Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Raczej numer 7.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
A czy masz założony gaz?.
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Od lewej strony na dużym gniezdzie , na dole jest , jedynka , póżniej liczymy w prawo i slalomem przechodzimy do następnego rzędu. Duże gniazdo kończy się na numerze 52.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Są dwie szkoły .Jedna robi tak jak ty druga tak jak mechanik.Jeżeli auto hamuje prawidłowo i jesteś pewny że wymieniłeś cały płyn to się nie przejmuj.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Bez związku. Płyn ma nieco opaść - kwestia tego ile masz go w zbiorniczku. Powinno być powyżej szwu.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
termostat w pasacie otwiera przy 88
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
...płynu brak Może by zacząć od uzupełnienia?
Zły odczyt powodował, że wentylator nie włączał się, a płyn się gotował, dlatego wybijało.
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Odepnij czujnik temperatury płynu i sprawdź czy będzie ok.
SZTOMEL Czy można zmienić w vag-com parametry włączania podgrzewacza płynu
czy trzeba po tym płukać układ i wymieniać płyn... Zgodnie ze stanowiskiem dystrybutora, który wyjaśnił tę kwestię u producenta, nie trzeba płukać układu, nie trzeba także wymieniać płynu chłodniczego. Środek zawiera jedynie kontrast do lokalizacji wycieku. Dodatek jest neutralny i całkowicie mieszalny z płynem chłodniczym. Dodanie tego środka praktycznie...
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Nie. Lewy wąż jest ciepły.
Do autora - przygotuj sobie jakieś małe żaróweczki 1-5W z przewodami, podłącz pod świece grzania komory spalania i płynu oraz masa z akumulatora lub silnika. Woltomierz podłącz na klemy akumulatora. Uruchom silnik i obserwuj. Wyniki obserwacji przedstaw osobom które próbują ci pomóc, bo zdalnie inaczej tego nie da się zrobić. Jak to przerasta twoje...
Temp. płynu chłodzącego i powietrza
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
Jest to prowadzenie przewodu prądowego z rozrusznika do alternatora. Jest pusty w środku, nie ma w nim żadnego płynu czy oleju.
2.0 ma wade głowicy i ucieka płyn do samego wydechu :/
Ile cm płynu lub mm może się podnieść płyn po nagrzaniu silnika? 🤔
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
jeśli to FL to możesz smiało sprawdzic komunikacje miedzy sterownikami wchodząc np 17,08 i kanał 125 i do góry. tam bedziesz miał komunikacje miedzy sterownikami i tak samo jest jesli bedziesz to sprawdzał w sterowniku poduszek lu silnika czy ABS-u. chodzi mi że jesli tak sprawdzisz to będziesz dobrze widział czy i gdziue naprawde tej komunikacji brak...
Dziekuje panowie sprawdze w miare mozliwosci wszystkie argumenty, mowie dopiero zaczynam lapac temat wiec, zrobie tak jak kolega wyzej pisal jutro przy dobrym swietle dziennym postaram sie zrobic zdjecia silnika z otwarta maska no i moze uda mi sie nagrac krotki filmik miejsca wycieku plynu.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Próbuj i opisz efekty. Przepłukanie układu i wymiana płynu na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Sadzilem ze to tylko w afnie jest. :> Sam naprawiam audi i passat. Tam bedzie odpowiedz.
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Ciekawe jak wygląda sytuacja pod osłonkami drążków....ale.... jak warsztat ZALECA uzupełnianie płynu w nieskończoność to w sumie...po co się martwić?
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
Takie silniki mają raczej dobrą sprawność i nie grzeją się "na już" A nawet jak by tak nie było, to w sumie sa dwie opcje. Pierwsza to goowniany termostat, a druga to brak podgrzewania płynu. Wiskoza raczej nie bo by chodził jak star.
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Płyn chłodniczy doprowadza do silnika.Z tyłu silnika.
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Kolego sprawdź lepiej czy wiskoza nie stoi na sztywno. Jeśli założyłeś nowy markowy termostat to jedyne co może być to wsiok innej przyczyny nie widzę. Czy na wolnych czy na wysokich silnik diesla powinien osiągnąć 90 stopni a termostat jest odpowiedzialny za puszczanie płynu chłodzącego w duży lub mały obieg sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze stabilizuje...
Przecież koledzy Ci piszą, nie szukaj spalin tylko oparów płynu chłodniczego, masz gdzieś wyciek, albo jakiś "moto orzeł" założył Ci filtr kabinowy zalany tym ustrojstwem. Co jeszcze w tym temacie?
Termostat był wymieniany pół roku temu, bo nie załączał i wywalało wodę. Wszystkie płyny są w normie. Ale czy płyn do wspomagania powinno się wymieniać? Co do wiatraka to właśnie się nie załączał ani przy odpalonym silniku ani po wyłączeniu. Nawet silnik nie był gorący. Czy dojadę z taką pompą do polski? jak go szlag trafi to mam po zawodach? czy po...
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
siema...ja nie czuje zadnego zapachu plynu i dodam ze spryskiwacz tylnej szyby nie dzala tz. nie PSIKA! bo pompke normalnie słychac.a mokre miejsce znajduje sie za przednim fotelem pasazera..tak blizej środkowego tunelu.no nie wiem macałem to miejsce probowalem troszke osuszyc ale dalej mokro!..a czy wie ktoś może którendy idzie ten weżyk?VW PASSAT...
A jak inaczej wyciągnie? muszę rozdzielić silnik ze skrzynią
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
Pytam, czy w zbiorniczku podczas pracy siknika górnym wężem przelewa się płyn.
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Ta wycieraczka ma przede wszystkim podstawowy błąd konstrukcyjny jakim jest spryskiwacz prowadzony wewnątrz. Część płynu spływa po ramieniu wycieraczki gdzie? ... wprost do silnika. No i to MUSI gnić (jak kolega u góry napisał, ośka się utlenia i coraz ciężej pracuje, w następnym etapie obrywa silnik). Niemiecka robota... choć wykonanie z reguły hiszpańskie.
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
To ze są bąbelki to nie świadczy ze padła uszczelka pod głowicą... Uszczelka ma wiele objawów. W moim aucie na ścianach zbiornika osadzało się coś w postaci "masełka". Po zmianie płynu wszystko wróciło do normy. Wiec jeżeli ci ubywa i jest mokro w okolicach zbiorniczka to proponuje sprawdzić szczelność zbiornika oraz węży. I wymienić płyn. A co do falownia...
Jak dla mnie możesz mieć problem z kompresją silnika, na zimno brakuje mu kompresji, buja się , dymi, potem olej uszczelni pierścienie i się uspokaja, dołóż do tego nie wydolne wtryski, i się wszystko poskłada i masz efekt, świece zostaw w spokoju, one i tak nie grzeją, chyba że temperatura płynu spada poniżej 5 stopni, a jak silnik w dobrej kondycji...
Witam. Ne koniecznie wymienić! Ja mialem juz 3 takie przypadki i trzeba było tylko poprawić luty na tym stabilizatorze i wszystko zaczęło działać. Tak kontrolki jak i wskażniki.
Błąd z opisem "niewiarygodny sygnał ". Układ odpowietrzony,zalany nowym płynem ponieważ były wymieniane oba tylne zaciski. Problem występował przed jak i po wymianie zacisków. Serwo klasyczne bez instalacji.
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Gdzie szukać usterki gdy nie działają wskaźniki temperatury płynu i wskaźnik poziomu paliwa w VW Passat B2?
To jest pompa płynu dla chłodnicy spalin. Czujnik masz kawałek nad tą pompą, na plastikowym przewodzie który doprowadza powietrze do aluminiowej przepustnicy którą widać na zdjęciu na środku z przodu silnika. Ewentualnie szukaj pod sprężarką klimy, na rurze plastikowej. (at)grala1 wysłał zdjęcie od 2 litrówki ale 8 zaworowej na pompowtryskach, u Ciebie...
Wyciek z nagrzewnicy wykluczony? Ile tego płynu ubywa? Paski klinowe napięte? Dodano po 1 Ogrzewanie działa, na 100% dobrze odpowietrzony? Dodano po 59 Wywal termostat! Dokładnie posprawdzaj czujniki temperatury.
Witam Wg passat 1.8T 170km wersja USA 2003r. W moim aucie problem wycieku płynu chłodniczego przeszedł już przez kilku mechaników, lecz usterka w dalszym ciągu pozostaje nienaprawiona. Pierwszy mechanik wymienił zbiornik na płyn chłodniczy razem z rurkami, drugi - rozrząd wraz z pompą, i ostatni - termostat. Olej czysty. Często jak stoję w korku to...
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
Spróbuj coś takiego, zamiast przekaźnika daj leda z oporem 650-1k. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"...
Passat b6 2.0fsi nie widać wycieków z chłodnicy rozrząd wymieniony komp. Dodano po 3 przy zamkniętym płyn jest ok dopiero gdy otworzę zaczyna buzować. Auto trzyma temp.nagrzewa się normalnie też daje ciepło jak powinno .
I po kłopocie. Problemem okazała się zarośnięta nagrzewnica którą płukałem 3h wrzątkiem i cytryną. Po zabiegu sauna w aucie.
Robiłem dwa badania w dwóch różnych warsztatach? Skoro CO2 w układzie to czemu testy tego nie wykryły...jakieś inne sugestie?
Według mnie to pisze też, że pompa chodzi głośniej niż przedtem, czyli jest zatarta, dlatego ma spadek ciśnienia i kierownica drży :idea: Kwestia odpowietrzenia to podałem link to strony forum Paska, a dalej do szukania służy wyszukiwarka, ale jeżeli komuś nie chce się szukać to proszę, opis odpowietrzania z forum Passata; "Po spuszczeniu oleju i założeniu...
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Witam. Tylko jak się dostać do tego sterowania klapki?
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
Pomocy z Passatem B5. Poziom płynu chłodniczego był już poniżej minimalnej kreski więc dolałem Borygo różowego. Od tego momentu wskazówka temperatury się waha od 80 do 90 stopni. Wcześniej cały czas na rozgrzanym silniku była na 90 stopniach. Co jest grane?
Poziom płynu prawidłowy, wtyczka na zbiorniku podpięta? W zbiorniku jest czujnik który sprawdza poziom. Gdy jest zbyt niski lub licznik nie widzi czujnika to objawy są jak u Ciebie.
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
W passacie b6 2,0 tfsi, w chłodniejsze dni (temp. ponizej 5 stopni C) przy uruchamianiu zimnego silnika zapala się kontrolka od płynu chłodzącego (sygnalizacja jak przy za niskim poziomie płynu lub przy zbyt wysokiej temp.). Płyn w układzie jest, temperatura zamarzania też sprawdzona i jest OK. Kontrolka nie zapala się juz przy kolejnym uruchomieniu,...
Uszczelka - o'ring korka zbiorniczka wyrównawaczego się podwinął.
Akurat w tym przypadku samochód krajowy i od nowości w rodzinie. Pompa wody oryginał, ubytku płynu brak.
Tak,ale to akurat nie jest trudne. W zbiorniku z płynem nie masz podejrzanych zanieczyszczeń? Analogicznie pod korkiem wlewu oleju?
Żeby się upewnić na 100% że to wina uszczelki zrób test na obecność spalin w płynie.
Wiecie Termostat był sprawdzony bo puszcza normalnie obieg tak jak powinien, to że to jest temp 105 to jest nowością, nigdy tak nie podchodziło, a jak zakręce korek wlewu to wytwarza sie ciśnienie, zapowietrza sie i wtedy wywala mi calutki płyn, a tak to tylko gdzieś sobie gdzieś wykapuje (tak podejrzewam - albo paruje) i co jakiś czas tylko musze dolewać....
Nagrzewnica to jest właśnie ta chłodniczka, w dodatku kolega czuje słodkawy posmak to na pewno nieszczelność w układzie ogrzewania kabiny-chłodzenia silnika, istnieje jeszcze mozliwość nieszczelności w komorze silnika i wentylator zasysa opary płynu do kabiny
jest najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temp. znajduje on się jak się nie mylę w czarnym trujnik plastykowym kolor czujnika to niebiaski ale najlepiej to go podłącz do interf.to powie prawdę pozdrawiam
Recorder wspomniał o webascie, jest taka możliwośc ale musi być tzw mokre które wpina się w obieg płynu. Zagrzeje i środek i silnik ale jest jeden problem - "cena". Nowe to wydatek 3000 do 3800 zł w zależności od sterownika. Używane nio tak minimum 600 od 1600 zł zależy od stanu. Ja mam zamontowane w mazdzie suche, dmucha ciepłym powietrzem do środka,...
Witam wszystkich! Mam problem z Passatem B5 1997 rok, a mianowicie. Problem polega na wycieku płynu chłodniczego, nie wiem co jest ale gdy wleje do niego płynu między poziomami MIN i MAX czyli tak jak powinno być na drugi dzień zbiornik jest prawie pusty, zauważyłem też że przy odkręcaniu korka od zbiornika płynu słychać charakterystyczne wypuszczenie...
Jeśli auto nie było jeżdżone po "POMYŁKOWEJ DOLEWCE" to można EWENTUALNIE wyciągnąć strzykawką ze zbiorniczka płyn do pierwotnego poziomu i zalać prawidłowym chłodziwem. Jeśli samochód był jeżdżony no to już się wszystko zmieszało. Ale przy tej ilości uszczelniacza co Kolega dolał to tragedii nie ma.
Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku , ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki....
Prawdopodobnie brak płynu hamulcowego w zbiorniczku, sprawdź.
Musisz odpalić silnik i czekać aż się otworzy termostat, dopiero wtedy dasz radę wlać płyn do samej chłodnicy (ew. zalejesz ją przez odkręcenie węża). Co do zaś odkręcania korka - układ chłodzenia to układ ciśnieniowy, tam zawsze jest 1,1-1,5 bara, więc objętość płynu/temperatura wrzenia się zmieniają. To normalne, że jak rozszczelnisz układ ciśnieniowy,...
Passat B5 dymi na biało po wymianie termostatu i czujnika temperatury cieczy. Witam. Wymieniałem ostatnio czujnik temperatury cieczy, bo wskazówka leżała na 50°C, czyli nie grzało, tak jakby. Po wymianie okazało się, że to nie to i winny jest termostat, no to wymieniłem termostat. Wszystko fajnie pokazuje temperaturę, nagrzewa się, ale gdy zaczyna się...
Na pewno masz wyciek płynu?? Nie jest to woda skraplająca się z klimatyzacji?
czujnik płynu passat passat ubywa płynu chłodniczego passat temperatura płynu chłodniczego
włącznik wentylator polonez wentylator chłodnica aster master temperaturę
gruntowa pompa ciepła chassis lp78a
Diagnoskop Autel - brak synchronizacji: przyczyny i rozwiązania TCL 50P615 Power Supply ICs: NCP1653B, NCP1397B, OB2269CP (283N20) on R51MW1-MPC2HG Chassis