmatą by...
nie wiedziałem ze uszczelka może powodowac takie problemy ponieważ nie ma ubytku płynu. Czy to możliwe bo na moje oko to silnik jest przegżany i dlatego szybko sie grzeje i traci moc. Myslisz że głowica może być pęknięta, silnik wydaje sie zachowywac normalnie, tylko słabo wchodzi na obroty Kąt wypszedzenia nie da sie przestawic bo sprawdzałem.
Prawdopodobnie odłożyło się w niej tyle kamienia, że nie ma przepływu płynu. Ogrzewanie w takim przypadku będzie bardzo mizerne, albo wcale nie będzie. Można spróbować jakimś odkamieniaczem,ale jest ryzyko,że coś się uszkodzi przy okazji-no bo żrący środek. Zdejmij te węże i dmuchnij sprężonym powietrzem w jedno wejście do nagrzewnicy. Jak z drugiej...
Czy Kolega dobrze trafił na ścianie grodziowej? Bo jest tam też sterownik od podgrzewaczy płynu. Silnik 1Z?
Niski stan płynu.
Możliwe jest wszystko. Jak części były wyprodukowane przez kiepskie firmy tym bardziej. Polecam jednak sprawdzić szczelność układu wysprzęglającego i czy jest w zbiorniczku odpowiednia ilość płynu. Może jakoś nieszczęśliwie się zapowietrzył.
Witam, to znowu ja ;( Kupiłem następny czujnik temp. płynu. Lipa :( Na zimnym pokazuje -39, za chwilę +91 i tak w kółko. 3 czujnik i 3ci pokazuje głupoty. Ale to chyba nie wina czujnik. Przed chwilą jak auto zgasło sprawdziłem jego oporność. Wynisi 360 Ohm. Jak na temperaturę silnika ok 80 C to prawidłowy pomiar.Vag natomiast odczytuje temp. -10 . Więc...
Kolega jeździ b5 FL od kilku lat i poza elementami eksploatacyjnymi wymienił tylko czujnik temperatury w układzie chłodzenia. Ja jeżdżę co prawda Golfem bez sprężarki i koła 2 masowego (1.9 SDI) ale jedyny problem jaki miałem to uszkodzenie siłownika sprzęgła hydraulicznego ... bo było za mało płynu. Wniosek? kupować zadbane, dobrze starzejące się bo...
Witam. Mój problem polega na tym, że po wymianie czujnika temperatury, ubyło mi płynu. Dolałem wody na zimnym silniku. Po odpaleniu,m temperatura silnika stoi na 90°, węże miękkie od chłodnicy. Po dodaniu gazu, wyrzuca wode ze zbiorniczka i nie ma ogrzewania. Co może być przyczyną?
Znalazłem takiego Passata, nigdy jeszcze nie widziałem B5 w tym stanie wizualnym. Co sądzicie? 1.9 TDI, 130 KM, 215 tys km przebiegu. 2500 zł, Sprzedam Passata b5 1.9 tdi. Stan oceniam na bardzo dobry, naprawy oraz wszelkie wymiany płynów na bieżąco robione. Wnętrze w ładnym stanie, nie było palone w środku. Sprzedaje z powodu wyjazdu za granicę na...
W tym samochodzie mamy prosty układ ,olej ścieka do pompy wysokiego ciśnienia następnie idzie do kolumny kierownicy pod wysokim ciśnieniem i z tym samym wysokim ciśnieniem powraca do zbiorniczka.Jeżeli go wyrzuca to oznacza że robi to z pewnym ciśnieniem .Jedyne ciśnienie jakie znajduje się w zbiorniczku to ciśnienie powracającego płynu.Po prostu coś...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z moim passatem. A więc zacznę od początku tą historie. Od jakiegoś czasu około pół roku wstecz zaczęło mi używać płynu chłodniczego około 0.5 litra na 2 tygodnie. I w końcu przeszedł moment że był rozrząd do wymiany więc kazałem mechanikowi zdiagnozować tą przypadłość. Okazało się że uszczelka do...
3 Raz dzisiaj rano założyłem zapinkę czujnika temperatury ( [url=]przykład 1, [url=]przykład 2 ) co chwilę mi go "wysadza" Pojechałem rano do roboty 10 km, zaparkowałem i przesiadłem się w komunikację. Wracając przed odjazdem sprawdziłem tą zapinkę i dalej elegancko siedziała. Ujechałem 4km i ruszając spod świateł noga mi się trochę omskła i za mocno...
Witam wszystkich mam taki problem z moim passacikiem , a właściwie z ABSem typ absu TEVES MKII , taki jak w linku: a mianowicie przy dłuższych trasach już tak ok 50-60 km i wysokiej temperaturze panującej na zewnątrz w czasie jazdy zaświeca się kontrolka ABS i kontrolka ręcznego na desce rozdzielczej, sygnalizująca problem z hamulcami i świeci się nonstop....
Niestety dalej dmuuch po wyjeciu wtyczki czujnika, ale przesraje dmuchań jak rozłączę kostkę która znajduje się przy zbiorniku płynu hamulcowego. Dodano po 1 Niestety dalej dmuuch po wyjeciu wtyczki czujnika, ale przesraje dmuchań jak rozłączę kostkę która znajduje się przy zbiorniku płynu hamulcowego. nie znam się ale to chyba poprostu zasilanie wiatraka.
1 Czy kupiłeś go dawno? 2 Wymień czujnik temperatury płynu przy głowicy. Prawdopodobie poprzedni właściciel go zmostkował, aby świece mocniej grzały. Nawet latem.
witam panowie z tym suszeniem to jest nie do końca prawda bo jak sami wiecie woda po spotkaniu z elektroniką pozostawia osad i to jest wielki problem proszę odłączyć elektroniczną płytkę od zasilania i najlepiej użyć płynu Cleanser Druk jest to preparat do czyszczenia obwodów drukowanych w niektórych przypadkach pomaga spirytus proszę nie używać denaturatu...
Witam posiadam passata dokładnie takiego jak w temacie z gaźnikiem 2E3 pierburg autko, bardzo dobre ale mam następujące problemy: - bardzo różnie utrzymuje wolne obroty oczywiście wiąże się to z temperaturą silnika i otoczenia, w zasadzie im cieplej tym lepiej bo niżej ale czasami trzyma 500, a generalnie jak odpale trzyma 1500-2000 a bywa i więcej...
Witam. Zaczynając od początku - Passat B5 1,9 tdi, 130 km silnik AWX: Ubywał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka, zero przecieków, chłodnica nowa (wymieniona pół roku temu), wymieniony czujnik temperatury podwójny (bo wyskakiwały błędy) a płyn nadal uciekał w tempie coraz większym - chociaż ustaliliśmy, że przez zbiorniczek wyrównawczy - znaczy robi się...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Witam Podpinam się do tematu Passat AVB 101km automat AG4 01N 2004r. 358000km Mam podobne objawy, na wolnych obrotach chodzi jak traktor. Korekcja 4 cylindra zaraz po odpaleniu 2,99 ale chodzi normalnie potem spada na 0,80 a po wrzuceniu biegu rośnie i po chwili trzęsie całym autem. Po przegazowaniu wraca do normy. Auto jeździ normalnie zero utraty...
Może komuś się przyda - po prawie 12 latach pracy pojawiły się problemy ze spryskiwaczami przedniej szyby w Passacie TDi B5 z 1999 roku (sedan - brak wycieraczki z tyłu) - po naciśnięciu dźwigni wycieraczki pracowały ale bez podania płynu z dysz. Problem został usunięty po kilkakrotnym poruszeniu pompki, ale pojawił się rok później i tutaj już poruszanie...
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Volkswagen Passat B3 90r 1.8PF 107KM Problem jest następujący gdy silnik chodzi na biegu jałowym temperatura silnika osiąga 90 stopni gdy zaczynam poruszać się samochodem temperatura zwrasta do 100 110 Stopni wentylator ciągle chodzi nawet na długich dystansach silnik się nie schładza dopiero jak stanę w miejscu temperatura powraca do 90 stopni. Węże...
Witam serdecznie. Posiadam Volkswagena passata b5 po lifcie rok2004 silnik avb 101km Problem polega na tym ze płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny, tzn górny wąż jest ciepły, a z wężyka powrotnego do zbiorniczka nic nie leci chyba ze sie ręka górny wąż po naciska albo porządnie go depnie to cosik kapnie, silnik idealnie trzyma temperaturę na wskazówce...
Witam - klasyczny przypadek , jeżeli skutkiem płukania nagrzewnicy był nie zakłócony przepływ cieczy bez większych oporów przepływu to można domniemywać że nagrzewnica nie jest zatkana. Natomiast należy przeprowadzić procedurę odpowietrzenia układu /Czy sam płukałeś nagrzewnicę ? i jesteś w stanie ocenić skuteczny przepływ . Na przewodzie gumowym nagrzewnicy...
Ja miałem identyczne objawy w passacie na zimnym silniku z cudem zapalał jak już zapalił i po chwili osiągnął temperaturę silnik odpalał bez problemu natomiast jak postał do rana ten sam problem, na kompie zero błędów,bloki pomiarowe ok. Przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie sugeruj się tym że nie ma błędów, nawet uszkodzony...
Witam. Od pewnego czasu mam problem ze wspomaganiem w passacie b5 1.8 ADR . Mianowicie jak kupiłem auto jakieś pół roku temu już było słychać że lekko wyje pompa wspomagania. W zbiorniczku był dosyć nie ciekawy szary płyn, więc wyplukalem układ I wlałem nowy płyn do VW ( zielona butelka) . Wspomaganie zaczęło lżej chodzić lecz od paru dni jak jadę na...
Dla tych którzy nie chcą czytać pełnego opisu problemu, skrócony na końcu posta oraz lista wymienionych lub naprawionych elementów. Proszę o wszelkie sugestie i rady może ktoś z was miał podobny problem. Nie wiem od czego zacząć, więc od początku, opiszę moje przygody, licząc na to, że nikogo nie zanudzę i doczekam się rozwiązania problemu. Jadąc moim...
Mam passata b3, 93r. 1.9td. Po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury płynu w chłodnicy pokazuje mi około 85 stopni a w momencie zapalenia świateł temperatura na czujniku podskakuje do 110 stopni w momencie kiedy gaszę światła temperatura spada znowu do 85 stopni. I jak są zapalone krótkie światła to na liczniku czsami pokazuje że są długie a tak naprawdę...
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu miejsca usterki - VW Passat 1994r 1.9 Tdi. Występują następujące sytuacja (w zależnośic od humoru auta - do kilku razy dziennie): 1. Silnik gaśnie podczas jazdy - zapala się na stałe żółta dioda świec żarowych. Po czasie od 60 do 120 sekund (z reguły około 70 - mierzyłem z zegarkiem w ręku) dioda gaśnie - równolegle łapią...
Witam! Posiadam passata 91 silnik 2.0 automat. Nagrzewnica grzeje ale musi być dziurawa bo mam ciągle mocno zaparowane szyby i ubytki w płynie. Na szybach osadza się płyn chłodniczy i to mocno przeszkadza. Szukam jakiegoś schematu poglądowego jak dostać się do tej nagrzewnicy. Wiem że jest sporo rozkręcania pulpitu ale wole zrobić to sam bo u mechaników...
Witam Mam problem z Passatem 98. Auto było poważnie rozbite i źle poskładane. Nie mogę poradzić sobie z kontrolkami a mianowicie, po uruchomieniu silnika gasną wszystkie kontrolki które powinny, a pali się kontrolka ładowania, po zwiększeniu obrotów kontrolka ładowania gaśnie a zapalają się kontrolki poziomu płynu spryskiwacza, płynu hamulcowego, ABS....
Otóż dziś temp na wskaźnikach 120 normalnie moje oczy na wierzch, sprawdziłem na vagu 80 stopni..... węże nie maja raczej 100 stopni(da się trzymać je ręką przez chwile) i wentylator w chłodnicy nie włączył się. Na początku obstawiłem termostat... popukałem go (myślałem że się zawiesił) no ale okazało się ze węże górny ciepły dolny tez ciepły, choć...
W Passacie Tdi, kombi (99 rok) nie działają mi prawidłowo hamulce, naciskam na pedał, a ten leci do końca, a samochód ledwo się zatrzymuje, do tego ściąga w lewo. Co może być nie tak ? Dodam że niedawno wymieniałem płyn hamulcowy, ale mi się płyn skończył w zbiorniczku jak pompowałem :oops: Później odpowietrzałem zgonie z zasadami, znaczy od najbliższego...
Są dwie możliwości pompa wody nie pompuje co powoduje szybkie nagrzewanie płynu i gwałtowny wzrost ciśnienia płynu w silniku. Druga to jednak coś nie tak z uszczelką, Czy była robiona próba na dwutlenek?
Witam mam takie małe pytanko wczoraj pękła mi opaska na krućcu między silnikiem a przegrodą po jej wymianie dolałem płynu do maxa i zrobiłem około 30 kilometrów aby odpowietrzyć układ po przejechaniu ok 10 km wskazówka dobiła do 90 stopni niestety gdy podniosłem maske okazało się ze płynu w ogóle nie ubylo a wąż od chłodnicy (dolny) i sam płyn w zbiorniczku...
Jedź do dobrego mechanika, mają środki które dodają do płynu i od razu widać czy uszczelka jest dobra, czy nie bo płyn wtedy płyn zmienia kolor Nie dodają i płyn chłodniczy nie zmienia koloru. Po takim zagrzaniu pierwsze co się robi to wymiana termostatu. Przecież to jest jak najbardziej normalna temperatura silnika. Wez już kolego Wawrzyniec przestań...
Witam! Panowie mam taki problem, że od kilku dni siłuję się z nakrętką zbiorniczka płynu od wspomagania. Nie mogę za żadne skarby go odkręcić. Oczywiście prosiłem już osoby dużo potężniejsze ode mnie, ale nic...nawet wizyta u kilku mechaników skończyła się rozczarowaniem-nakrętka nawet nie drgnęła. Passat b5 benzyna. wygląd zbiorniczka: Ma ktoś może...
Ty nie kombinuj tylko dolewaj płynu. W samochodach są układy chłodzenia ciśnieniowe, ma to wiele plusów i zapobiega kawitacji.