Sprawdź napięcie na wtyczce czujnika czy pojawia się 5V ? i w parametrach spójrz jaką pokazuję temp. np przy zimnym silniku .wynik powinien pokrywać się z czujnikiem temp silnika.
Rozrząd ustawiany na blokadach, i sprawdzany, wszystko się pokrywa.
przy każdym rozbrojeniu alarmu słychać 4 sygnały syreny Oznacza to , że któryś z czujników (drzwi, pokrywa silnika, bagażnika etc...) jest uszkodzony (zwarty) i pomijany przez system. Odszukaj uszkodzony czujnik i napraw lub odłącz. Na temat cichego uzbrajania odpowiedział Ci już kolega [red0210]
witam ten silnik ma tylko 2 czujniki, jeden pokrywa zaworow,a drugi to wału na przegubrm prawej półoski
witam mam forda i zacela mi migac kontrolka od swiec zarowych auto zaczelo sie mulic powyzej 2000 obrotow po podlaczeniu pod kompa wyswietlil sie blad cos zwiazany z cylindrem 3 (po angielsku nie czaje) czujnik pod pokrywa silnika jest ok sprawdzilem co moze byc nie tak jeszcze prosze o pomoc
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Witam! Pierwszy komunikat: "pokrywa silnika nie zamknięta". Drugi: "immobillajzer - funkcja zakłócona" Trzeci: "zobacz do instrukcji obsługi". Prawdopodobnie przyczyną wszystkiego jest niezamknięcie (lub uszkodzony czujnik) klapy silnika.
Jak masz start silnik to przełóż co trzeba i już po problemie. Problem w tym, że tego czujnika nie da się przełożyć, bo obecna pokrywa silnika nie jest wyposażony w odpowiedni otwór na tej czujnik.
Pompa jest tylko za pasażera fotelem,druga pokrywa to drugi czujnik poziomu w drugiej komorze. Tam jest teź węxk powrotny z silnika. Podczas kręcenia powinń być słychać jak pracuje. Można też zdjąć ten powrotny i włożyć go do słoika ,druga osoba niech kręci,powinno być ciśnienie do 3Atm. Jak nie pracuje to albo się skończyła ,albo bezpiecznik padł.
Czy jest coś, co na pierwszy rzut oka pozwoli odróżnić te silniki? Chodzi mi np o jakiś szczegół typu inny czujnik, może kolektor albo pokrywa zaworów? A może np klimatyzacja, czy były silniki 1.1 z klimą? Przeglądając zdjęcia na różnych stronach nie widzę jakiejś istotnej różnicy w wyglądzie zewnętrznym, nawet zawężając poszukiwania do tego samego...
ciśnienie oleju jest na poziomie 2,10 bar na wolnych obrotach Jak to na zimnym silniku to szukaj problemu, jak na ciepłym jest do akceptacji :) Cisnienie z manometru pokrywa się z ciśnieniem jakie widzisz testerem?
Silnik Mxus XF40C 30H 1500W ma zainstalowany czujnik PTC wewnątrz obudowy blisko uzwojeń, więc możliwe, że wskazania są prawidłowe, chociaż nie mam porównania z innym egzemplarzem. Dzisiaj zrobiłem krótką 20km trasę i zauważyłem, że temperatura na trzecim poziomie wspomagania, czyli około 700W do silnika ustabilizowała się w okolicach 55 stopni, ale...
Podłączenie polegało na spięciu pięciopinowej wtyczki i gniazdka - nie można się tu pomylić. Mylisz się. Nie jest nigdzie powiedziane czy rozkład pinów sterownika pokrywa się z silnikiem. A wykonaj jeszcze test REV, zamień miejscami kabelki od czujników uzwojeń i sprawdź czy zmienił się kierunek obrotów. Jak tak zrobisz ze wszystkimi kabelkami to będziesz...
Mechanicznie to jest tam silnik prawie identyczny jak w cc900. Roznice to napewno, popychacze zaworow w cc900hydrauliczne,pokrywa rozrzadu,brak na obudowie termostatu miejsca dla czujnika temperatury. Wydaje mi sie ze lancuszek i kola zebate powinny pasowac,mozesz to ocenic po zdjeciu obudowy rozrzadu.
co ? - to zrób zdjęcie tego co chcesz zaślepić Krótki gumowy wężyk idący od pokrywy zaworów do pokrywy silnika (w niej jest filtr powietrza od spodu, oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego). Pokrywa wygląda tak: (zdjęcie poglądowe) http://obrazki.elektroda.pl/1443518700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4557225600_1...
Odlacz sondę i zobacz co wtedy się dzieje. Czy ten objaw też się pojawia. Warto sprawdzić testerem wartości czujników temperatury czy pokrywają się z rzeczywistością
Możesz spróbować. Bo podłączenie to mały problem tylko nie wiem czy fazy rozrządu będą się pokrywały dla sterownika z avu. Albo możesz przełożyć koło rozrządu i obudowę rozrządu i czujnik z avu.
U mnie problem był z montażem koła zamachowego które miało znak ... koło ma 6 lub 8 śrób mocujących ... Mechanik który montował koło zamachowe zamontował je niepoprawnie ( obrócił o 90 stopni ) względem gmp i dawał zły sygnał, nie zgrywał się z czujnikiem wałka. Charakterystyczne dla tego silnika jest to że musi wykonać pewien obrót żeby odczytać wartości...
Witam, Czujnik który kupiłeś to prawdopodobnie tzw. MAP sensor. Nie sposób go pomylić z czujnikiem przepływu powietrza bo zupełnie inaczej wygląda - ma też zupełnie inne gabaryty i zdecydowanie wyższą cenę. Czujnik temp. też jest inny. Poszukaj pod hasłem "map sensor 1.6 HDI" choćby na YT, te silniki występowały w całej grupie samochodów koncernu PSA....
Co ciekawe wtryski są dodane ale nr są 4 inne niż na wtryskach w aucie. Przy próbie dodania dopisuje je ale nr źle nadal pozostają. Zastosowane są wtryski z innej wersji mocy silnika ( kod charakterystyki dawkowania nie mieści się w przedziale zapisanym w sterowniku) - nie przyuczysz kodów ponieważ są dla sterownika nieprawidłowe - z tego powodu też...
Zrób widoczny znak na kole wału, i sprawdz lampą stroboskopową na 1 cylindrze czy się pokrywa iskra ze znacznikiem.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Sygnały mierzyłem testerem i miernikiem , pokrywają się ze sobą. Czujnik temperatury silnika, na testerze pokazuje prawidłowe dane. Czy morze to być związane mapami wtrysku, morze coś jest ze sterownikiem. ??
Witam, mam również problem w Antosie Euro 6, silnik 936, 6 cyl., również błąd synchronizacji rozrządu, czujniki wałków i wału nowe, posiadam przyrząd do ustawienia wałków i niestety nie pokrywają się idealnie znaki w kołach, tak jak na zdjęciach. Czy jest jeszcze możliwość regulacji na kole pośrednim, czy może być to wina krzywek? https://obrazki.elektroda.pl/7610429200_...
Po podlaczeniu komputera sprawdz odczyt temperatury silnika czy pokrywa sie z temp. na desce. Usterka jest sporadyczna.Należy to zrobić przed odpaleniem zimnego silnika.Z drugiej strony czujnik nie jest drogi.
Nie doczytane do końca. Luzu nie ma. Rozrząd ustawiony na znakach. GMP 1 cyl. pokrywa się z czujnikiem rozrządu.
Cena za czujnik wcale nie jest jakoś przesadzona, w tym przypadku czujnik jest zintegrowany z termostatem i ceny zaczynają się od 300zł Podstawą było by sprawdzenie VAGiem (VCDS) czujników G2 i G62 czy ich wskazania od zimnego do rozgrzanego silnika pokrywają się. Jeżeli wskaźniki okażą się OK - należy sprawdzić otwieranie termostatu. W kolejnym kroku...
Witam, może orientuje się ktoś, czy w GMP dla silnika 1,6 multijet znacznik na kole zębatym wałka rozrządu ma się pokrywać z czujnikiem wałka rozrządu.
W tym silniku są dwa czujniki temp. Jeden przy termostacie, drugi w chłodnicy. Przy małym obciążeniu silnika termostat otwiera się dopiero przy 105*C, więc w chłodnicy pewnie była zbyt niska temp. do załączenia wentylatora. 100*C - 1 bieg, 105*C - 2 bieg. No dobrze ale te 111 °C nie osiągnąłem przy małym obciążeniu silnika, wróciłem z trasy przy włączonej...
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Pokrywa mi sie idealnie kazdy znak ...
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
Mam problem z adaptacją. Na którym screenie jest prawidłowo wykonana adaptacja? http://obrazki.elektroda.pl/4555128800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7368251100_1... Wygląda to trochę inaczej niż na filmikach z Rosstech. Temperatura silnika pokrywa się z rzeczywistą tak więc czujniki temp. są OK
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Jak masz błąd czujnika wałka związany z brakiem synchronizacji, to pokrywa w górę. W tym silniku rozrząd jest z gównolitu. Istnieje opcja, że przeskoczył.
Nie zdziw się, jeśli w liczniku będzie odchyłka do wskaźnika, bo to norma. Dlatego chcę porównać, czy temp się pokrywają z odchyłką maksymalnie 5°C. Jeśli będą większe odchyłki temperatury, zamówię nowy oryginalny czujnik cieczy.
Czujnik ciśnienia barycznego (atmosferycznego) ma prawidłowe zasilanie wynoszące 4,98V, ale jego wyjście jest obciążane przez sterownik silnika który w tym modelu mieści się na górze (pokrywa zaworów) silnika. Mam drugi czujnik który zachowuje się identycznie, moje podejrzenia padły na sterownik ponieważ wyjście (pin OUT) jest bezpośrednio wpięte do...
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
No i było namieszane. Pokrywa zaworów jest z innego typu silnika i posiada czujnik wałka na środku. Jak się okazało zamiast tego czujnika powinien być czujnik ciśnienia atmosferycznego. Tak, że temat do zamknięcia. Wystarczyło się dobrze przyjrzeć... ;) Pozdrawiam...
Podgląd temperatury silnika jak jest zimny pokrywa się z rzeczywistością? Ciśnienie paliwa?
Za mało informacji. W jakich okolicznościach przestał palić? Czy możesz przekręcić silnikiem ręcznie. Jeśli przekręca delikatnie tzn. jak. Czy masz możliwość podłączenia jakiegoś kabelka diagnostycznego?. Dodano po 3 Może być do wymiany czujnik zamknięcia pokrywy ale to raczej nie on blokuję zapłon.
Rozumiem że sam wskaźnik jest sprawny(zapewne wcześniej działał) okablowanie też sprawdziłeś (żadnych zwarć ani przetarć izolacji ) to prawdopodobnie sam czujnik jest z tego nowego silnika 1,6 i zakres pracy nie pokrywa sie z zakresem pracy wskaźnika. Sprubuj podłączyć oryginalny czujnik z 1,9 (ale pewnie samo gniazdo nie będzie pasować średnica lub...
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
Witam, Od jakiegoś czasu walczę z usterką czujnika rozrządu w silniki Z12XEP (Opel Agila). Wyświetla się check i po podłączeniu komputera pojawia się błąd P0344 - obwód czujnika położenia wałka rozrządu przerywany/niedokładny. Ogólnie auto odpada, jeździ ale czasem przerywa i czasem faluje na biegu jałowym, szczególnie z włączoną klimą. Uwaga – po skasowaniu...
Zgadza sie z tym co piszesz odnośnie czujnika temperatury, tylko chyba tak nie nalezy naprawiać samochodów :)))) oczywiście kto co lubi :))) to jest jakby ominiecie problemu, chociaz finalnie efekt uzyskany :))) Zobacz czy te kluczowe elementy sterowania silnika (czujnik, ecu, edu ) nie reagują na temperaturę, przy okazji sprawdz czy temperatury podawane...
Koła wałka rozrządu nie mają klina tak i tarczka czujnika też i przy przykręcaniu to się to rozjeżdża. Roboty troche jest misa dekiel pokrywa ale w tym silniku wystarczy sam napinacz zmienić żeby nie terkotało na wolnych obrotach.
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Zapinasz zwykły mechaniczny manometr i patrzysz, czy jego wskazania pokrywają się ze wskazaniami systemu diagnostycznego, na podstawie odczytów z czujnika. Sygnał jest napięciowy. Przyjmuj się że jeśli czujnik poprawnie wskazuje ciśnienie atmosferyczne, na wyłączonym silniku, to jest sprawny.
Oryginalnie ten silnik posiada magnetyczny układ wykrywania pozycji, którego nie potrafię wykorzystać w sterowniku Co kolega przez to rozumie? Widziałem, że tego typu urządzenia mają namagnesowany pierścień na wałku (albo wtłoczony w wałek) i dedykowane czujniki, które niestety mogą dostarczać informacji albo całkowicie cyfrowych przez interfejs komunikacyjny,...
Prawdopodobnie tak. Sterownik został start wraz z wiązka , każdy zawór, czujnik itd są podłączone. Podejrzewam, że silnik został wymieniony wraz ze skrzynią. Kolektor wydechowy pewnie został od starego, cały dolot jest na sztukę poskładany z elementów na pewno nie od tego silnika. Pokrywa zaworów wygląda od silnika BSU i takie oznaczenie jest również...
Życie nauczyło mnie jednej zasady to że nowy nie znaczy że sprawny. Należało by dokładnie sprawdzić dwie rzeczy. Raz pomiar w miejscu montażu czujnika czy odczyt pokrywa się z rzeczywistością. Dwa sprawdzenie wartości rezystancji czujnika podczas wystąpienia awarii (na samym czujniku jak i na końcu przewodów , symulacja rezystorem/potencjometrem i odczyt...
posiadam astrę z18xe i czujnik wału jest przy łączeniu bloku ze skrzynią, dokładnie kilka cm nad miską olejowej z prawej strony stojąc przed samochodem, w x18xe1 jest przy kole pasowym, problem w tym że występuje różnica w kącie mocowania prawie 180 stopni, a co za tym idzie sterownik może źle policzyć do punkty kontrolnego (przerwa w zębach) i będzie...
Pokrywa w górę i trzeba zobaczyć co się tam podziało. Sprawdź rozrząd do czujnika zegarowego.
Zwykle zakres pracy czujników pracujących na zasilaniu 5V to od 0,5V do 4,5V. Każda wartość poniżej 0.5V lub powyżej 4,5V używana jest do diagnostyki obwodu otwartego / zwarcia do masy lub zwarcia do zasilania. Patrząc na Twoje pomiary czujnik TPS działa poprawnie. Sprawdź czy w sterowniku silnika w parametrach poza procentowym otwarciem przepustnicy...
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Ja rozumiem, ale dla pewności zapytam jeszcze raz. Nie ma znaczenia ile razy obroce kołem pompy? Jeśli będzie się pokrywać otwór na kołek to musi pasować? Tak, zawsze jak pasuje na kołek to wtrysk na pierwszym. W tym silniku, trzymając się instrukcji kolegi Toku 74, prawie zawsze udaje się odpalić samochód bez zabawy z początkiem tłoczenia i na pracującym...
A ja bym zrobił tak: Kup termistor NTC 10Kohm i załóż w miejsce czujnika. Koszt ok 1 zl. Nie wiem czy akurat taką nominalną wartość ma mieć ten termistor ale to sprawdzisz na całkowicie zimnym silniku czy temperatura z czujnika będzie się pokrywała z temperaturą otoczenia w OPCOMie. Miałem przypadek kiedy to nie siadał tyle sam termistor tylko nie łączyło...
kiedy zaczynają grzać świece, a kiedy kończą jeżeli Piszesz, że kończą po włączeniu zapłonu. pozdr. Dodano po 44 A co Myślicie na temat nierównomiernej pracy silnika, jeżeli dwumasa ma lekki luz i po uruchomieniu zimnego silnika, kiedy dochodzi do największych drgań silnika nie pokrywa się idealnie z czujnikiem indukcyjnym. po lekim nagrzaniu silnik...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Witam. Mam problem z taką corsa. Silnik 1.4 z dwoma wariatorami. Chyba a14xer. Auto trafiło do mnie z problemem nierównej pracy po zapaleniu, falowanie obrotów, przygasanie. Po jakiejś minucie praca się w miarę stabilizuje. Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego,...
Katalizatora brak !!! :| Wstawiona rura, po czujniku za katalizatorem nie ma śladu. Katalizatora może i brak ale sonda lambda jest wkręcona w portki daleko przed katalizatorem. Pozdro RUBIK A czy kolega kontrolował słynny w matizach EGR?? To układ recyrkulacji spalin który jeżeli zawiedzie to auto szarpie na luzie, powoli się wkręca (ale się w końcu...
Nie wiem czy ropa w oleju to wina wtryskiwaczy, czy jak już wcześniej wspomniałem podkładki miedzianej pod wtryskiem, w każdym bądź razie po regeneracji wtryskiwaczy i ponownej wymianie uszczelnień miedzianych: - koniec problemów z ropą w oleju - koniec problemów z odpalaniem auta na rozgrzanym silniku o czym pisałem też tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam. Hyundai Tucson 1,6 T GDI hybryd Plug-in automat 2023. Mam problem z podłączeniem czujników PDC w przednim zderzaku (bez kamery). Kupiłem samochód po wypadku z Francji, wiązka komory silnika uszkodzona (przecięta) po lewej stronie łącząca pas przedni i zderzak przedni, kolorystycznie udało mi się połączyć wszystkie przewody. Problem polega na...
Witam dzis robiłem rozrzad czujnika nie znalazłem pod kolem zębatym i 2 pokrywa w seacie go nie ma!!! Naszukalem się i znalazłem :) czujnik wałka rozrządu znajduje się w pod przepustnicą od strony ściany grodziowej. Pozdrawiam
GMP tłoka sprawdziłem na podstawie wskazań czujnika zegarowego. Pokrywa się z GMP wałków, więc nic nie może być przestawione :( Silnik nadal pracuje nierówno i wywala check-a. Dziś spróbuję sprawdzić na kompie jaki błąd wywala :( Jakaś masakra :(
Kolego ajaką miałeś rezystencję w tym czujniku od wałka rozrzadu ja w ZETEC-E (czarna pokrywa) 2.0 L mam 489 a jak ciepły ale nie gorący silnik to mam rezystencję 520.
moim zdaniem brak tego otworu nie ma znaczenia myślę, że ten dodatkowy otwór na uszczelce nie zaszkodzi skoro już jest w bloku. nawiasem pisząc... dlaczego otwory w tej uszczelce pod głowicą są dużo mniejsze od tych w bloku i głowicy? na tym zdjęciu przedstawiającym kawałek bloku tego aż tak nie widać-może za wyjątkiem prawego dolnego rogu zdjęcia....
Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75" Pisałem: pedał w podłodze, obroty podałem, sterowanie elektrozaworem sprawdzę, choć tu nie doszukiwał bym się problemu bo sztanga chodzi dobrze, wartości rzeczywiste czujnika kopiowania pokrywają się z zadanymi. Ale sprawdzę oczywiście. No może...
Czy ktoś wie w jakiej pozycji przed GMP znajduje się wał korbowy w silniku OHV Poloneza z wtryskiem firmy Bosh, gdy brakujące zęby pokrywają się z czujnikiem ? 60 stopni czy 120' ???
To nie jest pokrywa tylko kolektor dolotowy i stanowi całość. Przy odrobinie szczęścia uda się go wyjąć przez otwór do rury idącej od filtra powietrza, ale bez zdjęcia go z silnika raczej się nie obejdzie. Z opisu wnioskuję, że silnik już i tak uruchamiałeś. Awaryjnie zaślep otwór w kolektorze i odłącz czujnik od wiązki, to jakoś (raczej na benzynie)...
Ale gdzie tu problem? Wszystko działa, to po co szukać? Czujnik temperatury silnika jest po jego prawej stronie na głowicy. Patrząc od przodu auta. Zmierz temperaturę głowicy obok niego, jak się pokrywa z odczytami to tak ma być.
Jeśli silnik mechanizmu przy starcie drukarki rusza, to sprawdź jeszcze mechanizm z boku drukarki który wsuwa plastikowy napęd bębna przy zamykaniu i otwieraniu pokrywy, sprawdź czy działa on w ogóle jak trzeba, w jego środku jest metalowy bolec, sprawdź czy dotyka do styku w bębnie kiedy zamknięta jest pokrywa. Jeśli silnik nie rusza to posprawdzaj...
Rozpatrzyłem przewody idące do komputera pojazdu i patrząc na schematy z Axora urządzenia się pokrywają z tym że w tym Vario jest skromniejsza instalacja i nie wszystkie czujniki itp. występują ;)
Po takiej reakcji rozrusznika byłbym pewny, że to wina rozładowanego lub uszkodzonego akumulatora. W tym typie silnika należy zwrócić uwagę na regulację luzu zaworów. Trzeba pamiętać, że nakrętki regulacyjne są tam zabezpieczone „robaczkami” wkręconymi wewnątrz gwintu. Nie pamiętam, ale pokrywa może być wklejona na szczeliwo. Nie spotkałem modelu z...
Cholercia. Mam podobny problem. Audi A3 silnik AHF 1.9TDI 110KM. Też borykam się z problemem słabej temperatury ostatnio. Wymieniłem termostat (oryginał) dziś i nadal temperatura osiąga max 80st, niezależnie od tego ile jeżdżę, a przecież ostatnio mamy ciepło na dworze. Po zmierzeniu termometrem w zbiorniku płynu ma 82st. Termostat otwiera się dop....
pokrywa silnika górna to jak rozumiem obudowa filtra powietrza...a dolna to osłona silnika.Tak? Dodano po 4 Jeżeli obudowa silnika nie została zamontowana to samochód nie będzie jeździć normalnie bo w niej jesy przepływomierz,czujnik masy powietrza...Ponadto mogli coś nie podpiąć. Zastanawiające po cy by mieli to demontować przy tych pracach które mieli...
Zrobiłem pojedyncze odczyty polskim vagiem gdyż do tego procesu vag-com wymaga licencji a takiego nie posiadam zapłon też ustawialem i pozostal raczej taki jaki był ustawiałem na czuja bo nic nie wyskakiwało w tym vagu o pokrywaniu sie czujników... Zimny silnik przed odpaleniem 1.172 2.195 3.188 4.210 5.195 6.178 7.23 8.86 9.94 98.195 Zimny silnik podczas...
Ciśnienia jak nie było tak nie ma. Skoro dol silnika wyremontowany to zostaje góra silnika a dokładniej pokrywa głowicy razem z walkami rozrządu. Używane to koszt 200-400 zł.
W tym rzecz że nie wiem co klekocze. Może bardziej ten dźwięk nazwałbym stukaniem. Stukanie przechodzi powyżej 2000rmp. Częstotliwość to połowa obrotów silnika tak na oko. Nie klekocze jak wyjmę wtyczkę z czujnika valvetronic i otworzy się na max. Zdejmowana była pokrywa jeszcze raz ale nie widać uszkodzeń. Nie widziałem tego osobiście niestety. W takim...
Nie jest tak kolorowo jak piszesz bo w tej chwili rozebrałem ją na części pierwsze i nie znalazłem w niej nawet skrawka papieru. Złożyłem i dalej to samo. Bęben jest na swoim miejscu a pokrywa zamyka sie i wchodzi w czujnik więc to nie jest to.
Silnik krokowy widać, że nie pasuje do tej przepustnicy... czujniki IAT i MAP, powinny być jednym czujnikiem zamontowanym w kolektorze, ty masz je z Punto 55-75 ale ich charakterystyki się pokrywają. Pin 16 to masa, pin 14 to 5V do zasilania czujników, pin 31 to czujnik IAT, a 32 to MAP. Silnik krokowy to piny: 2+20, 3+21, a czujnik przepustnicy (TPS)...
Sonda od zimnego. Włączasz zapłon, łączysz się z autem, szukasz parametrów do obserwacji i odpalasz. Napięcie z sondy powinno się pojawić około 30 s od odpalenia. Przez kilkanaście sekund ma się zmieniać w coraz większym zakresie aż zmiany będą cirka 0,2 V do 0,9 V. Czujnik temp tak samo. Odczytana temperatura ma się mniej więcej pokrywać z temperaturą...
W takim razie, jak masz VCDS to zrób log z pomiaru ciśnienia paliwa na railu (wartości zmierzona i oczekiwana przez sterownik) Tam są 3 pompy paliwa: w baku, pod nogami pasażera i wysokiego ciśnienia. Może któraś kończy żywot i po odpaleniu musi się "rozhulać" Również to już sprawdzałem na KTS, wartości zadane z rzeczywistymi pokrywają się idealnie...
Cisnienie na szynie CR na wolnych obrotach ok 530Bar na wysokich ok 800 W parametrach mam zadane cisnienie i aktualne i obydwa sie pokrywają . a na szynie CR mam tylko czujnik cisnienia po drugiej stronie nic nie ma . dodam że błąd pojawił sie juz na starym regulatorze.
Witam Wymieniłem silnik i skrzynie w hondzie shuttle 2.3 automat . Mam problem teraz zostali ,A mianowicie silnik skręca się do 3tys obrotów i tak jak by miał odcinka. Na wstępnie zaznaczę że uszkodzony mam czujnik spalania stukowego. Który jutro przyjdzie nowy .przeglądałem cały kolektor ssący z czujnikami ,egr, vteca, silnik zalany olejem na Maxa....
Witam Poszukuje opisu pinow sterownika silnika o oznaczeniu ENVY z 94 roku. Nie moge nigdzie znalezc , a to co jest w ksiazce nie pokrywa sie z ENVY. Potrzebuje jeszcze poznac wartosc napiecia na czujnik ECU. Mam 4v po zdjeciu wtyczki a na podpietej 3v. Na innych czujnikach 5v przy zdjetej wtyczce i zastanawia mnie to czy tez nie powinno byc 5 v. Szukam...
Przy teraźniejszych temperaturach, czyli wiosna, świece powinny się zapalić w zasadzie dosłownie na chwilę. Podejrzewam, że będzie to wina czujnika temperatury. W tych silnikach czujnik jest dwuobwodowy. Jedna część przekazuje sygnał na zegary, a druga dla komputera, i na tej podstawie komputer ocenia czy ma grzać świece czy nie. Sprawdź jeszcze moduł...
Napięcie na wyjściu jest 24v DC ponieważ zasila on płytę sterowniczą razem z wyświetlaczem. Ogólnie był on głównym zasilaniem 24v DC . Całym układem sterowania jest ta płyta ale ogólnie jest tam stycznik który zasila silnik pompy a na płytę przychodzi parę sygnałów z czujników ( otwarta pokrywa, czujnik ciśnienia itp) ogólnie myślę że zastosuje ten...
Chodziło mi o sprawdzenie czy to co widzi czujnik pokrywa się z faktycznym ciśnieniem w kolektorze. Po za tym 400 mbar to i tak wciąż za dużo, chyba że na zimnym silniku sprawdzane.
Zobaczyć lampą stroboskopową, czy ginie iskra, następnie można sprawdzić wysterowanie cewki. Samego modułu Kolega nie sprawdzi bez emulatora. Dodano po 1 Jeszcze może być zbyt mocno dokręcona pokrywa zaworów (odkształcona), też będą podobne objawy. Z gwizdków w głowicy nie dmucha?
Witam. Miałem juz 2x taki problem. W A2 wymiana miski nic nie daje bo czujnik jest z góry montowany i przechodzi przez obudowę do miski oleju, żeby ją zmienić trzeba rozpiąć pasek rozrzadu, zdjąć obudowę o z reguły wymienić odrazu łancuszek napedzajacy wałek równoważący i pompę oleju, plus wymienic ślizgi napinacza i koła zębate. Nie jest to ani tania...
W FES na odpalonym silniku zrób wykres oczekiwanego ciśnienia paliwa i zmierzonego ciśnienia paliwa. Jeżeli nie będą się pokrywały to prawdopodobnie przyczyną będzie czujnik. Oczywiście wszystko zrób w trakcie jazdy tak do 4000obr.
Dopytam jeszcze,bo na płytce w silniku widać czerwony(+)(5V), czarny (-) ,niebieski,żółty,zielony(sygnały) i wszystko spoko bo na sterownikach się to pokrywa bo są wtyczki 5 pin. Ale z czym spiąć ten biały ( s ) w ewentualnym sterowniku bądź za co on odpowiada? Czy to jakiś "control"? A może w ogulnym zastosowaniu nie istotny? Taki edit: W innym z tematów...
Martwych punktów trochę jest ale gdyby umieścić kamerę w okolicy podsufitki z przodu a drugą gdzieś w okolicy podsufitki z tyłu to powinny idealnie pokrywać się zasięgiem i eliminować martwe punkty. Czujnik ruchu też nie powinien się aktywować pod wpływem drugiej kamery bo one nie mają ruchomej podstawy :p Szkoda źe obiekyw jest ruchomy tylko z przodu.
Jeżeli wskaźnik wskazuje temperaturę za niską, to może znaczy że silnik się niedogrzewa. Jednak niedogrzany silnik dodatkowo można zdiagnozować po zwiększonym zużyciu paliwa oraz słabszym ogrzewaniu kabiny. Aby usterkę zdiagnozować na 100%, należy podłączyć urządzenie diagnostyczne (komputer) i odczytać na nim temperaturę silnika. Jeżeli odczyt z komputera...
Witam Panowie. Mam problem. Otóż nabyłem Mazde 6 z 2004 roku z silnikiem 1.8 benzyna. Jak jadę to zaświeca mi się kontrolka check engine. Podjechałem żeby wpieli mi ją pod komputer i wyszła zła praca/przerwany obwód czujnika pedłu sprzęgła ( zwykły stycznik ). Okazało się że czujnik jest ale nie podpięty pod instalację elektryczną. Szukałem kostki i...
Koledzy, jestem tu nowy i witam was serdecznie, prosząc jednocześnie o pomoc. Mam Audi A4 B7, silnik 1.6 ALZ, zagazowany instalacją Geko. 2 lata jeździłem i bez problemu. Około 4 miesiące temu auto ni z tego, ni z owego zaczęło mi gasnąć, np. w trakcie postoju, nie chciał zapalić, przerzucałem na benzynę i palił. Jak mi zrobił tak kilka razy, to zacząłem...
Witam, Jestem posiadaczem Audi A3 1.9TDI 74KW silnik ATD. Mam problem z nagrzewaniem się silnika. - Wymieniony termostat drugi raz na ORI/brak zmian – Wahler w Garnku otwiera bez problemu. Są SPRAWNE. Wąż od termostatu - zimny - Po 15km przy temperaturze +6*C temperatura 55*C - Licznik po testach – sprawny - Czujnik temperatury – sprawny/Temperatury...
W itercarsie FAE ok. 70 zł. Wskazania z licznika muszą sie pokrywać (w granicach pewnej tolerancji) z temp. odczytaną urządzeniem diagn. lub poprostu mierzyć fizycznie temperaturę plynu termometrem i porównywać jak rośnie na odczycie urządzeniem diagnostycznym.
czujnik pokrywa pokrywa silnik czujnik położenie pokrywa
częstotliwość telewizja szyba wewnętrzna kontrolka ładowania matiz
Szarpnięcie silnika elektrycznego 220V przy włączaniu i wyłączaniu Citroen Saxo 1.5 Diesel - Opis pinów ECU, zasilanie i masa