Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Problem tkwił w czujniku pompy wysokiego ciśnienia, potrzebny był właściwy program do amerykańskich samochodów, bo sprawdzanie na "krótko" czyli wypinanie czujnika wskazywało na prawidłowe działanie po odpięciu silnik gasł, więc uznałem że czujnik jest dobry a po wymianie na nowy problem zniknął, pozdrawiam
Przed wymianą czujnika na listwie pompa dużo większe ciśnienie generowała niż 650 ponieważ rozsadzało przewody wysokiego ciśnienia na czujniku masa jest na krańcowym przewodzie 4,5 V na środkowym 2v
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Witam. Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie. Kupiłem Sprintera. Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło. Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte...
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie...
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Normalnie po uruchomieniu pompy na wężu wyjściowym (w nim oczywiście) mamy wysokie ciśnienie które z racji braku ujścia (nie używamy myjki) wysokie pozostaje. Dopiero po naciśnięciu pistoletu ciśnienie spada a myjka się uruchamia. Słowem - silnik włączą czujnik ciśnienia strony wysokiego ciśnienia. Jeżeli co chwilę się włącza to znaczy że woda z wyjścia...
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Diagnostyka VCDS: 6229 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) P0191 00 [039] - niewiarygodny sygnał. Podejrzana pompa wysokiego ciśnienie lub czujnik na listwie FRP. Moje pytanie dotyczy problemu pomiaru niskiego ciśnienia, jak ono jest realizowane bo możemy je obserwować w pomiarach rozszerzonych (u mnie przyjmuje wartości od 2000hPa-6000hPa) a czujnika...
Problem z zawysokim ciśnieniem oleju w silniku D 20-66 .na wolnych obrotach wskazuje ok.2 ATM po dodaniu gazu na 2000 obrotow 10 . Zdejmojesz nogę z gazu wraca normalne cisnienie .błędy zbyt wysokiego ciśnienia wyświetla. oczywiście czujnik cisnienia podmieniony. Pompa olejowa bez zaworka ciśnienia.Jakieś pomysły ?
A chociażby w zaworze regulacyjnym, czy samym czujniku ciśnienia. czujnik ciśnienia to ten przy pompie ?
Dla jasności pompa wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem była wysłana i sprawdzona w Bosch serwisie. Pozdrawiam
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Błagam. Jeśli czujnik jest uszkodzony pompa ABS może generować zbyt wysokie ciśnienie co może doprowadzić do upuszczania płynu przez elektrozawory a co za tym idzie do blokowania kół.
Jakiej pompy?Jakich czujników? Nazwałbym to pompą wysokiego ciśnienia, jak to w każdym CR?? No chyba że nie mówimy o Z17DT?? A mówiąc czujnik miałem na myśli elektrozawór regulacji ciśnienia SCV- moje "przejęzyczenie".[/quote]
Jeśli można spytać, to czemu chcesz pompy wtryskowej wyjmować?, bo żeby wyjąć, to musi być jakiś błąd prawda. Natomiast, jeśli pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo, a masz za niskie ciśnienia na rozdzielaczu, to warto sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, a najlepiej zakupić nową. Pytam tak z czystej ciekawości, bo też myślałem, że pompę będę...
Witam mam problem z moim maxity podczas jazdy włącza się chceck i samochód nie ma mocy obroty silnika max 1200.Wymieniłem czujniki na pompie wysokiego ciśnienia oraz czujnik na listwie...dalej nic.Podpiełem autocom podazuje stałęm ciśnienie 600 bara obojętnie czy jest na wolnych obrotach czy na wysokich.Słyszałem od znajomego że cos dzieje się z instacjami...
Witam, Jest to na 100% czujnik ciśnienia, który reguluje ciśnienie na magistrali wtrysków, znajduje się on na pompie wysokiego ciśnienia. Na allegro te czujniki chodzą między 150 a 300pln
Błą czujnika wywala bo jest za małe ciśnienie na rampie, włóż regulator spowrotem . Jak odpala na plaka i chodzi normalnie to możesz mieć problem z wtryskami(test przelewów) albo z pompą albo z samym regulatorem siśnienia. jak nie wiesz jak nie jesteś wstanie sam tego sprawdzić
kolego sprawdź czy nie ma opiłków na przelewie od pompy, możesz jeszcze wyczyścić czujnik wysokiego ciśnienia, a ciśnienie masz w trakcie pracy dobre bo obroty są wysokie
Jak podasz samostart - zapali i jak przestaniesz psikać to już pracuje normalnie czy zgaśnie? Zrób jeszcze taką próbę: zdejmij kostkę z czujnika obrotów np: wału korbowego (ten na kole zamachowym) i próbuj odpalić, albo odwrotnie - czujnik na kole zamachowym niech będzie podłączony, a rozłącz czujnik na pompie wysokiego ciśnienia. Oba czujniki wyglądają...
Tak zrobiłem. Dzisiaj juz stoi w aso. Do tej pory wymiana pompy w baku, czujnika ciśnienia i wgranie nowego softa nie pomogło. Zostało jeszcze pompa wysokiego ciśnienie i listwa z wtryskami. Więcej pomysłów niemam. Ciągle wyskakuje błąd p0087 i co jakiś czas zapala sie kontrolka serwis i traci moc. Po ponownym odpaleniu serwis gaśnie i przez resztę...
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Od dłuższego czasu walczę z takim problemem. Ciśnienia paliwa na wolnych obrotach w okolicach 190bar (wymagane 40bar). Podmieniane: -pompa wysokiego ciśnienia -pompa w zbiorniku -listwa wtryskowa z czujnikiem -ECU -soft -sprawdzony rozrząd Ręce już mi opadają... Do regulatora dochodzi zasilanie 12V, drugi pin to sterowanie masą. Kiedy podam przez żarówkę...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia i wszystko działa.
:arrow: Błąd E22-resztki wody w zbiorniku, a tu reszta na przyszłość: E01 - Awaria zasilania. Wszystkie kody E01, E02, E03, E04 i E05 wskazywać na problem z modułu zasilacza. E06 - Problemy z stycznikiem drzwiowym. Należy sprawdzić przełącznik drzwi. E07 - Uszkodzony wentylator suszenia. E08 - Niski poziom wody w zbiorniku. E09 - Błąd elementu grzejnego...
Witam wszystkich.Mam podobny problem z tym samochodem pali kiedy chce i nie ma no to wpływu pogoda.Komputer nie wykazuje żadnych błędów.Wtryski sprawne pompa też i czujniki .to co udało się ustalić to to że zanika ciśnienie między pompą zasilającą a wysokiego ciśnienia nadmieniam że pompa zasilającą sama jest sprawna ( jest po testach ).Podejrzewam...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
Trochę mi się zeszło ale już mowie. Błąd skasował serwis był 2 poziomu. Co go wywołało ciężko powiedzieć na chwilę obecną. Być może usterka był jakiś mały paproszek pod czujnikiem na pompie wysokiego ciśnienia. Albo wtyczka do czunika.
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
Więc: Szczelność ok, czujnik ciśnienia ok, ciśnienie nadal za wysokie. Czy pompa ( Widziałem że ma jakiś (sprężynka + tłoczek) zaworek w sobie) może dawać za wysokie ciśnienie? Dodano po 4 A i jedna dziwna rzecz. Wykręcając pompkę ręczną ciśnienie w układzie spada do 4 barów. Jakieś zaworki w pompce ręcznej, w obudowie filtra paliwa???
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
Witam. Mam problem z Passatem 3.2 fsi bez LPG. Podczas przyspieszania szarpie tak samo po nocy gdy rano się odpali silnik pracuje nierówno. Nowa pompa wysokiego ciśnienia + wszystkie czujniki tak samo też pompa w zbiorniku. Ciśnienie paliwa w porządku a problem cały czas jest. Pali się oczywiście kontrolka silnika a komputer pokazuje błąd układu dolotowego....
To nie jest wspomaganie, a układ bazujący na stałym ciśnieniu hydraulicznym, wytwarzanym przez pompę elektryczną. Bardzo podobny do układu Teves. Pompa ma wytworzyć ciśnienie, gromadzone w akumulatorze, masz dwa czujniki ciśnienia, stanu wysokiego i niskiego. W większości pompa jest zużyta i nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Nowa parę lat temu kosztowała...
I tutaj muszę kolegę zmartwić. Ponieważ doświadczyłem kolejnej usterki – auto nie odpali za żadne chiny świata. Więc druga sprawna pompa wysokiego ciśnienia, ponieważ czujnik pokazywał za małe ciśnienie… wyszło, że pompka przelewowa stanęła. Dlaczego? Bo zgniły przewody od szczotek silnika pompki do konektorków. Ale zanim znalazłem usterkę, wymieniłem...
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Witam, Ja również borykałem się z tym problemem kontrolki świec żarowych oraz niekiedy pod górę lub pod obciążeniem zapalała się kontrolka pompy i serwis pomogła wymiana czujnika ciśnienia, który reguluje ciśnienie w szynie wtrysków, jest on zamontowany na pompie wysokiego ciśnienia.
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Czyli masz już silnik z mokrym paskiem od pompy oleju? Dobrze wiedzieć. Będzie dalej co robić 😁 W starych BMW było tak że potrafiło szczątki napinacza wciągnąć do pompy oleju, tylko robiło się w drugą stronę. Ciśnienie było za wysokie i po zapaleniu podpieralo zawory.
Nie ma szans żeby bez pracującej pompy było tak wysokie ciśnienie. Pewnie czujnik ciśnienia Ci się sypnął. Jak nie wiesz do kogo się zwrócić, to napisz, podpowiem. Powodzenia
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Czujnik lub zawór na pompie cr.
Witam. Walczę z zafira b 1.7 cdti . Pompa i wtryski denso. Samochód odpala i po ok 30 sekundach gaśnie. Błąd p0001-61 - zawór regulacji ciśnienia zablokowany. Ciśnienie na listwie po odpaleniu wynosi ok 800 barów (zadane ok 300). Wymienione zawór regulacji na pompie, czujnik ciśnienia na listwie i teraz cała listwa z z czujnikiem i zaworkiem na listwie...
Witam ! Skoro czujnik ciśnieniowy wyłącza pompę przy 2,5 atm to trzeba ustawić powyższy czujnik na wyższe ciśnienie, jeżeli nie jest Tobie potrzebne wysokie ciśnienie na wyjściu, to wystarczy wstawić reduktor na wyjściu hydrofora i ustawić ciśnienie jakie będzie potrzebne.
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
Witam Toyota jw. brak błędów, w parametrach ciśnienie paliwa 0 bar Pompka w zbiorniku podaje . Wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie oraz pompę wysokiego na głowicy ,niestety bez zmian. Po odłączeniu czujnika ciśnienia w parametrach 22 bar ,instalacja sprawdzona. Podałem na czujnik ciśnienie 8 bar w parametrach tylko 0,1 bar . Na dwóch czujnikach...
witam. gdy sprinter nie zapala to przeważnie jest: -regulator cisnienia paliwa, -uszkodzony wtryskiwacz No popatrz, a ja wczoraj robiłem E210 na CDI i był uwalony czujnik wałka rozrządu.
Exhaust- czujnik temperatury na wyjściu sprężarki- podmianka zamiast oryginalnego który był zamontowany Pipe- czujnik na rurze cieczowej- tuż przy zaworze na wyjściu jednostki Presostaty zostały oryginalne niskie i wysokie ciśnienie w szereg wpięte. Poszło już na tych sterownikach parę pomp, żadnych problemów, w agregacie tylko niewielkie zmiany plus...
Witam czy ktoś rozgryzł ten temat z nie odpalającym c5 po lift 2.0 hdi konkretny błąd do p1164 i tu jest zagadka do czego konkretnie odnosi się ten błąd czy do czujnika ciśnienia paliwa ciśnienie zbyt wysokie a aktualne ciśnienie raz 140 bar i spada do 80 bar pompa w 100% ok czy to wina czujnika czy regulatora paliwa ? czy jest ktoś na tym forum kto...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Cześć wszystkim. Nie mogłem nic znaleźć na forum dlatego pisze nowy wątek. Mam problem z Touranem 1.6 FSI silnik BAG. Mianowicie: Wywala mi błąd czujnika wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym. Czujnik wymieniony / nowy - to samo. Dodatkowo wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia - to samo. Weryfikując - pompa w zbiorniku podaje 4 bary, pompa wysokiego...
Nie wiem skąd bierzecie takich mechaników, kowalstwem powinien się zająć nie naprawą. "zawór regulujący ciśnienie" Można sprawdzić jego działanie kontrolując w "LiveData" ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli mocno oscyluje to albo uszkodzony(zawór), albo w ch..a wali czujnik ciśnienia. uszczelnienie plus regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. To samo...
Witam, znam silnik d5 163 i 185 KM na wylot, ale pojawił się problem z odpalaniem po wymianie silnika. wymieniłem sam słupek z górą i cały osprzęt przełozyłem z wcześniejszego silnika. Auto bardzo długo kręci i raz zapali a raz nie, albo za 4 czy 5 razem po długim kręceniu. Podpinałem pod kompa i wykazuje "zbyt wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej)...
mam podobny problem z odpaleniem peugeota 406 hdi zrobiłem mu generalny remont i nie mogę go odpalić ma punkty na kole i na rozrządzie ciśnienie na pompie jest ale tak jakby go blokował jakiś czujnik nie otwierały się wtryski Pomocy
Witam wszystkich dalej mam problem warsztat autoryzowany nie może dalej zlokalizować problemu a mianowicie rozrząd sprawdzony , ciśnienie na tłokach w granicach 29 bar,wtryski sprawdzone wymienione , ciśnienie na listwie sprawdzone ,czujniki sprawdzone, pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona, synchronizacja z czujnikami sprawdzona, komputer nie ma błędów...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
To wina raczej tej prawie nowej pompy. Nie no chyba mpropa nie przekladal. Albo czujnik który oszukuje bo widzi ciśnienie za wysokie albo działa prawidłowo, a problem jest z pompą. Tylko ze nie było by bledu 94 - on w tym wypadku mówi że to problem z pompą. Co możesz sprawdzić? Zrób testy man catsem i zobaczysz czy i jak przejdzie.
Witam wszystkich.Mam problem z citroenemC4 1.4 benzyna,Przy wysokich temperaturach na dworze pojawia mi się komunikat o niskim ciśnieniu oleju.Wymieniony filtr oleju ,czujnik ciśnienia oleju,pompa olejowa i olej.Komunikat pokazuje się ZAWSZE przy hamowaniu.Proszę o pomoc.
Jeżeli walnięta pompa to poda za niskie ciśnienie , sterownik może sobie żądać a pompa nie wyrobi. Auto ciężko odpala. Zamontowane nowe wtryski, świece, czujnik na listwie. Zero błędów. I dlatego stawiam na pompę ale nie wiem jak ją sprawdzić .
Wczoraj zdemontowaliśmy wtryski, idą do sprawdzenia, trzeba coś wyeliminować. Dalej pozostaną jeszcze czujniki na listwie i pompa wysokiego ciśnienia. Chociaż czynniki podają wskazania do komputera, a pompa wysokiego ciśnienia, niby podaje ciśnie. Okaże się po zamontowaniu wtryskiwaczy.
wymienione kody błędów: F22 Zbyt wysokie ciśnienie wody w kotle ( powyżej 2,7 bara ) F.22 Wyłączenie awaryjne: niedobór wody Brak lub za mało wody w produkcie, uszkodzony czujnik ciśnienia wody, niepodłączony / uszkodzony kabel do pompy lub czujnika ciśnienia wody. F.23 Wyłączenie awaryjne: zbyt duża różnica temperatur Pompa zablokowana, spadek wydajności...
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Jak dci to tam nie ma pompy wtryskowej tylko wysokiego ciśnienia cr. Teoretycznie bez znaczenia jak ja ustawisz, bo ona tylko ciśnienie podaje. Ważne jest to tylko w przypadku jeśli czujnik położenia czyta z koła pompy. Tak jest chyba w 2.2 dci.
Oho, teraz stwierdzili, ze pompa daje za wysokie ciśnienie. "Powinno byc 200 bar, a pompa miejscami daje nawet 500-600 bar".. Czyli co, wymiana czujnika w pompie?
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
W pompie paliwa nie ma żadnego czujnika, wydarłeś pewnie pompę wysokiego ciśnienia i teraz masz problem. Trzeba ustawić wałek pompy w odpowiednim położeniu względem wału korbowego i gitara :D .
Najprawdopodobniej jest to czujnik w pompie wysokiego ciśnienia ja miałem podobnie i auto słabło.
Jaka jest rola czujnika na pompie wspomagania napędzanej paskiem? Pytam, gdyż przy wycieku oleju ze zbiorniczka (nadłamany króciec węża) pompa się zapowietrzyła i wspomaganie działało tylko na wysokich obrotach. Ciśnienie na niskich obrotach zapewne było niskie ale nie paliła się żadna kontrolka (brak informacji o błędzie). Za co ten czujnik odpowiada?
3781 - Zawór ograniczający ciśnienie otwarty (zbyt wysokie ciśnienie) - Kontrola pod kątem otwartego zaworu ograniczającego ciśnienie Przyczyn moze byc kilka - przydalo by sie podpiecie pod MAN CATS i zerkniecie w paramtry. Winowajcą moze byc zawor Mprop w pompie wysokiego ciśnienia, sam zawor ograniczajacy cisnienie, czujnik cisnienia na listwie Rail.
W czujniku na pompie wysokiego ciśnienia
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Weź podłącz tester i zmierz normalnie ciśnienie na szynie i inne parametry oraz błędy. Zawór buczy tak jak do sterownik ustawi. Na jednym przewodzie jest stałe 12v a drugi to PWM z ECM. Jeszcze raz,podłącz tester bo błądzisz albo zmierz sygnał wyjściowy w czujnika ciśnienia .
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Tak się zastanawiam, a jak by pompa olejowa np, od skutera, podawała od razu potrzebne ciśnienie, bez reduktora oleju, ciśnienie można by regulować obrotami pompy i czujnikiem ciśnienia przy dyszy. Też o tym myślałem jak palnik ciśnieniowy jeszcze chodził mi po głowie. Jednak u mnie, przy dość wysokich obrotach wkrętarki, widać wyraźne pulsowanie oleju...
Jak podczas kręcenia pokazuje obroty to pewnie działa. Jak podmieniali pompę i wtryski to raczej czujnik sprawdzili. Do sprawdzenia szyna wysokiego ciśnienia CR. Czy podczas kręcenia pokazuje ciśnienie na szynie. Powinno być min 250 bar bo inaczej sterownik nie otworzy wtrysków. Mógł stanąć zawór na pompie o ile dobrze pamietam to na szynie jest czujnik...
Dzień dobry, Jestem posiadaczem peugeota partnera z 2021roku z silnikiem 1.2 puretech 130km z przebiegiem 40 000km i w trasie zjechałem na pobocze zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić wyskoczył kluczyk serwisowy i silnik z wykrzyknikiem. Przyjechał mechanik na dojazd podłączył komputer i wyskoczył mu kod błędu P0612. Powiedział ze może być cos...
Czujnik nox przed katalizatorem ma zwarcie i raczej cudów niema żeby się sam naprawił , a ciśnienie masz za małe . Niskie ciśnienie na pompie wstępnej może powodować wiele czynników od niedrożności przewodów paliwowych i filtrów , a także wtryskiwacze (test przelewu) pompy wysokiego ciśnienia, zawór paliwowy na szynie paliwowej i zawór powrotu z pomp...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
pompa wysoki ciśnienie ciśnienie pompa wysoki czujnik wysoki ciśnienie
trzeszczenie zasilacza cordoba pompa paliwa arduino przycisk funkcji
parkside podkaszarka parkside podkaszarka
Schemat elektryczny ECU Saab 9-3 TTiD 2008 Sygnał ciśnienia oleju w Saab 9-3 TTiD 2008 - pin ECU