(at)marek49ae tu właśnie jest następne pytanie który to czujnik temperatury?. To jest zdjęcie czujników spod pokrywy przy silniku Czujników jest 3, tylko który jest od temperatury?. Z dwóch zdjąłem wtyczki, ten środkowy najbardziej mi wygląda na czujnik temperatury. Kabel jest taki no, powiedzmy lekko z niego zeszła izolacja, ale nie jest przerwany....
Sprawdź jeszcze okablowanie czujnika, oraz włącznik pokrywy silnika wraz z okablowaniem
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Pojazd jak w opisie dodam tylko że wersja silnika to 110 km. Jak sprawdzić czujnik poziomu/temperatury oleju. U mnie jak sądzę znajduje się w misce oleju. Obserwacja. Na desce pali się oliwiarka na pomarańczowo. Wskaźnik na desce nie pokazuje temperatury podczas rozgrzania silnika. Przy włączonym zapłonie lub uruchomionym silniku jak się otworzy...
Jeszcze co do silnika- jedna ze świec była zalana olejem silnikowym, pokrywa silnika jednak sucha- pewnie się "ulało" no ale świeca wykręcona i wyczyszczona do sucha i to samo z jej okolicą. Nie wiem czy jest sens wymienić komplet świec na nowe? poczytaj na necie o tym - to moze byc poczatek konca. musisz sprawdzic u mechaniora Co mnie jeszcze zastanawia...
Jeżeli wskaźnik wskazuje temperaturę za niską, to może znaczy że silnik się niedogrzewa. Jednak niedogrzany silnik dodatkowo można zdiagnozować po zwiększonym zużyciu paliwa oraz słabszym ogrzewaniu kabiny. Aby usterkę zdiagnozować na 100%, należy podłączyć urządzenie diagnostyczne (komputer) i odczytać na nim temperaturę silnika. Jeżeli odczyt z komputera...
Hmm, Co masz na myśli dokładniej opisać?. Jego zastosowanie ? Regulacja rpm. Po za tym . Samochód zaatakowałem dobrym paliwem. O5 rano poszalałem na autostradzie 160 - 180 km i się przeczyściło co nie co, zasadniczo problem zanika. Wymieniłem czujnik.+ Paliwo. Zrobiłem test kluczyka wyszło mi ze nie działa poprawnie czujniki Comshaft. Czujnik będę oglądał...
Witam Panowie. Mam problem. Otóż nabyłem Mazde 6 z 2004 roku z silnikiem 1.8 benzyna. Jak jadę to zaświeca mi się kontrolka check engine. Podjechałem żeby wpieli mi ją pod komputer i wyszła zła praca/przerwany obwód czujnika pedłu sprzęgła ( zwykły stycznik ). Okazało się że czujnik jest ale nie podpięty pod instalację elektryczną. Szukałem kostki i...
Jaki to jest problem z tym czujnikiem. Diagnoza pokazała jego błąd ? Z tego rzutu na silnik co wkleiłeś nie zobaczysz czujnika G40. Trzeba zdemontować plastikową osłonę rozrządu (ta po lewej stronie pokrywy zaworów, na której widać białą nalepkę z symbolem i numerem silnika) i wtedy dopiero pod kołem wałka rozrządu jest widoczny G40 :
Witam nie wiele danych podajesz do sprawdzenia po rozgrzaniu silnika czujnik Temperatury płynu chłodzącego, paliwa , temperatury zasysanego powietrza.Prze-pływka jaka masa na wolnych obrotach a jaka powiedzmy przy 3000 próba na zimno i na ciepłym silniku(porównanie). Te dane sprawdzić w wartościach rzeczywistych odczytanych ze sterownika. Do sprawdzenia...
Witam, a czy ktoś jest wstanie powiedzieć jak jest w Seat IBIZA 1.9TDI 66kW 2000r. Mam ten sam problem, a jak ściągnąłem plastikową pokrywę silnika to jest na wężu jakiś czujnik? Jednak jak odkręciłem 2 śrubki z niego to trzymał się na takiej malutkiej w środku na torx chyba 1 heh, no nie mam pojęcia, bo nie mogłem tego wykręcić i nie wiem czy to to....
Podaje parametry czujników; 1. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Jest to czujnik o ujemnym współczynniku temperaturowym, którego rezystancja maleje w miarę wzrostu mierzonej temperatury. Jest zamocowany na pokrywie pompy cieczy chłodzącej i przekazuje do elektronicznego urządzenia sterującego silnika sygnał o jej temperaturze. Napięcie zasilania:...
Polo 1,4 AUD 2001R, stuki w komorze silnika. Po ujechaniu 200 m zapaliła się lampka oleju i zgasł, już go nie odpaliłem. Mechanik wymienił olej i wszystkie filtry, przepustnice wyczyścił, po odpaleniu jak nowy. Przejechałem 10 km, zapaliła się lampka check, brakowało mu mocy i szarpał. Komp pokazał sondę lambda i czujnik wałka korbowego. Kazał wymienić...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Tak. Doradzano mi by lepiej włożyć oryginalny ale najlepiej używkę. Po skontaktowaniu sie teraz z mechanikiem i domyśla się że może być przebicie i uszkadza czujnik. Radzil by zdjąć pokrywę Z silnika, odpalić i obserwować czy iskra nie skacze. Może być przebicie?
Witam, zakupiłem silnik 150ccm 162FMJ marki lifan. Pasuje idealnie do ramy, brak jakichkolwiek przeróbek blacharskich jedynie trzeba usuną tą blokadę ( chyba na kask) po prawej stronie gdyż koliduje z nowym gaźnikiem ( dołączony do zestawu), ale to drobiazg:) Co do elektryki to napotkałem problem przy instalacji polegający na niespasowaniu na kostkach...
Czujnik czynny temperatury płynu chłodzącego jest nad pokrywą filtra oleju czyli ten, który wymieniłeś. Sygnał z czujnika jest przekazywany do DMCI ECU a ten za pośrednictwem V-CAN1 przesyła sygnał cyfrowy do DIP-a. Uważam, że to nie czujnik. Sygnał czujnika jest monitorowany pod względem wiarygodności sygnału, otwartego obwodu i zwarcia, ponadto zwarcia...
Kiedyś próbowałem coś takiego zrobić , ale nie działało to w ogóle a po chwili coś się spaliło. Ogólnie jest to teoretycznie możliwe w przypadku silnika sensorowego gdy sprzęgniesz 2 takie ze sobą na sztywno i będziesz korzystał wyłącznie z czujnika jednego z nich. Należy przy mechanicznym sprzęganiu zadbać o jak najdokładniejsze ustawienie względem...
Jeżeli jest możliwość wpisania obwodu koła , to może jest możliwość wyboru pomiędzy impulsami że sterownika silnika a impulsami z koła. No właśnie sprawdzałem wszystkie możliwe parametry i nic z listy w menu tego nie zmienia. Albo trzeba też zmienić logikę wyjścia impulsów z koła. niestety ten zabieg z inwersją stanów logicznych nic nie pomógł w przypadku...
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Jesli chodzi Ci o sensor główny poduszek przednich to jest on przykręcony koło lewarka skrzyni biegów na tunelu. Jest jeszcze jeden satellite sensor przykręcony do przedniego pasa pod zamkiem od pokrywy silnika. Jeśli Satellite sensor nie jest uszkodzony mechanicznie to nie trzeba go wymieniać. Pozdrawiam
Witam. Mam kolejny problem z moją sorupką, czyli Scorpio mkIII z 95r, silnik 2.0l 16V z holenderską instalacją bezpośredniego wtrysku gazu...i tu zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc... Problem dotyczy jak mi się wydaje nieokiełznanej elektryki. Podczas normalnej jazdy auto po prostu umarło. Wszystkie systemy jak mi się wydaje funkcjonują prawidłowo,...
Wylaczniki rteciowe sa montowane w wylacznikach stosowanych w sterowaniu poziomem wody boilerach, oraz byl stosowany w samochodzie Ford Aerostar w otwieraniu pokrywy silnika do zapalenia swiatla wewnatrz silnika. Stosowne tez sa w termostatach mechanicznych, do ustawiania temperatury w pomieszczeniach, montowane na scianach.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Mój najnowszy projekt to sprawdzanie pewnych patentów w praktyce dlatego buduję właśnie hybrydę elektryczno/spalinową for my Research & Development :) Napęd będzie przeniesiony na tylną piastę 3-biegową poprzez gwintowaną dwustronnie piastę z zębatkami na gwint. Wszystko na mocnych łańcuchach jednorzędowych. Zastosuję prosty manewr wycinając blachy...
Witam entuzjastów roweru z silnikiem! :D Buduję właśnie hybrydę elektryczno/spalinową for my Research & Development :) Napęd będzie przeniesiony na tylną piastę 3-biegową poprzez gwintowaną dwustronnie piastę z zębatkami na gwint. Wszystko na mocnych łańcuchach jednorzędowych. Zastosuję prosty manewr wycinając blachy przykręcane do obu płaskich pokryw...
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota 406 2.0 HDI po lifcie (2001r) Auto sprawowało się bardzo dobrze przez około 4 lata, niestety ostatnim czasem pojawiły się problemy mianowicie dość ciężki rozruch (zimnego) silnika, a po rozruchu nierówna praca silnika (falowanie na obrotach). Falowanie jest moim zdaniem bardzo duże w plus i minus 100 obrotów, silnik...
Ok nie aktualne już. Znalazłem informacje w sieci gdzie ma być. Pod zamkiem pokrywy silnika.
Problem może leżeć nie w kondensatorach tylko w marnej jakości przełączniku praw/lewo. Sprawdź go w pierwszej kolejności oraz wszystkie połączenia do niego i do silnika. Ja w swojej tokarce, tez LD550 rozwiązałem to montując silnik troszkę mocniejszy. bo 0,75kW i falownik do niego. Zresztą wymieniłem też czujnik zamknięcia pokrywy bo był bardzo kapryśny....
Filtr wyciagniety olej niby jest- poleciala niecala setka oleju. Jutro sprawdze cisnienie. Niestety obecnie tylko marnujesz czas. Silnik jest zatarty. Lampka ciśnienia oleju w tym silniku zaświeca się dopiero przy BRAKU ciśnienia oleju. Więc jeżeli czujnik jest sprawny, to silnik pracował bez smarowania. Ściągnij żesz pokrywę zaworową (4 śruby) i odkręć...
Dopytam jeszcze,bo na płytce w silniku widać czerwony(+)(5V), czarny (-) ,niebieski,żółty,zielony(sygnały) i wszystko spoko bo na sterownikach się to pokrywa bo są wtyczki 5 pin. Ale z czym spiąć ten biały ( s ) w ewentualnym sterowniku bądź za co on odpowiada? Czy to jakiś "control"? A może w ogulnym zastosowaniu nie istotny? Taki edit: W innym z tematów...
Witam Pytanie jak w tytule "Jak sprawdzić czujnik temperatury silnika w CC700?" Słyszałem, że w CC700 są trzy czujniki temp. interesują mnie ten z boku po lewej stronie silnika oraz głównie ten w okolicy zamka pokrywy silnika. Czy można w jakiś prosyt sposób np. przy pomocy miernika lub inny sprawdzić czy napewno działają? Pozdrawiam
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam. Chcę zbudować własny mikroprocesorowy steronik zapłonu w związku z czym, na wstępie musiałbym rozpracować odczyt pozycji wału korbowego. Wspierając się tymi informacjiami czyli budowa koła : 1 - czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego, 2 - wspornik mocowania czujnika, 3 - koło zębate z obwiednią zębatą, 4 - znacznik GMP na kole...
Jeżeli tak jest jak myślę i zacznie chodzić wentylator to znaczy że wszystko z układem jest ok, a reszta czyli moment (temperatura) załączenia zależy już od czujnika który jest w chłodnicy. A i sprawdź sobie czy dobrze łączy zasuwka na czujniku od temperatury silnika Ten który jest na górze silnika za pokrywą zaworów w okolicach obudowy rozrządu Dodano...
Zapomniałem jeszcze dodać chyba najważniejszego, drukarka przed awarią wydrukowała całą czarną stronę, potem została wyłączona a po kilku dniach przestała się włączać (przy zamkniętej klapie). Z tego co znalazłem na forum uszkodzeniu mógł ulec zasilacz (ładowanie bębna), laser. Niestety ale teraz nie mogę sprawdzić jeżeli drukarka się nie uruchamia....
posiadam astrę z18xe i czujnik wału jest przy łączeniu bloku ze skrzynią, dokładnie kilka cm nad miską olejowej z prawej strony stojąc przed samochodem, w x18xe1 jest przy kole pasowym, problem w tym że występuje różnica w kącie mocowania prawie 180 stopni, a co za tym idzie sterownik może źle policzyć do punkty kontrolnego (przerwa w zębach) i będzie...
Witam, problem polega na tym, że na zestawie wskaźników, występuje brak wyświetlania otwarcia pokrywy silnika. Sprawdzone: 1. Przejście od czujnika krańcowego maski do centralnego modułu - sprawne 2. Przejście do licznika (pin 22 ) - sprawne W blokach pomiarowych centralnego modułu otwarcie pokrywy silnika poprawne, natomiast w liczniku brak reakcji...
Tak wiem który, od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza tej nad silnikiem... W jaki sposób go zaślepić (korek, guma) ? Obie strony czy od którejś (układ zamknięty zostawić czy otwarty jak zaślepię którąś stronę) ? Zaślepić go na stałe i pojeździć, czy tylko prze gazować w garażu na jałowych ?
Tam chyba nie ma żadnych mikrostyków. Krewni mają chyba ten sam model i... ten sam objaw (eksploatacja w zatłuszczonej kuchni). Trzeba odtłuścić kółka pasowe zamykania pokrywy i wymienić pasek. "Czujnikiem" jest tu silnik zamykania pokrywy, który daje sygnał w momencie przeciążenia krańcowego. Jeśli pasek zacznie się ślizgać na swoich kółkach, to objaw...
Witam poszukuje schematu połączenia czujnika temperatury głowicy. Problem jest taki że silnik jak jest zimny odpala idealnie jak się rozgrzeje nie chce zapalić wziąłem drugi czujnik i tymczasowo przypiąłem go do metalowej części przy termostacie usterka się powtórzyła, pojechałem pod komputer i tak na zimnym czujniku zero błędów po podłączeniu czujnika...
Na pokrywie zaworów (wałków rozrządu)po prawej stronie patrząc od przodu samochodu, po lewej masz elektrozawór regulacji faz. OK Dzięki czyli jak zdejmę pokrywę silnika z filtrem powietrza to po prawej stronie na pokrywie zaworów ? na przeciw reg. faz ?
Zapaliła mi się kontrolka silnika, a kabelek wypluł takie coś: 001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0473 - 000 - Signal too High Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 16 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.39 V Mileage: 130 km Temperature: 126.0°C...
Witam. Miałem juz 2x taki problem. W A2 wymiana miski nic nie daje bo czujnik jest z góry montowany i przechodzi przez obudowę do miski oleju, żeby ją zmienić trzeba rozpiąć pasek rozrzadu, zdjąć obudowę o z reguły wymienić odrazu łancuszek napedzajacy wałek równoważący i pompę oleju, plus wymienic ślizgi napinacza i koła zębate. Nie jest to ani tania...
Za mało informacji. W jakich okolicznościach przestał palić? Czy możesz przekręcić silnikiem ręcznie. Jeśli przekręca delikatnie tzn. jak. Czy masz możliwość podłączenia jakiegoś kabelka diagnostycznego?. Dodano po 3 Może być do wymiany czujnik zamknięcia pokrywy ale to raczej nie on blokuję zapłon.
Po remoncie chodził normalnie ale przez 30min i potem zaczely się problemy To nie będzie raczej wina czujnika położenia wału. W ogóle wziąłeś się trochę od "d*py" strony. Ale od początku: Czujnik położenia wału wywali błąd, jeśli silnik nie zapali po pewnym czasie kręcenia - w niektórych VAG to normalne. Następnie, wspomniałeś o diagnostyce - sprawdzałeś...
U mnie problem był z montażem koła zamachowego które miało znak ... koło ma 6 lub 8 śrób mocujących ... Mechanik który montował koło zamachowe zamontował je niepoprawnie ( obrócił o 90 stopni ) względem gmp i dawał zły sygnał, nie zgrywał się z czujnikiem wałka. Charakterystyczne dla tego silnika jest to że musi wykonać pewien obrót żeby odczytać wartości...
Mam następujący problem: sosuję czujnik F&F zaniku 3 faz i przynajmniej 1 w miesiącu wymieniam go na nowy, a po starym zostaje niewiele:) (popalone przewody 3 faz, a ostatnio nawet "wypluło" pokrywę od skrzynki :D ). Czym to może być spowodowane? Czy mogę zastąpić go innym, innej firmy? Czy to pomoże? Dodam, że czujnik pracuje z silnikiem 40kW gwiazda-trójkąt...
witam ten silnik ma tylko 2 czujniki, jeden pokrywa zaworow,a drugi to wału na przegubrm prawej półoski
Jak nie jest to pan Adam Słodowy i jest to Skoda Fabia to odkręci tylko pokrywę silnika i szybko wymieni czujnik na sprawny (dwoma palcami). PS Max wylanego płynu 100ml Chyba że kolega ma na myśli zupełnie inny czujnik temperatury :?: Pozdrawiam.
Witam,mam problem ze świecącą się kontrolką otwartej (a zamkniętej) pokrywy silnika. Problem pojawił się przy mocnym trzaśnieciu pokrywą. Sygnał z kontrolki blokuje mi spryskiwacze i wycieraczki (działa czujnik deszczu podczas jazdy). Ma ktoś jakiś pomysł co się stało?
Witam Jak w temacie mój passat b5 dość głośno chodzi jak na ten silnik AFN 110km 1998r Jeżdziłem 3 autami z tymi silnikami (2x passat b5 audi a4 i audi a6) i nie bylo slychac tak silnika a u mnie chodzi jak traktor... Nawet wymieniłem tłumik srodkowy na nowy bo w starym cos latalo w srodku i myślałem ze to to (cos w nim sie urwalo i drzalo troche) ale...
Na kompie wyrzuciło trzy błędy Czujnik A położenia wału korbowego - wysoki sygnał wejściowy Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - niski sygnał wejściowy Obwód sterujący lampki uszkodzeń MIL - usterka Gdzie znajduję się ten czujnik wału? Po prawej stronie silnika z tyłu zaraz pod pokrywą czy w okolicy skrzyni biegów? Czy usterka "wysoki...
Na kompie wyrzuciło trzy błędy Czujnik A położenia wału korbowego - wysoki sygnał wejściowy Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - niski sygnał wejściowy Obwód sterujący lampki uszkodzeń MIL - usterka Gdzie znajduję się ten czujnik wału? Po prawej stronie silnika z tyłu zaraz pod pokrywą czy w okolicy skrzyni biegów? Czy usterka "wysoki...
Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem V70 z motorem 2.5TDI 103KW. Dziś podjąłem się wymiany rozrządu i gdy wymieniłem pasek rozrządu to nie zakładałem paska od alternatora, gdyż tylko odpaliłem silnik na moment by sprawdzić czy wszystko jest w porządku, auto normalnie odpaliło. Następnie złożyłem całą resztę wraz z paskiem od alternatora ale nie założyłem...
no nie mam teraz tego przed oczami ale powinien znajdowac sie blisko czujnika płynu (temperatury) silnika Dodano po 1 może ustalmy czy słychać stukot metaliczny z pokrywy zaworów na zimnym silniku i czy kopci
Witam, mam nastepujący problem z moim samochodem. Na zimnym silniku, jak auto postoi cała noc na mrozie, po odpaleniu silnika słysze taki „terkot” jest to tylko wtedy jak dodam gazu, niezależnie czy na biegu czy na luzie ale tylko po dodaniu gazu. Im wiecej gazu dodam tym głośniejszy dźwięk. Po rozgrzaniu samochodu terkot milknie. W dni...
Sprawdziłem rozrząd, wyglada na to ze jest ok, znaki sa na miejscu, pasek dobrze napiety. 2 miesiace temu byl wymieniany.o instalacji nie wiem nic jeszcze, ale sie dowiem i napisze szukalem dalej ,zdjalem pokrywe monowtrysku,a pod nia jest maly czujnik ,pelno w nim bylo gestego syfu,oczyscilem to i zamontowalem z powrotem. nie zakrecalem pokrywy. silnik...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
jak bezpiecznie sprawdzić iskrę w terenie, jak nie mam pod ręką klucza od świec?zdjąć pokrywę z silnika i odłączyć od świecy i przyłożyć do obudowy silnika? Poza tym jeżeli czujnik halla by przestawał działać w jakimś zakresie temperatur zawsze, to ECU chyba by się BARDZO zbuntował podczas jazdy, a nie tylko podczas odpalania? Bez czujnika położenia...
miałem kiedys podobny problem ,przyczyną było lekko rozwulkanizowane koło pasowe wału rozwulkanizowane? - oznacza nieszczelne - uszczelniacz koła pasowego wału, tego na dole był uszkodzony? U mnie jest tak, że w momencie jak wyciągam czujnik wałka rozrządu to silnik pracuje idealnie (bez względu na jego temperaturę). Wymieniłem na inny używany i wciąż...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Normalnie i przeważnie niebieski to jest neutralny a zielonożółty ochronny. Te zostaw w spokoju. Umiesz chyba zlokalizować styki główne na styczniku. Jak nie, to odkręć pokrywę zacisków w silniku i tam dokonaj zamiany wśród tych trzech kabli zasilających śruby zaciskowe uzwojeń.
witam ja mam podobny problem i potrzebuje pilnie pomocy. mam A4 B6 malysz , gdy odpalam i dodam gazu natychmiast zapala sie kontrola trakcji poczym zaczynaja mrygac swiece zarowe i oczywiscie obroty wchodza na 1100 czy 1200 obr, doslownie nieda sie jezdzic czasem gdy zgasilem i odpalilem mijalo ale gdy jest odwilz to sie dzieje za kazdym razem a mechanik...
witam ja mam podobny problem i potrzebuje pilnie pomocy. mam A4 B6 malysz , gdy odpalam i dodam gazu natychmiast zapala sie kontrola trakcji poczym zaczynaja mrygac swiece zarowe i oczywiscie obroty wchodza na 1100 czy 1200 obr, doslownie nieda sie jezdzic czasem gdy zgasilem i odpalilem mijalo ale gdy jest odwilz to sie dzieje za kazdym razem a mechanik...
Z pamięci w granicach 1.2 - 1.4 V, zmienia się po założeniu pokrywy nastawnika.
Jak masz start silnik to przełóż co trzeba i już po problemie. Problem w tym, że tego czujnika nie da się przełożyć, bo obecna pokrywa silnika nie jest wyposażony w odpowiedni otwór na tej czujnik.
Sterownik od gazu jest nowy bo tamten zalałem i gazownik podłączył mi inny chyba stag (jakoś tak) - tamten zalany był pod pokrywą silnika a ten zamontował mi w kabinie, żeby drugi raz nie zalać. To zacznę od odłączenia tego sterownika jutro. To może on powodować na cewce jakiś błąd ? (o ile jest podłączony pod nią) Dodano po 11 I dziś miałem na komputerze...
Poszukuje włącznika napędu CD do Sony CFD-S03CP. Włącznik uruchamia silnik w napędzie CD po zamknięciu górnej klapy. Zdjęcie włącznika w załączeniu. 855131
Panowie mam pytanie, rok temu wymieniłem czujnik położenia wału na oryginalny Siemensa, problemy z autem znikły i ku mojemu zdziwieniu teraz powróciły. Czujnik ten znajduje się obok kolektora wydechowego, przewód jakoś przez ten czas zsunął się trochę z zaczepów na pokrywie silnika i podtopił od kolektora. 2 z 3 przewodów wydawały się nienaruszone,...
Właśnie w tym silniku jest mechaniczna regulacja i niedawno własnoręcznie sprawdzałem luzy, są książkowe. Pasek był zdejmowany przy wymianie alternatora, odpalałem silnik by sprawdzić czy to na pewno łożyska w altku wyją. Stukał wtedy dokładnie tak samo. Czujnik ciśnienia oleju w tym silniku jest na dole, tuż przy obudowie filtra oleju. Odgłos dochodzi...
Czujnik wału masz przy kole pasowym, a czujnik walka masz u góry silnika w pokrywie zaworów obok obudowy paska rozrządu. W poniższym linku znajdziesz zdjęcie czujnika wału i jego miejsce, ktoś ładnie zaznaczył.
Witam, Jako kierowca nowicjusz (prawko zrobione na początku lipca) otrzymałem autko, które użytkował wcześniej brat przez dobre 6 lat - Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 105 KM (przebieg nieco ponad 150 tys. km). Samochód był w serwisie po tym jak kontrolki zaczęły pojawiać się na desce rozdzielczej (układu wydechowego, check engine oraz mrugające świece żarowe)...
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Na tej stronie schemat i instrukcja obsługi. Zdejmij pokrywę zakrywającą głowice i mechanizm instalacji taśmy, sprawdź czystość żarówki i czujnika autostopu, który wyłącza silnik, jeśli taśma jest nieprawidłowo zainstalowana lub zerwana.
Tam nie ma żadnego zabezpieczenia. Stawiam na przełamany kabel w wiązce, najpewniej od któregoś z czujników halla. Trzeba odłączyć silnik, zrzucić pokrywę silnika i przedzwonić wiązkę miernikiem, wyginając jednocześnie kabel.
Odlacz sondę i zobacz co wtedy się dzieje. Czy ten objaw też się pojawia. Warto sprawdzić testerem wartości czujników temperatury czy pokrywają się z rzeczywistością
Witam serdecznie, mam problem podczas upałów jak jest wysoka temperatura na zewnątrz przy włączaniu zapłonu na zimnym silniku pojawia się szarpanie, nierównomierna praca silnika, tak jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Po chwili wszystko wraca do normy i jest OK. Reno Clio II rok 98. Bardzo proszę o radę i pomoc chodź do lata jeszcze trochę. Dziękuję...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Mam nowy problem klapa pokrywy silnika Nie chce się za trzasnąć sprawdzałem linkę /cały zamek /zamknąłem ręką tą zapadke /ale jak podwarzyłem ten element co ma trzymać klapę /to nie trzyma/ lekko się otworzył/ moźna ten element naprawić czy cały zamek do wymiany? będę wdzięczny za wszystkie porady dzieki
Witam szybkie pytanie Pękł mi wałek rozrządu w vw lt46 2.8tdi kod silnika ATA czyli na zwykłych wtryskach.Czy pasuje do niego zamiennie wałek z takiego samego silnika ale na common rail ?W tamtych jest kod silnika AUH np.A moze ktos z was ma taki wałek?AUH z tego co widze posiada czujnik wałka w obudowie pokrywy zaworów wiec moze tylko na wałku jest...
Nie wiem czy ropa w oleju to wina wtryskiwaczy, czy jak już wcześniej wspomniałem podkładki miedzianej pod wtryskiem, w każdym bądź razie po regeneracji wtryskiwaczy i ponownej wymianie uszczelnień miedzianych: - koniec problemów z ropą w oleju - koniec problemów z odpalaniem auta na rozgrzanym silniku o czym pisałem też tu - zdecydowanie lepsza dynamika...
To napisz co było. To taka odrobina wdzięczności za wpisy innych. Nie potrafiliśmy ci pomóc, bo ty nie potrafiłeś opisać problemu. Kolego już wszystko tłumaczę. :) Jak wiadomo temat kręcił się wokół problemu "stukania" silnika, konkretnie z pod pokrywy klawiatury. Problem polegał na tym ( nie wiem jak to dokładnie opisać, bo mechanikiem nie jestem)...
Witam. Trochę czasu minęło od ostatniego postu. Do tej pory astra stała nie odpalana. Nie robiłem przy niej absolutnie nic. Dziś wsiadłem, przekręciłem kluczyk i odpaliła bez jakichkolwiek problemów. Przejechałem 10km. Po godzinnej przerwie znowu odpaliła bez problemów i przejechałem kolejne 10 km. Niby jeździ, ale.... właśnie. Jest słaba. I kopci....
Witam. Posiadam astre IV gtc 1.6 180KM w benzynie z 2012r. Miałem parę problemów z tym wozem. Jednym z nich był silnik, który musiałem wymienić. Ze względu na cenę kupiłem silnik z astry III (też 1.6 180KM) Osprzęt pozostał z mojego samochodu. Po wymianie prawie wszystko było ok, gdyby nie falowanie na wolnych obrotach. Falowanie to doprowadza nawet...
Witam wszystkich. Potrzebuję schemat instalacji silnika, a w szczególności czujnika poziomu oleju do sterownika. P250B P250C P250F Na dwóch pinach jest zasilanie sprawdzone żarówka. Na trzeci podanie plusa czy minusa z poprzednich pinów nie wnosi nic do sprawy. Nadal te same błędy. instalacja był uszkodzona w dwóch miejscach przy czujniku. jest to naprawione....
Rozrzad raczej sie nie przestawil, sprawdzilem go i wszystko sie pokrywa. Czujnik wyzwala impulsy. Na oscyloskopie pokazuje od 0 do 5V czyli powinno byc dobrze. Sa jeszcze jakies pomysly ? Dodam ze auto powoli zaczyna chodzic coraz gorzej, teraz juz nawet na wolnych obrotach trzesie silnikiem.
Witam A jakiego wału? Ma pewno korbowego? W pokrywie zaworów masz jeszcze przecież czujnik obrotów wałka rozrządu. Może sprawdz jeszcze ten czujnik. Jak on jest padnięty też nie zapalisz Pozdrwiam D&D SERVICE Daniel Przystaś
Panowie walczę dalej z problemem, silnik jest na 100% ok, ostatnio zrobiłem trasę 3000km z przyczepą 2000kg i nic sie nie działo. Mam wątpliwości co do czujnika, w serwisie sprzedali mi zielony o numerach 057 919 501 bo tego który miałem rzekomo już nie produkują 357 919 501 A, ale wyczytałem że jednak produkują taki czujnik tylko już z numerami 6U0...
Zaczerpnięte z internetu: 758725 758726 758727 758728 758729 opis polski: Zalecane okresy wymiany · Wszystkie silniki: · Rok mod. →2000: Co 15 000 km lub co 12 miesięcy, w zależności, co wcześniej nastąpi - sprawdzić stan i szerokość. · AJM: · Rok mod. →2000: Co 60 000 km - wymienić (jednocześnie...
Witam Ponownie. "Przesypianie" się z problemem, zakończyłem wczoraj rano :D Dziękuję za żarliwą dyskusję w temacie. Więc tak jak Koledzy zauważyli - wcześniej pisałem o starej sondzie i działaniu z punktem masowym, oraz bez - tu założyłem że zamiennik MagnetiMarelli, będzie miał podpięty punkt masowy w sobie - niestety, błędne założenie. Stąd te dziwne...
Witam Muszę zrobić sterowanie komutatora elektronicznego silnik bezszczotkowego o trapezowym rozkładzie SEM. Do lokalizacji położenia wirnika chce użyć transoptorów odbiciowych które rozmieszcze co 120 stopni tak aby pokrywały sie z osią uzwojeń fazowych. Na wirniku jest zamieszczona tarcza która jest podzielona na 8 części. 4 odbijające światło i 4...
Silnik krokowy widać, że nie pasuje do tej przepustnicy... czujniki IAT i MAP, powinny być jednym czujnikiem zamontowanym w kolektorze, ty masz je z Punto 55-75 ale ich charakterystyki się pokrywają. Pin 16 to masa, pin 14 to 5V do zasilania czujników, pin 31 to czujnik IAT, a 32 to MAP. Silnik krokowy to piny: 2+20, 3+21, a czujnik przepustnicy (TPS)...
Nie może tak być, musi być odprowadzenie podciśnienia ze skrzyni korbowej. Może być ono odprowadzane do korka wlewu oleju, gdzie wcześniej jest tzw. sitko-filtr wyłapujący opary olejowe. Przy zapchanym wywala olej korkiem, potrafi walić na 1m w gore przy zapalonym silniku. Swego czasu były stosowane w pokrywie klawiatury, (podobne do tego co miał silnik...
I teraz moje pytanie, ponieważ przebieg jest znikomy, silnik czysty (brak nawet śladowych ilości nagarów pod pokrywą zaworów) zdecydowałem się zamienić na własne ryzyko olej silnikowy z zalanego wcześniej Castrola GTX 10W40 na Millersa CFS 5W40. Lepkość, szczególnie niskotemperaturową, dobiera się bardziej ze względu na klimat (nieraz producent toleruje...
Pęknięty wał korbowy.Chodził do końca ale walił jak smok. Klient załatwił silnik kompletny ale z nowszego rocznika. Różnice: inna nowsza pompa CR (nie pasowała by elektrycznie) inny czujnik położenia wałka rozrządu (inna wtyka) Reszta poza pokrywą zaworów (z tworzywa) a w starym aluminium (nie istotne) była taka sama.Pompe wrzyciłem starą z tamtego...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
Poszukałem jeszcze w sieci o samym czujniku i na 99% ma charakterystykę liniową. Ponieważ nie mam stałego dostępu do manometru (i nie łatwo go założyć bo dojście do czujnika w silniku jest utrudnione), wstawiłem opornik regulowany w obwód zamiast czunika i patrzyłem co pokaże zegar przy danej oporności. Wartości pokrywały się z tymi jakie otrzymuję...
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap 3 (Śruby 1 - 10)90 (°) Etap 4 (Śruby 1 - 10)90 (°) Etap 5...