masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
noz ba..
Cienki, długi przewód przelewowy działa jak ściągaczka do wina :D On sobie może taki być ale potrzebne jest napowietrzenie/odpowietrzenie najwyższego punktu instalacji, po prostu krótka "fajka" na zbiorniku wyrównawczym. Pełny przewód przelewowy bez połączenia z atmosferą na górze działa jak pompka wytwarzając podciśnienie. Siłą rzeczy instalacja ssie...
Przewód przelewowy wystaje zwykle 2-3 cm poniżej górnej krawędzi zbiornika paliwa. Dla poprawności pracy pompki i skuteczności przelewania nie ma znaczenia, czy jest zanurzony w paliwie, czy nie. Głównie chodzi o to, by nie "plątał się" z wężykiem ssącym, który musi mieć dużą swobodę zmiany swego położenia w zależności od położenia pilarki (cięcia poziome,...
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Gruby przewód z szuflady do bębna drożny, ale nagle, przy którymś praniu, wywaliło znowu szufladę (tak jak w pierwszym poście) i szerokim strumieniem woda lała się z szuflady do łazienki. Typowe zapowietrzenie na wężu dozownik - zbiornik. Zdemontować, wymoczyć, dokładnie wymyć do połysku. Po 5 minutach dolewa. Ale tak konkretnie leje. Jeśli wody w...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Linia powrotna wtrysku nie idzie do dna baku więc jak wyciągnie z przewodów benzynę to się zapowietrzy. Pisałem o modelu pieca wyposażonego w zbiornik przelewowy 0,5 paliwa, są to piece typu BW50/DW50. Zbiornik przelewowy jest uzupełniany z linii powrotnej z wtrysku, pół litra paliwa starczy na ok.godzinę pracy pieca, co jest więcej niż wystarczające...
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Zaciśnij przewód przelewowy i zobacz czy ciśnienie wzrośnie.
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Przewód przelewowy to jest ten, co wraca do zbiorniczka płynu chłodzącego? Dodano po 55 Chodzi normalnie, pali na strzała bez problemu. Przelewałem chłodnicę korkiem u góry i woda normalnie wylewała się bez problemu dołem.
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Cześć, Mam taki problem z ekspresem Philips Lattego 4300 (model EP4349), podczas próby uruchomienia z panelu kiedy powinno nastąpić przepłukanie ekspresu przez wylewkę woda jest podawana przez przewód przelewowy do wysuwanej tacki na dole urządzenia. Podczas próby zaparzenia kawy woda również nie trafia do bloku zaparzającego tylko do tacki przewodem...
W tych zbiornikach nie ma żadnego przewodu wentylacyjnego. Co Ty masz za wynalazek z przewodem pod grilla? Tam są tylko dwie zaślepki pod które podłączasz przewód przelewowy przy odpowietrzaniu. Jak było niewłaściwe przełączenie zbiorniczka przy pierwszej operacji odpowietrzania i podałeś ciśnienie, to może być już po zbiorniczku. Przy podniesionej...
Takie pytanie uzupełniające, bo z tekstu to jednoznacznie nie wynika - czy to ten sam gaźnik z okresu, gdy było pod nim sucho i były wymienione uszczelki? Proponuję zrobić eksperyment o którym pisałem - gaźnik na poziomy blat stołu, króciec przelewowy zaślepić. wlot założyć wężyk podłączony lejka (butelki z odciętym dnem), uniesionym ponad 1 metr nad...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Tak,czasem siedzi mocno,trzeba uważać żeby nie ugiąć tej rurki w jarzmie .
Świece sprawne, czujnik temperatury sprawny, sterowanie świecami działa. Kompresji sam nie mierzyłem, ale poprzedni mechanik mierzył i jest w porządku, 28 i 27 bar. Ciśnienie mierzę za pompą paliwa a przed elektrozaworem od gaszenia. Dopóki elektrozawór jest zamknięty, mogę ręcznie, czy też rozrusznikiem nabić 0,5 bara ciśnienia. Jak tylko włączę zapłon...
W samochodzie jest klima zwykła, (manualna). Ale może to się wiąże z tą sprawą, że co jakiś czas jest niedobór płynu chłodniczego i nie znalazłem żadnej nieszczelności którędy by wyciekał! Nie dostaje się do oleju. Chyba, że poprzez przewód przelewowy się wylewa. Może ma to związek z tym ogrzewaniem?
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Witam, Być może zawiesił się kanał przelewowy bądź też wleciało coś w zawory. Trzeba by było rozkręcić i zobaczyć. Bardziej prawdopodobny jest przewód przelewowy- najlepiej wymienić go od razu na nowy. Nie ma sensu smarować naprawiać i kombinować. Mam dokumentację jeżeli będzie Ci potrzebna. Pozdrawiam.
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
Sprężarka nie zapala gdy ściągnę przewód przelewowy i przytrzymam go palcem sprężarka odpala . Gdy spowrotem zalorze przelew to pochodzi chwilę tyle co ma paliwa i gaśnie.
Masz prawdopodobnie zatkany przewód przelewowy ten mały do zbiorniczka wyrównawcze sprawdź jego droznosc .
Sprawdź przewód przelewowy do zbiornika czy nie jest zatkany.
Witam W starych Chinczykach był stosowany przewód przelewowy z zaworkiem jednokierunkowym. Z tego co pamiętam przykręcony jest z przodu głowicy do kanału paliwowego i schodzi w dół koło EECU do podstawy filtrów. Jeśli nie ma konkretnych błędów z mid 128 to sprawdził bym ten przewód bo czasem potrafił krwi napsuć. Ewentualnie sprawdź smoki i zbiorniki,...
Na zdjęciu widać, że hydrostat jest nie podłączony. Sam się nie odłączył. Przewód przelewowy też z reguły nie leży luźno tylko jest wczepiony w podstawę zmywarki. Nie mam pojęcia dlaczego to jeszcze działa. Prawdopodobnie wodę blokuje aquastop prze elektrozaworze. Powinieneś mieć 2 wolne rurki. Podłącz jedną, a jak nadal źle to drugą.
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) . Przewód przelewowy to ten gumowy obok i nie jest jak widać zaślepiony...
ostatnio miałem dużo pracy i troche nie było czasu, ale... Wymieniłem podkładki o których mówiłem, założyłem nowy przewód przelewowy i zawiesiłem go na tak jak pisałeś. Efekt? Dziś rano silnik odpalił bez zająknięcia :D
No to ewidentnie masz coś źle ustawione, podłączone lub skonfigurowane. Przede wszystkim zmniejsz to ciśnienie na rozdzielaczu. Nowa pompa hydrauliczna do c360 jest w stanie wyprodukować max 140 barów co w c360 jest wystarczające. Pompa obecnie generuje ci 125barów ponieważ przy pompie masz zawór przelewowy ustawiony fabrycznie na takowe ciśnienie. Przewód...
Witam . Mam problem z przewodem przelewowym w ducato 2,3 jtd 2007 rok. Miałem robiony test przelewowy ponieważ auto ciężko odpalalo . Zdiagnozowano ze wtrysk 1 jprzelewa w normie drugi leje mocno , trzeci i czwarty Mogą zostać . Po wymianie zaczynaja strzelać lub wyskakiwać przewody na przelewie . Raz pierwszy przewód pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem...
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
Przemyj wtyczki zmywaczem do hamulców A ropa jest tam z wtryskiwaczy, prawdopodobnie któryś przewód przelewowy nie trzyma i jest przeciek paliwa to konieczne należy wyeliminować. Jak ktoś tyle opasek poprzypinal to na pewno nie wiedział jak demontuje się przewody nadmiaru z wtryskiwaczy i uszkodził te połączenia
Wymieniony, tak samo jeżdżę tak prawie rok i ni lepiej ni gorzej , zastanawiam się czy ten przewód przelewowy jest drożny bo wyczytałem że się zapycha , ale dzięki za zainteresowanie .
Trochę wygląda mi to na przewód przelewowy i może być że nigdzie nie jest podłączony. Jak tak był to tak go zostaw bo może tak ma być.
kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Problem rozwiązany, zrobiłem jak kolega pisał zdjąłem przewód przelewowy do zbiornika pompuje a tu nic więc zacząłem czyszczenie zbiornik popmka filtry i przewody no i fakt był brud w przewodzie dającym paliwo do odstojnika i jeszcze odetkałem odpowierzenie w korku może to też była jakaś przyczyna{jedna śrubka z korka wypadła blaszka się przesunęła...
Problem nie rozwiazany odałem klientowi narazie jezdzi na gazie bo ciepło a ja dalej mysle jak rozwiazac problem . Pompy fakt faktem nie były super bo jedna to hart a druga podobnej jakosci . Koszem trafiałem duzo razy i sprawdzałem takze to odpada raczej . Temat nie wdzieczny dzieki za pompc jak klient jeszcze podstawi bende sie meczył i dam znac narazie...
Normalny przewód przelewowy ma 3 mm średnicy. Ale można kupić 2.8 mm. W Opolu na Pogodnej 20 masz Diesel Kompleks. Jak nie mają, to zamów, niech ściągną z J.R.Motors Services.
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Witam wiem że to zły dział ale nie mogłem znaleźć właściwego proszę o przeniesienie, więc tak mam skuter romet 727 Eco i 5 lat stał rozkręcony bo nie ml iskry, udało mi się skutera już naprawić iskra wszytko jest i skuter odpala na chwilę i gaśnie ale tylko pod warunkiem że podepne wężyk odmy do gaźnika pod spust przelewowy, trochę to nie ma sensu ale...
Witam, w związku z remontem który przeprowadzam przy swojej maszynie, postanowiłem podzielić się własnymi doświadczeniami. Model jaki posiadam to EO-2621A na ciągniku Jumz 6AM czyli koparka z ruskim układem hydraulicznym, ciągnik z serwomechanizmem i kańciastą maską silnika. Problemy z układem hydraulicznym były po części takie same jak u kolegi soll....
Wymieniłem dzis zawor regulacji cisnienia na pompie lecz nie przyniosło to rezultatów przy okazji zauwazylem iz przewód przelewowy biegnący do listwy wtryskowej jest zaślepiony a listwa założona jest bez przyłącza czy jest to możliwa przyczyna warkotania. Katalizatory zostały wycięte już dawno
musze powiedzieć, że tego to nie jeszcze nie praktykowałem, ale sprawdze. może to cos dać bo odkręciłem też przewód przelewowy i podczas kręcenia rozrusznikiem z przelewu lała się dośc spora ilośc paliwa..
Dzień dobry. Mam taki problem z moją astra: 1. Czasami jak jadę np. na 2 i puszczę gaz to samochód dostaje czkawki. Na innych biegach też tak jest ale bardzo rzadko. Najczęściej na 1 i na 2. Dodaję gazu i powoli mu przechodzi tzn. 1-2sek to trwa. Wymieniłem świece, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, przewód przelewowy od zbiornika paliwa. I nie...
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Wczoraj zdjąłem ten przewód przelewowy i podczas kręcenia silnikiem paliwo unosiło sie delikatnie w króćcu wystającym z listwy paliwowej Następnie odpaliłem go na plaku i też zdjąłem ten przewód Powiedział bym że raczej paliwo leciało z tego wężyka a nie z teko króćca ale może akural to było złudzenie bo mogło zlatywać z niego Dziwne jest to że teraz...
uszkodzony zawór EHAP -został wymieniony(ale bez cewki) co za ironia :) a gdzie Ci wymienali ten EHAP.....?? to jest komplet zawór z cewką.. więc jak tylko mogli wymienić Tobie jedną część..?? no właśnie! Dodam tyle że zakres działania zaworu jest niewielki a jego regulacja odbywa się podkładkami regulacyjnymi co 0.1mm od 0,2-2.00mm. W warunkach "p.w/w...
witam wszystkich może ktoś się spotkał z takim problemem jaki mam zaczeło się jak pękł mi przewód przelewowy i zalało silnik paliwem przewód wymieniłem ,ale od tamtej pory jak chcę zapalić silnik to owszem zapali.ale tylko ok 2 sekundy lub przy wdepniętym gazie 2,5tyś obrotów i koniec myślę że to sprawa elektryczna ,ale co?????????? mogę tak robić dopóki...
W trudnych przypadkach podłącza się pompę do ciśnieniowego baniaka, około 0,5 bara się go pompuje (grawitacyjnie to trochę mało jest), kręci sie rozrusznikiem na poluzowanych przewodach parę chwil, a potem się je zamyka i na plaku, aż odpali... Ja raz miałem problem, że przy wyjętych wtryskiwaczach chyba źle zamknąłem przewód przelewowy i pompa się...
Wykonanie instalacji co. Przez amatora nie jest łatwe. Ad 1-pompa obiegowa może być montowana na zasileniu lub powrocie. pompa zainstalowana na zasileniu powinna być zbocznikowana z kulą za względu na możliwość braku energii elektrycznej Ad 2 – zbiornik pod sufitem jest to naczynie otwarte wyposażone w tzw przewód przelewowy i musi być on otwarty!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Jak jest mniej niż połowa paliwa w zbiorniku to układ zaczyna się zapowietrzać itd, Przyczyną takiego zachowania jest zużyty zawór przelewowy w pompie wtryskowej.Obiawy zapowietrzenia widać najbardziej gdy ciągnik jakiś czas postoi. układ zaczyna się zapowietrzać itd, silnik przestaje równo pracować, brakuje mocy. W tym momencie jak się podpompuje...
korek jest sprawny a termostat również ponieważ go wymieniłem i przetestowałem. sam nie wiem o co w tym chodzi dlatego szukam jakiejś pomocy. a czym większe obroty tym węże nawet na małym obiegu staja się twarde. a pytanie mam takie czy ten przewód przelewowy to jest ten cienki w zbiorniczku u samej góry?? a czy jest możliwe ze z pompą jest coś nie...
filtr był czarny- od spalin czy od brudnego paliwa? trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to kompresja idzie do przelewu, a więc...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Problem jest z paleniem po około dobie postoju. Przeczytałem na forum następujący post: trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to...
Ciągnik zapala bez problemów, zimny silnik osiąga maksymalne obroty. Po nagrzaniu silnika pomimo wciśniętego pedału gazu obroty spadają do minimum /czasem silnik potrafi zgasnąć/, po czym rosną, ale do maksymalnie 50-60%. Wygląda na to że ci się zapowietrza, bądź masz zapchane filtry lub niedrożne przewody doprowadzające paliwo.Jednak najczęściej przyczyną...
Przewiduję że to wina regulatora ciśnienia paliwa. Gdy zdejmę przewód przelewowy to przy włączonej pompce bez odpalania przelewa się paliwo, a nie powinno. Tylko mam problem z oznaczeniami na tym regulatorze, są nieczytelne. W sklepie mają trochę problem bo jest kilka rodzai i nie są pewni czy będzie pasował. Z tego co odczytałem to ma zakres 300 kPa...
może ktoś ma astrę g w dwu litrowym dieslu i mógłby sprawdzć czy po zdjęciu przelewu z pompy wtryskowej coś leci ? Mógłbym sprawdzić ale nie mam ochoty potem odpowietrzać pompy :/ po zdjęciu przelewów pompa się zapowietrzy i nawet nie uruchomisz silnika. Przelewy są włączone na wejście pompy. Można by się pobawić zakładając szczypce Morse'a na przewód...
Dziekuje ZA szybka odpowiedz. Przynajmniej wiem od czego sie zabrac. Lecz ja zatkalem ten przewód przelewowy nie dlatego ze widzialem ze cos tam leci feest, poprostu takie próby ...widzialem ze z niego leci leciutko woda z cisnieniem to jak palcem przytykałem to robilo sie cisnienie takie ok 1bara, potem zauwazylem ze jak zatkam to woda idzie wreszcie...
Witaj, Nie podałeś jednej najważniejszej informacji jaki to silnik??? Jeżeli to diesel to zapowietrzyłeś układ i bez odpowietrzenia będzie ciężko. Nie wiem czy masz pompkę zamontowaną w układzie. Jeżeli tak to pompuj, aż w pompce będzie wyczuwalne ciśnienie spróbuj również odłączać każdy przewód przelewowy przy wtrysku z osobna aż zobaczysz że jest...
kurka szlaczek cuda niewidy mi się dzieją odkręciłem ten przewód dolotowy paliwa do rozdzielacza ciśnienie jest potężne już wiem co go boli mianowicie zawór przelewowy za reduktorem nie otwiera się przez co wtryski leją a i tak by lały bo dwa lata nie było na paliwie jeżdżone i go zalewa dodatkowo powinien ten zawór otworzyć jakoś podciśnienie z przewodu...
dzięki Miro.Nasz jak mówisz ide dorobie takie urządzenie i zrobie w ten sposób, chodz to nie pierwsze hamulce które naprawiam i zawsze było ok. ale spróbować nie zaszkodzi. wieczorem dam znać co i jakie postępy. do domex32 kolego 3 lata temu zaprowadziłem auto do mechanika który miał zmienić głowice w v40 1,9 td po odebraniu auta stwierdziłem ze nie...
Mam przewód przelewowy z gaźnika do baku ale on miał za małą średnicę i nie odprowadzał wystarczająco dużo paliwa aby się nie zalewał, wziąłem przewierciłem wiertarką większą średnicę i teraz się nie zalewa ale znowu na wysokich obrotach silnika zaczyna szarpać czyli brakuje mu paliwa, zaraz idę to dalej robić , pomyślałem że w tą wywierconą dziurkę...
No po lewej to jest akumulator. Może z niego wycieka kwas? :shocked!: Po stronie silnika od skrzyni biegów (TDCi i TDDi) jest pompa wody z pompą wspomagania i termostat, ale to jest mniej więcej na środku. Jeszcze jest możliwość że przewód przelewowy który wchodzi do zbiorniczka spadł z mocowania (częsta usterka jak ktoś nie zwraca na to uwagi) i opadł...
W zbiorniku V nie ma powietrza mimo że nabija spreżrka normalnie do zielonego pola na manometrze a potem odbija. Czyli co tam może nawalac? Ten zawor przelewowy cos? Ciężko mi sobie wyobrazić jak to działa. Ten zawor puszczał troche powietrza na zbiornik V, wiec żeby tak sie nie stało to dociągnąłem ten zawór. A teraz sie okazuję że ten zawor ma zasilić...
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Witam, Sprawdź przewód powrotny paliwa z gaźnika do zbiornika paliwa i zaworek przelewowy w gaźniku. Albo źle podłączony gaźnik zamieniona kolejność przewodów.
Przez te 8 lat to mogła nawet pęknąć membrana i paliwo, może uciekać do silnika, a nie zbiornika, Pompa paliwa w polskich samochodach była (jest) tak skonstruowana, że jak pęknie membrana ta właściwa (bo są dwie) to paliwo nie dostaje się do silnika (miski olejowej), ale wycieka na zewnątrz. Natomiast jest możliwość dostawania się benzyny do miski...
Zrobiłem nim 115 km od tankowania, tylko 90% to krótkie odcinki ok.3km dom - praca wieczorem z powrotem, trochę kręcenia po mieście. Mały incydent na drugi dzień po tankowaniu pękł mi przewód przelewowy łączący wtryskiwacze - zrobiłem tak ok. 10km (poczułem ropę z nawiewu ...). Średnia wyszła ok. 11l. Nie rzuca na kolana. Nie wiem jak na spalanie diesela...
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Witam. Zwracam się o pomoc ponieważ napotkałem pewien zawór w układzie hydraulicznym Massey Ferguson seria 600, 4x4. A mianowicie bardzo możliwe, że będę musiał ten zawór wymienić / zastąpić innym zaworem. Jest on nie do odnalezienia po numerach katalogowych, oraz nie wiem jakim zaworem mógłbym go zastąpić. A mianowicie zawór ten w katalogu nazywa się...
Ale czy butelka z płynem ma być również zamnkięta? W taki sam sposób jak zbiorniczek. Korek do zatkania zbiorniczka to może być zwykła zakrętka? oczywiście pasująca średnicą, szczelna itd.? Jedna uwaga. Opisany test dotyczy układu chłodzenia, w którym zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy i w czasie testu układ pracuje jak otwarty (bezciśnieniowy,...
Ręce mi opadają z moja wiarą. A wiec tak. Vitarka odpali na 2 sek i zgaśnie. zmieniałem Komputer na inny sprawny(takie same oznakowania) i dokładnie robi to samo... iskra jest na wszystkich garach. świece są dobre. martwi mnie wtryskiwacz podczas odpalania ledwo co daje paliwo.A jak odepnę wtryskiwacz i podepnę pod aku. To daje taka ładną mgiełkę benzyny...
Nie rozumiem po co Ci schemat? Żeby sprawdzić połączenia. Jak dostaje moduł BSH do naprawy na dzień dobry już wiem czy mam do czynienia z laikiem czy dobrym serwisem. Nie bardzo rozumiem, a po czym to poznajesz? Ja nie jestem serwisem tylko zwykłym użytkownikiem zmywarki, któremu szkoda ją wyrzucić bo jest cała z nierdzewki włącznie z ramą drzwi i...
Na fotce jest widoczny czarny (gumowy/plastikowy?) przewód prowadzący do zbiorniczka wyrównawczego. Do czego jest podłączony jego drugi koniec? Może ktoś podłączył do niego przewód przelewowy? W każdym razie, musisz się udać do mechanika, bo na odległość niewiele zdziałamy. minęło 14 dni, więc oddać auta nie mogę Jak zwrot auta jest uzasadniony (np....
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
mac0071 napisał: ...ale wygląda to tak, że w układzie panuje ciśnienie ok. 1atm, więc nie ma szans by jakieś powietrze weszło do układu przez nieszczelność, co najwyżej może z niego coś wylecieć, ale w drugą stronę to już nie działa.... Mylisz się, w układzie chłodzenia może panować zarówno pod- jak i nadciśnienie regulowane przez zaworki w korku zbiornika...
przewód przelewowy vectra przewód przelewowy wtryskiwacza przewód przelewowy wtryskiwacz
ekspres bosch wyczyść zaparzacz piszczy wirowaniu czujki pożaru
agregat prądotworczy agregat prądotworczy
Kierunkowskazy nie migają - diagnostyka i naprawa Lokalizacja kabla minusowego kierunkowskazów w skuterze Król 4T