Powinna być 7701208529 7701207174 77 01 207 724
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
Oryginalny AUTOCOM obsługuje hamulec postojowy. Właśnie sprawdziłem. Mógł byś podjechać ale chyba za daleko.
Tłoczysko sprzęgnąc mechaniczne z taśmą, na której są naniesione naprzemnienne pola białe-czarne. I więcej pól ty dokładniejszy pomiar. Zatosować układ fotodioda-dioda świecąca skierowany na pola. Dalej nie ma co tłumaczyć, wiadome. Pomiar skoku można tez zrobić tak, że przy znanej pojemnoci cylindra mierzyć ilość cynnika roboczego jaki został wepchnięty...
ogólnie wygląda to tak : pętla główna programu - sprawdzenie stanu czujnik lewy > skok podprogram jazda w prawo - sprawdzenie stanu czujnik środkowy > skok podprogram jazda prosto - sprawdzenie stanu czujnik prawy > skok podprogram jazda w lewo koniec pętli zbiór podprogramów - jazda prosto - jazda w lewo - jazda w prawo - opóźnienia - itp cała idea...
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Bez problemu do zdobycia z demontażu n.p. z pralki automatycznej bądź TV, przy czym w pralce ma zwartą budowę. Zakup nowego nie sprawi Ci kłopotu; przejrzyj ofertę sklepów internetowych wpisując w wyszukiwarkę "filtr sieciowy" bądź "filtr sieciowy przeciwzakłóceniowy". Zainstaluj jak najbliżej lampy, którą chcesz chronić przed zakłóceniem.
Widać skoki napięcia zasilania przenoszą się i na czujnik... Spróbuj zaserwować czujnikowi zasilanie z +12V poprzez 78L05 (plus minimum kondensatorków filtrujących), Wzmacniacz możesz podobnie, czy to poprzez 78L09 czy poprzez stabilizator parametryczny z diodę Zenera 9V1. Jaką tam masz żarówkę? Rezystancja kanału IRF530 to ok 0,16 Om plus kwestia nagrzania...
Tak to ten. Czyli jak zmieniałes czujnik to jedziesz kable czujnika do kompa.
Jeszcze ustawienie pompek czyli suwmiarka 400mm albo specjalny przymiar i czujnik zegarowy do regulacji skoku.
W czujniku masz "oczko",w dzwigni hamulca jest pręt na końcu którego znajduje się nacięty rowek.Musisz mieć na tyle cienki drut,żeby wszedł w ten rowek.Srężynka jest zabezpieczeniem przed urwaniem czujnika w razie zbyt dużego skoku jałowego dzwigni.
Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
Są dwa czujniki. Jeśli skok jasności następuje niejednocześnie to został wykryty ruch pociągu, jego kierunek i prędkość. Jeśi jednocześnie to nastąpiła zmiana jasności otoczenia. Gdy zmiana jasności oswietlenia następuje w momencie gdy oba czujniki są przysłonięte/odsłoniete sprawa jest oczywista, Gdy zmiana nastąpi w momencie gdy tylko jeden jest przysłonięty...
W tym sprzęcie przy uszkodzonych grzałkach temperatury wręcz muszą skakać, nie ma możliwości utrzymania stałej temperatury przez dłuższy czas.
witam czujnik jeśli mi się dobrze wydaje to powinien iść jeden przewód na niego i powinien być wkręcony w blok silnika jeśli go odłączysz i dotkniesz do masy silnika wskazówka powinna pójść na max (zapłon włączony) sprawdź czy tak masz ja stawiam na czujnik
Witam, Kolega trochę chaotycznie to opisał. W nawiązaniu do poprzedniego posta dodaj jeszcze zrzut programu gdzie masz obsługę czujnika. Pozdrawiam
Podmień DS18B20. Czasami, przy "podróbkach" słabej jakości, takie "cuda" mogą się pojawiać. Pomijam tutaj niestabilne podłączenie czujnika.
Wtyczkę czujnika temperatury rozłączyć wyczyścić i podłączyć, może tam coś nie styka(zaśniedziała), jeżeli są gwałtowne skoki? Termostat wymienić na nowy. Na zimę to wskazane. Niewiadomo ile ma lat za sobą obecny. Zasadniczo powinno być szybko 90st C i temperatura powinna się na tym poziomie utrzymywać. Termostat, blokuje przepływ płynu chlodzącego...
Jeżeli układ sterowania turbiny jest eklektyczny, to musi mieć również czujnik skoku, często nazywany czujnikiem kopiowania turbiny . Jeżeli w siłowniku jest elektrycznie i mechanicznie absolutnie perfect, to usterka musi tkwić albo po stronie czujnika, albo jego kabli i styków. Ten sterownik turbiny nie ma czegoś takiego jak czujnik skoku, kopiowania...
Pierwsze co, to zweryfikować rzeczywistą temperaturę płynu ze wskazaniami z czujnika. Jeśli będzie taka sama, to termostat. jeśli będą się różniły, to sprawdzić czujnik i wiązkę czujnika.
Witam jak w temacie 2 błędy w hamulcu postojowym: c1336 - Kalibracja położenia zerowego czujnika przyspieszenia (czujnik G) - niewykonana c1346 - Kalibracja położenia zerowego czujnika skoku sprzęgła - niewykonana Jak to ugryźć jest jakaś specjalna procedura adaptacji tych czujników.
Przy uszkodzeniu czujnika, skoki temperatury (wskazań) są losowe, nie powiązene w żaden sposób z warunkami pracy silnika.
Witam, z tym czujnikiem temp to jest tak, że zależy gdzie go masz zainstalowanego, jeśli jest trochę oddalony od kolektora to łapie temperaturę trochę niższą, jak się załączy pompa to płyn nagrzany w kolektorze podnosi szybko temp czujnika i jest skok, później płyn się wymiesza i jest spadek temperatury (jak byś miał czujnik bliżej kolektorów to by...
czujnik jest dostępny osobno
Jestem ciekawy jak wykonać kalibracje czujnika skoku sprzegła? Wydaje mi sie ze 1234 robi tą robote.?
W końcu odkupiłem używane lampy LED OSRAM pasujące w miejsce halogenów a włączenie zasilanie jest z akumulatora - sterownik lamp z czujnikiem skoku napięcia przy obrotach sinika.
czujnik skoku iglicy moze cos rozlaczyles przy wymianie filtra
sprawdz programem everest, jeżeli będą takie skoki temp to wina czujnika,pamiętaj ża AMD mają wysokie temp
Jak tam jest czujnik skoku pedału hamulca (wygląda jak włacznik świateł stop, tylko ma 3 piny i jest potencjometrem), to może być jego wina
Temperatura podajnika. Niby parametr mało istotny z punktu widzenia użytkownika. Bo faktycznie, "trochę skacze" Może gdzieś coś się poluzowało, odkręciło w samym układzie pomiaru temperatury podajnika? Na początku napisałem dwa słowa "mało istotny" Ale nie do końca, bo jeśli zacznie skakać w wyższym zakresie. Czyli cyfry zaczną wskazywać maksymalną...
Hmm przepływka pierburg, ale nie sprawdzałem. Ale skoro tester pokazuje Czujnik skoku Iglicy to raczej nie przepływomierz
Do kolegi "beer100" : cytuję - Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu.......... może wszystkie czujniki poklei wymieniać jak tylko ma czas i mamonę. Odp: może i cię irytuje ale taka jest prawda , a przed wymianą mądra głowa bierze miernik i sprawdza ( 10 minut wystarczy ). Co do problemu w twojej OCTAVI to sprawdziłbym czujnik...
Ten kocioł jest "specyficzny" - to takie połączenie kotła wiszącego ze sprzęgłem hydraulicznym w jednej obudowie. Tam nie ma zaworu bypasowego - bo tę rolę pełni sprzęgło. "Płytki pełniące funkcje uszczelnienia" to takie uszczelki z mniejszym otworem - były stosowane gdy do kotła były przyłączone bardzo grube rury co utrudniało rejestrowanie skoku ciśnienia...
Witam nie znam tego pieca ale sugeruję sprawdzenie połączenia czujnika temperatury skoro na wyświetlaczu są takie skoki temp. Pozdrawiam...
Mam tylko taki opis błędu: 15--dawka paliwa-sygnał za niski. Znalazłem jeszcze: 15--czujnik skoku regulacji pompy-sygnał zbyt niski.
Da się na czujnik zegarowy skok tłoczka zrobić a potem finalnie na testerze wtrysków na przepływ skorygować. Tester taki very low cost zaprojektowałem na własne potrzeby. Można jeszcze na aucie wyrównać wtryski na korekty obd.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może powodować tak dziwne zachowanie podgrzewacza? Zespół mocy.
Możliwe, że jest niepodłączony lub uszkodzony czujnik skoku iglicy /jeden z wtryskiwaczy ma wyprowadzony kabelek/. Zmierz jego rezystancję.
Na każdym czujniku zasilanym tym napięciem masz takie skoki? 5v wystawia ECM
Najprawdopodobniej jest nadmiernie zużyte sprzęgło, to do wymiany. Lub luz na widełkach wyciskowych i też czujnik wyjdzie poza zakres. Tak czy owak skrzynia do wyjęcia i sprzęgło i widełki do sprawdzenia. Ten wózek ma centralny siłownik z czujnikiem skoku. Nawet gdyby sam czujnik przestał działać to i tak skrzynia do zwalenia. Chyba, że DAS pokaże...
Nowo uruchomiona
Mam 2 błędy w układzie EPB hamulec postojowy: c1336 - Kalibracja położenia zerowego czujnika przyspieszenia (czujnik G) - niewykonana c1346 - Kalibracja położenia zerowego czujnika skoku sprzęgła - niewykonana Hamulec działa tylko z przycisku ale nie mozna go odblokować sprzęgłem. Pojawia sie info na desce aby sprawdzić hamulec elektroniczny. Błędy...
Witam! Jakiś rok temu wymieniliśmy w tym aucie czujnik skoku zaworów ( pod pokrywą zaworów, 9 pinów) i auto jeździło dobrze. Jednak ostatnio zaczęły się pojawiać błędy regulacji skoku ( wg KTS - 2A67 - Sterowanie skoku zaworowego - wadliwe załączenie (wybranie)). Sprawdziliśmy i dogięliśmy wszystkie piny, czujnik oraz nastawnik skoku ( silnik) zostały...
czujnik skoku iglicy G-80 niewiarygodny sygnał . NAJPRAWDOPODOBNIEJ brak paliwa i zaciągło powietrze choć mogą byc też inne usterki do uszkodzonej pompy włącznie . pozdrawiam Dodano po 2 zacznij od wymiany filtra paliwa . TYLKO PAMIĘTAJ NIE FILTRON . najlepiej KNECHT
Witam, moduł zapłonowy ma być przykręcony na sztywno do bloku silnika, nie powinien mieć żadnego luzu, sam dekompresor da się ocenić i zdiagnozować dokonując pomiaru jego skoku czujnikiem zegarowym, pomiar dokonywany na klawiaturze zaworów. Pozdrawiam.
Zapomniałeś chyba, że stanem nie aktywnym na wejściach jest logiczna "1", więc pogram wykonuje cały czas skok do etykiety "ucieka". Czujniki po naciśnięciu muszą podawać stan "0" na porty wejściowe (zwierać do masy).
Może do czyszczenia czujnik ciśnienia, przytkany kanał czujnika stąd opóźnienie w stabilizacji pomiary.
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
To chyba nienajlepsze rozwiązanie.
Zdejmij i załóż ponownie cooler bo taki skok temperatury to albo wina montażu, albo uszkodzony czujnik.
Problem jest gdzies na czujnikach ciśnienia skrzyni ,czujnika wysokiego cisnienia i czujniku ciśnienia jazdy,czyli B008 i B039.Czy to skoki cisnienia czy problemy z kablami/stykami to juz inna sprawa... .
Właśnie w serwisie chcieli 1000 zł. ale jak bede musiał to niestety. Oporność zmierzona na wolnych obrotach czy na zgaszonym silniku?. Jak sie przymierzałem na wolnych obrotach to skakała ale jutro pomierzę i powiem jak jest dokładnie. Poprostu chce wiedzieć czy to iglica czy komputer bo tak też chyba moze byc? W serwisie po diagnozie napisali że pompa...
witam. Odkopię temat. Pralka taka sama jak u autora. Przegrzewa wodę na każdym programie. Wymieniona grzałka wraz z czujnikiem (nic to nie zmieniło), wymieniony przekaźnik załączający grzałkę (podejrzenie zgrzania styków, zero poprawy). Pralka normalnie przechodzi przez każdy etap danego programu, grzanie włącza w trakcie prania i tak pozostaje do końca...
Wszystkie TCU!!! 3099-PREDKOSC WYJSCIOWA 1 3101-PREDKOSCI WYJSCIOWE 1+2 3163-SILNIK NIE REAGUJE NA MOMENT OBROTOWY ZGODNY ZE SPECYFIKACJA 3124-CZUJNIK SKOKU SPRZEGLA;USTERKA 3160-SYGNAL Z CZUJNIKA ZMIANY BIEGOW ROZDZIELACZ CIAGLE AKTYWNY (ZACHOWANY NIE MYL Z AKTYWNY) 3145-ZESPOL ZMIANY ZAKRESU BIEGOW NIE WYLACZYL BIEGU 3154-GLOWNY BIEG SKRZYNI BIEGOW...
Woda w czujniku ciśnienia spalin.
To jest lista kodów usterek na "Scanii" 113 i 143 - 380/400/500hp Nie wiem skąd wziąłeś swoje opisy do tych usterek, te są na 100% ze Scanii. Czujnik biegu jałowego znajduje się w pedale gazu - jest dla bezpieczeństwa aby w razie złego kontaktu potencjometru gazu silnik nie wszedł w obroty. Max obroty powinne być ok. 2450-2550 jeśli będą większe silnik...
Sprawdź czujnik prędkości w skrzyni biegów(przewody,piny, psiknij tam jakimś wynalazkiem) jezeli brak rezultatu czujnik do wymiany pewnie będzie
Czujnik hamulca.
Pociągnę jeszcze temat i udowodnię dla fachowców z forum że jak to określa mój kolega w pompie HDK nie ma telewizora (chodzi o elektronikę). Pierwsze pompy nie miały HDK (bezstykowy czujnik ) tylko czujnik czynno-oporowy czujnika skoku suwaka. Na dole są zdjęcia znane dla tych którzy nie raz rozbierali tego typu pompę. W nowych pompach (np. VP44 ) są...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Trzeba by podejrzeć czy w parametrach rzeczywistych też tak się dzieje lub w ciemno podmienić czujnik.
Zdarza się jednak nieraz, że czujnik pokazuje skoki powyżej 5-10 A, W jakich sytuacjach? Chyba masz jakieś spostrzeżenia. Cudów nie ma, czyli albo jeden odbiornik, albo drugi.
Mam takiego Golfa IV 1,9, czeka na swoją kolej, na razie sprawdziłem czujnik skoku iglicy. Oporność w zakresie 80-120 Ω. I brakło czasu, inne autka w kolejce. Ten pacjent na wolne chwile. Sprawdzę jeszcze wiązkę pompy, tak dla zasady ale 90% siedzi sterownik. W moim przypadku jest jeszcze czujnik temperatury, zwarcie lub przerwa w obwodzie i przepływka,...
Witam dzisiaj pojechałem na zakupy i wszystko niby było w porządku ale po chwili dalej jest tak samo wymieniłem czujnik temperatury
Tak opisywany jest ten błąd czyli nie tylko pompa może być winna. F.75 Przy włączeniu pompy nie rozpoznaje skoku ciśnienia czujnik ciśnienia wody i/lub pompa są uszkodzone lub zablokowane, powietrze w systemie grzewczym; za mało wody w kotle,
W kwestie techniczne nie będę wnikał bo jak widać student wie lepiej - choćby o tym że przydał by się siłownik z czujnikiem siły nacisku a nie skoku. Czujnikiem takim może być choćby czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym. A zdatny i tani siłownik znajdziesz w sterowaniu sprzęgłem w smarcie.
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
man tga as tronic wymieniona tarcza sprzęgła koło zamachowe i łożysko wyciskowe. podczas jazdy potrafi zostac np na 7 i nie zmienia biegów. czasem auto się zatrzyma cały czas na pozycji d i rozłączy napęd na wyswietlaczu jest 3 a auto nie ciągnie. auto comem pokazuje 3158 sygnał czujnika zmiany biegów ciagle aktywny 3124 czujnik skoku sprzęgła usterka....
Moim pierwszym zmartwieniem byłoby to, że obecny system zgłasza serwerowi bieżącą wartość kanału, a nie wartość, która była obecna w czasie rozruchu/budzenia. Tak więc, jeśli czujnik dymu daje tylko skok (na przykład wysoką wartość, tylko przez 0,25 s), to urządzenie się obudzi, ale zgłosi ,,brak dymu". Ale nie sądzę, żeby tak było, raczej zakładam,...
powinno wystawać ponad tor prowadzenia papieru i lekko chować się gdy papier nad nim przechodzi a jak papier przejdzie ma wrócić do góry więc ma być luźny (jest na sprężynce), rolka może mieć delikatny skok góra dół, sprawdź jeszcze czujnik ten przy grzałce, w manualu oznaczone są jako PS
Koledzy, Czy kojarzycie jakąś metodę badania zawieszenia w trakcie jazdy? Na nagraniu z dawnego programu motoryzacyjnego, samochód miał na środkach felg zamontowane takie "coś" z drutem, którym to coś było podpięte do aparatury w samochodzie: https://obrazki.elektroda.pl/5931755500_... https://obrazki.elektroda.pl/5133833600_...
witam Jak odczytac kody blyskowe w scani 380 96r,? Swieci sie edc i silnik przerywa Dodano po 3 odczytalem juz i pokazalo nr 7 5 3 4 scania 311 96r 380 Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu, Ewentualnie posil bym cala liste Znalazłem taki opis być może się przyda: SCANIA 113 i 143 - 380/400/500hp Kody błędów EDC: Lista usterek: 1 czujnik pedału gazu - styk...
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Witam, można to zauważyć po regulacji luzu na zaworach,obracając silnik ręcznie bez założonej świecy zapłonowej, w suwie spreżania można zobaczyć sam moment uchylenia zaworu przed GMP w celu obniżenia kompresji ,pod warunkiem że jest on sprawny ,o ile dobrze sobie przypominam powinien on obniżyć kompresję z około145psi do 80psi, co pozwala na bezproblemowy...
poszlo
Witam tez mam problem z błędem F.75 w piecu VCW PL 296/3-5 Błąd pojawiał sie coraz czesciej az sie zatrzasnął na stałe piec był odkamieniany problem na chwile ustepuje ja sie ruszy odpowietrznikiem pompy lub doleje spusci wode Wiec pomyslałem że ,oze to problem z czujnika cisnienia Czy piec łapie skok cisnienia z czujnika który pokazuje cisnienie w...
Wątpliwe, żeby aż taki skok temperatury był. Najprawdopodobniej było tak, jak kozak powiedział - chwilowy problem z czujnikiem lub jakaś ,,zwiecha".
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Trzeci wtryskiwacz powinien mieć opornośc 90-120 Ohm.Jest on diagnozowany przez komputer.Jeżeli podłaczysz laptopa i wskazany jest błąd 00542 to znaczy że możesz mieć uszkodzony czujnik podniesienia skoku iglicy.Sprawdż opornośc.Jeżeli jest w granicach tolerancji to jest ok.Pozdrawiam Robert(rocaria(at)o2.pl)
wymień czujnik temperatury od wskaźnika
masz tam drogi kolego najprawdopodobniej (pisze bo nie wiem który to rocznik) TPS z jednym potencjometrem trzy piny w kostce. Zmierz opory na tych zewnętrznych pinach poruszając płynnie przepustnicą. Wartości powinny płynnie liniowo rosnąć lub maleć bez żadnych przerw czy skoków w odczytach.
5+6 do góry 9+10 w dół 7+8 skok po skoku
Najprawdopodobniej czujnikami położenia są zwykłe potencjometry. Rozkręć pedały i potraktuj ścieżki potencjometrów Kontaktem lub idź do sklepu i kup takie same lub podobne.
Co do pomiarów, już bez miernika (na czujnikach) widać drobne skoki napięć powyżej 0,1V; napięcia podane również w opisie sprzetu na górze...
Jeśli pojawia się błąd F.75 to w pierwszej kolejności należy wymienić czujnik ciśnienia. F. 75 – brak skoku ciśnienia wody po 5 próbach załączenia pompy. https://obrazki.elektroda.pl/2133940600_...
Od klejonego czujnika stopu - wyreguluj skok jałowy - i sprawdź gdzie się blokuje , potem wymień płyn hamulcowy i odpowietrz hamulce .
Zacznijmy od tego jaki silnik ? Rok? Ewentualnie nr. zegarów, test licznika przechodzi bez problemu ? Wskazówka osadzona jest prawidłowo ? Co widza czujniki w momencie skoku ?
Witam, przekleję swój post z forum hondy, tam niestety jedyną odpowiedzią było poszukanie okolicznego elektryka samochodowego... "Witam, od dłuższego już czasu mam problem z hanką żony Proszę o pomoc, pozdrawiam Adam" Być może błędem było to że napisałem że nie znam się na elektryce przez co zostałem wysłany do najbliższego elektronika, jednak na budowie...
Witam Nie pisałem długo ze względu na brak czasu. Problemem światła była uszkodzona oprawka (ktoś wcześniej grzebał i narobił bałaganu). Ponadto był problem z tym, że światło STOP nie zawsze działało po wciśnięciu hamulca. Pomogła wymiana i wyregulowanie skoku czujnika STOP pod pedałem hamulca. Teraz wszystko śmiga jak powinno :) Temat zamykam i pozdrawiam
Problem jest po stronie wysterowania cewki przekaźnika czy jej zasilania stałego? Daj równolegle z cewką żaróweczkę 5 W i zasymuluj opornikiem (najlepiej potencjometrem) wysoką temperaturę na czujniku, zobacz co będzie się działo.
Sprawdż czujnik temp. i powtórz adaptację.
3118 Sprzęgło nie rozłącza się pomimo włączenia zaworów elektromagnetycznych Y16 i Y17: Wewnętrzna usterka modulatora (D954) Wewnętrzna usterka zespołu sprzęgła (B385) Usterka elektryczna w wiązce przewodów pomiędzy modulatorem a zespołem sprzęgła Nieprawidłowy sygnał czujnika skoku sprzęgła, sygnał prędkości obrotowej silnika lub sygnał prędkości obrotowej...
Witam. mam pytanie jaki jest gwint pod czujnik ciśnienia oleju w ursusie 3512, chodzi mi o średnice i skok gwintu.
Witam. A czy mógłby być czujnik paliwa od jakiegoś samochodu. Niektóre mają duże skoki i różne rozwiązania. Pozdrawiam.
a cóż to za radiator, co za płyta i co za procek? Podaj jeszcze o ile podkręcasz, czy zwiększasz napięcie (jeżeli tak to o ile) itp. 2-3 *C na pewno nie są znacznie wyczuwalne organoleptycznie :) Spróbuj pojejrzeć co odczytują z czujników programy podane przez siwkins -a
Nie mierze miernikiem rezystancji czujnika, tylko poprzez interfejs mam podgląd na aktualną rezsytancje czujnika. Niewiem czy to jest dobry pomysł z przełącznikiem, gdyż jeżeli webasto wykryje zbyt gwałtowny skok rezystancji czujnika, może przerwać pracę. Wroce do domu i sprawdzę jeszcze raz czy na interfejsie będzie pokazana rezystancja czujnika, jeżeli...
Jeszcze jeden fakt. Kilka dni temu zauważyłem zwarcie na elemencie delco remy 199. Jest to czujnik/zawór podciśnienia. Czy uszkodzony czujnik może powodować skok obrotów? Czy można naprawić samemu potencjometr przepustnicy?
Nie jest źle. 66-67 stopni. Nawet jakby był czujnik uszkodzony, to z tym procesorem na pewnie się nie grzeje.
w programie powinien być podprogram do którego skok następuje tylko w sytuacji kiedy czujniki nie wykrywają linii oraz zadziałał czujnik zderzeniowy , po usunięciu przeszkody program powinien podać komendę do dowolnego ruchu np w lewo do momentu wykrycia przez czujnik linii dowolnego sygnału i dopiero w tedy następuje opuszczenie podprogramu , który...
czujnik skoku iglicy funkcja skoku skoku siłownika
wykrywanie zwarcia zgrzytanie laptopa honda magna
schemat prostego wzmacniacz audio harman kardon reset
Minimalna separacja kanałów mikrofonów bezprzewodowych: analogowe i cyfrowe systemy Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie