Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
Do kolegi "beer100" : cytuję - Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu.......... może wszystkie czujniki poklei wymieniać jak tylko ma czas i mamonę. Odp: może i cię irytuje ale taka jest prawda , a przed wymianą mądra głowa bierze miernik i sprawdza ( 10 minut wystarczy ). Co do problemu w twojej OCTAVI to sprawdziłbym czujnik...
czujnik skoku iglicy G-80 niewiarygodny sygnał . NAJPRAWDOPODOBNIEJ brak paliwa i zaciągło powietrze choć mogą byc też inne usterki do uszkodzonej pompy włącznie . pozdrawiam Dodano po 2 zacznij od wymiany filtra paliwa . TYLKO PAMIĘTAJ NIE FILTRON . najlepiej KNECHT
czujnik skoku iglicy moze cos rozlaczyles przy wymianie filtra
Hmm przepływka pierburg, ale nie sprawdzałem. Ale skoro tester pokazuje Czujnik skoku Iglicy to raczej nie przepływomierz
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Możliwe, że jest niepodłączony lub uszkodzony czujnik skoku iglicy /jeden z wtryskiwaczy ma wyprowadzony kabelek/. Zmierz jego rezystancję.
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Panowie wczoraj zamontowałem nowy czujnik skoku iglicy wraz z wtryskiem. Jestem pod wrażeniem silnik pracuje równo łagodnie a zbiera sie nieziemsko. Czyli jak wcisnę gaz tak idzie, spalanie odrobinkę jeszcze spadło co mnie bardzo cieszy wydatek sie opłacał część kosztowała 780 zł. Zamontowanie to pięć minutek i po krzyku. Więc uważajcie na serwisy w...
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Witam wszystkich. Mam problem z Seatem Ibiza 1.9TDI 90km kod silnika ALH, mianowicie vag pokazuje mi kod błedu 17655, P1247 czujnik skoku iglicy przerwany obwod pradowy/ zwarcie z potencjalem plus akumulatora G80. Bledu nie idzie usunac tak wiec zakupilem ww czujnik czyli caly wtrysk sterujacy zamontowalem to samo zakupilem kolejny i tak 3 razy nadal...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
W takim przypadku najlepiej jest auto sprawdzić interfejsem diagnostycznym VAG-COM i w pierwszej kolejności sprawdzić czy i jakie zostały zapisane kody i opisy błędów a potem (jeśli żadne błędy nie będą wskazywać na tę akurat przypadłość) pozostaje diagnoza statyczna i dynamiczna oraz sprawdzenie układu zasilania w paliwo. Prawdopodobny błąd to błąd...
Jak widać, filtr fazy lotnej jest "mokry". Może to właśnie tu jest nieszczelność. Ja nie widzę na zdjęciu, żeby filtr fazy lotnej był mokry, w którym dokładnie miejscu? To jedno, a drugie od czego miałby być mokry i po trzecie wg mnie śmierdziałoby wtedy gazem. W tym miejscu nieszczelność można można wykryć przy pomocy mydlin lub środka do mycia naczyń...
Mam takiego Golfa IV 1,9, czeka na swoją kolej, na razie sprawdziłem czujnik skoku iglicy. Oporność w zakresie 80-120 Ω. I brakło czasu, inne autka w kolejce. Ten pacjent na wolne chwile. Sprawdzę jeszcze wiązkę pompy, tak dla zasady ale 90% siedzi sterownik. W moim przypadku jest jeszcze czujnik temperatury, zwarcie lub przerwa w obwodzie i przepływka,...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Skok iglicy musi być taki sam dla każdego wtryskiwacza. Nie zawsze jest w nowych taki sam. Trzeba ustawić. Resztę w programie stag. Czujnik zegarowy lub od biedy suwmiarka i z wyczuciem. :>
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Trzeci wtryskiwacz powinien mieć opornośc 90-120 Ohm.Jest on diagnozowany przez komputer.Jeżeli podłaczysz laptopa i wskazany jest błąd 00542 to znaczy że możesz mieć uszkodzony czujnik podniesienia skoku iglicy.Sprawdż opornośc.Jeżeli jest w granicach tolerancji to jest ok.Pozdrawiam Robert(rocaria(at)o2.pl)
ja jakoś nie miałem problemu z gazowaniem wąż był połączony od góry podgrzewacza i szedł cały czas ku górze do beczki a za podgrzewaczem zawór i żadnych problemów z urywaniem się płomienia no i grzałka 700w zredukowana do 350w To wszystko wyjaśnia -Ty miałeś podgrzewacz poza lufą , ja zrobiłem podgrzewacz przy dyszy wewnątrz lufy ,zamykanie oleju było...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
gdy problem wystapi komp zawsze pokazuje za wysokie cinnienie (dziś się powtórzył - akurat w momencie przełączania na LPG hamowałem silnikiem) A jakie ciśnienie gazu było przed przełączeniem? Przypuszczam, że dużo niższe niż normalne i w momencie otwarcia elektrozaworów gwałtowny napływ gazu i szybki (natychmiastowy) skok ciśnienia, którego działający...
Witam! Autko jak w temacie wariuje z dawka paliwa. Na kompie wychodzi blad 82 - czujnik skoku iglicy. Zmierzone na pinach 5 i 12 ma 95 Ohm czyli tutaj gra. Komputer sprawdzony pod wzgledem zimnych lutow itp i jest ok wizualnie, a pozatym nic innego sie nie dzieje, zadnych innych bledow. I teraz pytanie: 1. Czy jest mozliwosc ze czujnik we wtryskiwaczu...
Sprowadzilem passata 95 rok. Na poczatku mialem problem z czujnikiem skoku iglicy po wymianie bardzo dobrze chodzil. Odkrylem w nim urzadzenie podlaczone do sterownika silnika na podszybiu jak je wylaczylem byl slabszy. Teraz mam to co na forum niejeden opisywal ze do 110 km/h idzie dobrze pozniej tryb awaryjny kasowalny po wylaczeniu kluczykiem.Ale...
czujnik skoku czujnik iglicy czujnik wzniosu iglicy
podłączenie anteny radiowej odzyskać telefon kondensator mniejszy zasilacz
resetowanie drukarki canon pixma wymiana moduł
Problem z ciśnieniem powietrza w układzie turbodoładowania Skoda Fabia 1 BKY 1.4 16V – czkawka silnika przy 1050 obr/min, powyżej pracuje idealnie