A co ci nie wydaje to przykładanie magnesu bo najpierw to trzeba tym magnesem zakręcić dookoła żeby jakiś sygnał wysłał jeszcze w dobrą stronę.
Ja używam A3144. Pozdr
Załatwi to jeden przerzutnik D z wejściami D, CLK i RESET - podawałem typ w innym temacie (coś ze 175).
https://obrazki.elektroda.pl/8434667000_... Rowery elektryczne podbijają nasze drogi i ścieżki rowerowe. Fabryczne konstrukcje są bardzo estetycznie wykonane, często są też precyzyjnie przemyślane. Na tyle precyzyjnie, że cena ich zakupu, a potem koszty usług serwisowych potrafią zniechęcić. Ta sytuacja sprzyja budowaniu własnych konstrukcji,...
https://obrazki.elektroda.pl/8945303300_... Kilka lat temu zelektryfikowałem swój stary holenderski rowerek. Przepisowy silnik, przepisowy sposób sterowania polegający na wykrywaniu ruchu obrotowego pedałów. Zasada jest prosta: kręcisz pedałami, silnik Cię trochę wspiera (poziom wspomagania można ustawiać). Nie kręcisz, nie jedziesz...
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
To zależy od roku. W jednych modelach świecą czerwone kontrolki tak dla pasażera, jak i kierowcy, w innych tylko u kierowcy. Skontaktuj się z fiatem i Ci dokładnie powiedzą. Czasami jeszcze montowali pomarańczowe kontrolki nie zapiętego pasa, po stronie pasażera, więc Fiat Ci prawdę powie ;) . Pozdrawiam.
Jeżeli wyłączyłeś poduszkę kluczykiem to włącz ją ponownie bo to nie o tą Ci chodziło. Wyłącznik wyłącza poduszkę pasażera ale w desce nie w fotelu. Jeżeli nie ma w fotelu to chyba najlepiej rezystor ok 2.5 ohma. Czujnik w zapięciu pasa chyba najlepiej oszukać sprzączką od pasa ale jak się nie mylę zapięcie wymontowałeś razem z fotelem, rezystor 2,5...
https://obrazki.elektroda.pl/2991100500_...
Myślę ze jedno zdjęcie więcej warte niż 1000 słów.
W czym szukać problemu? Kupiłem takie kable z wtyczkami z myślą, że wtyczka jest problemem (to było zanim rozebrałem stronę z opornikiem) i teraz nie wiem, czy jest sens to wymieniać? Z tego, co piszesz wnioskuję, że nie masz podstawowej wiedzy na temat działania układów SRS, a być może nawet elektroniki samochodowej. Najlepiej zleć to komuś, kto taką...
Kup sobie czujnik PAS i masz gotowe.
No tak, ale tam nieprawidłowe ustawienie czujnika PAS spowoduje, że nie ruszy. Ilość magnesów musi się zgadzać. Jak ustawisz za niską wartość prądu maksymalnego to też nie ruszy z manetki. W nieoczywistych opcjach można kilka parametrów tak ustawić, że nie będzie działać.
Czy czujnik PAS jest przykręcony do suportu śrubą z lewym gwintem ? Jest po prawej, przy dużym kole zębatym, za nic nie mogę go odkręcić. Może kręcę nie w tą stronę ? Wstępna ocena dostępnych informacji: Z Twojego pytania wynika, że masz problem z odkręceniem czujnika PAS (Pedal Assist Sensor) zamontowanego po prawej stronie suportu, przy dużym kole...
Może instrukcja programowani ci pomoże. https://docplayer.net/21114626-Lcd-sw900... Może funkcje p10 masz źle ustawioną. Zakładam że czujnika PAS nie masz żeby podłączyć i sprawdzić.
Cześć, mam problem z czujnikiem pas w rowerze elektrycznym. Wymieniałem moduł i zakładałem lcd S866 do niego i nie działa PAS. Wszystko wydaje się że jest dobrze podłączone. jak podpinam oscyloskop to jest sygnał prostokątny. Jak kręcę w przód to wypełnienie jest około 70-80% (oczywiście mniej więcej) jak w tył to 20-30% - czyli odwrotne. Wydaje się...
No cóź - z informacji, jakie przekazałeś, ja nawet nie wiem, czego szukać, i nie jestem w stanie nic doradzić.
Spokojnie można wyłączyć.
Witam zainteresowanych tematem , dodam tylko , że chodzi głównie o wyjścia napięć na silnik ze sterownika , na początku przy pierwszej wymianie było słychać tylko cyknięcie i robiło się zwarcie na jednej z faz i oczywiście przy wejściu baterii. Po reanimacji tj. wymianie tranzystorów i drivera sterującego nimi nie robi się już zwarcie ale rower tj....
Witam, szukam kogos kto moze mi pomoc w przerobieniu mojego czujnika PAS na korbie zbudowanego na cewkach na zewnetrzny, juz zamowilem KT-V12L PAS i chcialbym to jakos naprawic. Prosze o pomoc Dziekuje i pozdrawiam Patryk
mg221990 tam jest czujnik PAS na kwadracie zamontowany. Przy korbie przeciwnej od strony napędu masz taki plastikowy element w kształcie łezki. Zdejmij korbę wyjmij czujnik PAS, rozbierz go i wyczyść. Jak Ci się nie chce to nowy czujnik PAS kosztuje 30 zł, mam takich kilka. Oryginalnie kabel od pas jest ułożony do dołu dlatego łatwo go zawadzić, w środku...
Dziś sprawdziłem i tak mi się coś wydaje że ta mata może być oki. Gdy zaczeło dziś pikać wyjmowałem j wkładałem ta klamrę od pasów i raz łapało i przestawało polać a raz nie. Więc może w tym jest problem. Może coś z tym gniazdem nie tak ?
Czujnik zamocowany jest na pasie przednim ale od wewnętrznej strony tzn za atrapą którą musisz rozebrać ale czujnika szukaj od strony chłodnicy czyli wewnętrznej strony pasa przedniego... W sumie poza czujnikiem nic innego tam nie ma więc raczej nie będzie problemu go tam znaleźć.
Czujnik jest przy progu obok fotela a napinacz w zwijaku pasa. Daj dokładne opisy błędów.
jak wyjmiesz pojemnik na zużyty toner to w obudowie po lewej u góry bedzie otwór na śrubę. w efekcie przykręcisz transfer do obudowy. nie rozwiązało to mojego problemu, ale da Ci troche czasu. Wybacz ale to jakaś bzdura kompletna jest. W tej maszynie o ile mówimy o WC7225 z przed paru lat, pas transferowy jest umieszczony w specjalnych szynach mechanizmu,...
Tam idą tylko impulsy z magnesów na suporcie, więc nada się jakikolwiek hallotron przełączający np. TLE4905 itp.
Czujnik albo w pasie przednim albo w lusterku.
Generalnie w sterownikach jest oddzielne wejście na czujnik PAS (czyli pedałowanie) i na manetkę gazu. Nie wiem jak w tym konkretnym, ale taka jest zasada.
Zrób tak jak kolega wyżej mówi lub masz zabrudzone czujniki rejestracji pasa transferowego.
Musisz spróbować z innym czujnikiem PAS.
Ameryki nie odkryłeś.Klasyka z wtyczkami że wystarczy wypiąć i wpiąć😂
Optyka podlega kalibracji w całym procesie regulacji i stabilizacji obrazu , po prostu wyczyść całą optykę , czujniki pasa i zrób wszystkie procedury kalibracji obrazu (raptem 30 minut pracy) a jak dalej będzie źle to wtedy będziemy myśleć co dalej . Piszesz w dziale "profesjonalne" a nie początkujący - więc nie ciągnij tematu tylko działaj !
Trochę jest "filozofii" przy pasach pasażerów - czujnik obecności pasażera i czujnik klamry pasa. :D
Mechanik powiedział, że poszedł czujnik napięcia pasów bezpieczeństwa. Dodano po 33 Mechanik powiedział, że poszedł czujnik napięcia pasów bezpieczeństwa.
Witam. Drukarka, jak w temacie, trafiła do mnie z błędem 59f0. Po wymianie napędu pasa transferowego oraz czujnika pasa transferowego nadal występuje błąd 59f0. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Ja bym zaczął od sprawdzenia czujnika PAS, tego umiejscowionego pewnie przy zębatce przedniej. Taka tarczka z magnesami i czujnik z przewodem. Wyczyść to.
Można spróbować wyczyścić czujniki IDC ale raczej pas transferowy do wymiany.
W Twoim poście konkretne jest tylko zdjęcie. Który czujnik pasa IBT czyściłeś? Jeśli ten za rotary (czyli schowany za elektroniką) z prawej strony maszyny to na 99% czegoś poprawnie nie wpiąłeś z powrotem. EDIT: no dobra, nie będę taki zły wujek i podpowiem. Sprawdź tu: http://obrazki.elektroda.pl/4762584800_1...
TEN MA CZUJNIK pas.
Sterownik przeszedł już naukę bez problemu, kręci w odpowiednią stronę. Niestety nadal brak reakcji na czujnik PAS.
Prosto i tanio montuje się czujnik PAS. No tak ale czujnik PAS nie wykrywa siły nacisku tylko ruch czyli kręcenie się osi suportu.
prawdopodobnie żle złozony jest pas zaspół pasa transferowego jak i równiez może byc źle podłaczony lub przewody sygnałowe się naderwały , również z tyłu maszyny powinien znajdowac sie czujnik pozycji pasa transferowego .
Zamówiłem nowy czujnik PAS, zły typ, możliwe, że inaczej podpięte przewody, to on był przyczyną usterki. Po krótkiej walce z lutownicą ogarnąłem temat, działa fanfary. Rower działa bez zastrzeżeń.
Witam. Masz kolego problem z pasem transferowym. Musisz wyjąć cały moduł pasa i pooglądać zaczepy napinające. Oczywiście wyczyśc czujnik obrotu pasa, znajduje się on pod pasem transferowym. To jest napewno problem tych dwóch rzeczy, już teraz nie pamiętam dokładnie której. Ale jak wyciągniesz pas to warto go już dokładnie pooglądać. Pozdrawiam
Może na początek zacznij od kalibracji kolorów ( w ustawieniach systemowych) a do tego wyczyść czujniki ID pod pasem transferowym.
Ten błąd powodują: - brudne czujniki - brudne "sreberka" - brak sreberka - potrafią się odkleić i to dość częsta przyczyna... - uszkodzone czujniki - pęknięty pas transferu - starty gumowy pas z brzegu transferu przez co zjeżdża on trochę w przeciwną stronę i czujniki nie trafiają na sreberka
SC-452 , jest to błąd czujnika pozycjonowania pasa transferowego Przyczyną może być zabrudzenie pasa ( przepuszcza listwa czyszcząca ) , lub po prostu jego zapylenie . Tak mówi serwisówka , jeszcze takiej maszyny nie robiłem Pozdrawiam
Cześć, posiadam pas z czujnikiem tętna, Polar H10 i co tydzień muszę wymieniać baterie, bo wyskakuje w aplikacji, słaba bateria. Pasek powinien wytrzymać 4000 godzin, według producenta. Pas ma 8 miesięcy. Zawesze po treningu wyciągam czujnik z pasa, żeby niepotrzebnie nie działał.
Sama zmiana kodowania licznika nic nie da jeśli fizycznie nie masz czujnika zapięcia pasów. Czujnik powinien być umiejscowiony w zapince pasów kierowcy(sprawdź czy dochodzą kable). Podaj jaki samochód może coś pomogę.
dla potomnych ... pod fotelem kierowcy jest kostka. Najlepiej ją usunąć i przewody polutować.
nie chcę spamować ale jakby ktoś szukał rozwiązania to jest pod tym linkiem. Jak się okazuję przerwane przewody to częsty problem w scenicach https://scenicforum.pl/topic/7006-urwane...
Jak wyłączyć czujnik głosowy pasów bezpieczeństwa w chevrolet cruze 2009. Pas zapięty a wyje i denerwuje, czy da się problem rozwiązać samodzielnie? Pozdrawiam
Czujnik pasów pasażera czujnik pod siedzeniem .
Witam Przekopałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy z meganką ;) Otóż mam problem z światłami przeciwmgielnymi, dopiero po kupnie auta zorientowałem się, że nie działają więc zabrałem się za zlokalizowanie usterki, jak się szybko okazało były po prostu odcięte kable od świateł więc szybko znalazłem pasujące kable podłączyłem i niestety...
teraz jedyną opcja poruszania jest manetka To masz uszkodzony czujnik PAS lub jego instalację.
Wymieniłem czujniki Halla w silniku na takie z niższym zakresem napięcia i błąd E003 zniknął, ale silnik dalej nie reaguje na manetkę ani czujnik PAS. Zgłupiałem trochę.
Tak to czujnik rejestracji przed pasem. W większych modelach HP problem ze zbieżnością kolorów wynikał też z rozsynchronizowania kół zębatych napędu fusera/transferu.
Cześć. Sprawdź coś takiego: https://pl.aliexpress.com/item/100500704... Zapytaj czy mają wersję na czujnik PAS.
Koteczku źle złożyłaś zespół transferu. Na spokojnie zacznij jescze raz od poczatku i dokładnie. :D 403 błąd czujnika pozycjonującego pas transferowy , a 405 oznacza że pas transferowy nie kręci się na rolkach czyli brak napędu. machina
Pas się nie kalibruje , brudne czujniki pod pasem przy czarnej wywoływaczce , wyciągnięty pas , pas ślizga się po wałkach wewnątrz zespołu
Witam, mam problem z czujnikiem w Volkswagen T-Roc 2019, auto powypadkowe. Został wymieniony cały pas przedni, a cały czas wyskakuje błąd: - B101A4A Czujnik kolizji bocznej poduszki powietrznej z przodu po stronie kierowcy; zainstalowany nieprawidłowy element - Stałe Auto dostało tylko z przodu, zostały wymienione poduszki, pasy i czujnik uderzeniowy...
nie wiem o które logi chodzi, podpowiesz ?
Rejestracja kolorów do bólu, czasem trzeba z raz czy dwa powtórzyć. Jeżeli mówisz że wysypał się toner to możesz sprawdzić czy czujnik pod pasem transferowym się nie zakurzył. Jak wyciągniesz pas to jest przy frontowej ścianie. A boczne obudowy to jedna śruba u góry i pełno zatrzasków, szukaj małych strzałek i tam podważaj.
Tak czujnik PAS rozpoznaje kierunek. Wyciągnięcie sterownika trochę to słabo widzę dużo kabelków fakt że na wtyczkach. A sterownik nie waży wiele. Najwięcej waży bateria nawet to koło silnikiem będzie cięższe od sterownika.
(at)Davvvi Jak tam się jackshaft sprawuje? (at)wiesiek19542612 Chcesz zbudować taki rower i poszukujesz informacji? To co opisałeś dotyczy rowerów elektrycznych min. czujnik PAS itp. -- a co do mobilnej hamowni to opory są takie jakie zachodzą podczas jazdy.
Sama marka roweru nic nie mówi, może zawierać różne rozwiązania napędu. Co rozumiesz pod pojęciem sterownik ? ten moduł mocy z którego wychodzą przewody bezpośrednio do silnika, masz go osobno czy jest zabudowany w kole ? Czy może chodzi ci o ten wyświetlacz/panel na kierownicy ? to poprzez niego najczęściej włacza się światła, niestety często nie da...
Sprawdziłem ice ma piny podpisane od drugiej strony 5v ,SDA i SCL może to być uart.Do czujnika PAS powinny być 3 przewody plus,minus i sygnałowy , prawdopodobnie jest to czujnik cyfrowy więc muszę go kupić żeby to przetestowac.Pomogłoby mi gdybym znalazł opis i schemat tej płytki ale po wyszukaniu numerów które na niej są nic nie mogę znaleźć
Hallo, do czego Ty się właściwie odnosisz? Możliwe, że w Gdańsku na manetce jest 4,2 V, ale ja mam na manetce 5 V i ponieważ Somebike też jest porządnym, chińskim rowerem, wiec oczekuje tego samego. Pojęć jedno- czy dwuhallowy sobie nie wymyśliłem, tylko tak podaje instrukcja producenta, używając: Single Hall PAS lub Double Hall PAS. I dwuhallowy nie...
Pod pasem transferowym (musisz sie rozejrzec) są czujniki rejestracji jak znam zycie przykryte pokrywką. Wyodkurzaj wszystko jak czujnik bedzie brudny to moze tak być.
Pod prawym tylko napinacz, w nowszych/po lifcie jeszcze poduszka boczna, pod kierowcą napinacz i czujnik zapięcia pasa.
Sprawdziłem i faktycznie nie w każdym był-tylko razem ze sterownikiem o ścieżce diagnostycznej Vdiag 2C.Także żeby mieć pewność musiałbyś mieć identyfikację sterownika airbag(można podglądnąć przez clipa)
Dwa pytania - bębny oryginały i w jakiej stanie czystości są czujniki pod pasem transferu
Sprawdź czujniki pasów.
A może poprzedni właściciel zablokował czujnik pasów, żeby mu nie blimkało jak jeździł z odpiętymi?
Witam wszystkich. Mam problem polegający na braku wspomagania. Zmieniłem wyświetlacz (S866) i sterownik (KSLG794). Pozostał silnik i czujnik PAS. Rower jeździ na manetce oraz w trybie spacerowym, niestety nie wspomaga. Teoretycznie w wyświetlaczu przetestowałem wszystkie możliwości ustawień. Czy problem leży https://obrazki.elektroda.pl/3324482300_...
Tak są też pod pasami w poliftach
Kontrolka zapięcia pasów już działa ale nadal pika po odpaleniu i podczas jazdy. Jest dokładnie jak na tym filmie po odpaleniu zapika 3 razy ale potem podczas jazdy też pika dlaczego tak się dzieje? https://youtu.be/bLfybCdlNAM
Odłączenie czujnika nic nie da. Trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić jakie są błędy i parametry rzeczywiste. Nie tylko czujnik zapięcia pasa będzie w tym brał udział ale pewnie też czujnik zajętości fotela czyli mata w fotelu.
Przedmuchaj czujniki pasa przede wszystkim. Nie trzeba nic rozkręcać.
Czujnik PAS od roweru elektrycznego + może arduino i kawałek kodu? Jaki jest sens/cel takiego urządzenia?
Powtarzam : wyczyścić czujnik pasa - diody które widza obraz testowy malowany na pasie. Są na takiej listwie
A czujnik pozycjonowania pasa jest wyczyszczony ? Zabrudza się przede wszystkim czujnik pozycjonowania pasa, a znacznie rzadziej sam znacznik na pasie. Żeby dostać się do czujnika i go wyczyścić trzeba wyjąć pas.
Czujnik PAS załatwia wszystko. Co za silnik i sterownik.
Procedura powinna być prosta - szukasz odpowiedniego roweru z tym samym rozmiarem kół, z elektryka przekładasz do niego tylne koło z silnikiem i całą instalację elektryczną. A do ramy z elektryka możesz włożyć to koło bez silnika. W rezultacie nadal będziesz miał dwa działające rowery. Suportu chyba przekładać nie ma potrzeby, choć może będziesz musiał...
P0130 O2 Czujnika (pas 1 czujnik 1) awaria obwodu
Jak dostosować taki sterownik aby można tym było jeździć legalnie ? Zamiast manetki czujnik PAS (wspomaganie pedałowania) + ograniczenie prędkości i mocy Niektóre napędy mid-drive posiadają czujnik nacisku zamiast czujnika obrotu i podobno na nich wspomaganie jest bardziej naturalne, lecz w przypadku napędu w kole jest to raczej ciężkie do zrealizowania....
do sterownika
Listwa pasa transferowego - do wyczyszczenia lub wymiany. Dosyć typowe w tym modelu.
Witam na początku sprawdziłbym czy kręci się silnik hopera: *4* hoper motor test, bywa że ta kopiarka nie pokazuje braku tonera gdy użytkownik robi po 1,2 kopie i przerywa kopiowanie, wtedy dochodzi do wykopiowania całego tonera, warto zrobić "toner s" i poobserwować a dopiero później wymienić czujnik tonera . czujnik jest taki sam jak w canonie Pozdrawiam.
Błędów nie ma. W aucie jedyne co świeci to kontrolna od czujnika pasów bo padł od strony kierowcy.
Niestety ale tam jest tylko napinacz i czujnik zapięcia pasów. W drzwiach kierowcy jest taki czujnik jak na zdjechach ale czy to jest to? https://obrazki.elektroda.pl/8800965000_...
Nie od napinaczy tylko od czujników zapięcia pasa, nie wprowadzaj w błąd!
Wiele razy widziane :-) Po pierwsze , trzeba dobrze umyc pas ( sama szmatka i woda wystarczy) Nastepnie trzeba dobrze wyczyscic czujnik ktory jest z lewej strony glowicy. Jak sie popatrzy z gory to widac wystajacy kawalk obudowy przykrywajacy ten czujnik. sprawdza on przednia krawedz wchodzcego papieru. Poprostu gdzies odbija sie zle promien i wraca...
Należy zadac sobie pytanie, skąd rower wie, z jaką predkoscia jedzie. Możliwości sa dwie 1. Z czujnika PAS w suporcie - ilość impulsow na sekundę 2. Z czujnika Hall w silniku- 3 rozne impulsy okr. Czestotliwosci. Najprostsza metoda działająca w każdym przypadku -podawac na wejscia z tych czujników impulsy o niższej częstotliwości, np. z dzielnika. W...
Wiem że późno , ale może się komuś przyda. To nie jest błąd L5 tylko LS - low speed. bieżnia nie widzi sygnału z czujnika obrotów.
Przyznam szczerze że mnie zatkało. Te kopiarki nie są produkowane od co najmniej 5 lat, albo jeszcze dalej. Więc podejrzewałem że jest trochę bardziej zużyta. 180K to nie jest dużo, jeszcze zależy czy kolor, czy b&w. Aczkolwiek developery powinny być już wymienione. Być może uszczelki szczególnie te z gąbki, ale dobrze by było zobaczyć skąd dokładnie...
Tak,Audi A6 (czujnik zapiecia pasa i zajęcia fotela). Generalnie są stosowane czujniki zajecia fotela (BMW,Mercedes, Audi)
wygląda na skończony developer czarny ci maszyna nie może się ustabilizować dlatego te errory zacznij od czyszczenia czujników pasa transferowego może coś pomoże
czujnik zapiecia pasa prawy uszkodzenie
Czy szanowny kolega miał magnetofon kasetowy z kontrola biegu taśmy ? Ewentualnie wie jak działa czujnik pas w rowerze elektrycznym ?
czujnik zapinania pasów czujnik pasów toyota czujnik pasów ruchu
klawiatura myszka blokuje instrukcja sterownik sprężarka wymiennik ciepła oleju
samsung wf70f5e0w2w sterownik batavus
Jak podłączyć silnik trójkąt 380V do sieci trójfazowej? Adaptacja przepustnicy w Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS