(at) Wawaldek1 Mozesz napisać dokładniej gdzie założyć te podkładki? Archi
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Sprawdź czujnik przelewowy czy nie jest uszkodzony. Nie sugeruj się miernikiem, tylko popatrz czy styki nie są brudne albo i czarne. Na czas testów możesz zewrzeć przewody od tego czujnika, ale tylko na czas testów!
O zbiorniku przelewowym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Z Twojego opisu wynika, że rure pionu da się wykorzystać. Ale uwaga. Na rurze takiej nie może być zamontowana armatura (pompy, zawory i inne). Do tej rury mogą być podpięte grzejniki. Podążając tym tropem, zawór 4D, pompa i zawór różnicowy przy kotle skutecznie psują Twoje rozwiązanie......
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Dokładnie tak jak piszesz, jest to zaworek z tym, że działa on za zasadzie blokowania przepływu w jedną strone.. Trzeba go wsunąc do wężyka w taki sposób by blokował powrót wody do zbiornika a przepuszczał w stronę grzałki - Mozna to sprawdzić dmuchająć w wężyk ( zaworek ten nie jest idealnie szczelny ale będzie czuć wyraźny opór w jedną stronę ) Pasta...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Czyli jak wyeliminowałeś zawór przelewowy i ten drugi zamykający obieg na nagrzewnicę to pozostają węże, słyszałem że potrafią się rozwarstwić w środku i nie puszczają płynu. Jak masz dostęp to załóż jakieś kawałki nowych węży na ten przelewowy czterodrożny na chwilę i podłącz pod nie tą starą nagrzewnicę z wymiany w powietrzu. Będziesz wiedział czy...
Poszukam na SD testu B4/6, fakt faktem wymieniałem go bo przy wymianie uszczelek chłodniczki oleju stary czujnik się rozpadł. Na live data jak patrzę to niestety u mnie ciśnienie spada do 0 bar zaraz po wyłączeniu silnika. Zastanawiam się nad testem zaworu Y74 - zawór przelewowy na listwie CR, być może on przepuszcza. Jak go odpinam to auto nie odpala,...
Volvo FL280 - 2007 r. Zapala błąd MID128 PSID96 FMI1. Auto podczas jazdy traci moc, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie normalnie do czasu, aż znów wyrzuci błąd. W aucie wymieniona pompa wstępna paliwa, 2 pompy jednostkowe, zregenerowane wtryskiwacze, wymienione obsady wtrysków, zmieniona wiązka silnika. Czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej,...
Będzie to raczej tak wyglądać : http://obrazki.elektroda.pl/8283023900_1... Wał jest zbyt krótki aby zmieścił się na nim simering . Zbieżność stożka wału 1:5 . Ja w swojej pompie od forda mam zawór regulujący max ciśnienie i jak by się uparł to wystarczyło by dać słabszą sprężynkę w nim ,ale zrobiłem dodatkowy zawór przelewowy i zastosowałem...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Peugeot 1.6 hdi 90 km szarpanie podczas jazdy Witam, mam Peugeota 308 1.6 HDI 90 km, bez dwumasy, bez dpf i borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Szarpanie następuje najczęściej w momencie, gdy dodam więcej gazu i przekroczy próg 3,5 tys obrotów, ale zdarza sie tez ze szarpnie przy normalnej jeździe. Szarpanie najczęściej ustępuje w momencie...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z samochodem, ponieważ zaraz po odpaleniu zaczyna się dławić czasem gasnąć. Dziś zrobiłem test przelewowy https://obrazki.elektroda.pl/1176405600_... z takim efektem, jesli ktos sie bardziej zna i moze ocenic poziom płynu i czy warto we wtryskach szukac przyczyny? Dodam ze samochodem od tygodnia...
Chodziło mi, gdzie jest w samochodzie czy w samym sterowniku brak ciśnienia. Papa prawna, olej idzie na przelew. Ewentualnie zawór przelewowy zacięty albo nie wyregulowany.
Witam Mam ten sam problem a dokładniej mój szwagier.... niebieski dym przy obrotach 2700-3000 i falujące obroty, brak mocy. Stało się to nagle w trasie zaświeciły się kontrolki na desce, ten telewizorek. Po zgaszeniu i odpaleniu było lepiej ale do pierwszego wciśnięcia gazu znowu kontrolki i nie idzie jechać. Błędy jakie były to ( przepływomierz (obwód...
Witam, niedawno kupiłem Audi A3 8P Sportback 2.0 FSI kod silnika BLR rocznik 2005 przebieg 240tys, auto pochodzi od znajomego handlarza który sprowadził je z Austrii. Na jeździe próbnej auto spisywało się bardzo dobrze i raczej nie było szans by wychwycić problem który obecnie mnie męczy. Już pierwszego dnia po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu auta zaświeciła...
Świece sprawne, czujnik temperatury sprawny, sterowanie świecami działa. Kompresji sam nie mierzyłem, ale poprzedni mechanik mierzył i jest w porządku, 28 i 27 bar. Ciśnienie mierzę za pompą paliwa a przed elektrozaworem od gaszenia. Dopóki elektrozawór jest zamknięty, mogę ręcznie, czy też rozrusznikiem nabić 0,5 bara ciśnienia. Jak tylko włączę zapłon...
F1 wskazuje aktywację czujnika przelewowego. Sprawdź dokladnie co sie dzieje komorze silnika podczas cyklu.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Witam, Samochód nissan x-trail t30 2.2di 114km Problem polega na tym, że zaraz po odpaleniu i do pierwszego przegonienia silnika (aż złapie temperaturę roboczą) ciśnienie paliwa na listwie common rail na biegu jałowym jest zbyt wysokie. Powinno być 36MPa a ma w granicach 80-90MPa. Ciśnienie stabilizuje się dopiero po przegonieniu samochodu na jakiejś...
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Dzień dobry ponownie. Panowie i Panie, gdzie szukać przyczyny klepania silnika podczas przyspieszania? Im wyższe obroty, tym problem ustaje. Ford Focus mk2 z 2009 r., 1.8 TDCi o mocy 115 KM, kod silnika KKDA. Test przelewowy wykonany w około 3 minuty: 1-18,19 ml, 2-20 ml, 3-20 ml, 4-20 ml. Olej został zmieniony na forowski 5W30, filtr paliwa również....
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Cisnienia sprężania nie robiłem test przelewowy tez nie. Co do czujnika na listwie to zmieniłem cała listwe stara miała przeciek z tyłu oraz nowy czujnik cisnienia dalej to samo martwi mnie IMMO czy to gdzies tam nie bedzie jakiejś usterki po właczeniu zapłonu kontrolki pogasna a IMMO nie i w momecie krecenia zapala sie ale znowu na plak zapali to IMMO...
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Test przelewowy był robiony, byłem bardziej pozytywnie zaskoczony niż myslałem. Wydaje mi się że problem lezy po stronie elektryki, ale może się myle. Do czujnika ciśnienia paliwa dochodzą trzy kable jeden to masa, nastepny zasilający czujnik 5v i sygnałowy który przesyła prąd do ECU, przy zapłonie powinien być prąd 0,5v, na biegu jałowym jak sie nie...
Tak. Dlatego jeden grzejnik w pomieszczeniu gdzie jest czujnik temp powinien być otwarty i bez głowicy, wtedy jak się reszta nagrzeje to ten ogrzeje pomieszczenie i czujnik który wyłączy kocioł/piec. Najlepiej jak to jest korytarz lub coś podobnego gdzie nie padają promienie słoneczne na czujnik no i czujnik nie może być nad grzejnikiem tylko najlepiej...
Zobacz w parametrach jakie ciśnienie masz na listwie , jak nie ma ciśnienia to nie otworzy wtrysków .Można zrobić test przelewowy podmienić regulator czujnik cisnienia na listwie .Jak nie pali na plaka to usterka mechaniczna (gdzie psikasz tego plaka?).
Więc tak,te modele są stare i często bywają z nimi problemy,ciężko o części zamienne,zwłaszcza nowe,czasami z zza granicy da radę jeszcze coś ściągnąć... Podstawowa zasada,webasto nie w każdej pozycji będzie działać,musisz mieć instrukcje montażu,tam jest wszystko pokazane,jesli jest "na plecach" to sie nie uruchomi,bo tam jest zbiorniczek przelewowy...
Jak działa ten zawór - po podaniu napięcia otwiera dolot oleju z pompy i otwiera wypływ oleju ze strony przeciwnej na jednej cewce , czy potrzeba 2 takich sekcji - druga musi otworzyć przeloty bez włączania pompy . Jest w rozdzielaczu zawór bezpieczeństwa / przelewowy - zabezpiecza żeby nie przekroczyć ciśnienia max dla siłowników i pompy , zwykle 160...
Jak w temacie Ford mondeo Mk3 Nierówna praca silnika na biegu jałowym tzn. ciśnienie paliwa jest wahliwe w przedziale 190 - 240 bar. Kody błędów: P0403 - Regulacja w układzie recyrkulacji spalin - usterka w obwodzie P1664 - Sterownik pompy wtryskowej - uszkodzenie C1304 - Rezystancja przełącznika komend dla tempomatu - poza zakresem P0316 - Wykrycie...
Wrzuciłem ci kolego odpowiedź na innym forum. Jak piszesz w różnych miejscach, to również czytaj w różnych miejscach. wtryskiwacze po regeneracji Widziałem jak takie regeneracje czasem wyglądają. Najbardziej przydaje się do tego szlifierka stołowa z metalową szczotką obrotową... Test przelewowy robiłeś po regeneracji (jak nie chce palić)? Jakie wtedy...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Pompa + reduktor hydrauliczny. W czym problem? Dodaj jakis manometr albo czujnik ciśnienia i zawór przelewowy regulacyjny .
Witam, Auto to Ford Mondeo MK4 lift 2014 rok 163 km DW10C - diesel. Zatankowałem samochód, a po przejechaniu kilku kilometrów zaczął przerywać i nie reagował za bardzo na gaz, po około 15 kilometrach zgasł i nie chciał już odpalić. Rozrusznik kręci, a silnik nawet na chwilę się nie odezwie. Błędy jakie pokazuje, DTC w PCM: - P0299:62-2F - P0263:92-2F...
- Wtryski - test przelewowy - Star Diagnosis - test równomierności/ciśnienia sprężania - Star Diagnosis - ciśnienie na railu przy kręceniu rozrusznikiem - Układ paliwowy - sprawdzenie drożności od zbiornika do pompy WC
Cisnienie ma być 16 bar bezwzględne na wolnych- wymień zawór przelewowy na listwie na odpowiedni. To jest Scania R 420 z egr i 2 turbinami. Upewnij się, że system egr jest szczelny, szukaj sadzy i śladów wycieku spalin wyjmij też czujnik turbo doładowania i wyczyść go delikatnie, pewno jest zabity koksem. Podaj, czy gumy na tyle to 315/70/R22,5? Jakie...
Na kompie serwisowym wyszły trzy błędy: spadek ciśnienia paliwa, zawór EGR, czujnik mieszanki powietrza czy jakoś tak, diagnoza mechanika ze oddajemy wtryski do sprawdzenia i regeneracji ale drugi mechanik mówi zrobimy najpierw test przelewowy i sprawdzimy czujnik na pompie. Teraz zgłupiałem bo zależy mi na czasie tylko co lepiej wybrać ?
Skoro wymieniłeś filtr paliwa i nic się nie zmieniło to sprawdź zawór przelewowy bo może otwierać się za wcześnie. Sprawdź też czujnik ciśnienia zasilania bo jest coś nie tak z napięciem . Napięcie na ten czujnik może być zakłócone awarią czujnika doładowania,temperatury płynu,prędkości obrotów wentylatora , więc trzeba sprawdzić czy przewody tych czujników...
Widzisz Panie Informatyk, nas bardziej interesują logi z chwili kiedy auto nie chce odpalić, test przelewowy nas interesuje, te dane, które podałeś nic a nic nie wnoszą. Zacznij myśleć. Tak samo i co do pytania o sterowanie zaworem ciśnienia na listwie, jak myślisz, który czujnik odpowiada? Czujnik ciśnienia w ogumieniu zapewne nie. Więc na przyszłość...
Mam problem z ww kuchenka gazową. A konkretnie z zapaleniem gazu, cały czas sie wyłącza. Problem chyba leży w czujnikach przelewowych bo czasami palniki nie gasna, ale to ostatnio rzadkość. Czy wymiana tych czujników coś pomoże, a może jest inna przyczyna? Po rozebraniu kuchenki zobaczyłem, że całość jest typowo mechaniczną konstrukcją. Proszę o pomoc....
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC Witaj. Jak zakończyła...
czujnik przelewowy zmywarka czujnik przelewowy zmywarki przewód przelewowy
adaptacja czujnik skretu domofony breloki przetwornica symetryczne napięcie
bateria parkside interfejs delphi
Jak podnieść obroty silnika na biegu jałowym w Mercedesie A-Klasa 1.7 CDI? Kiedy w Polsce będą stosowane folie Olgi Malinkiewicz?