Wymieniłem czujnik odpalił chodził normalnie, po następnym uruchomieniu chodził jak trakrtor nie palił na wszystkie cylindry. Przepływomierz może takie cuda robić czy rozrząd może przeskocztył przeskoczył?
Witam. Jakiej pojemności to silnik ? Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu. Pozdro
Wiązka czujnika bez usterek?
Z początku komputer pokazywał błąd od czujnika wału, ale po ustawieniu rozrządu znikł.
W samej głowicy różnic raczej nie ma ale w silniku SPI brakuje m. in. czujnika fazy (położenia wałka rozrządu).
Silniki 1.3MJ miewają problemy z łańcuchem rozrządu i jego napinaczem. W początkowej fazie hałasuje, w końcowej potrafi przeskoczyć, na szczęście kończy się to zazwyczaj tylko połamaniem dźwigienek zaworowych. Zdarzają się również problemy z czujnikiem ciśnienia CR. W Pandzie i Punto IIFL ten silnik jest w wersji 70/69KM - bez DPF, koła dwumasowego,...
ja bym na próbę podstawił ten czujnik położenia wałka rozrządu, albo go odłączył na próbę, nie wiem jak Fiat ale Opel bez niego pracuje poprawnie, tyle że w trybie jednopunktowego wtrysku wszystkich wtrysków na raz i ma mniej mocy
czyli jesli jest uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu to silnik też nie odpali?
Które w przekaźniku styki musze zewrzeć? A czy czujnik koła rozrządu jest przed czy za przkaźnikiem? I skąd znasz znaczenie błędów (jeżeli można wiedzieć)??
Odpinałem pojedynczo każdy kabel zapłonowy i praca silnika była jeszcze gorsza. Sprawdzę skąd dokładnie wydobywają się te stuki. Zapomniałem dodać że nie ma reakcji na odpięcie czujnika położenia wałka rozrządu. Podmiana na inny też nie pomogła.
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Czujnik wałka rozrządu to tzw "czujnik fazy wtrysku" na jego podstawie sterownik wie który tłok jest w miejscu w którym należy podać paliwo. Dlatego mamy pełną sekwencję w sterowaniu wtryskiem. Ten czujnik jest na górze wałka rozrządu na lewo jak patrzysz na silnik u góry A jak się nazywa ten czujnik na obok zaznaczonego na czerwono na zdjęciu?
Fiata Panda 1.2 2003 r. nie odpala. Po przekręceniu kluczyka, zapalają się kontrolki ,słychać pracującą pompe , dochodzi prąd na automat i .... nic. Został wymieniony rozrusznik , akumulator , czujnik obrotu wałka rozrządu ,sprawdzone bezpieczniki, przewody łączące rozrusznik z akumulatorem i brak pomysłów co dalej . Proszę o wskazówki.
Co dziwne po wymontowaniu czujnika rozrządu nic się nie dzieje czy tak ma być wtyczki nie odpinałem tylko całego go wykręciłem i żadnej różnicy w pracy silnika.
Witajcie. Mam problem z odpaleniem pandy ww po całej nocy (jak jest zimna) próbowałem prawie wszystkiego (map sensor, zatkanie filtra węglowego paliwa itp.). W końcu podłączyłem sam po komputer i wyskoczyły usterki: Kody błędów: P0460 P0460 "Czujnik poziomu paliwa - usterka" P0352 P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0505 P0505...
korekty fakt mogą wynikać ze słabej kompresji, ale dymienie cały czas na czarno? Czemu pojawiło się dopiero po zamianie kolejności wtryskiwaczy? Kompresja też sprawdzona i jest raczej ok i w miarę równo. Dodano po 3 po zamianie wtryskiwaczy wg pierwotnej kolejności dymienie nie ustąpiło. Samochód pracuje na wszystkich cylindrach ale dymi i bardzo ciężko...
Panda 1.3jtd 2006r na zimnym silniku nie pali na 1 cyl. okropnie kopci, po nagrzaniu efekty prawie zanikają. Na zimnym korekcje wtrysków są 17,9,6,7 na ciepłym mieszczą się w normie. Auto trafiło do mnie od mechanika po: remoncie silnika(tłoki głowica, rozrząd) wymianie wtrysków z innej Pandy na chodzie, podmianach czujników wału, wałka, przepływki...
jeśli to zwykły Bosch taki jak w fire manual to raczej mam taki, można spróbować podmienić, chyba z uno 1.0 lub 1.1, musiał bym poszukać.... bez immo oczywiście ;) ale ja bym najpierw zajrzał do rozrządu, to mało roboty a może to być to, przestawienie o 1 ząb w zasadzie nie robi różnicy w jeździe ale właśnie na wolnych tak odwalać potrafi podmień też...
Chodziło mi o to, że w niektórych autach trzeba się liczyć z tego typu wydatkami, gdyż części zużywają się szybciej niż w starszych konstrukcjach. Trudno nie zaliczyć konieczności wymiany sprzęgła z kołem dwumasowym przy przebiegu nieco ponad 200tys. (Mondeo TDCI) km czy rozrządu razem z wałkami (2.5 TDI) do kosztów eksploatacyjnych. Miałem Passata...
Mam podobny przypadek, Panda 1,2 z 2008 roku. Ciężko odpala i chodzi tylko na wysokich obrotach, jak się ujmie gazu to słychać jak by silnik nie chodził na dwa cylindry. Po zeskanowaniu wyszły dwa błędy, cewka 1 i czujnik obrotów wałka rozrządu. Po skasowaniu błędy nie wróciły. W aucie została zmieniona wcześniej pompa paliwa. Postawiłem szybką diagnozę...
Fiat Panda 1.1 54KM rocznik 2004 Witam, Na wstępie zaznaczę - przeczytałem chyba wszystko, co było dostępne w internecie na temat potencjalnych przyczyn mojej usterki Poranek po nocnej ulewie, przekręcam klucz, rozrusznik kręci (pół roku temu wymieniony), samochód nie odpala. Tak jakby na chwilę zaczyna delikatnie trybić, ale od razu się dusi i gaśnie....
Cześć. Zwracam się do Was z pytaniem o prawdopodobną przyczynę problemu z odpalaniem Fiata Panda, 1.1 54 konie, 2005 rok z LPG tartarini na mieszalniku. Sprawa wygląda tak: Auto kręci normalnie, szybko, regularnie, miarowo rozrusznikiem. Ale bez skutku. W aucie poczyniłem następujące kroki: -Nowy, porządny akumulator -Nowy czujnik położenia wałka rozrządu...
mozesz pomyslec o jonizatorze powietrza w dolocie, zwiekszeniu sprezania, wtrysku wody (lub woda+metanol) w polaczeniu z czujnikiem spalania detonacyjnego, turbo tez wydaje sie byc bardzo rozsadne. Prędzej włoże v8 z audi do malucha niż sensownie zainstaluje powyższe dziwactwa.
Witam. Na wstępie wyjaśnię że po lekturze chyba wszystkich postów powiązanych z tym tematem i wypróbowaniu ich w praktyce nadal mam problem. Fiat z 2008 roku, bez gazu, śmigał sobie bezproblemowo aż nagle zgasł w czasie jazdy i już nie odpalił. Diagnoza: spalona cewka. Zamontowana druga ale auto nie odpala, jeśli już to tylko na dwa gary. Po kilku takich...
Silnik założony. Pasek ustawiony na znaki. We włoskiej serwisówce Punto 1,2 wyczytałem, że nie wolno sugerować się znakami na kole fonicznym i zamachowym podczas ustawiania rozrządu. Tylko znaczniki na kołach + znaczniki na pasku. Musi gadać. Oczywiście to, że silnik siedzi w komorze nie zakończyło problemów. Trzeba zrobić dystansową podkładkę (12mm)...
Witam! Jak w temacie. Fiat Punto 60 Selecta rocznik 1996 silnik 1242cc na monowtrysku IAW Weber Marelli 6F.SN ale z immo. Przebieg 65tys. km autentyczny. 2 miesiące temu przeszedł mały remont. Wymiana UPG, nowy rozrząd, świece, kable itp itd.. Nie pierwszy raz to robię więc raczej nie skiepściłem. Wszystko wg fabrycznej serwisówki i przy użyciu oryginalnych...
Witam, takie pytanie mnie naszło, załóżmy że mamy 20 letnie auto, ogólnie stan w porządku, ale przeważnie taki samochód jest nieczynny z uwagi na jakieś usterki w elektryce/elektronice, jedziemy na przegląd na SKP czy na serwis, wszystko wiemy o zawieszeniu, hamulcach, ogumieniu itd No ale skąd wiadomo ile życia zostało w rozruszniku, czy alternator...
rozrząd panda panda rozrząd panda czujnik
podsłuch usługa czarny ekran lenovo laptop pacifica czujnik
zasilanie festynu zasilanie festynu
Migający czerwony kluczyk w pralce Samsung Eco Bubble po zakończeniu prania Wpływ niskiego poziomu wody w karterze 1HC 102 na zatrzymanie silnika