Nie chce być złośliwy, ale Barton-wlkp dobrze mówi. Nie rozróżniasz działania silnika Benzynowego od Diesla w którym nie ma czujnika podciśnienia. Sprawdzić dynamicznie MAF i MAP i wszystko wyjdzie, pewnie gdzieś jest nieszczelność i przepływka wychodzi poza skale i stąd ten błąd
Cześć, potrzebuję zrobić czujnik podciśnienia na Arduino - szukałem czujników w necie, ale wszystkie są ciśnieniowe 0-10 bar, a ja potrzebuję zrobić z tego minus. Żeby zasysało i dostosowywało się do wentylatora z drukarki. Nie wszystkie !..... A choćby ten (nie kosztowny i łatwy interfajs do arduino): https://www.aliexpress.com/item/10050041...
Jeśli sygnały nie zmieniają się zbyt często to z jednego czujnika wysteruj przekaźnik (jakiś miniaturowy oczywiście), a sygnał z drugiego podaj przez styk NO tego przekaźnika do urządzenia.
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Sprawdź bezpieczniki. Dodano po 2 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 1 Po diagnostyce u mechanika Kolego zmień tego nic nie umiejącego '' piekarza'' na dobrego elektryka. Dodano po 3 Odpowiedzialny jest F15 w skrzynce pod maską 10A. Przedostatni od środka w tych 2 rzędach małych...
Wygląda na to że nie ma saugrohrdrucksesor'a.
Ten wzrost wynika z faz rozrządu-otwarcie i zamkniecie zaworów w funkcji kata obrotu wału
A co to są te wartości adaptacyjne ?? a mówisz o tych pinach przy tym czujniku ??
Polecam.http://focus.ti.com/lit/ds/symli... Dodano po 1 Lub http://www.elektronikab2b.pl/component/o...
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
A-masa B-sygnał C-Ucc Ten czujnik jest czujnikiem analogowym,i nie zastapi czujnika cyfrowego stosowanego w EEC IV.
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Rada jest jedna, jedyna -poczytaj co to jest diagnostyka OBDII i jakie niesie za sobą ograniczenia -zdiagnozuj system odpowiednim testerem, czyli takim, który wymaga wybrania typu centrali wtrysku.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
na drugim na biegu jałowym ma być około 1V.
Witam Proponuje sprawdzić czujnik podciśnienia i ewentualnie przewody które do niego dochodzą pozostaje jeszcze sprawdzić potencjometr przepustnicy i . Pozdrawiam 73!
Witam Problem wygląda następująco. Producent wentylatora przewidział filtr powietrza wykonany z siatki plastikowej. Aby zapewnić bezpieczeństwo pracy wentylatora umieścił mały, plastikowy mechaniczny czujnik podciśnienia. Jednak ze względu na fakt, iż kurz wchodzi do tego czujnika to nic nie widać a silniki wentylatora się przegrzewa i pali bo nie...
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
To po co piszesz o omomierzu jak nie da rady? Co Ty tam masz za czujnik podciśnienia jak tam raczej będzie ciśnienie?
Ano oznacza, że jest problem z czujnikiem ciśnienia doładowania. Pierwsze co sprawdź, to czy na kostce między pinem 1 a 2 jest napięcie (zapłon włączony, ma być około 5V). Potem należałoby sprawdzić czy sam czujnik ciśnienia jest sprawny. Sprawdź również wszelkie podciśnienia i przewody powietrzne czy są szczelne. Jeśli to wszystko nie pomoże, to trzeba...
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
a ja wlasnie jezeli pojawia sie to czasem to tymbardziej bym stawiał na lewe powietrze biją tą możliwość tylko zaśniedziałe styki
Sprawdź wężyk czujnika podciśnienia, mieliśmy w Vectrze B takie same objawy, po prostu pękł.
Nowe drukarki mogą być odporne na sztuczki z napełnianiem - niestety. Z mojego doświadczenia dużo zależało od tego jak zaklei się odpowietrzniki - tak, jakby drukarka miała czujnik podciśnienia (tak to ujmę), gdyż w starej drukarce HP Photosmart 2355 różnie mi z tego powodu to działało (pomimo sprawnych kartridży tj w pełni sprawne dysze). Aktualizacje...
Czyli musze zastosowac czujnik MPX5100 ? Ten MPX5010 po prostu jes "za mały" :) Tylko troche kosztuje ten czujniczek. Ma ktoś pomysł jak można taniej "sprawdzić prawie-próżnię" ?
Sprawdzić przewody, jeśli okey wymienić.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
W temacie podaj jeszcze dokładnie o jaką CORDOBE chodzi (I czy II). Do sprawdzenia czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza(podciśnienia szczelne?). Czujnik temp. ten do ecu może przekłamuje przy tych 90*C.
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Tam nie ma żadnego czujnika podciśnienia. Nie sprawdzisz czegoś co nie wiesz czym jest, więc i jak ma działać.
Turbina się nie poluzowała, dźwięk i obroty silnika tak jak wcześniej? Jeśli mechanicznie jest wszystko ok to zaczął bym od sprawdzenie czujnika podciśnienia zasobnika na płytce elektroniki
Mam trzy pytania: Da się podnieść VAGiem VCDSem obroty biegu jałowego dla tego silnika? Jak sprawdzić czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym (rozpiska pinów wtyczki i jaki sygnały tam lecą) bo w blokach pomiarowych nie widzę. Jakie powinno być cienienie na listwie wtryskowej (stałe/zmienne)?
A więc jest w czujniku podciśnienia MAP.
A ja bym sprawdził czujnik podciśnienia w kolektorze no i wężyk idący do niego.
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Sprawdzić trzeba czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw. czujnik MAP
https://obrazki.elektroda.pl/8107495100_... Czyściłeś gaźnik , tylko czy dobrze go złożyłeś . Sprawdź element zaznaczony na zdjęciu , najprawdopodobniej obróciłeś go o 180 stopni.
A co z tym czujnikiem podciśnienia? Najpierw miałeś sprawdzić go, a potem cieczy.
do sprawdzenia wtryskiwacz.. do sprawdzenia czujnik wtrysku.. do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze.. do sprawdzenia ciśnienie paliwa.. do sprawdzenia sonda lambda.. do sprawdzenia jakość tankowanego paliwa jak i dystrybutora.. do sprawdzenia ciśnienie w oponach..
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Jednorazowy e papieros a raczej to co z niego zostało. Potwierdzam w 100%. To malutkie nie jest mikrofonem tylko czujnikiem podciśnienia, który działa jako włącznik grzałki.
Nie, czujnik podciśnienia!
Przepływka jak pamiętam jeszcze klapowa - sprawdzić. Czujnik podciśnienia w dolocie - sprawdzić. Mikrostyk na przepustnicy - to akurat było u mnie. Zakładam oczywiście że pompa daje ciśnienie i wtryski czyste.
trzeba wyczyścić przepustnice silnik krokowy sprawdzić podciśnienia czy nie są popękane czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza czujnik temperatury
A czujnik podciśnienia?
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Sprawdzić czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Instalację sprawdziłeś? Bo coś tu nie gra.
Zakładam ze jeśli doszło do wymiany map-a ktoś sprawdził podciśnienia i szczelność?
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Sprawdź zasilanie 1-8 czy jest 5V, jak nie ma sprawdź diodę ZD1 i C1 C2, R3 R4 zewrzyj czujnik podciśnienia. Podmień triak.
Nissan micra K12 wyświetla błąd P1171. Auto na zimnym silniku chodzi bez zastrzeżeń jak sie rozgrzeje zaczyna szarpać silnikiem na wolnych obrotach, czasami gaśnie, momentami z trudem wchodzi na obroty. Sprawdzony układ dolotowy pod względem nieszczelności, sprawdzona instalacja do czujnika podciśnienia. Sam czujnik podciśnienia wymieniony ale na używany....
Sprawdź sobie jeszcze czujnik podciśnienia kolektora.
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Sprawdź styk czujnika podciśnienia.
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
Sterownika tego konkretnego modelu nie znam, natomiast Twoje ,,pompki" to nic innego jak przetworniki (czujniki ) podciśnienia. W końcu to odkurzacz, prawda ? :D
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Wtrącę się przypadkiem. Ile przebiegu ma ten silnik? Regulacja zaworów jest hydrauliczna, bo jeżeli nie to prawdopodobnie konieczna jest ich regulacja. Dla ciekawości powiem, że w silniku F3R od Renault Laguna miałem identyczną sytuację. Wymieniono wszystko co możliwe: świece, czujniki, lambdę, reg. wolnych obrotów, czujnik podciśnienia, sprawdzono...
Po pierwsze napisz o jakie punto Ci chodzi, bo np. mk.2 1.2 16V miało elektroniczną przepustnicę i "sprawa" wygląda tam zupełnie inaczej. Najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej - czyli podjedź do ASO na Examiner albo do kogoś z Euroscanem. Poza "silniczkiem krokowym" czyli regulatorem (dawki powietrza) biegu jałowego (Idle Accurator), warto sprawdzić...
przeczyść przepływomierz i przepustnice powinno pomóc, jak nie to do sprawdzenia przepływomierz, przepustnica czujnik podciśnienia (jeśli jest) może być też problem starych świec i kabli więc to też do sprawdzenia,
cały silnik jest na 100% szczelny nie dostaje lewego powietrza To jedno mamy z głowy. Przepustnica, przepływomierz powietrza, rury plastikowe od przepływomierza do przepustnicy i do odmy, wszystkie wężyki od podciśnienia, uszczelnienie kolektora, świece, Kable zapłonowe Do kompletu brakuje czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym - o nim nic nie było....
Do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym i jego instalacja. To ten z wężykiem idącym od kolektora do czujnika.
Witam, Sprawdź czujnik podciśnienia. To ta metalowa puszka przy kopułce z czarnym wężykiem.
Witam. Seicento 1.1 rok produkcji 2000r. Świeci kontrolka wtrysku paliwa i po zapaleniu auta nie gaśnie, tym samym samochód pracuje nie równo,brak mocy. Na początku kontrolka zapalała się czasami i gasła teraz świeci cały czas. Napięcie na wtyku zasilającym wtrysk ok.6V, podpięcie żaróweczki z pod tablicy rejestracyjnej powoduje, że żaróweczka żarzy,...
To ja bym stawiał na późny zapłon ,w gli nie ma regulacji ,jedyne co możesz sprawdzić to czujnik podciśnienia . Najlepiej jak by zapłon sprawdził jakiś fachowiec lampą, niech zaznaczy na kole 30st i zerknie czy przyspiesza zapłon jak trzeba.
Witam, Jak co niektórzy wiedzą buduje frezarkę cnc w której element będzie trzymany za pomocą podciśnienia. posiadam pompkę próżniową wytwarzającą -500 mmHG i tut mam pytanie, chcę aby pompka sie wyłączyła gdy osiągnie -400 mmHG ale nie mogę znaleźć żadnego czujnika podciśnienia dla arduino. po za tym https://obrazki.elektroda.pl/4171613000_...
Sprawdziłem czujnik podciśnienia ani nie drgnie, byłem u znajomego i podłączył CLIP-a pisze że czujnik połozenia wału korbowwego błąd czujnika ale nieda się zresetować to tak jakby był uszkodzony. Jutro stawiam do mechanika.
Może to jeszcze ten Map sensor, czyli czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym? Jak go sprawdzić, da się pomierzyć na nim jakieś oporności jak w innych czujnikach? Mierz wiązke, jak dobra wymień kalkulator silnika. Dodano po 1 Żebym tylko miał takie banalne przypadki.
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Turbo bo regenerowane były sprawdzone wszystkie wężyki i czujniki , czujnik podciśnienia był wymieniony, i egr był czyszczony. Zaczęło to się robić przed regeneracją ale na początku rzadko potem coraz częściej.
Jest on zbudowany nastepujaco: Od kolektora ssacego prowadzi do niego gumowy wezyk podcisnienia, ktory podaje informacje do czujnika piezoelektrycznego wlasnie o cisnieniu w kolektorze. Do calego urzadzonka prowadza 3 przewody:masa,+5V,przewod z sygnalem do komputera wtryskowego. Sygnal stanowi napiecie od 2,5 do 4,7V, wprost proporcjonalne do ilosci...
dla mnie na biegu jałowym ciśnienie powinno być niższe ok 200-300mbar, dlatego postawiłbym na czujnik podciśnienia do sprawdzenia, albo wstawienie nowego. Co do silników to jest ich więcej jak widzisz a po drugie to nie takie same silniki bo mają małe różnice w osprzęcie. Nie nadawali by innych nazw silników by niczym się nie różniły to oczywiste.
sprawdź czujnik podciśnienia w kolektorze i luty w ECU w 1.6 to można powiedzieć normalka
Jeszcze podaj jaki masz silnik. Niektóre 1.6 nie mają przepływomierza a czujnik podciśnienia MAP . U siebie w jednym z aut 1999 1.6 X16SZR mam właśnie czujnik MAP. Jak obroty falowały winien był zawór EGR . Co do temperatury silnika - zobacz czy jak jest ponad 90 stopni czy chłodnica jest cała gorąca (oba grube węże góra i dół)bo może być przytkana...
W schemacie na pewno są błędy, trzeba przejrzeć jeszcze raz. Mimo wszystko zastanawia minie ten układ po prawej od mostka, są tam obwody RC o stałej czasowej rzędu sekund, czy odkurzacz nie miał jakichś dodatkowych funkcji działających po czasie kilku sekund, a może był tam czujnik podciśnienia/zapchania.
Edc masz na zdjeciu powyżej. Wypinaj różne czujniki i porob sobie zdjecia. W ebs wypnij czujnik klocka w zacisku, żeby nie wywołać błedu bezpieczeństwa. Ffr czujnik podciśnienie na filtrze powietrza. Zbr - dowolna żarówka. Ecas - czujnik poziomu na tylnej osi. Retarder-elektrozawór na retarderze. Oczywiscie musisz załączyć stacyjkę, żeby błąd się zarejestrwał.
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
Albo czujnik temperatury albo podciśnienia masz nieszczelne. wygląda mi na to, ze jak zadziała czujnik/zawór podciśnienia to potem jest ok. Dokładniej może napiszą koledzy znający te silniki.
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
Pewno odpiałes przypadkowo czujnik podciśnienia.
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Heniu, a robiłeś analizę spalin? Chodzi o zwartość CO. Z doświadczenia wiem, że w fiatach leciały jak zęby czujniki podciśnienia. To 8V czy 12V Jakie parametry chcesz?
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
Zacząć od spraw mechanicznym oraz sprawdzenia przewodu od czujnika. A także od sprawdzenia tych wszystkich czujników obciążenia silnika, podciśnienia, które tam zamontowano.
Steruje nim sterownik silnika na podstawie danych z szeregu czujników, m.in. temperatury silnika, temperatury powietrza, pozycji przepustnicy, czujnika prędkości obrotowej silnika, czujnika podciśnienia czy nawet sondy lambda. Głównymi czujnikami (mającymi największy wpływ) są jednak czujnik temperatury silnika i czujnik pozycji przepustnicy.
wiec luziki przewodow sprawdzone brak,dieg a mocno spasowana wtyke usterka ta pojawia sie w czasie jazdy i praktycznie wystepuje kiedy chce nie zawsze sie ujawnia jest sporadyczna ,sklonny bylbym stwierdzic ze raczej przy dodawaniu gazu ,moze to jest usterka listwy wtryskowej matrixa, albo koncowki mocy w diego ???
Sprawdź czy nie spadł przewód od czujnika podciśnienia
Sprawdż czy w wężyku pomiędzy czujnikiem podciśnienia a przepustnicą nie ma nieszczelności (dokładnie, czasem pękają wzdłuż (!)), poza tym sprawdziłbym czy czujnik położenia wału korbowego nie ma pęknięć (miałem taki przypadek - objawy identyczne co u Ciebie). A właściwie sprawdż wszystkie podciśnienia na szczelność. Pozdrawiam.
Witam. Dodano po 53 (at)zybinek jaka była przyczyna wymiany czujnika podciśnienia do zgrzewarki?
czujnik podciśnienia turbiny czujnik podciśnienia mercedes czujnik podciśnienia odkurzacz
autoalarm astry honda civic termostat wymiana silnika nawiewu
Układ scalony DIL8 do generowania sygnału PWM Układ scalony SOIC8 3,3V do generowania sygnału PWM