nie bedzie dzialal
Ale skąd my mamy wiedzieć, dlaczego ktoś, w jakimś bardzo specjalistycznym rozwiązaniu, użył takiego a nie innego sposobu wykonania czegoś? Zapytaj konstruktora, dlaczego to akurat tak zrobił.
Do sprawdzenie czujnik w skrzyni. https://forum.chevroletteampoland.com/vi...
W załączeniu wiązki i połączenia Espace IV pdc przód. Visu NT8416. Edit: 645 - przez przepust w grodzi do UCH
Na zamkniętej kabinie sprawdź czy do czujnika doszła blaszka , jeśli nie to spróbuj śrubokrętem popchnąć ją w kierunku czujnika. Na początek zrób jak sugeruje Kolega "miko34", czujniki są połączone szeregowo a sygnał o stanie kabiny zablokowana/odblokowana jest podawany na C'9 instrument cluster,możesz jeszcze sprawdzić czy biały przewód dochodzący...
Jeżeli podajnik nie był używany parę lat niewątpliwie zabrudzone są czujniki przebiegu pobieranego papieru.Czujniki są optyczne, należy je delikatnie przedmuchać sprężonym powietrzem, lub przetrzeć wacikiem. Sprawdź też czy przesuwa się taśma.Z tymi podajnikami zawsze miałem dużo kłopotu. Są bardzo zawodne. Nieraz wystarczyła brudna szyba i już zacinał....
Za 25-50 kupisz używany taniej niż u mechanika naprawa.
A nie prościej kupić gotową płytkę np. taką: https://cosmogate.pl/pl/strona-glowna/23...
Wraz ze wzrostem prędkości rośnie częstotliwość i amplituda sygnału. Który rok tego rowerka. http://obrazki.elektroda.pl/2251816600_1...
Potwierdzam, wystarczy zabezpieczenie w postaci odłączania obciążenia w momencie spadku napięcia poniżej 2.7 lub 3 lub 3.2V (sprawdzić w danych katalogowych) * liczba ogniw. Niestety, ale to zdecydowanie za mało dla połączenia szeregowo więcej jak dwóch ogniw ... :idea: :cry: Dlatego też w baterii z ogniwami Li-ion, a przeznaczonych dla zasilania laptopa,...
Prawdopodobnie przewód czujnika lub złączka. Płaski przebieg i sygnał za cienki przy większej częstotliwości.
Rozrząd ,okablowanie,sterownik. Same zgadywanki i zero diagnozy. Może by tak sprawdzić zasilanie czujnika ,przebieg sygnału itd? W takim stanie ci oddali auto czy sam robiłeś?
Uszkodzony licznik. Dosyć często w a3 się zdarza.
To zostały ci do sprawdzenia dwie rzeczy. Pierwsza to zasilania czujnika, a druga to sprawdzenie przebiegu z obu czujników i porównanie ze wzorcem. Bez tego będziesz wymieniał w nieskończoność.
Kolego czy sprawdzałeś rezystancję nowego czujnika? Błąd dotyczy sprawy elektrycznej czy mechanicznej? szczelina między czujnikiem a koronką prawidłowa? Robiłeś test jezdny żeby zbadać przebieg sygnału czujnika? Jeśli chodzi o skrzynię to czyta czujniki osi napędowej. Jeśli jeden czujnik szwankuje to zostaje pominięty w obliczeniach. Natomiast awaria...
Poprawny druk z ręcznego podajnika i zacinanie z szuflady sugeruje wytarcie flagi czujnika meldunku papieru przed wejściem na bęben światłoczuły. Pozostałe czujniki mogą wymagać czyszczenia. Jakie przebiegi mają te drukarki? W załączeniu serwisówka.
Opisz przebiegi z oscyloskopu.
Proszę tutaj masz przebieg czujnika na wale korbowym tylko podczas biegu jałowego, spróbuj porownać http://obrazki.elektroda.pl/7701775800_1...
A czego nie rozumiesz ? Przemnożenia / dzielenia przez Pi / 60 itd ? ktora swiecila na jakis fotorezystor Klasyczny fotorezystor jest wolnym czujnikiem, nie bardzo nadaje się do szybkich przebiegów Fotodioda już OK.
Podłącz oscyloskop pod czujnik i poobserwuj przebieg np w czasie jazdy, na malej prędkości i wysokim biegu gdy silnik charakterystycznie dzwoni. Łatwo odrożnić od tła. Poz tym zabawa z przestrajaniem silnika i przystawka pod RS232??? Ty sobie dobry oscyloskop kup, pod RS to podłącz dobry sprzęt do diagnostyki, chyba że nowszy to pod USB.
Co do sprzęgła to jak się kończy to ciężko się zmienia biegi, a na wysokich biegach dodanie gazu powoduje wzrost obrotów a nie predkosci-tak w skrócie. Co do oleju to komputer nie jest tak inteligentny i nie posiada czujników gestosci- oblicza przebieg i jest on chyba ustawiony na 18 tys, ale wystarczy poszukać w gogle i na pewno się dowiesz
No to masz trzy wyjścia - Założyć inną miskę i zrobić w oryginale - Kupić czujnik i podłaczyć włożyć go w fiolke z olejem :-) - Masz oscyloskop albo generator fali prostokąntej z regulacją częstotliwości i wypełnienia. Jak masz oscyloskop lub miernik z funkcją "duty cycle" to obserwować przebieg oryginalnego czujnika i pomierzyć częstotliwość i wypełnienie...
Sprawa rozwiązana,czujnik wałków rozrządu podawał błędne przebiegi powodując brak synchronizacji na wyższych obrotach.
Posiadam generator funkcyjny Więc jak podawał kolega powyżej przez rezystor z generatora na czujnik i z czujnika na oscyloskop. https://obrazki.elektroda.pl/3993213400_... Kolejno dobieramy taką częstotliwość sygnału na wyjściu generatora by uzyskać maksymalną amplitudę sygnału na ekranie oscyloskopu. Oczywiście na wyjściu generatora...
Dla nas elektroników aktywny, jest wtedy kiedy kiedy zawiera elementy elektroniczne aktywne - wzmacniacz/komparator, czujnik Halla daje słabe sygnały rzędu mV jeśli nie jest zintegrowany ze wzmacniaczem. I tu masz odpowiedź. Na oscylogramie masz przebieg prostokątny. Czujnik współpracuje z kołem zębatym, poruszającym się z jakąś niewielką prędkością....
Typowe zachowanie przy usterce g 40. Jesteś pewien montowanych czujników ?Przebieg powinien być prostokątny o kilku szerokościach wypełnienia w czasie jednego obrotu 0-5V. Sprawdziłbym jednak dokładnie instalację (przejścia i zwarcie do innych przewodów), przede wszystkim w okolicy rozrusznika. Ostatecznie sterownik.
No dokładnie, dlatego napisałem, że rozmieszczenie czujników jest tu bardzo istotne. Na animacji poniżej widać, jak to powinno wyglądać aby przebiegi pozwalały na detekcję : http://www.creative-robotics.com/quadrat... https://obrazki.elektroda.pl/3505934100_...
Trochę odgrzewam ale mam skuter z podobnym problemem. Nie podnosi się wskazówka i nie liczy kilometrów. Ktoś wie jak zdiagnozować ten czujnik albo jaki przebieg powinien generować żeby podać za niego na licznik?
Witam Mam problem z moją Temprą SW 1.6 ie liberty '94 140kkm jednopunktowy wtrysk+gaz. Oddałem ją(a właściwie to oddał mój ojciec) do warsztatu w celu wymiany uszczelek pod klawiaturą i głowicą + planowanie głowicy. Mechanik wykonał powyższe czynności, ale po oddaniu pojawił się problem, nie wiem czy jest to zbieg okoliczności, czy coś uszkodził. Auto...
Czujnik położenia wału korbowego, podmienić, ewentualnie sprawdzić przebiegi na oscyloskopie z tego czujnika.
Bez rozbierania to tylko oscyloskop dwu kanałowy i porównanie z czujnikiem wałka. Czasem sam kształt przebiegu na samym czujniku wału wystarczy do oceny że coś z kołem fonicznym jest nie tak.
predkosciomierz nie wskazuje wogole ani predkosci, ani nie zmienia sie przebieg???? jesli tak, to moze czujnik predkosci odmowile poszuszenstwa
Tutaj pierwszy lepszy watek z elektrody (vw polo 1.4 mpi): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam, przy takim przebiegu masz do wymiany czujnik rejestracji, znajduje sie pod ta przezroczysta ramka. Zdejmij ja, a na srodku bedzie czujnik. Po prostu wytarla sie jego flaga. pozdrawiam
Kalkulator wtrysku jak najbardziej podłączony: 3786089100_1371035524|gasK2jdvN5 Na 1. pinie po włączeniu zapłonu pojawia się 12V, które jest sprowadzane do masy, gdy tylko czujnik zareaguje. Przebieg pokazany wyżej jest przy próbie rozruchu.
+ np różnica w średnicy wałków napędowych. Jeżeli to ma dokładnie jechać to trzeba na pewno rozdzielić na dwa falowniki i dodać synchronizację na czujnikach (która będzie "wyrównywała zero w przebiegu pozycji) Te transportery to jakiś odciąg (umiejscowione jeden nad drugim) czy materiał przechodzi z jednego na drugi?
Kluczem do sprawy jest prawdopodobnie przedmuchanie drukarki sprężonym powietrzem. Prawdopodobnie wdmuchałeś brud do któregoś czujnika przebiegu papieru. Sprawdź wszystkie czujniki optyczne i przeczyść je. W utrwalaniu czujnik schowany jest z prawej strony i wchodzi do niego flaga czujnika.
Te elementy które zaznaczyłem na pewno idą na pin 27 i pin 29(czujniki pozycji) i wydaje mi się że tam jest wszystko ok. Za to nie wiem czy na pin 26 i 28 nie powinien być przebieg np. sinusojda a nie jak u mnie 5.5V stałe. I jak ktoś by mógł miał możliwość sprawdzić jakie są przebiegi na czujnikach był bym wdzięczny. Kondensatory sprawdziłem dobra...
P0335 oznacza problem z czujnikiem wału. Problem w tym że Twoj sprzęt wiecej nie mówi i nie wiemy czy chodzi o brak sygnału czy o sygnał po za tolerancją czy jeszcze coś innego. Najlepiej podłączyć oscyloskop i obejrzeć przebiegi z czujnika wału i wałka a jeżeli oscyloskop jest 2 kanałowy to zobaczyć sygnał miedzy tymi czujnikami. Robić to na zimnym...
jezeli sa dwa przewody to jest odzielne urzadzenie sterujace prace na biegu jałowym i oddzielne do sterowania zapłonu a zawór jest sterowany bezposrednio z tego zespolu wyglada jak duzy przekaznik zawór jest serowany przebiegiem prostokatnym
Tak to jest duratec 2.0
czy ktoś wie jak sprawdzić taki czujnik czy jest sprawny czy nie ,a także jak można zasymulowac działanie takiego czujnika (jaki przebieg podać itp.) będe wdzięczny za każdą pomoc
Toner już był podmieniany nawet na oryginał dalej jest ten sam problem . Gdzieś czytałem że jeszcze może być problem z czujnikami ale przy tak niskim przebiegu co o tym sądzicie ?
Oczywiście, że ma znaczenie, zostaje zakłócona spójność sygnału, wyobraź sobie jaki przebieg wygeneruje ten czujnik. No ale Ty, jako spec od obróbki skrawaniem dorobisz sobie nowe koło impulsowe, potrzebna ci tokarka i frezarka, może zamiast niej być strugarka lub ostatecznie dłutownica. :lol:
zobacz jescze dobrym przyrządem przebieg czujnika wału jest ważniejszy pozdr
Jaki przebieg? Na czas szukania usterki odłącz czujnik ciśnienia na pompie wspomagania. Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie
Czujnika nie ma , jest elektroniczny licznik przebiegu i na jego podstawie program zarządzający pracą drukarki wysyła taką informację ( przez miganie diod ) do użytkownika , aby wziął drukarkę pod pachę i udał się do serwisu . Sposób kasowania tego licznika był opisywany na Elektrodzie , trzeba jednak poszukać ... samodzielnie ... Pzdr.
Sygnał z halla na pinie sterownika A 36 prawidłowy? Ile lat lub przebiegu ma ten silnik?
Witam. Dzis sprawdzałem czujnik halla diodą z opornikiem 0,6kΩ i mam takie pytanie bo dioda niby miga ale w stanie gdzie koło impusatora nie jest zbliżone do czujnika dioda nadal mży(od razu po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon).Nie mam oscyloskopu ale sprawdzając w necie przebiegi z czujnika halla to napięcie gdy impulsator nie jest zbliżony...
Nie wiem dlaczego są aż 3 czujniki. Żeby określić prędkość i kierunek wystarczyły by dwa. 3 czujniki Halla w tych silnikach nie są tylko po to aby określić prędkość i kierunek. Poczytaj trochę o sterowaniu silników BLDC na czujnikach halla. Bez nich hulajnoga nie dała by rady jechać z prędkością pieszego a to obecnie jest wykonalne. Jak dobrze ustawisz...
według mnie jesli auto nie wskazuje błedów, i nie straciło mocy to nie ma co tego ruszać i mieści się w normie. Można dla pewności podpiac pod czujnik oscyloskop i sprawdzic przebiegi na właczonym silniku.
Witam, sprawdź synchronizację rozrządu, jeśli blokady się zapną poprawnie, oscyloskop 2 kanałowy i nagranie przebiegu przy kręceniu (jeśli odpala to na jałowych obrotach) postaraj się wpiąć we wtyczkę ECU od tyłu. Jeśli przebieg będzie nieprawidłowy ( brak przebiegu z jakiegoś czujnika) pomiar na samych czujnikach, jeśli przebieg będzie ok ale przesunięty...
Tak, to jest czujnik temperatury, po lewej na płytce znajduje się natomiast czujnik ciśnienia (czarny z kominkiem). Możesz prześledzić przebieg ścieżek tego czujnika temperatury, żeby określić dokąd dochodzi.
Sprawdź oscyloskopem czujnik będziesz miał pewność. Przebieg prostokątny. Chyba, że masz źle ustawiony rozrząd.
Przy tej typowej usterce komputera, którą zapewne podejrzewa mechanik: - nie było by problemu na LPG II gen., - iskra byłaby prawidłowa, ale odcięty byłby wtrysk, - błąd cewki jak na obrazku. U Ciebie problem raczej rzeczywiście jest z cewką, na próbę możesz zamienić cewki (oczywiście sterownie + przewody w.n.) i zobaczyć czy problem przejdzie na cylindry...
Też mam fabryczne, w czerwcu będzie już 7 lat, przebieg 100 000 km.
Witam. Panowie w tym przypadku podepnijcie oscyloskop i sprawdźcie faktyczny przebieg z czujnika wału i wałka rozrządu, porównajcie z biblioteką przebiegów np. (....) nie wymienię nazwy firmy z wiadomych powodów, nie sugerujcie się VCDS-em. Problemy te pojawiają się np. po wymianie rozrządu, źle osadzonym czujniku.
Jeśli drukarka ma duży przebieg to sprawdziłbym, czy taśma czujnika położenia karetki nie jest uszkodzona.
Przy takim przebiegu warto chyba poza podstawowym serwisem zerknąć na instalację elektryczną, czujniki i elektronikę. Nawet jeśli auto jeździ dobrze, to często właśnie takie rzeczy potrafią zrobić niespodziankę...
Czy mógłbyś te wyniki temperatur skonfrontować z wynikami z innego programu? Wg mnie wygląda to na błąd czujnika temperatury procesora - za wysoka temperatura wywołuje zejście na najniższą prędkość. Może w jakimś OCCT czy innym podobnym programie byś zrobił loga temperatur? Na krzywej by było widać jaki przebieg temperatury idzie z tego czujnika i ewentualne...
Czujnik położenia wału korbowego do wymiany przy wymianie ustawić w pozycji znaków na rozrządzie. Prawdopodobnie siada przy nagrzaniu ostatnio wiele vagow się z tym problem pojawia. Na zimno odpali na gorącym silniku już nie bardzo bo ecu dostaje zniekształcony sygnał na skutek zmiany obwodu Magneto elektrycznego sygnału z tego cUjnika . Przebieg można...
Witam. Przebieg z czujnika jest natomiast komputer podaje błąd czujnika obrotów wału korbowego. Gdzie sprawdzałeś ten przebieg przy czujniku czy przy ecu. W peugeocie kolory kabli nic nie dają tam jest numeryczne oznaczenie.
Czy komuś udało się rozwiązać problem? U mnie nie podaje prędkości w kilometrach oraz nie nalicza przebiegu. Wymieniłem już czujnik sprawdziłem bezpieczniki i bez poprawy.
Ok, ale tu masz implementację wytwarzającą napięcie dla nogi VCC. W takim przypadku wg PDF-a DS ma działać już od 2,2V Ale nadal jest to ominięcie problemu bo czy kondensator wewnętrzny czy zewnętrzny wciąż trzeba go naładować. Może oryginalne mają inne czasy dla bitów danych, stąd kondensator ma więcej czasu na naładowanie? Jak ktoś dysponuje oscyloskopem,...
Chodzi mi o wszystkie przebiegi- wysokie napięcie, czujniki i przebiegi na elementach wykonawczych z opisami np.to jest przebieg sprawnego układu wysokiego napiuęcia z opla ..... Mam bazę danych od oscyloskopu gz100 i widać w niej że przebieg np. wysokiego napięcia dla różnych marek się różni. W megamacsie jest pokazany wzorcowy przebieg jaki powinien...
Oscyloskop i jaki idzie przebieg? Czujnik położenia wałku rozrządu sprawdź też czy sygnały są. Pompa paliwa pracuje?
Trochę mało informacji. Podaj amplitudę sygnału wyjściowego z czujnika, oraz parametry sygnału wymagane przez urządzenie odbiorcze. Najprostszym rozwiązaniem jest rezystor szeregowy z diodą nadawczą transoptora i rezystor w obwodzie kolektora lub emitera tranzystora tegoż transoptora po stronie odbiorczej. Nie wiadomo co to za układ pomiarowy, nie wiadomo...
SilverGTA: dzięki za wszystkie sugestie, ale jak napisałem na początku wszystkie czujniki w przebiegu papieru od początku do końca od poboru do wyjścia były wymieniane i żadnych rezultatów to nie przyniosło. Pomału skłaniam się ku płycie zasilania, może podczas druku jakieś napięcie klęka na chwilę i daje taki efekt.
Miałem w tych silnikach takie przypadki. W misie oleju zbiera się woda i zamarza co skutkuje zatykaniem smoka oleju. Robisz pewnie krótkie przebiegi - silnik niedogrzany. Zostaw na noc w ciepłym garażu i rano spuść olej. Najpierw zacznie lecieć czysta woda.
Skoda Fabia 1,4 8V 60 KM - gdzie jest czujnik powietrza?
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Dajcie sobie spokój z klinami bo to nie ten motur. Wiesz co jest nieprawdopodobne w tym twoim opisie? Brak błędów. Gdyby były problemy z zasilaniem to by wywaliło błąd czujnika to samo jak byś wyjechał z synchro poza skalę. Masz czym zrobić przebieg z czujników?
Kontrolę prądu stałego można łatwo zrealizować za pomocą kontaktronu umieszczonego w cewce o kilku (grubych) zwojach. W podobny sposób można też kontrolować prąd zmienny, ale tu kontaktron odpada. Trzeba użyć hallotron oraz taką samą małą cewkę z rdzeniem stalowym. Hallotron zbliżony do rdzenia, a na wyjściu układ detekcyjny. Tu jest dokładny opis wykonania...
Winnym okazał się czujnik halla, który bez powodu podciągał sygnał. Po wymianie sygnał jest GND <-> 12V :)
Akurat takich mam dostatek, jednak nie bardzo rozumiem, jak wykożystac sprzętową obsługę w bascomie W helpie jest opisana funkcja ENCODER(), zatem może warto najpierw te parę zdań przeczytać? W obsłudze przerwania sprawdzasz stan wejść i porównujesz z poprzednim stanem Nie zapominajmy o drganiu styków. Jeszcze nie spotkałem enkodera mechanicznego,...
Znam ten układ sterowania i z tym związane problemy. Proszę tylko o opis modulacji przebiegu z czujnika, jest AM lub FM i tyle, a na pewno nie każy czujnik współpracuje. Interesuje mnie czy są jego dwie różne wersje czy jedna. PS. Na temat diagnostyki elektroniki samochodowej to mógłbyś poczytać moje artykuły, ale nie mam dostępu do tak obszernej litertatury...
Ten czujnik ma czoło "niewbudowane" więc "widzi szerszym polem niż te 12 mm - to może być przyczyna długiego widzenia występu na wale: zanim zejdzie z pola detekcji i przełączy wyjście to już wchodzi ponownie w pole detekcji i ...nici z przebiegu prostokątnego ;). Poszukaj w necie: pola detekcji dla czujnika z czołem wbudowanym i niewbudowanym i oceń...
Tak, masz rację. Brakowało tam rezystora. Jeszcze mam pytanie, jak pomierzyć zgodność faz (zasilania) z poszczególnymi stanami czujników Halla? Ja to robiłem tak, że wykonałem z rezystorów 15 kΩ gwiazdę i wpiąłem ją pomiędzy wejście trzech faz silnika. Sondę oscyloskopu podłączałem po kolei do każdej fazy, a masa sondy za każdym razem do punktu wspólnego...
Napisz jaki to czujnik lub wrzuć fotkę. Czy w miarę zmiany pola magnetycznego (oddalania magnesu) zmienia się wypełnienie przebiegu?
Narysuj na kartce dwa przebiegi. Jeden to sygnał wejściowy (ten twój czujnik przedmiotu) a drugi przebieg pod spodem to wyjście. Jak tego nie wyślesz to dla mnie temat się kończy w tym miejscu
Makieta w sensie, że nikt niczego na tym nie będzie badał ani mierzył, tylko pokazywał studentom jak działa ABS. Jasne, że można wszystko zasymulować na komputerze ale to się studentom nie podoba, wolą zobaczyć na żywo. Choć rzeczywiście same przebiegi z czujników można by generować "sztucznie".
Elektrody wyczyszczone ale drut tez trzeba czasami zmienic.O optyke nie pytam bo chyba wyczysciles.ale sprawdz ten czujnik potencjału.A i najwazniejsze jaki ma przebieg kopiarka?Bo moze cos trzeba juz wymienic np.wałek magnetyczny.Dodam ze z tymi napieciami na elektrody to niezabardzo radze kabinowac. I jeszcze bym sprawdził lampe halogenową.
Pożyczyłem oscyloskop i złapałem przebiegi na czujnikach wału i wałka. Efekt w załączonym obrazku... czy ktoś mógłby ocenić, czy przebieg jest prawidłowy? Napięcie międzyszczytowe sinusoidy na czujniku wału to ok. 2.5V i skok do ok. 4V w miejscu przerwy, a na czujniku wałka 5V. Przebiegi w powiększeniu są czyste, nie widać specjalnych zakłóceń. http://obrazki.elektroda.net/29_12787942...
Długo się kiedyś męczyłem z podobnym problemem w Santa Fe, iskra była zamieniona - gdy miała być na 1 cylindrze była na 4. Przyczyną był wadliwy czujnik położenia wałka, który odwrotnie dawał sygnał. Te łople nie działają, albo działają źle z czujnikami nie ori. Mimo tego ze nie ma P0341 ,to ten przebieg jest z doopy. Raz że sie nie zgadza a dwa to...
czujnik mozesz podlaczyc pod dowolny kontroler, w dolaczonej instrukcji do czujnika sa przebiegi czasowe impulsow i wszystkie dane ktore potrzebujesz do kontrolera ( niekoniecznie PLC )
Jak napisał mirekk36- do takich czujników w Bascomie nie ma gotowców. Trzeba je sobie napisać. Ale to dopiero jest ciekawe- a nie gotowce. Schemat wzmacniacza z linku- prawidłowy ale koncepcja układu- taka sobie. Na obrazku z linku jest pięknie- a wrzeczywistości jest tak: http://obrazki.elektroda.net/56_12643603... Pięć impulsów o częstotliwości...
Wyświetlają mi się dwa komunikaty (czujnik przebiegu ilości kilometrów i silnik krokowy niewłaściwa liczba kroków). Silnik krokowy już czyściłem, praktycznie nie ma większych problemów, nieraz wejdzie na obroty albo coś poszarpie ale rzadko. Zastanawiam sie czy dojeździć do końca ten silnik czy wymienić bo może coś uszkodzić, albo stanę i nie ruszę?...
Po pierwsze oczyść wszystkie czujniki i sprawdź połączenia. jeśli to nić nie da to czeka cie wizyta w warsztacie który podłączy się do sterownika ABS i zczyta kody błedów. napiecie możesz sprawdzić czy dochodzi do każdego czujnika. Podczas prawidłowej pracy czujnik generuje przebieg ala sinusoida tylko o stromych zboczach zakączonych wierzchołkiem.
Jeżeli czujnik Halla to zasilanie, masa i sygnał. Oporności w tym czujniku wtedy nie mierzysz tylko oscyloskopem przebieg sygnału.
Witam. Przypadek z tych, przy których można się doktoryzować. Kopiarka w nieregularnych odstępach kopii zacina jak na załączonych zdjęciach. Czasami kilkadziesiąt dwustronnych zrobi bez zacięcia, czasami po trzeciej kartce zatnie. Wymienione sprzęgło napędu rolek duplexu, dwa czujniki przebiegu papieru w drzwiach. Dramat. https://obrazki.elektroda.pl/4743559200_...
Post nr #9 Kolegi Tzok wystarczy przeczytać. Być może jest niewłaściwy lub uszkodzony. Klucz "19". A czujnik ten jest potrzebny: w razie awarii wentylatora chłodnicy - nic o tej awarii Kolega wiedział nie będzie i uszkodzi silnik. Po wymianie czujnika należy odpowietrzyć układ! Olej przy tym przebiegu we Fiacie i nieznanym losie silnika wcześniej (w...
I te półki się ścierają, tak? Więc miarodajny będzie czas, jaki nóż będzie się przesuwał przed czujnikiem. Oczywiście trzeba to zgrać z jakimś zewnętrznym układem rozpoczynającym i kończącym czas pomiaru. Bo jeśli występują wahania w prędkości takiego wirnika, to układ musi na nie reagować. Można przeprowadzić pomiar proporcjonalny - na wale umieścić...
Na moje oko jest blado. Klin szarości ma przedziwny przebieg - obcięte światła. Może moduł lasera jest zapylony. A błędów czujników kalibracji nie zgłasza?
Tak, twoja metoda powinna zadziałać, sam nieraz zaobserwowałem to zjawisko i to nie z LED'em, lecz z jarzeniówkami. Po prostu widać przebieg, choć zawsze wydawało mi się, że jarzeniówki maja sporą bezwładność. Po zasłonięciu czujnika ręką przebieg zanika, więc wg. mnie jest to efekt pracy jarzeniówek na częstotliwości sieci (klasyczna jarzeniówka ze...
Proste i dobre zastosowanie przekaźników bistabilnych, może idea stara ale ciekawy projekt, też się przymierzam do czegoś podobnego. statnio widziałem mega podziw, bo ktoś na 3 tranzystorach zrobił czujnik poziomu wody do kwiatków, który "nie powoduje korozji czujników" (generator przebiegu przemiennego + detektor)... gdzie to można znaleźć?
Ja puścił program w pętli (samo reset-response) i popatrzył oscyloskopem, w ostateczności zacznij od "spowolnienia" opóźnień do rzędu kilku s i sprawdź woltomierzem czy przebiegi się zgadzają.
A W JAKIM MIEJSCU PRZY SILNIKU ZNAJDUJE SIE TEN CZUJNIK INERCYJNY PRZYSLIJCIE MI WZORCOWY PRZEBIEG OSCYLOSKOPOWY TEGO CZUJNIKA Z NAPIęCIAMI dodam jeszcze ze przy dodawniu "gazu" na benzynie strasznie kicha, strzela do tłumika
Witam tak, u mnie był przestawiony o jeden ząbek , można to sprawdzic na oscyloskopie porownujac przebiegi z czujnika wału i wałka które zamieściłem powyżej. Musza być zsynchronizowane bo inaczej komputer nie podaje iskry - taki model.
tylko ten mały przebieg To już niestety żaden wyznacznik.. Na niektórych filmach widać niewiele większe przebiegi a łańcuch można zrzucić ręką bez odkręcania napinacza ;) W tym linku to raczej starszy, stosowany przed Twoim, silnik, chociaż bardzo podobny.
no więc jak tak to nie jest to problem z silnikiem tonera. Raczej bym obstawiał coś w zespole wywołującym. Czujnik TD albo nie kręcą się mieszadła w wywoływacze. Poza tym nic nie piszesz o przebiegu materiałów eksploatacyjnych bęben deweloper rolka ładująca
czujnik prędkości przebieg czujnik prędkość przebieg zafira czujnik przebieg
rozruch transformatora z18xe wymiana silnika strumienica zamiast katalizatora
Manitou ME 315 - Kod błędu 115: Czujnik ciśnienia Korg PA500 - wyświetlacz nie działa, możliwe przyczyny