Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Raczej numer 7.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
A czy masz założony gaz?.
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Od lewej strony na dużym gniezdzie , na dole jest , jedynka , póżniej liczymy w prawo i slalomem przechodzimy do następnego rzędu. Duże gniazdo kończy się na numerze 52.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Są dwie szkoły .Jedna robi tak jak ty druga tak jak mechanik.Jeżeli auto hamuje prawidłowo i jesteś pewny że wymieniłeś cały płyn to się nie przejmuj.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Bez związku. Płyn ma nieco opaść - kwestia tego ile masz go w zbiorniczku. Powinno być powyżej szwu.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
termostat w pasacie otwiera przy 88
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
Zły odczyt powodował, że wentylator nie włączał się, a płyn się gotował, dlatego wybijało.
...płynu brak Może by zacząć od uzupełnienia?
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Odepnij czujnik temperatury płynu i sprawdź czy będzie ok.
SZTOMEL Czy można zmienić w vag-com parametry włączania podgrzewacza płynu
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
czy trzeba po tym płukać układ i wymieniać płyn... Zgodnie ze stanowiskiem dystrybutora, który wyjaśnił tę kwestię u producenta, nie trzeba płukać układu, nie trzeba także wymieniać płynu chłodniczego. Środek zawiera jedynie kontrast do lokalizacji wycieku. Dodatek jest neutralny i całkowicie mieszalny z płynem chłodniczym. Dodanie tego środka praktycznie...
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Temp. płynu chłodzącego i powietrza
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
Nie. Lewy wąż jest ciepły.
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
Jest to prowadzenie przewodu prądowego z rozrusznika do alternatora. Jest pusty w środku, nie ma w nim żadnego płynu czy oleju.
2.0 ma wade głowicy i ucieka płyn do samego wydechu :/
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
Ile cm płynu lub mm może się podnieść płyn po nagrzaniu silnika? 🤔
jeśli to FL to możesz smiało sprawdzic komunikacje miedzy sterownikami wchodząc np 17,08 i kanał 125 i do góry. tam bedziesz miał komunikacje miedzy sterownikami i tak samo jest jesli bedziesz to sprawdzał w sterowniku poduszek lu silnika czy ABS-u. chodzi mi że jesli tak sprawdzisz to będziesz dobrze widział czy i gdziue naprawde tej komunikacji brak...
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Próbuj i opisz efekty. Przepłukanie układu i wymiana płynu na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.
Dziekuje panowie sprawdze w miare mozliwosci wszystkie argumenty, mowie dopiero zaczynam lapac temat wiec, zrobie tak jak kolega wyzej pisal jutro przy dobrym swietle dziennym postaram sie zrobic zdjecia silnika z otwarta maska no i moze uda mi sie nagrac krotki filmik miejsca wycieku plynu.
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Ciekawe jak wygląda sytuacja pod osłonkami drążków....ale.... jak warsztat ZALECA uzupełnianie płynu w nieskończoność to w sumie...po co się martwić?
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
Sadzilem ze to tylko w afnie jest. :> Sam naprawiam audi i passat. Tam bedzie odpowiedz.
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Takie silniki mają raczej dobrą sprawność i nie grzeją się "na już" A nawet jak by tak nie było, to w sumie sa dwie opcje. Pierwsza to goowniany termostat, a druga to brak podgrzewania płynu. Wiskoza raczej nie bo by chodził jak star.
Płyn chłodniczy doprowadza do silnika.Z tyłu silnika.
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Kolego sprawdź lepiej czy wiskoza nie stoi na sztywno. Jeśli założyłeś nowy markowy termostat to jedyne co może być to wsiok innej przyczyny nie widzę. Czy na wolnych czy na wysokich silnik diesla powinien osiągnąć 90 stopni a termostat jest odpowiedzialny za puszczanie płynu chłodzącego w duży lub mały obieg sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze stabilizuje...
Przecież koledzy Ci piszą, nie szukaj spalin tylko oparów płynu chłodniczego, masz gdzieś wyciek, albo jakiś "moto orzeł" założył Ci filtr kabinowy zalany tym ustrojstwem. Co jeszcze w tym temacie?
czujnik płynu passat passat ubywa płynu chłodniczego czujnik poziomu płynu passat
podświetlenie pokrętła piekarnik amica kosiarka elektryczny napęd koparka ładowarka jazda
silniczek nagrzewnicy silniczek nagrzewnicy
Uszkodzony czujnik temperatury RE52722 w John Deere 5720 - objawy i diagnostyka Błąd P1503 w VW Passat 1.9 TDI - Alternator