siema.dzieki za info....czyli lepiej pompe zmienic czy sam sensor????czy ten sensor mozna jakos sciagnac bez rozbierania pompy wtryskowej???? pozdro
czym to czytales? mi wychodzi ze jest to czujnik cisnienia paliwa a nie turbiny?
to nie jest czujnik cisnienia paliwa
Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa w Sprinterze 313 cdi 2005r
Mialem podobny blad w fordzie tranzicie. Po kilku dniach walki okazalo sie ze dwumasa zbyt balansuje i wariuje od tego czujnik walu. Widzi wtedy zbyt duzo cisnienia na suw pracy. Podaj kod bledu.
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Wtyczka 5 pin może być do czujnika w filtrze paliwa.
Witam mam sprintera 2,2cdi 411 i nie wiem gdzie znajduje się czujnik a temperatury paliwa proszę o jakąś wskazówkę
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Sprawdź jeszcze czujnik na filtrze paliwa.
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Może immo blokuje... sprawdzałeś? Czasem bywa że ni z tego nie z owego się rozkoduje. Błąd czujnika położenia wału dalej pokazuje po wymianie czujnika?
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem A co pokazuje miernik przy pomiarze na czujniku?
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Wymieniłem łożysko piasty tył prawa strona . Błąd pokazuje po raz czwarty, koledzy podpowiadają, przerwane kable pod zbiornikiem paliwa.
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
wymień filtr paliwa
Z reguły zawór Mprop valve zamontowany jest przy pompie wysokiego ciśnienia. Jest to jedyny element do którego jest podłączona wtyczka i zamontowany trzema śrubkami na imbus.Jest to zawór który steruje ciśnieniem do listwy. Znaczenia błędów niestety nie znam więc nie mogę dokładnie określić rodzaju usterki a tylko po Twoim opisie.To co widzisz na listwie...
Witam. Posiadam ogrzewanie Eberspacher Hydronic D5WS na olej napędowy, z Mercedesa Sprintera (wersja z szyną CAN). Nie da się go odpalić "na krótko", jak zwykłą analogową wersję - ogrzewanie startuje na 2 sekundy i się wyłącza. Myślałem nad zrobieniem swojego sterownika, jednak wiem że to nie jest prosty temat i taki sterownik może być mniej bezpieczny,...
Przyczyna był czujnik położenia walu bądź kable przy nim lub wtryski, wymieniłem czujnik i poizolowalem kable problem znikna można zamknąć
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
niestety się okazało, że czujnik jest dostępny tylko z oryginału i kosztuje ok. 1800 zł razem z pompą paliwa - klient szuka sobie używki...
witam. gdy sprinter nie zapala to przeważnie jest: -regulator cisnienia paliwa, -uszkodzony wtryskiwacz No popatrz, a ja wczoraj robiłem E210 na CDI i był uwalony czujnik wałka rozrządu.
wracałem anglikiem ze szczecina okolo 300km na poludnie, wszystko ok predkosc 120 i była blokada, swieciła sie kontrolka od GRZANIA ŚWIEC ale takto wszystko ok, po przerobce na europe auto spisywalo sie jakis miesiac dobrze oprocz tego ze strasznie buja i trzeba troche uwazac na drodze jakby jakies luzy byly, w samochodzie zostal wymieniony filtr paliwa...
szukam informacj o charakterystuce czujnika cisnienia paliwa w listwie reyl. Czujnik ma 3 przewody o oznaczeniu 1,2,3 .Ogolnie charakterystyke tego czyjnika napjecje wzgledem cisnienia itp.
Wymieniłem masę między silnikiem a ramą, silnik odpala, po 2 sekundach zaczyna nierówno pracować, świeci się kontrolka EDC. Byłem u diagnosty i stwierdził, że to wina czujnika ciśnienia paliwa w listwie. Zmieniłem jeden i drugi i bez zmian dalej nierówno pracuje.
Ten zawór chyba upuszcza ciśnienie z magistrali kiedy nie trzeba go dużo. Np. na wolnych obrotach. Później się zamyka i ciśnienie wzrasta. Taki wymysl na oszczędność energii i paliwa. Dodano po 5 A weź po dłuższym postoju wykręć filtr oleju i zobacz czy nie spłynął obudowy olej. Może dolne oringi przepuszczają. W motocyklach Yamaha od dawna też jest...
Odświeżam stary temat - ogrzewanie wciąż leży i wypadałoby coś z nim zrobić :D Po podłączeniu "na krótko" ogrzewanie startuje na 2 sekundy i się wyłącza. W ostateczności spróbuję zrobić swój sterownik, jednak wiem że to nie jest prosty temat i taki sterownik może być mniej bezpieczny. Jednak wpadłem na inny pomysł - skoro ogrzewanie nie startuje bo...
Dziękuje kolego za zainteresowanie tematem ale nie bardzo wiem gdzie szukać zasilania tych czujników.Zrobiłem pomiar zasilania we wtyczkach czujników ciśnienia rury dolotowej, poziomu oleju,paliwa w listwie na wszystkich jest 5v. Nie wiem czy one wszystkie zasilane są o jednego źródła.
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
To jest 308cdi więc o łopatki się nie boje. Mi bardziej niż wzrost ciśnienia interesują skutki oszukania ecu i w konsekwencji spalanie większej mieszanki powietrza a małej paliwa niż powinno być. Wiem że ekologiczne to nie będzie ale jak się zachowa silnik
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Poszukuje Mercedesa Sprintera? Rocznik dowolny. Chodzi o to zeby gdzies w poblizu konsoli wpiac sie w z urzadzeniem do 3 przewodow: masa, 12V i wyjscie czujnika poziomu paliwa. Jesli macie dowolny schemat wiazek lub zlacz to sobie poradze. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Moj mail: piotr(at)xtrack.pl Pozdrawiam Piotr F p.s. zapraszam na strone www.xtrack.pl...
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Witam serdecznie ostatnio nabyłem sprintera 413 2.2CDi z 2005 roku. Auto początkowo miało problemy z paleniem- wina wtrysku wymieniłem i pali od ręki ale okazało się, że w czasie jazdy gdy silnik dostanie obciążenia auto gaśnie, wyłączysz zapłon i odpala normalnie, wszystko jest ok do momentu kiedy znów nie obciążysz silnika. Po diagnozie autocomem...
Koledzy, a wtryski na przelew jak dokładnie sprawdzić - przy jakim czasie krecenia ile powinno się zlać paliwa? I jak zaminić te jego Volty na bary, bo on mii mówiła że mierzył ciśniienie bzpośrednio na czujniku, tzn. vollty na pinie sygnałowym. Czy może na komputerze powinno pokazać ciśnienie?
Musisz przejrzeć tylną wiązkę od świateł (zwarcie idzie prawdobodobnie od czujnika światła "stop"). A może samochód wyposażony jest w instalaję haka holowniczego? Jeśli tak to trzeba i tu sprawdzić (gniazdo i miejsce w którym była podłączana wiązka elektryczna haka ). Wiązka w Sprinterze idzie po lewej stronie podwozia (częściwo nad zbiornikiem paliwa)....
Problem rozwiązany, przerwana wiązka przy przejściu z komory silnika do wnętrza auta. Najłatwiej sprawdzić napięcie zaraz przy komputerze pod maską, jest tam złączka (pod kompem) dwużyłowa, różowo-czerwony i brązowo-czerwony kabel i taki idzie aż do wtyczki czujnika temperatury, przy włączonym zapłonie 4.9v, mamy pewność wtedy że komp jest sprawny....
Na komputerze wyszło jeszcze że jest problem z pompą wspomagania hamulca i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie wiem czy któraś z tych usterek mogłaby wpływać na przerywanie podczas jazdy? Filtr paliwa był zmieniony na nowy.
Witam wszystkich, Mam problem z moim Sprinterkiem a mianowicie brakuje mu mocy. Wkręca się tylko do 3200tys obrotów falują mu obroty i osiąga góra 90 km/h. Czasami gaśnie na skrzyżowaniu Po diagnozie komputerowej wymieniłem czujnik wałka rozrządu przepustnice filtr paliwa i powietrza. Po wymianie przepustnicy został tylko jeden błąd: P2112 Throttle...
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
Mamy u nas w firmie Sprintera z tym silnikiem, mieliśmy podobny przypadek, auto albo w losowych momentach gasło, albo w ogóle nie odpalało, oczywiście brak błędów po odczycie Xentry, kilku mechaników typowało pompę w zbiorniku, więc wymieniłem trzy, dwie używki w końcu poszła nowa, bez poprawy. W końcu udało mi się ustalić, że sterownik pompy rozłącza...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
I skąd tam pompowtryski? Witaj. Mechaniki nic więcej niechcący Powiedzieć. 1. B. P0107 pisze w kom.. - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. - zwarcie obwodu do masy. - Błąd stały 2. Błąd. P0087 - ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej - błąd nieciągły Samochód wcześniej nie miał żadnego problemu tylko przy starcie czasami ciężko palił jak...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Test na szczelność zrobiony- swietny patent z tym dekielkiem i zaworkiem pozdr. Gerri. Nieszczelnosc była na węzu. Po usunięciu owej nieszczelności auto zyskało na mocy ale pojawił się kolejny problem- wyraźnie słychać klekotanie wtryskow, jakby dawka paliwa się zmieniła. Wczesniej tego nie było, chodził cicho. Czy wie może ktoś co moglo się stać? błędów...
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Witam tak jak w temacie poszukuje informacji na temat podgrzewacza paliwa. Ponieważ oświeciła mi się kontrolka w samochodzie i pojechałem do mechanika na komputer. Wyświetliły mu się 4 błędy oto one: P1482, P0703, P0180, P1192 Jeden oznacza tam czujnik światła stopu i tam jeszcze ale nieważne. Mechanik powiedział że jednym z tych błędów to jest właśnie...
oscyloskop w dłoń i sprawdzić przebieg, jak nie masz oscyloskopu to miernik, o ile się nie mylę 12V potrzeba do otwarcia wtryskiwacza. Ty wez sie opanuj troche. Mozesz miec pik od 80 do 200 V nawet. Mialem taki przypadek. Walczyłem kilka dni, a okazało sie ze silnik był chwycony na panewce. słoabo krecił i wywalał czujnik wału. Cisnienie paliwa było...
Witam. W moim Sprinterze z 2013 roku z silnikiem 2.2 Cdi 130 km mam problem z błędami P0087 oraz P0089. Ten pierwszy sugeruje że ciśnienie paliwa jest poniżej wartości granicznej a drugi że zawor regulacji cisnienia. Wymieniony został czujnik na listwie oraz zawór na listwie i nadal jest problem. Dodam ze strasznie skacze ciśnienie - zadane ma 250 bar...
2359-1 charge pressure control too low boot pressure mam taki blad 906 sprinter 2006 rok 2.2cdi euro 4 silnik 646 315 - dwie turbiny po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo ,jednak dla przykladu powiem ze mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego auto po wymianie silnika ,turbiny...
Hej mam problem z Mercedesem S 316 cdi mianowicie ciezko odpalal wiec zostal wyslany do servisu mercedesa , wymienili filtr paliwa. na drugi dzien juz nie odpalil. Wiec pogrzebalem troche sam odpowietzylem filter , sprawdzilem swiece i 5 byla spalona oraz box do sterowania , obie zeczy zostaly wymienione a mesiak nadal nie odpala czujnik cisnienia na...
Problem wyglada następująco. Sprinter 313 2000rok 400tkm Na trasie wyskoczyl blad EDC silnik zgasł i koniec. Hol i do domu. Podpiety pod komputer i tylko stare bledy abs asr nic wiecej. Jak silnik kreci ale nie odpala cisnienie na listwie 116. Ok. Zalewam filtr paliwa ze szczykawki do pelna ropa odpala ale dodatkowo z pomoca plaka. I pracuje 30min bez...
ok, dzięki za odpowiedź czyli w tych sprinterach tak ma być. Alternator zregenerowany, przewód sterujący alternatora naprawiony, ładowanie działa. Pojawiła mi się na chwile inna usterka która sądzę nie ma nic ze sobą wspólnego ale zapytam, bo chciałbym ją zlokalizować i usunąć. Spadły wszystkie wskazówki : obrotomierz, prędkościomierz, czujnik temperatury,...
rok auta 2002. Cisnienia paliwa na wolnych obrotach jest w granichach 450 barów. Nie testtowalem autka zbyt dokładnie. Jak dobrze kojarze to czujnik ciśnienia jest z przodu listwy a regulator z tylu. Czy takowe zachowanie samochodu może pwodować to co powoduje ?
Witam. Jako ze wygrzebałem ze swojego złomu dogrzewacz Hydronic D5w Z 25 2162 a mrozy nie odpuszczaja coś mnie tkneło aby ożywić to urządzenie i zamontować w swoim aucie. Dogrzewacz został zdemontowany z Mercedesa Sprintera z objawami braku impulsów wychodzących z sterownika na pompke paliwa . https://lh5.googleusercontent.com/-eA0sC...
Witam dołączam do tematu. Też posiadam piec ebesprecher, ale bez tabliczki znamionowej zdemontowany ze sprintera 316. Moje pytanie czy da sie go użytkować bez zegara? Nie mogę znaleść żadnego schematu z moim układem przewodów. Z pieca wychodzi wiązka:grubszy czerwony i brązowy, oraz cieńkie: zielony, żółty, niebieski, niebiesko-biały,czerno-biały, czarno-czerwony....
tym tez launchem sprawdzałem dziś ciśnienie paliwa ale nie wiem czy z listwy czy z czujnika na pompie zczytuje- bo nie znam się. Mój specjalista w tej dziedzinie jest dziś nieosiągalny, w każdym razie przy opisie-"rail pressure" ciśnienie na wolnych obrotach to ok 250bar na wysokich ponad 1000bar w załączniku zdjecie na wolnych, mam tez filmik z pracy...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Pompa okazała się dobra.Zmienili regulator ciśnienia paliwa po raz drugi. Może trochę lepiej pali, ale mocy jak nie miał tak nie ma. Zabrałem go z serwisu Bosch, bo elektryk powiedział, że go nie zrobi. Błędów nie ma i na komputerze nic nie pokazuje. Dziękuję za rady. Sam to sprawdzam. Przewód wizualnie wygląda OK.Po rozłączeniu przy czujniku jest 8,40V....
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Witam kolegów. Mam problem z licznikiem w sprinterze 97r 2.9 TDI. W samochodzie zainstalowany był tachograf. Oczywiście licznik z tachografem został usunięty. Czujnik w skrzyni został zamieniony na czujnik z dwoma przewodami. Do kostki czarnej doprowadziłem sygnały z czujnika odpowiednio do pinów 2 i 11, do pinu 6 podprowadziłem sygnał z 5 pinu złącza...
W iveco masz 2 tryby wypalania filtra zaleznie od tego jak bardzo zapchany jest filtr. Z reguly jesli zapali sie kontrolka i klient przyjedzie od razu to wystarczy wypalic filtr na warsztacie, wymienic olej i po temacie. Jak klient gania autez z palaca sie kontrolka dlugi czas to filtr potrafi sie zapchac dosc konkretnie tak, ze nawet slychac ze cos...
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Witam. Mam problem z samochodem Mercedes-Benz Sprinter 208CDI rok 2000 silnik 611.987 moc 60kw Auto nie ma siły, na wszystkich biegach jest tak samo. NIe może sie wkręcić na obroty. Zapala się kontrolka oleju oraz EDC. Poziom oleju oczywiśćie w normie. Co dziwne wydaje się jakby reagował na pedał sprzęgła, ale to raczej bez obciążenia. Na luzie za każdym...
Po wymianie wtryskiwacza auto zgasło podczas jazdy w pierwszym tygodniu 5 razy i od tego momentu nie ma z tym problemu. Sugerowano mi że najprawdopodobniej przyczyną tej usterki był czujnik na listwie (z tyłu silnika). Odnośnie powietrza w układzie paliwowym to udało mi się samemu wykryć przyczynę. Gdy było auto u mechanika kazałem wymienić przewód...
Rozrusznik kręci jak należy. Skąd wiesz, że kręci jak należy? Ze słuchu? Podczas startu obroty wału korbowego muszą sięgać 200-250 obr/min . Jest to warunek z kolei osiągnięcia ciśnienia w zasobniku od 150 do 200 bar . Ciśnienie mierzone jest czujnikiem ciśnienia paliwa w zakresie 0,5-4,8 V . Dodatkowymi czujnikami warunkującymi sprawny rozruch jest...
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Samochód jeździ ponownie. Jest jednak kłopot- po odebraniu z naprawy ( wymiana sterownika silnika oraz całej pompy wtryskowej) dobrze było przez jakieś 15km, teraz chodzi chyba w trybie awaryjnym i nie ma mocy. Ma ktoś jakieś pomysły co mu może być? Wtrysk sterujący ma oporność około 125-130ohm, nie dymi, przemyłem czujnik ciśnienia bez rezultatu. Po...
Witam ponownie wszystkich. Mam problem w zakresie odczytania błędów. Mój Carsoft pokazuje mi błędy nr P1622, to jest błąd zaworu odcinającego pompy, P0115 błąd czujnika płynu chłodzącego i P 1223 czujnik położenia wału lub czujnik paliwa. Podane są jakieś dane while engine=idle speed:1,3-2,0V while ignition:1,4 Ohm. Jeżeli chodzi o błąd P1622 i drugie...
Auto poza krajem tu mieszkam i pracuje , zgubilem kluczyki kupilem caly set tzn ecu zegary blokade stacyjke zamek jednak bez pompy abs , co sie okazalo abs nie dziala ale z tym juz moge zyc o ile nie mozna to pominac wgrywajac inny wsad do ecu ,bo jest info ze soft z abs jest starszy od ecu ,mam sd c3 ale bez developera .Nie wiem jaki jest pinout do...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Mysle nad tym czujnikiem temp.spalin sa one odłaczone moze powinny byc jednak podłaczone. Na chłopski rozum jezeli sa odłaczone to cały czas daje duza dawke ropy bo mysli ze jest zimny. Dobrze rozumujesz, ale nie do końca... Czujnik temperatury pod autem, czyli w okolicach "bywszego" DPF, nie steruje bezpośrednio wtryskiem paliwa, jak się wydaje, tylko...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Dziś wydłubałem FAPa, o dziwo po zapaleniu zgasl błąd antipollution fault. Nawed checker zniknął. Po przejechaniu około 10km z niemal równą predkością 90km/h samochod znow zgasł i zapalił się znow błąd antipollution fault oraz checker. Jutro podjade gdzieś zeby mi usuneli FAPa z kompa i zobaczymy co się bedzie działo. mariank32 nie kazdy dba tak o samochód...
Witam serdecznie mam problem ze Sprinterem 906 rocznik 2010 silnik 319cdi 3,0 v6 z filtrem cząstek stałych. Jedziemy, auto rozgrzane, but w podłogę 1, 2, 3, 4 bieg bez zastrzeżeń, ładnie i równo ciągnie, zaś na 5 i 6 biegu, przy maksymalnym obciążeniu, auto przyśpiesza z pojawiającą się nale turbo dziurą. Postaram się to opisać jak najdokładniej powiedzmy...
Zadano kilka pytań i robi się zamieszanie. Najlepiej zamykać tematy i tworzyć nowe własne. Po pierwsze ogrzewanie wodne jako tako nie wymaga sterowania temperaturą wody z zewnątrz. Pracuje ono w oparciu o własny czujnik temperatury wody i stara się utrzymać temperaturę cieczy na poziomie 80°C. Sterowanie temperaturą nawiewu w kabinie odbywa się poprzez...
sprawdź czystość czujnika w pompie CR
Jak u nas samochód przestanie być luksusem- co na każdej chwili przypominają nam o tym różne urzędy ( ekstra opłaty, akcyzy itp) tylko zwykłym normalnym przedmiotem do przemieszczania i motoryzacja praktyczna bedzie miała 80-100-letnia historię też będziemy jeździli w 90% automatami. W USA samochód ma sie prowadzić jedną ręką i jedną nogą, a mnie dziwi,...
I co nikt nie wie co go boli? dodam jeszcze ze wczesniej przed tymi wtryskami jak bylo dobrze to czasami zdarzylo mi sie ze w trakcie jazdy zblokowalo silnik jak by nie dostal paliwa.Auto jest w trybie awaryjnym blond P1354.instalacja sprawdzona czujnik walka wymieniony i nic prosze o pomoc.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Hej, stop , stop Panowie, zacznijmy od tego ze krokiem numer jeden jest postawienie celu ktory chcemy uzyskac co w tym wypadku odpowiada max ilosci paliwa zamienionego na prace, nie cieplo czy halas swiatlo itd. Bezposrednim wykladnikiem sa NIUTONOMETRY , i tego sie nalezy trzymac a zmiana na pałe - a moze 4 bar map sensor, koncowki z kombajnu i turbo...
sprawdzić pompkę wodną, dmuchawę powietrza zasysanego i czujniki.Jest trochę roboty.Podczas załączenia powinno być słychać,że załącza się na 3 sekundy dmuchawa powietrza zasysanego.Słychać ? Pompka wody działa. Z doświadczenia wiem, że przy nie działającej pompce dogrzewacz się szybko wyłancza, ale startuje. A co do dmuchawy to nie zwróciłem uwagi,...
Po kompletnym rozładowaniu i wymianie akumulatora, sprinter nie chce zapalić. Paliwo jest, rozrusznik kręci i nic. Świeci EDC. KTS pokazał błąd "4643 Czujnik położenia suwaka - zakłócenia działania" Nie bardzo wiem gdzie szukać tego "suwaka" - czy jest to może związane z pedałem gazu? Autko to MB Sprinter 312D 2,9l 1997.
Tego to nie wiem,ale trzeba zawsze sprawdzić paliwo z filtra czy nie ma opiłków i jeszcze wykręć z szyny jakiś czujnik i tam też mogą być opiłki.A jak są to już wiesz gdzie jest wina.
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
błędy sprawdzałem CDP(autocom) a zasilania według pindaty ,dane o ciśnieniu paliwa 90 wziąłem z infotech no i właśnie wydaje mi się za niskie porównując z innymi cdi np.sprinter 200bar .Czujnik ciśnienia jest dobry bo w parametrach widać podczas kręcenia ciśnienie 95bar a gdy się go wypnie ze wtyczki ciśnienie wskakuje na 300bar ale i tak nie pojawia...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Witam. Mam problem z moim sprinterem 413 cdi z silnikiem 2,2 ,rocznik 2001. Otóż jak rano wsiadam pierwszy raz autko odpala na dotyk, jednak gdy jest ciepły jest już gorzej, trzeba trochę pochechłać żeby odpalił. Gaśnie mi też podczas jazdy gdy jest obciążony pod górę,jakby coś rozłączało momentalnie. Cofnięcie kluczyka do wyłączenia zapłonu i przekręcenie...
sprinter paliwa czujnik temperatury paliwa sprinter sprinter czujnik ciśnienia paliwa
odzysk danych nokia sterownik lm339 cannot convert
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Termoobieg w piekarniku: brak działania grzałek górnej i dolnej Przenoszenie Thunderbirda na nowy komputer: krok po kroku