masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
Cienki, długi przewód przelewowy działa jak ściągaczka do wina :D On sobie może taki być ale potrzebne jest napowietrzenie/odpowietrzenie najwyższego punktu instalacji, po prostu krótka "fajka" na zbiorniku wyrównawczym. Pełny przewód przelewowy bez połączenia z atmosferą na górze działa jak pompka wytwarzając podciśnienie. Siłą rzeczy instalacja ssie...
noz ba..
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Na fotce jest widoczny czarny (gumowy/plastikowy?) przewód prowadzący do zbiorniczka wyrównawczego. Do czego jest podłączony jego drugi koniec? Może ktoś podłączył do niego przewód przelewowy? W każdym razie, musisz się udać do mechanika, bo na odległość niewiele zdziałamy. minęło 14 dni, więc oddać auta nie mogę Jak zwrot auta jest uzasadniony (np....
Przewód przelewowy wystaje zwykle 2-3 cm poniżej górnej krawędzi zbiornika paliwa. Dla poprawności pracy pompki i skuteczności przelewania nie ma znaczenia, czy jest zanurzony w paliwie, czy nie. Głównie chodzi o to, by nie "plątał się" z wężykiem ssącym, który musi mieć dużą swobodę zmiany swego położenia w zależności od położenia pilarki (cięcia poziome,...
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Jak tak wszystko dobrze to masz zatkany przewód przelewowy.
Zaciśnij przewód przelewowy i zobacz czy ciśnienie wzrośnie.
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Tak,czasem siedzi mocno,trzeba uważać żeby nie ugiąć tej rurki w jarzmie .
Jeżeli idzie powietrze przez przewód przelewowy, to musisz się powoli przygotować na ściąganie głowicy.
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
W tych zbiornikach nie ma żadnego przewodu wentylacyjnego. Co Ty masz za wynalazek z przewodem pod grilla? Tam są tylko dwie zaślepki pod które podłączasz przewód przelewowy przy odpowietrzaniu. Jak było niewłaściwe przełączenie zbiorniczka przy pierwszej operacji odpowietrzania i podałeś ciśnienie, to może być już po zbiorniczku. Przy podniesionej...
W samochodzie jest klima zwykła, (manualna). Ale może to się wiąże z tą sprawą, że co jakiś czas jest niedobór płynu chłodniczego i nie znalazłem żadnej nieszczelności którędy by wyciekał! Nie dostaje się do oleju. Chyba, że poprzez przewód przelewowy się wylewa. Może ma to związek z tym ogrzewaniem?
Sprawdź przewód przelewowy do zbiornika czy nie jest zatkany.
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Masz prawdopodobnie zatkany przewód przelewowy ten mały do zbiorniczka wyrównawcze sprawdź jego droznosc .
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Sprężarka nie zapala gdy ściągnę przewód przelewowy i przytrzymam go palcem sprężarka odpala . Gdy spowrotem zalorze przelew to pochodzi chwilę tyle co ma paliwa i gaśnie.
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Witam, Być może zawiesił się kanał przelewowy bądź też wleciało coś w zawory. Trzeba by było rozkręcić i zobaczyć. Bardziej prawdopodobny jest przewód przelewowy- najlepiej wymienić go od razu na nowy. Nie ma sensu smarować naprawiać i kombinować. Mam dokumentację jeżeli będzie Ci potrzebna. Pozdrawiam.
Trochę wygląda mi to na przewód przelewowy i może być że nigdzie nie jest podłączony. Jak tak był to tak go zostaw bo może tak ma być.
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
Ściągnij ten przewód przelewowy, skieruj go do zbiorniczka; powinien lecieć równomierny strumień płynu. Wymień ewentualnie korek tak jak pisali koledzy powyżej.
To jest przewód przelewowy, jak przepełni się komora pływakowa, tędy ucieknie trochę paliwa, a śrubką można spuścić wszystko z komory pływakowej.
Świece sprawne, czujnik temperatury sprawny, sterowanie świecami działa. Kompresji sam nie mierzyłem, ale poprzedni mechanik mierzył i jest w porządku, 28 i 27 bar. Ciśnienie mierzę za pompą paliwa a przed elektrozaworem od gaszenia. Dopóki elektrozawór jest zamknięty, mogę ręcznie, czy też rozrusznikiem nabić 0,5 bara ciśnienia. Jak tylko włączę zapłon...
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Cześć, Mam taki problem z ekspresem Philips Lattego 4300 (model EP4349), podczas próby uruchomienia z panelu kiedy powinno nastąpić przepłukanie ekspresu przez wylewkę woda jest podawana przez przewód przelewowy do wysuwanej tacki na dole urządzenia. Podczas próby zaparzenia kawy woda również nie trafia do bloku zaparzającego tylko do tacki przewodem...
ostatnio miałem dużo pracy i troche nie było czasu, ale... Wymieniłem podkładki o których mówiłem, założyłem nowy przewód przelewowy i zawiesiłem go na tak jak pisałeś. Efekt? Dziś rano silnik odpalił bez zająknięcia :D
Wymieniony, tak samo jeżdżę tak prawie rok i ni lepiej ni gorzej , zastanawiam się czy ten przewód przelewowy jest drożny bo wyczytałem że się zapycha , ale dzięki za zainteresowanie .
Przewód wodny przelewowy. Nowy tylko z całością. Idź do sklepu kup z metra przewód Gates i dopasuj na wymiar
Witam W starych Chinczykach był stosowany przewód przelewowy z zaworkiem jednokierunkowym. Z tego co pamiętam przykręcony jest z przodu głowicy do kanału paliwowego i schodzi w dół koło EECU do podstawy filtrów. Jeśli nie ma konkretnych błędów z mid 128 to sprawdził bym ten przewód bo czasem potrafił krwi napsuć. Ewentualnie sprawdź smoki i zbiorniki,...
Na zdjęciu widać, że hydrostat jest nie podłączony. Sam się nie odłączył. Przewód przelewowy też z reguły nie leży luźno tylko jest wczepiony w podstawę zmywarki. Nie mam pojęcia dlaczego to jeszcze działa. Prawdopodobnie wodę blokuje aquastop prze elektrozaworze. Powinieneś mieć 2 wolne rurki. Podłącz jedną, a jak nadal źle to drugą.
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) . Przewód przelewowy to ten gumowy obok i nie jest jak widać zaślepiony...
kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
Przemyj wtyczki zmywaczem do hamulców A ropa jest tam z wtryskiwaczy, prawdopodobnie któryś przewód przelewowy nie trzyma i jest przeciek paliwa to konieczne należy wyeliminować. Jak ktoś tyle opasek poprzypinal to na pewno nie wiedział jak demontuje się przewody nadmiaru z wtryskiwaczy i uszkodził te połączenia
Normalny przewód przelewowy ma 3 mm średnicy. Ale można kupić 2.8 mm. W Opolu na Pogodnej 20 masz Diesel Kompleks. Jak nie mają, to zamów, niech ściągną z J.R.Motors Services.
musze powiedzieć, że tego to nie jeszcze nie praktykowałem, ale sprawdze. może to cos dać bo odkręciłem też przewód przelewowy i podczas kręcenia rozrusznikiem z przelewu lała się dośc spora ilośc paliwa..
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
Wymieniłem dzis zawor regulacji cisnienia na pompie lecz nie przyniosło to rezultatów przy okazji zauwazylem iz przewód przelewowy biegnący do listwy wtryskowej jest zaślepiony a listwa założona jest bez przyłącza czy jest to możliwa przyczyna warkotania. Katalizatory zostały wycięte już dawno
Takie pytanie uzupełniające, bo z tekstu to jednoznacznie nie wynika - czy to ten sam gaźnik z okresu, gdy było pod nim sucho i były wymienione uszczelki? Proponuję zrobić eksperyment o którym pisałem - gaźnik na poziomy blat stołu, króciec przelewowy zaślepić. wlot założyć wężyk podłączony lejka (butelki z odciętym dnem), uniesionym ponad 1 metr nad...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej wymieniłem, i czy odpowietrzenie zbiornika jest w korku? Dodano po 1 i jeszce jedno ciągnik odrazu nie gaśnie tylko zaczyna być słychać jak traci moc, jak paliwo nie dochodzi i puźniej "kaput" Zdejmij przewód...
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
też myślałem o tych wężykach, że coś pochrzaniłem, ale raczej chyba nie. gaźnik to HILIC i podłączony jest w następujący sposób: od góry (strona z membrana z zaworkami) przewód pulsacyjny, nieco poniżej przewód przelewowy, najniżej w okolicach membrany sterującej przewód zasilający. z uwagi na średnice i długości przewodów raczej wykluczam nieprawidłowe...
płaszcz po prostu wysunąć ;) pojemniki przelewowe przy użyciu wkrętaka płaskiego odblokować zapadki i wysunąć przewód zbiorniki przelewowe - misa wysunąć Pozdrawiam
Zaciśnij ściskami do przewodów hamulcowych lub zdemontuj listwę przelewową i zaślep przewód nie będzie się lało
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
witam wszystkich może ktoś się spotkał z takim problemem jaki mam zaczeło się jak pękł mi przewód przelewowy i zalało silnik paliwem przewód wymieniłem ,ale od tamtej pory jak chcę zapalić silnik to owszem zapali.ale tylko ok 2 sekundy lub przy wdepniętym gazie 2,5tyś obrotów i koniec myślę że to sprawa elektryczna ,ale co?????????? mogę tak robić dopóki...
Problem nie rozwiazany odałem klientowi narazie jezdzi na gazie bo ciepło a ja dalej mysle jak rozwiazac problem . Pompy fakt faktem nie były super bo jedna to hart a druga podobnej jakosci . Koszem trafiałem duzo razy i sprawdzałem takze to odpada raczej . Temat nie wdzieczny dzieki za pompc jak klient jeszcze podstawi bende sie meczył i dam znac narazie...
Wczoraj zdjąłem ten przewód przelewowy i podczas kręcenia silnikiem paliwo unosiło sie delikatnie w króćcu wystającym z listwy paliwowej Następnie odpaliłem go na plaku i też zdjąłem ten przewód Powiedział bym że raczej paliwo leciało z tego wężyka a nie z teko króćca ale może akural to było złudzenie bo mogło zlatywać z niego Dziwne jest to że teraz...
Specjalnie poszedłem do garaż spojrzeć na niego jeszcze raz. A widziałeś kolego przy tych pompach zawór przestawiacza z którego odchodzi przewód z nadmiarem paliwa? To nie Bosch. Dodano po 12 Przepraszam , mogę się mylić. Obejrzałem zdjęcia innych pomp i faktycznie w tym miejscu jest zawór , ale na zdjęciu autora tematu widać przewód przelewowy. W garażu...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
korek jest sprawny a termostat również ponieważ go wymieniłem i przetestowałem. sam nie wiem o co w tym chodzi dlatego szukam jakiejś pomocy. a czym większe obroty tym węże nawet na małym obiegu staja się twarde. a pytanie mam takie czy ten przewód przelewowy to jest ten cienki w zbiorniczku u samej góry?? a czy jest możliwe ze z pompą jest coś nie...
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
filtr był czarny- od spalin czy od brudnego paliwa? trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to kompresja idzie do przelewu, a więc...
Skoro na benzynie ma wolne, to problem ewidentnie po stronie instalacji LPG. Na przewodzie paliwowym nie potrzeba żadnego elektrozaworka, bo po odłączeniu wtrysku benzyna wraca do baku przewodem przelewowym i nie jest spalana. Jeśli możesz, to zrób zdjęcie tego parownika - może faktycznie jakoś dziwnie podłączony.
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Witam wiem że to zły dział ale nie mogłem znaleźć właściwego proszę o przeniesienie, więc tak mam skuter romet 727 Eco i 5 lat stał rozkręcony bo nie ml iskry, udało mi się skutera już naprawić iskra wszytko jest i skuter odpala na chwilę i gaśnie ale tylko pod warunkiem że podepne wężyk odmy do gaźnika pod spust przelewowy, trochę to nie ma sensu ale...
Problem jest z paleniem po około dobie postoju. Przeczytałem na forum następujący post: trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to...
Dzień dobry. Mam taki problem z moją astra: 1. Czasami jak jadę np. na 2 i puszczę gaz to samochód dostaje czkawki. Na innych biegach też tak jest ale bardzo rzadko. Najczęściej na 1 i na 2. Dodaję gazu i powoli mu przechodzi tzn. 1-2sek to trwa. Wymieniłem świece, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, przewód przelewowy od zbiornika paliwa. I nie...
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
może ktoś ma astrę g w dwu litrowym dieslu i mógłby sprawdzć czy po zdjęciu przelewu z pompy wtryskowej coś leci ? Mógłbym sprawdzić ale nie mam ochoty potem odpowietrzać pompy :/ po zdjęciu przelewów pompa się zapowietrzy i nawet nie uruchomisz silnika. Przelewy są włączone na wejście pompy. Można by się pobawić zakładając szczypce Morse'a na przewód...
Jak jest mniej niż połowa paliwa w zbiorniku to układ zaczyna się zapowietrzać itd, Przyczyną takiego zachowania jest zużyty zawór przelewowy w pompie wtryskowej.Obiawy zapowietrzenia widać najbardziej gdy ciągnik jakiś czas postoi. układ zaczyna się zapowietrzać itd, silnik przestaje równo pracować, brakuje mocy. W tym momencie jak się podpompuje...
Przewiduję że to wina regulatora ciśnienia paliwa. Gdy zdejmę przewód przelewowy to przy włączonej pompce bez odpalania przelewa się paliwo, a nie powinno. Tylko mam problem z oznaczeniami na tym regulatorze, są nieczytelne. W sklepie mają trochę problem bo jest kilka rodzai i nie są pewni czy będzie pasował. Z tego co odczytałem to ma zakres 300 kPa...
W trudnych przypadkach podłącza się pompę do ciśnieniowego baniaka, około 0,5 bara się go pompuje (grawitacyjnie to trochę mało jest), kręci sie rozrusznikiem na poluzowanych przewodach parę chwil, a potem się je zamyka i na plaku, aż odpali... Ja raz miałem problem, że przy wyjętych wtryskiwaczach chyba źle zamknąłem przewód przelewowy i pompa się...
Dziekuje ZA szybka odpowiedz. Przynajmniej wiem od czego sie zabrac. Lecz ja zatkalem ten przewód przelewowy nie dlatego ze widzialem ze cos tam leci feest, poprostu takie próby ...widzialem ze z niego leci leciutko woda z cisnieniem to jak palcem przytykałem to robilo sie cisnienie takie ok 1bara, potem zauwazylem ze jak zatkam to woda idzie wreszcie...
Ciągnik zapala bez problemów, zimny silnik osiąga maksymalne obroty. Po nagrzaniu silnika pomimo wciśniętego pedału gazu obroty spadają do minimum /czasem silnik potrafi zgasnąć/, po czym rosną, ale do maksymalnie 50-60%. Wygląda na to że ci się zapowietrza, bądź masz zapchane filtry lub niedrożne przewody doprowadzające paliwo.Jednak najczęściej przyczyną...
do tego pompka paliwa chodzi bardzo cicho, wcześniej było ją słychać a tera tylko czuć lekkie wibrowanie i czasami tyko głosniej pochodzi. Bardzo możliwe, że pompka paliwa jest uszkodzona i nie wytwarza ciśnienia. W Jetforce miałem tak, że pompka paliwa nabijała ciśnienie, ale po wyłączeniu pompy gubiła ciśnienie, prawdopodobnie zaworkami zwrotnymi....
No po lewej to jest akumulator. Może z niego wycieka kwas? :shocked!: Po stronie silnika od skrzyni biegów (TDCi i TDDi) jest pompa wody z pompą wspomagania i termostat, ale to jest mniej więcej na środku. Jeszcze jest możliwość że przewód przelewowy który wchodzi do zbiorniczka spadł z mocowania (częsta usterka jak ktoś nie zwraca na to uwagi) i opadł...
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Witam. Może nowy ale coś podpowiem. Spróbuj na postoju wciskać gaz do oporu... jeżeli po czasie auto zacznie ci falować na wysokich obrotach lub zgaśnie może przyczyną być pompa wstępna która po nagrzaniu ma za mały wydatek. lub wysokiego ciśnienia. :) Pare podpowiedzi: Jeżeli masz bąbelki powietrza na wężykach przy filtrze to wymień o-ringi lub przewody....
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Witam, Czy ja dobrze zrozumiałam: pompując pompką paliwa słyszysz uciekające powietrze ? ? Jedynie przez otwór automatycznego odwietrzania może wracać paliwo z powietrzem do zbiornika przewodem przelewowym. Jest to jedyny cienki przewód wychodzący z głowicy filtra paliwa dokładnego oczyszczania.
Mam przewód przelewowy z gaźnika do baku ale on miał za małą średnicę i nie odprowadzał wystarczająco dużo paliwa aby się nie zalewał, wziąłem przewierciłem wiertarką większą średnicę i teraz się nie zalewa ale znowu na wysokich obrotach silnika zaczyna szarpać czyli brakuje mu paliwa, zaraz idę to dalej robić , pomyślałem że w tą wywierconą dziurkę...
kurka szlaczek cuda niewidy mi się dzieją odkręciłem ten przewód dolotowy paliwa do rozdzielacza ciśnienie jest potężne już wiem co go boli mianowicie zawór przelewowy za reduktorem nie otwiera się przez co wtryski leją a i tak by lały bo dwa lata nie było na paliwie jeżdżone i go zalewa dodatkowo powinien ten zawór otworzyć jakoś podciśnienie z przewodu...
Wymiana przewodu przelewowego i kostki na jednym wtryskiwaczu rozwiązało problem niema już stukania pod obciążeniem
Witam Jeśli chodzi o pierwszy problem to go przerabiałem nie dalej niż dwa tygodnie temu. Okazały sie nie szczelne przewody przelewowe i do wymiany był trójnik i dlatego paliwo cofało się do zbiornika i tak jak ty musiałem długo kręcić żeby zaskoczył. Więcej dokładnie nie mogę nic powiedzieć gdyż to robiłem w serwisie Opla. Usługa nie była droga bo...
Zanim odpowietrzysz panie "mechanik" to trzeba usunąć przyczynę powietrza w przelewach.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Moim zdaniem nadal się lekko zapowietrza. Sprawdź może przewody przelewowe wtrysków. Jaki to Transit - tddi czy tdci?
Wykonanie instalacji co. Przez amatora nie jest łatwe. Ad 1-pompa obiegowa może być montowana na zasileniu lub powrocie. pompa zainstalowana na zasileniu powinna być zbocznikowana z kulą za względu na możliwość braku energii elektrycznej Ad 2 – zbiornik pod sufitem jest to naczynie otwarte wyposażone w tzw przewód przelewowy i musi być on otwarty!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Sprawdź wtryski.... musisz zdjąć przewody przelewowe i kręć silnikiem i patrz z którego najwięcej leci i ten będzie albo do regeneracji albo do wymiany...
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa? Masz oryginał UFI czy jakiś zamiennik? Obejrzyj przewody przelewowe wtryskiwaczy (tzw. trawersy), a zwłaszcza przewód powrotny - zwróć uwagę czy nie są spękane i/lub "zapocone".
Przez te 8 lat to mogła nawet pęknąć membrana i paliwo, może uciekać do silnika, a nie zbiornika, Pompa paliwa w polskich samochodach była (jest) tak skonstruowana, że jak pęknie membrana ta właściwa (bo są dwie) to paliwo nie dostaje się do silnika (miski olejowej), ale wycieka na zewnątrz. Natomiast jest możliwość dostawania się benzyny do miski...
Witaj, Nie podałeś jednej najważniejszej informacji jaki to silnik??? Jeżeli to diesel to zapowietrzyłeś układ i bez odpowietrzenia będzie ciężko. Nie wiem czy masz pompkę zamontowaną w układzie. Jeżeli tak to pompuj, aż w pompce będzie wyczuwalne ciśnienie spróbuj również odłączać każdy przewód przelewowy przy wtrysku z osobna aż zobaczysz że jest...
Witam ten wyciek jest z przewodu przelewowego wtryskiwacza na pewno trzeba go naprawić,jak zaznaczyłes na zdjęciu to wymień na nowy przewód niewielki koszt.
Zrobiłem nim 115 km od tankowania, tylko 90% to krótkie odcinki ok.3km dom - praca wieczorem z powrotem, trochę kręcenia po mieście. Mały incydent na drugi dzień po tankowaniu pękł mi przewód przelewowy łączący wtryskiwacze - zrobiłem tak ok. 10km (poczułem ropę z nawiewu ...). Średnia wyszła ok. 11l. Nie rzuca na kolana. Nie wiem jak na spalanie diesela...
przewód przelewowy wtryskiwacza przewód przelewowy wtryskiwacz przewód przelewowy vectra
czujnik temperatura powietrza punto definiowanie pinów oscyloskop cyfrowy 100mhz
Dławienie się nowego skutera 50cc 4T z elektronicznym gaźnikiem Czerwona lampka zasilania - przyczyny i rozwiązania