Hi, podłącz rezystor np. 4k7 pomiędzy DI a +Vcc (bo zapewne nie masz możliwości w PLC aktywować dla DI "podciągania rezystorem" do + Vcc) a wówczas wskazany czujnik pomiędzy DI a Gnd. Czujnik nie aktywny = > DI =HIGH Czujnik aktywny = > DI = LOW
Pomierz sobie napięcia na czujnikach pomiędzy stronami byś miał porównanie. Musisz to robić na połlączonych czujnikach. Czasami siada sam moduł na pompie. Ale nie spiesz się z wymianą. Dlatego wcześniej musisz być pewien napięć, jak stanu połączeń i przewodów. Dodano po 5 Jeszcze jedna ważna rzecz. Jak błąd daje się wykasować na postoju i nigdy nie...
Tej folijki z czujników nie ściągaj, tak ma być ;)
Może to coś pomoże http://www.freescale.com/files/shared/do... (strona 11)
TDCI Forda (1,8) 2,2 bara.
Pomiędzy czujnikiem a zasilaczem daj przekaźnik.
Schemat oryginał :
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Różnicę jaką?.Pomiędzy czujnikiem i ?...kaloryferem otoczeniem a może końcami czujnika ?
W pryzmacie niema czujnika AF tylko czujnik światła. Możesz wyczyścić sensor af lub przedmuchać . Znajduje się na dole komory lustra jak uniesiesz lustro takie szklane cztery lub trzy czujniki. Sprawdzić flex pomiędzy czujnikiem a płytę główną. Płytę jak sam wymienisz to nic nie da bo jej nie skalibrujesz potrzebny jest specjalny program canona i specjalne...
Czujniki pms x003 mają żywotność lasera określoną na 8000h godzin. Pomiary należy wykonywać np. co 30minut i usypiać czujnik pomiędzy pomiarami. W przeciwnym wypadku co roku trzeba czujnik wymieniać na nowy...
Prosze sobie po-googlowac za czujnikiem TCS34725 sa dwie wersje okrągła i kwadratowa - obie działają na I2C. Super czujnik, łatwe oprogramowanie , problem tylko w tym że rozbieżność pomiędzy czujnikami jest dość spora i dla każdego trzeba ustawić osobna specyfikacje - oczywiscie jesli chcemy użyć tego samego oprogramowania z innym czujnikiem - albo...
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Dokładnie tak jak pisałem wyżej w tym ABSie ważna jest wielkość szczeliny pomiędzy czujnikiem i pierścieniem. Kiedyś też walczyłem z tym że nie działa a okazało się to właśnie wina szczeliny...
(at)karwo Myślę że najlepsze rozwiązanie, ale w tym wypadku trzeba zastosować 2 czujniki pomiędzy którymi ramię ma pracować. Można też zastosować czujnik odległości z wyjściem analogowym do prostej regulacji w zamkniętej pętli.
Nie możesz ustawić statycznej temperatury, jedyne rozwiązanie to rezystor wpięty pomiędzy czujnik temperatury a ecu. Najlepiej przez przekaźnik.
Komputer nie wskazał żadnego czujnika!!! Pokazał informację jak już że brakuje mu sygnału z niego lub nie widzi czujnika. Daj opis błędu bo widać że masz problem z jego zinterpretowaniem. Możliwe że problem nie leży w czujniku a w instalacji pomiędzy czujnikiem a sterownikiem. Po dokładnym opisie błędu będzie widać o co chodzi. By działał ABS nie trzeba...
Przed wymianą czujnika możesz sprawdzić wiązkę pomiędzy nim a sterownikiem. Sam czujnik najlepiej sprawdzić oscyloskopem (ale można również miernikiem lub diodą led)
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
Zazwyczaj przewód niebieski to masa, przewód brązowy to +24V. I teraz tak w przypadku czujników PNP obciążenie podłącza się pomiędzy wyjście(przewód biały), a masę. Dla czujników NPN obciążenie podpina się pomiędzy wyjście, a dodatni biegun zasilania. U Ciebie na rysunku obciążenie to ten prostokąt, może to być np cewka przekaźnika. Ewentualnie taki...
Proszę sprawdzić zasilanie na złączu C1 (przedstawione w załączniku) przy uruchomionym silniku, pomiędzy pinami 1- 16 (zasilanie z akumulatora: 10.4-15.3V) oraz pomiędzy pinami 15 i 16 (napięcie z alternatora:13.5-14.5V). Jeśli napięcia są prawidłowe, proszę sprawdzić napięcie zasilania czujnika położenia ramion. Powinno zawierać się w granicach 6.7-7.2V....
od siebie dodam tylko tyle, że mam 2 czujniki, różnica w pomiarze pomiędzy jednym a drugim to aż 9%. Jak dotąd zakres odczytywanych wartości w okresie kilku miesięcy (czujnika o niższym wskazaniu) zamykał się pomiędzy 37-45%, więc wygląda to wstępnie na dość małą dokładność (mniejszą niż katalogowe 5%). Jeśli latem nie dobije do 60-70% to wywale obydwa....
Nie ma żadnej różnicy pomiędzy Stig i Noxon.
całe okablowanie pomiędzy czujnikami a ECU sprawdzone i odziwo ok
Sprawdz czujnik. opór: 1 200 - 1 400 omów; następnie: Sprawdzić złącze i w razie potrzeby oczyścić lub poprawić je, tak aby podłączenie na pewno było dobre. Sprawdzić zębaty pierścień czujnika zwracając uwagę na uszkodzone lub brakujące zęby i na mimośrodowość. Sprawdzić odległość pomiędzy czujnikiem i zębatym pierścieniem czujnika (0,2 - 1,2 mm).
A jak ma kolega podłączone pozostałe sygnały na nadajnik? Nadajnik pracuje na swoim czy niezależnym zasilaniu? To rozstrzygnie czy warto dawać ten przekaźnik. Nie zmienia to faktu że przekaźnik dałbym pomiędzy czujnikiem a wejściem centrali, lub pomiędzy czujnikiem a wejściem moduły T2 w przypadku podłączenia bezpośredniego. pozdrawiam
Moduł za konsolą centralna za kieszonką. Silniczek na dole przy maglu. Czujnik polozenia pomiędzy stacyjką a kierownicą
Nie pamiętam by w Polo były liczniki Jaeger. W załącznikach schematy. W "Schemat silnia 1,2 AWY" na stronie 10 masz pokazane podłączenie czujnika w baku pod licznik. G - czujnik poziomu paliwa w baku. J285 - licznik. Licznik (duża wtyczka 32 piny - pin 12), przewód niebieski idzie do czujnika poziomu paliwa (wtyczka 4 pinowa, pin 3). Licznik z czujnikiem...
Pomiędzy czujnikiem, a mikrokontrolerem użyj dzielnika napięcia. Stosując potencjometr wieloobrotowy 10KOhm będziesz mógł skalibrować wejście tak, aby uzyskać najdokładniejsze wyniki. https://obrazki.elektroda.pl/2541875800_...
Jak na wyjściu czujnika masz prostokąt, to użyj modułu współpracującego z czujnikiem halla, np od starego VW. Samochodowe czujniki halla mają wyjście typu OC, więc gdyby nie chciało to współpracować poprawnie, wstaw tranzystor pomiędzy czujnik i moduł Ps. Rozumiem, że z 700-ki pochodzi tylko cewka, a nie silnik (tam jest koło foniczne współpracujące...
Na szybko możesz zmierzyć oporność. Masz tam trzy piny. Dwa to czujnik trzeci to ekranowanie. Pomiędzy dwoma masz mieć około 500 omów, trzeci względem nich ma mieć nieskończoność. Ale uwaga, na zimnym może być ok, a po rozgrzaniu oporność czujnika może rosnąć aż do unieruchomienia silnika.
Dzień Dobry, kupiłem wyłącznik bezdotykowy R = (ro * l) /s R=opor przewodu ro=wspolczynnik - opor własciwy l = dlugosc s = pole przekroju] Pozdrawiam Arek
Pomiędzy czujnikiem ruchu, a kamerą zamocuj prowizorycznie kawałek blachy połączonej z N.
Witam szukam odpowiedzi na to samo pytanie tak wiec chcialbym "odgrzac" temat kolegi
5240 w systemie GS to brak sygnału prędkości C3 Nie wiem, gdzie widzisz problem. Zacznij od doprowadzenia wskazań tacho do ładu. Czyli czujnik na skrzyni, kabel sygnałowy pomiędzy czujnikiem i tacho, ewentualnie uszkodzone tacho - do sprawdzenia na stanowisku pomiarowym.
To jest zapis szestnastkowy. 3A14 HEX = 14868 DEC. Czyli nr błędu to 14868. Korelacja pomiędzy czujnikiem wału a wałka - wyciągnięty łańcuch/przestawiony rozrząd. Najlepiej zapiąć oscyloskop na te 2 czujniki i porównać odczyt ze sprawnym silnikiem. Pewnie benzyna na łańcuchu.
Możesz. Możesz też dać diodę pomiędzy wyjściem czujnika a wejściem sterownika (czubkiem do wejścia) a przycisk normalnie do sterownika.
Jest to czujnik temp. możesz go wsunąć pomiędzy żeberka coolera CPU. Co do "pisków" to nie wiadomo czy wydaje je bios czy pochodzą od panelu przedniego obudowy.
Dodam tylko, że to takie "żeberka" najczęściej z zamontowanym wentylatorem, czujnik należy włożyć pomiędzy nie. - SYS (luzem w obudowie) - CPU (włożyć w radiator na procesorze) - VGA (radiator na karcie graficznej)
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia oleju, ewentualnie sprawdzenie przewodów pomiędzy licznikiem a czujnikami. Można też spróbować podmienić licznik by wykluczyć jego uszkodzenie.
Kup drugi czujnik i go wymień. Jak ECU błąd wywala to na 95% jest on uszkodzony. Wiązkę sprawdza się pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką komputera, do tego musisz mieć rozpiskę. Postaram się dodać później.
Masz miernik ?, jeśli tak to możesz zmierzyć rezystancję czujników, to zwykłe termistory NTC, tyle, że w temperaturze pokojowej mają rezystancje rzędu kilku MΩ, która spada wraz ze wzrostem temperatury i w ich normalnej temperaturze pracy (>500°C) wynosi kilkaset Ω Ważne aby sprawdzić czy czujnik nie ma przebicia do masy, rezystancja ma być tylko...
Okrągła tarcza na ośce siłownika , w niej jedna dziurka do czujnika , jeśli mają być trzy czujniki , lub trzy dziurki i jeden czujnik . W pierwszej opcji prześwit tarczy chodzi pomiędzy dwoma czujnikami (2 i 3) a pierwszy jest w razie nadmiernej temp. kotła (max otworzenie zaworu) . . W drugiej opcji , siłownik chodzi pomiędzy drugim a trzecim prześwitem...
Koronka do wymiany i piasta raczej też(to chyba jeszcze oryginał). Pomiędzy czołem czujnika a ząbkami koronki powinno być 0,5-0,7mm luzu. Włóż płytkę szczelinomierza i dobij lekko czujnik tak abyś dał radę wyjąć szczelinomierz.
Ponieważ ten licznik zlicza impulsy o zboczu opadającym czujnik do licznika trzeba włączyć... http://obrazki.elektroda.net/58_12136890... Oczywiście trzeba dobrać źródło światła oświetlające fototranzystor aby nie był on nasycony pomiędzy impulsami.
jakie jest napięcie na czujniku (pomiędzy pinem 7 i masą), gdy czujnik wykryje rękę, a jakie gdy nie ma ręki? Nie musi być dokładnie. Powiedz, czy jest stan logiczny wysoki, czy niski.
Pomarańczowy to przeważnie podświetlenie, czujniki podłączasz pomiędzy zielony a czarny (masę)
dodatkowo wykonałem dziś test polegający na wykasowaniu błędów i odłączeniu kostki od czujnika. Po odłączeniu czujnika i zapaleniu silnika nie ma żadnych zmian w działaniu silnika oraz błędu - pojawia się ten sam co z podłączonym czujnikiem. Czyli masz czujnik uszkodzony i nie ma co się zastanawiać. Dla swojego spokoju, sprawdź, czy nie masz uszkodzonej...
Sprawdź wszystkie miejsca połączeń przewodów pomiędzy ECU a czujnikiem ciśnienia doładowania G31.
Jak masz sterownik bosch, to normalny czujnik indukcyjny, ok 1kΩ między końcami uzwojenia, 3 pin to ekran kabla. Jak sterownik siemens, to czujnik fazowo-indukcyjny, mający 2 uzwojenia, pomiędzy wszystkimi pinami złącza przejście (środek- zewnętrzny 600 Ω, pomiędzy zewnętrznymi 1200Ω
Różnica jest jedna ale dość znaczna chodzi o oporność kabla trudniej jest zrobić obejście czujnika z rezystorem niż bez temu mówi się na rezystory parametr gdyż robi on odpowiednią oporność na przewodzie i zwarcie kabla pomiędzy czujnikiem a centralą jest traktowane jak alarm a bez rezystora zwarcie jest normalnym stanem.
Dzisiaj powalczyłem z czujnikiem. Poniżej parę słów na ten temat. Okazało się że przerwę miał jeden z kabelków do czujnika temperatury (pomiędzy kostką a czujnikiem). Przerwa była na kablu wspólnym z podgrzewaniem lusterka. Wstawiłem nowy kabelek i pomiar temperatury zadziałał. Czujnik w temperaturze 20 st. C miał rezystancję ok. 2,45 kOhm.
F15 CZUJNIK WIRTUALNY Niespójny odczyt pomiędzy pompą myjącą a pompą spustową. - Wymienić pompę myjącą. Zajechana pompa myjąca :) Askoll lub Bleckamnn (zależności od I.C sterownik DEA603 lub DEA701 + różne pompy)
Mam SC i zamontowałem wskaźnik temperatury posługując się też czujnikiem od CC z końcówką koloru czerwonego . Jest to czujnik termistorowy NTC - wraz ze wzrostem temperatury rezystancja maleje.W 100 stopniach C. Mierząc czujnik w gotującej się wodzie pomiędzy obudową czujnika a wsuwką wskazuje około 155 omów Czujnik WTS05 jak podał kolega kierbedz4...
Ja mam na schemacie czujnik pomiędzy +12V(15) a pin 81 ECU
Witam. W diagnozowanym samochodzie pojawia się błąd EMS 4106 - Komunikacja z czujnikiem NOx. Kable pomiędzy czujnikiem NOx a jednostką sterującą SCR mają przejście, do czujnik SCR dochodzi zasilanie. Co może być przyczyną tego błędu? Uszkodzony czujnik NOx? Układ dozuje mocznik, przechodzi pozytywnie test działania systemu w SDP3. SDP3 podpowiada, że...
EBS 792-04 to brak sygnału czujnika ABS koła 4 czyli prawego 2-giej osi. Albo padł Ci czujnik ABS na w/w kole albo uszkodzony jest przewód pomiędzy czujnikiem a modulatorem tylnej osi. W najgorszym przypadku padł modulator. Zacząłbym od wypięcia czujnika ABS z modulatora, wąska czarna kostka bodajże druga od tyłu samochodu (w przypadku ciągnika dwuosiowego),...
Do sprawdzenia półbiegi czyli czujniki potwierdzenia pomiędzy całym a połówką. Jeśli tam jest w porządku to skrzynia do rozebrania.
Nie mam czegoś takiego, ale śledziłem tematy na Supli i ludzie robili to w dwojaki sposób: 1. Czujnik ciśnienia w szczelnej rurze i podnoszący się poziom był odczytywany i sygnalizowany z dość dobrą dokładnością. 2. Było bodajże z czujnikiem odległości (odbiciowym) i też dość dokładnie sygnalizowało/pokazywało poziom lustra wody w zbiorniku. Bezpośredni...
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
AA oznacza zbyt dużą różnicę temperatur pomiędzy czujnikami co i cwu. Albo jest uszkodzony czujnik cwu, lub kamień kotłowy w wymienniku cwu, lub co bardziej prawdopodobne motor zawory trójdrogowego nie przełączył zaworu z co na cwu podczas puszczenia wody. Sprawdź wtyczkę wpiętą w motor ( ta z fioletowymi kablami). Proponuję ją wyjąć i z powrotem włożyć...
Czy czujka oraz moduł wejść cyfrowych muszą być zasilone z tego samego zasilacza? Zastanawiam się czy zasilenie ich z różnych źródeł nie spowoduje problemu, że nie ma wspólnej masy? Np. czujka zasilana 12V, a moduł 24V z 2 zasilaczy. Pull-up ma być z napięcia zasilania obwodów wejściowych, masy wspólne. Sprawdź czy czujnik na wyjściu OC akceptuje napięcia...
dzień dobry według schematu zasilanie na czujnik to 5V-pin3 pin2-oporność pomiędzy pinem a masą 0ohm pomiędzy pin1 i 2 wpiąć diodę led i w czasie krecenia powinna mrugać
brązowy, biało-niebieski,czarno-czerwony ale na czarno czerwonym brak plusa , bezpiecznik nr 2 ok , zasila on czujnik wilgotności ( tutaj jest plus po bezpieczniku ) i czujnik ciśnienia klimatyzacji ( tutaj nie mam plusa ) Nie mam też LIN pomiędzy czujnikami . Dlatego potrzebuje schemat instalacji .
Defekt może być związany z zaciętą, ułamaną lub wypadniętą z zamocowania dźwigienką czujnika papieru - znajduje się on z tyłu przy podajniku papieru. Normalnie przy pobieraniu kartka popycha jeden z końców tej dźwigienki, a wtedy drugi wysuwa się z pomiędzy ramion czujnika fotooptycznego.
Póki co wymysliłam, żeby samo wykrywanie zrobić za pomocą jakiegos czujnika przekroczenia linii Można zastosować barierę podczerwieni (jak przy bramach automatycznie zamykanych), czujnik reaguje na przecięcie wiązki pomiędzy nadajnikiem a odbiornikiem, czujnik ruchu PIR też mógł by się sprawdzić. Póki co wymysliłam, żeby samo wykrywanie zrobić za pomocą...
Witam Masz 4 opcje 1: któryś z czujników zacięty - drukarka reaguje tak jakby był zacięty papier lub go nie było w podajniku 2: brudny element optyczny czujnika- jw 3: nie łączy pomiędzy którymś z czujników a płytą gł- wyciągnąć i włożyć wyszystkie kabelki od czujników 4: ostateczność -walnięta płyta główna- i tu albo wymienić płytę lub chyba co lepsze...
Dokładność 10% oznacza że na 10 butelek tylko jedna może zostać niewykryta co oznacza że urządzenie musi działać prawie bezbłędnie. Ponieważ butelki mogą być różnych wielkości i półka ma być uniwersalna, nikt nie zagwarantuje że będą stały dokładnie na czujnikach, możliwe że np. połowa twoich czujników znajdzie się w pustych przestrzeniach pomiędzy...
Jeżeli oczekujesz pomocy to podawaj błędy wraz z ich dokładnymi opisami - może dla Ciebie są one mało ważne ale dla innych opis błędu więcej mówi niż jego numer. Druga sprawa to nikt nie zna błędów na pamięć więc nieptrsebnie później trzeba szukać opisu do błędu. P1739 to jest coś z prędkością skrzyni biegów To jest błąd który jest spowodowany przez...
Widzę postępy, bo jakby zmieniłeś podpowiadaczy ? Jeżeli ostatni pomiar wykonałeś poprawnie i miernik w istocie pokazuje 12V na zasilaniu cewki zapłonowej, ale żarówka nie świeci, to masz na 90% luźne/zgnite kostki w podszybiu po stronie kierowcy. Druga rzecz ten system (konkretnie ten czujnik) musi mieć obroty do odstrzału, tj. wydajność rozrusznika,...
Jeżeli chcesz użyć to rozwiązanie firmy Tech to trzeba zrobić dokładnie tak jak jest na tym rysunku. Pompka ma być wpięta pomiędzy powrotem cyrkulacji z instalacji, a wejściem zimnej wody do kotła. Jeżeli kocioł posiada funkcję komfortu ciepłej wody, czyli utrzymywania ciepłego wymiennika wewnątrz, a ma w kotle programator czasowy lub funkcję samouczenia...
no w sumie niezły pomysł po kombinuje nad jakimś prostym urządzeniem twój pomysł jest dobry ale w momencie kiedy żyłka wyskoczy z pomiędzy blaszek to sygnał będzie stały nawet gdy branie sie zakończy Owszem. Możesz pokombinować z czujnikiem optycznym, czyli coś lekkiego płaskiego, wiszącego na żyłce i blokującego przepływ światła pomiędzy LED a czujnikiem....
Trzeba sprawdzić te czujniki fizycznie, omomierzem, pomiar również pomiędzy pinami wtyczki czujnika temperatury a masą (obudową dpf-a) Pamiętaj, że taki czujnik w normalnej temperaturze (zimny wydech) ma ok 10MΩ
No nie, czujnik jest w trójącie pomiędzy alternatorem, sprężąrką klimatyzacji a DPF/katalizatorem. Najczęściej jeszcze w srebrnej osłonie termicznej.
Nim je zaczniesz wymontowywać upuść ciśnienie w układzie chłodniczym poprzez odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym .Nie zalecam wykręcania na ciepłym płynie bo można poparzyć twarz. W tych czujnikach często się dzieje tak że od starości kruszeje gumka u góry czujnika i po kablu wpływa do środka woda najlepiej uszczelnić to klejem do wklejania...
https://obrazki.elektroda.pl/1532851200_... Czujnik znajduje się pomiędzy kolumną kierowniczą a panelem nawiewu , to ten po prawej.
(at)maverick73 zobacz jaki jest rozkład temperatur w zasobniku poziomym 140l. Wysokość zasobnika to ok. 40 cm. Odległość pomiędzy czujnikami temperatury z pierwszego zdjęcia - 16 cm. Drugie zdjęcie. Czujnik temperatury jest umieszczony z po przeciwległej stronie, wobec czujników z pierwszego zdjęcia. Czujnik jest umieszczony w połowie wysokości zasobnika,...
Problem rozwiązany. Zawiesił się czujnik pomiędzy fuserem a dupleksem.
Czujnik halla sprawdzisz diodą led z rezystorem, czujnik ma wyjście OC (open collector) więc diodę wpinasz pomiędzy + zasilania czujnika a jego wyjście
Zlikwidować pętlę for i instrukcję switch. Zapoznać się z różnicą pomiędzy operatorami = i ==.
czy jakoś inaczej da się podnieść napięcie dla mosfeta? Tak, przez zastosowanie wtórnika emiterowego (tranzystor bipolarny NPN) włączonego pomiędzy wyjście czujnika PIR a wejście modułu IRF. Kolektor tranzystora do zasilania, emiter do wejścia modułu z IRF, a na bazę sygnał z czujnika PIR.
A jaka jest oporność na czujniku , pomiędzy "jednym kabelkiem " a masą. Mierzymy na zimnym i gorącym silniku.
I brakuje mi tu możliwość całkowitego wyłączenia oświetlenia czy można to jakoś wstawić w tą instalacje schodowa aby była możliwość używania włączników schodowych do załaczania czujek pir lub ich wyłączenia? Wstawiasz czujnik pomiędzy oświetlenie a wyłączniki schodowe, łączniki muszą być w stanie podającym zasilanie do oświetlenia, wtedy czujka dba...
Sądzę, że problem tkwi dalej wraz z pozostałościami po wyciekach elektrolitu, a konkretnie w skutkach które wyrządziły. Prawdopodobnie masz przeżarte któreś z połączeń pomiędzy czujnikami bębna a procesorem serwo-synchro. Mogą też być jakieś pasożytnicze rezystancje pomiedzy elementami, nóżkami układów lub też na konkretnych elementach wytworzone przez...
zerknij na czujnik GMP pomiędzy skrzynią a silnikiem
Aktualnie nie ma mnie przy układzie, o 17 ponowię pomiar i podzielę się, może coś pomoże. Co do pomiaru 1,5 om, to jest pomiar pomiędzy wyprowadzeniem z płytki a nóżki do której prowadzi ścieżka, więc tak naprawdę końcówka przewodu - nóżka czujnika Halla. Pomiędzy np. B+ a B- jest rezystancja zbliżona do kilooma. Największa rezystancja jest pomiędzy...
Co będzie na wyjściu, pobór prądu, ew. RL (oporność obciążenia) Dodano po 1 Domyślam się że, będzie włączony pomiędzy czujnik a ECU. Powinno działać. http://obrazki.elektroda.pl/9206224300_1...
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Nie mam pojęcia ale jak widać podział jest w 96r. I mogą być różnice w czujnikach, pomiędzy 80/A4 i 100/A6 Jutro zobacze kodowania 80 100 i A6 albo sam poszukaj na openobd
Usypiać. Tzn, urządzenie jest aktywne (włączone) na kilka sekund raz na godzinę - wybudza się, dokonuje pomiaru, wysyła dane, uspia. W okresie pomiędzy działaniem wszystkie czujniki powinny być odłączone, a procesor uśpiony (działa tylko timer do wybudzenia)
Wtryskiwacz podłączony jest pod pin 55 i 62. Sprawdź te przewody pomiędzy EDC a czujnikiem żarówką 55W. Jak nie chcesz pruć wiązki to daj nowe przewody między czujnikiem a EDC. Nie wiem co Ty tam dokładnie mierzysz i miedzy czym ale jeżeli rezystancja pomiędzy początkiem a końcem przewodu to 0 Ohm to przewod jest cały a te 5,5 kilo to uszkodzony przewód....
Ale co mierzysz, wyjasnij jeszcze raz? Jezeli czujnik wałka to pomiędzy skrajnymi ma być coś około 12-13 om, pomiędzy skrajnym i środkowym około 1,3 oma. Nie liczy się dokładny pomiar rezystancji, a wygenerowany sygnał.
Co u Ciebie jest obciążeniem? Jeśli nie jest to duży prąd to użyj mniejszy tranzystor. Jeśli prąd wynosi kilka A to pozostań przy tranzystorze mocy, ale wywal tego 2N3055. To przestarzałe i obecnie nigdzie nie stosowane tranzystory. Po co uczyć się na czymś takim? Tym bardziej, że obudowa TO3 wyszła z użytku. Daj jakiś MOSFET np. popularny IRFZ44N w...
Że one tak mają i czasem mogą trochę dłużej świecić... One tak nie mają. Jeżeli zapala się pomarańczowa kontrolka oleju i nie gaśnie po dolaniu to masz problem z czujnikiem poziomu oleju, jego zasilaniem, przerwanym przewodem pomiędzy czujnikiem a licznikiem lub problem w czujniku zamknięcia maski. W tych autach jeżeli jest wszystko ok i zapali się...
Nie. Ustawiasz nadajnik z jednej strony migawki, a odbiornik z drugiej. Takie rozwiązania są stosowane nawet w dawnych fabrycznych (profesjonalnych) urządzeniach kalibracyjnych. Ale zmierzysz wtedy tylko czas 'przelotu' migawki a nie faktyczny otwarcia, dlaczego? bo przy bardzo krótkich czasach migawka się nie otwiera całkowicie tylko przez klatkę...
To są czujniki temperatury, najczęściej PTC, które podłączone do kontrolera lub w przypadku pracy silnika z przemiennikiem częstotliwości falownikiem) do jego karty wejściowej, pozwalają na kontrolę temperatury uzwojeń i zabezpieczają w ten sposób silnik przed przegrzaniem/uszkodzeniem. Najczęściej te czujniki są wplecione pomiędzy cewki uzwojeń. Oczywiście...
czujniki oleju na ogół znajdują się od strony tam gdzie jest rozrusznik pomiędzy sprężarką a dieslem. czujnik do wymiany koszt około 250 zł.
ja powiem tak z doświadczenia - potrzebowałem podłączyć czujnik temperatury i2c na odległości ok.50m i nie byłem pewien czy będzie dobrze i przeprowadziłem test u mnie w pracy w rozdzielni NN. Zasilana jest ona trzema transformatorami 15kV/400V o mocy 630kVA wykorzystywanymi na 80% mocy i układ mikroprocesorowy odzczytywał temp bez najmniejszych problemów...
Poradziłem sobie: 10,8x1,82
Jeśli duża odległość to tylko kabel ekranowany. Dodatkowo możesz podłączyć kondensator ceramiczny np. 100n pomiędzy masę a wejście nieodwracające (+) komparatora.
pomiędzy komutator pomiędzy komutatora żarówka pomiędzy
licznik energii optyczne zamek klapa octavia przelotowy otwór
barracuda 2000i wisniowski satel
Jak zweryfikować schemat napędu bramy Maxgate? Strojenie zera detektora FM w radiu Menuet UKF