Wygląda na to że nie ma saugrohrdrucksesor'a.
Dla potomnych napiszę. Przyczyną braku mocy był zsunięty wężyk podciśnieniowy przy czujniku. UWAGA to auto ma dwa czujniki podciśnienia !!!
Albo czujnik temperatury albo podciśnienia masz nieszczelne. wygląda mi na to, ze jak zadziała czujnik/zawór podciśnienia to potem jest ok. Dokładniej może napiszą koledzy znający te silniki.
Też nie ma
Stare mercedesy dostawcze miały hamulce na podciśnienie i pod ramą były dwie butle, wężyk i czujnik podciśnienia do kontrolki na desce. Czujnik z takiego mercedesa mozna kupić trzeba znaleźć jego nr katalogowy. Czujnik ten nie miał regulacji. Amerykańskie auta (nie wszystkie) mają czujnik podciśnienia w serwie i dodatkowo montowane elektryczne pompki...
Znajomy miał podobne objawy w takim Sprinterze - też pokazywało różne historie - a okazał się pęknięty przewód podciśnienia od EGR.
Witam. 1000 obr. na zimnym, może być. Ciepły 850obr. Możliwe że zepsuł się ''czujnik'' podciśnienia znajdujący się nad pompą wtryskową[dochodzą do niego dwa wężyki podciśnienia] Spróbuj ściągnąć któryś wężyk[obojętnie który] z tego ''czujnika'', obroty powinny spaść.
Najprawdopodobniej strzelił i klapka przepływomierza przesuneła się i zacina sie. Pęknięta guma przepływomierz i każde nieszczelności podciśnienia powodują podobny efekt.
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Co zostało sprawdzone? Autor chociaż sprawdził. Sprawdzone podciśnienia, "kalosz", czujnik położenia wału Albo łapie fałszywe powietrze albo regulator wolnych obrotów, zwany idiotycznie silniczkiem krokowym, trzeba wyczyścić.
Turbo bo regenerowane były sprawdzone wszystkie wężyki i czujniki , czujnik podciśnienia był wymieniony, i egr był czyszczony. Zaczęło to się robić przed regeneracją ale na początku rzadko potem coraz częściej.
Sprawdź czy wszystkie wężyki podciśnienie są podłączone prawidłowo ? czujnik AGR musi być w oryginale i odpowiednio ustawiony jest tam regulacja AGR może być nie sprawny lub nie podłączony . Miałem podobny problem z VITO nie podłączyłem czujnika podciśnienia turbiny i to znaczy wężyka podciśnienia i nie było czy jechać teraz autko chodzi jak z fabryki
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Ja postawiłbym na problem z map. Instalacja gazowa korzysta z tego czujnika? Bo jeśli nie to może tłumaczyć problem na benzynie i jego brak na gazie. Czasem wystarczy stary wrobiony wężyk podciśnienia i już jest problem. Ten samochód ma OBD? (pewnie nie… :cry:)
Witam Dziękuję za przyjęcie mnie tutaj. Dołączam, ponieważ mam problemy z klimatyzacją w moim Mercedesie Benz B200 W245 z 2006 roku. A/C robi się zimna z przerwami ok. 1 na 10 użyć. Problem jest z samochodem odkąd go mam. Jestem mechanikiem ciężarówek w Volvo, więc mam doświadczenie z klimatyzacją. W zeszłym roku wymieniłem sprężarkę, ponieważ była...
Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. TO NIE JEST CZUJNIK! Gdzie wyczytałeś, że to czujnik??? Czujnik to element pomiarowy - a nie regulacyjny! Nawet "zawór" nie jest określeniem do końca prawidłowym (chociaż od biedy do przyjęcia)- bo "zawór" ma za zadanie otworzyć lub zamknąć przepływ - a tutaj mamy urządzenie które płynnie zmienia...
Witam. Innym uszkodzeniem, (którego notabene jeszcze do końca nie jestem pewien) może być uszkodzenie przetwornika podciśnienia zamontowanego w module.W moim przypadku podczas zimy zbierająca się woda w kolektorze ssącym, dostała się do tego przetwornika (prawdopodobnie spowodowały to jazdy na krótkich odcinkach i wielogodzinne postoje na mrozie. Efekt...
He,he -(miło mi :) ) Na tym samym kablu (i błędzie) wisi czujnik osuszacza. Czasami brak jest bezpiecznika (chyba F35 lub 36) A w ogóle to Aktros idzie już w trzeciej serii a my nic bliżej na temat tego popsutego nie wiemy... A może czujnik poziomu płynu??? Osuszacz jak mi wiadomo zgłasza usterkę tylko w WS a nie w FMR :cry: Czujnik podciśnienia filtra...
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki w Mercedesie Sprinterze 316 CDI z 2015r. Auto nie ma mocy, diagnostyka komputerowa wskazuje na za niskie ciśnienie doładowania. Problem jest w tym, że podciśnienie ucieka cały czas przez elektrozawory sterujące pracą turbosprężarek. Podciśnienie w układzie spada niemal do zera. Po zaślepieniu spustu podciśnienia...
W filtrze powietrza jest czujnik podciśnienia który wyskalowany działa jako czujnik zużycia filtra powietrza. Jest jednak jedno "ale" (nawet niejedno): W filtrze może być zarówno czujnik procentowego zużycia (pokazujący zużycie w procentach od 0 do 100) lub "switch" - czyli przełącznik dwustanowy który zadziała po przekroczeniu zużycia granicznego....
Z tego co pamiętam oryginalnie nie było zaworu w pompie uruchamianego elektrycznie. Jaki zawór? Paliwa czy podciśnienia? Zawór paliwa był w tzw. "alarmie Zasady Gerri, było jedno i drugie, napsuło mi ostatnio krwi. 124 z Om605 z fabryczną irdą, alarmem i czujnikiem odholowania (przycisk na konsoli z piktogramem samochodu i strzałkami). Jest przekaźnik...
Czujnik doładowania sprawdzić pompka podcisnieniowa podawać podciśnienie i sprawdzać zmianę napięcia na czujniki - proste
Jeśli to BRC, to sprawdz, czy z króćca podciśnienia reduktora nie wypływa gaz, najlepiej pianką z mydła. Natomiast sterownik ma czujnik ciśnienia i zmniejszając mu ciśnienie niewiele to da, ponieważ komp zwiększy Ci dawke gazu. Jedynym realnym sposobem na uleczenie problemu jest sprawdzenie szczelności inst. pod kątem wypływu gazu do kolektora (reduktor,...
Tak jak w temacie chciałbym zapytać gdzie najczęściej pękają przewody podciśnieniowe w mercedesie w210 2.2 CDI z 2001 roku kombi automat. I drugie pytanie czy przez to może być tak że w trakcie jazdy łapie "muła" i kręci się do 3tyś obrotów i ledwo co jedzie? Męczę się z tym miesiąc czasu i nie mogę znaleźć wymieniłem czujnik Map na dolocie, przepływomierz,...
Napisałeś "regulacja ciśnienia" - a nie "kontrola ciśnienia". Czemu więc zacząłeś od wymiany czujnika ciśnienia, a nie skupisz się na układzie regulacyjnym? Czyli z angielska "transducer", z polska "przekładnik ciśnienia" - taki dupslik który jest podłączony do układu podciśnienia i reguluje wielkość wydatku turbiny. Czyli sprawdzamy czy jest podłączony...
a wiec do sprawdzenia: - zawór egr - wartośc podciśnienia sterującego zaworem egr - przewody elastyczne pomiedzy filterm a głowicą - przewody pomiedzy kolektorem wydechowym - zaworem - kolektorem ssacym - nieszczelności oraz zmniejszenie średnicy uniemozliwiajace przepływ w dostatecznej ilosci - instalacja - czujnik przepływu powietrza - jesli wystepuje
Witam, mam problem z ML 270 20r. Znika sterowanie zaworuw podciśnieniowych turba i recylkulacji, po odpaleniu za około 40-50 sekund na wolnych obrotach wyskakuje błąd i jest brak masy na wtyczkach(zawory sterowane masą na obydwa piny podaje napięcie). Wymieniłem na NOWE "zaworki,turbo,przepływomierz,czujnik ciśnienia dolotowego,układ wydechowy,itd..."...
Aktualnie mam tak: https://obrazki.elektroda.pl/9951404500_... https://obrazki.elektroda.pl/5809970600_... https://obrazki.elektroda.pl/1393528500_... https://obrazki.elektroda.pl/4873065600_... Dodano po 12 Kupiłem kopułkę i palec (zaśnieciałe i wytarte), czujnik położenia wału, czujnik...
Dzięki. Mam namiar na dobrego elektronika. Ciekawe ile sobie śpiewnie za taka diagnozę... Nie obrażę się bo znam swoje możliwości. Ja i tak zrobiłem przy tym aucie bardzo dużo jednak ono jakoś mi tego nie wynagradza. W tym momencie nawet nie ma mowy o sprzedaży bo po odpaleniu zasłona dymna. Diagnosta powiedział że ten czujnik otwiera turbinę i samochód...
Jeżeli na wysokich obrotach pali, a na małych się dusi, to mogła spaść ta rurka pod rozdzielaczem paliwa. Układ ssący jest rozszczelniony i nie ma wystarczającego podciśnienia w kolektorze żeby otworzyć klapę przepływomierza. Na czujniki nie patrz, to jest prymitywny, mechaniczny wtrysk ze wspomaganiem elektroniki. Jak motor jest ciepły, to możesz cały...
Witam. Posiadam mercedesa 190 rocznik 1991, który miał do tej pory silnik 1.8. Niestety olej zaczął przedostawać się do płynu chłodniczego, co skłoniło mnie do zmiany silnika. Kupiłem silnik o pojemności 2.3 od mercedesa w124 (wersja 982 z pompą nivo). Przełożyłem go razem z oryginalnym "komputerem" i silnik odpala, jednak mam problem z wolnymi obrotami,...
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Nie wiem za bardzo , gość podpioł komputer pokazuje mu skoki raz za duze raz za małe cisnienie na listwie wtryskowej wymieniłem ten czujnik sprawdziłem wtryski na przelewach zalewał sie rowno , samochód pali od strzała jak sie mu ściągnie waz podciśnienia od turba to bedzie jechał ale słaby jest, po załozeniu dostaje kopa ale za pare sekund gasnie tak...
http://obrazki.elektroda.pl/3735959200_1... Witam. Proszę o pomoc w sprawie MB A W168 1.7 CDI W aucie silnik pracuje w trybie awaryjnym. Po wciśnięciu sprzęgła obroty soadają do 3000. Auto nie jedzie z większą prędkością niż 120 km/h Sprawiłem już chyba wszystko co mogłem. Intercooler uszczelniłem. wężyki podciśnienia do sterowania...
Cześć, miałby ktoś może schemat (bądź opis, zdjęcie przekrojowe) zasady działania turbiny w Mercedes z silnikiem 2,2CDI o oznaczeniu 651? To nie jest bi-turbo. są w niej dwa obiegi, niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy. Jeśli zaślepię przetwornik sterujący obiegiem wysokociśnieniowym samochód ładnie zbiera się z niskich obrotów, jednak trochę mu brakuje...
Witam Mam samochód mercedes sprinter 2.7 CDI mój problem polega na tym że gdy jadę dodaje gazu odcina na chwilę mu moc jak by go przytykalo błąd jaki zgłasza p0105 czujnik ciśnienia map w kolektorze dolotowym czujnik został zamieniony instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podciśnienie ma turbina po regeneracji czujnik tzn binderek został podmieniony
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Trudno się kolego powstrzymać od uszczypliwości jeżeli na forum specjalistycznym widzi się diagnozę "walnięty przekaźnik na komputer" lub radę "spróbuj na fleka". Tak w ogóle to widzę, że poziom merytoryczny tej dyskusji szybko zaczyna zmierzać w dół - począwszy już od pytania z którego trudno się początkowo zorientować czy chodzi o diesla czy benzynę....
Nr.vin który podałem jest nr.auta z którego wyjeto silnik 3.0 td natomiast drugi nr.jest nr.silnika. Udało mi sie ustalic ze silnik ten to nie 3.0 td tylko 3.5td. i chodził w mercedesie G-klasie. Był montowany w autach Mercedesa w okresie 1992-1997. Pozostaje dalej temat schematu podłaczenia silnika . Dodano po 4 arczi730 napisał: W/w silnik włożyliśmy...
Jeśli chodzi o zawór EGR to został on ominięty. Kiedyś sprawdzałem błędy w komputerze i wyskoczyły błędy od klimy(nawiewu) i od czujnika ciśnień(czujnika map). Czujnik jak i oba zawory podciśnień zostały wymienione ale problem nie zniknął. Tyle że przed wymianą czujnika ta moc się w ogóle nie załączała, a teraz przy drugim odpaleniu.
Dzięki, ale to już zostało zrobione przy wymianie klocków. Do tego czasu poczytałem o podobnych przypadłościach w innych markach (skoda superB i Vw vento) na elektrodzie. Za dnia sprawdzę: ...czy czujnik stopu nie blokuje konieczności cofania się pedału hamulca, oraz podciśnienie serwa. Jak to wykluczę, będziemy myśleć dalej...
Witam serdecznie Mam problem mercedes sprinter 313 cdi 2010 r. 2,2 129 ps bi turbo Zapala się podczas jazdy kontrolka silnika i mruga podczas jazdy i auto traci moc. Po przejechaniu kilkunastu km sama gaśnie i auto jedzie normalnie i ponownie znowu miga i auto znów traci moc itd. Wymieniłem już turbo ,przepływke,RGR,podciśnienie od turbo i czujniki...
benzyna nie chodzi. dochodzi do rozdzielacza na wtryski i dalej nie ma benzyny. ale ta rurka siedzi. a ten krokowy czy coś ( ten w gumie na kolektorze ssącym co idzie do dekla z zaworami ) to do czego jest ?. możliwe jest założenie go odwrotnie ? a ten talerzyk nie zaczepia. wo gule nie reaguje na to jak się na parowniku obroty ustawia. tylko jedno...
niby proste a zarazem trudne no wskaznik ładowania juz masz kontrolke a jak chcesz wskaznik naładowania akumulatora to zapewne chodzi ci pogłowie wskazówkowy co wychyla sie jak ładuje np na 13v.a co do ciśnienia oleju to moim zdaniem najlepiej by spasował czujnik ciśnienia z poloneza różnie na to mówią np gruszka z czujnikiem na kontrolkę. zależy jaki...
Spadku mocy nie ma. Sam EGR działa bo jak dodam do kostki pełną masę to EGR się otwiera, a więc podciśnenie jest dobre i wężyki szczelne. Kolektor ssący czyściłem z osadu. Wszystko jest czyste i drożne. Jeżeli chodzi o błedy to nie pokazuje żeby ten czujnik był uszkodzony. Ale jak ściągne kostkę zasilająca z tego czujnika doładowania to w opisie błędu...
Witam mam problem z dachem .nie pozwala otworzyć . Diagnozowane starką zero błędów w parametrach w module dachu .liczniku stacyjce na czarno prędkość pojazdu poniżej progu wyłączania NIE przy wł zapłonie poniżej wartości progowej NIE w parametrach prędkość zero ,jeżeli się nie mylę chodzi o przekroczoną prędkość przy której nie wolno otwierać dachu...
Podłącze się do tematu. W moim sprinterze 313 2,2CDI 129KM 2005r mam taki problem, od jakiegoś czasu, przeważnie jak auto przestoi i wystygnie całkowicie nie ma mocy. na 1,2,3 biegu jeszcze jakoś jedzie ale 4,5 to już w ogóle prędkość max 90-100km/h. Natomiast wystarczy że wyłączę silnik dosłownie na chwilę, odpalę i wszystko jest ok, auto ma moc jedzie...
Witam, jestem świeżo po wymianie silnika. Silnik odpala, ale po około 3 sekundach gaśnie. Dodam, że nie działa obrotomierz. Który czujnik może za to odpowiadać? Z elektroniki myślę, że mam wszystko podłączone tak jak powinno, a co do podciśnenia nie jestem pewien. Czy może mieć ono wpływ na gaśnięcie silnika i brak wskazań obrotomierza?
Nie zalewa silnik nie dostaje paliwa ,czujnik sprawdzony od 20° do 90°,podciśnienie przy zejściu z obrotów sięga 1,1 bara , stawiam jeszcze na przepone w rozdzielaczu może się skończyła. No i faktycznie pęknięcie przepony było powodem problemu,mimo wszystko jak ktoś posiada dane nastawcze dla tego silnika i dla 24V to byłbym wdzięczny. Wymieniłem rozdzielacz...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
Od momentu, gdy po raz pierwszy powstała płytka drukowana (wcześniejsze metody opierały się na nieco mniej rygorystycznym podejściu co do łączenia elementów), pojawił się też problem z ich naprawą, a konkretniej z wlutowywaniem części uszkodzonych. Pierwsze konfekcjonowane były bowiem ręcznie i aby jakiś komponent nie chciał sobie pójść na spacer (wypaść...
Witam. Panowie sprawa dotyczy MB 124 200TE 91rok wersja na włochy, klima automatyczna (jeden potencjometr, przyciski kierunku i siły nawiewu). Zakupione auto nie posiadało jeża a panel w kokpicie był rozbebeszony, nawiew podłączony na krótko -max obroty. Wstawiłem regulator od 210 poliftowej (jedna wsuwka i 3pinka), wstawiłem panel sterujący o tym samym...
Witam w okluarze nie chodzi klima firmy diavia. Wyczaiłem że prestostat nic nie pokazuje. Wyciągłem gaz, zrobilem nawet chwilowe podciśnienie i wykręciłem czujnik. Po wyciągnięciu czujnika ciśnienie nie podniosło się do 0 gdy ręcznie podepne ciśnienie na czcujnik to miedzy 1 a 2 pinem zwiera. Wie ktos moze jak piwinien działac taki czujnik, mnam tylko...
podciśnienia mercedes mercedes podciśnienia nieszczelność podciśnienia mercedes
windows wybudzeniu chińskie testery akumulatorów projektor telefonu
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Czy wakuometrem sprawdzę ciśnienie sprężania? Jak wymienić fartuch w pralce Candy CS3 1052D2-S?