Jest to możliwe,ale sprawdź najpierw sygnaly z czujnika wału i rozrządu .
Witam. Może ktoś mi podpowiedzieć, gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu w BMW F10 528i N20? AI: Czy możesz podać rok produkcji Twojego BMW F10 528i? 2014
Problem w czujniku wałka rozrządu
Postaram sie to sprawdzić bo podczas sprawdzania kompresji silnik miał max 30 stopni, może to być czujnik stukowy, czujnik wałka rozrządu i masa innych czujników podobno
Wymień czujnik polożenia wałka rozrządu
Rok 98 październik bodajże i moc 118 KM. Schemat się przyda, ale chodzi mi jeszcze jak ustawić blachę na wałku rozrządu z której czyta czujnik.
Jak podpieli kompa to pokazuje czujnik walka rozrządu ale kupiłem nowy ale zamiennik i cały czas pokazuje że czujnik walka rozrządu jest uszkodzony
czujnik położenia wałka rozrządu kaputt
Przy czujnikach polozenia walu/walka itp raczej nie kierowalbym uwagi w strone tej firmy, roze przypadki z tymi badziewiami mielismy na warsztacie. A jezeli masz BMW to calkowicie omijaj tanie zamienniki
Ja używałem czujnika zegarowego który precyzyjnie pokazuje położenie pierwszego tłoka.
Panowie BMW E90 2.0 Benzyna 2006r, pojawił się check, tester pokazał błąd czujnika wałka rozrządu P0367 sektor B. Czy wie ktoś jaki to czujnik czy ten z lewej czy prawej strony? Pozdrawiam
Był rozpinany rozrząd więc sprawdziłbym czujniki wału i wałka, połączenia kostek, może rozrząd przestawiony
Będzie to działało. Tylko sprawdź występ do czujnika walka rozrządu czy jest w tym samym miejscu i położeniu. Znajomy modzil takie coś i działało.
Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu.
Jak w temacie samochód nie odpala po podłączeniu pod inpe pokazuje błąd czujnika walka rozrzadu (dolotowego) rozrząd ustawiony na blokady po wymianie slizgow oraz napinacza łańcucha rozrzadu. Czy jest możliwość sprawdzenia czy to przez ten czujnik czy raczej dalej drążyć rozrząd.
Wszystko sprawdzone,pompa,paliwo, iskra(auto próbuje zapalić) .Co zostało to jeszcze czujnik wału korbowego i rozrząd.
Jakaś niemądra książka. Nie mierzy się omomierzem czujników halla.
sprawdz czujnik położenia wałka rozrządu
Sprawdź, czy alternator podłączony (B+, wzbudzenie), czy silnik ma masę. Gwoli ścisłości, M50 odpali bez czujnika poł. wału, sterownik liczy obroty z czujnika wałka rozrządu.
Zamierzam wymienić czujnik wałka rozrządu na nowy oryginalny. Mam nadzieje że problem zniknie.
Czujnik położenia wałka rozrządu.
Wygląda na zawory sterujące wałkami rozrządu. Z którego miejsca leje się olej ?
No ale cewke wymienialem a po za tym z komputera prad na ten pierwszy gar tez nie wychodzi. Czy moze miec wine wtrysk , komputer od gazu lub czujnik walka rozrządu .
BMW, silnik M50B20
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Czytałeś może błędy ? a jak cewki, odma, rozrząd, czujniki na Vanosach?
Jeżeli gaśnie na gorącym to czujnik wału korbowego lub walka rozrządu
Witam w moim bmw ostatnio wystąpił problem a mianowicie nie ma iskry silnik wyposarzony jest w sześć cewek po jednej na każdy cylinder.Jak kręce rozrusznikiem iskra na świecach pojawia się tylko raz i więcej nie .Co poza czujnikiem położenia wału może mieć na to wpływ ?Dodam że silnik posiada jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu.
Powie mi ktoś gdzie jest wgl ten czujnik kontroli fazy rozrzadu jakieś zdj czy rysunek?
Tam nie ma immo więc przekładasz pompę bez obawy o immobilajzer. Nie trzeba nic dopisywać. Tutaj robota jest raczej mechaniczna. Do przekładki pompy potrzebne są blokady do rozrządu i czujnik zegarowy by ustawić pompę. Jak będzie ustawiona poprawnie to odpali bez problemu. W BMW immo odcina reż rozrusznik więc będziesz miał pewność że to nie winna immo...
Może zamieniłeś wtyczki między czujnikiem położenia wału a czujnikiem wałka rozrządu,są takie same.
Odepnij jeden z czujników wałka rozrządu i pojeździj bez niego zobaczymy co dalej
Witam wszystkich zainteresowanych.wystarczy wymienic 3 czujniki a mianowicie czujnik temperatury cieczy niebieski,czujnik położenia wałka rozrządu,i czujnik temperatury zasysanego powietrza.Pomoże napewno.Pozdrawiam
Parametry czujników do sprawdzenia, problem ze sterowaniem Valvetronika, słaba kompresja czy nawet rozciągnięty łańcuch rozrządu. Możliwości jest wiele.
EML , check engine , kontrola trakcji zaczyna się świecić po 2 km w BMW E46 323i, przez co auto nie ma mocy szarpie i się nie wkręca na obroty. Przed tym jest wszytko dobrze. Po zgaszeniu wystarczy odczekać od 1 do 5 minut i wszytko działa i dalej po 2km się wszytko psuję. Błąd jaki wyskakuje to czujnik położenia wału rozrządu. Po wymianie czujników...
To, że coś z elektryką to wiem, lecz pytanie brzmi... co?? Przypuszczam że czujnik położenia wału lub wałka rozrządu
Jeżeli było grzebane w silniku trzeba dostroić VANOS, u mnie to pomogło, błąd znikł. Pozdrawiam
To może wina leży po stronie czujnika ciśnienia? Czy przed wymianą rozrządu było tak samo?
Iskra jest, pompa pracuje, wtryskiwacze słychać, czujnik ma sygnał 500Ohm.
Witam! Miałem problem z odpalaniem gorącego silnika, na zimno palił zawsze lecz na ciepło czasami nie. Zepsuty był czujnik położenia wałka rozrządu, gdy sie go schłodziło to silnik odpalał. Po wymianie czujnika wszystko działa bez zarzutu!
Podpinałem pod DISa i nie wywala żadnych błędów, koleś z serwisu nie był w stanie znaleźć przyczyny, postawił na czujnik położenia wałka rozrządu, brak efektów.
Silnik m40 nie ma czujnika wałka rozrządu ma tylko czujnik położenia wału oraz czujnik który wkłada się na kable od świec.
Kolektora ssącego. Czujnik położenia wału trzeba zdemontować.
Do BMW 535 zakładałem czujnik położenia wałka rozrządu Delphi i działa.
Za 2 dni jestem umówiony z mechanikiem będzie wymieniał czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik położenia wału... Mam nadzieję, że to rozwiąże problem
Witam, Mam problem z silnikiem N62B48 w BMW 650i, 367 KM z 2006 roku. Jest tak, że silnik działał idealnie przed jego uszczelnieniem. Po złożeniu silnika wyskakuje błąd wałka rozrządu. Wszystko zrobione zgodnie z fabryką itp. Oprócz wymiany uszczelek wymieniono też czujnik wałka mimośrodowego oraz koło pasowe. Czy macie może jakiś pomysł, co może być...
Załatw oryginalne czujniki podmień i zobacz co będzie BMW strasznie nie toleruje tutaj zamienników. Vanos w jakim jest stanie? Korekta rozrządu była robione? Jakie wartości pokazują sondy lambda? Masz katalizator?
Wtryski to lecą z przebiegu, a nasze paliwo im w tym pomaga. Z tego co mi się kojarzy to odpali z czujnika wałka rozrządu, ale trzeba długo kręcić. A auto zgłasza tryb awaryjny.
Kasowanie adaptacji i ustawienie blokad Valvetronica robiłem. Silnik elektryczny chodzi. Błędy mam wałków rozrządu a valvetronic nie zmienia położenia wałków rozrządu tylko wałka pośredniego zmieniającego położenie dźwigienek zaworowych. Postaram się załatwić przepływkę i czujnik podciśnienia na podmiankę
Jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia na zimnym silniku (po nocy). Zamieniłem czujniki wałków miejscami i dalej to samo. Lecz po odpięciu jednego z czujników wałków rozrządu, praca na wolnych obrotach się poprawia tak samo jak po odpięciu czujnika wałka mimośrodowego. Z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu lub mimośrodowego nie ma wypadania zapłonów na zimnych...
a chciałem napisać żeby na to uważać bo kiedyś mój znajomy wyminiał bodajrze czujnik położenia wałka rozrządu w BMW i zrobił dokładnie tak samo czujnik poszedł za daleko i po balu, na jego nieszczęście wtedy ten czujnik kosztował parę setek, ale udało się go uratować bo połamał tylko obudowę a cewka była cała. No cóż uczymy się na błędach które są czasami...
Klekot przy około 3 tys obrotów. Wymieniony rozrząd na nowy, vanosy, czujniki zmiennych faz rozrządu, olej, filtr, smok olejowy też nowy. Problem dalej pozostał. Czy jest ktoś kto może mi podpowiedzieć co to może być? Proszę o porady gdzie szukać przyczyny
Problem rozwiązany. Powodem był przestawiony rozrząd a dokładniej poluzowane śruby na wałku rozrządu - one powodowały przesunięcia koła zębatego względem wałka.
Witajcie!!! Nic nie pomogło wymiana przepływomierza i sprawdziłem ten sposób z zatkaniem dolotu powietrza i silnik zgasł to czyli nie bierze lewego!!!! Martwi mnie te trzęsienie samochodem przy ruszaniu ma ktoś pomysły!!!!! Może ten czujnik polożenia wałka rozrządu???? Tylko gdzie go szukać?
A silnik pracował dopiero równo po odłączeniu dwóch czy jednego elektrozaworu (czujnika vanos)?
Może czujnik położenia wałków rozrządu. Jednak jak nie ma w ogóle iskry to sprawdziłbym jak widzi obroty na rozruchu.
Podmień czujniki wałków rozrządu i zobacz czy błąd przeniesie się na ssący.
To przypadkien nie N43, słynny z przeskakującego łańcucha rozrządu? Co jak najbardziej bęzie skutkowało błędami synchronizacji i w konsekwencji brakiem wtrysku.
Witam, pytam bo może ktoś coś więcej będzie wiedział. Mam sporadyczny problem przy odpalaniu, jest 2-3 sekundowy warkot, tak jakby zawory klepały. Naciągnąłem wczoraj sprężynkę od zaworu w podstawie filtra oleju i zobaczymy efekty. Ciekawi mnie tylko, czemu za każdym razem kiedy zaklekocze to wyskakują błędy Czujnika wałka rozrządu ssącego i katalizatora....
Napisz jaki silnik, bo 1.8 tam nie było, chyba że wsadzony od e36. Jaki masz wsadzony? M43 N42 czy N46? Sterownik od starego silnika czy razem z silnikiem? Był robiony swap na inny czy zamontowany jest ten sam typ? W zależności od tego przyczyny mogą być różne natomiast niezależnie od silnika na początek do sprawdzenia ciśnienie paliwa - jakie widzi...
nie mam lpg tylko benzyna a zaczelo to sie dziac po wymianie uszczelki pod glowica i ustawieniu rozrzadu o diagnostyka silnika nie wykazala bledu czujnika polozenia wałka rozrzadu tylko blad czujnika stukowego silnika
... Odpala dość ciężko na jednym czujniku i na początku nierówno pracuje.... Procedura awaryjna na wypadek awarii jednego z czujnikow. Pomysl BMW. Czy rozrzad byl sprawdzony? Ma tendencje do przestawiania na wale korbowym.
Rozrząd rozciągnięty lub wytarte łyżwy to bolączką tych silników i częstym objawem są błędy czujników wałków o dziwo w peugeotach z tym silnikiem występuje ta usterka częściej.
21 - Czujnik wałka rozrządu 46 - czujnik poziomu paliwa Nie wiem na 100% czy to te które podałeś. Czym to czytałeś?
Potrzebne blokady, przyrząd do sprawdzenia naciągu paska i czujnik temperatury, znaków nie ma.
Sprawdź czujnik położenia wału, jaką ma oporność i czy wysyła sygnał do kompa. Nie jestem pewien ale tam powinien być jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu, jeżeli tak to też sprawdzić.
Miałem kiedyś identyczny przypadek tylko, że w silniku 4-cylindrowym. Pracę zakłócał przepływomierz który znacznie zawyżał dawkę zasysanego powietrza, na zimnym silnik działał idealnie tylko temp zbliżała się do pionu to zaczynała się przerywana praca, strzelanie oraz przygasanie. Kolego proponowałbym jeszcze sprawdzic ten silnik na live data jeżeli...
Witam.Wydawało mi się że jest już wszystko ok. Ale nie.Trafiłem dopiero do Gościa który ma odpowiedni ' wsad , tak to określił .Komputer wskazał czujnik rozrządu wałka wydechowego.Około 400zł.Ale to było to.Pozdrawiam.A.O.
Czujnik skrętu zawsze może się popsuć. A z resztą rozrząd do sprawdzenia. To na początku.
Na benzynie wykres jest taki sam i czuć że autku na wyższych obrotach też brakuje mocy.Wyczytalem na forum bmw że to może być czujnik walka rozrządu(co o tym myślicie?).NIe moge dojść z regulacją gazu do ladu bo albo muli do 3tys obr albo od 3tys obr.
oczywiście rozrząd na blokadach złożony i Vanos właściwy? a ten zawór od Vanosa co go odpinasz to jest cały czas na nim napięcie?
witam tam jest czujnik halotronowy wg.moich danych w silnikach 1.8 zasilanie ma z ecu a w 2.0 wspólne zasilanie sygnał sprawdzasz na stykach od czujnika czy względem masy kasty sygnał oczywiście prostokąt a jeszcze jedno nie było nic czasem robione przy rozrządzie ?Pozdr
Może pech i rozrząd przestawiony.
Odkręcałem jak szukałem bezpieczników i żadnej wody tam nie było, ale dziś jeszcze sprawdzę. Obawiam się, że całe uszczelnienie kolektora nie zlikwidowało błędów, które miałem od początku czyli p0170 i p0173- nieprawidłowe korekcje dawki paliwa dla bloku cylindrów 1 i 2. Auto co prawda lepiej chodzi, lepiej reaguje na pedał gazu, ale błędy co jakiś...
Na początku sprawdziłbym ciśnienie paliwa, podobno dzieje się tak gdy jest za niskie. Kiedyś w 318is miałem takie szarpanie podczas przyspieszania, co prawda szarpanie przy przyspieszaniu zdarzało się tylko dwa razy ale bardzo mnie zaniepokoiło. Badanie komputera wykazało uszkodzenie czujnika wałka rozrządu oraz czujnik temperatury zasysanego powietrza....
Chodzi o znak na kole pasowym względem znaku na deklu obok czujnika położenia wału?
Sprawdziłeś czujnik obrotów i wałka rozrządu, przepływomierz sprawdź napięcie sygnałowe ok. 4V.,na wysokich obrotach.
Witam A jakiego wału? Ma pewno korbowego? W pokrywie zaworów masz jeszcze przecież czujnik obrotów wałka rozrządu. Może sprawdz jeszcze ten czujnik. Jak on jest padnięty też nie zapalisz Pozdrwiam D&D SERVICE Daniel Przystaś
Ja bym jeszcze sprawdził dwa czujniki wałków/wału rozrządu - sprawdź czy na pewno są sprawne (miernikiem o ile się da) - instalacje też. I mam przeczucie, że jest problem z instalacją - tutaj jeszcze WSZYSTKIE punkty masowe do sprawdzenia.
Nikt ci w 100% nie powie że rozrząd jest przyczyną awarii to po pierwsze. Rozrząd kiedy był robiony? Po drugie jest iskra czy nie? Sterownik widzi obroty podczas kręcenia? Czujnik wału sprawdziłeś? Przyjrzałbym się mu.
Co jeszcze polecacie sprawdzić? Czujnik położenia wału i wałka rozrządu.
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
W zależności od sterownika silnika przyczyny mogą być różne ale trzeba wziąć pod uwagę, że jeśli na postoju stabiluje je prawidłowo to mała szansa, że to wina regulacji wolnych obrotów. Co do VVT trochę mało konkretny opis. Zwykle auto klekocze i ma problemy z mocą ale przygasanie? W jakich momentach przygasa? Poszukałbym opisów objawów dla Toyoty (VVTi),...
Auto podobnie się zachowuje jak pada czujnik położenia wału korbowego, lub wałka rozrządu. Jednak dobry komp powinien to wykazać.
Na pompie jest klin a kolo pompy jest na sztywno połączone z rozrzadem. Nie ma fasolek na obudowie pompy wiec jak ja przestawić względem rozrządu? Dodano po 3 Możesz opisać jak za pomocą czujnika ja ustawić?
Mnie interesuje tylko motoryzacja. Takie czujniki można spotkać w samochodach marki BMW. Jak to działa. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik jest zainteresowany zastosowaniem czujników indukcyjno-fazowych w motoryzacji, szczególnie w samochodach marki BMW. Pyta o zasadę działania tych czujników w kontekście motoryzacyjnym. Bezpośrednia odpowiedź...
Witam a na samostarcie albo na plaku próbowałeś czy się nie odezwie jak nie da głosu no to tak jak wyżej ciśnienie na tłokach,rozrząd
miałem to samo w M62 uszkodzony czujnik wałka rozrządu pierwszej głowicy. Objawy wypadanie silnika z zapłonu czasem dość mocne do tego stopnia że potrafił zgasnąć. Po wymianie wszystko ok. Koszt czujnika w ASO to 330zł. Podróby nie zakładaj!!! Jeśli chodzi o sondę to to raczej jest poprostu padnięta. Też radzę oryginał założyć nie żadne uniwersalne...
Witam pierwsze sprawdż czujnik położenia wałka rozrządu jak nie pracuje poprawnie to ma prawo być reszta błędów.
Czujnik położenia wału lub wałka rozrządu. Nie zawsze wybija na komputerze tylko coś innego. Jeżeli będziesz to rozważał nie polecam zamienników spróbować raczej używkę oryginał.
Byłem na kompie. Wyszło że rzeczywiście ten czujnik. Zobaczymy jak wymienię. Z komputerem się nie dyskutuje, jak tak pokazał to tak będzie. Dziwne że w ogóle chce (próbuje) odpalić, bo jak ten czujnik szwankuje to w ogóle nie ma iskry. Warto jeszcze zobaczyć połączenia do tego czujnika, bo jak auto było nie jeżdżone może być zaśniedziła kostka. Kiedyś...
No własnie, bo instalacja e36 i e46 jest inna, w tym problem po drugie, ja mam ews 3, a e36 z m44 ma ews 2.ale poza tym proszę o info dla czego instalacja e46 m43b19 miała by nie pasować na m44b19 ? czego braknie co się nie zgadza proszę o konkretną odpowiedź jeżeli bloki są takie same tylko głowica inna a najważniejsze czujniki w niej to czujnik temp...
Wprawdzie temat już nieco przeterminowany ale może komuś się przyda - takie objawy dają problemy z instalacją elektryczną (skoki napięcia). Dzieje się tak w wielu autach, ale w BMW z tej generacji spadek napięcia może powodować wysypanie się sterownika ABS oraz błędy czujnika wałka rozrządu (stąd "check" i nierówna praca). A że "check" w BMW to częsty...
Układ zapłonowy jest szczelny i tam nie lałem wody, tylko po bloku, nie po glowicach,. Dziś rano zapalił za drugim razem, po południu jak było ciepło zaskoczył jak zwykle, ale jest bardzo silna won benzyny. Doczytałem że czujnik wału jest koło skrzyni, więc to też nie to, bo tam też nie lałem, ale gdzie jest czujnik wałków rozrządu? Jeżeli w ogóle jest,...
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
Sprawdziłem przejście nawet dalej - kabelek kończy się na module CAS i jest ciągłość 9chociaż musiałem poprawić pin na wtyczce pod maską bo po przekrzywieniu tracił ciągłość). Chyba skręcę wszystko do kupy jeszcze raz, pousuwam błędy i spróbuję - teraz jak jest zdjęty kolektor, to nie ma sygnału z przepływomierza itp, chociaż nie wiem czy jest konieczny...
Czujnik wału wymieniony na nowy iskra jest paliwo podaje jeżeli ktoś ma filmik jak ustawić rozrząd ewentualnie książkę serwisową proszę o zdj lub adres internetowy
Cześć, Można zainteresować się jeszcze czujnikiem faz rozrządu. Podejrzewam że trudność w serwisowaniu tego silnika powoduje właśnie ten system produkcji BMW. Można zabrać Pług-a na wizytę do mechanika specjalizującego się w autach niemieckich. Niemieckich bo jest to silnik BMW o nazwie Prins i ma ich system Vanos. Po za czujnikiem można podpiąć interfejs...
BMW E-39 1998 520I Witam,mam problem -po podłączeniu pod komp. wyświetił się-błąd czujnika wałka rozrządu -wymieniłem czujnik na używany-oryginalny,błąd zniknął,auto nie ma poweru -po ponownym podłączeniu pod komp.pojawił się błąd wałka rozrządu Proszę o poradę.
Rozrząd musiałem zestawić ponieważ trzeba było ustawić Vanosa i wyszły takie kwiatki dokładnie to nie chodzi o koło pasowe a o koło foniczne z którego czujnik wału czyta impuls siedzi ono na piaście wału przed kołem pasowym w obecnej sytuacji miejsce z którego czyta czujnik wału jest przesunięte do tyłu a to chyba nie jest dobrze
czujnik czujnik wałka rozrządu czujnik rozrządu peugeot corsa czujnik rozrządu
regulacja napięcia zmiennego podłączenie optotriaka wymiana modułu pralki ariston
konica minolta c250i uziom szpilkowy
Jak wpisać hasło Wi-Fi do telewizora Toshiba? Wyświetlacz nie działa w telewizorze Blaupunkt - przyczyny i diagnostyka