Nie znam tej technologii :), ale może to czujnik ciśnienia oleju?
Do sitka i czujnika masz dostęp po wyjęciu koła zapasowego. Jest tam taka prostokątna pokrywka,którą trzeba odkręcić.Wtedy będziesz miał dostęp do czujnika.
Jakby przekłamywał, to najwyżej dokupisz sobie i wkręcisz czujnik z poloneza, ma ten sam gwint
A-masa B-sygnał C-Ucc Ten czujnik jest czujnikiem analogowym,i nie zastapi czujnika cyfrowego stosowanego w EEC IV.
Witam . Jak dobrze pamiętam to jeden jedno pin. jest czujnik temperatury na desce rozdzielczej . Dwa piny do sterownika świec żarowych a jeszcze jeden jedno pin. to czujnik ciśnienia oleju .
Tak, to ten czujnik w głowicy, z jednym stykiem. Będzie pasował czujnik z Poloneza albo z Punto I (w wersji ze wskaźnikiem), a może i z Alfy. Czy będzie współgrał ze wskaźnikiem - trzeba zobaczyć jakie parametry miał oryginalny czujnik od tych wskaźników.
Masa czujnika do minusa miernika, sygnał czujnika do plusa miernika ekran zostawiasz niepodłączony
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Umieszczony jest z tyłu silnika przy kole zamachowym dla pomocy jest to typ Lucas ADU 7340 Pozdrawiam.
Czujnik położenia wału,tu jest usterka.
Znając go- tak.
Jest nowy czujnik
Też miałem podobny problem - podkładka drugiego modułu i grało . Poobserwuj też sygnał z czujnika wału ( szczelina )
Bezpośrednio ,zegar czujnik.
obudowie paska rozrządu jest czujnik,to właśnie to
masz problemy z wysokim napięciem lub czujnikiem na wale korbowym
Niby czujka z przesyłka to koszt do 40zł, ale lubię sam majsterkować. Zakładasz czujnik od poloneza za nędzne 12 zł, ja nie wiem co z ciebie za fachura. A tak ciężko zewrzeć dwa kable aby zobaczyć czy fena ruszy, no i istotne-czy sprawdzić czy chłdnica w okolicy czujnika jest gorąca? Moze pompa nie kręci, może termostat nie puszcza?
Chyba że ma zapłon z poloneza - aparat z czujnikiem indukcyjnym, "zielony kabelek" i moduł.
Czujnik temperatury lubił padać i dawać takie objawy. Jak jeszcze śmierdzi niespalonym paliwem gdy usterka występuje to na 100% czujnik temperatury do zmiany.
Do tego gaźnikowego silnika przekręcasz obudowę paska rozrządu z wersji wtryskowej razem z kołami na których pracuje pasek rozrządu( w zasadzie te jedno większe oraz te na które mocuje się pasek klinowy), w każdym razie te z takimi wycięciami (wycięcia są po to aby czujnik mógł zliczać impulsy), następnie musisz wyciągnąć odkręcić z bloku pompę paliwa,...
A nie da się podłączyć interfaceu ALDL do sterownika? I swojego Poldka na Multecu tak diagnozowałem, powinny być odczyty jak ECU interpretuje dane z czujników.
Witam jeżeli wtyczka do AL 700 jest podpięta to sygnał przechodzi przez niego i jest ok. odłączenie od niego napięcia nie ma wpływu na prace na benzynie , a zaworów nie musisz regulować bo są samoregulatory. Też stawiał bym bardziej na czujnik temperatury pozdrawiam.
sprawdz czujnik temperatury
Czujnik od kontrolki jest włącznikiem bimetalowym, więc nadaje się jedynie do sterowania kontrolki, w jego miejsce można założyć czujnik od Poloneza lub Punta, ale tak szczerze powiedziawszy to nie widzę sensu, podczas jazdy rzadko kiedy patrzy się na wskaźnik temperatury, dopiero zaświecenie kontrolki zwraca uwagę. Wiele nowszych samochodów nie posiada...
w Peugeotach obrotomierze nigdy nie brały sygnału z alternatora.
jeżeli problem leży po stronie auta to należy naprawić (np. włączniki w drzwiach-może dlatego nie reaguje) i możliwe że będzie działać (nie dotyczy to czujników) ale jeżeli problem z samym alarmem to tak jak kolega Błażej napisał nie opłaca się tego naprawiać
Czujnik temp. lub obwód czujnika
Czujnik walu korbowego prawdopodobnie przy osiagnieciu temp nawala. Sprawdzic jaka opornosc posiada czujnik temperatury silnika dla sterownika.
Włącznie z mocowaniem czujnika. :))
moze bc uszkodzona uszczelka pod glowica
Nie prościej zamontować dedykowany czujnik z poloneza ?
Nie koniecznie ,często uszkodzone są przewody dochodzące do czujnika (czujnik i przewody blisko wału napędowego).
A skąd by sie tam wzieły opiłki.
Pewnie padł Ci przekażnik żółty
Tu pewnie jest czujnik indukcyjny więc moduł od starego poloneza albo opla na gaźniku i cewka. Niestety nie potrafię powiedzieć czy czujnik będzie dawał odpowiedni sygnał (chodzi mi o dopasowanie napięcia) do modułu i czy to zadziała - podłączysz to będziesz wiedział.
Czujnik masz z przodu silnika zamontowany przy kole pasowym wału korbowego, najlepiej podłożyć inny, jak znajdę to jutro podam rezystancje owego czujnika.
Jeżeli w czwartek było dobrze to też stawiam na termostat prawdopodobnie się zaciął a jak już będziesz go wymieniał to wykręć ten czujnik co wcześniej pisałem i też go przeczyść , to jest czujnik w obudowie termostatu wkręcony.
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Tak jasne przy skrzyni biegów jest czujnik.
Jaką rezystancje powinien mieć sprawny czujnik?
Prawdopodobnie zwiera na oświetleniu przełaczników (oprawki z żaróweczkami 1,2W) , oświetlenie zapalniczki lub schowek.
Sprawdzę ładowanie ale jakby było OK to w którym miejscu znajduje się ten czujnik ???
To nic że lampka się zaświeci. komputer przejdzie na tryb awaryjny i nie brał pod uwagę zafałszowanych parametrów czujnika.
Dlatego pytam, bo jeśli wierzy tylko wskaźnikowi na desce a nie sprawdził manometrem, to skąd pewność że ma problem z ciśnieniem a nie np. z czujnikiem?
Gdzie sie ten czujnik znajduje? Czy mogę zasymulować rezystancyjnie zimny silnik? Jaka jest wtedy rezystancja czujnika ?
Zbiornik paliwa mam od C330 (35l pojemności To zrób to jak biały człowiek w Polski. Wywierć w górnej części otwór i zamontuj wskaźnik poziomu z kontrolką rezerwy. Do 30 stki pasuje od poloneza.
jeśli cie razi to możesz ,a dla silnika to i tak nie pomoże ,kup sobie nowy czujnik jest tani może tylko on padł.
witam mam pytanie czy wie ktos gdzie sie znajduje czujnik temperatury powietrza IAT w polonezie 1.5gli na jedno punktowym wtrysku
Prawdopodobnie jest to czujnik udarowy
Zdemontuj czujnik i podaj numer boscha wraz ze zdjęciem czujnika.
Proszę mi powiedzieć co to jest czujnik TPS
na wstępnie prosiłbym tylko o poważne podejście do sprawy, jeśli takowy temat na forum już był, to prosiłbym o link do niego, krótką odpowiedź w stylu "było- poszukaj" raczej nic nie da, bo sporo tematów na temat czujnika halla przeczytałem i o takiej sprawie nie było.... a więc, prędkościomierz w moim polonezie (przejściówka- rok `91) pokazuje różne...
Dzisiaj podłączyłem poldka do kompa z zapalającą się kontrolką check engine - silniczek krokowy zabrudzony. z powodu niesprawności silniczka pojawiły się 2 kody błędów innych czujników.
Nie z tyłu, a z przodu, na termostacie, i problem nie w nim.
Zapewne wiele nie pomogę, ale może czujnik prędkości samochodu ? U mnie w Polonezie było tak, że dojeżdżając do świateł obroty spadały lub nawet gasł. Drugą rzeczą jaką bym sprawdził to dalej silniczek krokowy, może przewody się przetarły/zaśniedziały ?
zostaw ten czujnik,bo jest dobry.Przy złym nie zapali wcale.
Raz miałem taki przypadek .Okazało się ,że zamulony był kolektor i płyn nie ogrzewał czujnika.
W pierwszej kolejności sprawdż zasilanie modułu.Jeżeli jest ok. to należałoby wykręcić i sprawdzić czujnik położenia wału korbowego.W tym Polonezie na ogół jeżeli uszkadza się moduł to iskry nie ma albo na 1 i 4 cylindrze lub na 2 i 3 rzadko wogóle na wszystkich dlatego jeżeli nie ma wogóle iskry to zacznij od czujnika.
Impulsy na cewke są? Zasilanie cewki i czujnika wału jest?
niech macgyver powie cos o czujniku temperatury
Gdzie dokładnie się znajduje czujnik położenia wału Polonez Rover 1,4 16V GTI Najlepiej zdjęcie muszę sam wymienić chcę zaoszczędzić czasu na szukaniu jego.
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
Dzięki za pomoc !! Tak jak mówiłeś czujnik zepsuty .
Dziwne pytanie z tą tolerancją. Zakładasz oryginalny czujnik od poloneza i musi chodzić
Witam,do czujnika dostaniesz sie od góry ale lepiej jest troszkę opuscić zbiornik
w 97r abimex?
ale on teraz i na zimnym silniku szaleje (od momentu "zaprogramowania" skacze niezależnie od temp. silnika). Ale po odłączeniu klemy i restarcie kompa do momentu zaprogramowania działa ślicznie (najmniejszego zawahania obrotów) w momencie kiedy komp się zaprogramuje rozpoczyna się taniec. Może to być wina tego czujnika?
chcę adaptować wskażnik temp. od Poloneza do cc700. gdzie ( w co ) wkręcić czujnik temperatury wskażnik występował w 700-ce jako opcja czyli miał przewidziane miejce na czujnik
Jeżeli czujnik GM to pasuje z poloneza.
W kolektorze ssącym czujnika temperatury
mozliwe ze szwankuje czujnik temperatury
siema potrzebuje zamatowac alarm do poloneza czaro+ '98 i nie wiem jaki bedzie pasowal z tych na allegro. zestaw najlepiej syrena + piloty+2 czujniki
Klasyczny. Elektroniczny jest oparty o czujnik bezstykowy.
Czujniki. Hm... Trza poszukać ;) Komputer możesz zresetować odpinając akumulator na jakiś czas
Może przeciera Ci się przewód czujnika oleju.
Nie pomyliliście konektorów między cewką , a czujnikiem wału?
podjedz na szrot po czujnik groszowe sprawy
Witam Gdzie w polonezie 1,4 z silnikiem rovera znajduje się czujnik temperatury powietrza i jakie kolory kabelków od niego odchodzą ? Pozdrawiam.
Potencjometr ten sam co w polonezie,koszt nowego (CTS) to około 96zł.
Za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku . Zdejm kable z czujnika w korku-nakrętce i zobacz czy po zapaleniu zgaśnie.
po pierwsze nie wolno odpalac zimnego samochodu z wcisniety gazem od tego jest urzadzenie rozruchowe bo jak machamy pedalem gazu to tylko zmianiamy sklad mieszanki a chodzi o to zeby przy rozruchu dostal wiecej paliwa nie powietrza no chyba ze jest tak rozregulowany ze nie wiem ja bym szukal powodu jakiegos czujnika
czyli wsadzić f***ka w dziurkę po czujniku
niewiem co sie dzieje ale jak jest zimny mam problemy na benzynie niechce wchodzic na obroty jazda jest tylko możliwa przy delikatnym operowaniu gazem czym cieplejszy silnik tym lepiej jak sie rozgrzeje objawy ustepują,natomiast na gazie ten problem niewystępuje wszystko jest ok.ktos mi podpowiedział iż to może byc czujnik temperatury w układzie chłodzenia...
Tak tylko jak go kupowałem to chodziło wszystko fajnie w połowie drogi okazało się że temperatura nic nie pokazuje a jak zajechałem to płe=ynu w zbiorniczku nie było wiec mogłem go przegrzać. Dodano po 2 Coś musiało być nie tak ponieważ mechanik powiedział że kostka była zdjęta z czujnika
sprawdz kopulke potem polaczenia a jesli to nie pomoze to najprawdopodobniej czujnik polozenia walu - usterka stosunkow czesta - przyczyna najczesciej mechaniczna.
tak . Jest odwrotny i pasuje tylko z silnika X16SE. Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Widocznie masz w tym interes. Osobiście zakupiłem oraz zamontowałem [url=http://allegro.pl/potencjometr-czuj... ]POTENCJOMETR. Jest jak najbardziej prawidłowy i działa we właściwą stronę. Opel astra G 1.6 twinport, kod silnika...
W Polonezie masz czujnik indukcyjny, a w Golfie hallotronowy.
Moj polonez jest z 96r. i tez na benzynie nie odpala czy to znaczy ze tez moge miec czujnik "zakrecony"???
lub czujnik temperatury wody
Tak, indukcyjny czujnik nad kołem zamachowym, trzypinowa wtyczka.
Wymień kopułkę palec przewody wysokiego ,oraz świece. Czasem może walnąć czujnik halla.
sorrki mam pytanko czy przewody od tego czujnikatermiczn mam zewrzec przy wlaczonym czy wylaczonym zaplonie? i jezeli przy wlaczonym zaplonie wiatrak ruszy to ten czujnik do wymiany?
Nie----- będą przyjeżdżać i pytać jak szybciej przełaczyć na gaz i jak oszukać czujnik temperatury.
06681 właśnie posiadają lanosy, polonezy, nubiry gdzie przepustnica kręci się odwrotnie niż z astrze...
Nie ma możliwości,no chyba że przesuniesz kątowo czujnik położenia wału.
Jeżeli zwierasz ze sobą te przewody które są doprowadzone do czujnika i elektrowentylator rozpoczyna pracę to w tym przypadku uskodzony jest czujnik.Jako nowy radzę kupić ze samochodu "skoda 105,120,fevorit-ma wiekszą obciązalność styków(gwint ten sam)
Awarie już usunąłem, sprawcą był czujnik położenia przepustnicy. Pozdrawiam
W korpusie monowtrysku, jest do niego podłączona 2 pinowa wtyczka, kable bodajże niebieski i czarny
Witam. Zmostkuj A i B w złączu diagnostycznym i policz błyski. Sprawdź czujnik wału.
sprawdz czujnik temperatury cieczy
polonez czujnik czujnik świateł polonez czujnik wału polonez
naprawa sensor airbag kabel ethernet przerywa częstotliwość światła
płyta indukcyjna reset klawiatury laptop lenovo
Pompa CO Grundfos, Wilo – różne ciśnienie na biegach, wysokie ciśnienie 4,2 bar, brak przelewu Stihl FS 200 – regulacja gaźnika Zama C1Q, ustawienie śruby L, mieszanka i ochrona przed przegrzaniem