Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
Do kolegi "beer100" : cytuję - Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu.......... może wszystkie czujniki poklei wymieniać jak tylko ma czas i mamonę. Odp: może i cię irytuje ale taka jest prawda , a przed wymianą mądra głowa bierze miernik i sprawdza ( 10 minut wystarczy ). Co do problemu w twojej OCTAVI to sprawdziłbym czujnik...
czujnik skoku iglicy G-80 niewiarygodny sygnał . NAJPRAWDOPODOBNIEJ brak paliwa i zaciągło powietrze choć mogą byc też inne usterki do uszkodzonej pompy włącznie . pozdrawiam Dodano po 2 zacznij od wymiany filtra paliwa . TYLKO PAMIĘTAJ NIE FILTRON . najlepiej KNECHT
czujnik skoku iglicy moze cos rozlaczyles przy wymianie filtra
Hmm przepływka pierburg, ale nie sprawdzałem. Ale skoro tester pokazuje Czujnik skoku Iglicy to raczej nie przepływomierz
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Możliwe, że jest niepodłączony lub uszkodzony czujnik skoku iglicy /jeden z wtryskiwaczy ma wyprowadzony kabelek/. Zmierz jego rezystancję.
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Panowie wczoraj zamontowałem nowy czujnik skoku iglicy wraz z wtryskiem. Jestem pod wrażeniem silnik pracuje równo łagodnie a zbiera sie nieziemsko. Czyli jak wcisnę gaz tak idzie, spalanie odrobinkę jeszcze spadło co mnie bardzo cieszy wydatek sie opłacał część kosztowała 780 zł. Zamontowanie to pięć minutek i po krzyku. Więc uważajcie na serwisy w...
A widzi obroty? Jeśli wyrzuca mu błąd o 3 wtrysku to pewnie chodziło o czujnik skoku iglicy. Można sprawdzić jego oporność, koło 100ohm powinno być, ale wydaje mi się że mimo jego uszkodzenia powinien palić.
Witam wszystkich. Mam problem z Seatem Ibiza 1.9TDI 90km kod silnika ALH, mianowicie vag pokazuje mi kod błedu 17655, P1247 czujnik skoku iglicy przerwany obwod pradowy/ zwarcie z potencjalem plus akumulatora G80. Bledu nie idzie usunac tak wiec zakupilem ww czujnik czyli caly wtrysk sterujacy zamontowalem to samo zakupilem kolejny i tak 3 razy nadal...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
W takim przypadku najlepiej jest auto sprawdzić interfejsem diagnostycznym VAG-COM i w pierwszej kolejności sprawdzić czy i jakie zostały zapisane kody i opisy błędów a potem (jeśli żadne błędy nie będą wskazywać na tę akurat przypadłość) pozostaje diagnoza statyczna i dynamiczna oraz sprawdzenie układu zasilania w paliwo. Prawdopodobny błąd to błąd...
Jak widać, filtr fazy lotnej jest "mokry". Może to właśnie tu jest nieszczelność. Ja nie widzę na zdjęciu, żeby filtr fazy lotnej był mokry, w którym dokładnie miejscu? To jedno, a drugie od czego miałby być mokry i po trzecie wg mnie śmierdziałoby wtedy gazem. W tym miejscu nieszczelność można można wykryć przy pomocy mydlin lub środka do mycia naczyń...
Mam takiego Golfa IV 1,9, czeka na swoją kolej, na razie sprawdziłem czujnik skoku iglicy. Oporność w zakresie 80-120 Ω. I brakło czasu, inne autka w kolejce. Ten pacjent na wolne chwile. Sprawdzę jeszcze wiązkę pompy, tak dla zasady ale 90% siedzi sterownik. W moim przypadku jest jeszcze czujnik temperatury, zwarcie lub przerwa w obwodzie i przepływka,...
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Skok iglicy musi być taki sam dla każdego wtryskiwacza. Nie zawsze jest w nowych taki sam. Trzeba ustawić. Resztę w programie stag. Czujnik zegarowy lub od biedy suwmiarka i z wyczuciem. :>
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Trzeci wtryskiwacz powinien mieć opornośc 90-120 Ohm.Jest on diagnozowany przez komputer.Jeżeli podłaczysz laptopa i wskazany jest błąd 00542 to znaczy że możesz mieć uszkodzony czujnik podniesienia skoku iglicy.Sprawdż opornośc.Jeżeli jest w granicach tolerancji to jest ok.Pozdrawiam Robert(rocaria(at)o2.pl)
ja jakoś nie miałem problemu z gazowaniem wąż był połączony od góry podgrzewacza i szedł cały czas ku górze do beczki a za podgrzewaczem zawór i żadnych problemów z urywaniem się płomienia no i grzałka 700w zredukowana do 350w To wszystko wyjaśnia -Ty miałeś podgrzewacz poza lufą , ja zrobiłem podgrzewacz przy dyszy wewnątrz lufy ,zamykanie oleju było...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
gdy problem wystapi komp zawsze pokazuje za wysokie cinnienie (dziś się powtórzył - akurat w momencie przełączania na LPG hamowałem silnikiem) A jakie ciśnienie gazu było przed przełączeniem? Przypuszczam, że dużo niższe niż normalne i w momencie otwarcia elektrozaworów gwałtowny napływ gazu i szybki (natychmiastowy) skok ciśnienia, którego działający...
Witam! Autko jak w temacie wariuje z dawka paliwa. Na kompie wychodzi blad 82 - czujnik skoku iglicy. Zmierzone na pinach 5 i 12 ma 95 Ohm czyli tutaj gra. Komputer sprawdzony pod wzgledem zimnych lutow itp i jest ok wizualnie, a pozatym nic innego sie nie dzieje, zadnych innych bledow. I teraz pytanie: 1. Czy jest mozliwosc ze czujnik we wtryskiwaczu...
Sprowadzilem passata 95 rok. Na poczatku mialem problem z czujnikiem skoku iglicy po wymianie bardzo dobrze chodzil. Odkrylem w nim urzadzenie podlaczone do sterownika silnika na podszybiu jak je wylaczylem byl slabszy. Teraz mam to co na forum niejeden opisywal ze do 110 km/h idzie dobrze pozniej tryb awaryjny kasowalny po wylaczeniu kluczykiem.Ale...
czujnik skoku czujnik iglicy czujnik wzniosu iglicy
wymiana toner spalony akumulator układ siemens
krzywe ściany schemat gniazda radia
Zderzak poliftowy a przedliftowy Toyota Avensis T25 Wymiana lamp halogenowych na ksenonowe w Toyocie Avensis